| 2012-2013-ئوقۇش يىلى2-ماۋسۇم ئادەتتىكى سىنىپلار ئۈچۈن باسقۇچلۇق تىل-ئەدەبىيات ئىمتاھان سۇئالى 2-يىللىق -سىنىپ ئوقۇغۇچىس : 1- سۇئال: بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ؟ (12×2=24) 1) ئاجىزلارغا ( ) بول،يېتىملارغا ( ) بول. 2) كەمتەر بولۇش ئۆزىنىڭ يېتەرسىزلىكىنى ئېتىرپ قىلىش ( ) ( ) ( ) ( ) ( )،ئەخلاق پەزىلەتتۇر. 3) قاپقارا ھەم كېچىككىنە ( ) قىر بىر نەچچە كۈن ( ) ئۈژمە يوپۇر ماق لىرىنى يىدى،ئاندىن كارۋىتىدا يىتىپ ( )كەتتى.بۇيا بىر نەرسە ( )،يا ( ) شۇنداقتىمۇ قارا تونىنى سىلىۋەتتى. 2- سۇئال:تۆۋەندىكىلەرنىڭ توغرا -خاتاسىغا ھۆكۈم قىلىڭ؟(5×3=15) 1) ساشا ئۆزىنىڭ يامغۇرلۇق چاپىنىنى ئازغان چېچىكىنىڭ ئۈستىگە يېپىپ قويدى ( ) 2) «ئاپا مەن ھازىر بەك ئاجىزمۇ»دېگەن جۈملە بايان جۈملە ( ) 3) ساشا ئائىلىسىدىكىلەر بىلەن بىللە ئورمانلىققا باردى .( ) 4)«كۆڭۈللۈك»دېگەن سۆزنىڭ قارشى مەنىسى «كۆڭۈلسىز» ( ) 5)بىرەر ئىش ھەركەت توغرىسىدا سۇئال مەنىسىنى بىلدۈرىدىغان جۈملىلەر سۇئال جۈملە دەپ ئاتىلىدۇ.( ) 3-سۇئال:توغرا جاۋاپنى تالاپ ھەرىپ بەلگىسىنى تېرناق ئىچىگە يىزىڭ؟ (3×3=9) 1)«ماھارەت»دېگەن سۆزنىڭ يېقىن مەنىسى ( ) A: ھۈنەر B : ئۈلگە C : ئىختىدار 2) جۈملە ئاخىرلاشقاندا ( ) A :پەش(،) قويۇلىدۇ B :چېكىت(.) قويۇلىدۇ : Cسۇئال بەلگۈسى(؟)قويۇلىدۇ 3)«ساپ»دېگەن سۆزنىڭ قارمۇ -قارشى مەنىسى ( ) : A سۈزۈك B :مەينەت C :ئاجىز 4-سۇئال: 1)بايان جۈملە دىگەن نېمە؟ %5
2)«ئاقىل كەمتەر، نادان تەكەببۇر»دېگەن ماقالىنىڭ مەزمۇنىنى ئېيتىپ بىرىڭ؟%5
5-سۇئال:تۆۋەندېكى سۆزلەرگە ماس كېلىدىغانلىرىنى ئۆزئارا تۇتاشتۇرۇڭ؟ %10 ماھارەت قېلىش ئۇۋا بولۇش نەپەستىن ياساش سەۋىرچان ئاچىمېقى دەرەخ ئۆگىنىش 6-سۇئال:تۆۋەندىكى سۆزلەرنى رەتلەپ راۋان جۈملىگە ئايلاندۇرۇپ يېزىڭ؟ %8 1) قاتتىق بۇ ئىكەن كۈنلەر سوغۇق بولىۋاتقان
2)مانا مېھرى شۇ دېگەن مۇشۇ قېرىنداشلىق
7-سۇئال:تۆۋەندىكى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى يېزىڭ؟%16 1) رىقابەت 2) ھالى قالماي 3) چىمپىيۇن 4) بارا ــ بارا 8-سۇئال: قۇلۇلىنىڭ ئاقىۋىتىنىڭ شۇنداق بولۇپ قېلىشىغا نېمە سەۋەپ بولدى؟نېمە ئۈچۈن؟ %8 |
|