baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

تاقاش

بېكەت باشلىقى تەۋسىيىسى

手机客户端
亲,还没下载论坛手机客户端?跟上潮流做时尚达人。掌中乐趣无处不在,快点下载吧。

كۆرۈش »

جەمئىي مىكروبلوگ 1189 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • زەھرا 5 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى سۆزلەر گويا جەننەت ،ئاتا-ئانام،يامان سۆزلەر خۇددى دوزاق ياكى ھارام.

  • شىرنە تۈنۈگۈن 19:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    بىلىمگە ئامراق كىشى ھەركۈنى باھاردىكى يېڭى مايسىلاردەك ئۆسۈپ تۇرىدۇ.كۆڭلى خۇددى باھاردەك ئىللىق

  • خانىدان تۈنۈگۈن 12:46 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم دوستلار!

  • 艾尼。艾买提 ئۈلۈشكۈن 12:34 [ئىنكاس(0)] [...]

    جەمئىيتىمىزدە ئادەم شەكىلگە كىرۋالغانلار خېلى كۇپتەك قىلامدۇ نىمە ؟

  • مەرىپەت 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئادەم بول!...لېكىن... ئادەم شەكلىگە كىرىۋالما!

  • دىلكەش 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم بايقاش تورىدىكى بارلىق تورداشلار ،بايقاش ئەزاسى دىلكەشتىن سىلەرگە  ئوتلۇق سالام .

  • ئىلغار 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    سەھراغا چىقسا ئىشىكىنى تۇنۇمايدۇ،شەھەرگە بارسا دوستىنى (تونۇمايدۇ)

كۆرۈش: 100|ئىنكاس: 5

مائارىپنىڭ مەقسىدى نىمە؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
XAMسالاھىيىتىنى دەلىللەش 

354

تېما

66

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
3469 سەر
تىللا
1659 دانە
تۆھپە
2842 سەر
شۆھرەت
1433 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزابايقاش باتۇرىكومپىيۇتىر ماھىرىپوتوشوپ ئۇستىسىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-1-21 03:27:26|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   گۇلزار تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-21 09:59  

مائارىپنىڭ مەقسىدى نىمە؟

   قائىدە بۇيىچە ئېيىتقاندا مائارىپ ئۇنچە مۇرەككەپ ئەمەس. ئېنسانىيەت ئاپىرىدە بولغان دەسلەپكى مەزگىلدە مەكتەپمۇ، مائارىپمۇ يوق ئىدى، شۇنداقتىمۇ ئىنسانىيەتنىڭ ئەقىل-پاراسىتى يوقۇرى دەرىجىدە تەرەققىي قىلىپ، ئاخىرى دۇنياغاخۇجا بولغان، شۇنىڭ بىلەن بىز كۆرگەن مەكتەپ ۋە مائارىپ پەيدا بولغان. مائارىپنىڭ مەخسىدى پەقەت ئىنسانىيەتنىڭ ئەقىل-پاراسىتىنى يوقۇرى كۇتىرىپ، ياشاش ئېقتىدارىغاكاپالەتلىك قىلىشتىن ئبارەت. ئۇنداق بولمايدىكەن بىز يەنە ئۆزىمىزنى ئىنسان دىيەلەمدۇق؟
  ئەنگىلىيە مائارىپىنى ئاۋام ئەڭ ياخشى مائارىپ دەپ قارايدۇ، ئۇنىڭ ئاساسىي مەخسىدى سىپكېنىس ئېيىتقاندەك « مائارىپنىڭ ۋەزىپىسى ۋە نىشانى، كۇڭۇلدىكىدەك تۇرمۇش ئۇچۇن تەييارلىق قىلىش ».
  بىراق بىز بىلىپ-بېلمەي مائارىپنى خاراپ قىلدۇق.ھازىرقى مائارىپنىڭ بوزۇلىشىغا ئاساس كۆرسېتىش بىھاجەت، بۇ ھەممە ئادەم ۋە ھەممەئائىلە ھىس قىلىپ يەتكەن مەسىلە، جەمىيىتىمىزدىكى ھەممە كىشى مائارىپنىڭ قۇل قىلىشى ۋە پەرزەنتىنىڭ خاراپ بولىشىغا ئىلاجسىز قىلىۋاتىدۇ.
  جاڭسۇ تىلىۋىزىيىسىنىڭ مائارىپ پىرىگوراممىسىدائوقوغۇچىلارنىڭ خاراپ بولۇپ قايسى دەرىجىگە بارغانلىقىنى كۆرەلەيمىز، بۇپىرىگورامما كۆرسىتىلگەندىن بويان، مەيلى قېز-ئوغۇل ئوقوغۇچى، مەيلى خىزمەتتىكى ياكى ئوقۇۋاتقان بولسۇن ياكى ماگېستېر ياكى دوكتۇر بولسۇن بۇنىڭغا ئەزا بولغان،بۇلارنىڭ بايانىغا قارىغاندا، ئاز ساندىكى نۇرمال بالىلاردىن باشقا، كۆپ قىسىم بالىلار ھاماقەت، ئىددىيىسى قالايمىقان، تەپەككۇرى ئاجى ز، ئىنكاسى تۇۋەن، بىلىمى كەمچىل، ئۆزىنى تۇۋەن چاغلاش، مۇستەقىل خەرەكتىرى يىتىلمەي خۇنددى كوندۇرۈلگەن قونچاققا ئوخشاپ قالغان، تەۋەككۇلچىلىك ئىندىيىسىدىن سۆز ئېچىش بەسى مۇشكۇل ئىكەن.
  ئاشۇ پىرىگوراممىغا قاتناشقان كۆرىيە، تايلانىد،فارانسىيە، ئامىرېكا قاتارلىق چەتئەللىك بالىلار گەرچە خەنزۇچىنى راۋانسۆزلىيەلمىسىمۇ، بىراق شۇنداق روھلۇق، ئۆزگىچە تەپەككۇر ۋە قاراشقا ئىگە. ئۇلارنىمە ئۇچۈن كەلگەنلىگى، نىمە ئېش قىلىدىغىنى، غايىسى قاتارلىقلارنى چۇچۈك تېلى بىلەن تولىمۇ جانلىق چۇشەندۇرىدۇ، ئۇلار يەنە رىياسەتچىدىن قورقماي سوئال سورىيالايدۇ، بەزىدە تېخى « ئۆلچەملىك جاۋاپقا » ئادەتلەنگەن رىياسەتچىنىمۇ ئۇسال قىلىپ قويىدۇ. ئۇلار ھەر خىل نەسىھەت چەمبىرىكى، ئەخمىقانە ئېلھاملاندۇرىش،يىتەكلەش، تەدبىھ بېرىش، ھەر خىل تەپەككۇر بويۇنتورىقى، تايىنىۋېلىش، ئۆلچەملىك جاۋاپ ئاسارىتىدىن خالىي بولغان ئەركىن مائارىپ شارائىتىدا تەربىيە ئالغان، ئۇلاردىپلۇم ئۇچۈن، خىزمەت ئۇچۈن، ھوقوق ئۇچۈن ئەمەس بەلكى كىشىلىك قەدىر-قېممەت ئۇچۈن ئىنتىلدىغان ئەركىن قاراشقا ئىگە بالىلار، ئۇلار كىشىلىك قەدىر-قېممەت ھەممىدىن ئۇستۈن، ئىنسان يارىلىشتىن باپ-باراۋەر دىگەن يۇكسەك شارائىتتا چوڭ بولغان.
  بۇ پىروگورامما كىشىلەرنى باشقېچە بىرتەپەككۇرغا يىتەكلەيدۇ، ئەسلى مۇشۇنداق ئۆزگىچە قاراشقا ئىگە بولغان بالىلارمىللەتنىڭ، دۆلەتنىڭ كەلگۇسى بولالايدۇ ئەلۋەتتە. ئەنگىلىيەنىڭ سابىق باش ۋەزىرى ساچىر خانىم، جوڭگو تەھدىت نەزىرىيىسى ئۇستىدە توختالغاندا « جوڭگو قورقىنىشلىق ئەمەس، ئۇلار تىلىۋىزور ئېكېسپورىت قىلسىمۇ بىراق تىلىۋىزور پورىگىراممىسى ئېكىسپورىت قېلالمايدۇ » دىگەن. بىز بۇ گەپكە غەزەپلەنسەكمۇ، شۇنى ئېتراپ قىلمايمۇ بولمايدۇكى ئۇ بىزنىڭ مائارىپىمىزنىڭ ئاجىزلىقىنى كۆرسىتىپ بەرگەن. بىزنىڭ مائارىپىمىزنۆۋەتتە بالىلارنىڭ ئوقۇش ئېقتىدارى، چۇشىنىش ئىقتىدارى، گۇمان قىلىش ئىقتىدارى،سۇئال سوراش ئىقتىدارى ھەمدە تەسەۋۋۇر قىلىش كۇچى ۋە ئىجاتچانلىق كۇچى، بالىلىق ھەۋەس ۋە بالىلىق شوخلىقىنى نابۇت قىلىۋەتتى. بىز كىچىكلىكتىن چوڭ بولغىچە جاپاچىكىمىز، مەكتەپتە نەزىرىيە بىلىم ئۇگىنىمىز، جەمىيەتكە چىقىپ جەمىيەت بىلىم ئۇگىنىمىز، ئاۋال ئاشكارە قائىدىنى ئاندىن يۇشۇرۇن قائىدىلەرنى ئۇگۈنىمىز،ئاشۇنداق ئۇگىنىپ ھەقىقەتنى چۇشىنىپ بولغىچە قويرىقىمىزنى قۇم باسىدۇ. خۇددى كونىلار « نىيەت بارچاغدا غەيرەت يوق، غەيرەت بارچاغدا يۇرەك يوق، غەيرەت ۋە يۇرەك بار بولغاندا جۇرئەت يوقلىقىنى ھىس قىلىسەن » دىگەندەك. بۇ ئىنسان ئۇچۈن نىمەدىگەن ئەلەم ؟.
  مائارىپ ئۇنچىلىك مۇرەككەپ ئەمەس. پەقەت بالىلارنى ئەركىن تەپەككۇر، گۇمانتارلىق نوقتى-نەزەر، تەۋەلكۇلچىلىك روھى ۋە ئۆز قىزىقىشى بويىچە يېتەكلەپ، دوگما بولغان « ئۆلچەملىك جاۋاپ » دۇنياسى، كىتاپ دوۋىسى، قول مىجەزلىك ئەۋلات تەربىيەلەش ئاسارىتى، ئىمتىھان كىشەنلىرىدىن قوتقۇزۈپ، ئېنسانىي ياشاش ئىستىگىنى تورغۇزىشتىن ئىبارەت. مانا بۇ مائارىپنىڭ مەخسىدى.
چى لى ئېمزالىقېدىكىبۇ يازما « فىلياتون تاللانما ژورنىلى » نىڭ 2012-يىلى 7-ئايلىق 3-سانىغابېسىلغان.
تېلماچ: قادىر روزىدولان
ئادرىس: مەكىت ناھىيەلىك چارۋىچىلىق ئېدارېسى.
مەنبە: باغداش تورى
بىز ھەقىقەتنى تىل-ئەدەبىيات دەرسخانە ئوقۇتىشى نۇقتىسدا تۇرۇپ سۆزلەيلى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

529

تېما

26

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6373 سەر
تىللا
2146 دانە
تۆھپە
7106 سەر
شۆھرەت
4954 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-1-21 11:46:45|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  مىنىڭ قارشىمدا مائارىپنىڭ مەخسىدى  تەربىيلەنگۈچىلەرنى ئەخلاقى ، ئەقلى جىسمانىي ، گۈزەللىك جەھەتلەردىن ئەتىراپلىق تەرەققى قىلغان تۆتكە ئىگە ياراملىق ئىز باسارلاردىن قىلىپ تەربىيلەش .ياراملىق كەلگۈسى ئىز باسارلارنى تەربىيلەش بىز مائارىپچىلارنىڭ مۇھىم ۋەزىيپىسى . شۇڭا بىز ئۇقۇتقۇچىلار ئۇقۇغۇچىلارغا ئۆز بالىمىزدەكلا كۈينۇپ بىلم بىرىپ پارتىيگە مەڭگۈ سادىق بۇلۇش ئۈچۈن تەربىيلەش ئىنتايىن زۈرۈل دەيمەن
باسقۇچلۇق ئىمتاھانمۇ يېقىنلىشىپ قالغاچقا خىزمەتلەر بەك ئالدىراش بۇلىۋاتىدۇ

271

تېما

77

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
5975 سەر
تىللا
1391 دانە
تۆھپە
10055 سەر
شۆھرەت
4958 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش شائىرىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-1-21 11:54:45|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشىمۇسىز شام ئەپەندى ؟

ھەر بىر ئوقۇتقۇچى ئويلىنىشقا تىگىشلىك مەسىلىنىڭ بىر ى بولغان بۇ مائارىپ مەسىلىسى، كاللىسى سەگەكلەرنى  غەمگە پاتۇرسا ،بىر قىسىم دەۋر بىلەن تەڭ ئىلگىرلەيدىغان  ئاتالمىش سادىقلارنى  خوشال قىلماقتا .  
  قېرىنداشلىرىمدىن كۈتىدىغىنىم : ئويغان ، ئويلان .
رەھمەت

باھا سۆز

XAM مائارىپ ئۈچۈن جان كۆيەر كەسىپداشلىرىم ھەممىڭىزلەرگە كۆپ رەھمەت تەپسىلاتىئىنكاس يوللىغان ۋاقتى 2013-1-22 01:17
ئۆزىگگ ئىشەنگەن ئادەم باشقىلارغىمۇ ئىشىنىدۇ .

161

تېما

74

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
5978 سەر
تىللا
1050 دانە
تۆھپە
6540 سەر
شۆھرەت
4413 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىبايقاش مەلىكىسىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-1-21 12:23:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ناھايىتى ياخشى تېما بولۇپتۇ ، رەھمەت !
مەنچە بولغاندا مائارىپنىڭ مەخسىدى  تەربىيلەنگۈچىلەرنى ئەخلاقى ، ئەقلى جىسمانىي ، گۈزەللىك جەھەتلەردىن ئەتىراپلىق تەرەققى قىلغان ياراملىق ئىز باسارلاردىن قىلىپ تەربىيلەش .ياراملىق كەلگۈسى ئىز باسارلارنى تەربىيلەش قىسقىسى قانداق ئادەم بولۇشنى بىلدۇرۇش دەپ قارايمەن .
بۈگۈنكى ئارام كۈنىڭلار مۇنبەردە مەنىلىك ئۆتكەي!

24

تېما

9

دوست

4405

جۇغلانما

ئەزىز مىھمان

قىزغىنلىق
605 سەر
تىللا
265 دانە
تۆھپە
1873 سەر
شۆھرەت
635 سەر

مائارىپچىتىرىشچان ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-1-21 23:02:31|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
گۇلزار يوللىغان ۋاقتى  2013-1-21 11:54
ياخشىمۇسىز شام ئەپەندى ؟

ھەر بىر ئوقۇتقۇچى ئويلىنىش ...

مەنمۇ شۇنداق قاراشتا،قاچانمۇ تۇزۇلەر بىزنىڭ مائارىپىمىز
XAMسالاھىيىتىنى دەلىللەش 

354

تېما

66

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
3469 سەر
تىللا
1659 دانە
تۆھپە
2842 سەر
شۆھرەت
1433 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزابايقاش باتۇرىكومپىيۇتىر ماھىرىپوتوشوپ ئۇستىسىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-1-22 01:17:51|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
گۇلزار يوللىغان ۋاقتى  2013-1-21 11:54
ياخشىمۇسىز شام ئەپەندى ؟

ھەر بىر ئوقۇتقۇچى ئويلىنىش ...

مائارىپ ئۈچۈن جان كۆيەر كەسىپداشلىرىم ھەممىڭىزلەرگە كۆپ رەھمەت
بىز ھەقىقەتنى تىل-ئەدەبىيات دەرسخانە ئوقۇتىشى نۇقتىسدا تۇرۇپ سۆزلەيلى
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-5-11 05:19, Processed in 0.431139 second(s), 42 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش