روھلان مۇنبىرى

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 ئەزا بولۇڭ

QQ بىلەن كىرىش

بەك قولاي، باشلاڭ

كۆرۈش: 1743|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

پىئونىرلار باش ئەترىتىنىڭ خىزمەت پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
پىئونىرلار باش ئەترىتىنىڭ 2015-2014-ئوقۇش يىلى 1-ماۋسۇملۇق خىزمەت پىلانى
" W' ]4 B8 z7 d# D, t  \
  جۇڭگۇ پېئونېرلار ئەترىتى جۇڭگۇ كوممۇنىستىك پارتىيەسى قۇرغان ۋە رەھبەرلىك قىلىدىغان ھەمدە پارتىيەنىڭ تاپشۇرۇقى بويىچە كوممۇنىستىك ياشلار ئىتتىپاقى بىۋاستە رەھبەرلىك قىلىدىغان ئۆسمۈر بالىلارنىڭ ئاممىۋى تەشكىلاتى،كوممۇنىزىمنى ئۆگىنىش مەكتىۋى.سوتسىيالىزىم ۋە كوممۇنىزىمنى قۇرغۇچى زاپاس قوشۇن. پىئونىرلار ئەترىتى ئۆسمۈر بالىلارنى تەربىيەلەيدىغان موھىم كۈچ شۇنداقلا مەكتەپ تەربىيەسىنىڭ ياراملىق قول قانىتى.بىز مۇشۇنداق قاناتلىق رولىمىزنى تولۇق جارى قىلدۇرۇپ،پىئونىرلارنىڭ ياراملىق ئىز-باسارلاردىن بولۇپ چىقىشى ئۈچۈن ۋە«تەربىيەنى دۇنياغا يۈزلەندۈرۈش،كەلگۈسىگە يۈزلەندۈرۈش ۋە ئىجات قىلىش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈش ئىجات قىلىش خاراكتىرىدىكى پائالىيەتلەرنى قانات يايدۇرۇش» دىگەن روھ بويىچە بارلىق ئۆسمۈر بالىلارنى تەشكىللەشتىن ئىبارەت تەشكىلنى تەرەققى قىلدۇرۇش پىرىنسىپىنى ئىزچىللاشتۇرۇش،ئۆزىگە خاس تەشكىلى تەربىيە،مول مەزمۇنلۇق كۆپ خىلدىكى پائالىيەتلەر ئارقىلىق ئۆسمۈر بالىلارنى كىچىدىن ھوللۇق كوممۇنىزىم تەربىيەسىگە ئىگە قىلىپ ئۇلارنىڭ غايىلىك، ئەخلاقلىق،بىلىملىك،ساغلام شۇنداقلا خەلق ئۈچۈن،ۋەتەن ئۈچۈن تۆھپە قوشۇشقا ئىرادە باغلىغان يىڭى ئەۋلاتلاردىن بولۇشقا ئاساس سىلىش ئۈچۈن مەكتەپ پارتىيە ياچىيكىسى،ئەخلاق تەربىيە ئىشخانىسىنىڭ توغرا رەھبەرلىكىدە تۆۋەندىكىدەك خىزمەتلەرنى قانات يايدۇرىمىز:
8 l; ~) m# _8 X( m, J2 i* E1.        تەشكىلى قۇرۇلۇش جەھەتتە : 8 o( R! B5 h  B2 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.مەكتىپىمىزدە  133دىن ئارتۇق ئوقۇغۇچى،10نەپەر ئوقۇتقۇچى،بىر پىئونىرلار باش ئەتىرىتى،5 ئوتتۇرا ئەترەت،  10كىچىك ئەترەت بار بولۇپ،ساغلام بولغان پىئونىرلار چوڭ،ئوتتۇرا،كىچىك ئەترەت تەشكىللىرىنى قۇرۇپ ئەترەت قۇرۇش نىسبىتىنى %100 گە،ئەترەتكە كىرىش نىسبىتىنى %95 گە يەتكۈزۈپ تارماقلار بويىچە تەشكىللەش،تۆۋەن يىللىقتىن باشلاپ تەشكىللەش ئارقىلىق ئەترەت تەربىيەسىنى ئەمەلگە ئاشۇرىمىز. & p; J' `( u; U6 k% e. fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئەترەت كادىرلىرىنى دىمكۇراتىك ئۇسۇلدا سايلاش ۋە ئەترەت كادىرلىرىنى نۆۋەت بىلەن ئالماشتۇرۇش تۈزىمىنى يولغا قۇيۇپ،تۈرلۈك ئالاھىدلىكى بار پىئونىرلارنى ئەترەت كومىتىتىتىغا كىرگۈزۈپ تىخىمۇ كۆپلىگەن پىئونىرلارنى رەھبەرلىك قىلىش باشقۇرۇش قابىلىيىتىنى چىنىقتۇرۇشقا ئىگە قىلىپ ئوتتۇرا،كىچىك ئەترەت ھەيئەتلىرى ۋە ئاكتىپلارنى تەربىيەلەشنى كۇچايتىپ،ئەترەت كادىرلىرىنىڭ دىمكۇراتىيە ئارقىلىق ئۆز-ئۆزىنى ئىدارە قىلىش سەۋىيەسىنى يۇقىرى كۆتىرىپ كىچىك تەربىيەچىنىڭ ياردىمىدە بالىلارغا ئەترەت باشلىقىنى ئۆزى سايلاش،كىچىك ئەترەت پائالىيىتىنى ئۆزلىرى قانات يايدۇرۇشنى كىچىك كوللىكتىپ ئائىلىنىڭ بىر قىسىم ئاددى ئىشلىرىنى ئۆزلىرى بىر تەرەپ قىلىشنى ئۆگىنىپ ئۇلارغا كىچىكىدىن ئۆز ئىشلىرىغا ئۆزى ئىگىدارچىلىق قىلىدىغان ئىقتىدارنى يىتىلدۇرىمىز. ئوقۇغۇچىلاردا گالىستۇكنى سۆيىدىغان روھنى يىتىلدۈرۈپ،گالاستۇك تاقاش نىسبىتىنى %100 گە يەتكۈزىمىز. 1 N# \3 y$ ?% r" S* \: W# wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىياسى-ئىدىيەۋى جەھەتتە : 0 ?& {" V& Z6 ]( }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دىڭ شىياۋپىڭ نەزەرىيەسى ئۇلۇغ بايرىقىنى ئىگىز كۆتىرىپ «ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش» موھىم ئىدىيەسىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ،پارتىيە 17-قۇرۇلتاي  روھىنى،باش شۇجى خۇجىنتاۋ ئوتتۇرىغا قويغان«سەككىز شەرەپ،سەككىز نۇمۇس»قارىشىنى مەركەزنىڭ 7-نۇمۇرلۇق،ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 5-نۇمۇرلۇق ھۆججىتىنى ئەستايىدىل ئۆگىنىپ بارلىق خىزمەتلەردە پارتىيە مەركىزى كومىتىتى بىلەن بىردەكلىكنى ساقلاپ،مىللى بۆلگۈنچىلىك ۋە قانۇنسىز دىنى پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇپ مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۇچايتىپ،«ئۈچ ئايرىلالماسلىق»ئىدىيەسىنى مۇستەھكەم تىكلەپ،سوتسىيالىستىك مائارىپ بازىسىنىڭ پاكلىقىنى ساقلاپ،دىننىڭ ھەر قانداق شەكىل بىلەن سوتسىيالىستىك مائارىپقا سىڭىپ كىرىشنىڭ قەتئى ئالدىنى ئالىمىز.
. K5 c9 a4 c2 L; T+ G3 f8 i  ھەر خىل تېمىدىكى سىنىپ يىغىنى،ئەترەت پائالىيەتلىرىنى،ئەترەت يىغىنى،ئاتا-ئانىلار سۆھبەت يىغىنى ئۇيۇشتۇرۇپ ئوقۇغۇچىلارغا ۋە ئائىلە باشلىقلىرىغا ئىدىيەۋى تەربىيە ئىلىپ بارىمىز.
- s# C; Y) E# t5 s: h  ھەر ھەپتىنىڭ بىرىنچى كۈنى ئەتىگەندە ھەيۋەتلىك دۆلەت بايرىقى چىقىرىش مۇراسىمى ئۆتكۈزۈپ بارلىق ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنى دۆلەت بايرىقى ئالدىدىكى قەسەم،قىزىل بايراققا مەدھىيە قاتارلىقلارنى ئوقۇشقا تەشكىللەپ ئوقۇغۇچىلاردا دۆلەت بايرىقنى سۆيۈش روھىنى تۇرغۇزىمىز،ھەپتىنىڭ 2-كۈنىدىن 5- كۈنىگىچە باش ئەترەت يىتەكچىلىگىدە ھەر قايسى ئوتتۇرا ئەترەتلەر بايراق چىقىرىش،چۈشۈرۈش بارلىق ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار ھۆرمەت بىلدۈرۈش تۈزۈملەشتۈرىمىز.
: a' K4 ?, ?' w/ [1 ~5 r$ \' ?) q! B  ھەر قايسى ئوتتۇرا ئەترەتلەرگە قابىل،ئوقۇغۇچىلارغا كۆيىنىدىغان،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەقىقى كىچىك دوستى بولالايدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيەچىلىككە تەكلىپ قىلىپ،ئوتتۇرا ئەترەت پائالىيەتلىرىنى تەرەققى قىلدۇرىمىز.ماۋسۇم ئاخىرىدا ئىلغار ئوتتۇرا ئەترەت تەربىيەچىسى،ھەر بىر سىنىپتىن  ئىلغار ئەترەت كادىرى،مۇنەۋۋرە پىئونىرلارنى سايلاپ مۇكاپاتلاش ئىلىپ بارىمىز.
' a9 }7 ]% t( y" v+ A  «10-سىنتەبىر» ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىنى تەبرىكلەش،‹‹1-ئۆكتەبېر››نى تەبرىكلەش ۋە باشقا مۇھىم بايرام خاتىرە كۈنلەرنى تەبرىكلەش مۇناسىۋىىتى بىلەن پىئونىرلار باش ئەترىتمىز باش ئەترەت پائالىيىتى ۋە ھەر قايسى ئوتتۇرا ئەترەتلەر ئارا پائالىيەت ئىلىپ بىرىش ئارقلىق ئوقۇغۇچىلارغا ئوقۇتقۇچىلارنى ھۆرمەتلەش،ۋەتىنىنى قىزغىن سۆيۈش،ۋەتىنىگە مېننەتدارلىق بىلدۈرۈش ئۇلارنىڭ ئەجرىگە ئۆزىنىڭ ئەمەلىي ھەركىتى ۋە ئكزىنىڭ ئەلا نەتىجىلىرى ئارقىلىق تىگىشلىك جاۋاپ قايتۇرۇش تەربىيەسى ئىلىپ بارىمىز. $ D3 y/ W' G( Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەر قايسى يىللىقلارنى ئاساس قىلغان ھالدا ئوقۇغۇچىلار قائىدىسى، ئوقۇغۇچىلار ھەرىكەت ئۆلچىمى،ئوقۇغۇچىلار سۆز ھەرىكىتىدىكى يەتتىن قىلماسلىق،ئوقۇغۇچىلار قەسەمنامىسى قاتارلىق مەزمۇنلاردىن يىزىقچە ئىمتىھان ئىلىپ خۇلاسىلەش ئىلىپ بارىمىز. 8 y& O, C$ g1 e, ]8 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  رامىزان ئىيى مۇناسىۋىتى بىلەن مەكتەپ،ئائىلە باشلىقلىرى،ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەر،ئوقۇغۇچىلار بىلەن مەسئۇلىيەتنامە ئىمزالاپ،ھەر خىل پائالىيەتلەرنى ئورۇنلاشتۇرۇپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ رامىزان مەزگىلىدىكى ساغلاملىقىغا كاپالەتلىك قىلىمىز. 2 X& _/ J* P, n! x7 H3 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەر كۈنى چۈشتە كىچىك رادىئو پونكىتىنىڭ رولىدىن پايدىلىنىپ ئوقۇغۇچىلارغا مىللى بۆلگۈنچىلەر ۋە «ئۈچ خىل كۈچلەر»قارشى تۇرۇش بىلەن بىرگە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۇچايتىش تەربىيىسى ئىلىپ بىرىش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ۋەتەننى گۈللەندۈرۈش،ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداش،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداش،مىللىي بۆلگۈنچى كۈچلەرگە قارشى تۇرۇش،دىنىي پائالىيەتلەرنىڭ مەكتەپلەرگە سېڭىپ كىرىشكە قارشى تۇرۇش ۋە قەتئىي توسۇش كېرەكلىكىدەك‹‹3نى قوداپ،2گە قارشى تۇرۇش››ئىددىيىسىنى تۇرغۇزىمىز.
, P9 `) M1 w; c' t( X3 K  دۆلىتىمىز بايرىمىنى تەبرىكلەپ ھەر قايسى سىنىپلارغا بىر ساندىن قارا دوسكا ئىشلەشنى ئورۇنلاشتۇرۇش بىلەن بىرگە«ۋەتىنىمنى سۆيىمەن»دىگەن تىمىدا سىنىپلار ئارا سەنئەت كۆرىكى ئىلىپ بارىمىز ۋە باھالاپ خۇلاسە قىلىمىز.
; b$ F! U. o' K    «مەرھابا يىڭى يىل» دىگەن تېمىدا باش ئەترەت پائالىيىتى ئىلىپ بىرىش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارغا يىڭى يىلدا يىڭى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرۈش تەربىيەسى ئىلىپ بارىمىز.
+ ?+ }, [, o2 {" lجۇڭگۇ پىئونىرلار ئەترىتى قۇرۇلغانلىقىنىڭ 60 يىللىقى مۇناسىۋىتى بىلەن«ۋەتىنىمنى سۆيىمەن»دىگەن تىمىداچوڭ تىپتىكى ئەدەبىيات سەنئەت پائالىيىتى ئىلىپ بىرىپ ۋە‹‹قوش تىل››3-،4-،5-،6-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىنى ئاساس قىلغان ھالدا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ئاساسى تىما قىلىنغان«قوش تىل»دا نۇتۇق سۆزلەش پائالىيىتى ئىلىپ بىرىپ،ئەترەتكە ئەزا تەرەققى قىلدۇرۇپ،پىئونىرلارنىڭ ئەترەتنى سۆيۈش،قىزىل گالاستۇكقا شان-شەرەپ كەلتۈرۈش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرىمىز.ئوقۇغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قەدىرلەش ۋەتەننى سۆيۈش،ۋەتەننى ئۇلۇغلاش تەربىيەسى ئىلىپ بارىمىز.( X) I* C7 M% \: C6 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قانۇنغا مەسئۇل مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرىنى تەكلىپ قىلىپ،يىڭىدىن ئىلان قىلىنغان ئامانلىق قانۇنى توغرىسدا لىكسىيە سۆزلىتىپ،ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىخەتەرلىك ئىڭىنى يۇقىرى كۆتىرىمىز.
$ Y5 j$ w4 g: C«قىش پەسلىدە ئوت ئاپىتىنىڭ ئالدىنى ئېلىش،بىخەتەر ئىشلەپچىقىرىش مەخسۇس تەربىيەسى ئىلىپ بىرىش ئۈچۈن تەشۋىقات خىزمىتىنى ياخشى ئېلىپ بارىمىز ۋە مەيداندا ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا تۆۋەن يىللىقلار ۋە يۇقىرى يىللىقلار بويىچە بىخەتەرلىك تەربىيىسى ئېلىپ بېرىپ،بىىەتەرلىك لېكسىيىسى بېرىشكە مەخسۇس خادىم ئاجرىتىپ ۋە رەھبەرلىك گورۇپپىسى قۇرۇپ ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا ئوت ئاپىتىنىڭ ئالدىنى ئىلىش،ئوت ئاپىتىدىن مۇداپىئەلىنىش،ئوت،سۇ،توك بىخەتەرلىكى بىلىمىدىن خەۋەردار قىلىمىز. 1 r, x) ]- U( @' b2 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ساغلاملىق تەربىيىسى ئېلىپ بېرىشتا ساغلاملىق تەربىيىسى ۋە پىسخىك ساغلاملىقى تەربىيىسىدىن ئىبارەت تەربىيە بېرىشكە ئايرىم ئايرىم ھالدا ئادەم بېكىتىپ،دەرس ئارلىقىدىكى كۆز ئاسراش گىمناستىكىسى ۋە رادىئو گىمناستىكىسى ئويناشقا تەشكىللەپ ھەر كۈنلۈك گىمناستىكىنى ۋاقتىدا تەكشۈرۈپ نازارەت قىلىش ئارقىلىق ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساغلام بەدەن ۋە پىسخىكىسى ساغلام بولۇشىنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.. I7 R* C# C9 {9 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەر كۈنى چۈشتە 1:20دىن1:50كىچە 30مىنۇت مەكتەپ رادىئۇ ئۇزىلىدا ئوقۇتقۇچى،ئوقۇغۇچىلارغا ئاڭلىتىش ئېلىپ بېرىپ،ئوقۇتقۇچى،ئوقۇغۇچىلارنى ئونۋىرىسال بىلىملەردىن خەۋەردار قىلىمىز.يەنە مەكتەپ رادىئو ئۇزىلىدىن تولۇق پايدىلىنىپ،«قوش تىل»دا ئاڭلىتىش،قىزىل ناخشا ئاڭلىتىش،ئوقۇغۇچىلار ياقتۇرىدىغان،تربىيىۋى ئەھمىيىتى بار ھېكايە ياكى باشقا ئوقۇشلۇقلارنى ئاڭلىتىش،ئەترەت نىزاملىرىنى تەشۋىق قىلىش،ئوقۇغۇچىلارنى 2-دەرسخانا پائالىيتىگە تەشكىللەش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى  تېخىمۇ  جارى قىلدۇرۇشقا شارائت يارتىپ بېرىىدۇ.
& y* w, m$ u8 O ماۋسۇم ئاخىرىدا باش ئەترەت،ئوتتۇرا ئەترەتلەرنىڭ خىزمەتلىرىنى خۇلاسىلەپ،ئىلغارلارنى تەقدىرلەش پائالىيتى ئىلىپ بارىمىز.
# x( g0 D  R# f7 }. h1 V
! W5 ?3 A$ p8 R
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-2-12 23:10:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇنداق ماتىرىياللار ھەر يىلى مەۋسۈم بېشىدا بەك لازىم بولۇپ كېتىدۇ./ ^( p( ~3 w, l/ m0 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بولسا بۇ خىلدىكى ماتىرىيالنىڭ ئەسلى word ھۆججىتىنىمۇ روھلاندىن چىيەنناۋ تور دېسكىسىغا قوشۇپ چىقىرىپ قويايلى.
ۋاقتى: 2015-2-13 10:26:48 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇنداق مائارپقا ئائىت ئەسەرلەرنى ھەر بىر تورداش بىردىن يوللاپ قويسىمۇ بولاتتى.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-5 01:08

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش