مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى ۋە ' n R% b1 k2 C* V: q3 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆز-ئارا ئىتپاقلىقنى كۈچەيتىش توغرىسدىكى
3 {# `( b$ C. |) D0 xخىزمەت پىلانى' v5 {, t, O: D; o" Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) P3 o% a: B, X: i8 i (2010-2011-ئوقۇش يىلى 1-ماۋسۇم )! n9 W4 C& L, i0 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 X3 o+ f7 o" b, _' ]7 ?" U+ s/ yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' A- v Q* z& w* O0 F7 N+ G7 x! c
) j9 u6 A4 i7 ^& }. L8 ]. Q3 P 7 ?) \' v) h3 J/ y6 P n! c% h+ _( A2 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- n& P! v- E% p$ Q0 X E. r% w & F X, g. c, V* g6 v: t% A! |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 O; u* X1 f2 ^- h/ |$ _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- S- q) ]3 O z; J: t& Z2 F/ lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, T g0 }# p) B+ l3 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; M8 A3 A7 h Y- g2 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى ۋە ئۆز-ئارا ئىتپاقلىقنى كۈچەيتىش توغرىسدىكى خىزمەت خۇلاسىسى مەكتىۋىمىز پارتىيە ياچىيكىسى ،مەكتەپ پارتىيە ياچىيكىسىنىڭ يىتەكچىلىكىدە تۆۋەندىكىدەك خىزمەتلەرنى چىل تۇتۇپ ياخشى ئىشلىدۇق .0 D, d$ _6 O8 Q" Z* p: zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. مىللەتلەرئىتپاقلقىغا بولغان رەھبەرلىك كۈچەيتىلدۇ، مەۋسۇم بېشىدا مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىىسى قۇرۇلۇپ، گۇرۇپپا ئەزالىقىغا سىياسى ئېىڭى كۈچلۈك، مەيدانى مۇستەھكەم، مىللەتلەر ئتتپاقلىقىنى قىزغىن سۆيىدىغان ئوقۇتقۇچىلار تاللىنىپ مەسئۇليەت كىشى بېىشغىچە ئەمىللەشتۈرۈلدى. 3 f2 S6 ~9 C7 `; e6 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 .بايراق چىقىرىش مۇراسىمى، پىئونىرلار پائالىيتى ۋە
7 `7 Q, J) n# ~: _1 i- Y باشقا تۈرلۈك پائالىيەتلەردىن پايدىلىنىپ مەخسۇس تېمىدا لىكسىيە تەييارلىنىپ ئۈچ ئايرىلالماسلىق تەربىيسى،ماركىسزىملىق بەش قاراش تەربىيسى غىنى جۈمەگە ئوخشاش مىللەتلەر ئىتتپاقلىقدىكى ئىلغار تىپلاردىن ئۆگىنىش قاتارلىق تەربىيلەر سېستىمىلق قاراتمىلقى بولغان ھالدا ئېلىپ بېرىلدۇ ھەمدە ئوقۇغۇچىلار بۇ ھەقتە سېستمىلىق تەربىيگە ئىگە قىلىندى . 3 K7 {( J0 {) z# J( [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋەتەننى كۈيلەيدىغان مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۈيلەيدىغان سەنئەت نۇمۇرلىرىنى تەييارلاپ، ئوقۇغۇچىلارنى تەسىرلەندۈرۈپ قايىل قىلىپ تەربىيىگە ئىگە قىلىش ئىشقا ئاشۇرىلىدى.6 c+ V, r7 b8 M y4 n& [( ^0 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 . ئوقۇغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداشنىڭ زۆرۈرلىكىنى ھېس قىلىدۇرۇپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۈچەيتىش ۋەتەننى يۇرۇتنى قىزغىن سۆيۈش توغرىسىدا تەسىرات ماقالىسى يازدۇرۇپ رادىئو ئاڭلىتىش پونكىتى ئارقىلىق ئاڭلىتىش ئېلىپ بېرىلىپ تەشۋىقى تەربىينىڭ سالمىقى زورايتىلدى .7 r9 W8 m: b+ B: w' @, u& d* J: Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4 . مەكتىپىمزدىكى ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى ئىچىدە مىللەتلەر ئارا ئىتتپاقلىقنى كۈچەيتىپ ئىناق بولغان دوسلۇق كەيپىياتىنى ئورنىتىش ئۈچۈن ئۆز ئارا ھەمكارلىشش ئۆز ئارا ئۆگىنىش، بىرلىكتە ئالغا بېسشتەك ياخشى بولغان ھەمكارلىق كەيپىياتى شەكىللەندۈرۈلۈپ، مىللەتلەر ئىتتپاقلىقىنى كۈچەيتىشكە پۇختا ئاساس سېىلندى. 6 |2 W' k- Z& [4 g9 W Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 O$ v9 a9 O/ R" R/ Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4 d+ {, U4 h( J/ U7 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; p' v( P: u4 s. aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 _& d/ o3 {5 I. I- L( u/ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 h5 ~! ?. M, f+ ]4 cمىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى ۋە ئۆز-ئارا ئىتپاقلىقنى كۈچەيتىش خىزمەت خۇلاسىسى 2011-يىل 1-ئاي 5-كۈنى ) X& Z( y% w# h4 n) _. ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& i. `2 N' t0 Q# f, o8 t
# b+ F f9 J7 q1 V# f2010-2011-ئوقۇش يىلى 2-ماۋسۇملۇق مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۇچەيتىش خىزمەت پىلانى $ z8 | g! j; y* _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قانات يايدۇرشتىكى مەقسەت بولسا ئوقۇغۇچىلارغا كىچىكىدىن باشلاپ بىزنىڭ ۋەتىنىمىز جۇڭخۇا خەلق جۈمھۈرىيتى ئىكەنلىكىنى، دۆلىتىمىز بولسا بىرلىككە كەلگەن كۆپ مىللەتلىك دۆلەت ئىكەنلىكىنى، ۋەتەننى قىزغىن سۆيۈش كېرەكلىكىنى بىلدۈرۈش بىلەن بىرگە ئوقۇغۇچىلارنى كىچىكىدىن تارتىپ، پارتىينىڭ مىللى سىياسىتىنى ئۈگىنىپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقنى كۈچەيتىشنىڭ مۇھىملىقىنى بىلىپ، خەنزۇلار ئازسانلىق مىللەتلەردىن ئايرىلالمايدىغان، ئاز سانلىق مىللەتلەر ئارىسىدىمۇ ئۆز-ئارا ئايرىلالمايدىغان ئىددىينى تىكلەپ، ئۆزلىكىدىن مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداپ، مىللى بۆلگۈنچىلىك ۋە قانۇنسىز دىنى پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرىدىغان ياخشى پۇقرا قىلىپ تەبىيلەپ چىقىشتىن ئىبارەت بولۇپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ئوخشاش بولمىغان مىللەتلەرنىڭ ئىجتىمائى تۇرمۇش ۋە ئۆز-ئارا بېرىش كېلىشلىرى جەريانىدا ھاسىل قىلغان ئورتاق مەنپەئەت ئاساسىدىكى باراۋەرلىكتە ئۆز-ئارا يارىدەم بېرىش، دوستانە ھەمكارلىشىش مۇناسىۋەتلىرىنى كۆرىستىدۇ. مىللەتلەرنى باراۋەرلىك ئاساسىدا ئىتتىپاقلاشتۇرۇش، پارتىيىمىز ۋە دۆلىتىمىزنىڭ مىللى مەسىلىنى ھەل قىلىشتىكى تۈپ پىرىنسپى.9 z3 ^. w, g8 ^! [( Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىنجاڭ كۆپ مىللەت توپلىشىپ ئولتۇراقلاشقان رايون، ھەر مىللەت خەلىقى باراۋەر ئاساستا بىر-بىرىنى ئىززەتلىشىپ، دوستانە، بىرگە ئۆتكەندىلا ئاندىن جەمىيەتنىڭ ئامانلىقى ۋە مۇقىملىقىنى ساقلىغىلى شۇنداقلا زېھنى كۈچىنى مەرزكەزلەشتۈرۈپ، ئىقتساتنى راۋاجلاندۇرۇپ، قۇرۇلۇش بىلەن شۇغۇللىنىش ئىمكانىيىتىگە ئىگە بولغىلى بولىدۇ. ئۇنداق بولمىغاندا پۇقرالارنىڭ تۇرمۇشى خاتىرىجەم ئىشلىرى ئوڭۇشلۇق بولمايدۇ. بۇنى ئىشقا ئاشۇرۇش ئۈچۈن مەكتىپمىز تۆۋەندىكى خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلىمەكچى. 3 X. G4 |% e3 u8 U; d7 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. مىللەتلەرئىتپاقلقىغا بولغان رەھبەرلىك كۈچەيتىلدۇ، مەۋسۇم بېشىدا مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىىسى قۇرۇلۇپ، گۇرۇپپا ئەزالىقىغا سىياسى ئېىڭى كۈچلۈك، مەيدانى مۇستەھكەم، مىللەتلەر ئتتپاقلىقىنى قىزغىن سۆيىدىغان ئوقۇتقۇچىلار تاللىنىپ مەسئۇليەت كىشى بېىشغىچە ئەمىللەشتۈرۈلدۇ.
, o m+ ^: q" w5 u9 F! ~2 .بايراق چىقىرىش مۇراسىمى، پىئونىرلار پائالىيتى ۋە9 M/ O% K8 X( ~, Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باشقا تۈرلۈك پائالىيەتلەردىن پايدىلىنىپ مەخسۇس تېمىدا لىكسىيە تەييارلىنىپ ئۈچ ئايرىلالماسلىق تەربىيسى، ^2 k7 Q4 N% e/ J& K/ L8 P# uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماركىسزىملىق بەش قاراش تەربىيسى غىنى جۈمەگە ئوخشاش مىللەتلەر ئىتتپاقلىقدىكى ئىلغار تىپلاردىن ئۆگىنىش قاتارلىق تەربىيلەر سېستىمىلق قاراتمىلقى بولغان ھالدا9 s* x% Y6 }2 U7 k+ S0 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئېلىپ بېرىلدۇ ھەمدە ئوقۇغۇچىلار بۇ ھەقتە سېستمىلىق تەربىيگە ئىگە قىلىندۇ .
2 y- `+ X& D9 \* d r9 Yۋەتەننى كۈيلەيدىغان مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۈيلەيدىغان سەنئەت نۇمۇرلىرىنى تەييارلاپ، ئوقۇغۇچىلارنى تەسىرلەندۈرۈپ قايىل قىلىپ تەربىيىگە ئىگە قىلىش ئىشقا ئاشۇرىلىدۇ.
7 N5 J. w C! C. B( k1 x1 P/ w3 . ئوقۇغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداشنىڭ زۆرۈرلىكىنى ھېس قىلىدۇرۇپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۈچەيتىش ۋەتەننى يۇرۇتنى قىزغىن سۆيۈش توغرىسىدا تەسىرات ماقالىسى يازدۇرۇپ رادىئو ئاڭلىتىش پونكىتى ئارقىلىق ئاڭلىتىش ئېلىپ بېرىلىپ تەشۋىقى تەربىينىڭ سالمىقى زورايتىلدۇ .
' N$ Z! i( Q8 o! N* ?5 R4 . مەكتىپىمزدىكى ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى ئىچىدە مىللەتلەر ئارا ئىتتپاقلىقنى كۈچەيتىپ ئىناق بولغان دوسلۇق كەيپىياتىنى ئورنىتىش ئۈچۈن ئۆز ئارا ھەمكارلىشش ئۆز ئارا ئۆگىنىش، بىرلىكتە ئالغا بېسشتەك ياخشى بولغان ھەمكارلىق b5 I% C2 c: ~% C+ C* z. bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كەيپىياتى شەكىللەندۈرۈلۈپ، مىللەتلەر ئىتتپاقلىقىنى كۈچەيتىشكە ئاساس سېىلندۇ .
: ]4 C. h& Z! }6 h" I. B6 u1 E& k1 G " F9 r7 _) u" X8 z7 g& Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 G( C3 s( A1 z# a+ ]4 m% H4 q
8 ]( I, s" B! k M. \( C$ K, p; @
7 x$ z: ?! k* i 5 E8 S) f3 H P) L/ h& T( @& Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ L9 @! K: ^4 P' {5 w2 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% R- H* S* O+ y5 ^) C6 ? ! B; ?" G: u2 q% e1 `" v6 h, Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 [! O) S1 j% `# X8 O5 l7 w* zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2010-2011-ئوقۇش يىلى 2-ماۋسۇملۇق مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۇچەيتىش خىزمەت پىلانى مەزمۇن |