روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1880|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

8-يىللىق ئۇچۇر-تېخنىكا دەرىس لاھىيەسى(داۋامى)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش
4 y8 |5 _9 S6 x& M3 `پائالىيەت1-رەقەملىك شەكىل ۋە سۈرەتلەر بىلەن تونۇشۇش3.سۈرەت رەڭگىنى تەڭشەش: q& X6 Y( F2 B( pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىلىم ۋە ئىقتىدار يېتلىدۇرۇش نىشانى: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەتنىڭ رەڭگىنى تەڭشەش  قائىدىسى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ئېھتىياجىغا ئاساسەن رەڭ پەيدا قىلىش ئىقىتدارى يېتلىدۇرلىدۇ., d3 X3 |, j" W2 _: ^: j) h& Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھېسيات،پۇزىتسىيە،قىممەت قاراش: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەت رەڭگىنى تەڭشەش مەشغۇلاتى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ،پەن تېخنىكىغا تايىنىدىغان قاراشىنى دەسلەپكى قەدەمدە يېتلىدۇرۇش.) f" t% H+ j7 J& A0 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم نوقتا: ئوقۇغۇچىلار سۈرەت رەڭگنى تەڭشەشكە ئائىت نەزەرىيۋى بىلىمنى ئىگەللەش.
1 Y9 m+ l$ t; T: k4 s/ F0 dقىيىن نۇقتا:ئەمەلىيەت داۋامىدا ئوقۇغۇچىلار سۈرەت رەڭگىنى تەڭشەش بىلىملىرىدىن پايدىلنالايدىغان ۋە قول سىلىپ ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش
( [2 ^" c; R- ?: Mنىشانغا يەتكۇزۇش جەريانى:/ k2 _7 H% j' W6 G( I8 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئۆلگە كۈرسىتىش،ئوقۇغۇچىلارنى مەشىق قىلشقا يىتەكلەش،رەڭ تەڭشەش ۋە تۈزىتىش تېخنىكىسىنى جانلىق ئىشلىتىش ئارقىلىق،سۈرەتلەرنى قانائەتلىنەرلىك ئۈنۈمگە يەتكۈزۈپ،ئەمەلىي قوللنىش ئىھتىياجىنى قاندۇرغىلى بولىدۇ .كۆپ ساندىكى سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش يۇمشاق دىتاللىرىدا سۈرەت رەڭگىنى تەڭشىگىلى بولىدۇ.
1 _' K: J8 I* {. p7 M8 [' Sسۈرەت يۇرۇقلىقى بىلەن سېلىشتۇرما نىسپىتىنى تەڭشەش 8 A/ R3 E7 i* x9 g1 Z( K+ R9 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. photoshopكۆزنىكىدە رەڭگىنى تەڭشىمەكچى بولغان سۈرەتنى ئاچىمىز.8 V! j) ]. U  i) b/ gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ماس بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،«亮度/对比度»(يۇرۇقلىقى/سېلىشتۇرما نىسبىتى)ناملىق دىئالوگ رامكىنى ئاچىمىز.
" B6 Z- h# H. u3.سىيرىلما توپچىنى مۇۋاپىق سۈرۈپ، سۈرەت ئۆزگىرىشىنى كۆزىتىپ،يۇرۇقلۇق دەرىجىسى بىلەن سېلىشتۇرما نىسبىتىنى سىنايمىز.+ v% s3 U% a: O6 V; _: iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
رەڭ پەلەمپەيىنى تەڭشەش   e$ B5 B' r2 l- V3 G3 B: Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.رەڭگىنى تەڭشەيدىغان سۈرەتنى ئېچىپ،«图像-调整-色阶»(سۈرەت –تەڭشەش-رەڭ پەلەمپىيى)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،ئۇنىڭ دىئالوگ رامكىسىنى ئاچىمىز. ; R7 b+ w. f9 c4 P2 J" b# dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.سىيرىلما توپچىنى سۈرۈپ ياكى قىممەت كىرگۈزۈپ، سۈرەت ئۆزگىرىشىنى كۆزىتمىز. ) M2 L3 J' }5 ~. l. Z6 D& zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.«通道»(قانال)ناملىق رامكىدىن بىر خىل رەڭ قانىلىنى تاللاپ،ئاندىن رەڭ پەلەمپىيىنى تەڭشەپ، سۈرەي ئۆزگىرىشىنى كۆزىتىمىز.. u& v0 r* W* k4 @% l2 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«色阶»(رەڭ پەلەمپىيى)ناملىق دىئالوگ رامكىدىكى دىئاگرامما سۈرەتتىكى پىكسىلنىڭ يۇرۇقلۇق ئۆزگىرىشىگە ئاساسەن تەخسىملىنىش ئەھۋالىنى ئىپادىلەيدۇ.ئابىسسا ئوقى يورۇقلۇق دەرىجىسىنى،ئوردىنات ئوقى پىكسىل سانىنى ئىپادىلەيدۇ.بودىياگىراممىدىن كۆرۋېلىشقا بولدىكى،ئېچىلغان بۇسۇرەتنىڭ قاراڭغۇ رايونىدىكى پىكسىل سانى يورۇق رايونىدىكى پىكسىلدىن كوپ بولغاچقا بوبىر پۇتۇن سۇرەت قاراڭغۇ بولىدۇ.«插入色阶»(رەڭ پەلەمپىيىنىڭ قىممىتىنى كىرگۇزىدىغان )ئۈچ دانە رامكا،ئۈچ دانە سىرىلما توپچىغا كىلىدۇ:بىرىنجىسى قارا رەڭ سىرىلما توپچىسى بولۇپ،ئۇسۇرەتتىكى بۇ يۇرۇقلۇق قىممەتتىن تۆۋەن بولغان پىكسىللارنى قارا رەڭدە كۆرسىتىدىغانلىقىنى ئىپادىلەيدۇ:ئىككىنچىسى كۈلرەڭ سىيرىلما توپچىسى بولۇپ،ئۇنىڭ قىممىتى1دىن چوڭ بولغاندا،سۈرەتنىڭ يورۇقلۇقىنى ئاشۇرىدىغانلىقىنى،1دىن كىچىك بولغاندا ئەكسىچە يورۇقلۇقنى تۆۋەنلىتىدىغانلىقىنى ئىپادىلەيدۇ:ئۈچىنچىسى،ئاق رەڭنىڭ سىيرىلما توپچىسى بولۇپ سۈرىتتىكى بۇيورۇقلىقتىن يۇقىرى بولغان قىممەتتىكى پىكسىللارنى ئاق رەڭدە كۆرسىتىدىغانلىقىنى ئىپادىلەيدۇ.
6 O% m6 A! ^0 b1 C* ePhotoshopدا رەڭ پەلەمپىيى ئەگرى سىزىقىنى تەڭشەش ئارقىلىق سۈرەت رەڭگىنى تەڭشەش ئۇسۇلىمۇ كۆپ ئىشلىتىلىدۇ.بۇ ئۇسۇلدا رەڭنى توغرا تەڭشىگىلى بولۇپلا قالماستىن بەلكى يەنە بىر قىسىم ئالاھىدە رەڭ ئۈنۈملىرىگىمۇ ئېرىشكىلى بولىدۇ.* B8 U$ n4 T: S5 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەمەلىي مەشغۇلات
2 p/ e0 }9 Q: v- Q# n3 d+ C+ y5 ^, C1.رەڭگىنى تەڭشىمەكچى بولغان سۈرىتنى ئېچىپ،«图像-调整-曲线»(سۈرەت-تەڭشەش-ئەگرى سىزىق)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،ئەگرى سىزىق دىئالوگ رامكىسىنى ئاچىمىز.9 K  e! O3 c+ N; Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.رەڭ پەلەمپىيى سىزىقىنى چىكىپ،ئۇنىڭغا بىر قانچە مەشغۇلات نوقتىللىرىنى قوشىمىز.
3 n& d: c' r) }! }) A( @; @9 U3.مەشغۇلات نوقتىللىرىنى سۆرەش ئارقىلىق ئەگرى سىزىق شەكىلنى ئۆزگەرتىمىز ھەمدە سۈرەت ئۆزگىرىشىنى كۆزىتىمىز.
/ V3 f/ E+ |3 g) S. Qرەڭ تەڭپۇڭلىقىنى تەڭشەڭ : f) ]1 p5 S6 B) Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.رەڭگىنى تەڭشەيدىغان سۈرەتنى ئېچىپ،«图像-调整-色彩平衡» (سۈرەت-تەڭشەش-رەڭ تەڭپۇڭلىقى)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،«»(رەڭ تەڭپۇڭلىقى)نى ئاچىمىز. 5 z1 m+ L' V& lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.سىيرىلما توپچىنى سۆرەش ئارقىلىق پارامىتىرلارنى ئۆزگەرتىپ،سۈرەت ئۆزگىرىشىنى كۆزىتمىز.8 K  o; f. q6 s$ nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 ?# p9 k/ X0 C9 e* q7 A$ f, K4 r- Oرەڭ فازىسى ۋە تويۇنۇش دەرىجىسىنى تەڭشەش
6 C( e" i( R( M2 D1.سۈرىتنى ئېچىپ،« 饱和度/图像-调整-色相»(سۈرەت-تەڭشەش-رەڭ فازىسى ۋە تويۇنۇش دەرىجىسى)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ دىئالوگ رامكىسىنى ئاچىمىز. & c! U" }6 q1 S8 a1 v- }$ }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.سىيرىلما توپچىنى سۈرۈش ئارقىلىق پارامىتىرلارنى تەڭشەپ سۈرەت ئۆزگىرىشىنى كۆزىتىمىز.* ]! j% a1 u1 o" b7 L5 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ d( l$ R& ?7 @& x6 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دوسكا لاھىيەسى:" x4 f' J% Q' sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش 8 r, |* N& U% ]2 O# wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پائالىيەت1-رەقەملىك شەكىل ۋە سۈرەتلەر بىلەن تونۇشۇش& s# h/ w. |/ Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.سۈرەت رەڭگنى تەڭشەش
3 Q0 L  j/ k& D5 g) @+ Sقەدەم باسقۇچلار# \; C) s. k4 r  C; m2 h% Y& Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تاپشۇرۇق:ئۆتۇلگەن دەرىس مەزمۇننى ئەمەلى بىلمىگە ئايلاندۇرۇپ ئەمەلى ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش.
; Q6 L0 G/ j+ q+ `8 s" uدەرىستىن كېينكى يەكۈن:8 E, ]1 n' b: V1 ?6 [' ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                  
) ]; c6 Q" @2 i) O$ d                                                                                                                  
- P$ b" _, |5 Q                                                                                                                 " M$ O; r8 o: T1 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                               
- n% {4 Q% E  }2 Y, J" S                                                                                                                 
8 p! W) u  M  P1 J' J                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     5 j6 \1 y/ T* G  Z- v1 F# f# ?! eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   - I" C+ \1 _/ u# s) t8 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   " f) e. f5 o1 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                 
8 l( \" v. k- m- e: ?; P                                                                                                                            4 V. g6 \) b% [) @4 l9 a8 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گورۇپپا مەسئۇلى ئىمزاسى:
2 j" d8 n- I8 u$ e; w, j                                                      
. H" ^) v( H5 Q2 G3 m                  2014-يىلى  -ئاينىڭ  -كۈنى; Z; C3 o" w/ `$ W, aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) G- @5 X+ ?/ ]- [) O0 C9 w- j
' Q/ B' {+ y1 c# K  D$ n" B. O& q9 Y6 v: Q6 x% X7 B, I) E2 v, X+ E+ [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# u2 N$ @4 h4 r9 K3 Bئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش 6 S+ M; i% e3 {5 U: jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پائالىيەت1-رەقەملىك شەكىل ۋە سۈرەتلەر بىلەن تونۇشۇش4.سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىش
1 W" J6 n2 u0 e8 S- xبىلىم ۋە ئىقتىدار يېتلىدۇرۇش نىشانى: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەتنىڭ چوڭ-كىچىكلىكنى تەڭشەش  قائىدىسى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ئېھتىياجىغا ئاساسەن سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىش ئىقىتدارى يېتلىدۇرلىدۇ. 0 r2 j: h! b3 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھېسيات،پۇزىتسىيە،قىممەت قاراش: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەت سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىش مەشغۇلاتى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ،پەن تېخنىكىغا تايىنىدىغان قاراشىنى دەسلەپكى قەدەمدە يېتلىدۇرۇش.
) G* S1 U( m5 H" U7 x3 pمۇھىم نوقتا: ئوقۇغۇچىلار سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىشكە ئائىت نەزەرىيۋى بىلىمنى ئىگەللەش.3 t: I8 n# i& Y' I. Q" Y3 R( O7 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قىيىن نۇقتا:ئەمەلىيەت داۋامىدا ئوقۇغۇچىلار سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىش بىلىملىرىدىن پايدىلنالايدىغان ۋە قول سىلىپ ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش3 C) [; D& U4 o8 k8 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نىشانغا يەتكۇزۇش جەريانى:
; t+ l- v2 \' J, q; a# }2 ?ئوقۇتقۇچى ئۆلگە كۈرسىتىش،ئوقۇغۇچىلارنى مەشىق قىلشقا يىتەكلەش، سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىش جانلىق ئىشلىتىش ئارقىلىق،سۈرەتلەرنى قانائەتلىنەرلىك ئۈنۈمگە يەتكۈزۈپ،ئەمەلىي قوللنىش ئىھتىياجىنى قاندۇرغىلى بولىدۇ .كۆپ ساندىكى سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش يۇمشاق دىتاللىرىدا سۈرەت رەڭگىنى تەڭشىگىلى بولىدۇ.
- o* H0 t1 b- P! |ئەمەلىي مەشغۇلات تەرتىۋى
4 F+ }) w$ m( ~1 U, V1.بىر پارچە سۇرەتنى ئېچىپ،«图像-图像大小»(سۇرەت-سۇرەت چوڭ-كىچىكلىكى)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ«图像大小»دىيالوگ رامكىسىنى ئاچىمىز." k1 W: P: K: z: u9 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئېچىلغان دىيالوگ رامكىغا قىممەت كىرگۈزسەك سۈرەت كەڭلىكى ۋە ئېگىزلىكى ئاپتۇماتىك ئۆزگىرىدۇ.
# }& A4 x3 n( z5 Q: v0 B3.«旋转画布»(خامسۇرۇپنى ئايلاندۇرۇش)ناملىق تىزىملىكتىكى مۇناسىۋەتلىك بۇيرۇقلارنى ئىجراقىلىپ،سۈرەت ئۆزگىرشىنى كۆزىتمىز.
8 C# }2 O$ L0 m; H+ Sئەمەلىي مەشغۇلات تەرتىۋى
- y, {4 D. X) P& Y6 V1.بىر پارچە سۈرەتنى ئېچىپ،ئۆزگەرتىدىغان قىسمەن رايوننى تاللايىمىز.
6 w# W& _$ \$ e8 x/ f8 j" R; _; `; P2.«编辑-自由变换 »(تەھرىرلەش-ئەركىن ئۆزگەرتىش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ تەھرىرلەش رامكىسىنى ئاچىمىز.
6 j* H' c. h# Y1 x  z& J, }& y3.تەھرىرلەش رامكىسىدىكى كونتىروللاش نۇقتىلىرىنى سۆرەش ئارقىلىق سۈرەت چوڭ-كىچىكلىكىنى تەڭشەيمىز.1 J, E) i% T3 a7 }- kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.تەھرىرلەش رامكىسىنى سىرتىغا سۆرەپ،سۈرەتنى مۇۋاپىق بولۇڭ بۇيىچە ئايلاندۇرىمىز.
' t, Y. ~. H: d دوسكا لاھىيەسى:
" J. _6 P1 @% \7 Vئىككىنچى باب سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش 5 k& h! a* ~+ Q7 K' z% t& qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پائالىيەت1-رەقەملىك شەكىل ۋە سۈرەتلەر بىلەن تونۇشۇش0 ^5 [" ?) E9 b' {9 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىش
' ^( u+ u- z( b# Qقەدەم باسقۇچلار
. C4 N* @3 g+ n2 f* Q/ C7 L: nتاپشۇرۇق:ئۆتۇلگەن دەرىس مەزمۇننى ئەمەلى بىلمىگە ئايلاندۇرۇپ ئەمەلى ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش.$ d0 ^& P" W* J0 w" v. lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىستىن كېينكى يەكۈن:+ Q. O4 y! X: H9 @+ e& E# j* {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                  
& t$ s' o9 f8 W( u( V# J                                                                                                                   : \% s3 }4 I+ L$ Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                 / {7 a$ |' s5 Z6 I9 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                * l7 Z, @8 x2 X8 Z0 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                 & k% m6 K  m* q9 ?4 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
$ R  J2 B8 S2 X7 k* l* a                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   0 _; Y! l: h2 r0 W3 v' Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   8 e- v$ l  [5 `" Q5 \' F- ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                 & V6 A1 P! T( u- {  V- `8 V+ F; dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                           
# U& M8 X5 D$ }! Uگورۇپپا مەسئۇلى ئىمزاسى: - L" `" I1 w: _+ h' ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                      
5 m( E+ b; M  @4 o% R5 Q                  2014-يىلى  -ئاينىڭ  -كۈنى$ [; P: V- h0 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش
4 i+ d' W& O8 l4 {" A+ o" ]پائالىيەت1-رەقەملىك شەكىل ۋە سۈرەتلەر بىلەن تونۇشۇش5.فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇش 2 r( P/ D4 f9 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىلىم ۋە ئىقتىدار يېتلىدۇرۇش نىشانى: ئوقۇغۇچىلارنى فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇش  قائىدىسى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ئېھتىياجىغا ئاساسەن فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇش ئىقىتدارى يېتلىدۇرلىدۇ.
0 J- ?! m2 ^7 I  O! oھېسيات،پۇزىتسىيە،قىممەت قاراش: ئوقۇغۇچىلارنى فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇش مەشغۇلاتى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ،پەن تېخنىكىغا تايىنىدىغان قاراشىنى يېتلىدۇرۇش.
! X3 c* k8 a# m3 u( w3 k6 K" U) Pمۇھىم نوقتا: ئوقۇغۇچىلار فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇشغا ئائىت نەزەرىيۋى بىلىمنى ئىگەللەش.
* X5 \  d! i/ f2 C: I6 ~# Dقىيىن نۇقتا:ئەمەلىيەت داۋامىدا ئوقۇغۇچىلار فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇش بىلىملىرىدىن پايدىلنالايدىغان ۋە قول سىلىپ ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش
$ Z0 ~8 G+ ?- w# iنىشانغا يەتكۇزۇش جەريانى:: C" m4 h/ J" ]+ nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئۆلگە كۈرسىتىش،ئوقۇغۇچىلارنى مەشىق قىلشقا يىتەكلەش، فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇش ئارقىلىق،سۈرەتلەرنى قانائەتلىنەرلىك ئۈنۈمگە يەتكۈزۈپ،ئەمەلىي قوللنىش ئىھتىياجىنى قاندۇرغىلى بولىدۇ .كۆپ ساندىكى سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش يۇمشاق دىتاللىرىدا سۈرەت رەڭگىنى تەڭشىگىلى بولىدۇ.
& ~' d& q. [0 L# k5 H1 [# R3 v% Aقول سېلىپ ئىشلەڭ 6 r6 f, k# B  Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئۈنۈم قوشماقچى بولغان سۇرەتنى ئېچىپ،«滤镜-素描-水彩画纸»(فىلتىر-سىيادام سىزىقى-سۇ بوياق رەسىم قەغىزى)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،سۈرەت ئۆزگىرشىنى كۆزىتمىز.
0 t$ \4 g  E1 G& E2.«编辑-还原»(تەھرىرلەش-ئەسلىگە كەلتۇرۇش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،سۈرەتنى ئەسلىگە كەلتۇرىمىز،ئاندىن«滤镜»(فىلتىر)ناملىق تىزىملىكتىكى باشقا بۇيرۇقلارنى ئىجرا قىلىپ،سۈرەت ئۆزگىرشىنى كۆزىتىپ،ھەر خىل فىلتېرلەرنىڭ ئۈنۈملىرىنى كۆرۇپ چىقىمىز.
4 l: \" q: [2 }6 _6 E  _فېلتىر ئارقىلىق سۈرەتكە ماي بوياق ئۈنۈمىنى قوشۇش
) y7 k$ g. J# W) E$ N  N1.ماي بوياق ئۈنۈمىنى قوشماقچى بولغان سۈرەتنى ئاچىمىز.4 j& P/ ]8 ]& _: t0 g- b5 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.سۈرىتكە ئايرىم-ئايرىم ھالدا«干画笔»(قۇرۇق رەسىم قەلىمى)،«喷色描边»(رەڭ پۇركۇپ چۆرىسىنى سىزىش)،«纹理化»(سىزىقلاشتۇرۇش)ناملىق ئۈنۈملەرنى قوشىمىز.
+ X' Y8 W6 |1 h7 E2 Y2 ~  D' Kتۆۋەندە كۆرسىتىلگەن سىزىقلىرى بار مەرمەر تاش ئۈنۈمگە ئىگە ھۆسنخەتنى ئىشلەش.
9 N* C6 x: A$ K( L- y' D4 [
' u( M( p, g6 Q; N4 G( _
" K1 \1 d5 E% L
/ V- m. @9 l6 D& P2 _; D5 z 1.«文件-新建»(ھۆججەت-يېڭىدىن قۇرۇش)ناملىق بويرۇقنى ئىجرا قىلىپ يېڭىدىن كەڭلىكىmc20 ئېگىزلىكىmc5 بولغان بىرقۇر سۇرەتنى قۇرىمىز.
9 e8 }# u5 w; Y2.  قورالنى تاللاپ،تۈر تاللاش ئىستونىدا يېزىق فورماتىنى بەلگىلەڭ.ئاندىن سۇرەت يۇزىنى چېكىپ،«有志者事竟成»دېگەن خەتنى كىرگۈزىمىز.
" e+ f& S2 K1 l1 x. I8 ~3.  قورالنى تاللاپ،يېزىق تاللىنىش رايونىغا ئۆزگەرگەندىن كىيىن،ئۇلارنىڭ ئورنىنى مۇۋاپىق تەڭشەيمىز.% L2 d, O3 l/ d$ eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.«滤镜-渲染-分层云彩»(فىلتېر-ئاشۇرۇپ كۆرستىش-قەۋەتلەرگە بۆلۇنگەن بۇلۇت)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،بۇلۇت ئۈنۈمىنى قوشىمىز.Ctrl+Fبىرىكمە كۇنۇپكىنى (بۇ فىلتېرنى يەنە بىرقېتىم ئىشلىتىپ)باسىمىز،فىلتېرنىڭ ئىشلىتىلىش قېتىم سانى قانچە كۆپ بولسا سىزىقلىرى شۇنچە كۆپ بولىدۇ.( H0 l' ]8 K- s3 M  Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.«滤镜-风格化-查找边缘»(فىلتېر-ئۇسلۇبلاشتۇرۇش-چۆرىسىنى ئىزدەش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىشلىتىپ،سىزىقلىرىنى تېخىمۇ گەۋدىلىك قىلىمىز.
9 M# F) a  N; m3 |3 t" e: {( y$ @6.« 图像-调整-反相» (سۇرەت-تەڭشەش-تەتۇر يولنىش )ناملىق يولنىشنى ئىجرا قىلىپ سۇرەت فازىكىسنى
7 o) _. ?/ n. t, H& u( ~1 l ئۇرىمىز.يەنە بىر قېتىم«图像-调整-色阶»(سۇرەت تەڭشەش رەڭ پەلەمپىيى ) ناملىق بۇيرۇقىنى ئىجرا قىلىپ ئۇنىڭ دىئالوگ رامكىسىنى ئېچىپ، ئوڭ تەرەپتىكى ئۇچ بۇلۇڭ سىرىلما توپچىنى دىئاگىرامما يانتۇلۇقى ئاخىرلاشقان ئورنىغا توغۇرلاپ،ئوتتۇرسىدىكى  سىرىلما بەلگنڭ ئوڭ تەرەپكە سۆرەپ،رەڭ پەلەمپىيىنى مۇۋاپىق تەڭشەيمىز.% H/ d3 w0 I  ]0 T9 W9 v6 z9 C5 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.« 图像-调整-色阶/饱和度»(سۈرەت-تەڭشەش-رەڭ فازىسى ۋەتويۇنۇش دەرىجىسى)ناملىق ئىجرا قىلىپ،ئۇنىڭ- h0 S9 D, [0 |* |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دىيالوگ رامكىسىنى ئېچىپ«着色»(رەڭ بېرىش)ناملىق تۇرنى تاللاپ،پارامېتىرلارنى يەنە مۇۋاپىق بەلگلەيمىز.
7 O1 K: E* ?# W8.«选择-修改-收缩»(تاللاش-ئۆزگەرتىش-تارتىش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،تارىيىش پىكسىلىنى2قىلىپ
' }7 k# U  i: h8 K0 Gبەلگىلەيمىز.يەنە«选择-反向»(تاللاش-تەتۇر يولىنىش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجراقىلىپ،تاللاش رايونىنىڭ ئەكسىنى تاللىغاندىن كىيىن كۇنۇپكىسىنى بېسىپ،تاللانغان رايوندىكى مەزمۇننى ئۆچۇرۇپ،يېزىق چۆرىسىدىكى بوش ئارلىقلارنى چىقىرۋېتمىز.
; V( T( Q5 f  l; o' r3 n9.تاللانغان رايوننى ئەمەلدىن قالدۇرغاندا يېزىق مۇقىملىشىدۇ.
3 y# z2 z0 d: D0 Bدوسكا لاھىيەسى:
& D4 |& G% }5 K  R! Vئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش 8 K# Y0 p% }3 g( |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پائالىيەت1-رەقەملىك شەكىل ۋە سۈرەتلەر بىلەن تونۇشۇش# c1 X  U6 z( I5 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.سۈرەت چوڭ كىچىكلىكى ۋە يۆلىنىشىنى ئۆزگەرتىش# v3 D8 A' g8 k. r$ e1 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قەدەم باسقۇچلار. p$ A; ^( R5 I! Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش & Q0 q  T: d5 T/ [5 j. e. t& Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پائالىيەت1-رەقەملىك شەكىل ۋە سۈرەتلەر بىلەن تونۇشۇش
- P1 V5 L, c: G/ I3 B5.فېلتىرنى قوللىنىپ ئالاھىدە ئۈنۈم قوشۇش
8 N0 t1 v* f0 u: B$ Z) `& oقەدەم باسقۇچلار
, |7 }% p2 z! P% K+ [  ^تاپشۇرۇق:ئۆتۇلگەن دەرىس مەزمۇننى ئەمەلى بىلمىگە ئايلاندۇرۇپ ئەمەلى ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش.2 F0 L& j) t# s' {, e+ D4 ?! s4 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىستىن كېينكى يەكۈن:
2 o1 E# s  b0 s# |" R& X5 [& A. Z6 n7 c                                                                                                                  # @8 e# s6 b6 S5 \2 a( g/ O' U& i: ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                  
3 P% ?+ W+ X6 ]5 u/ ^) ~: }                                                                                                                 
! G5 P( i% \9 ]  U                                                                                                                                                                                                                                    5 X. @, Z. N! V: X9 q+ h9 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گورۇپپا مەسئۇلى ئىمزاسى: 2 Z# R( C5 P( Q+ t$ k/ b* Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                         2014-يىلى  -ئاينىڭ  -كۈنى  b4 d$ r3 b# }/ p  \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش ; m8 V% g6 u. x7 V/ J5 T" }& cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-پائالىيەت سۇرەتنى كېسىش ۋە جىپسىلاش 1-سۈرەتنى كېسىش2. سۈرەتنى ئويۇش
. U; B8 g" ^  @: eبىلىم ۋە ئىقتىدار يېتلىدۇرۇش نىشانى: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەتنى كېسىش ،سۈرەتنى ئويۇش قائىدىسى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ئېھتىياجىغا ئاساسەن  سۈرەتنى كېسىش ،سۈرەتنى ئويۇش ئىقىتدارى يېتلىدۇرلىدۇ.
- Q+ ?- j) c' {3 w% Yھېسيات،پۇزىتسىيە،قىممەت قاراش: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەتنى كېسىش ،سۈرەتنى ئويۇش مەشغۇلاتى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ،پەن تېخنىكىغا تايىنىدىغان قاراشىنى دەسلەپكى قەدەمدە يېتلىدۇرۇش.
8 Y0 o* k5 ^, _/ k, P7 X& ^مۇھىم نوقتا: ئوقۇغۇچىلار سۈرەتنى كېسىش،سۈرەتنى ئويۇش كە ئائىت نەزەرىيۋى بىلىمنى ئىگەللەش.
2 d5 `/ ~3 V) C8 R, y- ^قىيىن نۇقتا:ئەمەلىيەت داۋامىدا ئوقۇغۇچىلار سۈرەتنى كېسىش ،سۈرەتنى ئويۇش بىلىملىرىدىن پايدىلنالايدىغان ۋە قول سىلىپ ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش
5 E9 a5 g8 p9 W1 M7 B" h% Kنىشانغا يەتكۇزۇش جەريانى:  v, @/ P5 a) ^8 F4 U* H$ t8 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئۆلگە كۈرسىتىش،ئوقۇغۇچىلارنى مەشىق قىلشقا يىتەكلەش، سۈرەتنى كېسىش،سۈرەتنى ئويۇش ئارقىلىق،سۈرەتلەرنى قانائەتلىنەرلىك ئۈنۈمگە يەتكۈزۈپ،ئەمەلىي قوللنىش ئىھتىياجىنى قاندۇرغىلى بولىدۇ .كۆپ ساندىكى سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش يۇمشاق دىتاللىرىدا ئالاھىدىلىكىنى تەڭشىگىلى بولىدۇ.3 U1 b: F& R$ j; ?3 }% {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قول سېلىپ ئىشلەڭ - ?+ a+ T. g2 m5 G# Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.كەسمەكچى بولغان سۈرەتنى ئېچىپ   قورالىنى تاللايمىز.
; K# L  r- O5 x8 j3 N" a2.سۈرەت يۇزىدە مائۇس ئىستىرىلكىسىنى سۆرەش ئارقىلىق بىردانە تىك توت تەرەپلىك تەھرەرلەش رايونىنى سىزىڭ.3 B' ?6 `* |) G" p% R# h/ [) G) Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.تەھرىرلەش رامكىسىدىكى كونتىروللاش نوقتىلىرىنى سورەش ئارقىلىق كەسكەن سۈرەتنىڭ چوڭكىچىكلىكىنى تەڭشەڭ.ئەڭ ئاخىرىدا قىيتۇرۇش كۇنۇپكىسىنى باسسىڭىز ياكى تەھرىرلەش رايونى ئىچىنى ئىككى چەكسىڭىز كىسىش مەشخۇلاتى تاماملىنىدۇ.
# l6 x2 k. d! B6 x" I) C2 O! w4 B2.سۈرەتنى ئويۇش : X) y6 K/ D# z& ?: X; gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۇرەتنى ئويۇشنىڭ ئۇسۇللىرى ناھايىتى كوپ،چورىسى قائىدىلىك،دېكراتسىيەسى يەككە بولغان ئوبىكتىلارنى ئويغاندا دېكراتسىيەسىنى سۈزۈك قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىلغا مەشخۇلات ناھايىتى ئاسانلىشىدۇ.+ _# B8 T) }% H" K9 ~  jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۆرىلىرى بىر قەدەر قائىدىلىك بولغان ئوبيركتنى ئويۇش3 u2 ?# P0 u) aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئويىدىغان ئوبيېكتىنى ئۆز ئىچىگە ئالغان سۈرەتنى ئاچىمىز.
' n7 c$ {1 T* z! P0 [) E1 d2.«图像-模式-索引颜色»(سۈرەت-مودېل-ئىندېكىس رەڭگى)ناملىق بۇيريقنى ئىجرا قىلىپ،سۈرەتنى ئىندېكىس رەڭ مودېلىغا ئايلاندۇرۋالىمىز.بۇنداق قىلغاندا دېكراتسىيە رەڭگىنى چىقىرۋېتىپ سۈزۈك قىلغىلى بولىدۇ.
; Y* h! _2 C7 J2 k4 R: }* U3. قورالىنى تاللاپ،تۇر تاللاش ئىستونىدىن«容差»(يول قويۇلىدىغان پەرىق)قىممىتىنى مۇۋاپىق بەلگىلەيمىز.ئاندىن shiftكۇنۇپكىسىنى بېسىپ تۇرۇپ دېكراتسىيەنى چېكىمىز.رايوننى تاللىغاندىن كىيىنdel كۇنۇپكىسىنى بېسىپ،دېكراتسىيەنى بىۋاستە سۈزۈككە ئۆزگەرتىىمىز(كۈل رەڭ ۋە ئاق كاتەك كۆرىنىدۇ).
6 e/ L2 q+ f7 G; F0 {4. قورالىنى تاللاپ،دېكراتسىيەدىكى پاكىز ئۆچۇرۇلمىگەن قىسىملىرىنى ئۆچۇرۋىتىمىز.
, Z0 c3 u5 ]3 C4 h4 M6 K, l- Y0 E- I) h  u, A$ M0 _0 B, R  y: wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۆرىلىرى غۇۋا بولغان ئوبيېكتنى ئويۇش$ M7 G6 Y$ Z) J/ @# Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.سۈرەتنى ئېچىپ،«滤镜-抽出» (فىتېر-تارتىپ چىقىرىش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،ئۇنىڭ دىيالوگ رامكىسىنى ئېچىپ، قورالى ئارقىلىق سۈرەتنى مۇۋاپىق چوڭايتىمىز.# Y5 X$ L6 Y6 `7 z5 U' U) [& sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. قورالىنى تاللاپ ھەمدە قەلەم ئۇچىنى مۇۋاپىق چوڭلۇقتا بەلگىلەيمىز.ئاندىن مائۇس ئىستېرىكىسىنى كېپىنىك
: u& P' v4 d& U/ K" H% j1 e# x3 Zچېگراسىنى بويلاپ سۆرەپ،كۈچلۈك نۇر سىزىمىز.قورالىنى ئىشلىتىپ،ئارتۇقچە كۈچلۇك نۇرلارنى ئۆچۇرۋىتىمىز.
$ O3 A+ y7 B- p* E" ~8 b/ o3. قورالىنى تاللاپ،ئاندىن كېپىنەك سۈرىتىنىڭ ئىچىنى چېكىپ،سۈرەتنى تولدۇرىمىز.+ N' z0 Z: O9 f+ r, a2 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.预览كۇنۇپكىنى چېكىپ،تارتىپ چىقىرىلىدىغان سۈرەتنى ئاندىن كۆزىتىمىز.2 n$ u1 S, w$ c! k$ O. `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. قورالىنى تاللاپ،كېپىنەك سۇرىتىنىڭ چۆرىسىنى بويلاپ سىزىپ،ئارتۇق ئىزلارنى ئۆچۈرۈۋېتىمىز.3 T% x, }0 g3 v6 y+ Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. قورالىنى تاللاپ،مائۇس ئىستىرىلكىسىنى كېپىنەك چۆرىسىنى بويلاپ سۆرەش ئارقىلىق سۈرەت چۆرىسىنى مۇۋاپىق
  d6 Z( v- n0 z& }' z, k; H بىزەيمىز.( ^4 N* c& T, rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.سۈرەتتىن قانائەتلەنگەندىن كېيىن 确定كۇنۇپكىنى چېكىپ،سۈزۈك دېكراتسىيەسى بار سۇرەتنى تارتىپ چىقىرىمىز.
5 b2 z" s! w; G' A6 b7 Uدوسكا لاھىيەسى:, s) V, Q: \) W7 C0 f- L0 U" N7 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى باب  سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش
! V8 a% @0 Q; [- Y1 D) ~  J2-پائالىيەت سۇرەتنى كېسىش ۋە جىپسىلاش
5 q# P" W# B  \! b$ i: m 1-سۈرەتنى كېسىش% z1 L/ D* t: ~5 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. سۈرەتنى ئويۇش
5 r/ I$ Q2 \5 ], _ قەدەم باسقۇچلار
. m/ K# z& J' H2 N* S9 y/ \/ v4 s* zتاپشۇرۇق:ئۆتۇلگەن دەرىس مەزمۇننى ئەمەلى بىلمىگە ئايلاندۇرۇپ ئەمەلى ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش.5 y% I; W0 r( ?) Q; [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىستىن كېينكى يەكۈن:
& f9 \# e) G8 @8 t8 |                                                                                                                  
+ q! A+ a' U* F7 }& x                                                                                                                  
; B8 e* i  s* @9 K                                                                                                                 
5 e" F8 O* D" t$ i  o) N                                                                                                                  H% P4 w: \+ @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                 , F5 Q$ M$ @# @9 T/ G8 Q/ Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     . |" C1 k$ Z1 v+ j- f8 U- @$ d, Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
! t1 p  W% f4 _$ y) N. m% D                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
9 l0 V7 l1 o3 g                                                                                                                                                                                                                                 9 T( n3 V0 E6 X8 ], {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                            # ^9 m$ A% @) V; x9 N0 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گورۇپپا مەسئۇلى ئىمزاسى: " X$ l* q6 e6 G0 E, f1 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                       * P* A: |7 r3 ^1 T, ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                  2014-يىلى  -ئاينىڭ  -كۈنى! S; c( ?+ Q2 `6 l5 e. n& bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 f/ g- g/ z# M: a* gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

, M( s0 [/ M# w, B
" v3 i1 A2 _5 a5 G# Lئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش & B- e7 ~* L/ x- i1 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-پائالىيەت سۇرەتنى كېسىش ۋە جىپسىلاش3.سۈرەتنى جىپسىلاش
+ y) [- K* c, m# Xبىلىم ۋە ئىقتىدار يېتلىدۇرۇش نىشانى: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەتنى جىپسىلاش قائىدىسى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ئېھتىياجىغا ئاساسەن سۈرەت سۈرەتنى جىپسىلاش ئىقىتدارى يېتلىدۇرلىدۇ.
1 T. [, e8 H4 ^9 o. i; X3 Wھېسيات،پۇزىتسىيە،قىممەت قاراش: ئوقۇغۇچىلارنى سۈرەتنى جىپسىلاش مەشغۇلاتى بىلەن تونۇشتۇرۇش ھەمدە ،پەن تېخنىكىغا تايىنىدىغان قاراشىنى يېتلىدۇرۇش., C8 {" h/ N& bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم نوقتا: ئوقۇغۇچىلار سۈرەتنى جىپسىلاشقا ئائىت نەزەرىيۋى بىلىمنى ئىگەللەش.3 a5 L  o# i# n: n) `6 j) wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قىيىن نۇقتا:ئەمەلىيەت داۋامىدا ئوقۇغۇچىلار سۈرەتنى جىپسىلاش بىلىملىرىدىن پايدىلنالايدىغان ۋە قول سىلىپ ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش" ?' G1 X6 o3 \7 X1 V) j( k( ?( D2 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نىشانغا يەتكۇزۇش جەريانى:( c3 q" _. d2 G! P  b# b& n1 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئۆلگە كۈرسىتىش،ئوقۇغۇچىلارنى مەشىق قىلشقا يىتەكلەش، سۈرەتنى جىپسىلاش ئارقىلىق،سۈرەتلەرنى قانائەتلىنەرلىك ئۈنۈمگە يەتكۈزۈپ،ئەمەلىي قوللنىش ئىھتىياجىنى قاندۇرغىلى بولىدۇ .كۆپ ساندىكى سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش يۇمشاق دىتاللىرىدا سۈرەتنى جىپسىلاپ تەڭشىگىلى بولىدۇ.8 u. |0 m0 t/ D5 n( [7 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.سۈرەتنى جىپسىلاش 5 Y1 R% m* O# I: R2 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۇرەتىنى ئويۇن ئۇسۇللىرنى  ئىگەللىۋالغاندىن كىيىن سۇرەتنى جىپسىلاش مەشغۇلاتنى ناھايىتى ئاددىيلشىپ كىتىدۇ . photoshopدا سۇرەتلەرنى جىپسىلىغاندا كوپىنىچە ئوخشاش ئوبىكىتلار ئوخشىمىغان قەۋتلەرگە قويىلىدۇ شۇڭا سۇرەت قەۋتى ناھاىتي مۇھىم  بولغان بىر ئۇقۇم   ، كۆپ ساندىكى سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش يۇمشاق دىتاېلىرى سۈرەت قەۋىتى ئاساسىغا قۇرۇلغان.7 {2 `( r; c+ p% g: L- Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۈرەت قەۋىتى بىلەن تۇنۇشۇش# g$ P, o5 f* D1 J. gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۈرەت ئۇيۇش ئۇسۇلىنى ئىگىلىۋالغاندىن كىيىن،سۈرەت جىپىسلاش،كۆپىنىچە ئوخشاش بولمىغان ئوبىيكىتلار ئوخشىمىغان  قەۋەتلەرگە قۇيۇلىدۇ ،شۇڭا سۈرەت قەۋىتى ئاساسىغا قۇرۇلغان.
2 Y7 ^" i# n3 K* H4 n' [قول سېلىپ ئشلەڭ8 }; X4 W* c5 Q' q" V1 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)«描鸡鸭»نامىلىق سۈرەت ھۆججىتىنى ئاچىمىز
0 K2 @* w' I3 L4 }2)«窗口-图层»(كۆزنەك-سۈرەت قەۋىتى)ناملىق بۇيرىقنى ئىجىرا قىلىپ،ئۇنىڭ تەڭشەش تاختىسىنى ئېچىپ،ئۇنىڭ ئۆزئىچىگە ئالغان سۈرەت قەۋەتلىرىنى كۆزىتىمىز . 1 G3 ~1 O2 b. o8 S/ Y' V+ K" n9 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) سىنبەلگىسىنى چىكىپ،ماس ھالدا سۈرەت قەۋېتىگە ئۇرۇنلاشقان سۈرەتنى يۇشۇرۇپ ،سۈرەت ئۆزگىرىشنى كۆزىتىمىز.$ |& ]4 w1 ?* v& `: X6 G3 g4 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۈرەت قەۋىتىنىڭ ئاساسلىق مەشغۇلاتى8 p8 f2 o! H& t! Q" C  p( A0 ]. {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)«颜色圆PSD»ناملىق سۈرەت ھۆجىتىنى ئېچىپ،سۈرەت قەۋىتىنى تەڭشەش تاختىسىىدىكى كۆز سىنبەلگىسىنى چىكىپ سۈرەت ئۆزئچىگە ئالغان قەۋەت سانىنى كۆزىتىمىز, j6 F# J( w* K' U/ }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) يۇقىرىدابايان قىلىپ ئۆتىلىگەن ئاساسى مەشغۇلاتلانى ئشلەپ،سۈرەتنىڭ ئۆزگىرىشىنى كۆزىتىمىز.
2 q" i2 g* W. Q% Uقانال بىلەن تونۇشۇش   ~0 i% w1 S0 v$ R  J" j8 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
رەڭلىك قانال بىلەن تونۇشۇش
9 O& [8 {* s! ?9 d2 Q# j1)«RGB通道»سۈرەت ھۆججىتىنى ئېچىپ،«通道»(قانال)ناملىق تەڭشەش تاختىسىدىكى كۆز سىنبەلگىسى نى چىكىپ،مۇناسىۋەتلىك قانالنى يۇشۇرۇپ سۈرەتنىڭ ئۆزگىرىشىنى كۆزىتمىز.9 c  |2 d  `% iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)«Bottles(CMYK)»ناملىق سۈرەت ھۆججتىنى ئېچىپ،يۇقىرىقىغا ئوخشاش مەشغۇلاتنى ئېلىپ بېرىپ،ماس قاناللارنى يۇشۇرۇپ،سۈرەت ئۆزگىرىشىنى كۆزىتىمىز.4 \# f+ x. g6 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«通道»(قانال)ناملىق تەڭشەش تاختىسىدىكى مەلۇم بىر رەڭ قانىلىنى چەككەندە،ئۇ قانال تاللىنىدۇ؛شىفىت كۇنۇپكىسىنى بېسىپ تۇرۇپ يەنە بىر قېتىم رەڭ قانىلىنى چەككەندەبىر قانچە قاناللارنى تاللىغىلى بولىدۇ؛ئونۋېرسال قانالنى چەككەندە بارلىق رەڭ قاناللىرى تاللىنىدۇ. رەڭ قاناللىرىنى تاللىغاندىن كىيىن ئۇنى تەھرىرلەپ ئىش قوشقىلى بولىدۇ.مەسىلەن، رەسىم سىزىش قۇرالى ئارقىلىق رەسىم سىزغاندا،ئاق رەڭ ئارقىلىق سىزىپ قانالغا ماس ھالدىكى رەڭ مەزمۇنىنى قوشقىلى،قارا رەڭ ئارقىلىق سىزىپ قانالدىن ماس رەڭ مەزمۇنىنى چىقىرۋەتكىلى بولىدۇ.كۈل رەڭ بىرقەدەر ئالاھىدە بولۇپ،ئۇ ئارقىلىق ئوخشىمىغان قاتلاملاردىكى سۈزۇك ئۈنۈملەرنى ھاسىل قىلغىلى بولىدۇ.; p( F: q3 q( |! w; w# Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قول سېلىپ ئىشلەڭ
5 v' ^' {: r! \: x1 ^9 B4 Iتۆۋەندىكى سۈرەتكە كۆك ئاسمان،ئاق بۇلۇت قوشۇڭ.
8 `( u1 _0 q3 A$ k8 h% I1)«公园-景»ناملىق سۈرەت ھۆججىتىنى ئېچىپ،قورالىنى تاللايمىز.  كۇنۇپكىسىنى بېسىپ تۇرۇپ،سۈرەتنىڭ ئۈستى قىسمىنى كۆپ قېتىم چېكىپ،ئاسمان بوشلۇقى دېكراتسىيەسىنى تاللايمىز.
& O! F/ W4 ?8 ]4 h6 O5 i" q2)«选择-存储选区»(تاللاش-تاللىغان رايوننى ساقلاش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،ئىچىلغان دىيالوگ رامكىدا،تاللىغان رايوننىAlphal قانىلىغا ساقلاپ قويىمىز.
8 H; D) f7 W$ z/ A* C3)ئاق بۇلۇت بار كۆك ئاسمان سۈرىتدىن بىرنى ئېچىپ، قورالىنى تاللاپ،ئاچقان سۈرەتنى «公园-景»ناملىق سۈرەتكە سۆرەپ ئەكىرىمىز ھەمدە ئورنىنى مۇۋاپىق تەڭشەيمىز.* Z& @0 H4 J5 |5 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4)« 选择-存储选区»(تاللاش-تاللانغان رايوننى ئەكىرىش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،ئېچىلغان دىئالوگ رامكىدا مۇۋاپىق بەلگىلەش ئېلىپ بېرىپ،ساقلاپ قويۇلغان تاللاش رايونىنى«反相» (فازا ئۆرۈش )ئارقىلىق نۆۋەتتىكى سۈرەتكە ئەكىرىمىز.6 t3 l* G1 t- ?( kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5)Deleteكۇنۇپكىسىنى بېسىپ،تاللانغان رايوندىكى سۈرەتنى ئۆچۈرۈپ تاشلايمىز.ئاندىن تاللانغان رايوننى ئەمەلدىن قالدۇرسىاق،سۈرەت جىپسىلاش مەشغۇلاتى تاماملىنىدۇ.! _3 b# \4 L' w0 s4 G# R8 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6)通道ناملىق تەڭشەش تاختىسىدىكى ئۆزئىچىگە ئالغان قاناللارنى كۆزىتىپ،ئاندىن كېيىن رەڭ قانىلىنى يوشۇرۇپ،كۆرسىتىلىش ئۈنۈمىنى كۆزىتىمىز.7 T5 ?6 F% H7 J$ ]# a* P/ Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«绿洲变沙漠» (بوستانلىقنىڭ قۇملۇققا ئايلىنىشى)دېگەن تېمىدىكى تەشۋىقات سۈرىتىنى ئىشلەش.
1 G5 e  X; S( P/ d" J; ]1)«沙漠»(قۇملۇق)ناملىق سۈرەتنى ئىچىپ،«通道»(قانال)ناملىق تەڭشەش تاختىسىدىكى  كۇنۇپكىنى چېكىپ،Alphalناملىق قانالنى يېڭىدىن قۇرىمىز،سۈرەت كۆزنىكى قارا رەڭگە ئۆزگىرىدۇ.
' M9 s5 Y* a8 \( A0 `+ c9 B2)ئالدى كۆرۇنۇش رەڭگىنى قارا قىلىپ بەلگىلەپ، قورالىنى تاللاپ،تۇرتاللاش ئىستوندىن«前景色到背景色渐变»(ئالدى كۆرۇنۇش رەڭگىدىن دېكراتسىيە رەڭگىگە تەدرىجىي ئۆزگىرىش)ناملىق تۈرنى تاللايمىز،ئاندىن مائۇسنى يۇقىرىدىن تۆۋەنگە قارىتىپ سۆرەپ قارىدىن ئاققا تەدرجىي ئۆزگەرگەن ئۈنۈمىنى ھاسىل قىلىمىز. Alphal قانىلىدا،ئاق رەڭ تاللانغان رايوننى ئىپادىلەيدۇ.شۇڭا،بۇ باسقۇچتىن كىيىن قانىلىدا تەدرىجىي ئۆزگىرىدىغان بۇ رايون قۇرۇلىدۇ.
. S; X% l; I/ a2 w3 @* }# F; j' A3)« RGB»قانىلنى چىكىپ ،رەڭ قانىلىنى كۆرسىتىمىز ئاندىن كىيىن«选择-载入选区» (تاللاش-تاللانغان رايوننى ئەكىرىش)ناملىق بۇيرۇقنى ئىجرا قىلىپ،قانىلىدىكى تاللانغان رايوننى ئەكىرىمىز.
% c, I4 u) m" D$ B( i4)« 通道»(قانال)نى تەڭشەپ يۈز تاختىسىدىكى كۇنۇپكىنى چىكىپ،قانىلىنى ئۆچۈرۋىتىمىز.& b2 c* T: M! V2 u: ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5)«绿洲»(بوستانلىق)ناملىق سۈرەتنى يەنە بىر قېتىم ئېچىپ،ئاندىن،«沙漠»(قۇملۇق)ناملىق سۈرەتتىن تاللانغان رايوننى ئەكىرىمىز ھەمدە ئەكىرگەن سۈرەت ئورنىنى مۇۋاپىق تەڭشەيمىز.بۇنىڭ بىلەن سۈرەتلەرنى بىرلەشتۈرۈش مەشغۇلاتى تاماملىنىدۇ.
, i7 a5 m0 g: P; [) }2 sدوسكا لاھىيەسى:! S( l7 i- M. F6 y1 U% Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى باب   سۈرەت بىر تەرەپ قىلىش
7 v/ H- V  Y7 k5 D  P0 d2-پائالىيەت سۇرەتنى كېسىش ۋە جىپسىلاش
. A+ H; K- F1 C- x* `0 Y 3-سۈرەتنى جىپسىلاش( e2 {. ^$ f; ^. a# j% G, z; mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قەدەم باسقۇچلار
' `) v( P: n9 u3 G: s- i# w) gتاپشۇرۇق:ئۆتۇلگەن دەرىس مەزمۇننى ئەمەلى بىلمىگە ئايلاندۇرۇپ ئەمەلى ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش.; G8 b$ h) i5 M+ M: w' d' o; D! B5 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىستىن كېينكى يەكۈن:
# V: M% J0 n! z4 t" C1 ?                                                                                                                  6 }& {6 E. T# |9 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                   3 p  ~& y: i) Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                 0 f4 f$ Q1 y+ f3 f: H0 S. fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                               
2 ?, U: }$ t2 c# J9 Y                                                                                                                 5 q" y* ]8 C2 A5 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
6 @/ Q& }% J. z) Z* M                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
( m% [9 t1 g7 Z9 U. N                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   ( Y$ }$ C- ~8 |* I: l6 C1 h! nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                                                                                                                                                                 
7 O# E+ I' u( p7 U                                                                                                                            6 B2 ]8 D: p" {% Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گورۇپپا مەسئۇلى ئىمزاسى:
. i( W5 Z- l$ H2 y8 w/ ~5 [- t" S                                                       , \9 A0 ]# V2 O2 Z) ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                  2014-يىلى  -ئاينىڭ  -كۈنى/ g+ Y; T/ i/ b: K1 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

1 ^: |5 \  A9 L: l/ u# d, V
0 o% W4 E( t  D4 S# i' v/ x! e9 B. A7 }& `* {$ Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; t* R6 k6 J6 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ o/ G- I, o* b. T7 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 e6 u% E2 L" R+ E# c( |4 m

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +55 ئىناۋەت +40 تەڭگە +25 بايلىق +55 تۆھپە +40 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 55 + 40 + 25 + 55 + 40 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-4-18 00:32:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ دەرس لايىھەسىنىڭ داۋامى يەنە بارمۇ ياكى يوقمۇ؟+ J( [5 t! l1 y1 f& ~4 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەر تۈگىگەن بولسا ئالدىنقى ئىككى تېمىڭىز بىلەن قوشۇپ مەن بىرلەشتۈرۈپ بىرلا تېما قىلىپ قويۇپ، تېمىڭىزنى نادىر تېما قىلپ بەلگىلەپ قويايلى، ئىشلەتكۈچىلەرگە قولايلىق بولىدۇ.
ۋاقتى: 2014-4-22 16:19:59 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماڭا بەك لازىمتى داۋامىنى يوللىۋىتەمسىز. رەخمەت سىزگە.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-6 03:58

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش