ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ 7-يىللىقلار ئىدىيە ئەخلاق ئىمتىھان سۇئالى
ئىمتىھان قەغىزى Iتاللاش سوئالى (جەمئي 48نومۇر ) تاق تاللاش سوئالى ھەر بىر تاماققا 4نومۇر ،جەمئىي 48نومۇر بىرىلىدۇ)تۆۋەندىكى ھەر بىر تارماق سوئالغا بىرىلگەن تۆت خىل جاۋاب ئىچىدە پەقەت بىرسىلا سوئالنىڭ تەلىپىگە ئويغۇن،سىز توغرا دەپ قارىغان جاۋابنىڭ ھەرپ بەلگىسىنى تۆۋەندىكى ماس كاتەكچىگە تولدۇرۇڭ 1. مەلۇم سىنىپتىكى بىرنەچچە ساۋاقداشلار ئۆز سىنىپ كوللىكتىپىنىڭ ‹‹ئىلغار سىنىپ كوللىكتىپى›› بولغانلىغىنىڭ سەۋەبىنى مۇلاھىزە قىلىشتى .ئۇلارنىڭ سۆزلىرى ئىچىدە سىزنىڭچە ئەڭ مۇھىم بولغىنى ) A:ياخشى سىنىپ مۇدىرىنىڭ بولغانلىقى. B:ئوگۇنىشتە ياخشى بىرنەچچە باشلامچىنىڭ بولغانلىقى . C:سىنىپ ھەيئەتلىرىنىڭ مەسئۇليەتچانلىقى. D:ساۋاقداشلارنىڭ ھەممىسىنىڭ ئۈز قابىليىتىنى جارى قىلدۇرۇشى ئۇزىنى كوللىكتىپقا بېغىشلىشى . 2.ساۋاقداشلار بىلەن ئالاقە قىلىش جەريانىدا توۋەندىكى قايسى ئۇسۇللار كىشىنى چىقىشقاق ،كوللىكتىپقا ئاسان ئۈزلىشىدىغان قىلىدۇ؟( ) A:ئۈز ھىسىياتىنى تۇز كوڭۇللۇك بىلەن ئاشكارلاش. Bدوستىنىڭ مەخپىيەتلىگىنى ساقلاش. Cباشقىلار بىلان پاراڭلاشقاندا دىققەت قىلىش ئۇياق بۇياققا قاراپ يۇرمەسلىك. D؛زىددىيەت تۇغۇلغاندا ئۈز ئارا يول قويماسلىق ،قارشى تەرەپنىڭ خاتالىغىنى تۇنۇشنى ساقلاش. 3 يېڭى سىنىپ كوللىكتىۋى قۇرۇش ئۇچۇن نىشان بولىشى كېرەك،چۇنكى ئورتاق نىشان( ) Aئالغا ئىلگىرلەشنىڭ ھەركەتلەندۇرگۇچ كۇچى. B.تىرىشىش يونىلىشى. Cكوللىكتىپنىڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرۇشىنىڭ ئاساسى D.غايىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش يۇلى. 4.دوستلار بىر بىرىگە ئىشىنىشى كېرەك.ئىشەنچ دىگىنىمىز.( ) A.دوستلارنىڭ ئەخلاقى ۋە ئىقتىدارىغا بولغان ئىشەنچ. B.دوستىنىڭ ئېتقانلىرىغا ئىشىنىش C.دوستىغا تايىنىش. D.دوستىنىڭ مەيدانىدا تۇرۇپ مەسىللەرنى ئويلاش. 5.دوستلۇقتا ‹‹ ۋەدە ئالتۇندىن قىممەتلىك ›› دىيىلىدۇ. بۇنىڭ ئۈچۈن ( ) كېرەك . A.باراۋەر مۇئامىلە قىلىش B.يالغان سۆزلىمەسلىك C. ۋەدىسىدە تۇرۇش . D.سەمىمى بولۇش 6.‹‹ ئۆز-ئارا ياردەم بېرىش ›› كە بولغان خاتا تۇنۇش ( ) . A . نۆۋەتچىلىك قىلغاندا ئۆز-ئارا ياردەم بىرىش . B. ئادەتتىكى ئۆگىنىش داۋامىدا ئۆز –ئارا ياردەم قىلىش . C.ئىنتىھاندا ئۆ-ئارا ياردەم قىلىش D: تۇرمۇشتا ئۆز-ئارا ياردەم قىلىش . 7.‹‹ئالتۇن ساپ بولماس، ئادەم نوقسانسىز ›› بۇ كىشلىك ھايات پەلسەپەسىنىڭ بىزگە چۈشەندۈرۈپ بېرىدىغىنى ، دوستلۇق ئورناتقاندا بىز ( ) . A:دوستلۇققا كەڭ قورساقلىق بىلەن مۇئامىلە قىلىشىمىز لازىم . B: دوستلارنىڭ كەمچىلىكىگە بىر كۆزۈمىزنى قىسىۋېلىشىمىز لازىم . C: ئالاقە جەريانىدا ئارتۇقچىلىقنى كۆرۈپ ،كەمچىلىكنى كۆرمەسلىك كېرەك . D:ھەر قانداق ئادەم بىلەن دوست بولساق بولىدۇ. 8.تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچىدىكى ئۆگىنىشنى ياخشىلاش ئۈچۈن ، تۆۋەندىكى تەكلىپ پىكىرلەردىن خاتاسى( ) . A: مۇستەقىل ئۆگىنىشنى ئۆگىنىۋېلىش،ئاتا-ئانىسى ۋە ئوقۇتقۇچىلارغا يۆلىنىۋېلىشنى بارا-بارا تۈگىتىش . B:ئۆگىنىش ئۈنىمىنى يۇقىرى كۆتىرىش . C:ئۈگىنىش پىلانى تۈزمەي ئۆگەنگۈسى كەلگەندە تەبىئىي ھالدا ئۆگىنىش . D:ۋاقىتنى ئىلمىي ئورۇنلاشتۇرۇش . 9. ئوتتۇرا مەكتەپكە كىرگەندىن كېيىن ھەممە ئىش بىزگە ناتۇنۇش بىلىنىدۇ. يېڭى مۇھىتقا ماسلىشىش ،ياخشى نەتىجىنى قولغا كەلتۈرۈشتە تۆۋەندىكى قاراشلاردىن ماس كەلمەيدىغىنى : ( ) A: مۇھىتنىڭ قانداق بولۇشىدىن قەتئىينەزەر ،باش چۆكۈرۈپ ئۆگەنگەندىلا چوقۇم ياخشى نەتىجىنى قولغا كەلتۈرگىلى بولىدۇ . B: يېڭى مەكتەپنى تېزلىك بىلەن چۈشىنىش C:يېڭى ساۋاقداشلار بىلەن تونۇشۇپ ،دوستلۇق ئورنۇتۇش . D:يېڭى ئوقۇتقۇچىلار بىلەن تۇنۇشۇپ دوستلۇق ئورنۇتۇش . 10. يېڭى بىر كوللىكتىپقا كىرگەندىن كېيىن ،ناتۇنۇش بىر ساۋاقداش ماڭا تاشەببۇسكارلىق بىلەن ئۆزىنى تونۇشتۇرسا ئۇ چاغدا مەن ( ) . A:خىجىل بولىمەن . B:گەپ قىلمايلا كېتىمەن . C:ئۇنىڭغا ئۆزۈمنى تونۇشتۇرىمەن . D: يوقال دەپ ئۇنى ھەيدىۋېتىمەن . 11.تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپكە چىقىش بىزنىڭ ھاياتىمىزدا ( ) بولغانلىقىدىن دېرەك بېرىدۇ. A:بۇرۇلۇش B: يېڭى پەللە C:يېڭى قىيىنچىلىق D: تۆۋەنلەش 12.بىز بىر سىنىپتا بولغاندىكىن سىنىپىمىزدا ئورتاق ئارزۇ بولىدۇ .بۇ ئارزۇ ( ) . A:بىزنىڭ ئورتاق نىشانىمىز . B:ئۆگىنىشتە ئارقىدىن سانىغاندا بىرىنچى بولماسلىق ئۈچۈن تىرىشىش . C:باشقىلانىڭ ئالدىغا ئۆتۈپ كېتىش ئاندىن باشقىلارنى مازاق قىلىش . D:ھەر كىم ئۆزىنىڭ ئۆگىنىشىنى بىلسە بولىدۇ.
13.(18نومۇر)ئۆگەنگەن بىلىملەرنى تەتبىقلاپ سوئاللارغا جاۋاپ بىرىڭ تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپكە كىرگەندىن كېيىنكى يېڭى مۇھىتتا سىز قانداق تۇيغۇدا بولۇۋاتىسىز ؟ (6نومۇر)
تۇلۇق كۆرمەكچى بولسىڭىز تۆۋەندىكى ئاددىرىستىن چۈشۈرۈپ كۆرۈڭ 7-年级9月份试卷.doc |