ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى كەسپىي ئىمتىھان جامائەت بىلىم ئىمتىھان سوئالى # Y8 N0 O9 M* O+ Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- Q" X* L2 t# R" t% m! Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. بوش ئورۇنلارنى تولدۇرماق : ' c% b% g- w" p# z0 r" A9 Y& eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپىي ئەخلاق ئۆلچىمى جەمئىي ( 6 ) - ماددا ، ئۇ قائىدىسى ( ئوقۇتقۇچى ) ھەرىكەت مىزانى . يۈي دىڭلار 2008 ] - يىلى تۈزىتىش تاماملاندى .
( f, G* X1 D0 u( S% {7 \, W2 . ئۆز خىزمەت ئورنى ۋە كەسپىنى سۆيۈش . خەلقنىڭ مائارىپ ئىشلىرىغا سادىق بولۇپ ، ئۆزىنى بېغىشلىشىنى ئۈمىد ئىجتىھات بىلەن كەسىپنى قەدىرلەش ، باشقىلارغا شوتا بولۇپ بېرىشنى راۋا كۆرمەك , تۆھپىكارلاردىن بولۇشى كېرەك . خىزمەتكە بولغان يۈكسەك مەسئۇلىيەتچانلىق ، ئەستايىدىل ( ) دەرس تەييارلاش ، تاپشۇرۇق تەكشۈرۈش قاتارلىق ئىشلارنى ئەستايىدىل ( ) ، ئەستايىدىل ( كونسۇلتاتسىيە ئوقۇغۇچىلار ) بار . ئەپلەپ يول قويۇلمايدۇ .
M4 G1 o8 q' t6 R: g3 h& O9 @مەبلەغ سېلىش ئوبيېكتىنىڭ بازار خۋپ - خەتەر قىممىتىنى بئايرىيدۇ . ئوقۇغۇچىلارغا كۆڭۈل . كۆڭۈل بۆلۈشى ، ئۇلارنى ئاسرىشى ( بارلىق ) ئوقۇغۇچىلىرى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەدىر - قىممىتىگە ھۆرمەت قىلىش ، باراۋەر بولۇش ، ئادىل مۇئامىلە قىلىپ ، ئوقۇغۇچى . ئوقۇغۇچىلارغا ( <严慈> ، بىر - بىرىگە ياردەم ) ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى ئۇستازى ۋە ئوبدان دوستى . ئوقۇغۇچىلار ( بىخەتەرلىك ) ، ئوقۇغۇچىلارغا كۆڭۈل بۆلۈش ( ساغلاملىق ) ، قوغداش ئوقۇغۇچى ( ھوقۇق - مەنپەئىتى ) . ئەمەس ، مەسخىرە قىلىش ، گەپتە چاقماق , ئوقۇغۇچىلارنى كەمسىتىش , ئوقۇغۇچىلار تەن جازاسى ياكى شەكلى ئۆزگەرگەن تەن جازاسى ئەمەس . 1 w9 V. B0 C8 Y5 a8 R4 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( چاڭپىڭ ، شۈنيى ، شەھەر رايونى ) . ئۆمۈر بويى ئۆگىنىدىغان . ئىلىم - پەنگە ئىنتىلىش روھىنى تۇرغۇزۇپ ، ( ، ئۆمۈرۋايەت ئۆگىنىش ) ئىدىيەسىنى ، بىلىم دائىرىسىنى كېڭەيتىپ ، ( ) ، يېڭىلاش ( بىلىم قۇرۇلمىسى ) . قېتىرقىنىپ ، بېرىلىپ تەتقىق قىلدى ، دادىل ئىزدىنىپ يېڭىلىق يارىتىشىغا ، ئۈزلۈكسىز يۇقىرى كەسپىي ساپاسى ) ۋە ( مائارىپ ، ئوقۇتۇش ) . . `2 q* g1 q3 e6 Q& Y, t7 ]! pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 . ئالدىنقى ئۈچ پەسىلدە ئېلىمىزنىڭ ئىمپورت - ئېكسپورت ئومۇمىي قىممىتى % 37.9 ئاشقان . بىلىممۇ بېرىش ، تەربىيىمۇ بېرىش . مائارىپ قانۇنىيىتىگە ئەمەل قىلىپ ، ساپا مائارىپىنى يولغا قويۇش ئەھۋالى ( ) . ماھىرلىق بىلەن تەربىيە بەرمەك , ھارماي - تالماي ئۆگەتمەك , ( ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىغا قاراپ ئوقۇتۇش ) . ئوقۇغۇچىلاردا ياخشى پەزىلەت ئوقۇغۇچى ( ئۇرغۇتۇپ ، يېڭىلىق يارىتىش روھى بىلەن ) ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق يېتىلىشىگە تۈرتكە بولۇش . ھالدا نومۇرغا قاراپ ئەمەس بولۇش سۈپىتى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى باھالاشتا بىردىنبىر ئۆلچىمى .
# s9 q: R+ L1 H9 z; X) Uجۇڭگو مىللەتلەر تىل - يېزىق تەرجىمە مەركىزى تەرجىمىسى . داۋاملىق تەربىيىگە قاتنىشىش ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ( ھوقوق ) ۋە ( مەجبۇرىيىتى ) . ( W# o, h) z+ Z" Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 68 . دەم ئېلىش كۈنلىرىدە دەرس تولۇقلاش ( ، دۆلەت مائارىپ مىنىستىرلىقى ) ئېنىق بۇيرۇق چىقىرىپ مەنئى قىلغان ، بىر خىل ( كەلتۈرۈپ چىقىرىدۇ . " a4 \. O, J3 X0 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىزاڭغا ياردەم بەرگۈچى ئەر - ئايال دوكتور ما شىنمىڭ ۋە سۈن لىڭلىڭنىڭ يۇرت مۇھەببىتى . سوتسىيالىستىك مەسلىكى ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىي ئەخلاقى تەربىيە كۆرگەن ئاساسىي مەزمۇنى ( سىياسىي ساپاسى ) ، ( كەسىپ ساپاسى ) ۋە ( پىسخولوگىيە ساپاسى ) .
& A4 ^! Y. p2 [: R; `: P9 ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيىتىنى بېكىتىش ئىلتىماسى سۇنسا قىلغۇچىلارنىڭ ئومۇمىي ئەدەبىي تىل سەۋىيىسىنى سىناش دەرىجە ئۆلچىمى ( 2 - دەرىجىلىك ب ) يۇقىرى ئۆلچەمگە كېرەك .
2 n. P% \4 }) u) J3 _2 M2 A2 ^1998 . « جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ مائارىپ قانۇنى » جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى ئارقىلىق - كۈنى 8 - نۆۋەتلىك مەملىكەتلىك خەلق قۇرۇلتىيى دائىمىي كومىتېتىنىڭ 4 – يىغىنىدا ماقۇللاندى ، ئاپتوماتىك <1994年1月1> - كۈنى ) باشلاپ يولغا قويۇلىدۇ .
7 ]; N) G, u9 K2 B% D& T11 . مەجبۇرىيەت مائارىپى دۆلەت بىر تۇتاش يولغا قويغان ( بارلىق ئوقۇش يېشىدىكى بالا دېگەن مەنىنىمۇ بىلدۈرىدۇ ) ، ( ئۆسمۈر ) جەزمەن قوبۇل قىلىدىغان مائارىپ ، دۆلەت جەزمەن كاپالەتلەندۈرىدىغان ( جامائەت پاراۋانلىقى خاراكتېرىدىكى ) كەسپىي ئىشلار . * D& G2 ?9 T3 M! V' `% uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . مەجبۇرىيەت مائارىپىدا دۆلەتنىڭ مائارىپ فاڭجېنىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ , يېتىشتۈرۈپ چىقىش ئۈچۈن ( ، غايىلىك ، ( ئەخلاقلىق ) ، ( مەدەنىيەت ) بار ، ( ئىنتىزامچان بولۇش ) قۇرغۇچىلىرى ۋە ئىز باسارلىرىنى يېتىشتۈرۈش ئۈچۈن ئاساس سېلىشى كېرەك .
9 `9 d. T9 o8 f5 C; rئىچكى موڭغۇل . مەكتەپنىڭ باشقۇرۇش تۈزۈمىگە خىلاپلىق قىلغان ئوقۇغۇچىلارغا , مەكتەپلەر مائارىپ بويىچە ( تەنقىد ) ، يېتەلمىدى ( خىزمەتتىن ھەيدەش ) .
; w& G) }5 b% Z+ b7 c: o; M1 . مەكتەپلەر ئەخلاق تەربىيىسىنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويۇپ , يۈي دىڭلار ئۇنى ئوقۇ - ئوقۇتۇش ) ئارىسىدا كەڭ ، قانات يايدۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېشىغا ماس كېلىدىغان ( ئىجتىمائىي ئەمەلىيەت پائالىيىتىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ ) ، شەكىللەندۈرۈش ( مەكتەپ ) ، ( جەمئىيەت ) ، ( ئائىلە ) ئۆزئارا ماسلىشىدىغان ئىدىيىۋى ئەخلاق تەربىيىسى سىستېمىسى بەرپا قىلىشى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېسىل ( ياخشى ئىدىيىۋى ئەخلاق - پەزىلەت ئىلگىرى سۈرۈش ) ۋە ( ھەرىكەت ئادىتى ) . # K5 ]/ W) A" r1 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( دۇڭيىڭ ، زىبو ، خۇيمىن ) . ئوقۇتقۇچىلار دۆلەت بەلگىلىگەن ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيىتى قولغا كەلتۈرگەن ) .
. Z/ E% i& X8 D6 Dئىككى , يەككە تاللاش سوئالى : 0 K# P, h5 _. ~- ?0 M" Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . جەنۇبنىڭ سۈيىنى شىمالغا يۆتكەش قۇرۇلۇشىغا سېلىنغان مەبلەغ يۈز مىليارد يۈەنگە يېتىدۇ . ئەگىشىپ ، دەۋىرنىڭ ئىلگىرلىشى ، يېڭى , دېموكراتىك ئائىلە كەيپىياتى ۋە - ئانا بىلەن پەرزەنتلەرنىڭ مۇناسىۋىتىگە يەنە شەكىللەندى ، لېكىن بالا ئەگىشىپ ئۆزلۈك ئېڭى بارا - بارا كۈچىيىپ ، نۇرغۇن بالىلارنىڭ ئاتا - ئانىغا بولغان ئاڭلىمايدۇ تەلىم ياكى « بۇ قۇلاقتىن چىقىپ كەتمەك « ، ئائىلە باشلىقلىرى ئائىلە تەربىيىسى ھېس ئارمانغا تۇشلۇق دەرمان يوق . ئوقۇتقۇچىلىرى ( C )
( [4 M0 i0 {6 A1 AA . ۋاز كېچىپ ، ئۆز خىزمىتىنىڭ - ئانىلار ماسلىشىپ ئۈمىدى 7 x1 e( d5 d& Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B . ھەيدەكچىلىك قىلىش ئاتا - ئانىلار ، ئاتا - ئانىلارنىڭ ئۆزىنىڭ « ياردەمچى ئوقۇتقۇچى » بولۇپ قالدى
' n# ]4 i3 G$ i' |0 o' ^7 @3 u& pمودېلى C to A . ھۆرمەت قىلىش ئاتا - ئانىلار ، تۇرغۇزۇپ ، ئاتا - ئانىلارنىڭ ئابرويغا ئىگە بولىدۇ ، شۇنىڭ بىلەن بىللە مائارىپ خىزمىتىنى ئوبدان ئىشلەش 3 M% q( x e* C+ Q/ U# fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . بۇ ئاتا - ئانىلارنىڭ بالىنىڭ ئالدىغا مەسخىرە 1 p, O) J3 S( }- a' S; ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 . مائارىپ قانۇن مۇناسىۋىتى ئارىسىدىكى ئىككى ئەڭ مۇھىم ئاساسىي گەۋدىسى ( C )
: o0 s& X0 K/ X3 fA . مائارىپ تارماقلىرى ۋە ئۇنىڭ قارمىقىدىكى مەكتەپ B . ، مائارىپ ئاپپاراتلىرى ۋە غەيرىي مائارىپ ئاپپاراتلىرى
# a' J, L; q5 ~! I3 h0 Rمودېلى C to A . ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلار D . مائارىپقا رەھبەرلىك قىلىش ۋە ئوقۇتقۇچىلار
9 W" l j9 W f5 ?مەبلەغ سېلىش ئوبيېكتىنىڭ بازار خۋپ - خەتەر قىممىتىنى بئايرىيدۇ . كۇڭ فۇزىنىڭ ئېيتىلغان « چۈشۈرمىسەڭمۇ تۆۋەندىكىلەر ئىشلەۋېرىدۇ ، ئەمەس ، بۇيرۇق ؛ بۇيرۇن چۈشۈرگەن تەقدىردىمۇ ، گەرچە بۇيرۇقى بولمىدى » ، ئوقۇتقۇچى نۇقتىسىدىن نۇقتىسىدىن ئېلىپ ئېيتقاندا دەپ چۈشىنىشكە بولىدۇ ( D ) 5 ^5 H5 q2 i6 j5 G# [# Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . يول تېنى جەزمەن توغرىلاشنى ۋە B . ئوقۇغۇچىلارغا ئاستىدا بۇيرۇقلارنى چوقۇم توغرا ' e" e' |- z" fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مودېلى C to A . ئۆزلىرى ، قىلماسلىق كېرەك ، ئوقۇغۇچىلارنى ، ئوقۇغۇچىلار تەبىئىي ياخشى ئۆگەنگىلى بولىدۇ W0 h: L. v5 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . ئۆزىنىڭلا ئۆزى ئۈلگە بولۇپ ، ئۇنىڭ ئۇلارنىڭ ھەربىر سۆز - ھەممىسى ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن غايەت زور تەسىر كۆرسەتتى
9 H* o9 t; p1 q3 `( چاڭپىڭ ، شۈنيى ، شەھەر رايونى ) . ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يەككە كەسپىي ۋىجدان شەكىللەنگەن نۇقتىسىدىن قارىغاندا ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ۋىجدان ئالدى بىلەن تەسىرىگە ئۇچرايدۇ ( A )
0 d; q x8 Q0 @- H& ~0 @7 V. oA . ئىجتىمائىي تۇرمۇش ۋە بارلارغا كۆرسىتىدىغان تەسىرىنى B . تەلىم _ تەربىيە ئوبيېكتى تەسىرى 3 s u5 L# D- J3 }1 {7 F Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مودېلى C to A . مائارىپ قانۇن - نىزامى تەسىرى D . تەلىم – تەربىيە پىرىنسىپى تەسىرى
0 {4 T4 s+ @) M: O3 K) y, @) m5 . ئالدىنقى ئۈچ پەسىلدە ئېلىمىزنىڭ ئىمپورت - ئېكسپورت ئومۇمىي قىممىتى % 37.9 ئاشقان . ئامېرىكا ، ئۆگىنىش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشىگە ياكى ئىچكى جەھەتتە نەمۇنە بولۇشى كېرەك ( B ) & U# b" X0 Z, {: p* J% U. t+ mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . جەدۋىلى ئامېرىكا B . دورمېر C . ئۇسلۇبى ئامېرىكا D . بەدەن كۆرۈنۈش گۈزەللىكى , Y: }+ \0 b' ?6 b/ sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جۇڭگو مىللەتلەر تىل - يېزىق تەرجىمە مەركىزى تەرجىمىسى . " ئىلمى ئېلىپ پىكىر قىلمىغاننىڭ ئەھمىيىتى يوق , قۇرۇلۇشىنى ئالغا سىلجىتىشتىن ئىبارەت ئەمەس » ئىدىيىسىنى . . . دىن چىقماق ( C )
: M; e3 I \* t$ I$ u: ~A . « مەرىپەتنامە " B . « ئۇلۇغ ئىلىم » C . « مۇھاكىمە ۋە بايان » D لارمۇ بار . " ئوقۇتقۇچىلىق ھەققىدىكى تەلىمات " % r5 d: O6 U: F$ d$ A7 U! W; oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 68 . " ئوقۇتۇش بىلەن ئوقۇش بىللە يۈكسىلىش " , « قەدەممۇ قەدەم ئىلگىرىلەش » قاتارلىق ئوقۇتۇش پرىنسىپى » نىڭ ( A . « مەرىپەتنامە » )
6 W$ W& N- F2 r; |' X5 ~3 DA . « مەرىپەتنامە " B . « مۇھاكىمە ۋە بايان » C . « نەسرنامە » ، D لارمۇ بار . " < مېڭزى > "
* f* E3 {/ U2 a7 zشىزاڭغا ياردەم بەرگۈچى ئەر - ئايال دوكتور ما شىنمىڭ ۋە سۈن لىڭلىڭنىڭ يۇرت مۇھەببىتى . ئالدى بىلەن ئوتتۇرىغا قويغان ساۋاتلىرىنى ئومۇملاشتۇرۇش ۋە تەربىيە ئىدىيە ، ھەمدە تەپسىلىي دەلىللەش سىنىپ بويىچە دەرس ئۆتۈش تۈزۈمى بولغان مائارىپ ئەسەرلىرى ( C . كومېنسكىي « بۈيۈك ئوقۇتۇش نەزەرىيىسى » ) # U9 V+ c5 C+ L7 @. _" Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . دېۋېي « دېموكراتىزم ۋە مائارىپ " B . خېربارتنىڭ ئوقۇغۇچىسى شىللى يىلى « ئادەتتىكى پېداگوگىكا »
$ B% |( [7 k- U! M; v+ Uمودېلى C to A . كومېنسكىي « بۈيۈك ئوقۇتۇش نەزەرىيىسى » دېگەن D . ھەربىر ئۆسمۈر مۇنازىرىشۇناسقا ئايلىنالىشى مۇمكىن « مۇنازىرچىلىك قائىدىلىرى » / u: t" o+ m$ o! y& Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەملىكەتلىك ئىجتىمائىي كاپالەت فوندى نىزامىغا پىكىر ئېلىندى « جان بېقىش يولى » غا كاپالەتلىك قىلىنىدۇ . جۇ ئېنلەي ماختىغاندەك « تەشكىلسىز ئەگىشىپ مېڭىشى كېرەك بولغان <党外布尔什维克> ساقلاپ قېلىش » دەيدىغان بىر خىل دېموكراتىيە مائارىپچى ، ( D تاۋ شىڭجى ) .
9 O- Q+ f. t$ R8 B" zA . سەي يۈەنپېي B . شۈي تېلى C . ياڭ شېنجياڭ D . تاۋ شىڭجى & k5 I8 R) f9 w% o, F: S5 x; Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1998 . ماۋ زېدۇڭ ئۇنى : « ئىلىم ساھەسىدىكى گىگانت ئادەم ، ئىلىم ئەھلىنىڭ ئۈلگىسى » يېقىنقى زامان دېموكراتىك ئىنقىلابچىسى ، مائارىپچىلار ( B . سەي يۈەنپېي )
0 T* h/ n# X2 x9 x8 QA . تاۋ شىڭجى B . سەي يۈەنپېي C . ياڭ شېنجياڭ D . شۈي تېلى
6 }. Z( M3 F/ Q9 M T ^' Q8 }5 D11 . يېڭى مەجبۇرىيەت مائارىپى قانۇنىدا ، مەجبۇرىي مائارىپنى يولغا قويۇش , <(C)> ئېلىنمايدۇ . 8 }+ o( k0 ^$ V: vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . ئوقۇش پۇلى B . پارچە خىراجەت C . ئوقۇش پۇلى , پارچە خىراجەت D . ئوقۇش پۇلى , ھەر خىل ھەقلەر , ياتاق ھەققى $ E6 Q5 _: C/ y4 h; sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . مەجبۇرىيەت مائارىپى رەھبەرلىك قىلغىلى بولمايدۇ ، - بىر تۇتاش پىلانلاپ يولغا قويۇش ، - - ئاساسلىق باشقۇرۇش تۈزۈلمىسى . ( A ) # O: h( ?' C& @; {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . گوۋۇيۈەن ; ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى
: Z+ ^% _, q- |: A2 k. P* CB . ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى . 5 n4 j! T6 u* N. c/ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مودېلى C to A . گوۋۇيۈەن ; ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى .
" h% B. y) ?. ]D . گوۋۇيۈەن ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى . A0 F1 t5 w* l8 ]$ i+ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىچكى موڭغۇل , مەجبۇرىيەت مائارىپى قانۇنىدا ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاش سەۋىيەسى ( B ) شۇ جايدىكى مەمۇرلارنىڭ ئوتتۇرىچە سەۋىيەسىدىن يۇقىرى بولدى .
. T# P$ U8 ~3 q7 D% CA . B تەڭ . C تۆۋەن بولماسلىقى كېرەك . ئۇنىڭدىن سەل ئاشتى ، D لارمۇ بار . مىڭ توننىغا )
! `& r! o9 Y( o: |' d$ K; Q1 , ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ تارمىقى ئۆز مەمۇرىي رايونى تەۋەسىدىكى مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى تەكشى تەقسىملىنىشىنى ، مەكتەپ مۇدىرى ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ( C ) ، ئاجىز مەكتەپلەرنىڭ قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىش .
; {5 [) }4 H y3 A8 EA . ئۆگىنىشى ۋە تەربىيىلىنىشى B . ئالاقە ۋە ھەمكارلىقنى C . تەربىيىلىشى ۋە يۆتكىلىشى D . ئالاقىنى ھەم ئۆزئارا زىيارەت قىلىش
5 _1 e8 d0 s4 w! m4 M E( دۇڭيىڭ ، زىبو ، خۇيمىن ) , ئوقۇ - ئوقۇتۇش خىزمىتىنى مائارىپ قانۇنىيىتى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانىي ، روھىي جەھەتتىن تەرەققىي قىلىش ئالاھىدىلىكىگە ئىگە ، بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا يۈزلەندۈرۈپ , بىلىممۇ بېرىش ، تەربىيىمۇ بېرىش , ئەخلاق تەربىيىسى , ئەقلىي تەربىيە , تەنتەربىيە , گۈزەللىك تەربىيىسى قاتارلىقلارنى ئورگانىك بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇ - ئوقۇتۇش پائالىيتىدە ، ئوقۇغۇچى ( D ) يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇميۈزلۈك تەرەققىي قىلدۇرۇش بىلەن ئىلگىرى سۈرۈش .' S: {3 W7 k3 m- ^1 L9 h+ t5 D3 v3 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . دىئالېكتىك مەسىلىلەرنى تەھلىل قىلىش ئىقتىدارىمىزنى ، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى
; n* _& ]2 ~$ m2 Y) iB . ئورۇنلىرى بىلەن ھەمكارلىشىپ ، ئىقتىدارىنى ، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى + v. D3 f- v$ ` ~% xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مودېلى C to A . ، چۈشىنىش ئىقتىدارى يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى $ ]& U/ C; t5 { x" h' A1 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . مۇستەقىل پىكىر قىلىش ئىقتىدارى , ئېنېرگىيە يېڭىلىق يارىتىش ۋە ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش ئىقتىدارى
4 ^ s* S- r; b F# N0 l! E
! m! Z' E' T9 [* F: Jبۇ سۇئال بەك كۆپ بولغاچقا ھەمىمىسىنى يوللاپ بولالمىدۇق . ! Y7 ^; H( L$ P6 }7 X( H E3 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
داۋامى :كۆرۈش
% W3 t2 ?, l7 x5 }0 Y9 S& Gنىشانىم تور بېكىتدە |