روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1506|ئىنكاس: 4
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇتۇش خىزمىتىدە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   جام تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-2-13 19:46  4 G5 C" ^) H2 s9 j  hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' q2 a9 {! D) Z/ Y' iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش خىزمىتىدە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر  _6 O9 V; d$ }. c# e8 t" J" o1 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 b+ Z  |0 @% D% v- _* p& ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1- سىنىپ مۇدېرلىق خىزمىتىدە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر:9 ~1 s7 }- |: r2 X3 ~" z& Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دۆلەت مائارىپ مىنىستىرلىكى ئېلان قىلغان «ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ سىنىپ مۇدېرلىق خىزمىتىنىڭ ۋاقىتلىق بەلگىلىمىسى» دە سىنىپ مۇدېرى – كوللىكتىپنىڭ تەشكىللىگۈچىسى، تەربىيەلىگۈچىسى ۋە يېتەكلىگۈچىسى، مەكتەپ رەھبەرلىكىنىڭ تەلىم- تەربىيە خىزمەت پىلانىنى يولغا قويۇشتىكى قابىل ياردەمچىسى دەپ ئېنىق كۆرسەتكەن.
% {: A0 S( i3 `( K, \/ Q$ @6 gمائارىپ مىنىستىرلىكى سىنىپ مۇدېرلىرىنىڭ ھازىرلاشقا تىگىشلىك 9 ئىقتىدارنى ئېنىق كۆرسىتىپ بەرگەن بولسىمۇ يەنە بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلاردا بۇخىل ئىقتىدارلار تولۇق ھازىرلانماي ياكى تولۇق جارى قىلدۇرۇلماي، سىنىپ مۇدېرلىرىمىزدىكى بولۇپمۇ يېڭىدىن ئىشقا ئورۇنلۇشۇپ سىنىپ تۇتىۋاتقان سىنىپ مۇدېرلىرىمىزدىكى تۈزەتمىسە قەتئى بولمايدىغان مەسىلىگە ئايلىنىپ قالدى.
4 G+ A9 }) |5 d# V$ ]# Tسىنىپ مۇدېرلىق خىزمىتىدە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر قايسى؟7 b7 L: E$ a( T2 S6 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.        ئوقۇغۇچىلارنى چوڭقۇر چۈشىنىش ئىقتىدارى .
1 E' @) K* Q* q2.        ئەتىراپلىق بولۇش ۋە تەڭ ئېتىبار بېرىش ئىقتىدارى.$ x% n5 E; y' R9 n, @1 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.        ئائىلە تەربىيەسىگە يېتەكچىلىك قىلىش ئىقتىدارى.
: {6 c( c- {5 @4 _4 `5 G) V4.        تەشكىللەش ۋە باشقۇرۇش ئىقتىدارى.' n% n3 R# r" y. f" Z9 N0 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.        سىنىپ كوللىكتىپىنى قۇرۇش ئىقتىدارى.: d" o( e# J1 o5 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.        مول مەزمۇنلۇق، تۈرلۈك پائالىيەتلەرنى قانات يايدۇرۇش ئىقتىدارى.
2 `( q. O  c! q" ~. Q) O! j7.        ئىجتىمائىي ئۇچۇر ئىقتىدارى.  w5 s& V& g3 h( Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.        كىشىلىك مۇناسىۋەت ۋەئاممىۋىي مۇناسىۋەت ئىقتىدارى.
" W: E7 ]7 b! v- f) }: E9.        تەتقىقات پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش ئىقتىدارى قاتارلىق ئىقتىدارىنىڭ يېتەرلىك بولماسلىقىدىن ئىبارەت.1 g# S  ^9 D9 ~5 w8 U" }  Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىزنىڭ سىنىپ مۇدېرلىرىمىز يوقۇرقىدەك ئىقتىدارلارنى تولۇق ھازىرلىيالماسلىق سەۋەبىدىن ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش ۋە تەربىيەلەش جەھەتتە ئوخشاش بولمىغان دەرىجىدە مەسىلىلەر ساقلىنىپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىدە بىكىنمىلىك ۋە بىر ئىزىدا توختاپ قېلىش ئەھۋاللىرى يۈز بېرىۋاتىدۇ.8 c+ s: t$ u% x: }# h0 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىز بۇنىڭدىن كېيىنكى سىنىپ مۇدېرلىق خىزمەت ئەمەلىيىتىمىزدە يۇقۇرىدىكى 9 خىل ئىقتىدارلارنى تولۇق ھازىرلاپ، سىنىپ  مۇدېرلىق خىزمىتىنى ماھىيەتتىن ياخشى چۈشىنىپ، ئوقۇغۇچىلارنى ياخشى يېتەكلىگەندىلا، ئوقۇتۇش خىزمىتىدە كۆرۈنەرلىك نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرەلەيمىز.& s: h9 v& C1 \2 s4 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2- دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر:
5 }0 ~( r5 b" F3 e4 k7 h/ s1 Vدەرسخانا ئوقۇتۇشى– ئىقتىساس ئېگىلىرىنى تەربىيەلەشنىڭ ئاساسى. دەرسخانا ئوقۇتۇش سەۋىيىسى ئوخشاش بولمىسا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىمۇ ئوخشاش بولمايدۇ. دەرسخانا ئوقۇتۇشىنى ئەلالاشتۇرۇشتا تۆۋەندىكى 8 جەھەتتە ئەلالاشتۇرۇش ئېلىپ بېرىلمىسا ياكى تولۇق ئەلالاشتۇرۇلمىسا ئوقۇتۇش سۈپىتىگە بىۋاسىتە تەسىر كۆرسىتىدۇ.
. m, V) t+ G- y0 G1 Q6 R. Qدەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر قايسىلار؟* m3 E# P- y$ L- p/ Q- i3 q- sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئوقۇتقۇچىنىڭ مائارىپ ئىدىيىسىنى ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس.1 A' F+ l  M, l# c  ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش نىشانىنى ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس.
. U* _7 J5 }: i" I7 r) E- @4 q3.ئوقۇتۇش مەزمۇنىنى ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس.
6 U4 C) L8 @  Q9 J4.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئوقۇتۇش ۋاسىتىلىرىنى سەرخىللاشتۇرۇش ۋە ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس.4 n& x; F. b5 W( qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئوقۇتۇش تەرتىپىنى ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس.2 k9 h, X# c  s5 A$ U8 p5 }" ]8 u* u% Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش ئاساسى ماھارىتىنى ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس." k3 T5 Q% z6 E. q) }- c, qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.تاپشۇرۇق بىرىش ۋە تەكشۈرۈشنى ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس.
3 C# `4 k7 g2 y( j1 C+ W) w/ j8.ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇشنى ئەلالاشتۇرۇش يېتەرلىك ئەمەس.$ f2 L" v# y( F! Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسخانا ئوقۇتىشىدا يوقۇرقىدەك ئۇسۇللارنى ئەلالاشتۇرۇش، دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاش خىزمىتىنى ئەلالاشتۇرۇش ياخشى بولغاندىلا دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەرنى ياخشى ھەل قىلغىلى بولىدۇ.: P8 e0 [1 F0 V( v3 J* Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2- دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشتا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر:! m& b6 F. T- c7 V# |/ m  S$ lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاش  مەكتەپ رەھبەرلىرىنىڭ دائىملىق خىزمىتى بولۇپ، ئۇنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش خىزمىتىنى تەكشۈرۈش، يېتەكچىلىك قىلىش، ھەيدەكچىلىك قىلىش ۋە باھالاش قاتارلىق رولى بار. دەرس ئاڭلاش ۋە باھالاشنى ياخشى ئىشلىگەندىلا مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش خىزمىتى كۈچىيىدۇ ھەم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ئىقتىدارىمۇ يوقۇرى كۆتۈرۈلىدۇ، شۇنىڭغا ماس ھالدا ئوقۇتۇش سۈپىتىنىمۇ يوقۇرى كۆتەرگىلى بولىدۇ.) y$ Y4 v  ]8 C0 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشتا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر قايسىلار؟
% Q: q. y' d2 R" k1.        دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشنىڭ ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇشتىكى رولىغا سەل قاراش.
- r2 N) N* i( W# |: t( |0 K2.        دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشنىڭ ئوقۇتۇشنى تەتقىق قىلىش، دەرسلىكنى تەتقىق قىلىش رولىغا سەل قاراش.! b( [# o2 \" Z  xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.        دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشنىڭ ئوقۇتۇش ئىقتىدارىنى تەرەققى قىلدۇرۇشقا سەل قاراش.
1 E/ E8 G3 j; G; |' ]- D: n/ C9 }9 [4.        دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشنىڭ ئوقۇتۇش خىزمىتىگە دىئاگىنۇز قويۇشىغا سەل قاراش.0 Q" o  Q* k, w' oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.        دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشنىڭ ئالماشتۇرۇش، ئۇيغۇنلاشتۇرۇش رولىغا سەل قاراش.: m# C+ U1 I0 G9 e) t' r# w3 ~3 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.        دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشنىڭ باھا بىرىش ۋە سىناپ تەكشۈرۈش رولىغا سەل قاراش قاتارلىق مەسىلىلەر ساقلىنىپ كېلىۋاتىدۇ.( h' m0 v8 F4 n1 ]# i" jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاش خىزمىتى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نەزەر دائىرىسىنى كېڭەيتىش، ئۇلارنىڭ ئالغا ئىلگىرىلىشىگە ئىلھام بېرىش، ئوقۇتۇش ئىقتىدارىنى تەرەققى قىلدۇرۇشتا موھىم رول ئوينايدۇ. شۇنىڭ ئۈچۈن يوقۇرقى نوقتىلارغا ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
( K3 I5 H; n' v* t- P4 \+ U. @4- دەرس باھالاشتىكى مەسىلىلەر:
) G# V. E. w  ^' J3 Y( f0 w& f+ Jدەرس باھالاش دەرسخانا ئۇقۇتۇشىدىكى نەتىجە ۋە مەغلۇبىيەتنى، شۇنداقلا ئۇنىڭ سەۋەبلىرىنى مۇئەييەنلەشتۈرىدىغان تەھلىل ۋە باھانى مائارىپ نەزەرىيەسىنىڭ يۈكسەكلىكىدە تۇرۇپ چۈشەنچە بېرىش ئۇسۇلى ھېسابلىنىدۇ. دەرس  ئىلمىي، توغرا باھالانسا ئۆزىنىڭ رولىنى ياخشى جارىي قىلدۇرالايدۇ، ياخشى باھالانمىسا ئەكس تەسىر بېرىدۇ.
; c8 u$ T: P0 Y, t0 M5 hدەرس باھالاشتا ساقلانغان مەسىلىلەر قايسىلار؟5 ?. j- F/ `% k& D" k& b5 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.        ئاڭلاشقا ئەھمىيەت بېرىپ، باھالاشقا سەل قاراش.* P; I# b' E5 B" ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.        دەرسنى ئەستايىدىل باھالىماسلىق.
4 a  \7 ~3 p4 J) \5 I+ p0 h( T3.        ئاددىي ۋە يۈزەكى باھالاپ قويۇش.
" g- J! d3 h6 Z  W9 G8 S4.        ھەممە تەرەپكە ئېتىبار بەرمەسلىك.
; p) E! j, ?2 f0 T5.        دەرس باھالاشقا قاتناشقۇچىلار ئاز بولۇش.# b# Y7 L. Y9 z. b! l8 M( pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.        بىرتەرەپلىمىلىكنى بىر پۈتۈن دەپ قاراش.
5 C" A$ h7 @2 r2 |4 Z1 T9 G. Z% @( Z7.        يېڭىنى باھالاپ، كونىدىن ۋاز كىچىش قاتارلىق مەسىلىلەر ساقلىنىپ كېلىۋاتىدۇ.
6 u8 }8 G% B7 h/ p3 O1 |, \5- دەرس ئاڭلاش خاتىرىسى يېزىشتىكى ساقلانغان مەسىلىلەر:
" n( u" M; N+ C5 e" h' ^دەرس ئاڭلاش خاتىرىسى ئىككى مۇھىم تەرەپنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ. بىرى- ئوقۇتۇشنىڭ ئەمەلىي خاتىرىسى، يەنە بىرى- ئوقۇتۇشنى باھالاش سۆزى.
$ V$ r) E# J) a; C& Q, G0 `8 _دەرس ئاڭلاش خاتىرىسى يېزىشتا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر قايسىلار؟) F( U8 u1 a6 B& T7 W3 n( iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.دەرس ئاڭلىغان يىل، ئاي، كۈن، دەرس ئاڭلىغان پەن، دەرس ئاڭلاشقا كىرگەن سىنىپ، دەرس ئۆتكۈچى، دەرس تېمىسى ۋە قانچىنچى دەرس سائىتى قاتارلىقلارنى تولۇق يازماسلىق.
4 f+ N3 U# G  Z8 G2.ئوقۇتۇش جەريانى، ئوقۇتۇش ھالقىلىرى، ئوقۇتۇش مەزمۇنى ۋە ئوقۇتۇشتا پايدىلانغان ئۇسۇللارنى تولۇق خاتىرىلىمەسلىك.
  i8 V5 A/ E% z  U! _! o; K3.ھەر قايسى ئوقۇتۇش ھالقىلىرىغا ئورۇنلاشتۇرۇلغان ۋاقىت قاتارلىقلارنى پەرقلەندۈرۈپ خاتىرىلىمەسلىك./ K/ J+ d% M/ bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ئوقۇغۇچىلارنىڭ پائالىيەت ئەھۋالىغا دىققەت قىلماسلىق ۋە ئەينەن خاتىرىلىمەسلىك.
1 K: o& r% y3 _. T7 ^5.ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنىڭ ياخشى- يامان بولۇشىنى خاتىرىلىمەسلىك.
- B* g% V! u4 p: O7 T. s6.ئاڭلىغان دەرسىنىڭ خۇلاسىسىنى يازماسلىقتەك مەسىلىلەر ساقلىنىپ كەلمەكتە.
: `# O. y9 T$ s: `6- دەرس باھالاشتا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر:
) ]# z, E, z, b( J* B دەرس باھالاشتا ساخلىنىۋاتقان مەسىلىلەر قايسىلار؟
: s9 J$ t. G6 S6 l5 x1 [/ R( }1.        ھەقىقەتنى ئەمەلىيەتتىن ئىزدىمەسلىك./ `5 g" Q# C  bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.        ئوچۇق- ئاشكارا  سەمىمىي بولماسلىق.% a+ {$ ]$ P% K0 R& ~: ?  z* ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.        بىر پۈتۈنلىككە ئېتىبار بەرمەسلىك.0 L- A5 C' B. w: wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.        دەرس ئۆتكۈچىنى ئىلھاملاندۇرۇشقا ئەھمىيەت بەرمەسلىك.. A  F/ e: \+ \3 o) P6 A, mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.        دەرس ئۈتۈۋاتقان ئوقۇتقۇچىنىڭ كەسپىي سەۋىيىسى ۋە خىزمەت تەجرىبىسىگە ئاساسەن پەرقلەندۈرۈپ باھا بەرمەسلىك.
# B. o4 S$ H! _5 \( N+ i& G6.        باھالاش ئۇسۇلىغا ئەھمىيەت بەرمەسلىك قاتارلىق مەسىلىلەر ساقلىنىپ كېلىۋاتىدۇ. بىز بۇنىڭدىن كېيىنكى خىزمەت ئەمەلىيىتىمىزدە ئوقۇتۇش خىزمىتىدە كۆرۈنەرلىك نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرىمىز دەيدىكەنمىز يوقۇرقى نوقتىلارنى چوقۇم ئۆزگەرتىشىمىز شەرت.8 ~( \1 Q* E) ]; P3 Y* K& h/ rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7- ئوقۇتۇش بىلەن تەتقىقاتنى زىچ بىرلەشتۈرۈشتە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر:
7 V& l& B9 y* n  t8 Dدەرس ئاڭلاش، دەرس باھالاش ۋە يۈرۈشلەشكەن ئوقۇتۇش تەتقىقاتى بولسا مەكتەپلەرنىڭ يۈرۈشلەشكەن ئوقۇتۇش تەتقىقات پائالىيىتى بولۇپ- دەرس تەييارلاش، دەرس سۆزلەش، دەرس ئۈتۈش، دەرس تەتقىق قىلىش ۋە ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيەلەش بىرلەشتۈرۈلسە دەرس ئاڭلاش ۋە دەرس باھالاشنىڭ رولى زور دەرىجىدە ئېشىپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنىڭ يوقۇرى كۆتۈرۈلۈشى ئىلگىرى سۈرۈلىدۇ.
9 L  e5 z; H3 uئوقۇتۇش بىلەن تەتقىقاتنى بىرلەشتۈرۈشتە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر قايسىلار؟3 y7 X; G+ t0 [- B; G7 O& h7 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.دەرس تەييارلاش، دەرس سۆزلەش، دەرس ئۆتۈش، دەرس باھالاش ۋە دەرس تەتقىقاتىنى بىرلەشتۈرۈش ئەمەلىيلەشمىگەن.
2 U8 N: t# h! o; M2.نەزەرىيە ئۆگىنىش بىلەن دەرسخانا ئوقۇتۇش تەجرىبە ئەمەلىيىتى بىرلەشتۈرۈلمىگەن.
- e9 e/ g: a. o( |3.ئوقۇتۇش تەتقىقاتى بىلەن ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيەلەش بىرلەشتۈرۈلمىگەن.
4 e* ?) t6 r; m+ o4.دەرس تەييارلاش،دەرس سۆزلەش،دەرس ئۆتۈش،دەرس باھالاش پائالىيەتلىرى ئۇقۇتۇش تەتقىقات پائالىيىتىگە بىرلەشتۈرۈلۈپ،مەقسەتلىك، پىلانلىق، قەدەم باسقۇچلۇق ھالدا بىر تۇتاش ئورۇنلاشتۇرۇلمىغان.$ Q2 ]; l" v3 _  D  J* u8 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرىنى ئىسلاھ قىلىپ، بىر تەرەپتىن ئۆگىنىپ بىر تەرەپتىن ئىسلاھ قىلىپ، بىر تەرەپتىن ئىسلاھ قىلىپ بىر تەرەپتىن تەتقىقات ئېلىپ بېرىش ئەندىزىسى يولغا قويۇلمىغان./ i( ~1 O+ F! l8 l; Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.ئوقۇتۇش تەتقىقات ئېڭى يوقۇرى كۆتۈرۈلمىگەن.
# d3 O. h" [3 S. r0 L7.ئوقۇتۇش تەتقىقاتىنى تەشكىللەش ئۆلچەملەشمىگەن./ o1 i: C7 |4 ?7 S: @4 m. G$ }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.ئوقۇتۇش تەتقىقات پىلانى شەكىلگە ئايلىنىپ قالغان.
  ]1 y8 A& C. i$ [! G$ N0 h. j$ M9.پىداگوگىكا، پىسخولوگىيە ۋە ھەرقايسى پەن مىتودى ئۆگىنىش ئەمەلىيلەشمىگەن.* b/ B# K2 h& o9 W" L4 `: n0 G! Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10.ئوقۇتۇش تەتقىقات ئۇسۇلى يېڭىلانمىغان.
# Z  s* c& M7 _. X4 d0 Tئوقۇتۇش ۋە ئوقۇتۇش تەتقىقاتىنى تەكشۈرۈش، باھالاش، مۇكاپاتلاش ۋە جازالاش ئەمەلىيلەشمىگەن.; s1 D5 r) t# k- _5 K# W/ F* N/ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-2-13 17:58:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆرگىنىڭدىن كۆپتۇر كۆرمىگىنىڭ،
0 K  u  K8 Y2 A) ?% J" xكۆرمىگەننى كۆرەرسەن ئۆلمىگىنىڭ. 9 t7 I$ ]7 @, Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' p: U3 U# h- t( R0 V; Z6 S' F( Dھازىر بۇ خىل ئەھۋاللار نورمال ئىشقا ئايلىنىپ كەتتى. گەپ تۈزۈلمە مەسلىسىدە.

باھا سۆز

ماۋۇ گەپنىڭ جېنى بار .تۈزۈلمىدىكى مەسىلىنى ھەل قىلماي ،ئۇقۇتۇشتىكى مەسىلىنى ھەل قىلىمەن دىيىش ،ئىشەكنى قۇير  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2016-2-14 08:41
ۋاقتى: 2016-2-13 19:57:15 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقەتەن نۆۋەتتىكى ئوقۇ- ئوقۇتۇش ئىشلىرىدا ساقلىنىۋاتقان رىئال مەسىلىلەر ئوتتۇرغا قويۇلۇپتۇ. مۇمكىن بولسا مۇشۇ ئىشلار قانچىكى بالدۇر ھەم كۆپرەك تۈزىتىلسە ياخشى بولغان بولاتتى.5 a9 g; U" S9 l' r6 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپلەرگە، ئوقۇتۇشقا چوڭقۇر چۆكمەي مائارىپقا «رەھبەرلىك قىلىش»، ئوقۇغۇچىلارغا، ئەمەلىيەتكە يۈزلەنمەي «ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىش»، ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالى، جەمئىيەتتىكى ئۈنۈمى بىلەن ھېسابلاشماي «مائارىپنى تەتقىق قىلىش»، مائارىپ كەسپىنى تولۇق چۈشەنمەي، ئوقۇ- ئوقۇتۇشنىڭ زادى نېمە ئىكەنلىكىنى بىلمەي تۇرۇپ «ئوقۇتقۇچىلىق كەسپى بىلەن شوغۇللىنىش»- مانا بۇلار نۆۋەتتىكى مائارىپىمىزدا ساقلىنىۋاتقان ئەنە يوقۇرقىدەك ئەجەللىك ئاجىزلىقلارنىڭ مەنبەسى بولسا كېرەك. مانا مۇشۇ مەنبە ئېنىق تۈزىتىلگەندە، مۇشۇ ئىشلارغا ھەقىقىي ئەھمىيەت بېرىلگەندە ئاندىن مائارىپىمىزدىكى بىر قىسىم مەسىلىلەر تۈزىتىلىشى مۇمكىن. چۈنكى، يوقۇرىنىڭ «بۇيرۇقى» نى «قەتئىي ئورۇنداش» ئوقۇتقۇچىنىڭ بىردىنبىر بۇرچى.
3 v1 o% W5 Y% s9 `  P2 r) S( Kدورا ئاچچىق بولسىمۇ جاننى ئالىدىغان كېسەلگە شىپا بولىدۇ، مۇشۇ ماقالە ھەم يوقۇرقى بىر قىسىم ئىنكاسلار مۇناسىۋەتلىك ئورۇن ۋە شەخسلەرنى ئازراق بولسىمۇ ئويغا سالالىسا، بىر قەدەم- بىر قەدەمدىن، ئاز- ئازدىن بولسىمۇ ئەشۇ بىر قىسىم نوقسانلارنى تۈزىتىشكە دالالەت بولالىسا، تېما ئىگىسى ھەم تېمىدىكى قاراشلارنىڭ شاھىدلىرى، قوللىغۇچىلىرىنىڭ كۆڭلى تەسكىن تاپقان بولاتتى.
ۋاقتى: 2016-2-14 08:41:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نۇرلان يوللىغان ۋاقتى  2016-2-13 17:58
4 y2 O( Y$ ]" @# C9 k+ ^كۆرگىنىڭدىن كۆپتۇر كۆرمىگىنىڭ، . y( J$ f1 W. c, S: E1 T. a9 |6 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۆرمىگەننى كۆرەرسەن ئ ...
! A' E( k. {! W, |7 o' O+ ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماۋۇ گەپنىڭ جېنى بار .تۈزۈلمىدىكى مەسىلىنى ھەل قىلماي ،ئۇقۇتۇشتىكى مەسىلىنى ھەل قىلىمەن دىيىش ،ئىشەكنى قۇيرۇقىدىن باغلىغان بىلەن باراۋەر گەپ
ۋاقتى: 2016-2-14 17:07:15 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   salkin11 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-2-14 17:09  3 L2 _+ F0 F. K/ eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' N8 P- Y+ ^7 C8 @; Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەقىقەتەن نەخ جايىدىكى نۆۋەتتىكى مائارىپىزدا ساقلىنىپ قېلىۋاتقان ئىشلارنى ئېنىق ئوتتۇرغا قويۇپسىز ، بۇمۇ دەل باشقۇرۇش تۈزۈلمىسىدىكى يېتەرسىزلىك دەپ قاراشقا بولىدۇ ... شەكىلۋازلىق ۋە قېلىپبازلىق بىرقەدەر ئېغىر ، يەنە بىر تەرەپتىن باشقۇرغۇچىللىرىمىزنىڭ نوقۇل ھالدىكى ئوقۇتۇش ۋە سۈپەت ئۆتكىلىگە قارىتا سەل قاراپ ، شامالنىڭ يۈنۈلۈشىگە قاراپ ئىش كۈرۈشنىڭ تىپىك ئىپادىسى ... نۇرغۇن مەكتەپلىرىمىزگە سەرخىل ، مۈنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىللىرىمىز بار ۋە نۇرغۇن ئوقۇتۇشقا ماسلاشما سەپلەنمە دېتاللار بار ، ئەمما بۇنى يولىدا قوزغۇتۇپ ئىشىلتىشى ۋە جانلىق باشقۇرۇشى يېتەرسىز بولغانلىقتىن ئوقۇتقۇچىللىرىمىزنى تەدرىجى قايمۇقتۇرۇپ قويىۋاتىدۇ ، نۇرغۇن بىزلەرنى كۈتۈپ تۇرىۋاتقان ئوقۇتۇشتا پايدىلىنىدىغان ئەسلىھەلىرىمىز ۋاقتىدا جانلىق يوسۇندا پايدىلنىپ ئېشىلتىلمەي كونىراپ خۇراپ كېتىۋاتىدۇ ... شۇنىڭ بىلەن يوقىرى دەرىجىلىك باشقۇرغۇچى ئورۇنلار سەۋەب ، نەتىجىلەرنى پەقەت ئىككى ئېغىز قورۇق يالغان دوكىلاتقا ئىشىنىپلا ئوقۇتقۇچىلار ساپاسىز ، نۆۋەتتىكى ئوقۇتۇش ئىشلىرىنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالمىدى دەپ قارايدىغان خاتا تۇيغۇلار يۈز بېرىپ ئارىدىكى ئوقۇشماسلىقنى چوڭقۇرلاشتۇرىۋاتىدۇ ...

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-28 16:15

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش