مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2062 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش ئۈلۈشكۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مقۋىلىك دەرەخنىڭ بېشى تۆۋەن،بىلىملىك ئادەمنىڭ يۇزى تۆۋەن.

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دىلىڭدا نېمە بولسا تىلىڭدا شۇ.

كۆرۈش: 67|ئىنكاس: 3

8-يىللىق ئىددىيە-ئەخلاق 2-قىسىم دەرس تەييارلىقى

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

111

تېما

10

دوست

2930

جۇغلانما

ئالتۇن ئەزا

Rank: 6Rank: 6

قىزغىنلىق
606 سەر
تىللا
298 دانە
تۆھپە
514 سەر
شۆھرەت
730 سەر

تىرىشچان ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-6 20:36:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەجبۇرىيەت مائارىپى دەرس ئۆلچىمى تەجرىبە دەرسلىكى
8-يىللىق ئىددىيە-ئەخلاق 2-قىسىم
دەرس تەييارلىقى


ۋاقىت :    2013-يىلى 6-ئاينىڭ 2-كۈنى
دەرس تېمىسى: بىز مال-مۈلۈككە ۋارىسكىق قىلىش ھوقۇقىغا ئىگە

ئوقۇتۇش نىشانى :
               بىلىم نىشانى:مىراسنىڭ مەنىسى ۋە ھازىرلاشقا تېگىشلىك شەرىتلەر ،ۋارىسلىق قىلغۇچى ۋارىسلىق ھوقۇقى قاتارلىقلارنىڭ مەنىسى ،قانۇندا بەلگۈلەنگەن ۋارىسلىق قىلغۇچىنىڭ دائىرىسى،ۋارىسلىق تەرتىپى قاتارلىق مەزمۇنلارنى چۈشۈنۈپ ئەستە ساقلاش.
             ئىقتىدار نىشانى :ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىراسقا ۋارىسلىق قىلىش مەسىلىسىنى قانۇنى تەرتىپ بويىچە توغرا پەرىقلەندۈرەلەيدىغان ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈش.
          ھىسيات –پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى:
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلىۋى ئىجتىمائىي مۇناسىۋەتتە مال-دۇنيانى مۇھىم ئورۇنغا قويۇۋالماي قېرىنداشلىق ،تۇغقاندارچىلىق مىھرى-مۇھەببتىنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويىدىغان ھىسياتىنى كۇچايتىش.

مۇھىم نوقتا :ئوقۇغۇچىلار مىراسنىڭ شەرتى ،قانۇندا بەلگۈلەنگەن ۋارىسلىق قىلغۇچىنىڭ دائىرىسى ،ۋارىسلىق تەرتىپىنى ياخشى ئىگەللەش.
قىيىن نوقتا :ئوقۇغۇچىلاردا ۋارىسلىق تەرتىپىنىڭ ئاساسى ئالاھىدىلىكى بويىچە مىراسقا ۋارىسلىق قىلىش مەسىلىسىنى توغرا ئايرىيالايدىغان ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈش.
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ؛كىتابتىكى مىسال ۋە مۇلاھىزە سۇئاللىرىنى ئوقۇغۇچىلارغا تونۇشلۇق بولغان ئەمەلى مىساللار بىلەن بىرلەشتۈرۈپ ،ئوقۇغۇچىلارنى ئۆز قاراشلىرىنى سۆزلەشكە يىتەكلەش ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قاراشلىرى ئاساسىدا تۈزىتىش ۋە چۈشەندۈرۈش بېرىپ خۇلاسىلاش.
ئۆگۈنۈش ئۇسۇلى:ئوقۇغۇچىلار مۇلاھىزە ،مۇھاكىمە  مۇھاكىمە يۈرگۈزۈش شەكلىدىكى مۇستەققىل ئۆگۈنۈش،ھەمكارلىشىپ ،ئۆگۈنۈش ۋە ئىزدىنىپ ئۆگۈنۈش .
ئوقۇتۇش مەزمۇنى : 1.مىراس قالدۇرغۇچى ۋە مىراس دىگەن نىمە ؟
مىراس قالدۇرغان ئۆلگۈچى مىراس قالدۇرغۇچى دىيىلىدۇ.مىراس قالدۇرغۇچى قالدۇرغان قانۇنىي خۇسۇسىي مال-مۈلۈك مىراس دىيلىدۇ .
مال-مۈلۈكنىڭ مىراس بولىشى ئۈچۈن قايسى شەرتلەر ھازىرلىنىشى كېرەك؟
مال-مۈلۈكنىڭ مىراس بولىشى ئۈچۈن مۇنداق ئۈچ شەرت ھازىرلىنىشى كېرەك:بىرىچى ،پۇقرا ۋاپات بولغاندا قالدۇرغان مىراس بولىشى كېرەك؛ئىككىنچى،پۇقرانىڭ ئۆز ئىگىدارلىقىدا بولىشى كېرەك؛ئۈچىنچى،قانۇنلۇق بولىشى كېرەك.
ۋارىس دىگەن نىمە؟ قانۇندا بەلگۈلەنگەن ۋارىسلىق قىلغۇچىنىڭ دائىرىسى كىملەرنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ؟
ئۆلگۈچىدىن قېپقالغان مىراسقا قانۇن بويىچە ۋارىسلىق قىلغۇچى قانۇندا ۋارىس دەپ ئاتىلىدۇ.
قانۇندا بەلگۈلەنگەن ۋارىسلىق قىلغۇچىنىڭ دائىرىسى،جورىسى،پەرزەنتى،ئاتا-ئانىسى ،ئاكا-ئۇكا،ئاچا-سىڭىللىرى،بوۋا-مومىللىرىنى ئۆزئىچىگە ئالىدۇ.
ۋارىسلىق ھوقۇقى دىگەن نىمە؟
ۋارىسلىق ھوقۇقى دىگىنىمىز –ۋارىسنىڭ مىراس قالدۇرغۇچىدىن قېپقالغان مىراسقا قانۇن بويىچە ئېرىشىش ھوقۇقىنى كۆرسۈتىدۇ.
قانۇندا بەلگۈلەنگەن ۋارىسلىق تەرتىپى قانداق بولىدۇ؟
دۆلىتىمىزدە مىراسقا ۋارىسلىق تەرتىپى مۇنداق بولىدۇ. ۋارىسلىق دائىرىسىدىكى كىشىلەر بىرىنچى رەتتىكى ۋارىسلار ۋە ئىككىنچى رەتتكى ۋارىسلار دەپ ئايرىلىدۇ.بىرىنچى رەتتىكى ۋارىسلار جورىسى،پەرزەنتى ۋە ئاتا-ئانىسىنى ئۆزئىچىگە ئالىدۇ.ئىككىنچى رەتتىكى ۋارىسلار ئاكا-ئۇكا،ئاچا-سىڭىللىرى ۋە بوۋا مومىللىرىنى ئۆزئىچىگە ئالىدۇ.
مىراسقا ئالدى بىلەن بىرىنچى رەتتىكى ۋارىسلار ۋارىسلىق قىلىدۇ،بىرىنچى رەتتىكى ۋارىسلار بولمىسا ياكى ھوقۇقىدىن ۋاز كەچسە ئىككىنىچى رەتتىكى ۋارىسلار مىراسقا ۋارىسلىق قىلىدۇ .
ئوقۇتۇش جەريانى :
                 يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش ،بەزى كىشىلەر مىراس بۆلۈشكەندە چوڭلار كۆپ كىچىكلەر ئاز ئېلىشى كېرەك دەپ قارايدۇ.يەنە بەزىلەر چوڭلار ئاز كىچىكلەر كۆپ ئىلىش كېرەك دەپ قارايدۇ.سىز بۇ مەسىلىگە قانداق قارايسىز؟
بۇ سۇئال ئاساسىدا ئوقۇغۇچىلارنى مۇلاھىزىگە تەشكىللەپ يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن.
ئاندىن دەرىسلىك كىتابنىڭ 97-بېتىدىكى مىسالنى ئەمەلى مىساللارغا بىرلەشتۈرۈش ئاساسىدا ئوقۇغۇچىلارنى مۇلاھىزىگە يىتەكلەپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قاراشلىرى ئاساسىدا چۈشەندۈرۈش بېرىپ مىراس قالدۇرغۇچى ،مىراس ۋە مىراس ھازىرلاشقا تېگىشلىك شەرتلەرنى چۈشەندۈرىمەن.
ئاندىن،98-بەتتىكى سۇئالغا قاراتا ئوقۇغۇچىلارنى ئۆز قاراشلىرىنى سۆزلەشكە يېتەكلەپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قاراشلىرى ئاساسىدا چۈشەندۈرۈش بېرىپ ،ۋارىس ،ۋارىسلىق قىلغۇچىنىڭ دائىرىسى ،ۋارىسلىق ھوقۇقى قاتارلىق مەزمۇنلارنى چۈشەندرۈمەن.
ئاندىن،98-بەتنىڭ ئاستىدىكى مۇنازىرە سۇئالىغا قاراتا ئوقۇغۇچىلارنى ئۆز قاراشلىرىنى سۆزلەشكە يېتەكلەپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قاراشلىرى ئاساسىدا تۈزىتىش ،چۈشەندۈرۈش بېرىپ قانۇندا بەلگۈلەنگەن ۋارىسلىق تەرتىپىنى چۈشەندۈرۈمەن .
ئاخىرىدا مۇستەھكەملەش سۇئاللىرى ئاساسىدا مۇھىىم مەزمۇنلاردىن خۇلاسىلاش ئېلىپ بارىمەن.
مۇستەھكەملەش سۇئالى :بىرىچى رەتتىكى مىراسقا ۋارىسلىق قىلغۇچىلار (     )نى ئۆزئىچىگە ئالىدۇ.
ئا،جورىسى،ئاكا-ئۇكىسى ۋە ئاچا-سىڭلىسى
ب،ئاتا-ئانىسى،بوۋا-مومىسى ۋە پەرزەنتى
س،جورىسى،پەرزەنتى ۋە ئاتا-ئانىسى
د،ئاتا-ئانىسى،ئاكا-ئۇكىسى ۋە ئاچا-سىڭلىسى

دوسكا لايىھەسى:
بىز مال-مۈلۈككە ۋارىسلىق قىلش ھوقۇقىغا ئىگە

        1.پۇقرا ۋاپات بولغاندا قالدۇرغان
مىراس بولۇشنىڭ شەرتى        2. پۇقرانىڭ ئۆزئىگىدارلىقىدا  
        3.قانۇنلىق بولۇش
       
        بىرىنچى رەتتىكى ۋارىسلار
ۋارىسلىق تەرتىپى

        ئىككىنچى رەتتىكى ۋارىسلار
تاپشۇرۇق:بىرىنچى رەتتىكى ۋارىسلار بار ھەم ھوقۇقىدىن ۋاز كەچمىگەن ئەھۋالدا مىراس قالدۇرغۇچى مىراسىنى ئىككىنچى رەتتىكى ۋارىسلارغا قالدۇرالامدۇ؟

دەرىستىن كىيىنكى
قايتا ئويلىنىش:
بايقاشنىڭ خاسلىقىنى ساقىلاڭ.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

45

تېما

17

دوست

6596

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1897 سەر
تىللا
357 دانە
تۆھپە
1028 سەر
شۆھرەت
933 سەر

مائارىپچىبايقاش شائىرىبايقاش قىزىقچىسىتىرىشچان ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-6 21:41:35|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەرس تەييارلىقىنى مۇنداق تەييارلىسىمۇ بۇلىدىكەنغۇ؟ قەدەم باسقۇچلار ئىنىق ، ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچىنىڭ پائالىيەت پىلانىنى ئىنىق يېزىپ قويسىڭىز تېخىمۇ ياخشى بۇلىدىكەن ،رەخمەت ،،
ھەردۇقمۇشتا قامچا بار !

200

تېما

96

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6953 سەر
تىللا
1441 دانە
تۆھپە
7466 سەر
شۆھرەت
5474 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىبايقاش مەلىكىسىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-6 22:17:47|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تەييارلىنىپتۇ رەھمەت . نۇشۇنداق ياخشى تېمىلىرىڭىز ئۈزۈلۈپ قالمىسۇن !!
مىللى مائارىپنى گۈللەندۈرۈش ھەممىمىزنىڭ باش تارتىپ بولمايدىغان مەسئوليىتى ۋە مەجبۇريىتى

263

تېما

45

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
2838 سەر
تىللا
1105 دانە
تۆھپە
3233 سەر
شۆھرەت
2525 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزابايقاش باتۇرىجەۋھەر ئەزاكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-7 08:46:46|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن پايدىلىق تېمىلارنى يوللاپ كېلىۋاتىسىز،رەھمەت سىزگە!
ھىكمەت: ‹‹سۇ ئېچكەندە،قۇدۇق قازغۇچىنى ئۇنتۇما››.           باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەش...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 01:24, Processed in 0.433263 second(s), 38 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش