مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2077 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • زەپەر 4 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچىلار تەييارغا ھەييار بۇلىدىغان ناچار ئادەتنى تۈگۈتەيلى

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بىلمەسلىك ئەيىپ ئەمەس، تىرىشماسلىق ئەيىپ!

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللىغاندا تېما ھەققىدە قىسقىچە ئىزاھات بېرىپ يوللايلى!

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • ئەلەم تۈنۈگۈن 19:38 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك!

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردىكى باشقۇرغۇچىلار تېما يوللاشتا ھەر ۋاقىت سىزگە يول كۆرسىتىدۇ، تارتىنماڭ!

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى ئەزالار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • ئامان 14 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • چىركىن 15 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(2)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

كۆرۈش: 78|ئىنكاس: 0

2-يىللق 2-ماسۇم 1سائەتلىك دەرس لايىھىسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

33

تېما

0

دوست

944

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
188 سەر
تىللا
43 دانە
تۆھپە
274 سەر
شۆھرەت
181 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-9 20:25:17|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

دەرس تېمىسى         
گىرام ۋە كىلوگىرام
ئوقۇتۇش نىشانى       
1.        كونكىرىت تۇرمۇش كۆرنۈشى ئىچىدە ئوقۇغۇچىلارغا ئېغىرلىق بىرلىكلىرى گىرام ۋە كىلوگىرامنى ھېس قىلدۇرۇش ھەمدە تۇنۇتۇش
2.        ئوقۇغۇچىلارغا بىر گىرام ۋە بىر كىلوگىرام ھەققىدىكى قاراشنى دەسلەپكى قەدەمدە تۇرغۇزۇپ 1كىلوگىرام=1000گىرام بولىدىغانلىقىنى بىلدۈرۈش.
3.        ئوقۇغۇچىلارغا تارازا ئارقىلىق جىسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى ئۆلچەش ئۇسۇلىنى بىلدۈرۈپ،ئوقۇغۇچىلاردا ئېغىرلىقى ھەققىدىكى دەسلەپكى قارشىنى تۇرغۇزۇش ئاساسىدا جىسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى مۆلچەرلەش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈش.
مۇھىم نوقتا ۋە قىيىن نوقتا        مۇھىم نوقتا :   جسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى ئۆلچەشتە گىرام ۋە كىلوگىرام بىرلىك قىلىنىدىغانلىقىنى بىلىش،
1 كىلوگىرام=1000گىرام بولىدىغانلىقىنى بىلىش.
   
قىىيىن نوقتا:    بىر گىرام،10گىرام،100 گىرام ۋە بىر كىلوگىرامنىڭ قانچىلىك ئېغىرلىقىتا بولىدىغانلىقىنى ھېس قىلىش،جىسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى توغرامۆلچەرلەش

ئئوقۇتۇش ئۇسۇلى        ئەمەلى مەشغۇلات قىلدۇرۇش،كۈزىتىشكە يىتەكلەش،ھەمكارلىشىپ ئۆگۈنۈشكە يىتەكلەش.
كۆرسەتمىلىك قۇرال        ھەرخىل تارازىلار ،تەڭگە،پۇل،ئاسمارەسىم،10،100ۋە1000گىراملىق خالتىلار
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش         
ساۋاقداشلار ،دەرسىمىزنى باشلاشتىن بۇرۇن سىلەرنىڭ ئەمىلى تۇرمۇشۇڭلاردا ئۆتكەن بەزى بىر ئىشلارنى سۇراپ باقاي،
سىلەر ئاتا-ئاناڭلار بىلەن بىرگە بازارغا  سەي-كۆكتات،مىۋە-چىۋە سېتىۋالغىلى بارغانمۇ؟قانچىلىك سېتىۋالغان؟شۇلارنى ئەسلەپ تۇرۇپ، بىر پارتىدىكى ئىككى ساۋاقداش بىر-بىرڭلارغا دەپ بىرىسىلەر،ئاندىن ماڭا دەپ بىرىسىلەر.
ئوقۇتۇش مەزمۇنى ۋەئوقۇتۇش جەريانى        ساۋاقداشلار،كىتاۋىمىزدا بىر ساۋاقداش ئاپىسى بىلەن تاللا بازىرىغا بېرىپ،نەرسە-كىرەك سېتىۋاپتۇ،بىز كۈزىتىپ باقايلى،نېمىلەرنى سېتىۋاپتۇ؟قانچىلىك سېتىۋاپتۇ،
(ئاسما رەسىم كۆرسىتىلىدۇ)
بۇ تاللا بازىرىدا يەنە قايسى نەرسىلەرنىڭ ئېغىرلىقى بېرىلىپتۇ؟
-ئەملىي تۇرمۇشىمىزدا نەرسىلەرنىڭ ئېغىرلىقىنى ئۆلچەشتە نېمىنى بىرلىك قىلىدىكەنمىز؟
بۈگۈن ئۆگنىدىغان دەرسىمىز
گىرام ۋە كىلوگىرام
(دەرس تېمىسى دوسكىغا يېزىلىدۇ)
ساۋاقداشلار بىر گىرامنىڭ قانچىلىك ئېغىرلىقتا،بىر  كىلوگىرامنىڭ قانچىلىق ئېغىرلىقتا بولىدىغانلىقىنى بىلىشنى خالامسىلەر؟
(بىر قانچە ئوقۇغۇچى بىرقولدا بىركىلوگىراملىق گۈرۈچنى،بىر قولدا بىر گىراملىق تەڭگە پۇلنى كۆتۈرۈپ دەڭسەپ باقىدۇ)
-نېمىنى ھېس قىلدىڭلار؟
-ئۇنداق بولسا 10گىرام ۋە 100گىرامنىڭ قانچىلىك ئېغىرلىقتا بولىدىغانلىقىنى بىلىشنى خالامسىلەر؟
-مۇشۇ تەڭگە پۇلدىن قانچىلىك بولغاندا بۇ بىر خالتا گۈرۈچنىڭ ئېغىرلىقىغا تەڭ بۇلار؟
-مۇشۇ يەرگەكەلگەندە كىچىك ۋاقتىدا تاپالمىغان بىر تېپىشماق ئېسىمگە كىلىۋاتىدۇ،بىركىلوگىرام پاختائېغىرمۇ؟بىر كىلوگىرام تۈمۈر ئېغىرمۇ؟قېنى كىم دەپ باقىدۇ؟
-بىز جىسىملارنىڭ ئېغىرلىقنى ئۆلچەشتە قايسى ئەسۋاپتىن پايدىلىنىپ ئۆلچەيمىز؟
(ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى بىلىدىغان ئۆلچەش ئەسۋاپلارنىڭ نامىنى دەپ باقىدۇ)
-تارازىنىڭ قايسى تۈرلىرىنى بىلىسىلەر؟قەيەرلەردە كۆرگەن؟
-مەنمۇ سىلەرگەبىر قانچىلىغان تارازىلارنى ئېلىپ كىرگەن،شۇنىڭغا قاراپ تۇرۇپ دەپ باقايلى؟
(ئىلكتىرلەشكەن ئوقۇتۇش ۋاستىسىدىن پايدىلىنىپ كۆرسىتىمەن)








ئوقۇتۇش مەزمۇنى ۋەئوقۇتۇش جەريانى        -بۇ تارازىنى قەيەردە كۆرگەن؟نېمىنى ئۆلچەشكە ئىشلىتىلىدۇ؟ قانداق ئۆلچەيمىز؟
-مەن ئەكىرمىگەن باشقا يەنە تارازىلارنى بىلىدىغانلار بارمۇ؟
-ئىنچىكىلىك بىلەن كۈزەتسەك تۇرمۇشىمىزنىڭ ھەممە يېرىدە ماتىماتىكا ئۇچرامدىكەن؟
ھازىر ئەمەلىي ئۆلچەش پائالىيتى ئېلىپ بارايلى،سومكىلىرمىزنىڭ ئېغىرلىقىنى دەڭسەپ مۆلچەرلەپ باقساق قانداق؟ ئاۋۋال دەڭسەپ ئېغىرلىقىنى مۆلچەرلەيمىز،ئاندىن تەخسىلىك تارازا ئارقىلىق ئۆلچەپ كۈرىمىز.
(بىر سومكا،ئىككى سومكا،،ئۈچ سومكا)
-بۈگۈنكى بىر سائەتلىك دەرستىن نېمىلەرنى بىلىۋالدىڭلار؟

تاپشۇرۇق        ئائىلىگە بارغاندىن كېيىن ئۆزەڭلارنىڭ ئېغىرلىقىنى ئۆلچەپ كۈرۈڭلار،بىر كىلوگىرام ئالمىنىڭ قانچە دانە بۇلىدىغانلىقىنى ئۆلچەپ بېقىڭلار
        دەرس تەييارلىغۇچى:
تەييارلىغان ۋاقتى:   يىل    -ئاي   -كۈن
        ئوقۇتۇش تەتقىقات گۇرۇپپا باشلىغىنىڭ پىكرى      

ئىمزاسى:
   -يىل   -ئاي   -كۈن







دەرس لايىھەسى
دەرس تېمىسى         
گىرام ۋە كىلوگىرام
ئوقۇتۇش نىشانى       
1. كونكىرىت تۇرمۇش كۆرنۈشى ئىچىدە ئوقۇغۇچىلارغا ئېغىرلىق بىرلىكلىرى گىرام ۋە كىلوگىرامنى ھېس قىلدۇرۇش ھەمدە تۇنۇتۇش
2. ئوقۇغۇچىلارغا بىر گىرام ۋە بىر كىلوگىرام ھەققىدىكى قاراشنى دەسلەپكى قەدەمدە تۇرغۇزۇپ 1كىلوگىرامنىڭ 1000گىرامغا تەڭ  بولىدىغانلىقىنى بىلدۈرۈش.
3. ئوقۇغۇچىلارغا تارازا ئارقىلىق جىسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى ئۆلچەش ئۇسۇلىنى بىلدۈرۈپ،ئوقۇغۇچىلاردا ئېغىرلىقى ھەققىدىكى دەسلەپكى قارشىنى تۇرغۇزۇش ئاساسىدا جىسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى مۆلچەرلەش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈش.
مۇھىم نوقتا ۋە قىيىن نوقتا        مۇھىم نوقتا  - -جسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى ئۆلچەشتە گىرام ۋە كىلوگىرام بىرلىك قىلىنىدىغانلىقىنى بىلىش،
1كىلوگىرام=1000گىرام بولىدىغانلىقىنى بىلىش.
   
قىىيىن نوقتا--  بىر گىرام،10گىرام،100 گىرام ۋە بىر كىلوگىرامنىڭ قانچىلىك ئېغىرلىقىتا بولىدىغانلىقىنى ھېس قىلىش،جىسىملارنىڭ ئېغىرلىقىنى توغرامۆلچەرلەش

ئئوقۇتۇش ئۇسۇلى        ئەمەلى مەشغۇلات قىلدۇرۇش،كۈزىتىشكە يىتەكلەش،ھەمكارلىشىپ ئۆگۈنۈشكە يىتەكلەش.
كۆرسەتمىلىك قۇرال        ھەرخىل تارازىلار ،تەڭگە،پۇل،ئاسمارەسىم،10،100ۋە1000گىراملىق خالتىلار




دەرىس لاھىيەسى

مەن ئۇقۇغۇچىىلارنى سۆھبەتلىشش ئۇسۇلى بۇيىنچە يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىشنى ئۇرۇنلاشتۇردۇم
مەسلەن :ساۋاقداشلار،ئاتا –ئاناڭلار بىلەن بازارغا بارغانمۇ؟سەي كۆكتات مېۋە چىېۋە سېتىۋالغانمۇ ؟قانچىلىك سېتىۋالغان ئىدىڭلار؟ئاۋال بىرپارتىدىكىلەر بىر بىرىڭلار بىلەن دىيىشپ بېقىپ ئۇنىڭدىن كىيىن ماڭا دوكلات قىلىڭلار دەپ مۇشۇ پائالىيەتكە ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئارقىلىق يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەكچى.بۇنداڭ بولغاندا بارلىق ئۇقۇغۇچىلارغا پىكىر قىلىش پۇرسىتى بىرىپ،يىڭى دەرىسكە بولغان قىزىقىشىنى قولغا كەلتۇرۈش مەخسىتىگە يەتكىلى بۇلىدۇ دەپ قارىدىم ھەمدە مۇشۇ يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش ئۇسۇلىدىن پايدىلىنىپلائۇقۇغۇچىلارغا ئاتا-ئانىللىرىغا ياردەملىشش،ئۇلارنىڭ ئۈزىگە سىڭدۈرگەن ئەجىرىگە جاۋاپ قايتۇرۇش مەخسىتىگە يىتىشنى مەخسەت قىلىدىم .
- ئاندىن  بىرگىرام ،10گىرام،100گىرام، بىركىلوگىرام ئېغىرىلىقتىكى نەرسىنىڭ زادى قانچىلك ئېغىرىلىقتا بۇلىدىغانلىقىنى ھېس قىلدۇرۇش ئۈچۈن ئالدىن تەييارلاپ ئەكىرگەن خاتىغا قاچىلانغان   10گىرام،100گىرام، بىركىلوگىرام گۈرۈچ ۋە بىرمۇلۇق تەڭگە پۇل قاتارلىق نەرسىلەرنى ئۇقۇغۇچىلارغا ئەمەلىي دەڭسىتىش ،كۈتۈرگۈزۈپ باققۇزۇش ئارقىلىق  ئۇلارنىڭ ئەمەلىي ئېغىرلىقىننى ھس قىلىشقا ئۇرۇنلاشتۇردۇم ،بۇ ئارقىلىق  ئۇقۇغۇچىلارنىڭ نەرسىلەرنىڭ ئېغىرلىقىنى يىتىلدۈرۈشكە ئاساس سالماقچى .
بىر كىلوگىرامنىڭ 1000گىرامغا تەڭ بۇلدىغانلىقىنى ھىس قىلدۇرش ئۈچۈن ئالدى بىلەن چوڭ خالتىغا قاچلانغان گۈرۈچنىڭ بىر كىلوگىرام كەلگەنلىكىنى كۆرستىمەن ،ئاندىن 100گىراملىق گۈرۈچ خالتىللىرىنى بىر بىرلەپ يىغىپ 1000گىرام قىلىپ ئۇنىڭمۇ بىر كىلوگىرام كەلگەنلكىنى كۆرسىتىمەن، بۇئارقىلىق ئۇقۇغۇچىلارغا بىر كىلوگىرامنىڭ 1000گىرامغا تەڭ ئىكەنلىكىنى ئەمەلىي تەجىرىبە ئارقىلىق ھىس قىلدۇرىمەن .
ئاندىن ھەرخىل تارازىلارنىڭ رەسىملىرىنى ئىلىكتىرلەشكەن دەرىس ماتىرىيالى قىلىپ تەييارلاپ كىرىپ،بۇ تارازىلارنىڭ نامى ھەمدە ھەرقايسىللىرنىڭ قايسى جايلاردا ئىشلىتىدىغانلىقىنى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇش تەجىرىبىسىگە بىرلەشتۈرۈپ تېپىپ چىقىشقا،ئۇقۇغۇچىلارنى ئۆزلىرىنىڭ سومكىلىرىنى كۆتۈرۈپ دەڭسەپ بېقىش ئارقىلىق ئېغىرلىقنى مۆلچەرلەپ بېقىشقا،ئاندىن تارازىدا ئەمەلىي ئۆلچەپ بېقىشقا ئۇرۇنلاشتۇرىمەن.
ئاخىردا ئۇقۇغۇچىلارغا دەرىس مەزمۇنىنى بىرقۇر خۇلاسىلىتىپ،تاپشۇرۇق بىرىپ دەرىسىمىنى ئاخىرىلاشتۇرىمەن.
دىمەك :بۇ بىر سائەتلىك دەرىستە ئۇقۇغۇچىلار باشتىن ئاخىرى ئۆزلىرى قول تىقىپ مەشخۇلات قىلىش،كىچك گورپپا ئىچدە ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش،ئۆزئارا باھالاش قاتارلىق ئۇسۇللار ئارقىلىق بۇ دەرىسنىڭ مۇھىم،قىيىن نوختىللىرىنى ياخشى ئىگەللىيەلەيدۇ دەپ ئويلايمەن.





2013-يىلى2-ئاينىڭ 28-كۈنى



مەمەت ئابلا
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 16:37, Processed in 0.166262 second(s), 38 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش