مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2076 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • ئامان 16 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 17 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردىكى باشقۇرغۇچىلار تېما يوللاشتا ھەر ۋاقىت سىزگە يول كۆرسىتىدۇ، تارتىنماڭ!

  • ئامان 22 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 26 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 28 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى ئەزالار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • ئامان 16 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 18 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 23 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • ئامان 26 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • چىركىن يېرىم سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • ئامان 16 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بىلمەسلىك ئەيىپ ئەمەس، تىرىشماسلىق ئەيىپ!

  • ئامان 21 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللىغاندا تېما ھەققىدە قىسقىچە ئىزاھات بېرىپ يوللايلى!

  • ئامان 23 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 27 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • ئەلەم تۈنۈگۈن 19:38 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك!

  • شاشتېكىن تۈنۈگۈن 18:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    «2-،3-،4-ۋە 5-يىللىقلارنىڭ خەنزۇتىلى دەرس تەييارلىقى»نىڭ چۈشۈرۈش ئادىرېسى يېڭلاندى.

كۆرۈش: 45|ئىنكاس: 0

ئوقۇغۇچىلىرىمىز باراۋەر تەربىيەلىنىشى كېرەك

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

31

تېما

6

دوست

1351

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
252 سەر
تىللا
169 دانە
تۆھپە
228 سەر
شۆھرەت
268 سەر

تىرىشچان ئەزاتۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-8 12:37:38|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
                                                          ئوقۇغۇچىلىرىمىز باراۋەر تەربىيەلىنىشى كېرەك



           بۇ يىل يېڭى ئوقۇش مەۋسۈمى باشلىنىشى بىلەنلا ئاتا–ئانىلار ۋە ئوقۇغۇچىلار جىددىيلىك قاينىمىغا چۆكتى، بىرلىرى بالام قايسى سىنىپقا بۆلۈنۈپ قالغاندۇ؟ دەپ ئەنسىرىسە، يەنە بىرلىرى مەن ناچار سىنىپقا كىرىپ قالارمەنمۇ؟ دەپ غەم يىدى. چۈنكى شەھەرلىك مائارىپ ئىدارىسى مەكتەپلەردە ئوخشاش بىر يىللىقنى «ئەلاچىلار سىنىپى»، «ئادەتتىكى سىنىپ» دەپ بۆلمەسلىكنى قايتا–قايتا تەكىتلىگەن بولسىمۇ، لېكىن ئايرىم مەكتەپلەردە بۇ خىل ئەھۋال يەنىلا مەۋجۇت ئىدى.

بۇ يەردە تەكىتلىنىۋاتقىنى ئوقۇغۇچىلارنى دەرىجىگە بۆلۈپ ئوقۇتۇش مەسىلىسى بولۇپ، ئۇ ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىگىلىگەن بىلىمى، ئىقتىدارى، ئەقلىي قابىلىيىتىگە ئاساسەن، ئىلمىي ھالدا تەڭ سەۋىيەلىكلەرنى توپقا ئايرىپ، قاراتمىلىق مۇئامىلە قىلىپ، ئەمەلىي قابىلىيىتىگە ماس تەرەققىي قىلدۇرۇش تەدبىرى بويىچە سەۋىيەسىنى ئۆستۈرۈشنى مەقسەت قىلغان ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بولۇپ، ئۇ گۇرۇپپىغا ئايرىپ ئوقۇتۇش دەپمۇ ئاتىلىدۇ. ئۇنىڭدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ يوشۇرۇن ئەقلىي ئىقتىدارىنى سىناش، ئادەتتىكى ئوقۇش نەتىجىسىگە ئاساسەن ئوخشىمىغان گۇرۇپپىلارغا بۆلۈپ، ھەر بىر گۇرۇپپىنىڭ كونكرېت ئەھۋالىغا قارىتا تەربىيەلەش ئېلىپ بېرىلىدۇ. لېكىن ھازىر بىر قىسىم مەكتەپلەردە چوڭقۇر، ئەتراپلىق تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلماي، ئىمتىھان نومۇرى ئارقىلىقلا ئوقۇغۇچىلارنى «ئەلاچىلار سىنىپى»، «ئادەتتىكى سىنىپ» ياكى «تېز سىنىپ»، «ئاستا سىنىپ» دەپ دەرىجىگە بۆلۈپ قويىدىغان ئەھۋاللار باش كۆتۈرمەكتە. بۇ ئەھۋال ئاتا–ئانىلار ۋە ئوقۇغۇچىلارغا قانداق تەسىر كۆرسىتىۋاتىدۇ؟

ھەر بىر ئوقۇغۇچى ئىمتىھان نومۇرى سەۋەبلىكلا پىشانىسىگە «ناچار» دېگەن تامغىنىڭ بېسىلىپ قېلىشىنى خالىمايدۇ. ئۈگىنىشى ئادەتتىكىدەك ئوقۇغۇچىغا نىسبەتەن «ئاستا سىنىپ»، «ئادەتتىكى سىنىپ»لارغا بۆلۈنۈپ قېلىش بىر نومۇس ئىش، ئۇلار «ئەلاچى»ساۋاقداشلىرى تەرىپىدىن كەمسىتىلىشتىن، باشقىلار تەرىپىدىن مازاق قىلىنىشتىن، ساۋاقداشلىرىدىن ئايرىلىپ قىلىشتىن ئەنسىرەيدۇ. ئادەتتىكى سىنىپتا بولسا ئۈگىنىشنى خالىمايدىغان، كەپسىز بالىلار بىر يەرگە يىغىلغاچقا، تېخىمۇ دەرسكە بېرىلمەي، نەتىجىسى چىكىنىپ كىتىشتىن قۇرقىدۇ. ئەسلىدىنلا دەرسكە يېتىشەلمەي تۇرغاندا «بىراقلا ئاستا مېڭىڭلار» دەپ ئايرىپ قويۇش بالىلىرىمىز ئۈچۈن تېخىمۇ چوڭ زەربە. ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارمۇ بىر توپ ئەلاچىلار ئارىسىدا تاسادىپىي چىكىنىپ قالسا، ئەسلىدىكى سىنىپىدا ئالدىنقى ئورۇن بېغىشلىغان تولۇق ئىشەنچتىن ئايرىلىپ قىلىشتىن قورقۇپ، بېسىم ھېس قىلىدۇ–دە، ئۇلارنىڭمۇ كۆڭلى ئازادە بولالمايدۇ ۋە ياكى مەغرۇر، مەنمەنچى، باشقىلارنى مەنسىتمەيدىغان، كۆزگە ئىلمايدىغان پىسخىكا يىتىلىپ قالىدۇ.

ئاتا–ئانىلارغا نىسبەتەن بۇ تېخىمۇ ياخشى ئىش ئەمەس. ئۇلار بالىلارنى «ئادەتتىكى» سىنىپلارغا بۆلگەنلىك سەندە ئۈمىد يوق دىگەنلىك، بىز مىڭ تەستە بالىلارغا مەدەت بېرىپ، پارلاق ئىستىقبال، گۈزەل كەلگۈسىگە ئىنتىلدۈرۈپ ئوقۇتۇۋاتساق، بىر نومۇر بىلەنلا تەقدىرىنى ئايرىپ قويسا قانداق بولىدۇ؟ بۇ بالىلارنىڭ ئىشەنچى ۋە غورۇرىغا زەربە بەرگەنلىك، ئۆگىنىشى ئانچە ياخشى ئەمەس بالىلارنىڭ ئىشەنچىسىمۇ ئاجىز بولىدۇ، بۇنداق ئەھۋالدا ئۇلارنى ئايرىۋېتىش تېخىمۇ ئۈمىدسىزلەندۈرگەنلىك بولۇپ، ئوقۇش نەتىجىسى بىراقلا تۆۋەنلەپ كېتىدۇ ۋە تىرىشىپ– تىرمىشىپ ئالىي مەكتەپلەرگە كىرىش ئىسىتىكىنى نابۇت قىلىدۇ، دەپ قارايدۇ. ئاتا–ئانىلارنىڭ نەزەرىدە ئىمتىھان نەتىجىسى ياخشى بولماسلىق بۇ بالىنىڭ ناچارلىقىدىن دېرەك بەرمەيدۇ، ئادەتتىكى ئوقۇغۇچىلارنى ئەلاچىلار بىلەن قوشۇپ تەربىيەلىگەندە، ئۆزئارا ئىلھام ئېلىپ، ياخشى ئۈگىنىشكە تۈرتكە بولىدۇ. يەنە بىر قىسىم ئاتا–ئانىلار مەكتەپ ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاساسىي كۈچىنى «ئەلاچى» بالىلارغا قارىتىپ، ئادەتتىكى بالىلارنىڭ تاشلىنىپ قېلىشىدىن ئەندىشە قىلسا، يەنە بىر قىسىملىرى بالىسىنىڭ «ناچار» بالا دېگەن ئاتاققا قېلىپ، روھىي دۇنياسىدا توسالغۇ پەيدا بولۇپ، ساغلام ئۆسۈپ يېتىلىشىگە تەسىر يېتىشىدىن غەم قىلىدۇ.

مەكتەپ ئوقۇغۇچىلارنى دەرىجىگە ئايرىپ، ئالاھىدىلىكىگە، ئىقتىدارىغا ئاساسەن قاراتمىلىق ئوقۇتقاندا، يۇقىرى ئۆرلەش نىسبىتى ئاشىدۇ، ھازىر، جەمئىيەت ۋە ئاتا–ئانىلارنىڭ مەكتەپلەرگە باھا بېرىشتىكى ئۆلچىمى دەل يۇقىرى ئۆرلەش نىسبىتى، بىزمۇ ئامالسىز، دەپ قارايدۇ.

قاتلاملىق ئوقۇتۇشنىڭ ئۆزىگە خاس ئارتۇقچىلىقى بار، ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن تەربىيەلىگەندە، تېخىمۇ ياخشى ئۈنۈم ياراتقىلى بولىدۇ. لېكىن ھازىرقى مەجبۇرىي مائارىپ باسقۇچىدا سېستىمىلىق تەتقىقات ئېلىپ بارماي، سىنىپلارنى نوقۇل ھالدا بىر ئىمتىھان نومۇرى بىلەنلا ئايرىۋىتىشكە بولمايدۇ. بۇ خىل ئايرىش ئاتا–ئانىلار ۋە ئوقۇغۇچىلارنى ھەقىقىي بىلىم ئىگىلەش ئەمەس، بەلكى ئىمتىھان نومۇرىنىڭ قۇلىغا ئايلاندۇرۇپ قويىدۇ. مەجبۇرىي مائارىپ باسقۇچىدا ھەر بىر ئوقۇغۇچى ئوخشاش تەربىيەلىنىش، ئوقۇتۇش بايلىقلىرى، بىلىم ئېلىش پۇرسىتىدىن تەڭ بەھرىمەن بولۇش ھوقۇقى بار. مەجبۇرىي مائارىپ باراۋەر مائارىپ، ھېچقانداق بىرىنىڭ ھەر قانداق باھانە–سەۋەپ بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەقدىرىنى، ئىستىقبالىنى، بىلىم ئېلىش ئۇسۇلىنى خالىغانچە ئورۇنلاشتۇرۇشىغا بولمايدۇ. روھىيىتى، دۇنيا قارىشى، كىشىلىك تۇرمۇش قارىشى تېخى تولۇق شەكىللەنمىگەن، يىتىلىش باسقۇچىدا تۇرۇۋاتقان، يوشۇرۇن قابىلىيىتى ھەقىقىي تۈردە نامايان بولمىغان بالىلارغا بالدۇر باھا بېرىپ، ئۇلارنى يۇمران ھالىتىدىلا چوڭلارنىڭ جىددىي، كەسكىن رىقابەت قاينىمىغا سۆرەپ كىرىش ئاقىلانىلىك ئەمەس. بۇنداق بولغاندا، ئۇلارنىڭ گۈزەل ئارزۇ–ئارمانلىرى، ئۈمىد–ئىستەكلىرىنى بىخ ھالىتىدە ئۇجۇقتۇرۇپ، يېشىغا ماس كەلمىگەن غايەت زور بېسىمنى زىممىسىگە يۈكلەپ قويغان بولىمىز. بۇ بالىلارنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يىتىلىشىگە، ياراملىق ئادەم بولىشىغا، قەتئى ئىرادە تىكلەپ، ئۆز تەقدىرىنى ئۆزى بەلگىلىشىگە زىيانلىق. بىر سىنىپ مەلۇم مەنىدىن ئېيتقاندا، جەمئىيەتنىڭ مۇكەممەل كىچىك شەكلى. ئۇنىڭدا ئەلاچى بار، ناچار بار، ئاڭلىق بار، كەپسىز بار، كەلگۈسىدىكى ئالىم، باشلىق، سودىگەر، لىدىر، دۆلەت مەمۇرى، قانۇن ئىجراچىسى ... بار، ھەر بىر ئوقۇغۇچى مۇشۇنداق رەڭدار مۇھىتتا باراۋەر پۇرسەتتىن تەڭ بەھرىمەن بولغاندا، كەلگۈسىدىكى ئورنىنى خاتاسىز تېپىپ، توختاۋسىز ئۆزگىرىۋاتقان، مۇرەككەپ جەمئىيەتكە ناھايىتى تېزلا ماسلىشالايدۇ. يېڭى ئوقۇتۇش ئىسلاھاتىنىڭ تۈپكى مەقسىتىمۇ ھەر بىر ئوقۇغۇچىنى باراۋەر تەربىيەلىنىش پۇرسىتىگە ئېرىشتۈرۈپ، ھەممىسىنى ئوخشاش ئالغا باستۇرۇش، بالىلارنىڭ خاراكتىرىنى ھۆرمەتلەپ، مائارىپ بايلىقىدىن تەڭ بەھرىمەن قىلىشتۇر.

                مەنبە : شىنجاڭ مائارىپ ژورنىلى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 02:19, Processed in 0.163076 second(s), 39 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش