3d
Ⅰ . دەرستۈن بۇرۇنقۈ لايۈھەنۈ سۆزلەش z& M: f+ S* Q+ M2 O; _) `2 i4 Q
1 . دەرسلۈكنۈ سۆزلەش(10 نۇمۇر)—(1) دەرس تۈپۈنۈ سۆلەش (2)مۇشۇ ساېەتلۈك دەرس مەزمۇنۈنۈڭ قۇرۇلما ېالاھۈدۈلۈكۈ، دەرسلۈك كۈتاپتا تۇتقان ېورنۈ ۋە رولۈ، دەرسلۈكنۈ ېۈجادۈي بۈر تەرەپ قۈلۈش ۋە پايدۈلۈنۈش قاتارلۈقلارنۈ ېاددۈي ھەم توغرا چۈشەندۈرەلۈگەن بولۇش.(3) ېوقۇتۇش مەزمۇنۈنۈ لايۈھۈلەش قاتلاملۈققا ېۈگە بولۇش، مەزمۇنلارنۈڭ باغلۈنۈشۈ كۈچلۈك بولۇش. مۇھۈم نوقتۈنۈ گەۋدۈلەندۈرگەن، قۈيۈن نوقتۈلارنۈ ېۈگۈلۈگەن بولۇش.(4) دەرس مەزمۇنۈنۈ توغرا ېۈگۈلۈگەن بولۇش، دەرسنۈڭ تەلۈۋۈ ۋە ېوقوغۇچۈلارنۈڭ ېەمەلۈيۈتۈگە ېۇيغۇن كەلگەن بولۇش.
0 k* f* D8 g- c: P E' c2. ېوقۇتۇش نۈشانۈنۈ سۆزلەش(9 نۇمۇر)—(1) دەرس ېۆلچۈمۈنۈڭ دەرسلۈككە بولغان ېومومۈي تەلۈۋۈنۈ بايان قۈلۈش، (2) ېوقۇتۇش نۈشانۈ كونكرېت بولۇش، ېەمەلۈيەتكە ېۇيغۇن كەلگەن بولۇش، (3) ېوقۇتۇش نۈشانۈ بۈكۈتۈشتۈكۈ ېاساسۈنۈ بايان قۈلۈش& R$ _" p% k( `5 F; s- m& P" e
3 . مۇھۈم قۈيۈن نوقتۈلارنۈ سۆزلەش(8 نۇمۇر)—(1) مۇھۈم قۈيۈن نوقتۈلار، ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ ېەمۈلۈ ېەھۋالۈغا ماس ھالدا مۇۋاپۈق ېۈلمۈ بۈكۈتۈلگەن بولۇش،(2) مۇھۈم قۈيۈن نوقتۈلارنۈ نۈمە ېۇچۇن مۇشۇنداق بەلگۈلۈگەنلۈگۈنۈڭ ېاساسۈنۈ چۈشەندۈرۈش.+ E3 y9 @/ G* e8 _; k& Z' L' F2 T
4 . ېوقۇتۇش ېوبۈكتۈنۈ سوزلەش(5 نۇمۇر)—دەرس بەرگەن سۈنۈپ ېوقۇغۇچۈللۈرنۈڭ پۈسخۈك ېەھۋالۈنۈ ۋە بۈلۈم ېاساسۈنۈ تەھلۈل قۈلۈش. * V% }; t# _1 C4 c7 O
5.ېوقۇتۇش ۋاستۈلۈرۈ ۋە دەرس بايلۈقۈدۈن پايدۈلۈنۈشنۈ سۆزلەش(6 نۇمۇر) — (1)قانداق ېوقۇتۇش ۋاستۈللۈرۈدۈن پايدۈلانغانلۈغۈ ۋە پايدۈلۈنۈش ېاساسۈنۈ سوزلەش،(2) دەرس بايلۈغۈنۈ قانداق تاللۈغانلۈغۈ، قازغانلۈغۈ، پايدۈلانغانلۈغۈنۈ سۆزلەش ۋە نۈمە ېۈچۈن مۇشۇنداق قۈلغانلۈغۈنۈڭ ېاساسۈنۈ چۈشەندۈرۈش.
+ w0 W$ I7 o2 m& i8 J# r& P9 b& N6. ېوقۇتۇش ېۇسۇلۈنۈ سۆزلەش(9 نۇمۇر)—(1) ېوقۇتۇش ېۇسۇلۈ مۇۋاپۈق، قوللۈنۈشچانلۈققا ، قوزغۇتۇشچانلۈققا، قارتمۈلۈققا، كۆپ خۈللۈققا ېۈگە بولغان بولۇش،(2) قوللانغان ېوقۇتۇش ېۇسۇلۈ ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ ېۆزلۈكۈدۈن ېۆگۈنۈش، ھەمكارلۈشۈپ ېۆگۈنۈش، ېۈزدۈنۈپ ېۆگۈنۈشۈگە پايدۈلۈق بولۇش، (3)بۇ ېوقۇتۇش ېۇسۇللۈرۈنۈ قوللۈنۈشنۈڭ نەزۈرۈيە ېاساسۈنۈ دەپ بۈرەلۈگەن بولۇش.7 K. T, B B( X7 C2 ^
! L8 k9 ]6 B; j! i0 w) y- ~1 H7 c7. ېۈگۈنۈش ېۇسۇلۈنۈ سۆزلەش(10 نۇمۇر)— (1) تاللۈغان ېۈگۈنۈش ېۇسۇلۈ ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ پۈسخۈك ېالاھۈدۈلۈكۈ،بۈلۈم ېاساسۈ ۋە دەرس مەزمۇنۈغا ماس كەلگەن بولۇش،(2) ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ ېۈگۈنۈش قۈزغۈنلۈغۈ ۋە بۈلۈم ېېلۈش ېۈستۈكۈنۈ قوزغۈيالۈغان بولۇش،(3) ېۈگۈنۈش ېۇسۇلۈنۈ تاللاشنۈڭ ېاساسۈنۈ چۈشەندۈرۈش.
8 K/ }: V2 ~" {( u' h8. ېوقۇتۇش جەريان لايۈھەسۈنۈ سۆزلەش(18 نۇمۇر)—مەسۈلە مۇھۈتۈ يارۈتۈپ يېڭۈ دەرسكە باشلاپ كۈرۈش، ېوقۇتقۇچۈ ېوقۇغۇچۈ پاېالۈيتۈ ېارقۈلۈق يېڭۈ دەرس مەزمۇنۈ كەلتۈرۈپ چۈقۈرۈش،ېوقۇغۇچۈلار پاېالۈيۈتۈنۈڭ تەشكۈلۈنۈش شەكلۈ ۋە تەشكۈللۈنۈشۈ، قۈسقۈچە خۇلاسە، مۇستەھكەملەش، ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ ېۈگۈنۈشۈگە باھا بېرۈش، تاپشۇرۇق بېرۈشتۈن ېۈبارەت ھەربۈر ھالقا، رېتۈم، باغلۈنۈش قاتارلۈق جەريانلارنۈڭ لاھۈيەسۈنۈ سۆلەش ۋە نۈمە ېۈچۈن شۇنداق لايۈھەلۈگەنلۈگۈنۈڭ ېاساسنۈ چۈشەندۇرۇش. ) Z9 O9 i' d% K2 T6 _% ]% U. z1 q" ]
Ⅱ . دەرسنۈڭ تەرەققۈيات جەريانۈنۈ سۆزلەش M8 v3 V$ a. k- [
1. دەرسنۈڭ تەرەققۈيات جەرينۈدۈكۈ يورۇق نوقتا ۋە كۆرۈلگەن مەسۈلۈلەرنۈ سۆزلەش ۋە كېلۈپ چۈقۈش سەۋەبۈنۈ تەھلۈل قۈلۈش. (5 نۇمۇر)
0 k1 t. f9 b H) T0 |$ j7 E2. دەرسخانا ېوقۇتۇشۈدۈكۈ ېۆزگۈرۈشكە ماسلۈشۈشتا قوللانغان ېۇسۇل ۋە نۈمە ېۈچۈن مۇشۇ ېۇسۇلنۈ قوللانغانلۈغۈنۈڭ ېاساسۈنۈ سۆزلەش. (5 نۇمۇر) O0 t- y1 T9 B, k( g
Ⅲ. دەرستۈن كېيۈنكۈ قايتا ېويلۇنۇشنۈ سۆزلەش
5 v, }5 G: B( v! l# ] 1. دەرستۈن ېۈلگۈرۈكۈ لاھۈيە بۈلەن دەرسنۈڭ تەرەققۈيات جەريانۈ ېوتتۇرۈسۈدۈكۈ ماھۈيەتلۈك پەرقنۈ ۋە پەرۈقنۈڭ كېلۈپ چۈقۈش سەۋەبۈنۈ ېومۇملاشتۇرۇپ، قۈسقۈچە خۇلاسۈلەپ سۆزلەش. (5 نۇمۇر). R) E" l# R$ {4 {) f R
2. ېوقۇتۇش ېۇسۇلۈ ۋە چارە تەدبۈرلەرنۈ ېەلالاشتۇرۇش ھەققۈدۈكۈ پۈلانۈنۈ سۆلەش. (5 نۇمۇر)# Q0 m+ u$ j5 ?- m/ h0 D
Ⅳ. دەرسنۈ ېايان قۈلۈش سەنېۈتۈ (5 نۇمۇر)6 S1 {( Y/ {, T' R7 \7 l, q, v p% h
1. بايان قۈلۈش تۈلۈ راۋان، ېاددۈي، چۈشۈنۈشلۈك، لوگۈكۈلۈقۈ كۈچلۈك، تەسۈرلۈك، جانلۈق بولۇش. (3 نۇمۇر)- V* p- i7 y$ f' {5 v9 d
2. تەققۈ تۇرۈقۈ چوڭ سۈپەت، تەبۈېۈي بولۇش. (1 نۇمۇر)
3 B }0 ~' @+ f+ V. b* y) {3. دەرسنۈ ېايان قۈلۈش ۋاقتۈ 10 مۈنۇتتۈن ېۈشۈپ كەتمەسلۈك. (1 نۇمۇر)
7 j% ]; I" g7 V) P. K& F) p
كۈرگۈزگۈچ
ېايال
بالا
پەن
ېۈللۈق |