يانفۇن
Ⅰ . دەرستىن بۇرۇنقى لايىھەنى سۆزلەش
; G# s H* N# d1 . دەرسلىكنى سۆزلەش(10 نۇمۇر)—(1) دەرس تىپىنى سۆلەش (2)مۇشۇ سائەتلىك دەرس مەزمۇنىنىڭ قۇرۇلما ئالاھىدىلىكى، دەرسلىك كىتاپتا تۇتقان ئورنى ۋە رولى، دەرسلىكنى ئىجادىي بىر تەرەپ قىلىش ۋە پايدىلىنىش قاتارلىقلارنى ئاددىي ھەم توغرا چۈشەندۈرەلىگەن بولۇش.(3) ئوقۇتۇش مەزمۇنىنى لايىھىلەش قاتلاملىققا ئىگە بولۇش، مەزمۇنلارنىڭ باغلىنىشى كۈچلۈك بولۇش. مۇھىم نوقتىنى گەۋدىلەندۈرگەن، قىيىن نوقتىلارنى ئىگىلىگەن بولۇش.(4) دەرس مەزمۇنىنى توغرا ئىگىلىگەن بولۇش، دەرسنىڭ تەلىۋى ۋە ئوقوغۇچىلارنىڭ ئەمەلىيىتىگە ئۇيغۇن كەلگەن بولۇش.2 |& ]; `7 i! p/ n/ J, A, k
2. ئوقۇتۇش نىشانىنى سۆزلەش(9 نۇمۇر)—(1) دەرس ئۆلچىمىنىڭ دەرسلىككە بولغان ئومومىي تەلىۋىنى بايان قىلىش، (2) ئوقۇتۇش نىشانى كونكرېت بولۇش، ئەمەلىيەتكە ئۇيغۇن كەلگەن بولۇش، (3) ئوقۇتۇش نىشانى بىكىتىشتىكى ئاساسىنى بايان قىلىش
- n0 ]/ Y3 V" a3 g% h, D/ N 3 . مۇھىم قىيىن نوقتىلارنى سۆزلەش(8 نۇمۇر)—(1) مۇھىم قىيىن نوقتىلار، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىلى ئەھۋالىغا ماس ھالدا مۇۋاپىق ئىلمى بىكىتىلگەن بولۇش،(2) مۇھىم قىيىن نوقتىلارنى نىمە ئۇچۇن مۇشۇنداق بەلگىلىگەنلىگىنىڭ ئاساسىنى چۈشەندۈرۈش.
# N; K9 d( t8 A" i 4 . ئوقۇتۇش ئوبىكتىنى سوزلەش(5 نۇمۇر)—دەرس بەرگەن سىنىپ ئوقۇغۇچىللىرنىڭ پىسخىك ئەھۋالىنى ۋە بىلىم ئاساسىنى تەھلىل قىلىش.
7 m. L; u2 }; a/ e# h, Q5.ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى ۋە دەرس بايلىقىدىن پايدىلىنىشنى سۆزلەش(6 نۇمۇر) — (1)قانداق ئوقۇتۇش ۋاستىللىرىدىن پايدىلانغانلىغى ۋە پايدىلىنىش ئاساسىنى سوزلەش،(2) دەرس بايلىغىنى قانداق تاللىغانلىغى، قازغانلىغى، پايدىلانغانلىغىنى سۆزلەش ۋە نىمە ئۈچۈن مۇشۇنداق قىلغانلىغىنىڭ ئاساسىنى چۈشەندۈرۈش.
- ^! ~( ]/ r7 Z- `* ]4 q9 Z6. ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى سۆزلەش(9 نۇمۇر)—(1) ئوقۇتۇش ئۇسۇلى مۇۋاپىق، قوللىنىشچانلىققا ، قوزغۇتۇشچانلىققا، قارتمىلىققا، كۆپ خىللىققا ئىگە بولغان بولۇش،(2) قوللانغان ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىش، ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش، ئىزدىنىپ ئۆگىنىشىگە پايدىلىق بولۇش، (3)بۇ ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرىنى قوللىنىشنىڭ نەزىرىيە ئاساسىنى دەپ بىرەلىگەن بولۇش.. o0 E" r( O4 g" B3 @. [1 i
; O7 A) O1 X9 g" f
7. ئۈگۈنۈش ئۇسۇلىنى سۆزلەش(10 نۇمۇر)— (1) تاللىغان ئۈگۈنۈش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىك ئالاھىدىلىكى،بىلىم ئاساسى ۋە دەرس مەزمۇنىغا ماس كەلگەن بولۇش،(2) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگۈنۈش قىزغىنلىغى ۋە بىلىم ئېلىش ئىستىكىنى قوزغىيالىغان بولۇش،(3) ئۈگۈنۈش ئۇسۇلىنى تاللاشنىڭ ئاساسىنى چۈشەندۈرۈش. q+ L3 }+ v5 m& ^: s- F
8. ئوقۇتۇش جەريان لايىھەسىنى سۆزلەش(18 نۇمۇر)—مەسىلە مۇھىتى يارىتىپ يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچى پائالىيتى ئارقىلىق يېڭى دەرس مەزمۇنى كەلتۈرۈپ چىقىرىش،ئوقۇغۇچىلار پائالىيىتىنىڭ تەشكىلىنىش شەكلى ۋە تەشكىللىنىشى، قىسقىچە خۇلاسە، مۇستەھكەملەش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگۈنۈشىگە باھا بېرىش، تاپشۇرۇق بېرىشتىن ئىبارەت ھەربىر ھالقا، رېتىم، باغلىنىش قاتارلىق جەريانلارنىڭ لاھىيەسىنى سۆلەش ۋە نىمە ئۈچۈن شۇنداق لايىھەلىگەنلىگىنىڭ ئاساسنى چۈشەندۇرۇش. 4 b( k/ `. y7 {% {8 P8 j2 ]
Ⅱ . دەرسنىڭ تەرەققىيات جەريانىنى سۆزلەش
, e) Q J) d7 ^- A1. دەرسنىڭ تەرەققىيات جەرينىدىكى يورۇق نوقتا ۋە كۆرۈلگەن مەسىلىلەرنى سۆزلەش ۋە كېلىپ چىقىش سەۋەبىنى تەھلىل قىلىش. (5 نۇمۇر)* K# S& W$ r2 {, X* ^
2. دەرسخانا ئوقۇتۇشىدىكى ئۆزگىرىشكە ماسلىشىشتا قوللانغان ئۇسۇل ۋە نىمە ئۈچۈن مۇشۇ ئۇسۇلنى قوللانغانلىغىنىڭ ئاساسىنى سۆزلەش. (5 نۇمۇر)
! {$ K9 |" Q+ P! d( k4 n Ⅲ. دەرستىن كېيىنكى قايتا ئويلۇنۇشنى سۆزلەش
5 X# Y& |2 b3 Q" D p# h 1. دەرستىن ئىلگىرىكى لاھىيە بىلەن دەرسنىڭ تەرەققىيات جەريانى ئوتتۇرىسىدىكى ماھىيەتلىك پەرقنى ۋە پەرىقنىڭ كېلىپ چىقىش سەۋەبىنى ئومۇملاشتۇرۇپ، قىسقىچە خۇلاسىلەپ سۆزلەش. (5 نۇمۇر)
o9 v3 n% Q+ V 2. ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە چارە تەدبىرلەرنى ئەلالاشتۇرۇش ھەققىدىكى پىلانىنى سۆلەش. (5 نۇمۇر)1 Z* Y0 H2 G4 ?% P6 W8 N1 u
Ⅳ. دەرسنى ئايان قىلىش سەنئىتى (5 نۇمۇر)- l' a9 o/ Q- ^3 C, B: A; S
1. بايان قىلىش تىلى راۋان، ئاددىي، چۈشىنىشلىك، لوگىكىلىقى كۈچلۈك، تەسىرلىك، جانلىق بولۇش. (3 نۇمۇر)5 C& y& {( c2 B! ^/ R2 X/ S4 q
2. تەققى تۇرىقى چوڭ سۈپەت، تەبىئىي بولۇش. (1 نۇمۇر)2 _$ U" o ^; D5 T1 q* u
3. دەرسنى ئايان قىلىش ۋاقتى 10 مىنۇتتىن ئىشىپ كەتمەسلىك. (1 نۇمۇر)% r' g4 B K, A; _! B7 u/ U
چۈشۈرۈش
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |