روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 5840|ئىنكاس: 7
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

تاپشۇرۇقنى مۇنداق ئىشلەڭ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2014-11-10 22:41:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
تاپشۇرۇقنى  مۇنداق  ئىشلەڭ4 _: y" x! n. U' F, O0 p  \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 e8 E$ v# n+ V/ G3 }: s2 ^2 R% K* w  @1 v% |! Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" }1 ], E7 w3 Z0 U% \+ eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپتە بىر كۈن جاپالىق ئوقۇپ، ئۆيدە يەنە تاپشۇرۇق ئىشلەشنى ئويلىسا، نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلارنىڭ بېشى قاتىدۇ. ئەمەلىيەتتە بىز پەقەت تاپشۇرۇق ئىشلەش ئادىىتىنى ياخشى يېتىلدۈرسەك ۋە تاپشۇرۇق ئىشلەشنىڭ ئاسان، ئەپچىل ئۇسۇللىرىنى  ئىگلىۋالساقلا ئۇنىڭدىن خوشاللىققا ئېرىشەلىشىمىز مۇمكىن.
- ?- C& s3 i- ]/ w0 K
5 ]* s1 O4 c" q: fتاپشۇرۇقنى مۇستەقىل ئىشلەڭ.
' J+ @: m! @' G* w7 A2 C
5 _1 G  E: J$ W: z( D, Dئالدى بىلەن تاپشۇرۇقنى مۇستەقىل ئىشلەش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈڭ. مەسىلىنى مۇستەقىل ھەل قىلىش ئىشەنچىڭىزنى تىكلەڭ ھەمدە ئۆگەنگەن بىلىمىڭىزدىن پايدىلىنىپ تاپشۇرۇقنى مۇستەقىل ئىشلىيەلەيدىغانلىقىڭىزغا ئىشىنىڭ. بۇ تاپشۇرۇقنى مۇستەقىل ئىشلەشتىكى پىسخىكىلىق ئاساستۇر.
5 s: u# s; k! d0 M1 X' y3 F
5 q7 q& {' s2 ~! W+ z" Zتاپشۇرۇق ئىشلەشتىكى مەقسەت ئۆگەنگەن بىلىمنى ئۆزلەشتۈرۈش ۋە پىششىقلاش. تاپشۇرۇقنى مۇستەقىل ئىشلىگەندىلا،  كىتابتىكى بىلىملەرنى ئۆزلەشتۈرگىلى بولىدۇ، ئۆگىنىش ئۈنۈمىڭىزمۇ يۇقىرى كۆتۈرىلىدۇ.
/ Z- w! F( I( X$ n; e2 s& M: ~" ^+ `! S9 ^' i  `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئالدى بىلەن ئۆتۈلگەن دەرسنى تەكرارلاپ، ئاندىن تاپشۇرۇق ئىشلەڭ
; }2 I  L6 q; [# @# B5 a/ Z  m" |+ f) D! Y  Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تاپشۇرۇق ئىشلەش بىر تۈرلۈك يەككە ئېلىپ بېرىلىدىغان ئۆگىنىش پائالىيىتى ئەمەس، ئۇ مەكتەپتىكى باشقا ئۆگىنىش پائالىيىتى بىلەن چەمبەرچەس باغلىنىدۇ. خۇددى ئۆي سالغانغا ئوخشاش ئالدىدىكى ئىش تەرتىپىدە مەسىلە كۆرۈلسە كەينىدىكى ئىش تەرتىپى تەسىرگە ئۇچرايدۇ. 9 j% K7 L) _0 g, ]) R9 v, kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ R2 g6 I  P0 D3 K  O4 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەر ۋاقتىدا تەكرار قىلماي، دەرستىن چۈشكەندىن كېيىن ئالدىراپ-تىنەپ تاپشۇرۇق ئىشلىسەك ، دەرسخانىدا سۆزلەنگەن بىلىملەرنى كاللىمىزدا چوڭقۇر ۋە سېستىمىلىق چۈشىنىشىمىز ۋە ئەستە ساقلىشىمىز كەمچىل بولىدۇ-،دە تاپشۇرۇق ئىشلىگەندە قېينىلىمىز. بۇ زېھنىمىز ۋە،ۋاقتىمىزنى خورىتىدۇ. بىز بەزى ساۋاقداشلارنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلىگەندە بىر دەم كىتاب ۋاراقلاپ، بىردەم فورمۇلا ئىزدەپ، ئۈلگىلىك مىسالنى كۆرىۋاتقانلىقىنى، يەنە بىردەم باشقىلاردىن سوراپ ئىشلىسىمۇ، نەتىجىدە يەنە نۇرغۇن خاتالىقلارنىڭ كۆرۈلىۋاتقانلىقىنى بايقايمىز. بۇنىڭدىكى سەۋەب شۇكى، ئۇلار تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن بۇرۇنقى تەييارلىقنى ياخشى قىلمىغان.& \* ~% U  K. Y& d$ ^/ Y9 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& m' |7 u( S+ z5 f7 B# m" l  hتاپشۇرۇقنىڭ تەلىپىنى ئەستايىدىل چۇشىنىش ئادىتىنى يېتىلدۇرۇڭ تاپشۇرۇقتا ھەل قىلماقچى بولغان مەسلىنىڭ تەلىپىنى تەپسىلىي ئىگىلەڭ. بىرىنچىدىن، سوئالدا قانداق مەسلىنى ھەل قىلىش تەلەپ قىلىنغانلىقىنى ئەستايىدىل چۈشىنىڭ. شۇندىلا سورالغان سوئالغا توغرا جاۋاب بەرگىلى بولىدۇ. ئىككىنچىدىن، سوئالدا بېرىلگەن شەرتلەرنى ئېنىق چۈشىنىڭ. بولۇپمۇ بىر قىسىم ئۇنىۋېرسال سوئاللادا بېرىلگەن شەرتلەرنى تېخىمۇ ئەستايىدىل تەھلىل قىلىڭ. سوئالنى چۈشىنىش سوئال ئىشلەشتىكى ئەڭ مۇھىم  ھالقا. ئاۋۋال مەسلە-مىساللارنى يېشىشكە كېرەكلىك ماتېرىيالنى تولۇق تەييارلىۋالساق، سوئالنى ئوڭايلا يېشەلەيمىز.
# _" I# T4 Y" k& C+ m+ A5 v! S
# E9 |6 p. b& U, gئەستايىدىل تەكشۇرۇش ئادىتىنى يېتىلدۇرۇڭ5 k4 N- G9 m! |5 H8 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& D' w: v. l( Q& |, y6 Q$ p. Y7 Tبەزى ساۋاقداشلار تاپشۇرۇقنى ئىشلەپ بولغاندىن كېيىن،ئىشلىگىنىنىڭ توغرا ياكى خاتالىقىغا ئىشەنچ قىلالمايدۇ-،دە ھەمىشە ئۆگىنىشتە بىر قەدەر ياخشى ساۋاقداشلار بىلەن جاۋابنى سېلىشتۇرۇپ باقىدۇ. ھەتتا باشقىلارغا قارىغۇلارچە ئىشىنىپ ئەسلىدىلا توغرا ئىشلىگىنىنى ئۆزگەرتىۋېتىدۇ.  يەنە بەزى ساۋاقداشلار توغرا-خاتاغا ھۆكۈم قىلىش مۇئەللىمنىڭ ئىشى دەپ قاراپ، مەسئوليەتسىزلىك قىلىدۇ. بۇ مۇستەقىل پىكىر يۈرگۈزۈش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش ۋە ئۆگىنىشكە بولغان ئىشەنچىنى تۇرغۇزۇشقا پايدىسىز.
/ J( Q7 [1 M  e, {
: P) g8 X' @# a6 ?/ Wكونكېرىت پەن ۋە سوئالغا ئاساسەن ئوخشاش بولىمىغان تەكشۈرۈش ئۇسۇلنى قوللىنىڭ
# c1 `0 M2 \) a3 R+ D7 _# d0 g4 R% P; zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاددىي سوئاللارنى يەشكەندە، ئەگەر ۋاقىت يار بەرسە يەنە بىر قېتىم ئىشلەڭ. بىر قىسىم ئۇنىۋېرسال سوئاللارنى ئىشلىگەندە سوئالنى چۈشىنىپ، بىر-بىرلەپ تەكشۈرۈپ، خاتالىقنى بايقىغان ھامان دەرھال تۈزىتىڭ./ g7 z. U0 N  p# L$ `. X( O/ xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

6 Z6 t" Q2 W3 ~8 W5 y% Kتاپشۇرۇق تەكشۇرۇشنى دائىملىق ئادەتكە ئايلاندۇرۇڭ، بۇ مۇستەقىل تەپەككۇر قىلىش ئىقتىدارىڭىزنى ئۆستۈرۈش ۋە ئۆگىنىش ئىشەنچىڭىزنى كۈچەيتىشكە پايدىلىق بولۇپلا قالماي، يەنە بۇنىڭدىن كېيىنكى تۇرمۇش ۋە ئۆگىنىشىڭىزگە پايدىلىق.  F9 y" ]4 |& l5 X* rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

0 Z! \4 ]$ L+ R4 k& b- | - |( {8 N: b9 f6 E- Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' V# D2 `: m9 a/ [«كىچىك ئوقۇرمەنلەر»ژورنىلىنىڭ 2011-يىللىق 9-سانىدىن  f- F6 A: |0 T, N+ E" N% zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# b. v0 {4 J' {* q: ]  |7 K  Xئالىمجان ئابدۇراخمان تەرجىمىسى
/ S! X6 h' m5 X4 R, ^5 G) n
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-11-11 09:55:16 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە
ۋاقتى: 2014-11-11 10:04:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەزھەر ئەپەندىمنىڭ ئەجرىگە رەھمەت.
ۋاقتى: 2014-11-12 11:59:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناھايىتى ياخشى ماقالە ئىكەن ، تېما ئىگىسى ھارمىغاي !
ۋاقتى: 2014-11-12 21:33:12 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوبدان يېزىلىپتۇ، ھارمىغايسىز {:6_277:}
ۋاقتى: 2014-11-12 21:33:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوبدان يېزىلىپتۇ، ھارمىغايسىز {:6_277:}
ۋاقتى: 2014-11-14 01:13:12 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر ئوقۇغۇچى يېرىم كىچە سائەت 1 بولغاندا مۇئەللىمىگە تىلفۇن قىپتۇ،مۇئەللىمى تىلفۇننى ئىلىپ ھە نىمە بولدى دەپتۇ،ئوقۇغۇچى مۇئەللىم سىز تىخى ئۇخلىمىدىڭىزما دەپ سوراپتىكەن،مۇئەللىمنىڭ ئاچچىقى كىلىپ ئۇخلاپ بولغان سەن تىلفۇن قىلىپ ئويغۇتىۋەتتىڭ ھە نىمە بولدى بۇنچە كىچىدە ئۇخلىماي نىمىش قىلۋاتىسەن دەپتۇ ئاچچىقىدا،ئوقۇغۇچى سىز ئۇخلاپ بولغان بىلەن مەن تىخىچە تاپشۇرۇق ئىشلەۋاتىمەن دەپ تىلفۇننى قۇيۋىتىپتۇ.
ۋاقتى: 2014-11-14 01:25:23 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باشلانغۇچنىڭ باللىرىنى مىسالغا ئالساق،بىچارە باللار كەچ سائەت 5 تە ئۆيگە ھىرىپ ئىچىپ كىلىپ تامىقىنى ھاپىلا شاپىلا يەپلا بىر ئولتۇرسا بەزىدە سائەت 9 بۇلۇپ كىتىدۇ.تاپشۇرۇقنىڭ جىقلىغى،بىزنىڭ بىر تارىخ دەرىس بىردىغان ئوقۇتقۇچى بۇلدىغان پەقەت تاپشۇرۇق بەرمەيتتى نىمىشقا دىسىڭىز دەرىسنى ھىكايىدەك سۆزلەپ بىزنى دەرىسنىڭ ئىچىگە ئەكىرىپ كىتەتتى شۇنىڭ بىلەن شۇ سائەتتىكى دەرىس كاللىمىزغا قۇيلۇپ كىتەتتى،مەكتەپ بۇيچە تارىخ دەرىسكە بەك ئامراق ئىدۇق.ھازىرقى ئوقۇتقۇچىلار باللارنى قورقۇتۇشتىن باشقىنى بىلمەيدۇ،باللار بىلەن دوس بولمايدۇ.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-10 10:19

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش