3d
قايتا تۆرەلسەم، ھەرگىزمۇ ئوقۇتقۇچى بولماسمەن!
. W) o( M) P) p" R$ P% b6 Vبىز تەرەپلەردە 40 ياشتىن ئاشقان كىسەلمەن ئوقۇتقۇچىلار خىلىلا كۆپ، تولىمۇ ھەيرانمەن، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ياش ۋاقتىدا كىسەل بولۇش نىسبىتى باشقا كەسىپلەرگە قارىغاندا شۇنچى يۇقۇرى بولىدىغاندۇ؟ نىمە ئۈچۈن دەم ئىلىشقا چىققاندىن كىيىنلا ئۆمىرى ئۇزۇنغا بارمايدىغاندۇ؟ مەن نۇرغۇن ئويلۇنۇپ، ئاخىرى بۇنىڭ جاۋابىنى تاپتىم، مەن ئويلاپ يىتەلمىگەن تەرەپلەر بولسا كەسىپداشلارنىڭ تولۇقلىشىنى ئۆمىد قىلىمەن.. o0 _2 o, A' y5 Z" A8 p
1.ئوقۇتقۇچىلاردا بىسىم ئىغىر، ھەر قاچان ئۆتۈلگەن دەرسلەرنىڭ ئۈنۈمى، ئىمتىھان نەتىجىسىنىڭ تكۋەن چىقىپ قىلىشىدىن ئەندىشە قىلىپلا يۇرىدۇ، ياخشى نەتىجىگە ئىرىشىش ئۈچۈن، ئۇلار ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئەھۋالىنى تەھلىل قىلىش، ئارقىدا قالغان ئوقوغۇچىلارنى يىتەكلەش، مەكتەپ بەلگىلىگەن كۆرسەتكۈچكە يىتىش ئۈچۈن يۈرەك قىنى سەرپ قىلىدۇ! h; y3 w/ n" n
2.ئوقۇتقۇچىلىرىمىزنىڭ كەيپىياتى ناچار، بولۇپمۇ سىنىپ مۇدىرلارنىڭ شۇنداق بولىدۇ. ئۇلارنىڭ كۈن بويى قىلىدىغان ئىشلىرى تولىمۇ كۆپ، سىنىپىدىكى بىر قىسىم ئىنتىزامى ناچار، دەرسكە قاتناشمايدىغان، ئوقوغۇچىلار بىلەن دائىم ئۇرۇشىدىغان ئوقۇغۇچىلار ئۇلارنىڭ بىشىنى بەكلا ئاغرىتىدۇ، يەنە ئۇنىڭ ئۈستىگە قوشۇپ ئاتا ئانىلارنىڭ دەردىنى ئاڭلىمىسا، مەكتەپ ئورۇنلاشتۇرغان تۈرلۈك خىزمەتلەرنى ئىشلىمىسە بولمايدۇ.1 {) v/ z4 c- f6 E
3.ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىش ھەققى تۆۋەن، تۇرمۇشى باياشات ئەمەس، ئۆي سىتىۋىلىشتا قەرز ئىلىشقا توغرا كىلىدۇ، باشقىلارنىڭ پەرزەنىتلىرىنى تەربىيلەشتىن باشقا ئۆزىنىڭ پارزەنىتلىرىنى تەربىيلەشكە توغرا كىلىدۇ.
' J% F+ r. m+ q' Q3 Y$ \' `: b* T1 e# Z8 U3 E0 S" A- ^& i
بولدىلا........... مۇشۇنچىلىك بولسۇن، داۋامىنى كەسىپداشلار بىر نىمە دەر!!!!!!!!!!, Z" l# _" H! _& H |1 s
0 A- [% L8 l9 E& X' Lئۇقۇتقۇچىلار كۇلۇبى تىركەش يازمىسىرەسىم
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |