روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4874|ئىنكاس: 4
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

دەرس دېتالى تۈزۈشتە دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك بىر قانچە نۇقتىلار

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
دەرس دېتالى تۈزۈشتە دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك بىر قانچە نۇقتىلار
4 x+ |: U& [, p; D; g
3 `; _( g( g! s6 Zئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس دېتالى تۈزگەندە ۋاقىت ئىسراپچىلىقىدىن ساقلىنىش، دەرىسخانا كەيپىياتىنى ياخشى كونتىرول قىلىپ ھەقىقى ئۈنۈمگە ئېرىشىش ئۈچۈن، تۆۋەندىكى بىر نەچچە نۇقتىلارغا دىققەت قىلىشىنى تەۋسىيە قىلىمەن.3 _7 q# q* [6 N1 h+ t& S( {# Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.دەرس دېتالىنىڭ ئاددىيلىقىغا ئەھمىيەت بىرىش.
6 _! ~% h3 \/ b! D# ~بۇنىڭدا، ئومۇمي جەھەتتىن ئاددىي بولۇشقا، ھەرقايسى پىلاستىكىلارنىڭ مەزمۇنىلىرىنىڭ ئاددىي، چۈشۈنۈشلۈك بولۇشىغا ئەھمىيەت بىرىش، ئارتۇقچە مەزمۇن، سۈرەت، ئاۋاز، ھۆسنىخەتلەرنى قىستۇرۇشتىن ساقلىنىش كېرەك.
' |  Z$ Q& e- M' v; B* F2. ئوخشاش تۈردىكى يېزىقلارنىڭ خەت نۇسخسى، خەت نۇمۇرىنىڭ بىر خىل بولىشىغا، ھەددىدىن زىيادە چوڭ نومۇرلۇق ياكى كىچىك نۇمۇرلۇق خەتلەرنى ئىشلەتمەسلىككە دىققەت قېلىش.
4 ~4 [' |  g# \5 p7 T2 _3. پىلاستىنكا كەينى كۆرۈنۈش مەنزىرىسىگە بەك مۇرەككەپ رەسىملەرنى ئىشلەتمەسلىك، ئامال بار ئوچۇق، ئاددىي رەڭلەردىن تۈزۈلگەن سۈرەت ياكى رەڭلەرنى تاللاش، قاراڭغۇ، تۇتۇق مەنزىرە رەسىملىرىنى ئىشلىتىشتىن ساقلىنىش. ئوقۇغۇچىلارنىڭ خارەكتىرىگە ۋە ياش چەكلىمىسىگە ماس كەلگەن سۈرەت ۋە رەڭلەرنى ئىشلىتىشكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىش.
6 y5 t7 ]* \' K4. يېزىقنىڭ رەڭگى بىلەن كەينى كۆرۈنۈش مەنزىرە سۈرىتى ياكى رەڭگىنىڭ ئۆز ئارا ماسلىشىشغا ئەھمىيەت بىرىش، بەك چاقناپ كۆزنى بىئارام قىلىدىغان ياكى بەك تۇتۇق بولۇپ ئوقۇشقا تەسر يەتكۈزىدىغان ئەھۋال كېلىپ چىقىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش. 4 m) U5 {+ u' p2 }1 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ئوقۇتۇش نىشانى، مۇھىم قىيىن نۇقتىلارنى يېزىشتىن ساقلىنىش.
1 u" U" H) s7 S% jدەرس دېتالى بولسا، دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ئوقۇغۇچىلارغا چۈشەندۈرۈش قىيىن بولغان بىر قىسىم ئابىستىراكىتنى مەسىللەرنى كونكىرتلاشتۇرۇپ بىرىش، تەكرارلىنىش خارەكتىرىدىكى مەسىللەرنى يىغىنچاقلاپ ۋاقىتنى تېجەش... قاتارلىق رولى بار بولۇپ، ئۇ بىزنىڭ ئوقۇتۇش لايىھىمىزنىڭ بىر قىسىمى خالاس. شۇڭا دەرس دېتالىنى ئوقۇتۇش لايىھىسگە ئوخشىتىپ قويساق بولمايدۇ. 5 N2 l' J& d" x9 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. دەرس دېتالىنىڭ 1-پىلاستىنكىسىغا تۈزگۈچىنىڭ ئىسىمى ۋە باشقا مۇناسىۋەتسىز ئۇچۇرلارنى يېزىشتىن ساقلىنىش. 1-پىلاستىنكىغا ئالدىن تەكشۈرۈش سىناق سۇئاللىرى ياكى يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش مەزمۇنلىرىنى يېزىش، 2-پىلاستىنكىغا دەرس تېمىسى ۋە دەرسلىك نەشىر ئۇچۇرىنى يېزىش، ئەڭ ئاخىرقى پىلاستىنكىغا تۈزگۈچى ئىسىمى ۋە ئورۇن ئىسىمىنى يېزىش كېرەك. 3 y. k+ u+ u/ o4 L; `. X' {& a# Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. ھەددىدىن ئارتۇق ئۇلتىرا ئۇلىنىش، ھەركەتلىك سۈرەت، ياكى ئۈنۈم  قىستۇرۇشتىن ساقلىنىش كېرەك.
) V! \$ I& Q' T0 Z$ s5 q' oئۇلتىرا ئۇلىنىش بەك كۆپ بولۇپ كەتسە قالايمىقانچىلىق كېلىپ چىقىدۇ، ھەركەت ئۈنۈمى كۆپ بولۇپ كەتسە ۋاقىت ئىسراپچىلىقى پەيدا بولۇپ، دەرسخانا ئوقۇتۇشى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەيپىياتىغا تەسىر يېتىدۇ. - X7 M" x+ o1 v6 ~# Y! o- `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2تەجرىبە +8 ئىناۋەت +8 تەڭگە +1 بايلىق +2 يىغىش سەۋەبى
ئابلىمىت + 3 + 3 + 1
Maarip + 5 + 5 + 1 + 1 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2011-3-31 13:45:16 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يوللاپسىز . 3 ?( d# }: V) a. H1 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىسلىك دېتالى تۈزگەندە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھىسىي بىلىشتىن ، ئەقلىي بىلىشكە ئۆتۈشكە ، بولۇپمۇ ئابىسىتىراكنى بىلىملەرنى گەۋدىلەشدۈرۈشكە ئالاھىدە دىققەت قىلىش كېرەك . ھەممە مەزمۇننى يىپتىن -يىڭنىسىغىچە يېزىشتىن ساقلىنىش ، مۇھىم نوقتىنى گەۋدىلەندۈرۈپ ، قېيىن نوقتىنى يېشىشكە ئەھمىيەت بېرىش ھەم ھەرىكەت ئۈنۈمىنى  ھەددىن ئارتۇق بېرىپ ، ئېلانغا ئوخشىتىپ قويماسلىق لازىم .
ۋاقتى: 2011-3-31 13:58:16 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يوللاپسىز .
! j$ ^: U+ Y+ H* q3 ~& P1 [بىزنىڭدەك دەرسلىك دىتالى ياساشنىڭ دەسلەپلى باسقۇچىدىكىلەرگە بۇ بىر ياخشى بىلىم ھىسابلىنىدۇ.
ۋاقتى: 2011-3-31 17:48:27 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كارۋان ئەپەندى، بۇ يىلقى مۇسابىقىگە تەييارلىق پۈتۈپ قالغاندۇ-ھە!
ۋاقتى: 2011-4-2 01:42:26 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يوللاپسىز،مەن پەقەت دەرس دېتالى تۈزۈپ باقمىغان،دىققەت قىلسام بولغىدەك.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-30 02:30

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش