روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1764|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

xxx مەكتەپنىڭ مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالى...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ 32-قىتىملىق مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى يولغا قويۇش پىكىرى
بۇ يىل 5-ئاي بولسا ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 31-قىتىملىق، ۋىلايىتىمىزنىڭ 32-قىتىملىق مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى. نۆۋەتتە مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيتىنى قانات يايدۇرۇش، پارتىيە 18-قۇرۇلتىينىڭ روھىنى تىخىمۇ ياخشى ئىزچىللاشتۇرۇپ، ھەرمىللەت ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنى ئۇلۇغ ۋەتەنگە مىننەتدارلىق بىلدۈرۈپ، شىنجاڭنىڭ بۇندىن كىيىنكى تەرەققىياتىغا بولغان ئىشەنچىسىنى تىخىمۇ مۇستەھكەملەشكە يىتەكلەپ، ناھىيىمىزنىڭ، جۈملىدىن مائارىپ سىستىمىسىنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبەدىي ئەمىنلىكىنى پۈتۈن كۈچ بىلەن ئىگىرى سۈرۈشتە  ئىنتايىن مۇھىم ئەھمىيەتكە ئىگە. شۇ مۇناسىۋەت بىلەن مەكتىۋىمىز ناھىيىلىك مائارىپ خىزمەت كومىتىتىنىڭ مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى ئورۇنلاشتۇرۇش پىكىرىنىڭ روھىغا ئاساسەن مەكىتىۋىمىزنىڭ ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۈرۈپ 32-قىتىملىق مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى تۆۋەندىكىچە ئورۇنلاشتۇرىمىز.
+ f- J+ l* S8 N% E* O7 G, H7 S. ~& L
1.يىتەكچى ئىددىيە
جۇڭگۇچە ئالاھىدىلىككە ئىگە سوتسىيالىزىم بايرىقىنى ئىگىز كۆتۈرۈپ، دىڭ شىياۋپىڭ نەزىريىسى ۋە ‹‹ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش›› مۇھىم ئىددىيسىنى يىتەكچى قىلىپ، ئىلمىي تەرەققىيات قارشىنى چوڭقۇر ئىزچىللاشتۇرۇپ، پارتىيە 18-قۇرۇلتىيىنىڭ روھىنى ئىزچىللاشتۇرۇش بىلەن مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى ئۆز-ئارا بىرلەشتۈرۈپ، ھەرمىللەت ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنىڭ مىننەتدارلىق ئىڭىنى تىخىمۇ كۇچايتىپ، مائارىپ سىپىدە سوتسىيالىزىم ياخشى، كومپارتىيە ياخشى، ئىسلاھات ئىچىۋىتش ياخشى، ئۇلۇغ ۋەتىنىمىز ياخشى، ھەر مىللەت خەلقى ياخشى دەيدىغان ئاساسى مىلودىيەنى ياڭرىتىپ، ناھىيمىزنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبەدى ئەمىنلىكىنى ئىشقا ئاشۇرۇش ئۈچۈن ياخشى بولغان ئىجتىمائى مۇھىت يارىتىشتىن ئىبارەت.
1 h0 ~  c* ?! b
2.نىشان ۋە ۋەزىپىلەر
1.سىنىپ مۇدىرلىرى ۋە دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرى يۈكسەك سىياسى مەسئۇلىيەتچانلىق تۇيغۇسى بىلەن پىكىردە ئورۇنلاشتۇرۇلغان خىزمەتلەرنى سان ۋە سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلغان ئاساستا ئەستايدىل ئەمەلىيلەشتۈرۈش لازىم.
/ a; l! ]( V+ A# d3 a2. بارلىق ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى-خىزمەتچىلەر پىكىرنىڭ روھىنى ئەستايدىل ئۈگۈنۈپ ۋە ئۆزلەشتۈرۈپ، ئاساسى تىمىنى زىچ چۆرىدەپ،ئۆز سىنىپىنىڭ ئەمەلىيتىنى چىقىش قىلغان ئاساستا مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇشنىڭ ئۈنۈملۈك ، ئەمەلىيەتچانلىقى كۈچلۈك، يولغا قويۇشقا بولىدىغان  لاھىيەسىنى تۈزۈپ چىقىپ، يۇقۇرى ئۈنۈمدە ئەمىللەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتۇشى لازىم.
3 q8 e# }7 w  }/ A% r9 \3. بارلىق ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى-خىزمەتچىلەر قارا دوسكا ئىشلەش، مەكتەپ رادىئۇسى ، دوكلات بىرىش قاتارلىق تەشۋىقات ۋاستىلىرىدىن پايدىلىنىپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ۋە جەمئىيەتكە مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداش، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۇچايتىش توغىرسىدىكى تەشىۋىقى تەربىيەنى كۇچايتىپ، قويۇق بولغان تەشۋىقات مۇھىتى بەرپا قىلىش لازىم.
$ [4 U. E% d( ^/ G, }3 T8 ?* Q4. ھەرقايسى  سىنىپلارنىڭ مۇدىرلىرى مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى ئوقۇشلۇقى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيسى نىزامى، ئۈچنى قوغداپ، ئىككىگە قارشى تۇرۇش تەربىيسى قاتارلىق مەزمۇنلارنى ئاساس قىلىپ، ئوقوغۇچىلارنى مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى بىلىملىرىنى ئۈگۈنۈشكە تەشكىللەش لازىم.
( V7 D( m6 o: u% c5.بارلىق ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەر  ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداش،مىللى بۆلگۈنچىلككە ۋە قانۇنسىز دىننىي پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇش، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيسى نىزامى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۇچايتىشتىكى بەش ئۆز-ئارا ، ئۈچ ئايرىلالماسلىق ئىددىيسى ، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداش ۋە كۇچايتىشتىكى نەمۇنىچى شەخىسلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىنى ئاساس قىلىپ، ئوقوغۇچىلارغا سىياسى دوكلات بىرىپ ، ئوقوغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتىپاقلىنى قوغداش ۋە كۇچايتىشنىڭ ئەھمىيىتنى ئەمەلى مىسال ۋە كونكىرىت پاكىتلار ئارقىلىق ھەقىقى ھىس قىلدۇرۇش لازىم.
& \0 E( R3 f5 `+ a4 G; t6. سىنىپ مۇدىرلىرى ۋە دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرى سىنىپ يىغىنى ، بايراق چىقىرىش مۇراسىمى،دەرىس  مەزمۇنى، كەچلىك خۇلاسە قاتارلىق تۈرلۈك پائالىيەتلەرگە بىرلەشتۈرۈپ، ئوقوغۇچىلارغا ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداش،مىللى بۆلگۈنچىلككە ۋە قانۇنسىز دىننىي پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇش توغىرسىدا سىياسى دوكىلات ۋە ئىددىۋى تەربىيە بىرىشنى دائىملاشتۇرۇپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ئارىسىدا ھەممەيلەن مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى  خۇددى كۆز قارچۇقىنى ئاسىرغاندەك ئاسىرايدىغان،مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۈيلەيدىغان، ئۆز-ئارا ئىناق،ئىتىپاق ئۆتىدىغان ياخشى كەيپيياتنى تىرىشىپ بەرپا قىلىش لازىم.2 A$ K0 c- p" R( H+ _. Y2 L* yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.ھەرقايسى سىنىپلار مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى بويىچە سىنىپلار ئارا دوستلۇق ئورنىتىش پائالىيەتلىرىنى كەڭ قانات يايدۇرۇپ، ھەر مىللەت ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلىرى ئوتتۇرسىدىكى چۈشىنىشنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، ئۆز-ئارا ئىناق،ئىتىپاق ئۆتىدىغان، ئۆز-ئارا ياردەم بىرىدىغان ئىناق كەيپياتنى بەرپا قىلىپ، ئۈچ ئايرىلالماسلىق ئىددىيسىنى ياش-ئۆسمۈرلەرنىڭ قەلبىگە چوڭقۇر يىلتىز تارتقۇزۇش لازىم . $ i. N2 h- m- k. X" i' Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.بارلىق ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەر ئۆز-ئارا ئىناق-ئىتىپاق ئۆتۈپ، مەكتەپتە تۈرلۈك ئىتىپاقسىزلىق مەسىللىرىنىڭ يۈز بىرىشنىڭ ئۈنۈملۈك ئالدىنى ئىلىپ، ئوقوغۇچىلارغا ئەمەلى ھەركىتى ئارقىلىق ئۆلگە بولۇشى، شۇ ئارقىلىق ئىناق مەكتەپ  بەرپا قىلىشقا بىر كىشىلىك ھەسىسىسىنى قوشۇشى لازىم . " j6 I6 w  }8 E+ ^5 z2 O$ g% i: hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9.ھەرقايسى سىنىپلار  ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداش،مىللى بۆلگۈنچىلككە ۋە قانۇنسىز دىننىي پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇش، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيسى نىزامى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۇچايتىشتىكى بەش ئۆز-ئارا ، ئۈچ ئايرىلالماسلىق ئىددىيسى ، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداش ۋە كۇچايتىشتىكى نەمۇنىچى شەخىسلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرى... قاتارلىق مەزمۇنلارنى ئاساس قىلىپ  قارا دوسكا ئىشلەپ لازىم. مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزىسى ھەرقايسى سىنىپلارنىڭ مۇدىرلىرىنى تەشكىللەپ، سىنپلارنىڭ دوسكىلىرىنى باھالاپ دەرىجىگە تۇرغۇزىدۇ. # C2 Y- l8 _# z6 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, v3 C: z+ q$ E6 p8 o4 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, h$ ^( k3 X* r3 D5 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& ]; w6 b/ I2 k" C9 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% B) d4 @+ ]5 v& A: _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. @1 X# N! b" F; p, Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ 32-قىتىملىق مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى يولغا قويۇش پىكىرى
بۇ يىل 5-ئاي بولسا ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 31-قىتىملىق، ۋىلايىتىمىزنىڭ 32-قىتىملىق مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى. نۆۋەتتە مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيتىنى قانات يايدۇرۇش، پارتىيە 18-قۇرۇلتىينىڭ روھىنى تىخىمۇ ياخشى ئىزچىللاشتۇرۇپ، ھەرمىللەت ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنى ئۇلۇغ ۋەتەنگە مىننەتدارلىق بىلدۈرۈپ، شىنجاڭنىڭ بۇندىن كىيىنكى تەرەققىياتىغا بولغان ئىشەنچىسىنى تىخىمۇ مۇستەھكەملەشكە يىتەكلەپ، ناھىيىمىزنىڭ، جۈملىدىن مائارىپ سىستىمىسىنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبەدىي ئەمىنلىكىنى پۈتۈن كۈچ بىلەن ئىگىرى سۈرۈشتە  ئىنتايىن مۇھىم ئەھمىيەتكە ئىگە. شۇ مۇناسىۋەت بىلەن مەكتىۋىمىز ناھىيىلىك مائارىپ خىزمەت كومىتىتىنىڭ مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى ئورۇنلاشتۇرۇش پىكىرىنىڭ روھىغا ئاساسەن مەكىتىۋىمىزنىڭ ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۈرۈپ 32-قىتىملىق مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى تۆۋەندىكىچە ئورۇنلاشتۇرىمىز. 8 B% x1 R# n6 K" L! Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.يىتەكچى ئىددىيە
جۇڭگۇچە ئالاھىدىلىككە ئىگە سوتسىيالىزىم بايرىقىنى ئىگىز كۆتۈرۈپ، دىڭ شىياۋپىڭ نەزىريىسى ۋە ‹‹ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش›› مۇھىم ئىددىيسىنى يىتەكچى قىلىپ، ئىلمىي تەرەققىيات قارشىنى چوڭقۇر ئىزچىللاشتۇرۇپ، پارتىيە 18-قۇرۇلتىيىنىڭ روھىنى ئىزچىللاشتۇرۇش بىلەن مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى ئۆز-ئارا بىرلەشتۈرۈپ، ھەرمىللەت ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنىڭ مىننەتدارلىق ئىڭىنى تىخىمۇ كۇچايتىپ، مائارىپ سىپىدە سوتسىيالىزىم ياخشى، كومپارتىيە ياخشى، ئىسلاھات ئىچىۋىتش ياخشى، ئۇلۇغ ۋەتىنىمىز ياخشى، ھەر مىللەت خەلقى ياخشى دەيدىغان ئاساسى مىلودىيەنى ياڭرىتىپ، ناھىيمىزنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبەدى ئەمىنلىكىنى ئىشقا ئاشۇرۇش ئۈچۈن ياخشى بولغان ئىجتىمائى مۇھىت يارىتىشتىن ئىبارەت.2 `0 v  b/ n- X( pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.نىشان ۋە ۋەزىپىلەر
1.سىنىپ مۇدىرلىرى ۋە دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرى يۈكسەك سىياسى مەسئۇلىيەتچانلىق تۇيغۇسى بىلەن پىكىردە ئورۇنلاشتۇرۇلغان خىزمەتلەرنى سان ۋە سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلغان ئاساستا ئەستايدىل ئەمەلىيلەشتۈرۈش لازىم.
0 p" u6 Q: ~/ n' U! ~) L2. بارلىق ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى-خىزمەتچىلەر پىكىرنىڭ روھىنى ئەستايدىل ئۈگۈنۈپ ۋە ئۆزلەشتۈرۈپ، ئاساسى تىمىنى زىچ چۆرىدەپ،ئۆز سىنىپىنىڭ ئەمەلىيتىنى چىقىش قىلغان ئاساستا مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيە ئىيى پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇشنىڭ ئۈنۈملۈك ، ئەمەلىيەتچانلىقى كۈچلۈك، يولغا قويۇشقا بولىدىغان  لاھىيەسىنى تۈزۈپ چىقىپ، يۇقۇرى ئۈنۈمدە ئەمىللەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتۇشى لازىم., x  c4 P- y; ~& V& d8 U; gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. بارلىق ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى-خىزمەتچىلەر قارا دوسكا ئىشلەش، مەكتەپ رادىئۇسى ، دوكلات بىرىش قاتارلىق تەشۋىقات ۋاستىلىرىدىن پايدىلىنىپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ۋە جەمئىيەتكە مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداش، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۇچايتىش توغىرسىدىكى تەشىۋىقى تەربىيەنى كۇچايتىپ، قويۇق بولغان تەشۋىقات مۇھىتى بەرپا قىلىش لازىم.
- d. |" h9 G* [1 r# T4. ھەرقايسى  سىنىپلارنىڭ مۇدىرلىرى مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى ئوقۇشلۇقى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيسى نىزامى، ئۈچنى قوغداپ، ئىككىگە قارشى تۇرۇش تەربىيسى قاتارلىق مەزمۇنلارنى ئاساس قىلىپ، ئوقوغۇچىلارنى مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى بىلىملىرىنى ئۈگۈنۈشكە تەشكىللەش لازىم.
! B: s6 z. L4 o0 U" }# y# }! R$ v5.بارلىق ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەر  ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداش،مىللى بۆلگۈنچىلككە ۋە قانۇنسىز دىننىي پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇش، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيسى نىزامى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۇچايتىشتىكى بەش ئۆز-ئارا ، ئۈچ ئايرىلالماسلىق ئىددىيسى ، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداش ۋە كۇچايتىشتىكى نەمۇنىچى شەخىسلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىنى ئاساس قىلىپ، ئوقوغۇچىلارغا سىياسى دوكلات بىرىپ ، ئوقوغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتىپاقلىنى قوغداش ۋە كۇچايتىشنىڭ ئەھمىيىتنى ئەمەلى مىسال ۋە كونكىرىت پاكىتلار ئارقىلىق ھەقىقى ھىس قىلدۇرۇش لازىم." G# R- l5 z9 w" C1 Z0 ]5 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. سىنىپ مۇدىرلىرى ۋە دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرى سىنىپ يىغىنى ، بايراق چىقىرىش مۇراسىمى،دەرىس  مەزمۇنى، كەچلىك خۇلاسە قاتارلىق تۈرلۈك پائالىيەتلەرگە بىرلەشتۈرۈپ، ئوقوغۇچىلارغا ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداش،مىللى بۆلگۈنچىلككە ۋە قانۇنسىز دىننىي پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇش توغىرسىدا سىياسى دوكىلات ۋە ئىددىۋى تەربىيە بىرىشنى دائىملاشتۇرۇپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ئارىسىدا ھەممەيلەن مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى  خۇددى كۆز قارچۇقىنى ئاسىرغاندەك ئاسىرايدىغان،مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۈيلەيدىغان، ئۆز-ئارا ئىناق،ئىتىپاق ئۆتىدىغان ياخشى كەيپيياتنى تىرىشىپ بەرپا قىلىش لازىم.2 C+ q( c9 B0 u- J0 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.ھەرقايسى سىنىپلار مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى بويىچە سىنىپلار ئارا دوستلۇق ئورنىتىش پائالىيەتلىرىنى كەڭ قانات يايدۇرۇپ، ھەر مىللەت ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلىرى ئوتتۇرسىدىكى چۈشىنىشنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، ئۆز-ئارا ئىناق،ئىتىپاق ئۆتىدىغان، ئۆز-ئارا ياردەم بىرىدىغان ئىناق كەيپياتنى بەرپا قىلىپ، ئۈچ ئايرىلالماسلىق ئىددىيسىنى ياش-ئۆسمۈرلەرنىڭ قەلبىگە چوڭقۇر يىلتىز تارتقۇزۇش لازىم .
7 ^) o( B) h: F4 m& S/ L) U* J8.بارلىق ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەر ئۆز-ئارا ئىناق-ئىتىپاق ئۆتۈپ، مەكتەپتە تۈرلۈك ئىتىپاقسىزلىق مەسىللىرىنىڭ يۈز بىرىشنىڭ ئۈنۈملۈك ئالدىنى ئىلىپ، ئوقوغۇچىلارغا ئەمەلى ھەركىتى ئارقىلىق ئۆلگە بولۇشى، شۇ ئارقىلىق ئىناق مەكتەپ  بەرپا قىلىشقا بىر كىشىلىك ھەسىسىسىنى قوشۇشى لازىم .
3 b2 z) O, e- u7 M5 U& C0 b6 D5 n9.ھەرقايسى سىنىپلار  ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداش،مىللى بۆلگۈنچىلككە ۋە قانۇنسىز دىننىي پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇش، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى تەربىيسى نىزامى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى كۇچايتىشتىكى بەش ئۆز-ئارا ، ئۈچ ئايرىلالماسلىق ئىددىيسى ، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداش ۋە كۇچايتىشتىكى نەمۇنىچى شەخىسلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرى... قاتارلىق مەزمۇنلارنى ئاساس قىلىپ  قارا دوسكا ئىشلەپ لازىم. مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزىسى ھەرقايسى سىنىپلارنىڭ مۇدىرلىرىنى تەشكىللەپ، سىنپلارنىڭ دوسكىلىرىنى باھالاپ دەرىجىگە تۇرغۇزىدۇ. : e" a7 L5 M( pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
* Z% X: m, U- s5 E. F! Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 Y* @4 d& e0 H# K( i+ Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# n+ R# U4 r' L2 J' d7 L4 s1 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

. j4 i3 s) b: z7 ^' @: L+ [ # W1 V8 ^- Z7 M- Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 z5 [; D2 z* w$ _3 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 Z5 f% F  d8 O4 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) D  G& w: b2 j; c8 p. d' A& Y 5 g- d4 o; X  zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
+ F8 I) u9 b& ?/ W% Y- b# i0 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

  i9 Y! [4 A3 N4 \0 o# r$ q
) l* Q( N, {. _, d. x* j( n' dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 D* _6 B  h+ U$ I) fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" g8 H/ J6 W, }7 z1 Z0 ] & T8 H* j. J" f$ `+ V  eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

, Z* _6 @) w8 m* C4 q  a1 H. \ - F/ }$ u4 _$ ?* qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 m- H+ |" u, j) jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1ئىناۋەت +5 تەڭگە +9 يىغىش سەۋەبى
مىجىت + 5 + 9 رەھمەت سىزگە

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-24 19:46

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش