روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2271|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

2013/2012-ئوقۇش يىلى 2-ماۋسۇملۇق ئوقۇتۇش خىزمەت خۇلاسسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
2013/2012-ئوقۇش يىلى 2-ماۋسۇملۇق ئوقۇتۇش خىزمەت خۇلاسسى
: P! @  e' b+ O) g, c1 }  a3 K2 v6 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پارتىيىنىڭ مائارىپ فاڭجىنىنى ھەقىقى ئىزچىللاشتۇرۇپ ،ساپا مائارىپىنى يولغا قويۇپ، بىر نىيەتتە ئىتتپاقلىشىپ، يىڭى دەرس ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈش ئۈچۈن بۇ ماۋسۇمدا تۆۋەندىكى خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلىدۇق.
) _( q9 V$ H, {' U# s/ b8 sسىياسى ئىددىيىۋى خىزمىتى جەھەتتە:
# ~' O( E4 C6 y* E7 i2 m( H! C7 i+ y1. ئىلمى بۆلۈم مەكتەپ پارتىيە ياچيىكىسى رەھبەرلىك  قىلىش، مەكتەپ مۇدىرى ئوموميۈزلۈك مەسئۈل بولۇش، ئىلمى مۇدىر كونكىرىت يىتەكچىلىك قىلىش ئاساسىدا خىزمەتلەرنى ئەستايىدىل ئورۇنلاشتۇرۇپ، مەكتىۋىمىزنىڭ ئەمىلى ئەھۋالىغا ئاساسەن تولۇق ئوتتۇرا ئوقۇتۇشى بىلەن تولۇقسىز ئوتتۇرا ئوقۇتۇشىنى ئايرىپ باشقۇرۇشنى تىخىمۇ كۈچەيتتۇق. ھەرقايسى دەرسلەرنى دۆلەت بەلگىلەپ بەرگەن پىلان بويىچە دەرس جەدىۋىلىگە ئورۇنلاشتۇرۇپ، دەرس ئۆلچىمىنىڭ تەلىۋى بويىچە ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىپ، دەرس پىلانىنىڭ ئورونلىنىشقا كاپالەتلىك قىلدۇق.
, n% a% o8 K1 L  J; W. |% Y( [2. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ساپاسىنى ئۆستۈرۈش، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىش ئورنىنى سۆيۈپ كەسىپنى قەدىرلەش، ئوقۇغۇچىلارنى سۆيۈش ئىڭىنى تىخىمۇ يۇقىرى كۆتۈردۇق. ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان پارتىيە ئىستىلى پاكلىق قۇرۇلۇشى خىزمىتىگە دائىر تەشۋىقى تەربىيىنى كۈچەيتىپ، كەسىپتىكى ھەرخىل ناتوغرا ئىستىللارغا قەتئى قارشى تۇرۇپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش جەريانىدا ئىستىلى دۇرۇس بولۇش، پاك ئىنتىزامچان بولۇشنى ھەقىقى ئىشقا ئاشۇرۇپ، ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاقىغا ئاڭلىق رىئايە قىلىپ، دەرس ئۆتۈش جەريانىدا دەرس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا ماركىسىزىملىق«بەش قاراش تەربىيىسى»،ئاتىزىم تەربىيىسى، دىنىڭ سىڭىپ كىرىشنى چەكلەش تەربىيىسى، بىخەتەرلىك تەربىيىسى، ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىغى تەربىيىسى ئىلىپ بىرىشنى ھەقىقى ئىشقا ئاشۇردۇق./ {) a+ c$ q5 G' Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئوقۇتۇش خىزمىتى جەريانىدا ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنى زىچ ئىتپاقلاشتۇرۇپ، مەنىۋى مەدەنىيلىك خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ، مەدىنيەتلىك، ئەدەپلىك بولۇشنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويۇپ، تىنىچ، ئىتتىپاق بولۇشنى تەكىتلەپ، تىنىچ-ئامانلىق قۇرۇلۇشى خىزمىتىنى كۈچەيتىپ، تىرىشىپ بىخەتەر، مەدەنى كىچىك رايۇن بەرپا قىلىپ، ھەممە ئادەم موھىتقا كۆڭۈل بۆلىدىغان، موھىتنى ئاسرايدىغان ياخشى ئادەتنى  شەكىللەندۈرۈپ، مەكتەپ قىياپىتى ۋە ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار قىياپىتىدە يىڭى يۈكسىلىشنى قولغا كەلتۈرۈپ، مەكتىپىمىزنىڭ ئۆزىگە خاس بولغان ھويلا ئارام مەدەنىيىتى شەكىللەندۈرۈلدى.. u' l3 q: r* b$ R: tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. مەكتىپىمىزنىڭ ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىنى جانلاندۇرۇش ئۈچۈن ئوقۇتۇشنىڭ دائىملىق باشقۇرۇش خىزمىتىنى تىخىمۇ چىڭ تۇتۇپ، ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىدە ئەخلاق تەربىيىنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويۇپ، ئەخلاق تەربىيىسنىڭ دەرسخانا ئوقۇتۇشىدىكى ئەمىللىشىشىنى چىڭ تۇتۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەرجەھەتتىن ئەتراپلىق تەرەققى قىلىشىنى تىرىشىپ يۇقىرى كۆتۈردۇق.
3 f' `' D9 g$ ]. j& Nئوقۇ- ئوقۇتۇش خىزمىتى جەھەتتە:
. K* M. V$ g7 h3 k; i7 ~7 K$ `+ p1. ئىلمى بۆلۈمدىكى خادىملار دەرس ئاڭلاشنى چىڭ تۇتۇپ، ھەر ھەپتىدە ئىككى سائەت ئوچۇق دەرس ئۆتۈشنى ئىشقا ئاشۇرۇپ، مۇئەييەنلەشتۈرۈشكە تىگىشلىك تەرەپلەرنى مۇئەييەنلەشتۈرپ، تۈزىتىشكە تىگىشلىك تەرەپلەر ۋاقتىدا كۆرسىتىپ بىرىلدى. 0 |' s( d( S9 e" a: D4 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. كەسپى مەدىنيەت ئۈگىنىش، ئوچۇق دەرس ئۆتۈش، دەرس ئاڭلاش، ئۆزلگىدىن ئۈگىنىش شەكىللىرى ئارقىلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى ساپاسى يۇقىرى كۆتۈرۈلدى.
1 Q4 e  d- g$ y/ _3 Q3. ھەر ھەپتىدىكى ئىككى سائەتلىك كەسپى مەدىنيەت ئۈگىنىش ۋاقتىدىن پايدىلىنىپ ئوقۇتقۇچىلارنى كەسىپ قۇرۇلمىسى بويىچە گۇرۇپپىلارغا ئايرىپ، ئۆز كەسپى بويىچە ئۈگىنىشنى يولغا قويۇپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى بىلىم ساپاسىنى ئۈزلۈكسىز ئۆستۈرۈپ، كەسپى ئۈگىنىش ۋاقتىدا كەسىپلەر بويىچە مۇھاكىمە ئىلىپ بىرىلدى.
3 T! Q- Y: }" c' E+ m4. «ناھىيە دەرىجىلىك باغۋەن» لەرنىڭ رولىنى تولۇق جارى قىلدۇرۇپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ پەن تۈرى بويىچە ئوچۇق دەرس ئۆتۈش ۋە كۆرەك دەرس ئۆتۈشنى چىڭ تۇتتۇق. 5-ئاي ئىچىدە ھەرقايسى ئوقۇتۇش گۇرۇپپىلىرىدىن ئوقۇتۇش ماھىرى تاللانغان مۇكاپاتلىق ئوچۇق دەرس ئۆتكۈزۈپ ئىلغار تىپلارنى تۇرغۇزۇپ،  ئالدىنقى 3-دەرىجىگىچە بولغان ئوقۇتقۇچىلارنى موكاپاتلاپ،  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  ئىزدىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈلدى.
! a& w9 j7 m6 }$ I9 t! a5. دەرس ئاڭلاش جەھەتتە ھەپتىسىگە ئىككى قىتىمدىن دەرس ئاڭلاشنى يولغا قويدۇق ھەم ئاڭلىغان دەرسنىڭ ھەقىقى بولۇشقا كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن ئوقۇتۇش گۇرۇپپا باشلىقلىرى نازارەتچىلىك قىلىش تۈزىمىنى يولغا قويولدى. دەرس ئاڭلاشنى كۈچەيتىپ، كەسپى ساپاسى تۆۋەن بولغان ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەشنى چىڭ تۇتۇلدى.
: s  E- B# s: \/ E8 J# W6. ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈشنىڭ چارە تەدبىرلىرى توغرىسىدا ئوقۇتقۇچىلاردىن پىكىر-تەكلىپ ئىلىپ، مۇھاكىمىگە ئۇيۇشتۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلاردىن دەرس ۋە دەرس ئوقۇتقۇچىلىرىغا قارىتا پىكىر-تەكلىپ ئىلىپ،   ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىكىر ئىنكاسى بىرقەدەر كۆپ بولغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسىنى ئاڭلاپ ، قىسقا مۇددەت ئىچىدە ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە مىتودىنى ياخشىلاشقا يىتەكچىلىك قىلىندى.
( G! O1 `& A# U* M" ^7. يىڭى دەرس ئىسلاھاتىغا پائال ماسلىشىش ئۈچۈن يىڭى دەرسلىك بويىچە ئۆزمەكتىپىدە تەربىيلەش،  ئۈگىنىش پائالىيىتىنى سىستىمىلىق قانات يايدۇرۇپ، 5-ئاي ئىچىدە بىر قىتىم سۈپەت تەكشۈرۈش ئىمتىھانى ئىلىپ، ئوقۇتۇش سۈپىتى جەھەتتە ساقلانغان مەسىللەرنى تىپىپ چىقىپ، ۋاقتىدا تۈزۈتۈپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنىڭ يەنىمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈلىشى ئۈچۈن تىرىشچانلىق كۆرىسەتتۇق. ئوقۇتقۇچىلارنى يىڭى دەرسلىك بويىچە تەربىيلەشنى چىڭ تۇتۇپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسخانا ئوقۇتۇش ئىقتىدارىنى،  ئۆزلىگىدىن ئۈگىنىپ قايتا تەپەككۇر قىلىش ئىقتىدارىنى، ئوقۇتۇشتا يىڭىلىق يارىتىش ۋە ئوقۇتۇش ئىلمى تەتقىقات ئىقتىدارىنى يەنىمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈپ، ئۇلارنىڭ كەسپى جەھەتتە تەرەققى قىلىش، ئوقوتۇش ئۇسۇلى جەھەتتە يىڭىلىق يارىتىشىنى قولغا كەلتۈردۇق.
$ J8 W7 d7 f0 }4 K. X 8. ئوقۇتۇشنى دائىملىق باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ، دەرسلىك پىلانىنى ئەستايىدىل ئىجرا قىلىپ، دەرس تەييارلاش، تاپشۇرۇق بىرىپ ئۆزگەرتىش قاتارلىق دائىملىق تۈزۈملەرنىڭ ئەمىلىلىشىشىنى قولغا كەلتۈردۇق.   ئوقۇتۇشنىڭ ئىچكى قىسمىدىكى ئىشلارنى تەكشۈرۈش جەھەتتە ئايدا، ھەپتىدە، گۇرۇپپىلار ۋە شەخىسلەرنى بىرلىك قىلىپ تەكشۈرۈش ئۇسۇلىنى قوللىنىپ، ئوقۇتۇشنىڭ ئىچكى قىسىمدىكى ئىشلارنىڭ ۋاقتىدا، تولوق ئورونلىنىپ مىڭىشقا كاپالەتلىك قىلدۇق، شۇنىڭ بىلەن بىرگە ئوقۇتۇشنىڭ ئىچكى قىسىمدىكى ئىشلارنى ئايدا بىر قىتىم تەكشۈرۈپ خۇلاسە قىلىندى.
. K( k0 w9 h9 L! D$ f9. تاپشۇرۇق بىرىپ ئۆزگەرتىشنى چىڭ تۇتۇپ، ئۆلچەملىك تاپشۇرۇق دەپتەردىكى تاپشۇرۇقنىڭ تولۇق ئىشلىنىشىگە كاپالەتلىك قىلىندى. ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرى بەرگەن تاپشۇرۇق دەرس مەزمۇنىغا مۇۋاپىق كەلگەن بولۇش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇر قابلىيىتىنى يىتىلدۈرەلەيدىغان بولۇش، تاپشۇرۇقنى ۋاقتىدا يىغىپ تەكشۈرۈش، تەكشۈرۈش پىكىر خۇلاسىسى يىزىلغان بولۇش، تاپشۇرۇق دەپتەر ئىشخانىدا بىسىلىپ قالماسلىقنى ئىشقا ئاشۇردۇق.* n- u8 R+ J8 Y, d% ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10. مەكتىپىمىزگە يىڭىدىن تەقسىم قىلىنغان ئوقۇتقۇچىلار، پىراكتىكانىت ئوقۇتقۇچىلار ۋە ياش ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەشنى چىڭ تۇتۇپ، ئۇلارنى نوقتىلىق تەربىيلەش ئىلىپ بىرىلدى. كالىندار پىلان تۈزۈش، دەرس لايھىسى تۈزۈش قاتارلىق ئوقۇتۇشنىڭ ئىچكى قىسمىدىكى ئىشلارنى ئىشلەش ئۇسۇللىرى توغرىسىدا ئۇلارغا چۈشەنچە بىرىپ، تونۇشىنى ئۆستۈرۈش بىلەن بىرگە ئۇلارنى پىشقەدەم، ئوقۇتۇش تەجرىبىسى مول ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسىنى كۆپرەك ئاڭلاپ، ئۇلارنىڭ دەرسخانا ئوقۇتۇشقا ماسلىشىش ئىقتىدارىنى كۈچەيتتۇق. نۆۋەتتىكى يىڭى دەرس ئىسلاھاتىنى يولغا قويۇشقا بىرلەشتۈرۈپ ئۇلارنىڭ كەسىپ ئۈستىدە ئىزدىنىش، دەرسلىكنى تەتقىق قىلىش روھىنى يىتىلدۈرۈپ، يىڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈردۇق.
& X: L% @3 V" @- S: L2 l+ ~" N11. يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدىن تولۇق پايدىلنىپ ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەش ئىلىپ باردۇق. بۇنىڭدا ئوقۇتقۇچىلارنى ئۇچۇر تىخنىكا ئاساسى بىلىملىرى ۋە يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش بىلىملىرى بويىچە تەربىيلەش ئىلىپ باردۇق.
& x4 O& v$ K8 P/ l! M; E12. تەجرىبىخانا تۈزىمىنى مۇكەممەللەشتۈرۈپ، دەرس ئۆلچىمىدە ۋە دەرسلىكتە كۆرسىتىلگەن تەجرىبە پىلانى بويىچە بار ئىمكانىيەتتىن پايدىلىنىپ، ئوقۇغۇچىلار تەجرىبىسى ۋە كۆرسەتمىلىك تەجرىبە قاتارلىقلارنى ئوقوغۇچىلارنىڭ بىۋاستە ئىشلىشىگە كاپالەتلىك قىلدۇق. ھەر قايسى پەنلەرنىڭ ئوقوغۇچىلار تەجرىبسى پىلانى ۋە كۆرسەتمىلىك تەجرىبە پىلانىنى تۇزۇپ، پىلان بويىچە ئىجرا قىلىشقا كاپالەتلىك قىلدۇق.
" V* X3 E9 X4 ^' k/ U' S3 y& b/ F13. مائارىپنىڭ ئۇچۇرلىشىشىنى ئىلگىرى سۈرۈپ ئىشلىتىش سەۋىيىسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن مەكتىپىمىزدە ھازىر بار بولغان ئۇچۇر تىخنىكا مەنبەسىدىن ياخشى پايدىلىنىپ ۋە ئىشلىتىپ، ئۇچۇر تىخنىكا ئەسلىھەلىرىنىڭ ئىقتىدارىنى جارى قىلدۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنى ھەقىقى مەنپەئەتكە ئىگە قىلىشقا تىرىشتۇق. كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدىن پايدىلنىپ ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىش كۈچەيتىلدى. شۇ ئاساستا مەكتەپتىكى بارلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئومومى دەرسىنىڭ %30 نى يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش ۋە كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش بويىچە ئۆتۈشىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇلدى. دەرسلىك دىتالى ياساشنى ئوموملاشتۇرۇش ئۈچۈن مەكتپىمىزدىكى ياش ئوقۇتقۇچىلارنى تەشكىللەپ، كومپىيوتىردا دەرسلىك دىتاللىرىنى لايىھىلەپ، ئوقۇتۇش ئەمىلىيىتىدە ئىشلىتىشنى ئىشقا ئاشۇردۇق., F0 }$ _$ B( Z# F9 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قوش تىل ئوقۇتۇش خىزمىتى جەھەتتە:! x6 q* M) R+ J: y- v) G! Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئۈزلۈكسىز مائارىپ تەربىيلەش سالمىقى ۋە قوش تىل تايانىچ ئوقۇتقۇچىلىرىنى تەربىيلەش سالمىقىنى زورايتىپ، مەكتىپىمىزدىكى ياش ئوقۇتقۇچىلارنى تۈركۈمگە بۆلۈپ ئۈزلۈكسىز مائارىپ ۋە قوشتىل ئوقۇتۇشى بويىچە تەربىيلىنىشكە ئەۋەتىپ، ئۇلارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنى يىڭىلاپ، قوشتىل ئوقۇتۇشقا ماسلىشىش ئىقتىدارى يۇقىرى كۆتۈرۈلدى. ! N1 e& T' ~' N7 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. خەنزۇتىلى ئوقۇتۇشى ۋە قوش تىل ئوقۇتۇشنى كۈچەيتىش ئۈچۈن ھەپتىدە تۆت سائەت ۋاقىت ئاجرىتىپ، ئوقۇتقۇچىلارغا  خەنزۇتىلى دەرس ئۆتۈپ، ئۇلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋىيىسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈلدى ھەمدە ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەنزۇ تىلىدىن « كۈندە ئۈچ جۈملە» ئۈگىنىشىگە قولايلىق شارائىت يارىتىپ بىرىلدى.
) p7 ~2 r( f% [9 ^, E. c3 V3. قوش تىل ئوقۇتۇشىغا بولغان رەھبەرلىكنى كۈچەيتىپ، مەكتىۋىمىزدە ئىچىلغان قوش تىل سىنىپلارنى ئەتراپلىق ياخشى باشقۇردۇق. بۇ سىنىپلارغاسەرخىل ئوقۇتقۇچىلارنى تاللاپ ئورۇنلاشتۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق بىلىم ئىلىشىنى قولغا كەلتۈردۇق.
) Z* j8 H( ~/ E4. قوش تىلى سىنىپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئاڭلاش، يىزىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ھەركۈنى كەچتە يىرىم سائەت خەنزۇ تىلى بويىچە خەۋەر كۆرۈش ۋە خاتىرە قالدۇرۇشقا تەشكىللىدۇق.+ N' x# M. y2 f5 B/ Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. خەنزۇ تىلى ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىكىدە 5-ئايدا مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقىنى مەزمۇن قىلغان قوش تىلدا نۇتۇق سۆزلەش پائالىيىتىگە ئۇيۇشتۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەنزۇتىلى ئۈگىنىش قىزغىنلىقى، ئىجادچانلىقى، شۇنداقلا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى ھىمايە قىلىش ئىڭىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسەتتۇق." I! P. p+ l0 w/ k5 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. سانجى ئىنىستىتوتىدىن مەكتىپىمىزگە پىراكتىكىغا كەلگەن ياردەمچى ئوقۇتقۇچىلارغا يىقىندىن كۆڭۈل بۆلۈپ، ئۇلارنى ئوقۇ-ئوقۇتۇش جەھەتتە ياخشى شارائىتلار بىلەن تەمىنلەپ، ئارتۇقچىلىقىنى جارى قىلدۇرۇشقا سورۇن ھازىرلاپ بىرىش بىلەن بىرگە ئۇلار بىلەن بولغان  ئالاقىنى تىخىمۇ كۈچەيتىپ، تىل ئۈگىنىش جەھەتتىكى پۇرسەتنى چىڭ تۇتۇپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋىيىسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسەتتۇق.
; L7 T9 ]) S) z  F) ^ئىككىنچى دەرسخانا ئوقۇتۇش خىزمىتى جەھەتتە:
; G  X& X* M4 o- p+ d9 _1. تەجرىبىخانىلاردا كەم بولغان، سىرتتىن سەپلەشكە ياكى ياساپ ئىشلىتىشكە ئىمكانىيەت يار بىرىدىغان ئۇسكۇنە ۋە كۆرسەتمە قوراللار، شۇنداقلا ئوقۇتۇشتا ياردەمچى قوراللارنى ئوقوتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئۆزلىرىنى ياساشقا  ئىلھاملاندۇرۇپ، ئوقوتۇش سۇپىتىنى ئۆستۇرۇشكە كاپالەتلىك قىلدۇق.
5 C8 V! _6 U4 \, m! u+ ], ]2. مەكتەپ قىرائەتخانىسىنىڭ باشقۇرۇلۇشنى چىڭ تۇتۇپ، قىرائەتخانا باشقۇرىدىغان مەخسۇس خادىمنىڭ مەسئۇلىيىتىنى ۋە باشقۇرۇش تۈزۈمىنى كۈچەيتىپ، مەكتەپ كۈتۈپخانىسىنى ھەركۈنى ئىككى سائەتتىن ئارتۇق ئىچىشقا كاپالەتلىك قىلدۇق. مەكتەپ قىرائەتخانىسىدىكى كىتاپ-ماتىرىياللارنىڭ كۆپ خىل بولۇش، رەتلىك بولۇش، تۈرلەرگە ئايرىلغان بولۇش، موھىتى پاكىزە بولۇشنى ئىشقا ئاشۇرۇپ، ھەردائىم ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىتاپ ماتىرىياللارنى ئارىيەت ئالالايدىغان، ئۇنى ئوقۇتۇشنىڭ تولوقلىمىسى سۈپىتىدە پايدىلىنالايدىغان بولۇشنى ئىشقا ئاشۇرۇلدى.' c! q  S  T. Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. «ئىككىنچى دەرسخانا» پائالىيىتىنى جانلاندۇرۇپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگۈنۈش يوللىرى كىڭەيتىلدى. ئەدەبيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىگىدە 3-ئايدا ئەدەبىيات- سەنئەت پائالىيىتى ئىلىپ بىرىلىدى؛ بىر قىتىم گۈزەل سەنئەت كۆرگەزمىسى، بىر قىتىم زىھىن سىناش مۇسابىقىسى ئىلىپ بىرىلىدى؛ فىزىكا ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىگىدە بىر قىتىم زىھىن سىناش مۇسابىقىسى ئىلىپ بىرىلىدى؛ ماتىماتىكا ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىگىدە بىر قىتىم زىھىن سىناش مۇسابىقىسى، بىئو-خىمىيە ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىگىدە بىر قىتىم ئەۋرىشكە توپلاش پائالىيىتى، قىزىقارلىق تەجرىبە؛ خەنزۇتىلى ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىگىدە سىنىپلار ئارا بىر قىتىم قوش تىلدا زىھىن سىناش پائالىيىتى؛ تەنتەربىيە ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىكىدە بىر قىتىم سىنىپلار ئارا ۋاسكىتبۇل  مۇسابىقىسى ئىلىپ بىرىلىدى.) z( f* a- L' g, v8 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. ھەر ئىككى ھەپتىدە بىر قىتىم  (پەيشەنبە) 7-، 8-سائەتلىك دەرس ۋاقتىدىن پايدىلنىپ دەرستىن سىرىتقى كۇرژۇك پائاليەتلىرى جانلاندۇرۇلىدى. بۇنىڭدا ئوقۇغۇچىلارنى ماتىماتكا ، خەنزۇتىلى ، يىزىقچىلىق كۇرژىكى؛ خىمىيە، فىزىكا، بىئولوگىيە دەرسلىرىدىن تەجرىبە، ئەۋرىشكە ۋە مودىل، ئىجادىيەت كۇرژىكى؛ تەنتەربىيە ، مۇزىكا ، گۈزەل سەنئەت كۇرژىكى قاتارلىق كۇرژۇك پائالىيەتلىرىگە تەشكىللەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى قابىلىيىتى، قىزىقىش ئالاھىدىلىكى بويىچە تەربىيلەپ، ئۇلاردا ئۇنۋىرسال ئىقتىدار يىتىلدۈرۈشكە تىرىشتۇق ھەمدە ماۋسۇم ئاخىرىدا «ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيىتى» كۆرگەزمىسى ئىلىپ بىرىپ، ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيىتىنىڭ تىخىمۇ جانلىنىشىنى تىرىشىپ قولغا كەلتۈردۇق.
  F: k0 ?9 Y, ?/ X" I: v5. ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىجادىي پائالىيىتىنى جانلاندۇرۇش ئۈچۈن 12سان قارا دوسكا ، تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتەكچىلىكىدە بىرسان مەكتەپ گىزىتى، خەنزۇتىلى ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسىنىڭ يىتىكچىلىكىدە بىر سان خەنزۇچە مەكتەپ گىزىتى چىقىرىلدى.
3 S- S' d. @+ m( L2 R3 H6. گواڭبو ۋە قارا دوسكا تەشۋىقاتىدىن پايدىلنىپ ئوقۇتۇش ۋە ئۈگۈنۈش نەتىجىسى گەۋدىلىك بولغان ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلار تەشۋىق قىلىندى. بۇ ئارقىلىق ئىلغار تىپلارنىڭ كۆپلەپ مەيدانغا كىلىشنى تىرىشىپ قولغا كەلتۈردۇق.
+ M" J( W) K: Q8 R7. مەكتىپىمىزنىڭ تەنتەربىيە خىزمىتىنى ئىلگىرى سۈرۈپ، ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەن سالامەتلىكىگە كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن، بارلىق ئوقۇغۇچىلار ئارا ساغلاملىق تەنھەركەت پائالىيىتىنى يولغا قويۇپ، «دۆلەتلىك ئوقۇغۇچىلار بەدەن سۈپەت ساغلاملىق ئۆلچىمى»نى ھەقىقى ئەمەلىيلەشتۈردۇق. ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەن ۋە پىسخىك ساغلاملىقىغا كۆڭۈل بۆلۈپ ئوقۇتقۇچىلارنى تەنھەركەت پائالىيەتلىرىگە قاتنىشىشقا يىتەكلىدۇق. مەكتىپىمىزدە  ۋاسكىتبول، ۋالىبول مۇسابىقىسى قاتارلىق تۈرلۈك تەنتەربىيە مۇسابىقىلىرىنى ئۆتكۈزۈپ ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەيپىياتى جانلاندۇرۇلدى.
5 Q; G1 U7 A2 r- s2 Rئىككى ئاساسەن ۋە ئوقۇغۇچى تۇراقلاشتۇرۇش خىزمىتى جەھەتتە:
, c7 Z5 E- K5 I5 s! A3 l' u1. «ئىككى ئاساسەن» خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك بولغان تۈرلۈك كۆرسەتكۈچلەرنى ياخشى ئىشلەپ، ناھىيىمىزنىڭ ئىككى ئاساسەن خىزمىتىنى مۇستەھكەملەش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىلارنى ئوموميۈزلۈك سەپەرۋەرلىككە كەلتۈرۈپ، مەكتىپىمىزنىڭ ئىككى ئاساسەنگە مۇناسىۋەتلىك ئارخىپ ۋە سان-سىفىرلارنىڭ تولۇق، ھەقىقى بولۇشىغا كاپالەتلىك قىلدۇق.& Z3 x2 a( p5 D7 b: qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە تۇراقلىشىشىغا ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىپ، يىزا بىلەن بولغان ھەمكارلىقنى كۈچەيتىپ، ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپكە تولۇق تۇراقلاشتۇرۇشقا كاپالەتلىك قىلىندى. مەكتەپكە كەلمىگەن ئوقۇغۇچىلارنى ھەر كۈنى يىزىلىق خەلىق ھۆكۈمىتى، ھەر جۈمە كۈنى ناھىيلىك مائارىپ ئىدارىسىغا يوللاشنى ئۈزۈلدۈرمەي چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلىدۇق.) a  Y. p. s! I! m, zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئوقۇغۇچىلارغا بولغان تەشۋىقى تەربىيىنى كۈچەيتىش بىلەن بىرگە، مەكتەپتە ياخشى بولغان ئادەم تەربىيلەش موھىتى بەرپا قىلىپ، ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپكە جەلىپ قىلىپ،  ئوقۇغۇچىلارنىڭ سەۋەپسىز دەرس قالدۇرۇش،  مەكتەپتىن قىچىشىدەك ناچار خاھىشلارنى تۈگىتىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپتىن چۈشۈپ قىلىشنىڭ ئالدى ئىلىندى.) J* x4 T2 k' e* ?" _, pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش سۈپىتى ۋە نەتىجە جەھەتتە:
7 E$ p) P/ H' D1. ئىمتىھان تۈزىمىنى مۇكەممەللەشتۈرۈپ، ئىمتىھان سۇئالىنىڭ مەخپىيەتلىكىگە قاتتىق ئەھمىيەت بىرىپ، نومۇر پاخاللىقىنىڭ ئالدىنى ئىلىشقا تىرىشىپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنى تىرىشىپ يۇقىرى كۆتۈرۈلدى.
% V4 u% Y( N% b2. ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدىكى ئېمتىھاندا ساختىپەزلىك، كۆچۈرمىچىلىك قىلىشتەك قىلمىشلارغا خاتىمە بىرىلدى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېمتىھاندىكى ئورنىنى مۇقىم بىكىتىپ، مەكتەپنىڭ ئىلمى نەتىجە ئەھۋالىغا ئاساسەن ئوقۇتقۇچىلارنى سۈپەت تەھلىلى ئىلىپ بىرىشقا تەشكىللەپ، ئۆز-ئارا تەجرىبە- ساۋاقلارنى يەكۈنلەپ، مۇھاكىمە ئىلىپ بىرىشقا يىتەكلىدۇق.
  @2 o/ e" R& f( h! c0 U& `3. ئوقۇش پۈتتۈرىدىغان سىنىپ ۋە قوش تىل سىنىپ ئوقۇغۇچىلىرىغا بولغان يىتەكچىلىك كۈچەيتىلدى. ئۇلارنىڭ ئۈگۈنۈش ۋە مۇزاكىرە ئىشلىرىنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇپ، شەنبە كۈنلىرى دەرس ئۆتۈلدى ھەمدە دەرستىن سىرىتقى كونسۇلتاتسىيە چىڭ تۇتۇلدى، ئەتتىگەن ۋە كەچتە ئوقۇغۇچىلار ئۈگىنىشكە تەشكىللەندى.* Y) B/ g, `+ ^6 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. ئىچكىرى تولوققا ھەم نوقتىلىق ئالى مەكتەپلەرگە ئوقۇغۇچى يەتكۈزۈپ بىرىشنى موھىم نوقتا قىلىپ چىڭ تۇتۇپ، ئۇلارنىڭ ئوقۇش، تۇرمۇشىغا كۆڭۈل بۆلۈپ، قەرەللىك ۋە قەرەلسىز ھالدا مانىۋىر ئىمتىھانلىرىغا تەشكىللەش ئارقىلىق ئىمتىھان بىرىش ئۇسۇلى ۋە ئۈگىنىشتە يىڭىلىق يارىتىش، ماسلىشىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ،  ئىچكىرى تولوق ۋە نوقتىلىق ئالى مەكتەپلەرگە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش ئىمتىھانلىرىدا ئومۇمىيۈزلۈك سۈپەتنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ، ياخشى نەتىجىنى قولغا كەلتۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتىلدى.
5 _% b0 I# T- g

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2تەجرىبە +32 ئىناۋەت +32 تەڭگە +32 بايلىق +32 تۆھپە +14 يىغىش سەۋەبى
ahat0902 + 20 + 20 + 20 + 20 + 7 يارايسىز
Tursun007 + 12 + 12 + 12 + 12 + 7 ياقتۇردۇم

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-4-14 21:06:20 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپقا ئالاقىدار ماتېرىياللارنى داۋاملىق تۈردە يوللاپ تۇرايلى.
ۋاقتى: 2014-4-15 12:31:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىنتايىن ئەتىراپلىق يېزىلغان خىزمەت خۇلاسىسى ئىكەن. رەھمەت سىزگە

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-19 03:18

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش