روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1942|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ‹‹ئاساسى قانۇن ۋە قانۇن تەشۋىقات ئىيى ›› پا...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 9-قىتىملىق ئاساسى قانۇن ۋە قانۇن تەشۋىقات ئىيى ›› پائالىيىتىنى ئورۇنلاشتۇرۇش پىكىرى
بۇ يىل 4-ئاي بولسا ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 9-قىتىملىق ئاساسى قانۇن ۋە قانۇن تەشۋىقات ئىيى. شۇڭلاشقا  ئىككى يىغىن روھىنى ئەستايدىل ئىزچىللاشتۇرۇش بىلەن بىرگە ناھىيمىزنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبەدى ئەمىنلىكنى ئىشقا ئاشۇرۇشنى زىچ چۆرىدەپ ، ‹‹ئاساسى قانۇن ›› ۋە قانۇن-نىزاملارنى ئۈگۈنۈپ ، ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى،مىللەتلەر ئىتىپاقلىقنى ۋە ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداپ، خەلق تۇرمۇشىغا كاپالەتلىك قىلىش ۋە ياخشىلاش توغىرسىدىكى قانۇن نىزاملارنى زور كۈچ بىلەن تەشۋىق قىلىپ، كەڭ ئوقوتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنىڭ قانۇن-تۈزۈم سەۋىيەسى ۋە قانۇن-تۈزۈم كۆز قارىشى، قانۇن ئارقىلىق ئۆزنىڭ قانۇنلۇق ھوقۇق مەنپەتىنى قوغداش ئىڭىنى ھەقىقى ئۆستۈرۈپ، قانۇن ئارقىلىق مەكتەپ باشقۇرۇش، ئوقوتۇشنى قانۇن بويىچە ئىلىپ بىرىشقا ھەقىقى كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن، ‹‹ئاساسى قانۇن روھىنى ئەۋىج ئالدۇرۇپ، قانۇن ئارقىلىق ئىدارە قىلىنىدىغان مەكتەپ بەرپا قىلايلى›› تىمىسىدىكى‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 9-قىتىملىق ئاساسى قانۇن ۋە قانۇن تەشۋىقات ئىيى ›› پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش توغىرسىدا تۆۋەندىكىچە ئورۇنلاشتۇرۇش پىكىرىنى ئوتتۇرغا قويىمىز. ھەرقايسى مەكتەپلەر مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ يىتەكچلىكىدە يۈكسەك سىياسى مەسئۇلىيەتچانلىق تۇيغۇسى بىلەن پىكىردە ئورۇنلاشتۇرۇلغان خىزمەتلەرنى سان ۋە سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلغان ئاساستا ئەستايدىل ئەمەلىيلەشتۈرۈشى كىرەك." J: D+ l; C! H3 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. مەكتەپ مۇدىرى باش مەسئۇللىقنى ئۈستىگە ئالغان ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 9-قىتىملىق ئاساسى قانۇن ۋە قانۇن تەشۋىقات ئىيى ›› پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش خىزمتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى قۇرۇپ، خىزمەتلەرنى ئىنىق تەقسىملەپ، مەسئۇلىيەتنى كىشى بىشىغىچە ئىنىق بىكىتىپ، بۇ پائالىيەتكە بولغان تەشكىلىي رەھبەرلىكنى ھەقىقى كۇچايتىپ، پائالىيەتنى كۈچلۈك تەشكىلىي كاپالەتكە ئىگە قىلىش لازىم.- t" ]# n) P/ ]" _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ھەرقايسى مەكتەپنىڭ مەكتەپ رەھبەرلىك كوللىكتىپىدىكىلەر پىكىرنىڭ روھىنى ئەستايدىل ئۈگۈنۈپ ۋە ئۆزلەشتۈرۈپ، ئاساسى تىمىنى زىچ چۆرىدەپ، مەكتىۋىنىڭ ئەمەلىيتىنى چىقىش قىلغان ئاساستا تەشۋىقات ئىيى پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇشنىڭ لاھىيەسىنى ئۈنۈملۈك ، ئەمەلىيەتچانلىقى كۈچلۈك، يولغا قويۇشقا بولىدىغان قىلىپ تۈزۈپ چىقىپ، خىزمەتلەرنى پىلان-لاھىيە بويىچە يۇقۇرى ئۈنۈمدە ئەمىللەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتۇشى، لاھىيەنىڭ ئىلىكتىرۇنلۇق نۇسخىسى ۋە قەغەز نۇسخىسىنى 2012-يىلى 4-ئاينىڭ 16-كۈنى مەركىزى مەكتەپ سىياسى بۆلۈمگە يوللاپ بىرىش لازىم.
6 i6 w( _) [+ o- S* S: N$ K2 S3.ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنى ‹‹ئاساسى قانۇن››، ‹‹قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنى قوغداش قانۇنى››، ‹‹ قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ جىنايەت ئۆتكۈزۈشىنىڭ ئالدىنى ئىلىش قانۇنى››، ‹‹يول قاتناش بىخەتەرلىك قانۇنى››،‹‹مەجبۇرىي مائارىپ قانۇنى››،‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى››... قاتارلىق قانۇن-نىزاملارنى ئۈگۈنۈشكە تەشكىللەپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ئارىسىدا قانۇن بىلىملىرى بويىچە زېھىن-سىناش پائالىيىتى ئىلىپ بىرىپ، ئوقوتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ۋە جەمىئىيەتكە بولغان قانۇن-تۈزۈم تەشۋىقاتىنى كۇچايتىش لازىم.
4 p0 O. p0 c" h: T4. مەكتەپ رەھبەرلىك كوللىكتىپىدىكىلەر ئوقوتقۇچى-ئوقوغۇچىلارغا كەم دىگەندە ئىككى قىتىم قانۇن-تۈزۈم بىلىملىرىدىن مەزمۇنى مول، تەربىيۋى ئەھمىيىتى چوڭقۇر  مەخسۇس تىمىلىق لىكسىيە سۆزلەش لازىم.
: }3 G/ V" s) P; |5 G8 l5.مەكتەپلەر لوزۇنكا ، شۇئار ، قارا دوسكا ، مەكتەپ رادىئۇسى قاتارلىق تەشۋىقات ۋاستىلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ ، ئوقوتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ۋە جەمىئيەتكە ‹‹ئاساسى قانۇن››، ‹‹قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنى قوغداش قانۇنى››، ‹‹ قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ جىنايەت ئۆتكۈزۈشىنىڭ ئالدىنى ئىلىش قانۇنى››، ‹‹يول قاتناش بىخەتەرلىك قانۇنى››،‹‹مەجبۇرىي مائارىپ قانۇنى››،‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى››... قاتارلىق قانۇن-نىزاملارنى تەشۋىق قىلىش سالمىقىنى زورايتىپ،  مەكتەپلەردە قويۇق بولغان قانۇن-تۈزۈم تەشۋىقات مۇھىتى بەرپا قىلىش لازىم.
) Z6 d# q) K/ x! V 6. مەكتەپلەر ‹‹ئاساسى قانۇن››، ‹‹قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنى قوغداش قانۇنى››، ‹‹ قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ جىنايەت ئۆتكۈزۈشىنىڭ ئالدىنى ئىلىش قانۇنى››، ‹‹يول قاتناش بىخەتەرلىك قانۇنى››،‹‹مەجبۇرىي مائارىپ قانۇنى››،‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى››... قاتارلىق قانۇن-نىزاملارنى ئاساس قىلىپ بىردىن قارا دوسكا ئىشلەپ 4-ئاينىڭ 17-كۈنى مەركىزى مەكتەپكە تاپشۇرۇش لازىم. مەركىزى مەكتەپ مەكتەپلەرنىڭ دوسكىلىرىنى باھالاپ رەتكە تۇرغۇزۇپ مەكتەپلەرنىڭ بۇ پائالىيەتكە ئەھمىيەت بىرىش ئەھۋالىغا قارىتاباھا بىرىدۇ)., y$ U' b0 u& J+ j# _- uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.كەچلىك خۇلاسە، سىنىپ يىغىنى، دەرىستىن سىرىتقى پائالىيەت ۋە دەرىس مەزمۇنلىرىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقوغۇچىلارغا ‹‹ئاساسى قانۇن››، ‹‹قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنى قوغداش قانۇنى››، ‹‹ قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ جىنايەت ئۆتكۈزۈشىنىڭ ئالدىنى ئىلىش قانۇنى››، ‹‹يول قاتناش بىخەتەرلىك قانۇنى››،‹‹مەجبۇرىي مائارىپ قانۇنى››،‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى››... قاتارلىق قانۇن-نىزام بىلىملىرىدىن تەربىيە  ۋە دوكىلات بىرىشنى دائىملاشتۇرۇپ، ئوقوغۇچىلارنىڭ قانۇن ئىڭى ۋە سەۋىيەسىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش لازىم.1 C/ U) X. q6 {# H3 |  F: jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. ھەرقايسى مەكتەپلەر ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەرنى قانۇن-نىزام بىلىملىرىنى ئۈگۈنۈشكە ياخشى تەشكىللەپ، 1-پەسىللىك قانۇن-نىزام بىلىملىرى ئىنتىھانغا ياخشى تەييارلىق قىلىش لازىم. مەركىزى باشلانغۇچ مەكتىۋىمىز 4-ئاينىڭ 18-كۈنى چارشەنبە بىر تۇتاش ئىنىتھان ئىلىپ ھەرقايسى مەكتەپلەرنىڭ بۇ پائالىيەتنى قانات يايدۇرۇشى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قانۇن-نىزام بىلىملىرىنى ئۈگۈنۈش ئۈنۈمىگە باھا بىرىپ خۇلاسە قىلمىز.; o) a5 ]2 F' {0 ?8 z6 B7 a  zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9. ھەرقايسى مەكتەپلەر  ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 9-قىتىملىق ئاساسى قانۇن ۋە قانۇن تەشۋىقات ئىيى ›› پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش ئەھۋالدىن ئۇچۇر (20-چىسلادىن بۇرۇن ھەربىر مەكتەپ كەم دىگەندە ھەپتىىسىگە بىر پارچە ئۇچۇر) يوللاشقا  ئەھمىيەت بىرىش لازىم.
/ X0 T4 s3 \4 m8 H/ Q) G10.مەكتەپلەر  ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ 9-قىتىملىق ئاساسى قانۇن ۋە قانۇن تەشۋىقات ئىيى ›› پائالىيىتىنىڭ ماتىرياللىرىنى ئارخىپلاشتۇرۇش، پائالىيەتنى يولغا قويۇش جەريانىدىكى ئىلغار تەجىربە ۋە ئۈنۈملۈك ئۇسۇللارنى ۋاقتىدا يەكۈنلەپ خۇلاسە قىلىش ۋە يوللاشقا(خۇلاسە ماتىريالىنى 4-ئاينىڭ 19-كۈنى دەرىس ئاڭلاشقا كەلگەندە بىرگە ئەكىلپ يوللاش) ياخشى ئەھمىيەت بىرىشى لازىم.
& ~5 E2 ~4 `2 j" ^
/ E. I, D, L, y% l
xxx باشلانغۇچ مەكتەپ
2012-يىلى 4-ئاينىڭ 11-كۈنى
3 }: ?- y( [( Z) ~4 [0 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' z2 U) @! |% D; [' G8 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 C4 a5 W) L/ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# v0 t& ?2 p% D 9 C) `! r9 K, F  j8 p6 v/ Y5 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% W" ?3 V2 N# h' {9 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ a+ a" h5 ~  Y- K( t0 a" d
! r" C) Y, Y! J$ q; A; Q7 q
( k0 }' Z; D# @/ H+ m% L
$ T- |8 v+ S3 ^: z7 E5 B 9 ?) V2 {" d  qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* O8 j- {1 E" K+ e6 i% y" m8 e+ J- S
8 }. k7 f9 k4 y, d0 \9 t
7 b3 y0 |. r" i  z5 X7 r + w, q9 q0 M$ d- K3 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 L% c# R$ W8 Z  O9 [9 o- rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 U" v$ D0 M- R
ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىىتش تىمىسىدىكى تەشۋىقات خىزمتىدە ئىشلىنىدىغان ئاساسلىق خىزمەتلەر
1.مەكتەپ مۇدىرى باش مەسئۇللىقنى ئۈستىگە ئالغان رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى قۇرۇپ، خىزمەتلەرنى ئىنىق تەقسىملەپ، مەسئۇلىيەتنى كىشى بىشىغىچە ئىنىق بىكىتىپ، بۇ پائالىيەتكە بولغان تەشكىلىي رەھبەرلىكنى ھەقىقى كۇچايتىپ، پائالىيەتنى كۈچلۈك تەشكىلىي كاپالەتكە ئىگە قىلىش لازىم.5 R0 \* V& V# L# Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ھەرقايسى مەكتەپنىڭ مەكتەپ رەھبەرلىك كوللىكتىپىدىكىلەر ھۆججەتنىڭ روھىنى ئەستايدىل ئۈگۈنۈپ ۋە ئۆزلەشتۈرۈپ، ئاساسى تىمىنى زىچ چۆرىدەپ، مەكتىۋىنىڭ ئەمەلىيتىنى چىقىش قىلغان ئاساستا تەشۋىقات پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇشنىڭ لاھىيەسىنى ئۈنۈملۈك ، ئەمەلىيەتچانلىقى كۈچلۈك، يولغا قويۇشقا بولىدىغان قىلىپ تۈزۈپ چىقىپ، خىزمەتلەرنى پىلان-لاھىيە بويىچە يۇقۇرى ئۈنۈمدە ئەمىللەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتۇشى، لاھىيەنىڭ ئىلىكتىرۇنلۇق نۇسخىسى ۋە قەغەز نۇسخىسىنى 2012-يىلى 4-ئاينىڭ 16-كۈنى مەركىزى مەكتەپ سىياسى بۆلۈمگە يوللاپ بىرىش لازىم.
( a' a" M9 X# u4 {3 s
: x$ |3 U8 `7 |( L) Z# [9 R3.ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنى ‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى››نى ئۈگۈنۈشكە تەشكىللەپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ئارىسىدا زېھىن-سىناش پائالىيىتى ئىلىپ بىرىپ، ئوقوتقۇچى-ئوقوغۇچىلار ۋە جەمىئىيەتكە بولغان تەشۋىقاتىنى كۇچايتىش لازىم.
$ }# k) K! m/ \: ], k* j6 z/ c4. مەكتەپ رەھبەرلىك كوللىكتىپىدىكىلەر ئوقوتقۇچى-ئوقوغۇچىلارغا كەم دىگەندە بىر قىتىم مەزمۇنى مول، تەربىيۋى ئەھمىيىتى چوڭقۇر  مەخسۇس تىمىلىق لىكسىيە سۆزلەش لازىم." I5 s7 I4 J  w' @  k8 Z  Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.مەكتەپلەر لوزۇنكا ، شۇئار ، قارا دوسكا ، مەكتەپ رادىئۇسى قاتارلىق تەشۋىقات ۋاستىلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى››ۋە ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەن قەھىرمانلارنىڭ ئىش ئىزلىرىنى تەشۋىق قىلىش سالمىقىنى زورايتىپ،  مەكتەپلەردە ھەممە ئادەم ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىشنى شەرەپ دەپ بىلىدىغان ، ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى ھۆرمەتلەپ ئۇلاردىن ئۈگىنىدىغان كەيپىياتنى بەرپا قىلىش لازىم.. f% _+ q1 G6 ?! c7 ?8 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. مەكتەپلەر‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى›› ۋە ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەن قەھىرمانلارنىڭ ئىش ئىزلىرىنى ئاساس قىلىپ بىردىن قارا دوسكا ئىشلەپ 4-ئاينىڭ 17-كۈنى مەركىزى مەكتەپكە تاپشۇرۇش لازىم. مەركىزى مەكتەپ مەكتەپلەرنىڭ دوسكىلىرىنى باھالاپ رەتكە تۇرغۇزۇپ مەكتەپلەرنىڭ بۇ پائالىيەتكە ئەھمىيەت بىرىش ئەھۋالىغا قارىتاباھا بىرىدۇ).
; T% q; J8 p! ~' X6 ~6 B% `! i7.كەچلىك خۇلاسە، سىنىپ يىغىنى، دەرىستىن سىرىتقى پائالىيەت ۋە دەرىس مەزمۇنلىرىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقوغۇچىلارغا ‹‹ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى›› ۋە ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەن قەھىرمانلارنىڭ ئىش ئىزلىرىدىن تەربىيە  ۋە دوكىلات بىرىشنى دائىملاشتۇرۇپ، ئوقوغۇچىلاردا كىچىكىدىن باشلاپ ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىشنى شەرەپ دەپ بىلىدىغان، ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى ھۆرمەتلەيدىغان ۋە ئۇلاردىن ئۈگىنىدىغان ئىددىيە ۋە قاراشنى تۇرغۇزۇش لازىم.5 t* @- H: B) |" f4 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. ھەرقايسى مەكتەپلەر ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرستىش تەشۋىقات پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش ئەھۋالدىن ئۇچۇر (20-چىسلادىن بۇرۇن ھەربىر مەكتەپ كەم دىگەندە ھەپتىىسىگە بىر پارچە ئۇچۇر) يوللاشقا  ئەھمىيەت بىرىش لازىم.
) J0 Y# y+ T, M- e# r9.ھەرقايسى مەكتەپلەر ئوقوغۇچىلارغا مۇشۇ ئاي ئىچىدە بىر قىتىم ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەن قەھىرمانلارنىڭ ئىش ئىزلىرى تەسۋىرلەنگەن فىلىم كۆرسىتىپ ئوقوغۇچىلارنى ئەمەلىي تەربييەگە ئىگە قىلىش ھەم فىلىم كۆرۈش ئەھۋالىدىن خۇلاسە دوكىلاتى يوللاش لازىم.4-ئاينىڭ 27-كۈنى يوللاش لازىم.
) h: A! ^( @' y$ x% ?2 x* j10.ھۆججەتنىڭ روھىنى ئەستايدىل ئۈگۈنۈپ ھۆججەتتىكى تەلەپكە ئاساسەن ھەربىر مەكتەپ ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىش ۋە ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەن قەھىرمانلارنىڭ ئىش ئىزلىرىنى تەشۋىق قىلىش ئاساسى مەزمۇن قىلىنغان ئەسەر يوللاش(5-ئاينىڭ 15-كۈنى يوللاش) لازىم. ئەسەرنىڭ ژانىرى چەكلەنمەيدۇ. كونكىرىت تەلەپنى ھۆججەتتىن كۆرۈۋىلىڭ.
4 d$ a9 _9 s2 j11.مەكتەپلەر ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرستىش تەشۋىقات پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش پائالىيىتىنىڭ ماتىرياللىرىنى ئارخىپلاشتۇرۇش، پائالىيەتنى يولغا قويۇش جەريانىدىكى ئىلغار تەجىربە ۋە ئۈنۈملۈك ئۇسۇللارنى ۋاقتىدا يەكۈنلەپ خۇلاسە قىلىش ۋە يوللاشقا(خۇلاسە ماتىريالىنى 4-ئاينىڭ 27-كۈنى يوللاش) ياخشى ئەھمىيەت بىرىشى لازىم. 3 Y) m; `9 p  S1 \# h( n% f  i/ r- V! Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. j1 `7 d( X4 y6 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەشۋىقات شۇئارلىرى
  c- K% D. [! R% N1.‹‹شىنجاڭ ئۇيغۇر ئااپتۇنۇم رايۇنىنىڭ ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاش ۋە قوغداش چارىسى›› ئەستايدىل ئۈگۈنۈپ ، چوڭقۇر ئىزچىللاشتۇرايلى!/ [/ s% C# b& n; Z7 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەن قەھىرمانلاردىن ئۈگىنىپ، ئۇلارغا ئىھتىرام بىلدۈرەيلى!' I" d4 }5 g# F: c: V: r" X+ Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.توغرا كەيپىياتنى ئەۋىچ ئالدۇرۇپ، ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىشنى زور كۈچ بىلەن تەشۋىق قىلايلى!8 r2 w  e7 [1 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.جۇڭخۈا مىللەتلىرىنىڭ ئەنئەنىۋى گۈزەل ئەخلاقىغا ۋارىسلىق قىلىپ،سوتسىيالىستىك ئىناق جەمىيەت بەرپا قىلايلى!
% @9 C8 ]$ \; X5.ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەنلەرنى مۇكاپاتلاپ ۋە قوغداپ، جەمىيئەت ئامانلىقىنى ئونۋىرسال تۈزەش خىزمىتىنى ئالغا سىلجىتايلى!  s& H9 h% ^# X1 l' g! wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. دەۋرىمىزدىكى ئەڭ سۆيۈملۈك كىشلەر- ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسەتكەن قەھىرمانلاردۇر.; b/ j  r. b9 X! P0 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىش شەرەپ.  @3 U: W# Z1 D4 \( v- hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.ھەممەيلەن ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىشكە مۇھتاج.
7 b+ ~5 i( X. _3 J3 N3 o" ~. [9. ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىش روھىنى ئەۋىج ئالدۇرۇپ، مەنىۋى مەدىنيەت قۇرۇلۇشىنى ئىلگىرى سۈرەيلى!
7 n+ U$ P3 r4 F/ o" u10. لېي فىڭ روھىدىن ئۈگىنىپ، ئادالەت يولىدا پىداكارلىق كۆرسىتىشنىڭ نەمۇنىچىلىرىدىن بولايلى!
' y2 ?9 V: w6 ] 9 n; j; E! ^2 z* I4 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) t7 h/ V! ~/ b1 g! |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +12 ئىناۋەت +12 تەڭگە +12 بايلىق +12 تۆھپە +7 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 12 + 12 + 12 + 12 + 7 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号-9 )

GMT+8, 2015-5-20 17:22

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش