كۆرۈش: 279|ئىنكاس: 2

دەرس تىمسى : ھۇزۇرلىنىش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
دەرس ۋاقتى :     2012-يىلى 2-ئاينىڭ 20-كۈنى

第二课.doc第二课.doc第二课.doc  
تەڭرتېغنڭ باھارى            كۈن چىقتى   
ئەملىيەت ۋە ئىجادىيەت  
دەرس تىپى :   ھۇزۇرلاندۇرۇش ۋە  ئەملىيەت دەرسى
دەرس مەزمۇنى : دەرسلىك كىتاپنىڭ 6-7-8-بىتدىكى تەڭرتېغنىڭ باھارى ناملىق راۋاپ بىلەن ئۇرۇندالغان ئاھاڭ ،جىلغا يۈرشلىك مۇزىكلاردىن پارچە ،كۈن چىقتى ناملىق چەتئەل ئاھاڭىنى ئاڭلىتىپ چۈشەندۈرۈلدۇ ۋە ئەسەر ئۈستىدە تەھلل يۈرگۈزلىدۇ ھەم ئەملىيەت ئىجادىيەت مەشقى ئىشلىندۇ .
ئۇقۇتۇش نىشانى : بۇ بۈلەكتىكى ناخشا مۇزكلارنى ئۈگۈنۈش تەھلىل يۈرگۈزۈش  ھۇزۇرلاندۇرۇش ئارقلىق ئۇقۇغۇچلاردا زىمىن يىشىل لىباس كىيىپ ،بارچە مەۋجۇدات قىشلىق ئۇيقىدىن ئويغىنۋاتقان باھار پەسلىدىن زوقلىنالايدىغان ئىستىتىك تۇيغۇ يىتلدۈرۈش ھەمدە شۇنىڭغا ئائىت بىلملەردىن خەۋەردار بۇلۇش .
قىيىن نوقتا : بۇئەسەردىكى بەدئى گۈزەللىكنى ھىس قىلىش ئۇنڭدا ئىپادىلەنگەن مەنزىرلەرنى كۆز ئالدىغا كەلتۈرۈش .
مۇھىم نوقتا :ئەسەرلەرنى بۈلەك قۇرۇلمىلارغا ئايرىيالايدىغان بۇلۇش ،ئۇقۇڭدىكى ئىديۋى ھىسياتنى چۈشۈنۈش .
ئۇقۇتۇش جەريانى :  ئالدىنقى سائەتلىك دەرسنى تەكرارلاپ سىناق ئېلىش               سىمفونىك ئەسەرلەردن قايسلارنى بىلسىز ؟
خوردىكى تەڭپۇڭلىقنى قانداق چۈشنىسىز ؟
يۇقارقى سۇئاللار ئارقىلق يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش .
دەرسى تىمسى دوسكىغا تەڭرتېغنىڭ باھارى ناملىق يالغۇز كىشلىك راۋاپتا ئۇرۇندالغان مۇزىكا ئاڭلىتلدۇ ھەم ئەسەر قىسقىچە تۇنۇشتۇرلىدۇ .بۇ يالغۇز راۋاپ ئاھاڭنى 20-ئەسەرنىڭ 60-يىللىردا بارلىقا كەلگەن .بۇلۇپ ئاتاقلىق كومپۇزۇتۇر راۋاپ ماھىرى ئوسمانجان ئۈمەرنىڭ ۋەكىلىك ئەسرى .
ئوركىستىر تەڭكەش قىلىپ ئۇرۇندالغان .بۇ ئەسەر تەبئەتنى قوغداش ۋە ئاسراشنى مەركىزى ئىدىيە قىلغان .
كۈن چىقتى
جىلغا يۈرۈشلىك مۇزكىلردى پارچە
گىرون 1892-1992-يىلغىچە   نىيويوركتا تۇغۇلغان ئامرىكىلق كومپىزوتۇر ئاتا ئانسى داڭلىق ناخشچى ئۇ ئانسىدىن پىئانىنو ،ئىسكۇرۇپكا ۋە گارمۇنىيە ئۈگەنگەن .

بۇئەسەرنى ئاپتۇر 1931-يىلى ئىجاد قىلغان .ئەسەرنى يازغاندا ياش ۋاقتىدىكى ساياھەتتىن ئالغان تەسىراتتى ئارقىلق يازغان .

ئۇقۇتۇش قۇرالى :  تىلۋۇزۇر  تۈرلۈك ئۇقۇتۇش ئەسلەھەلىرى  پايدىلىنىش ماترياللىرى

دوسكا لايھەسى :
تەڭرتېغنڭ باھارى            كۈن چىقتى   
ئەملىيەت ۋە ئىجادىيەت  



ئىمزا :
第二课.doc

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-9-2 05:13:29|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇزىكا بىردىغانلار ئۇچۇن ناھايىتى ياخشى بىر سوۋغا بوپتۇ . ھارمىغايسىز .
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش