مۇنبەر ئۇسلۇبىنى ئالماشتۇرۇشكەڭ ئېكران

  • 0ئىنكاس
  • 42كۆرىلىشى

ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى رېئايە قىلىشقا [ئادىرسىنى كۇچۇرۇش]

دەرىجە: ئاشپەز ئۇستام
 
ئەزا ئۇچۇرى تىزىم نومۇرى: 4303
جىنسى : ئەر (ئوغۇل)
نادىر تېمىسى: 14
ئومۇمىي يازما: 185
ئۇنۋان:دائىملىق ھازىرغىچە185دانە
شۆھـرىتـــــى: كىشلىك
مۇنبەرپۇلـــى: 65 دوللار
تۆھپــــــــــە: 60 ھەسسە
گۇرۇپپا:
توردىكى :155(سائەت)
ھازىر:
تىزىملىتىش: 2011-09-30
ئاخىرقى: 2014-09-22
يازما   يوللانغان ۋاقتى : 2014-09-21 06:14:22
ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى رېئايە قىلىشقا تىگىشلىك تەرتىپلەر
تۈزگۈچى:خۇشتار

1.                                      ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى ئاشخانىنىڭ يوقلىما تۈزۈمىگە رىئايە قىلىشى، ئىشقا چىققاندا پاكىزە، رەتلىك، روھلۇق چىقىشى كېرەك.
2.                                      ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى شۇ كۈندىكى ئورۇنلاشتۇرۇشلارنى ۋە سەيلەرنى بىلىشى كېرەك.
3.                                      ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى تاماق چىقىشتىن بۇرۇن ھەر قايسى رايۇنلارنىڭ ئەسلىھەلىرى، يورۇتۇش سىسىتىمىلىرى، ئورۇندۇق-ئۈستەللەر بۇزۇلدىمۇ-يۇق، قاتتىق دىتال ئەسلىھەلىرى نورمال خىزمەت قىلىۋاتامدۇ-يوق بۇلارنى تەكشۈرۈپ چىقىشى كېرەك.
4.                                      ئاشخانا ئىشىچى-خىزمەتچىلرى تاماق چىقىشتىن بۇرۇن ئاشخانىغا تولۇقلاشقا تىگىشلىك بويۇملارنى ۋاقتىدا تولۇقلاپ تۇرىشى كىرەك.
5.                                      ئاشخانا ئىشچى-خىزمەتچىلىرى تاماق چىقىشتىن بۇرۇن ئۈستەللەرگە پىيالە، تەخسىلەرنى رەتلىك تىزىپ بولىشى كىرەك.
6.                                      مۇلازىمەتچى خادىملار مىھمانلارنى كۈتىۋالغاندا چوقۇم كۈلۈمسىرەپ خۇشتەبەسسۇم بىلەن كۈتىۋىلىش كېرەك.
7.                                      ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى يىغىلىۋىلىپ پاراڭلىشىپ تۇرماسلىقى، ئورۇندۇق، تاملارغا يۆلىنىۋالماسلىقى، ھەر ۋاقىت تۈز، راۋرۇس تۇرىشى كېرەك.
8.                                      ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى مىھمان كەلگەندە، ئەھۋالغا قاراپ ئورۇندۇق ئۈستەللەرنى ھازىرلاپ بىرىش، مۇۋاپىق ئەسكەرتىشلەرنى بىرىپ قويىشى كىرەك.
9.                                      ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى قاراتمىلىققا ئىگە سۆزلەرنى قىلىپ مىھمانلارغا چاي-تائاملارنى بۇيرۇتۇش تەكلىپىنى بىرىش كىرەك.
10.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى تاماق چىقىشتىن بۇرۇن، ئۈستەل ئۈستىنى پاك-پاكىزە تازلاپ، تاماق چىققاندا تاماقنىڭ ئىسمىنى ئاتاپ ئاندىن تاماق تارتىش كېرەك.
11.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى ئوخشىمىغان ئەھۋالدا ئوخشىمىغان تاماق تارتىش ئۇسۇلىنى قوللىنىش كىرەك.
12.                                ئاشخانا مۇلازىمەتچى خادىملىرى مۇلازىمەت جەريانىدا مىھمانلارنىڭ پىكىر-تەلەپلىرىنى ۋاقتىدا قوبۇل قىلىپ، ئالماشتۇرۇشقا ۋە ئەكىلىپ بىرىشكە تىگىشلىك نەرسىلەرنى ۋاقتىدا ئەكىلىپ بىرىش كېرەك.
داۋامى بار.....
مەنبە:ئۆز ئىجادىيتىم

مەزكۇريازماغا بولغان كۆز - قارىشىڭىزنى يوللاپ بېقىڭ

ھەيران

تەسرلىك

خوشال

رەنجىش

ئالامەت

ياخشى

رەھمەت
تىز سۈرئەتئىنكاس
چەكلىك250 بايت
ئىنكاس يوللىغاندا تىما بىلەن مۇناسىۋەتسىز ئىنكاسلارنى يوللىماڭ ، خاسلىقنى ساقلاڭ،  بىزنى قوللاڭ !!!
 
ئالدىنقىسى كېيىنكىسى