مۇنبەر ئۇسلۇبىنى ئالماشتۇرۇشكەڭ ئېكران

  • 0ئىنكاس
  • 47كۆرىلىشى

02-ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى رېئايە [ئادىرسىنى كۇچۇرۇش]

دەرىجە: ئاشپەز ئۇستام
 
ئەزا ئۇچۇرى تىزىم نومۇرى: 4303
جىنسى : ئەر (ئوغۇل)
نادىر تېمىسى: 14
ئومۇمىي يازما: 185
ئۇنۋان:دائىملىق ھازىرغىچە185دانە
شۆھـرىتـــــى: كىشلىك
مۇنبەرپۇلـــى: 65 دوللار
تۆھپــــــــــە: 60 ھەسسە
گۇرۇپپا:
توردىكى :155(سائەت)
ھازىر:
تىزىملىتىش: 2011-09-30
ئاخىرقى: 2014-09-22
يازما   يوللانغان ۋاقتى : 2014-09-21 06:16:09
ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى رېئايە قىلىشقا تىگىشلىك تەرتىپلەر

                                                                        تۈزگۈچى:خۇشتار

13.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى ئۈستەل-ئورۇندۇقلارنىڭ پاكىزە بولىشىغا كاپالەتلىك قىلىش، ئەگەر يىغىشتۇرۇشقا تىگىشلىك نەرسىلەر بولسا ۋاقتىدا يىغىشتۇرۇپ تۇرۇش كېرەك.
14.                                مۇلازىمەتچى خادىملارنىڭ ئىچىملىكلەرنى تونۇشتۇرۇپ سىتىش ئىڭىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش كىرەك.
15.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى كۆز نۇرى مۇلازىمىتى ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ، مىھمانلارنىڭ تەلەپ-ئىھتىياجلىرىنى قاندۇرۇشقا تىرىشىش كىرەك.
16.                                مۇلازىمەتچى خادىملار تاماق تارتىشتىكى تەرتىپلەرنى ۋاقتىدا ئىگەللەپ، تاماقلارنىڭ خاتا چىقىپ قىلىشى ۋە چىقىرىلماي قىلىشىنىڭ ئالدىنى ئىلىشى كىرەك.
17.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى تاماق ۋە سەيلەرنى تاماق سەيلەرنىڭ پىشىش ۋاقتى ۋە ئالاھىدىلىكىگە ۋە مىھمانلارنىڭ تەلىپىگە ئاساسەن ۋاقتىدا سۈيلەپ تۇرىشى، بىر تاماقنى ئارقىمۇ-ئارقا چىقىرىپ سىلىشنىڭ ئالدىنى ئىلىش كىرەك.
18.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى تاماق-سەيلەرنى ۋاقتىدا تارتىپ، تاماق-سەيلەرنىڭ سوغۇپ قىلىشنىڭ ئالدىنى ئىلىش كىرەك.
19.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى مىھمانلارنىڭ ئۈستەل ئالماشتۇرۇش، تاماق سەيلەرنى ئالماشتۇرۇش، تاماق-سەيلەرنى قايتۇرۇش، تاماق زاكاس قىلىش ئەھۋاللىرىنى دۇكان مەسئۇلىغا ۋاقتىدا مەلۇم قىلىشى كىرەك.
20.                                ھېساۋات قىلىدىغان ۋاقىتتا، تاماق تىزىملىكىنى تەپسىلى كۆرۈپ چىقىپ، ئۇقۇشماسلىق بولۇپ قىلىشىنىڭ ئالدىنى ئىلىش كىرەك.
21.                                مىھمانلار ئاشخانىدىن ئايرىلىشتىن بۇرۇن مۇلازىمەتچى خادىملار چوقۇم مىھمانلارغا قىممەتلىك بويۇملىرىنى ئىلىۋىلىشنى ئەسكەرتىپ قويىشى، ئەگەر مىھمانلارنىڭ قىممەتلىك بويۇملىرى يۈتۈپ كەتكەن بولسا، ۋاقتىدا يۇقىرغا مەلۇم قىلىشى، ھەرگىزمۇ مىھمانلارنىڭ قىممەتلىك بويۇملىرىنى يۇشۇرۋالماسلىقى، ئەگەر شۇنداق ئەھۋاللار يۈز بەرسە مەزكۇر خادىم ئىشتىن قالدۇرلىشى كىرەك.
22.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى ئۈستەللەرنىڭ داستىخان ۋە لازىمەتلىكلىرىنى ۋاقتىدا ئالماشتۇرۇشقا كاپالەتلىك قىلىش كىرەك.
23.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى نەرسە-كىرەكلەرنى يىنىك ئىلىش ۋە يىنىش قويۇش كىرەك.
داۋامى بار........
مەنبە:ئۆز ئىجادىيتىم

مەزكۇريازماغا بولغان كۆز - قارىشىڭىزنى يوللاپ بېقىڭ

ھەيران

تەسرلىك

خوشال

رەنجىش

ئالامەت

ياخشى

رەھمەت
تىز سۈرئەتئىنكاس
چەكلىك250 بايت
ئىنكاس يوللىغاندا تىما بىلەن مۇناسىۋەتسىز ئىنكاسلارنى يوللىماڭ ، خاسلىقنى ساقلاڭ،  بىزنى قوللاڭ !!!
 
ئالدىنقىسى كېيىنكىسى