روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 26620|ئىنكاس: 13
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

2011-يىللىق مائاش ئىسلاھاتى ھەققىدە

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
1)ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئۇنۋان مۇئاشىنى ئەمەلدىن قالدۇرۇش4 x' t8 A) u) x5 M9 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! k2 @! d3 x5 i% F1 g5 }" lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ھازىر ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاشى ئۇنۋانغا قارىتا ھېساپلىنىدۇ، مەكتەپلەردە ئوتتۇرا ، ئالى دەرىجىلىك ئۇنۋاننىڭ سان چەكلىمىسى بولىدۇ،بولۇپمۇ ئالى دەرىجىنىڭ. بۇ شەرتكە توشىدىغان ئوقۇتقۇچىلار بەلگىلەنگەن سان چەكلىمىسىدىن خېلىلا كۆپ بولغاچقا، سالاھىيەت تارىخى، ئوقۇش تارىخى، ئىقتىدارى ، خىزمەت مىقتارى،نەتىجىسى ئانچە پەرقلەنمىگەن ئوقۇتقۇچىلار  ئارىسىدا(بولۇپمۇ يېزا مەجبورى مائارىپ ئوقۇتقۇچىلىرى) كىرىم پەرقى چوڭ بولماقتا.ئالى دەرىجىلىك ئوقۇتقۇچىلار ھەم ئادەتتىكى دەرىجىلىك ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مۇئاشى بىر ھەسسە پەرقلىنىدىغان ئىشلار بار،ئۇنىڭ ئۈستىگە پىنسىيە مۇئاشىغا ئېغىر دەرىجىدە تەسىر كورسەتمەكتە. مەكتەپنى ياخشى قۇرۇپ چىقىشتا 90%تىن ئارتۇق ئوقۇتقۇچىغا تايىنىشقا توغرا كىلىدۇ،ئوقۇتقۇچىلىق ئۇنۋانغا قارىتا مۇئاشنىڭ يوقىرى تۆۋەنلىكىنى بىكىتىش كەڭ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاكتىپچانلىقىنى قوزغىيالمايلا قالماستىن،كۆپلىگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇنۋان سەۋەپلىك مۇئاش پەرقىنىڭ چوڭ بولىشى خىزمەت ئۈنىمىگىمۇ زور تەسر كۆرسىەتمەكتە،بولۇپمۇ يوقىرى ئۇنۋان ئېلىش ئۈمۈدى يوق بولغان ئوقۇتقۇچىلار نۇرغۇن مەسىلىلەرنىڭ سەۋەبىدۇر.چۈنكى ئوقۇتقۇچىلارمۇ ئوخشاشلا ئادەم،شۇڭا پىسخىكا تەڭپۇڭسىزلىقى تۇرغانلا گەپ. پىسخىكا تەڭپۇڭسىزلىقىنىڭ ھەيدەكچىلىكى ئاستىدا ئوقۇتقۇچىلىقنى تاشلاپ خىزمەت ئالمىشىدىغان، باشقا خىزمەتكە ئالمىشالمىغان ئوقۇتقۇچىلار كەلتۈرۈپ چىقارغان ناچار ئاقىۋەتلەر بارغانسېرى كۆپىيىدۇ. شۇ سەۋەپتىن ھەر قېتىم ئوتتۇرا،ئالى دەرىجىلىك ئۇنۋان باھالىغاندا،ئوقۇتقۇچىلار ئۆز-ئارا ،ئوقۇتقۇچىلاربىلەن رەھبەرلەر ياكى ئوقۇتقۇچىلار بىلەن باھالىغۇچىلار ئارىسىدا زىددىيەتلەر باغانسېرى كۆپەيمەكتە. چېرىكلىشىشكە پۇرسەت كۆپەيمەكتە. نۇرغۇنلىغان مۇناسىۋىتى ياخشى ئوقۇتقۇچىلار ئۆچمەنلىشىپ،ھەتتاكى قارا جەمىئيەتنىڭ ئادەملىرىنى ئىشقا سېلىپ نۇرغۇن ئاۋارىچىلىقلارنى تۇغدۇرماقتا.. e( m( y6 P" T7 m" [+ i$ }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 }' C& |$ W0 ~/ M+ _* v1 F5 z. h0 e  ئۇنۋانغا قارىتا ئېلىنغان مۇئاشنىڭ پەرقىنىڭ كەينىدە نۇرغۇنلىغان ئادىمى رەڭ تۈس ئالغان سەۋەپ تۈپەيلى (ئادەم كۈچى ئارقىلىق بەلگىلەنگەنلىكى ئۈچۈن) ئادالەتسىزلىك دەپ قارىلىپ كەلمەكتە.  T* h+ N+ F5 t7 k+ N; g* @: _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

- F3 Y$ t4 F/ \) {. N! @4 A  شۇڭا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇنۋانغا قارىتا مۇئاش ئېلىش سىياسىتى خاتىرجەم تۇرمۇشقا تەسر يەتكۈزۈپ،كادىر-ئاممىلارنىڭ مۇناسىۋىتىگە زىيان يەتكۈزۈپلا قالماي ، ئىناق جەمىيەت بەرپا قىلىشقىمۇ ئېغىر تەسىر يەتكۈزمەكتە. شۇڭا كىرىم تەڭپۇڭسىزلىقى كۈندىن كۈنگە ئىقتىسادى مەسىلىدىن خەلقنىڭ تۇرمۇش مەسىلسىگە، ئۇنىڭدىن ئۆزگىرەپ ئېغىر دەرىجىدىكى ئىجتىمائىي مەسىلىگە ئۆزگىرىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۈچۈن، مۇئاش ئسلاھاتىنىڭ "يوقىرىسىنى تىزگىنلەپ، ئوتتۇرىسىنى مۇقىملاشتۇرۇپ،تۆۋەننى يۆلەپ" تەدرىجى ھالدا ئۇنۋانلاشقان مۇئاش تۈزۈمىنى سۇزلاشتۇرۇپ ياكى ئەمەلدىن قالدۇرۇپ،ئۈنۈم ۋە ئادىللىقنى بىر نۇقتا قىلغان كىرىم تەقسىم قىلىش زۆرۈر بولماقتا.
& G7 L# @5 I9 D  I2 e9 |, B* f; I! T: K, A2 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يېڭى كىرىم  تۈزۈلمىسى :! v! _+ z! e2 {) V6 M# Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; Z8 `9 M, s8 o3 E3 p# iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مۇئاشى :ئاساسى مۇئاش(基本工资)،ئوقۇتۇش ئىستاجى مۇئاشى (教龄工资)،نەتىجە مۇئاشى (绩效工资)،ئالاھىدە ئېتىۋار قوشۇمچە پۇل (特优津贴) قاتارلىقلاردىن تەركىپ تاپىدۇ.
6 D- ^( Y* c' g* `9 Y
; m7 m+ t$ Q- x" V* `1.ئاساسى مۇئاش(基本工资):ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سالاھىتىگە ئاساسەن بېكىتىلىدۇ:باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ 2000يۇەن،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ 2300يۇەن،تۇلۇق ئوتتۇرا ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ 2500يۇەن ،ئالى تېخنىكوم ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ 2800 يۇەن، ئالى مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ 3000يۇەن قىلىپ بېكىتىلىدۇ.(خەلق ئىقتىسادىنىڭ يوقۇرلىشىغا ئەگىشىپ يوقۇرلايدۇ)+ X6 L) k/ {$ b* \  N  \$ kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

9 H" U. z+ M) E$ z, o2. ئوقۇتۇش ئىستاجى مۇئاشى(教龄工资): يىلىغا 30يۇەن بولۇپ،ئوقۇتۇش يىل سانىغا قارىتا يوقىرىلاپ ماڭىدۇ.خىزمەت ئىستاجى مۇئاشىنىڭ ئەمىلىشى پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان غەمغورلۇق بولۇپلا قالماستىن ، تېخىمۇ مۇھىمى،داۋاملىق ئوقۇتقۇچىلىق سېپىگە قاتنىشىش ئىدىيىسىنى ئىلھاملاندۇرۇشتا بولۇپ،ئوقۇتقۇچىلىق سېپى قۇرۇلۇشى ۋە مۇقىملىقى ئۈچۇن ئىنتايىن پايدىلىق.
/ _! f# r0 q' f! L2 _9 @# @7 ]$ J* @, @2 v% S+ z3 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.دەرس سائەتلىك مۇئاشى (课时工资): دەرس سائەتلىك قوشۇمچە ياردەم پۇلى ئەمەلى ئۆتكەن دەرس سائىتى بويىچە مۇئاش ھېساپلاش پىرىنسىپىنى كۆرسىتىدۇ. ئاساسلىقى ئوقۇتقۇچىلارنى كۆپرەك دەرس ئېلىشىقا ئىلھاملاندۇرۇش،بولۇپمۇ زېھنى تولۇپ تاشقان ياش ئوقۇتقۇچىلارنى كۆپرەك  دەرس ئېلىشقا ئىلھاملاندۇرۇش ئۈچۈندۇر.  A# t  d, C, k; Z# o! u: S) Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 n: I1 R. c- O  ~/ R; X4.نەتىجە مۇئاشى (绩效工资):مەۋسۈملۈك ھەم يىللىق مۇكاپات (ئۇنۋان مۇئاشنىڭ ئورنىنى ئالىدۇ).بۇ قىسمەن مۇكاپات پۇتۈن مۇئاشنىڭ %10نىلائىگەللەيدۇ.كۆپچىلىك كۆرسىتىش ھەم ئەمەلى نەتىجىنى سېلىشتۇرۇش ئارقىلىق ھەر مەۋسۈم ۋە يىلدا باھالىنىدۇ.ھەر بىر ئوقۇتقۇچى ئاكتىپلىق بىلەن تىرىشسىلا ھەر يىلى پۇرسەت بار دىگەن گەپ. ئاساسلىقى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كۆپلەپ ئۈنۈم يارىتىپ، نەتىجە قازىنىشى ،دەرسنى جىق ئېلىپلا قالماي دەرسنىمۇ ياخشى ئۆتۈشى ئۈمۇت قىلىندۇ.
4 w! [8 T& T* N! X3 a  g2 W/ ^9 R* k3 `- k5 e' u6 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئالاھىدە ئېتىۋار قوشۇمچە پۇلى (特优津贴): پۈتۈن ئوقۇتقۇچىلار ئورتاق ئېتىراپ قىلىدىغان ئالاھىدە مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىلارغا بېرىلىدۇ،سان چەكلىمىسى يوق،ناھىيە-شەھەردىن يوقىرى دەرىجىلىك ئورۇنلارنىڭ يوقىرى ئۆلچەملىك تەكشۈرىشىدىن ئۆتۈپ تەستىخلانغان بولىشى كېرەك.ئاساسلىقى مائارىپ-ئوقۇتۇش خىزمىتىدە ئالاھىدە نەتىجە ياراتقان،ھەم كېڭەيتىلگەن،بىر مەكتەپنىڭ ياكى بىر رايوننىڭ مائارىپىغا بەلگىلىك تەسر كۆرسىتەلىگەن مائارىپ ھەم ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بار بولىشى كېرەك .تەسر دائىرسىنىڭ چوڭ كىچىكلىكىگە ئاساسەن دەرىجىسىنى بېكىتىشكە بولىدۇ،ياكى دۆلەت دەرىجىلىك،ئۆلكە دەرىجىلىك،ۋىلايەت شەھەر دەرىجىلىك ، ناھىيە دەرىجىلىك ئورۇنلارنىڭ ئوخشىمىغان ئۆلچەملىرىگە ئاساسەن ئاشۇنداق تالانتلىق مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىلارنى مۇكاپاتلاپ،ئىلھاملاندۇرىلىدۇ.
$ l- V: {7 S) ?! S6 S% O4 h3 f
* [: i* F  j' N& F6.تاغلىق رايونلار تۇلۇقلىما پۇلى (山区补贴): يېزىلاردىكى ھەم چەت تاغلىق رايونلاردىكى ئوقۇتقۇچىلارغا ئايرىم تۇلۇقلىما پۇلى بېرىلىدۇ،يەنى مۇئاشنىڭ %30 بويىچە بېرىلىدۇ. خۇددى دۆلەت كادىرلىرى يېزىغا چۈشكەنلىك تۇلۇقلىما پۇلىغا ئوخشاش،قانچە چەت رايوندا بولسا تۇلۇقلىمىسىمۇ شۇنچە كۆپ بولىدۇ،مەڭگۈلۈك ئەمەس، خىزمەت ئورنىدىن يۆتكەلسە شۇنىڭغا قارىتا ئۆزگىرەيدۇ.
3 X  L6 i; `0 O! ?
: E5 v: J& |# n! s1 Z' d8 f1 U
5 R+ [4 g7 b3 ~
/ E6 A7 X* ^1 W2 N' gمەنبە: http://forum.home.news.cn/detail/80338503/1.html
& g, l# b* k- U* }/ lhttp://www.choghlan.com/munbar/ShowPost.asp?ThreadID=2625+ D1 O7 h- [* M$ H" D1 A: t. vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 3تەجرىبە +8 ئىناۋەت +5 بايلىق +4 يىغىش سەۋەبى
sadikman + 2 + 1 + 1
مۇرات + 2 + 2 + 1
Wolqan + 4 + 2 + 2 ياخشى خەۋەر

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
ۋاقتى: 2011-1-17 03:47:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تولىمۇ ياخشى ئىش بوپتۇ .ئەسلىدىغۇ شۇنداق بولىشى كېرەك ئىدى .بارغانسىرى ئىشلار ياخشىلىنىپ كىتىۋاتىدۇ .بىرقانچە يىلدىن بۇيان نە قىشلىق تەتىل نە يازلىق تەتىللەردە ئارام ئالالمىغاننى ئازدەپ دەم ئېلىش كۈنلىرىدىمۇ دەم ئالالمىغان ئىدۇق .مانا ئەمدى خىزمەت سىتاژىڭ توشمىدى دەپ ئۇنۋان ئېلىپ بولالماي مەكتەپتە ھېچ ئىش قىلماي (كۆزۈم  كۆرمەيدۇ،بىلمەيدىكەنمەن ،قىلالمايمەن دەپ تۇرۇپ) ھەمىمىىزدىن يۇقۇرى ئىش ھەققى ئالىدىغانلار بىلەن تەڭ ئىش ھەققى ئالىدىغان بوپتۇقدە. (بۇيەردە دېگىنىم ئالى دەرىجىىسى بارلارنىڭ ھەممىسى ئەمەس جۇمۇ ؟ يەنە قارىغا ئېتىش نىشانى بولۇپ قالماي .ئاز ساندىكى ئەشۇنداق  ئۇنۋانغا ئۆزىمۇ بىلمەي ئىگە بولۇپ قالغان ھازىرقى خىزمەتلەرنىڭ ھۆدىدىسىدىن تازاچىقىپ كىتەلمەيدىغان بىرقىسىمىلارنى دىدىم . دىمىسىمۇ راست ئەمەسمۇ .لىكىن ئۇلارنىمۇ يامان دىسەك بولماس چۈنكى ئۇلار مەيلى ياخشى بولسۇن مەيلى يامان بولسۇن مۇشۇ چاغقىچە مۇشۇ سەپتە نەتىجىىسى كۆزگە كۆرنەرلىك بولمىسىمۇ تارتقان جاپاسى بار .)لىكىن ئاۋۇ مەزمۇندىكىدەك بولسا ھەقىقەتەن ياخشى بولغىدەك .مەن يەنە بىر قېتىم ئىرادەمنى چىڭىتسام بولغىدەك
ۋاقتى: 2011-1-17 11:56:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
راستلا مۇشۇنداق ئەمەلىيلىشىدىغان ئىش بولسا مىنىڭ مائاشىم بەكلا جىقلاپ كىتەمدۇ نىمە ..مىنىڭ دەرسىم بەك جىق
ۋاقتى: 2011-1-17 12:48:29 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ خەۋەر 2010-يىلى 11-ئاينىڭ 5-كۈنى گوۋۇيۈەننىڭ زوڭلىسى ۋېنجاباۋنىڭ قىلغان نوتۇق سۆزى بولۇپ ،ئۈچ يىل ئىچىدە ئەمىللەشتۈرمىز دەپ ئېتقان،،كىم بىلدۇ،ۋېنجاباۋ تەخىتتىن چۈشسە بۇ ئىشنى ئەمەلگە ئاشۇرۇپ بولغىچە بىزمۇ ئاستا پىنسىيگە چىقىپ كېتەمدۇ!!!!
ۋاقتى: 2011-1-17 21:16:25 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇنىڭغا ئىشەنگىلى بولماسمىكىن
ۋاقتى: 2011-1-17 21:53:57 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئىچكىرى ئۆلكىلەردە خىلى ئەمىللىشىپ قالدى، بۇ يەرگىمۇ ئەمىللىشىپ قالار،ئاز قالدى .
9 p% j0 j3 I$ h- b- Q, w
ۋاقتى: 2011-1-23 01:17:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
خوتەندىمۇ ئەمىللىشەرما................
ۋاقتى: 2011-1-23 20:18:10 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مۇئاش ئەمىللىشىدىغان ئىش بولسا تېخىمۇ تىرىشىپ نەتىجە يارىتىدىكەنمىز دەڭا شۇغىنىسى ۋىنجىياباۋ زۇڭلىنىڭ بۇيرىغى بىزنىڭ بۇ يەرگە قاچان يېتىپ كېلەر شۇنداقتىمۇ يەنىلا تىرىشايلى چۈنكى بىز خەلقنىڭ ئوقۇتقۇچىسى
ۋاقتى: 2011-1-28 23:12:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوتتۇرا تېخنىكوم مەكتەپلەرچۇ؟
ۋاقتى: 2011-2-6 16:14:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەمدى ئۈنۋان ئالمىساقمۇ بولىدىكەن. ھازىر ئالى دەرىجىلىك ئۈنۋان ئېلىش ئۈچۈن، «ئۆزلۈكسىز تەربىيە، خەنزۇتىلى سەۋىيە،كومىيوتېر دەرىجە' دېگەندەك بىر قاتار قالپاق، ھەتتاكى خەنزۇتىلىدا ئىلمى ماقالە ياقلاش دېگەندەك يەرلىك كالتەك سىياسەتلەر ئۈنۋان ئېلىشتىن رايىمىزنى ياندۇرغان ئىدى. ئۈنۋان ئىش ھەققى ئەمەلدىن قالسا، ئۇنى ئالمىساقمۇ، ئوقۇتقۇچىلىقنى پۈتۈن ۋۇجۇدىمىز بىلەن قىلىۋېرىمىز.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-4-2 17:36

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش