روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 6942|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئاممىۋى لۇشىيەن تەربىيەسىنى ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش پائالىيىتى ب...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
xxx بازار xxx مەكتەپنىڭ2-قىتىملىق پارتىينىڭ ئاممىۋى لۇشىيەن تەربىيەسىنى ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈشپائالىيىتى بويىچە ساقلانغان مەسىللەرنى تۈزىتىش لايىھەسى

  تۈزىتىش تەدبىرىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ،قائىدە-تۈزۈملەرنىمۇكەممەللەشتۈرۈش بولسا پارتىينىڭ ئاممىۋى لۇشىيەن تەربىيەسىنى ئەمەلىيەتتىنئۆتكۈزۈش پائالىيىتىدە ئەمەلىي ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرۈشتىكى مۇھىم ھالقا.

مەسىللەرنىتۈزىتىش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەپ ، گەۋدىلىك مەسىللەرنى ھەل قىلىپ، خەلق ئۈچۈنئەمەلىي ، پاك-دىيانەتلىك ئىش بىجىرىشنى ئەمەلىيەشتۈرۈش-پارتىينىڭ ئاممىۋى لۇشىيەنتەربىيەسىنى ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش پائالىيىتىنى يەنىمۇ ئالغا سىلجىتىپ،پائالىيەتنىڭ ئەمەلىي ئۈنۈمىگە كاپالەتلىك قىلىشتا مۇھىم ئەھمىيەتكە ئىگە.

مەسىللەرنى ئەستايدىل تۈزىتىپ، تۈزىتىش، ئەمەلىيلەشتۈرۈشباسقۇچىدىكى خىزمەتلەرنىڭ قاراتمىلىقىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن، ساقلانغانمەسىللەرگە قارىتا تۆۋەندىكىدەك تۈزىتىش لايىھىسىنى تۈزۈپ چىقتۇق.

بىرىنچى، ساقلانغان مەسىللەر
, i8 s2 l8 C& U8 V5 b7 ~

ئاممىدىن كەڭ دائىردە پىكىر ئىلىش ۋە تەكشۈرۈپ ئانالىزقىلىش ئارقىلىق تىپىپ چىقىلغان مەسىللەر تۆۋەندىكىچە:

1) بەنزە قۇرۇلۇشى كۈچلۈك ئەمەس، بەزى چوڭ مەسىللەرنىدوكلات قىلمايدۇ، بەنزە ئىتىپاق ئەمەس، بولۇپمۇ ئوقۇتقۇچىلارنى يۆتكەش مەسىلىسىدەدوكلات قىلمايدۇ، يوليۇرۇق سورىمايدۇ.

2) ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيلەش ئۇسۇلى ئاددىي،گەرچە ‹‹ئۈچنى قوغداپ، ئىككىگەقارشى تۇرۇش›› دەرىسخانىلاشتۇرۇلغانبولسىمۇ، لىكىن ئۈگەنگەننى مىڭىگە، قەلبىگە سىڭدۈرۈش يىتەرلىك ئەمەس.

3) ياخشى بولغان مەكتەپ ئىستلىنى تۇرغۇزۇش جەھەتتە،كۆپلىگەن مەكتەپلەر ئاساسىي قۇرۇلۇشقا ئەھمىيەت بىرىپ ، زېھنىنى ئوقۇتۇشقا ۋەئىددىيە ئەخلاق قۇرۇلۇشىغا قاراتمىغان.

4) ئىددىيەسىدە مەسىلە بار ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىئۆزگەرتىش تەدبىرى يىتەرلىك ئەمەس.

5) دائىملاشتۇرۇش مىخاينىزىمىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈش جەھەتتەمائارىپتا ئوتتۇرغا قويۇلغان "1113" خىزمەت مىخاينىزىمى ۋە ‹‹ئالتىنى ھۆددىگە ئىلىپ، 10نى ئىنىق بىلىش›› شەكىلگە ئايلىنىپ قىلىپ، جايىغا ئەمەلىيلەشمىگەنلىكتىىن،ئوقوغۇچىلاردا  تىزىپ كىتىش ۋە يەر ئاستى دىنئوقۇتۇش نوقتىسىدا ئوقۇش مەسلىسى كۆرۈلگەن.

6) مەسئۇليەتتىن قىچىش ئىددىيسى كۈچلۈك، تىزىپ كىتىشنىڭئالدىنى ئىلپ، داۋامغا كاپالەتلىك قىلىش خىزمىتى يىزىنىڭ ئىشى دەپ قاراش ئەھۋالىبار.

7) لايەقەتسىز ئوقوتقۇچىلارنى بىر تەرەپ قىلىش يىتەرلىكئەمەس. بولۇپمۇ ئوتتۇرا قاتلام كادىرلىرىنىڭ ئىددىيسى ۋە  مەيداندا مەسىلىسى بار ئوقوتقۇچىلارنى بىر تەرەپقىلىشى يىتەرلىك ئەمەس، ئۇلارنى تەربىيلەپ ئۆزگەرتىشتە كونكرېت چارە-تەدبىر يوق.

ئىككىنچى، مەسىللەرنى تۈزىتىش تەدبىرى
$ O/ p' @; A6 h8 `, |9 Y! i

1) بەنزە قۇرۇلۇشى كۈچلۈك ئەمەس، بەزى چوڭ مەسىللەرنىدوكلات قىلمايدۇ، بەنزە ئىتىپاق ئەمەس، بولۇپمۇ ئوقۇتقۇچىلارنى يۆتكەش مەسىلىسىدەدوكلات قىلمايدۇ، يوليۇرۇق سورىمايدۇ.

بۇ مەسىلىگە قارىتا xxx مەكتىۋىمىز رەھبەرلىك بەنزەئەزالىرى ۋە كەنت دەرىجىلىك مەكتەپلەرنىڭ مۇدىر، ئىلمىي مۇدىرلىرىغا بولغانباشقۇرۇش، نازارەت قىلىشنى كۇچايتىپ، ئۇلارنىڭ خىزمەتلىرىگە قارىتا رەھبەرلىك باھابىرىش بىلەن ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەر باھا بىرىشنى بىرلەشتۈرۈپ، باھالاشنەتىجىسى ۋە خىزمەت ئۈنۈمىنى مىقدارلاشتۇرۇپ باھالاش ئارقىلىق بەنزە ۋە بەنزەئەزالىرىنىڭ خىزمەت ئۈنۈمىنى يۇقۇرى كۆتۈرىمىز. ئوقۇتقۇچىلار ئارىسىدىن خىزمەتتەئىلغار، بەلگىلىك قوشتىل سەۋىيەسى ئىگە، تەشكىللەش ئىقتىدارى كۈچلۈكئوقۇتقۇچىلارنى تاللاپ، زاپاس كادىرلىققا ۋە رەھبەرلىك بەنزىگە تولۇقلاش ئارقىلىقمەكتەپلەرنىڭ بەنزە قۇرۇلۇشىنى كۇچايتىپلا قالماستىن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەتئاكتىپچانلىقىنى قوزغايمىز.

تۈرلۈك خىزمەتلەرنى ئەمەلىيلەشتۈرۈش داۋامىدا بايقىغانۋە تەكشۈرۈپ چىققان مەسىللەرنى ئۆز  ۋاقتىدا بازارلىق پارتىكۇمغا دوكلات قىلىپ،بازارلىق پارتىكۇمنىڭ يوليۇرۇقى ۋە كۆرسەتمىسى بويىچە بىر تەرەپ قىلىشقا ئەھمىيەتبىرىمىز.

ئوقۇتقۇچىلارنى يۆتكەشتە يازلىق ۋە قىشلىق تەتىلمەزگىلىدىن پايدىلىنىپ، مەكتەپلەرنىڭ ھەرقايسى پەن دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرىغا بولغان ئىھتىياجى،مەكتەپنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالى، ئىشتاتى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قىيىنچىلىقى قاتارلىقئەھۋاللارنى ئەتراپلىق ئويلىشىپ ئوقۇتقۇچىلارنى يۆتكەش لايىھەسىنى تۈزۈپ چىقىپ،بازارلىق پارتىكۇم دوكلات قىلىپ، بازارلىق پارتىكۇمنىڭ يوليۇرۇقى ۋە كۆرسەتمىسىبويىچە لايىھىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ،مەكتەپلەرنىڭ ئىشتاتىنىڭ مەۋسۇم بىشىدىن باشلاپمۇقىم بولۇشىغا كاپالەتلىك قىلىمىز.

تۈزىتىشكە مەسئۇل خادىم : xxx (xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ مۇدىرى) 0 e4 L) O! H8 ?3 H( ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

تۈزىتىشكە مەسئۇل ئىشخانا : xxx مەكتەپ سىياسى بۆلۈم، ئىلمىيبۆلۈم، كادىرلار ئىشخانىسى

تۈزىتىش ۋاقتى : 2014-يىلى 3-ئايدىن باشلاپ تۈزىتىپئۇزاققىچە داۋاملاشتۇرىمىز.

نازارەت قىلغۇچى رەھبەر : xxx (بازارلىق پارتكومنىڭ مۇئاۋىنشۇجىسى )

2) ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيلەش ئۇسۇلى ئاددىي،گەرچە ‹‹ئۈچنى قوغداپ، ئىككىگەقارشى تۇرۇش›› دەرىسخانىلاشتۇرۇلغانبولسىمۇ، لىكىن ئۈگەنگەننى مىڭىگە، قەلبىگە سىڭدۈرۈش يىتەرلىك ئەمەس.

بۇ مەسىلىگە قارىتا پارتىيە 18-قۇرۇلتىيى ۋە 18-نۆۋەتلىك3-ئومومىي يىغىننىڭ روھى، ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 11-نۇمۇرلۇق ھۆججىتى، ئاپتۇنۇم رايۇن،ۋىلايەت،ناھىيە، ناھىيىلىك مائارىپ خىزمەت كومىتىتى ۋە بازارلىق پارتكۇمنىڭمۇقىملىقنى قوغداش، ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا بولغان سىياسى-ئىددىۋى تەربىيەنىكۇچايتىش توغىرسىدىكى مۇناسىۋەتلىك ھۆججەت، ئوقتۇرۇشلىرىنىڭ روھى،قانۇنسىز دىنىيپائالىيەتنىڭ 26 خىل ئىپادىسى، بەش قاراش، ئۈچ تارىخ، تۆت تونۇش تەربىيەسى ۋەنۆۋەتتىكى تۈرلۈك فاڭجېن-سىياسەتلەردىن سىياسى ئۆگىنىش پىلانى تۈزۈپ،ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ۋە پارتىيە ئەزالىرىنى خاتىرە يىزىش، تەسىرات يىزىش،تەسىرات سۆزلەش، مۇھاكىمە ئىلىپ بىرىش،لىكسىيە سۆزلەش، زىھىن سىناش، نۇتۇق سۆزلەش،ئىنقىلاۋى ناخشا ئىيتىش، قىزىل فىلىم كۆرۈش، ئەدەبىيات-سەنئەت پائالىيىتى ئىلىپبىرىش قاتارلىق شەكلى كۆپخىل، مەزمۇنى مول بولغان پائالىيەتلەرگە تەشكىللەشئارقىلىق ئۆگىنىش شەكلىنى ۋە ئۆگىنىش مەزمۇنىنى بىيىتىپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭسىياسى ئۆگىنىشتىن زىرىكىش كەيپىياتىنى تۈگىتىپ، ئۆگىنىش مەزمۇنلىرىنى ئۇلارنىڭمىڭىسىگە، قەلبىگە سىڭدۈرۈپ، ئۆگىنىش ئۈنۈمىنى ھەقىقى ئۆستۈرۈشكە كاپالەتلىكقىلىمىز.

تۈزىتىشكە مەسئۇل خادىم : xxx (xxx مەكتەپنىڭ مۇدىرى) 7 ]' h& h9 [* w# Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

تۈزىتىشكە مەسئۇل ئىشخانا : xxx مەكتەپ سىياسى بۆلۈم، ئىلمىيبۆلۈم ۋە ھەرقايسى كەنىت مەكتەپلەر

تۈزىتىش ۋاقتى : 2014-يىلى 3-ئايدىن باشلاپ تۈزىتىپئۇزاققىچە داۋاملاشتۇرىمىز.

نازارەت قىلغۇچى رەھبەر : xxx (بازارلىق پارتكومنىڭ مۇئاۋىنشۇجىسى)

3) ياخشى بولغان مەكتەپ ئىستلىنى تۇرغۇزۇش جەھەتتە،كۆپلىگەن مەكتەپلەر ئاساسىي قۇرۇلۇشقا ئەھمىيەت بىرىپ ، زېھنىنى ئوقۇتۇشقا ۋەئىددىيە ئەخلاق قۇرۇلۇشىغا قاراتمىغان.

بۇ مەسىلىگە قارىتا xxx مەكتەپ ئىلمىي بۆلۈمى ۋەسىياسىي بۆلۈم مەۋسۇم بىشىدىن باشلاپ مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش تەتقىقات پىلانى، ئۆلگىلىكدەرىس، ئوچۇق دەرىس ئۆتۈش پىلانىنى تۈزۈپ چىقىپ، ھەر ھەپتىدە بىر قىتىم يىزا بويىچەئۆلگىلىك دەرىس ئۆتۈش ئارقىلىق، ئىلغار ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئوقۇتۇش تەجىربلىرىنىكىڭەيتىپ، شۇ ئارقىلىق ياش، يىڭى  ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەشنى كۇچايتىمىز. ئايدا بىر قىتىم،  يىزا بويىچە بارلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆتكەندەرىسىدىن ئىمتىھان ئىلىپ، كىشى بىشىغىچە خۇلاسە قىلىپ، نەتىسىجىنى يىللىق سىناپتەكشۈرۈش، ئۇنۋان باھالاش، يىل ئاخىردىكى ئۈنۈم ئىش ھەققىنى تارقىتىش،كادىرلارنىئۆستۈرۈش خىزمەتلىرىگە چىتىلدۇرۇپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت ئاكتىپچانلىقىنى قوزغاشئارقىلىق ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈشكە كاپالەتلىك قىلىمىز.

تۈزىتىشكە مەسئۇل خادىم : xxx (xxx مەكتەپنىڭ مۇدىرى)
% D& K9 l! N  a" U7 f' ^- n% P3 d

تۈزىتىشكە مەسئۇل ئىشخانا : xxx مەكتەپ سىياسى بۆلۈم، ئىلمىيبۆلۈم،

تۈزىتىش ۋاقتى : 2014-يىلى 3-ئايدىن باشلاپ يىلئاخىرغىچە.

نازارەت قىلغۇچى رەھبەر : xxx(بازارلىق پارتكومنىڭ مۇئاۋىنشۇجىسى)

4) ئىددىيەسىدە مەسىلە بار ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىئۆزگەرتىش تەدبىرى يىتەرلىك ئەمەس.

بۇ مەسىلىگە قارىتا مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزىسىئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا كۆزىتىش، ئەھۋال ئىگەللەش سالمىقىنى كۇچايتىپ،ئىددىيەسى مۈجمەل بولغان ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار، نوقتلىق كىشلىەرنىڭ پەرزەنتلىرى،دىنىي زاتلارنىڭ پەرزەنتلىرى، ئىككى ئەمگەكتىن قايتقانلارنىڭ پەرزەنتلىرى، دىنىيئىتقادى كۈچلۈك ئائىللەرنىڭ پەرزەنتلىرىگە قارىتا تەكتىنى ئىنىقلاش ئىلىپ بىرىپ،تىزىملىكىنى تۇرغۇزۇپ، ئۇلار بىلەن قاتلاممۇ-قاتلام سۆھبەتلىشىش، ئەھۋال ئوقۇشۇش،ئىدىدىۋى تەربىيە ئىشلەش، ئائىلە باشلىقلىرىغا خىزمەت ئىشلەش قاتارلىق ئۇسۇللارئارقىلىق ئۇلارنىڭ ئىددىيسىدىكى چىگىشنى يىشىۋىلىشىغا ياردەم بىرىپ،ئۇلارنىئۆزگەرتىش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەيمىز. قايتا-قايتا تەربىيە بەرسەكمۇئۆزگەرمىگەنلەرگە قارىتا ماتىريالىنى يىزىپ يۇقىرغا يوللاپ، يۇقىرنىڭ بىر تەرەپقىلىشىغا تاپشۇرۇپ، ئۇلار ئارقىلىق باشقىلارغا ئىبرەت تەربىيەسى ئىلىپ بارىمىز.

تۈزىتىشكە مەسئۇل خادىم : xxx (xxx مەكتەپنىڭ مۇدىرى) 3 E( S( l+ Q& |6 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىشكە مەسئۇل ئىشخانا : xxx مەكتەپ سىياسى بۆلۈم% {8 h/ {+ C' U! B9 d' m( xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

تۈزىتىش ۋاقتى : 2014-يىلى 3-ئايدىن باشلاپ يىلئاخىرغىچە.

نازارەت قىلغۇچى رەھبەر : xxx (بازارلىق پارتكومنىڭ مۇئاۋىنشۇجىسى)

5) دائىملاشتۇرۇش مىخاينىزىمىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈش جەھەتتەمائارىپتا ئوتتۇرغا قويۇلغان "1113" خىزمەت مىخاينىزىمى ۋە ‹‹ئالتىنى ھۆددىگە ئىلىپ، 10نى ئىنىق بىلىش›› شەكىلگە ئايلىنىپ قىلىپ، جايىغا ئەمەلىيلەشمىگەنلىكتىىن،ئوقوغۇچىلاردا  تىزىپ كىتىش ۋە يەر ئاستىدىن ئوقۇتۇش نوقتىسىدا ئوقۇش مەسلىسى كۆرۈلگەن.

بۇ مەسىلىگە نىسبەتەن مەكتەپتىكىئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەرنى مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزە ئەزالىرىغا، مەكتەپتىكىئوقۇغۇچلارنى مەكتەپتىكى ھەربىر ئىشچى-خىزمەتچىگە تەقسىم قىلىپ، تىزىملىكىنىتۇرغۇزۇپ، تىزىملىككە ئاساسەن قەرەرلىك-قەرەرسىز ھالدا ئەھۋال ئىگەللەشكە ۋەئائىلە سۆھبەتكە ئۇيۇشتۇرۇپ، مەكتەپ رەھبەرلىرى ئۆزى ھۆددىگە ئالغانئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەھۋالىنى ئىنىق بىلىش، ئوقۇتقۇچىلار ئۆزى ھۆددىگە ئالغانئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسي ئەھۋالىنى ئىنىق بىلىشنى ھەقىقى ئىشقا ئاشۇرۇپ، كىمنىڭھۆددىگە ئالغان مەسئۇلىيەت دائىرسىدىكى ئوقوغۇچىلار  ئىچىدە تىزىپ كىتىش، يەر ئاستى دىن ئوقۇتۇشنوقتىسىدا ئوقۇش مەسىلىسى بايقالسا شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ  ۋە شۇ ئوقۇتقۇچىنى ھۆددىگە ئالغان مەسئۇلرەھبەرنىڭ مەسئۇلىيىتىنى سۈرۈشتۈرۈش تۈزۈمىنى قاتتىق ئىجرا قىلىپ، بۇ خىزمەتنىڭدەل جايىغا ئەمەلىيلىششىگە كاپالەتلىك قىلىمىز.

تۈزىتىشكە مەسئۇل خادىم : xxx (xxx مەكتەپنىڭ مۇدىرى) 4 R" o% w# H! H/ f, C) Y! |# uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىشكە مەسئۇل ئىشخانا : xxx مەكتەپ سىياسى بۆلۈم) z1 g4 R- q8 W; j$ d; t9 q) Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

تۈزىتىش ۋاقتى : 2014-يىلى 3-ئايدىن باشلاپ، ئۇزاققىچەداۋاملاشتۇرىمىز.

نازارەت قىلغۇچى رەھبەر : xxx (بازارلىق پارتكومنىڭ مۇئاۋىنشۇجىسى)

6) مەسئۇليەتتىن قىچىش ئىددىيسى كۈچلۈك، تىزىپ كىتىشنىڭئالدىنى ئىلپ، داۋامغا كاپالەتلىك قىلىش خىزمىتى يىزىنىڭ ئىشى دەپ قاراش ئەھۋالىبار.

بۇ مەسىلىگە قارىتا مەسئۇلىيەتچانلىق تۇيغۇمىزنىكۇچايتىپ، تىزىپ كىتىشنىڭ ئالدىنى ئىلپ، داۋامغا كاپالەتلىك قىلىش خىزمىتىدىكىمەسئۇلىيىتىمىزنى چوڭقۇر تونۇپ يىتىپ، مەكتەپ مۇدىرلىرى، سىنىپ مۇدىرلىرى ۋەقوشۇمچە سىنىپ مۇدىرلىرى بىلەن قاتلاممۇ-قاتلام مەسئۇلىيەتنامە ئىمزالاپ، ئالدىنقىيىللاردا ئاتا-ئانىسى بىلەن بىلە سىرىتقا ئىشلىگىلى چىقىپ كىتىپ قايتىپ كەلگەنئوقۇغۇچىلار ۋە بۇ يىل يەنە ئاتا-ئانىسى بىلەن بىللە سىرىتقا ئىشلىگىلى چىقىپكىتىش ئىھتىماللىقى يۇقۇرى بولغان ئوقوغۇچىلار ۋە ئۇلارنىڭ ئاتا-ئانىسى بىلەن سۆھبەتنىكۇچايتىپ، ئۇلارغا پارتىيە ۋە ھۆكۈمەتنىڭ مائارىپقا، يىزا ئىگىلىكى ۋە دېھقانلارغاقارىتا يولغا قويغان تۈرلۈك ئىتىبار بىرىش سىياسەتلىرىنى تەشۋىق قىلىشنى كۇچايتىپ،ئۇلارنىڭ مائارىپنى قوللاش ئاڭلىقلىقىنى كۇچايتىپ، مەكتەپلىرىمىزنىڭ داۋامنىسپىتىنىڭ %99دىن چۈشۈپ كەتمەسلىكىگە تىرىشچانلىق كۆرسىتىمىز.

تۈزىتىشكە مەسئۇل خادىم : xxx (xxx مەكتەپنىڭ مۇدىرى)
8 f: `: T7 O- d$ j' `0 j

تۈزىتىشكە مەسئۇل ئىشخانا : xxx مەكتەپ سىياسى بۆلۈم ۋەھەرقايسى كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەر

تۈزىتىش ۋاقتى : 2014-يىلى 3-ئايدىن باشلاپ، ئۇزاققىچەداۋاملاشتۇرىمىز.

نازارەت قىلغۇچى رەھبەر : xxx (بازارلىق پارتكومنىڭ مۇئاۋىنشۇجىسى)

7) لايەقەتسىز ئوقوتقۇچىلارنى بىر تەرەپ قىلىش يىتەرلىكئەمەس. بولۇپمۇ ئوتتۇرا قاتلام كادىرلىرىنىڭ ئىددىيسى ۋە  مەيداندا مەسىلىسى بار ئوقوتقۇچىلارنى بىرتەرەپ قىلىشى يىتەرلىك ئەمەس، ئۇلارنى تەربىيلەپ ئۆزگەرتىشتە كونكرېت چارە-تەدبىريوق.

بۇ مەسىلىگە قارىتا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت ئۈنۈمىنىباھالاش تۈزۈمىمىزنى تىخىمۇ مۇكەممەللەشتۈرۈپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت ئۈنۈمىنىيىللىق سىناپ تەكشۈرۈش، ئۇنۋان باھالاش، ئۆستۈرۈپ ئىشلىتىش، يىل ئاخىردىكى ئۈنۈمئىش ھەققىنى تارقىتىش خىزمەتلىرىگە چىتىلدۇرۇش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ خىزمەتئاكتىپچانلىقىنى قوزغايمىز. خىزمەتتە ئارقىدا قالغان، ئىددىيسى ۋە مەيدانىدامەسىلى بار ئوقۇتقۇچىلارغا قارىتا تەربىيە ئىشلەش, ئۆزگەرتىش، ئۇلار بىلەن كۆپرەكسىردىشىش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ ئىددىيسىدىكى زىددىيەت ۋە توقۇنۇشلارنى ھەلقىلىۋىلىشىغا ياردەم بىرىش، خىزمەت ۋە تۇرمۇشتا يولۇققان بەزى قىيىنچىلىقلىرىنىمەكتەپتە بار ئىمكانىيەتتىن پايدىلىنىپ مۇۋاپىق ھەل قىلىپ بىرىش ئارقىلىق ئۇلارنىكۆپرەك رىغىبەتلەندۈرۈش ئۇسۇلىنى قوللىنىپ، ياردەم ۋە ئىللىقلىق يەتكۈزۈش ئارقىلىقئۇلارنى تەدىرجى ئۆزگەرتىش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەيمىز. قايتا-قايتا تەربىيە بىرىپخىزمەت ئىشلىسەكمۇ كار قىلمىغان، ماددى ۋە روھى جەھەتتىن ياردەم قىلساقمۇ ئۈنۈمىبولمىغانلارغا قارىتا ماتىريالىنى يۇقىرغا يوللاپ،يۇقىرنىڭ بىر تەرەپ قىلىشىغاتاپشۇرۇپ ئۇلار ئارقىلىق باشقا ئوقۇتقۇچىلارغا ئىبرەت تەربىيەسى ئىلىپ بارىمىز.

تۈزىتىشكە مەسئۇل خادىم : xxx (xxx مەكتەپنىڭ مۇدىرى)
+ q/ j# o% G  u1 F7 s- [8 r! I2 P

تۈزىتىشكە مەسئۇل ئىشخانا : xxx مەكتەپ سىياسى بۆلۈم ۋەھەرقايسى كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەر

تۈزىتىش ۋاقتى : 2014-يىلى 3-ئايدىن باشلاپ، ئۇزاققىچەداۋاملاشتۇرىمىز.

نازارەت قىلغۇچى رەھبەر : xxx (بازارلىق پارتكومنىڭ مۇئاۋىنشۇجىسى)

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +20 ئىناۋەت +20 تەڭگە +20 بايلىق +20 تۆھپە +7 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 20 + 20 + 20 + 20 + 7 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-4-5 20:39:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىز تەرەپتە ئاممىۋىي لۇشىيەن تەربىيىسىنى ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش پائالىيىتنى شەكىلگە ئايلاندۇرىۋالدۇق. رەھبىرىي كاردىرلارغا قارىتىلغان بۇ پائالىيەت پۇقرانىڭ يۈرىكىنى تىتىرتىدىغان دەستۇرغا ئايلاندۇرۇلدى.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-19 15:40

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش