3d
2-ماۋسۇملۇق تەنتەربىيە پائالىيەت خىزمەت پىلانى
! h4 E* S" ]4 X0 G
8 o/ U% `# Q \; J( [پىلاننىڭ ئاساسىي مەقسىدى:
' g' F8 p+ n' U$ @# L4 Z! J1-كەڭ ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەنتەربىيە جەھەتتىكى قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش.+ w! j& E6 W, O% P
2-تەنتەربىيە پائالىيتىنى پىلانلىق، مەخسەتلىك،سىستىمىلىق ئېلىپ بېرىپ كەڭ ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىنى بېيتىش.
, m! A6 E5 ^' e& S& Z7 t4 D3- تۈرلۈك بايراملارنى،خاتىرە كۈنلەرنى تەبرىكلەش مۇناسىۋىتى بىلەن تەنتەربىيە پائالىيەتلىرىنى ئورۇنلاشتۇرمىز. K- c( S7 |# }0 b2 G" a- g4 |3 j
4. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالاھىدىلىگى ۋە قىزىقىشى بويىچە مەكتەپنى بىرلىك قىلىپ، يىنىك ئاتلىتكا، پۇتبول، ۋالبول، ۋاسكىتبول، تىكتاك توپ،پەي توپ قاتارلىق تۈرلەر بويىچە مۇسابىقە ئېلىپ بېرىش.
1 u' |+ s1 n+ d9 W5-تەنتەربىيە خىزمىتىنىڭ رولىنى تولۇق تونۇپ، تەنتەربىيە ئەسلىھەلىرىنىڭ رولىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش.4 |% ?* K5 t! r
6-سوتسيالىستك مائارىپ يۆنلىشدە چىڭ تۇرۇپ،بىلىم بىرىپ ئادەم تەربىيلەشتەك يۈكسەك ۋەزىپىنى مائارىپ قانۇنى بويىچە ياخشى ئىزچىللاشتۇرىمىز.
0 E& E$ i; ^- z6 D6 ^) p: ?4 c7-مەكتەپنىڭ بۇ ماۋسۇملۇق تەنتەربىيە پائالىيىتىنى، كۇرژۇك پائالىيتنى جانلىق ئۆتكۈزۈش ئارقىلىق مەكتىپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش،تەلىم-تەربىيە خىزمىتىدە ياخشى نەتىجە يارتىشىغا ئاساس سېلىشتىن ئىبارەت.
/ ]/ ?" j0 {& N5 wبىز بۇ ماۋسۇملۇق تەنتەربىيە پائالىيتىدە تۆۋەندىكىدەك خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەيمىز.
6 M* x1 A8 Z( Oبىرىنچى: مەكتىپىمىز ئۆز ئەھۋالىغا ئاساسەن دەرستىن سىرىتقى تەنتەربىيە پائالىيەت پىلانى تۈزۈپ پائالىيەتنىڭ جانلىق مەزمۇنلۇق، قاتناشقۇچى ۋە تاماششىبىنلارنىڭ مەنىۋى ئىھتىياجىنى قاندۇرالايدىغان بولۇش ئىشقا ئاشۇر مىز.
& k8 U" g5 l1 gئىككىنچى: ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەنتەربىيە ئۆلچەمگە يېتىش ۋە تەنتەربىيەدە لاياقەتلىك بولۇش نىسبىتىنى %98 گە يېتىش ئۆلچىمى بويىچە خىزمەت ئىشلەيمىز. باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ سالامەتلىكىنى تەكشۈرۈش خىزمەت تەلىۋى بويىچە ئىشلەپ، ئىشلەنگەن خىزمەتلەر ئارخىپلاشتۇرۇىمىز.0 `+ ^9 L. h; D& ]' K% z. G
ئۈچىنچى: مەكتىۋىمىزدە تەنتەربىيە خىزمىتنى نۆۋەتتە يېزىمىز مائارىپ ئىشلىرىنى بارغانسىرى ئالغا ئىلگىرلەۋاتقان، دەۋىر ئوقۇتقۇچى ، ئوقۇغۇچىلاردىن يېڭى ئىجادىيەت ۋە ئالاھىدە ماھارەتلەرنىڭ بولشىنى تەلەپ قىلىۋاتقان بۈگۈنكى كۈندە، ئوقۇ – ئوقۇتۇش خىزمىتىنى يەنىمۇ ئىلگىرى سۈرۈش ئۈچۈن مەكتەپلەردە تەنتەربىيە ساقلىقىنى- ساقلاش خىزمىتىنى كۈچەيتىش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگنىشىگە بولغان قىزقىشىنى ئاشۇرۇش، ئەخلاقىي، ئەقلىي ، جىسمانىي، گۈزەللىك ساپاسىنىڭ يۇقىرى كۆتىرلىشى مەنىۋى ئىھتىياجىنى قاندۇرۇپ، مەكتىپمىزدە يېڭى ھاياتى كۈچ بەرپا قىلمىز.
* T$ ^2 X0 M! B' U% ]تۆتىنجى: ئىككى ۋاخ گىمناستىكا خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ ئىشلەيمىز." Y/ K0 w+ }; c Y i+ j- Z
1) ئىككى ۋاخ گىمناستىكىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تولۇق قاتنىشىشىنى ئىشقا ئاشۇرۇپ، ئوقۇغۇچلارنىڭ گىمناستىكا سۈپىتىنى ياخشىلاشنى چىڭ تۇتتۇق ھەركەت سۈپىتى تەلەپكە لايىق بولغان گىمناستىكا ئوقۇغۇچىلارنىڭ روھى ھالىتىگە ئىجادى تەسىر قىلدىغان ھالەتتە ئېلىپ بېرىشنى ئاساس قىلمىز.
7 Z& T' s0 J- `. M; e2) دەرس ئارلىقىدىكى گىمناستىكا بىلەن كۆز گىمناستىكى ئويناشنى بىرلەشتۈرۈشكە كاپالەتلىك قىلمىز.
8 r: y7 O' y' g4 r0 \بەشىنچى: يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتى، دەرس ئۆلچىمى تەلىۋى بويىچە ھەپتىلىك تەنتەربىيە دەرس ئورۇنلاشتۇرلىشى، ئەمىلى راسىت بولۇش ئىشقا ئاشۇرلىدى. تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ دەرس تەييارلىقى پۇختا، دەرس ئۆتۈشى ئەستايىدىل بولۇش چىڭ تۇتۇپ ئىشلەيمىز.
4 \& N4 d9 b& Y: z# a9 iئالتىنچى: تەنتەربىيە خىزمىتىنىڭ رولىنى تولۇق تونۇپ، تەنتەربىيە ئەسلىھەلىرىنى تولۇقلاشقا ۋە ئۈنۈملۈك ئىشلىتىشكە كاپالەتلىك قىلىمىز. x3 u% M- v8 B k
يەتتىنچى: تۈرلۈك بايراملارنى تەبرىكلەش مۇناسىۋىتى بىلەن تەنتەربىيە پائالىيەتلىرىنى ئورۇنلاشتۇرىمىز.
3 S! r- b' {( v7 l- I" `, G3 R 1. توپ تۈرلىرى بويىچە مۇسابىقە.
- c: m R" E% k1 w8 ^ 2 . يىنىك ئاتلىتكا تۇرلىرى بويىچە مۇسابىقە.7 a( y" n: I8 r& C* I1 T
3 . ئارقان تارتىش بويىچە مۇسابىقە.
f# J: h9 r. {+ C$ K: N 4. مىڭىش تۇرۇش، بۇرۇلۇش تۈرى بويىچە پائالىيەت.
+ f4 Z- R) W9 N# e; h0 H9 t4 wسەككىزىنچى: ھەر ھەپتە ئىلىپ بىرىلدىغان تەنتەربىيە پائالىيتىنىڭ ئۇنۇمىگە كاپالەتلىك قىلىش ئۇچۇن تەنتەربىيە پائالىيتىدە يىتەكچىلىك قىلىش،گورپىسىنى قۇرۇپ چىقىپ ،ئىش تەخسىماتىنى كىشى بىشىغىچە ئەملىيلەشتۇرۇپ ئوقوغۇچىلارنىڭ ياش ئالايدىلىكىگە ئاساسەن كىتەرلىك سايمانلارنى تارقىتىپ ،ھەر بىر تۇردىن مەسلە كۆرۇلمەسلىكى ئۇچۇن مەسئۇل ئوقۇتقۇچى بىلەن بىخەتەرلىك جەھەتتە توختام تۇزۇپ مەسئۇليەتنىڭ ھۆددىسىدىن تولۇق كاپالەتلىك قىلىمىز.$ D( c* w' o$ ~8 U& g
توققۇزىنچى:ئوقوغۇچىلارنى تەنتەربىيە كۇرجىكىگە ئورۇنلاشتۇرۇش ئارقىلىق ھەر خىل تەنتەربىيە پائالىيتىدە كۆزگە كۆرۇنگەن ئوقوغۇچىلارنى تاللاپ مەكتەپتە بىر مۇقۇم كوماندا تەشكىللەپ، تەنتەربىيە پائالىيتىنى جانلاندۇرىمىز.! D5 c6 E: @( l, ]5 C" y: \+ u7 I
ئونىنچى: مەكتىپىمىز مۇناسىۋەتلىك ئورۇنلارنىڭ فۇنكىسيەلىك رولى تولۇق جارىي قىلدۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەن سالامەتلىك ئەھۋالىنى ۋاقتى- ۋاقتىدا ئىگەللەپ، يۈز بەرگەن ئەھۋاللارغا قارىتا تەدبىر قوللۇنۇپ، يۇقۇملۇق كىسەللىكنىڭ ئالدىنى ئېلىش تەربىيە تەشۋىقاتىنى كۈچەيتىش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساغلاملىقىغا كۆڭۈل بۆلۈش چىڭ تۇتۇپ ئىشلەيمىز.
8 {% z) S) V. W& s( fئون بىرىنچى: ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالاھىدىلىگى ۋە قىزىقىشى بويىچە مەكتەپ بىرلىگى ئاساس قىلىپ، يىنىك ئاتلىتكا، پۇتبول، ۋالبول، ۋاسكىتبول، تىكتاك توپ، قاتارلىق تۈرلەر بويىچە كۇرژۇك تەشكىللەپ، نوقتىلىق تەربىيىلەش خىزمىتى چىڭ تۇتۇپ ئىشلەيمىز. بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەركەت ماھارىتى، تېخنىكا سەۋىيەسىنى ئۆستۈرۈش بەدەن سۈپىتىنى ياخشىلاش، بەدەن چىنىقتۇرۇشنى كۈچەيتىپ، تەن ساغلاملىقنى ئاشۇرۇشنى ھەقىقى ئىشقا ئاشۇرىمىز.
. }( a" ^& j/ [ {" N" mدىتال
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |