روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4725|ئىنكاس: 5
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مەكتەپنىڭ دىننىڭ سىڭىپ كىرىشىنى چەكلەش لاھىيەسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Tursun007 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-19 14:27  # Z0 M# h" b$ Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- }3 K1 C  }! i; U; \3 L) Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەشكەن بازار مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ مائارىپ سىستىمىسىدا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنى يولغا قويۇش لايىھەسى
4 n. Z  `4 @4 e  s' G' Z" L, |- Cقانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى ئۈنۈملۈك تېزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىنىڭ يامراپ كىتىشىنى قەتئى چەكلەپ، تۈرلۈك دىنىي ئىدىيەلەرنىڭ مەكتەپلەرگە، ئوقوغۇچىلارغا سىڭىپ كىرىشىدىن ئەڭ چوڭ دائىردە مۇداپئەلىنىپ، ئاپتۇنۇم رايۇن، ۋىلايەت، ناھىيىلىك مۇقىملىقنى قوغداش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىلىرىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇشى ۋە تەلىپىگە ئاساسەن، بازىرىمىز ۋە مەكتىۋىمىزنىڭ ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۈرۈپ، بۇ لايىھە تۈزۈپ چىقىلدى.9 H. o- q! M; O( N, wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىرىنچى، يىتەكچى ئىددىيە. f# M  `% I7 I* X9 G( b; a5 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پارتىيە 18-قۇرۇلتىيى، 18-نۆۋەتلىك 3-ئومومىي يىغىنى، مەركىزىي كومىتىتنىڭ شىنجاڭنىڭ مۇقىملىق خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش توغىرسىدىكى مۇھىم كۆرسەتمىلىرىنىڭ روھى، ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق پارتىكۇمنىڭ 8-نۆۋەتلىك 6-ئومومىي يىغىنى، ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ،دىنىي ئەسەبىي ئىددىيەلەرنىڭ سىڭىپ كىرىشىنى چەكلەش خىزمىتى توغىرسىدىكى يىتەكچى پىكىرى(سىناق نۇسخا)›› (2013-يىلى 11-نۇمۇرلۇق ھۆججەت) ھەم ۋىلايەتنىڭ مۇناسىۋەتلىك ھۆججەتلىرى، ۋىلايەتلىك پارتىكۇم ۋە ناھىيىلىك پارتىكۇمنىڭ كىڭەيتىلگەن يىغىنلىرىنىڭ روھى، ناھىيىلىك پارتىكۇمنىڭ مۇقىملىق ۋە سىياسىي قانۇن خىزمەت يىغىنىنىڭ روھىنى چوڭقۇر ئىزچىللاشتۇرۇپ ۋە ئەمەلىيلەشتۈرۈپ، ‹‹ئۇزاققىچە ئەمىنلىكنى ئىشقا ئاشۇرۇش ئارقىلىق تۈرلۈك خىزمەتلەرنى ئىلگىرى سۈرۈشنى بىر تۇتاش پىلانلاشنى زىچ چۆرىدەش›› تىن ئىبارەت مۇھىم يىتەكچى ئىددىيەنى ئەمەلىيلەشتۈرۈشتە چىڭ تۇرۇپ، زامانىۋىي مەدەنىيەتنى يىتەكچى قىلىپ، ئەسەبىيلىكنى تۈگىتىشنى نىشان قىلىپ، ‹‹ئۈچ قانۇنسىز›› نى تۈزەشنى چوڭقۇرلاشتۇرۇشنى تۇتقا قىلىپ، دىنىي ئەسەبىي ئىدىيەلەرنىڭ سىڭىپ كىرىشىنى ئۈنۈملۈك چەكلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەرىكەت ئىلىپ بىرىش بوشلۇقىنى تىرىشپ كىچىكلىتىپ، زوراۋانلىق، تىرورلۇق ۋەقەلىرىنىڭ كۆپ يۈز بىرىش ۋەزىيتىنى ئۆزگەرتىپ، دەسلەپكى قەدەمدە دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ ھەركەتلىرىگە قانۇن بويىچە زەربە بىرىشنىڭ دائىملىق خىزمەت ھالىتىنى شەكىللەندۈرۈشتىن ئىبارەت.) L8 L7 m& A7 ^& w# M3 _$ qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنجى، تەشكىلىي رەھبەرلىك. p6 q/ S  l# Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ قىتىملىق مەخسۇس ھەركەتكە بولغان تەشكىلىي رەھبەرلىكىنى كۇچايتىش ئۈچۈن، مەكتىۋىمىزدە قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنى يولغا قويۇش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپىسى قۇرۇپ چىقىلدى.) E# f- G4 c4 M/ t7 e5 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گۇرۇپپا باشلىقى-ئىسمىتىللا ئابلىز، مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ مۇدىرى، ئومومىي خىزمەتلەرگە مەسئۇل بولىدۇ .
0 {1 J- c+ r! A6 r6 Cمۇئاۋىن گۇرۇپپا باشلىقى-جۈمە مەمەت، مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ سىياسى مۇدىرى، قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنىڭ تەشكىلىي خىزمەتلىرىگە مەسئۇل بولىدۇ .
; ~3 b8 s" _; l3 U: P1 `0 d1 |# v7 lئەزالىرى : ئايشەمگۇل ئابدىرھىم-مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ قوشتىل مۇئاۋىن مۇدىرى، قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنىڭ تەشۋىقات خىزمەتلىرىگە مەسئۇل بولىدۇ. قەمىردىن نۇرمەمەت - مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئىلمىي مۇدىرى، تۆتنى قوغداپ، ئىككىگە قارشى تۇرۇش دەرسى، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقى دەرىسىنىڭ ئۆتۈلۈش ئەھۋالىنى نازارەت قىلىش، سىياسى جەھەتتە كۈچلۈك ئوقۇتقۇچىلارنى بۇ دەرىسلەرنى ئۆتۈشكە ئورونلاشتۇرۇش ۋە تەشۋىقى تەربىيە خىزمەتلىرىگە مەىسئۇل بولىدۇ. مەمەتجان ئوسمان- مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ پارتىيە قۇرۇلۇش ئىشخانىسىنىڭ مۇدىرى، پارتىيە ئەزالىرىغا قارىتا سىياسى-ئىددىۋى تەربىيە ئىلىپ بىرىشقا مەسئۇل بولىدۇ. ئايشەم تۆمۈر- مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ باش تەربىيچىسى، پىئۇنىرلار پائالىيىتى، بايراق چىقىرىش مۇراسىملىرىدىن پايدىلىنىپ ئوقوغۇچىلارغا سىياسى ئىددۋى تەربىيە ئىلىپ بىرشقا مەسئۇل بولىدۇ. ھەرقايسى كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەرنىڭ مۇدىرلىرى ئۆز مەكتىۋىنىڭ قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنى يولغا قويۇش جەھەتتىكى ئومومىي خىزمەتلىرىگە مەسئۇل بولىدۇ. مەكتىۋىمىز تەۋەسىدىكى بارلىق سىنىپ مۇدىرلىرى ئۆز سىنىپىدىكى ئوقوغۇچىلارغا سىياسى-ئىددىۋى تەربىيە ئىلىپ بىرىش، ئوقوغۇچىلارنىڭ ئوقۇش ماتىرياللىرىنى قەرەرلىك ۋە قەرەرسىز تەكشۈرۈش، ئوقوغۇچىلارغا بولغان باشقۇرۇش، كۆزىىتىش، نازارەت قىلىش، سۆھبەتنى كۇچايتىش، ئوقوغۇچىلار داۋامىنى تولۇقلاش، ئائىلە سۆھبەت ئىلىپ بىرىش، دەرىس مەزمۇنى، سىنىپ يىغىنى ۋە خۇلاسىلەرگە بىرلەشتۈرۈپ ئوقوغۇچىلارغا قارىتا سىياسى-ئىددىۋى تەربىيەنى كۇچايتىش خىزمەتلىرىگە مەسئۇل بولىدۇ. ! G# A! E( |$ O& D6 K' ~3 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گۇرۇپپا قارمىقىدا مەخسۇس ئىشخانا تەسىس قىلىنىدى، ئىشخانا سىياسى بۆلۈمدە بولۇپ، ئىشخانا مۇدىرلىقىنى جۈمە مەمەت ئۆتەيدۇ ھەم قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنىڭ دائىملىق خىزمەتلىرىگە كونكىرىت مەسئۇل بولىدۇ. ھەرقايسى كەنت دەرىجىلىك مەكتەپلەرمۇ تىزدىن مەكتەپ مۇدىرى مەسئۇللىقىدىكى مەخسۇس ھەركەتكە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپىسىنى قۇرۇپ چىقىپ، مەكتەپ مۇدىرلىرى بۇ خىزمەتنى ئۆزى بىر قوللۇق چىڭ تۇتۇپ ئەمەلىيلەشتۈرۈپ، مەخسۇس ھەركەتنى ئوڭۇشلۇق قانات يايدۇرۇشقا كاپالەتلىك قىلىشى كىرەك. % G$ r4 ~6 r+ d* e- y% _( Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنجى، خىزمەت نىشانى: u* t# E0 X$ B, G$ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەرقايسى مەكتەپلەر سانىنى ۋە تەكتىنى ئىنىق ئىگەللەشنى چىڭ تۇتۇپ، تەربىيە ئارقىلىق ئۆزگەرتىنشى كۇچايتىپ، تەشۋىقى تەربىيە ئىلىپ بىرىش، زىيارەت قىلىش، رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈپ، پاش قىلىش، تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىش، تۈزەش، قايتا قاراپ چىقىش قاتارلىق ھالقىلار ئارقىلىق قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە ئۈنۈملۈك تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىنى ئۈنۈملۈك چەكلەپ، كەڭ ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەر ۋە ئوقوغۇچىلارغا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنىڭ زىينىنى ئىنىق تونۇتۇپ، ئۇلارنىڭ قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى ئاكتىپلىق بىلەن پاش قىلىپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ سىڭىپ كىرىشىگە قەتئى قارشى تۇرۇش ئىڭىنى تىخىمۇ كۇچايتىپ، پۈتۈن مائارىپ سىستىمىسىدا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتنى ‹‹ كوچىدىن ئۆتكەن چاشقاننى ھەممە ئادەم ئۇر ئۇر قىلىغاندەك›› زەربە بىرىغان ۋەزىيەتنى شەكىللەندۈرۈپ، ناھىيمىز ۋە بازىرىمىزنىڭ ئىناقلىقى ۋە مۇقىملىقىنى تىخىمۇ كۇچايتىشتىن ئىبارەت. - e. R8 Z& `6 y) K0 G, e+ b( }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۆتىنچى، خىزمەت ۋەزىپىسى- U1 I1 f5 H' P2 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.تەشۋىقى تەربىيە پائالىيىتى پائال قانات يايدۇرۇلىدۇ.
+ u5 X5 v1 G0 u/ [2 I ھەرقايسى مەكتەپلەردە مىللەت-دىن سىياسىتى ۋە دۆلىتىمىزنىڭ ئالاقىدار قانۇن-بەلگلىمىلىرىگە بىرلەشتۈرۈپ، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ خىزمەت ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن قاتلاملارغا بۆلۈپ، پىلانلىق ھالدا قەدەم-باسقۇچلار بويىچە بىر قىتىم مەركەزلىك تەربىيە پائالىيتى قانات يايدۇرۇلىدۇ، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەر ئارىسىدا پارتىيمىزنىڭ مىللەت-دىن سىياسىتى ۋە ‹‹ دىنىي ئىشلارنى باشقۇرۇش نىزامى››، ‹‹ دۆلەت بايرىقى قانۇنى›› قاتارلىق مۇناسىۋەتلىك قانۇن-نىزاملار، ۋىلايەت ۋە ناھىيىنىڭ ئالاقىدار قائىدە-تۈزۈملىرى، يىقىنقى مەزگىللەردىكى زوراۋانلىق، تىرورلۇق ۋەقەلىرىنىڭ ھەقىقى ئەھۋالى، ئەكسىيەتچىل ماھىيتىگە قارىتىلغان تەشۋىقى تەربىيە شۇنداقلا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتنىڭ زىيىنى توغىرسىدىكى قايتا تەربىيە پائالىيەتلىرى ئىلىپ بىرىلىپ، ھەرمىللەت ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچلىرىنىڭ بايرىقى رۇشەن، مەيدانى مۇستەھكەم ھالدا پارتىيە ۋە ھۆكۈمەتنىڭ رەھبەرلىكىنى ھىمايە قىلىپ، قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرگە قەتئى قارشى تۇرۇپ، دۆلەتنىڭ بىرلىكى ۋە مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداشتىكى ئاڭلىقلىقىنى يەنىمۇ كۇچايتىلىدۇ.
1 Q3 G" M! i& e5 v" a( c7 a 2.رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش پائالىيىتى پائال قانات يايدۇرۇلىدۇ.
* y2 H" L" c& _0 x% y ھەرقايسى مەكتەپلەردە ئۆز مەكتىۋىنىڭ ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۈرۈپ، ناھىيمىز ۋە بازىرىمىزنىڭ شۇنداقلا تەۋەلىكىمىزنىڭ مۇقىملىقىغا تەسىر يەتكۈزىۋاتقان گەۋدىلىك مەسىللەرنى رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش پائالىيىتى پائال قانات يايدۇرۇلۇپ، مۇقىملققا تەسىر يەتكۈزىۋاتقان مەسىللەرنىڭ سانى ۋە تەكتى ئىنىقلاپ چىقىلىدۇ.# ^2 G4 P2 r+ Q/ _8 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش دائىرسى:
- E! B: b# h3 S7 ]1 Q* r+ ]دىنىي ئەسەبىي ئىدىيەلەرنىڭ سىڭىپ كىرىشىدىكى ئاساسلىق شەكلى ۋە بىخ ھالىتى:" X6 x2 \# E( k6 m" |! m" L7 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1)ئاللادىن باشقا ھەرقانداق ئادەمگە ئىتائەت قىلماسلق، ھۆكۈمەتنىڭ باشقۇرۇشىغا ئاشكارە ھالدا قارشى تۇرۇش، پارتىيە ۋە ھۆكۈمەتنىڭ سىياسەتلىرىنى بۇرمىلاش، كىملىك، توي كىنىشكىسى، نۇپۇس دەپتىرى قاتارلىق دۆلەتنىڭ قانۇنىدا بىكىتىلگەن گۇۋاھنامىلارنى بۇزۇۋىتىش.2 k, ?# t+ P5 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)        ھالال ۋە ھارامغا قاغۇلارچە ھۆكۈم قىلىپ، ھالال ۋە ھارامنى ئىجتىمائىي تۇرمۇشنىڭ ھەرقايسى تەرەپلىرىگىچە سۆرەپ كىرىش. مەسىلەن: ھۆكۈمەتنىڭ ياردەم مەبلىغى بىلەن سالغان ئۆي ھارام، ھۆكۈمەتنىڭ ياردەم مەبلىغى بىلەن سالغان مەكتەپ ھارام، ھۆكۈمەتنى توكى، تارقاتقان پۇلى ھارام، ئىچكىردىكى كارخانىلاردا ئىشلەپچىقىرىلغان تۇرمۇش بويۇملىرى ھارام...قاتارلىقلار.
2 `% q4 e# H. b! E) B (3)پارتىيە ۋە ھۆكۈمەتنىڭ تەشۋىقات ۋاستلىرىنى بۇرمىلاپ ياكى ئىنكار قىلىپ، ‹‹تېلىۋىزۇر كۆرمەسلىك، رادىيۇ ئاڭلىماسلىق، گېزىت-ژورناللارنى ئوقۇماسلىق›› نى تەرغىپ قىلىش.
) T8 p8 E3 i* z2 d$ B (4)دىننى قوغداشنى باھانە قىلىپ، مودا كىينگەنلەرنى ھاقارەتلەش، قورقۇتۇش ۋە ئۇرۇش.
5 @7 N1 f& S7 j+ P. \. P (5)‹‹يات دىندىكىلەر››، ‹‹دىنىي ئاسىي››، ‹‹مىللىي مەغلۇبىيەتچىلەر›› دىگەندەك ناملار بىلەن دىنغا ئىشەنمەيدىغان ئامما، پارتىيلىك كادىرلار ۋە ۋەتەنپەرۋەر دىني زاتلارنى ھاقارەتلەش، چەتكە قىقىش، يالغۇز قالدۇرۇش.
  q1 O- r1 W5 F: d% M(6)توي-تۆكۈنلەردە ناخشا ئىيتىپ، ئۇسسۇل ئويناش قاتارلىق ئەنئەنىۋىي ئۆرىپ ئادەتلەرگە، توي كۆينىكى كىيىش، توي ماشىنىسىنى بىزەشكە قارشى تۇرۇش؛ ئۆلۈم-يىتىم، نەزىر-چىراق ئىشلىرىنى ئەنئەنىۋى ئۆرىپ-ئادەت بويىچە (يىغلاش،قارلىق تۇتۇش، نەزىر بىرىش قاتارلىقلاغا) ئۇزۇتۇشقا قارشى تۇرۇش.
; T7 u6 t% ~4 j9 I (7) نىكاھ ئوقۇتۇپلا قايتا توي قىلىۋىلىش ياكى ئۈچ تالاق قىلىپلا ئاجىرشىپ كىتش.8 [0 {' N4 `4 Z1 f) \4 |1 |0 G& d( lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(8)ئىسلام دىنىغا ئىتىقاد قىلىمەن دەپ تۇرۇپ يەنە باشقىلارنىڭ مەسچىتكە كىرىشىنى توسۇش، مەسچىتكە كىرمەسلىككە قۇتىرتىش؛ دىنىي پائالىيەتلەردە ئەكسىيەتچىل ئىددىيەلەرنى تەرغىپ قىلىش؛ باشقىلارنى يولسىز سەۋبلەر بىلەن باشقا مەسچىتلەرگە بىرىپ دىنىي پائالىيەتلەرگە قاتنىشىشقا تەشكىللەش، قۇتىرتىش.
- ~) o6 I! j: w+ D4 w$ a9 ^ (9)ئازسانلىق مىللەتلەرنىڭ جامائەت تەرتىۋى ۋە ئىسىل ئۆرىپ-ئادەتلىرىگە خىلاپلىق قىلىپ، باشقىلارنى ناماز ئوقۇشقا، روزا تۇتۇشقا، ئۇزۇن ساقال قويۇشقا، روپاش بولۇشقا، جىلباب كىيىشكە، ماسكا تاقاشقا مەجبۇرلاش ياكى شەكلى ئۆزگەرگەن ھالدا مەجبۇرلاش. قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنى دىندا ئوقۇشقا، روزا تۇتۇشقا كۈشكۈرتۈش ۋە يول قويۇش.8 d5 `# k) a: r3 U0 J$ B  n3 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10)ھاراق ئىچىپ تاماكا چىكىدىغان دوست-بۇرادەرلىرى، ئاتا-ئانىسى بىلەن باردى-كەلدى قىلماسلىق، يولسىز سەۋەبلەر بىلەن ئۇشتۇمتۇتلا نۇرمال ئىجتىمائى ئالاقىگە قاتناشماسلىق ياكى ھاقارەت قىلىش، قورقۇتۇش، ئۇرۇش، زىيانكەشلىك قىلىش قاتارلىق ۋاستىلەر ئارقىلىق باشقىلارنىڭ ھاراق ئىچىپ تاماكا چىكىشىنى چەكلەش، ھاراق-تاماكا دۇكانلىرىنى بۇزۇپ چىقىش.; ^0 R1 }/ G8 K/ N; zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(11) ھۆكۈمەت تەرىپىدىن بىر تەرەپ قىلىنغان خەتەرلىك جىنايەتچىلەرنىڭ ئۇرۇق-تۇققانلىرىغا سىياسى مۇددا بىلەن يۇشۇرۇن ۋە ئاشكارە ھالدا ئىقتىسادىي جەھەتتىن ياردەم بىرىش.2 v5 y" p) E8 u0 h( t/ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(12) مەشرەپ، پۇتبۇل، ۋاسكىتبول، ئۇسسۇل، ئەدەبىي-سەنئەت قاتارلىق مەدەنىيەت-تەنتەربىيە پائالىيەتلىرىگە دەخلى قىلىش؛ ئاممىنىڭ يىغىلغان پۇرسىتىدىن پايدىلىنىپ قانۇنسىز تەبلىغ قىلىىش، دىنىي ئەسەبىي ئىددىيلەرنى تەرغىپ قىلىش.
, K- u5 d& O/ H8 y/ J* u4 `6 ` (13) باشقىلارنىڭ قانۇنلۇق تىجارىتىگە دەخلى قىلىش، كۆڭۈل ئىچىش سورۇنلىرى ۋە كۆڭۈل ئىچىش ئەسلىھەلىرىگە بۇزغۇنچىلىق قىلىش قاتارلىقلار.. i6 b0 K) S: J5 j1 V0 w: X, Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(14)ئاۋازلىق ئۇچۇر مۇنبىرى، ئۈندىدار، تور ئالاقە قۇرالى قاتارلىق ئاخبارات ۋاستىلىرىدىن پايدىلىنىپ قانۇنسىز دىن ئوقۇتۇش، قانۇنسىز تەبلىغ پائالىيەتلىرىنى ئىلىپ بىرىش، قانۇنسىز دىنىي تەشۋىقات ياكى زوراۋانلىق، تىرورلۇققا دائىر ئۈن-سىن بويۇملىرىنى ياساش، تارقىتىش، چۈشۈرۈش.2 c* n: z; l* N* j) X& _$ y! iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(15) دىنىي ئەسەبىي ئىددىيسى گەۋدىلىك بولغان باشقا ئەھۋاللار.2 j; h* e8 `3 E) vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)دىنىي ئەسەبىي ئىددىيەلەرنىڭ يۇقارقى 15 تۈرلۈك ئاساسلىق ئىپادىسى ۋە بىخ ھالىتىگە سىلىشتۇرۇپ ئوموميۈزلۈك رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش ئىلىپ بىرىلىدۇ.
, G3 e" N1 b4 ] (1)ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارغا رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش ئىلىپ بىرىلىدۇ., ^% z, I( I9 ~1 h4 l  Z8 l, n1 k% ]& Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)ئىجارە ئۆيلەر، ئاققۇن نۇپۇسلارغا قارىتا رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش ئىلىپ بىرىلىدۇ.+ n6 {& w* }1 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)تور، يانفۇن، كومپىيۇتىر، يۆتكىلشچان ساقلىغۇچ، كۆپ ۋاستىلىق كارتا قاتارلىقلاردىن پايدىلنىپ دىنىي ئەسەبىي ئىددىيە، زوراۋانلىق، تىرورلۇق مەزمۇنىدىكى يىزىق، ئۈن-سىن ھۆججەتلىرى ياكى يۇقاردا قەيت قىلىنغان مەزمۇنلارنىڭ بارلىقىنى ئىنىق بىلىپ تۇرۇپمۇ يەنىلا ئۇلىنىشقا شارائىت يارىتىپ بىرىش ھەم توردا دىن ئۆگەتكەنلەرگە قارىتا رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش ئىلىپ بىرىلىدۇ.; G/ K  P* T) J6 l: y, `+ Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4) رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش جەريانىدا ئىگەللىگەن يىپ ئۇچۇرلىرى بىرىنجى ۋاقتتا بازارلىق پارتىكۇمغا دوكلات قىلىنىدۇ.- _) Y/ j, N: {: q" ~, Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3)تەنقىد قىلىش، پاش قىلىش پائالىيىتى قانات يايدۇرۇلىدۇ.
1 g* y. g# p9 s8 B/ l سۆھبەت يىغىنى ئىچىش، ئائىلە باشلىقلىرى يىغىنى ئىچىپ پىكىر ئىلىش جەدىۋىلى تارقىتىش قاتارلىق شەكىللەر ئارقىلىق ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ تەكلىپ-پىكىرلىرى ۋە ئاتا-ئانىلارنىڭ ئىنكاسى قوبۇل قىلىنىپ، ساقلانغان مەسىللەر تىپىپ چىقىلىدۇ. مەكتەپلەردە پاش قىلىش تېلفۇنى، پىكىر ساندۇقى، مۇكاپاتلاش تۈزۈمى ئورنىتىلىپ، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەر تۈرلۈك شەكىلدىكى قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى يۈرەكلىك ھالدا پاش قىلىشقا سەپەرۋەر قىلىنىدۇ.
6 c1 b3 C3 O: v, O% w4)تۈزەش پائالىيىتى قانات يايدۇرۇلىدۇ." h/ w  l& |0 j* Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش، پاش قىلىش ئارقىلىق تىپىپ چىقىلغان مۇقىمسىزلىق ئامىللىرى ۋە بىخەتەرلىك يۇشۇرۇن خەۋىپلىرىنىڭ ساقلانغان ئورنى، سەۋەبى تىپىپ چىقىلىپ، تۈزىتىش تەدبىرى تەتقىق قىلىنىپ، تۈزىتىش لايىھەسى تۈزۈلۈپ، مەركەزلىك تۈزەش ئىلىپ بىرىلىدۇ. مەيدانى مۇستەھكەم بولمىغانلار، سۆزى بىلەن ھەركىتى بىردەك بولمىغانلار، ئىنتىزامغا ۋە كەسپى ئەخلاققا ئىغىر دەرىجىدە خىلاپلىق قىلغانلار ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىدىن تازىلىنىدۇ. ئىددىيسى قاتمال بولۇپ، يۇشۇرۇن ھالدا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتكە قاتناشقانلار ياكى دىنىي ئەسەبىيلىككە قۇتراتقۇلۇق قىلغانلار، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىدىغان پىتنە-ئىغۋالارنى تارقاتقانلار مۇناسىۋەتلىك قانۇن-نىزاملار بويىچە بىر تەرەپ قىلىنىدۇ." n5 [4 V/ \0 k$ \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5)ئۇزاق مۇددەتلىك خىزمەت مىخاينىزىمى تۇرغۇزۇلىدۇ ۋە مۇكەممەللەشتۈرۈلىدۇ.2 r6 K* o  q; C4 L/ F7 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش، تۈزەش جەريانىدا بايقالغان مەسىلە ۋە يۇچۇقلارغا ئاساسەن، ئۈنۈملۈك تەدبىر، مۇۋاپىقىيەتلىك تەجىربىلەر ئەستايدىل يەكۈنلىنىپ، ئەمەلىيەتكە ماس كىلىدىغان باشقۇرۇش چارىسى تۈزۈپ چىقىلىدۇ، خىزمەت مىخاينىزىمى مۇكەممەللەشتۈرۈلۈپ بىر قىسىم ياخشى تەجىربە ۋە ئۇسۇللار جەزىملەشتۈرۈلۈپ ۋە ئۇزاققىچە داۋاملاشتۇرۇلۇپ، مەركەزلىك تەربىيە ئارقىلىق يىتەكلەش، نازارەت قىلىپ باشقۇرۇش، مەسئۇلىيەت سۈرۈشتۈرۈش بىر گەۋدىلەشكەن باشقۇرۇش تەدبىرى ۋە چارسى شەكىللەندۈرۈلۈپ، تۈرلۈك خىزمەت تەدبىرلىرى ۋە ئۇزاققىچە ئۈنۈم بىرىدىغان خىزمەت مىخاينىزىمى تىخىمۇ مۇكەممەللەشتۈرۈلۈپ، رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش ۋە تۈزەشنىڭ نەتجىلىرى ئۈزلۈكسىز مۇستەھكەملىنىدۇ.; L* g8 o, C; @4 x6 d* k8 X) gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەشىنجى، قەدەم-باسقۇچلار ۋە ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇشى; q' U8 y' b* v+ P3 ^/ q6 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەخسۇس ھەركەت 2014-يىلى 2-ئاينىڭ 20-كۈنىدىن باشلىنىپ،2014-يىلى 12-ئاينىڭ 31-كۈنى ئاخىرلىشىدۇ، جەمئى تۆت باسقۇچقا بۆلۈپ ئىلىپ بىرىلىدۇ.
! e! \% w  P& t, G' p" c& h0 Q1.تەشكىللەپ قوزغىتىش، تەشۋىقات، تەربىيلەش باسقۇچى (2-ئاينىڭ 20-كۈنىدىن 2-ئاينىڭ ئاخىرغىچە).
+ R1 g! G0 }% s  o4 sبۇ باسقۇچتا ھەرقايسى مەكتەپلەر ئۆز ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۈرۈپ يولغا قويۇش لايھەسنى تۈزۈپ، مەخسۇس يىغىن چاقىرىپ، ئىددىيە جەھەتتە سەپەرۋەر قىلىش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەپ، خادىملارنىڭ مەسئۇلىيەت ۋە ۋەزىپىسىنى ئايدىڭلاشتۇرۇپ، كونكىرىت تەلەپلەرنى ئوتتۇرغا قويىدۇ. 11-نۇمۇرلۇق ھۆججەت ۋە ۋىلايەتنىڭ مۇناسىۋەتلىك ھۆججەتلىرىنى ئۆگىنىشكە تەشكىللەش ئارقىلىق ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەردىكى چۈشەنمەسلىك، قانداق قىلىشنى بىلمەسلىك قاتارلىق مەسىللەر ھەل قىلىنىدۇ.5 z. D4 [  @4 l+ O6 d2 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش، رەتلەش باسقۇچى(3-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 4-ئاينىڭ 30-كۈنىگىچە).* ], ]9 J0 m: a. ^4 ]2 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لايىھەدىكى تەلەپلەرگە ۋە خىزمەتلەردىكى مۇھىم نوقتىلارغا ئاساسەن ۋەزىپە، مەسئۇلىيەت، ئۇسۇل، دىققەت قىلىدىغان ئىشلار ئايدىڭلاشتۇرۇلۇپ، رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش، رەتلەش خىزمىتى ئوموميۈزلۈك قانات يايدۇرۇلىدۇ. رەتكە تۇرغۇزۇپ تەكشۈرۈش جەريانىدا بايقىغان يىپ ئۇچى شۇ ۋاقىتىنىڭ ئۆزىدە يۇقىرغا يوللىنىپ، تىزىملاش، ئارخىپ تۇرغۇزۇش خىزمەتلىرى ياخشى ئىشلىنىپ، تەكتىنى ئىنىقلاشقا ئاساس سىلىنىدۇ.$ V) J) n; u% q' W: pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.تۈرگە ئايرىپ بىر تەرەپ قىلىش باسقۇچى(5-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 12-ئاينىڭ 15-كۈنىگىچە).5 r5 m4 U2 w; V9 l/ h1 m/ Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەكشۈرۈپ رەتكە تۇرغۇزۇلغان نوقتىلىق ئادەملەر دائىملىق تەربىيلەپ باشقۇرۇش، ئۆزگەرتىش ۋە قانۇن بويىچە زەربە بىرىش قاتارلىق ئۇسۇللار ئارقىلىق تۈرگە ئايرىپ بىر تەرەپ قىلىنىدۇ.
( U; o4 G+ p+ \9 Q' `, T7 _7 C4.خۇلاسىلەش، يۇقۇرى كۆتۈرۈش باسقۇچى(12-ئاينىڭ 15-كۈنىدىن 31-كۈنىگىچە).( h; A  E4 ^; v: m) Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەخسۇس ھەركەت ئاخىرلاشقاندىن كىيىن، خىزمەت تەجربىلىرى ئەستايدىل يەكۈنلىنىپ، خىزمەتتە ئاكتىپ، نەتجىسى كۆرىنەرلىك بولغان شەخىسلەر تەقدىرلىنىدۇ، خىزمەتتە پاسسىپ، نەتىجىسى ياخشى بولمىغانلار ئومومىي ئوقتۇرۇش ئارقىلىق تەنقىد قىلىنىدۇ. مەخسۇس ھەركەت ئارقىلىق دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش پائالىيىتىنىڭ دائىملىق خىزمەت مىخاينىزىمى تۈزۈپ چىقىلىپ مۇكەممەللەشتۈرۈلىدۇ.
1 e% f, |* D( D% pئالتىنجى، مۇناسىۋەتلىك تەلەپلەر
9 C# S5 L! @0 Y/ f& Q1.تونۇشنى ئۆستۈرۈپ، رەھبەرلىكنى كۇچايتىش لازىم.
% F1 N3 d8 e' C/ ?7 sمەكتەپلەر نۆۋەتتىكى ۋەزىيەت ۋە مائارىپ سىستىمىسىدا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنى يولغا قويۇشنىڭ مۇھىملىقى ۋە تەخىرسىزلىكىنى تولۇق تونۇپ يىتىپ،  ئاساسلىق رەھبەرلەر باشلامچى بولۇپ، مائارىپ سىستىمىسىدا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنى يولغا قويۇش لاھىيەسىنى ئەستايدىل ئىزچىللاشتۇرۇشى، بۇ خىزمەتنى مۇھىم ئىشلار كۈن تەرتىۋىگە كىرگۈزۈپ مەخسۇس تەتقىق قىلىپ، بۇ خىزمەتنى يولغا  قويۇشنىڭ تەپسىلى پىلانىنى تۈزۈپ چىقىپ ئەمەلىيلەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتۇشى،بۇ خىزمەتنى ھەقىقى ياخشى تەشكىللىشى لازىم. # V/ Q# A( v7 V( L: Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. كۈچەپ تەشۋىق قىلىپ، قويۇق بولغان تەشۋىقات مۇھىتى بەرپا قىلىش لازىم.  v/ n' _$ r4 ]; r% tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەرقايسى مەكتەپلەر مائارىپ سىستىمىسىدا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنى قانۇن بويىچە تىزگىنلەپ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەرنىڭ قانۇنغا خىلاپ جىنايى ھەركەتلىرىگە قاتتىق زەربە بىرش مەخسۇس ھەركىتىنى كۈچەپ تەشۋىق قىلىپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلار كۆرگەن، ئاڭلىغان، چۈشىنەلەيدىغان تەشۋىقات ئۇسۇلى ئارقىلىق ئۇلارغا دىنىي كەيپياتنىڭ قويۇق بولۇشى ۋە قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرنىڭ كىشىلەرگە ئىلىپ كىلىدىغان زىينىنى چوڭقۇر تونۇتۇپ، ئۇلاردا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەر بىلەن شۇغۇللانمايدىغان، قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرگە دادىللىق بىلەن قارشى تۇرىدىغان، پاش قىلىدىغان مۇھىتنى بەرپا قىلىش لازىم./ d5 `5 w, R! Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.سىياسەتنى ئىگەللەپ، ئۇسۇلغا دىققەت قىلىش لازىم. $ z# E$ Q( f( p9 [8 {0 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قانۇنىي ۋاستىلەر ۋە مەمۇرى ۋاستىلەرنى تەڭ ئىشقا سىلىشتا چىڭ تۇرۇپ، قايىل قىلىش ئارقىلىق تەربىيلەپ ئۆزگەرتىشنى ئاساس قىلىپ، سەۋىرچانلىق بىلەن ئىنچىكە خىزمەت قىلىش؛ خىزمەت ئۇسۇلى ئاددى ، قوپال بولۇش سەۋەبىدىن ئىجتىمائى زىددىيەتلەرنى كەسكىنلەشتۈرۋىتىشتىن، ئاممىۋى خاراكتىرلىك ۋەقەلەرنى كەلتۈرۈپ چىقىرىش ياكى كۈتۈلمىگەن ھادىسلەرنىڭ كىلىپ چىقىشىدىن قەتئى ساقلىنىش لازىم.9 N+ _8 t# P7 e, [8 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.قاتتىق مەسئۇلىيەتچان بولۇپ، ئەمىللەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتۇش كىرەك.- A* Q3 z% f1 `$ }! B& }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈرلۈك خىزمەت ۋە ۋەزىپىلەرنى ھەربىر ئادەمگىچە ئىنىق تەقسىم قىلىپ، مەسئۇلىيەتنى كىشى بىشىغىچە ئايدىڭلاشتۇرۇپ، قاتتىق بولۇش، ئەمىللەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتۇش، كىشى بىشىغىچە ئەمىللەشتۈرۈش ؛پىرىنسىپتا، مەيداندا قەتئى چىڭ تۇرۇش، ئادىمگەرچىلىكنى دەپ خىزمەتكە تەسىر يەتكۈزمەسلىك لازىم. چوڭقۇر تەكشۈرمىگەن، مەسىللەرنى يۇشۇرغان، يالغان مەلۇم قىلغان، چۈشۈرۈپ يوللىغانلارغا قارىتا بىر تەرەپ قىلىش تەدبىرىنى دەل جايىغا ئەمىللەشتۈرمىگەنلەرنى ئومومىي ئۇقتۇرۇش ئارقىلىق تەنقىد قىلىش، مۇناسىۋەتلىك كىشلەرنىڭ مەسئۇلىيىتى تولۇق سۈرۈشتۈرۈش كىرەك. مەسىللەرنى قەستەن يۇشۇرغان، مەخسۇس تۈزەش خىزمىتىگە توسقۇنلۇق قىلغان، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنىڭ دىنىي پائالىيەتكە قاتنىشىشىنى قوللىغان، قانات ئاستىغا ئالغان، كەڭچىلىك قىلغان ھەم باشقا قانۇنغا خىلاپ قىلمىشلارنى قىلغانلارنى پارتىيە ئىنتىزامى ۋە ئالاقىدار قانۇن-نىزاملار بويىچە قاتتىق بىر تەرەپ قىلىش لازىم.
: d* `' H; a2 y; C7 `' w, n% i5.ئۇچۇر توپلاش، ئۇچۇر يوللاشنى كۇچايتىش لازىم.
' R( b, M6 R8 }5 b+ {ھەرقايسى مەكتەپلەر مەخسۇس تۈزەش خىزمىتىنىڭ ئۇچۇرلىرىنى يوللاش مىخاينىزىمىنى مۇكەممەللەشتۈرۈپ، ئۇچۇر يىغىش، تەتقىق قىلىش، يوللاش(ھەپتىدە بىر پارچە ئۇچۇر يوللاش، مۇھىم ئىشلارنى شۇ ۋاقتىنىڭ ئۆزىدە يوللاش) ، مۇكاپاتلاش مىخاينىزىمىنى كۇچايتىش لازىم. يۇشۇرۇپ يوللىغان، كىچىكىپ يوللىغان، يالغان يوللىغان مەكتەپ ۋە شەخىسلەرنىڭ مەسئۇلىيىتى قاتتىق سۈرۈشتە قىلىنىدۇ.
1 W9 m& T7 B9 D9 Z- t6.ماتىرياللارنى رەتلەش، ئۆز ۋاقتىدا يوللاش لازىم.
7 [: I7 v1 l5 L6 M) Pھەر قايسى كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەر ھەرقايسى باسقۇچلاردىكى خىزمەتلەرنى قانات يايدۇرۇش داۋامىدىكى ئىلغار تەجىربە، ئۈنۈملۈك ئۇسۇللارنى ئەستايدىل يەكۈنلەپ ۋە ئىشلىگەن خىزمەتلەرنى  باسقۇچلار بويىچە ئەتراپلىق، ئىنچىكە خۇلاسە قىلىپ، مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ مەخسۇس تۈزەش رەھبەرلىك گۇرۇپپا ئشىخانىسىغا يوللاش لازىم. 1 O$ _) ?: U( J7 S# {, \& R: Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەشكەن بازار مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ" q' ^, H# K( V& A' H4 |8 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2014-يىلى 3-ئاينىڭ 12-كۈنى2 Z& B  A4 S7 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +12 ئىناۋەت +12 تەڭگە +12 بايلىق +12 تۆھپە +7 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 12 + 12 + 12 + 12 + 7 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-3-19 18:20:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رھمەت   ئۆزەم ئوقۇتقۇچى بولمىساممۇ مائارىپقا بەكلا كۆڭۇل بۆلىمەن.... خىلى جىق نەرسىلەرنى بىلىۋالدىم...
ۋاقتى: 2014-3-20 08:37:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

! v) K# d; y- [7 m, C) N来自安卓客户端
ۋاقتى: 2014-3-20 08:53:54 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دىنسىزلاشتۇرۇش پىلانى بىزنىڭ مەكتەپلەردىمۇ  تىزراق يۇلغا قۇيۇلسا ياخشى بۇلاتتى
( j9 h& q/ l  s来自安卓客户端
ۋاقتى: 2014-3-20 23:31:51 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇنىڭغا نېمە دەپ يېزىشنى ئوبدانراق ئويلىشىڭلار قېرىنداشلىرىم
گەپ قىلغۇم يوق !           

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-22 03:49

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش