روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1173|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

xxx ئوتتۇرا مەكتەپ يەر تەۋرەش مانىۋرى بويىچە ئوقۇغۇچىلارنى تارقاقل...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
xxx ئوتتۇرا مەكتەپ يەر تەۋرەش مانىۋرى بويىچە ئوقۇغۇچىلارنى تارقاقلاشتۇرۇش لايھىسى
! S$ o! g; b/ O9 D1. بۇ قېتىمقى مانۋىرنىڭ مەقسىدى؛
; b& [; w/ k) aبۇ قېتىمىقى  مانۋىرى  ئۆتكۇزۇش ئارقىلىق ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىددى ئەھۋاللارغا تاقابىل تۇرۇش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۇرۇش، تۇيۇقىسىز يۈز بەرگەن ھادسىلەرگە قارىتا ئۈنۈملۈك ئۇسۇل قوللىنىش ئارقىلىق ئۆز- ئۆزىنى قۇتقۇزۇپ، ھاياتلىقىنى ساقلاپ قىلىش ئىقتىدارنى يۇقىرى كۆتۇرۇشنى مەقسەت قىلىپ، بۇ قېتىملىق تەر تەۋرەشكە تاقابىل تۇرۇش بويىچە بىر قېتىملىق  مانۋىر ئورۇنلاشتۇرۇلدى.
4 d5 N  ?2 y* w2. كونكىرىت ئىش تەقسىماتى
# q, ]3 s! Y/ l1 {3 _8 [1)        باش يىتەكچى؛xxxx
  D, p* x& o1 ?مۇئاۋىن يىتەكچى :xxxx 7 w; ]8 d) t. y: `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) كونكرىت تەشكىللەش، ماسلاشتۇرۇش خىزمىتى: مەكتەپ سىياسى بۆلۈم، ئىلىمى بۆلۈم ئەزاللىرى، ئىتتىپاق كومتىتى ئەزالىرى، ئوقۇغۇچىلار ئۇيۇشمىسى ! {- L7 u- z( A* o" sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ئوقۇغۇچىلارنى تەرتىپلىك تارقاقلاشتۇرۇش خىزمىتى؛ ھەر قايسى ئورۇنلارغا مۇناسىۋەتلىك مەسئۇل خادىملار
6 V9 K: {& R" h- ^6 B/ ]4)  قاتناشقۇچى خادىملار؛ سىياسى بۆلۈم ئەزالىرى،مەكتەپ ئىلىمى بۆلۈم ئەزاللىرى ، ئوقۇغۇچىلار ئۇيۇشما ئەزالىرى، ئىتتىپاق كومتىتى ئەزالىرى، تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرى، ساقلىق ساقلاش خادىمى، سىنىپ مودىرلىرى ۋە ئوقۇغۇچىلار
" n. M/ D! x: T' A5) يىغىلىش ئورنىغا مەسئۇل خادىملار؛ xxx ، تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرى ( ئوقۇغۇچىلارنىڭ رەتلەپ ئولتۇرغۇزۇش ، ساننى ئېلىش خىزمەتلەرگە مەسئول )
8 N# [3 x( |: w9 O- q. M3 @6) جىددى قۇتقۇزۇش خادىمى؛xxxxx2 y3 r6 G2 I, h- ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. مانۋىرنىڭ كونكىرىت تەرتىپلىرى
" U$ R5 ?$ Q9 q4 m1. مانۋىرنىڭ كونكىرىت ئورۇنلاشتۇرلىشى
! K! z5 }6 n" H4 T1) مانۋىر ئورنى؛ئۇنۋىرسال ئوقۇتۇش بىناسى ،ئاساسى ئوقۇتۇش بىناسى، بايراق چىقىرىش مەيدانى
5 ?% J( @0 g; d9 X) [8 Y" U. U; y2) قاتناشقۇچىلار؛ سىياسى بۆلۈم ئەزالىرى، ئوقۇغۇچىلار ئۇيۇشما ئەزالىرى، ئىتتىپاق كومتىتى ئەزالىرى، تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرى، ساقلىق ساقلاش خادىمى، بارلىق ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلار( d- J+ L# ]7 n" K& l  Q) u# {4 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) مانۋىرنىڭ ۋاقتى؛ 2014-يىلى 2-ئاينىڭ 26-كۈنى 5 h5 x8 T9 i7 t/ K7 u4 I0 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. مانۋىرنىڭ كونكىرىت مەشغۇلات تەرتىۋى
  z$ e* e! d& s1 L- K- c  Y1) چۈشتىن بۇرۇن سائەت  12:10 دا مانۋىر باشلىندۇ+ @$ Z/ V7 K& \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) ئاگاھلاندۇرۇش سىگىنالى چېلىندۇ. ( d; c$ J) E* m" i0 n+ b) Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) سىگىنال چېلىنغاندىن كىيىن ھەر قايسى سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلار تىزلىكتە سىنىپ مودىرلىرى ۋە مەسئۇل ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يېتەكچىلىكىدە بەلگىلەنگەن تەرتىپ، يول بويىچە بەلگىلەنگەن بىخەتەر ئورۇنغا يىغىلىدۇ (تارقىلىش جەريانىدا ئوقۇغۇچىلار بېشىنى تۆۋەن قىلىپ تامنى بويلاپ تارقىلىدۇ ، ياكى سىنىپتكى ئورۇندۇقلارنىڭ ئاسىتىغا ،سىنىپىنىڭ بۇلۇڭغا كېلىپ ئولتۇرغاندىن كىيىن يەر تەۋرەش توختىغانىدىن بىخەتەر ئورۇنغا تارقىلىدۇ .)
& m+ V- o; v) k, bتارقاقلاشتۇرۇش تەرتىۋى؛ جىددى ئەھۋالغا تاقابىل تۇرۇش گۇرۇپپىسىنىڭ خادىملىرى ( شۇ قەۋەتتىكى ئوقۇغۇچىلارنى تارقاقلاشتۇرۇش خىزمىتىگە مەسئول ئوقۇقۇتقۇچىلار )ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئالدىدا، دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئارقىدا چېكىنىدۇ.
) t  t* C) i/ D/ _% W4) ئوقۇغۇچىلار بەلگىلەنگەن ئورۇنغا يىغىلغاندىن كىيىن سىنىپ مودىرلىرى ئوقۇغۇچىلارنى رەتكە تىزغاندىن كىيىن تىزلىكتە ئوقۇغۇچىلارنىڭ سانىنى ئالىدۇ، ھەم مەسئۇل خادىمغا كېلىشكە تېگىشلىك ئوقۇغۇچى بىلەن ئەمەلى كەلگەن ئوقۇغۇچى سانىنى دوكلات قىلىدۇ. % V% D3 f2 j$ b: Q$ c% Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5) يىغىلىش ئورنى؛ بايراق چىقىرىش مەيدانى، ئاساسى ئوقۇتۇش بىناسى ئالىدىدىكى مەيدان
; O' H; N  O2 |( m3 F# r* b# A5. دىققەت قىلىدىغان ئىشلار
4 h% {' \! P8 |2 d# n! I6 T- q/ w1. سىنىپ مودىرلىرى ۋە بارلىق مەسئۇل خادىملار بىخەتەرلىك تەشۋىقات تەربىيسى ۋە مانۋىر جەريانىدىكى باشقۇرۇش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش، ئوقۇغۇچىلار تارقاقلاشتۇرۇلۇپ بىنادىن چۈشكەن ۋاقىتتا تىنىچ، تەرتىپلىك، تىز ھالەتتە تارقاقلىشىش، بىر-بىرىنى ئىتتىرىشمەسلىك، پەللەمپەيدىن دىققەت قىلغان ئاساستا چۈشۈش ، يىقىلىپ كىتىشتىن ساقلىنىش .
* ]; O3 D0 f( u) C2. تارقاقلاشتۇرۇشقا تەشكىللىگۈچى خادىملار چوقۇم ئوقۇغۇچىلار تارقاقلىشىش جەريانىدا كۆرۈلدىغان پىسخىكىلىق ئىنكاسلارنى دەل ۋاقتىدا بايقاپ تەدبىر قوللۇنۇپ، ۋەقە كېلىپ چىقىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش لازىم. ) L  R5 z0 f2 {: S* Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ قېتىملىق يەر تەۋرەشكە تاقابىل تۇرۇش مانۋىرىدا ئوقۇغۇچىلارنى تارقاقلاشتۇرۇش تۆۋەندىكىدەك ئورۇنلاشتۇرۇلدى.
3 ?5 l8 ?( e! S  G0 B. y& bئوقۇتۇش رايۇنلىرى تۆۋەندىكىدەك: 2. ئاساسى ئوقۇتۇش بىناسى  3.  ئۈنۋېرسال ئوقۇتۇش بىناسى * |8 {+ I& C) w" Y' P$ M0 \& Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەلەپ: ئوقۇتقۇچى، ئوقۇغۇچىلار مانۋېر باشلنىش سىگنالى چېلنىىش بىلەن سىنپتىكى دەرس ئوقۇتقۇچسى ۋە يېتەكچى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يېتەكلىشىدە تەرتىپلىك، توغرا ھالدا تاماملاش. ئوقۇغۇچىلار سىنپىنىڭ ئالدى، ئارقا ئىشكىدىن مۇۋاپىق ھالدا بۆلۇنۇپ، قستاشماي، بىخەتەر تارقاقلىشش، بىخەتەرلىك رايۇنىغا يىغىلىش . \4 }  a2 L4 |- a, Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەسئۇل خادىملار:
( l2 R& N1 K- C; f( [1.        ئاساسى ئوقۇتۇش بىناسى:
0 K; E& H/ W* `, E. J( O  I' _ كونكىرىتنى مەسئول خادىم xxx  ( ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تارقاقلىشش ئەھۋاللارنى كۆزىتىش ، خۇلاسە قىلىش ، رەھبەرلىككە دوكلات قىلىش )
( v) p8 A$ |3 K/ d 3- قەۋەت تارقاقلاشتۇرۇشقا xxxx ۋە شۇ قەۋەتتىكى شۇ سائەتتە دەرس ئۆتۇۋاتقان ئوقۇتقۇچىلار مەسئۇل بولىدۇ.تارقاقلىشش يولى تۆۋەندىكىدەك: (9-يىللىق 1-سىنىپ ،9-يىللىق 2-سىنىپ ئوڭ تەرەپ پەلەمپەي ئارقىلىق چۈشىدۇ. 9-يىللىق 3-سىنىپ ،9-يىلىلىق 4-سىنىپ ، 9-يىللىق 5-سىنىپ  سول تەرەپ پەلەمپەي ئارقىلىق چۈشىدۇ ).
1 [6 `' }' R0 F2- قەۋەت تارقاقلاشتۇرۇشقاxxxxشۇ قەۋەتتىكى سىنىپلارغا دەرس ئۆتۇۋاتقان دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى مەسئۇل. تارقاقلىشش يولى تۆۋەندىكىدەك: (8-يىللىق 1-سىنىپ ،8-يىللىق 2-سىنىپ ، 8-يىللىق 3-سىنىپ ئوڭ تەرەپ پەلەمپەي ئارقىلىق چۈشىدۇ. 8-يىللىق4-سىنىپ ، 8-يىللىق 5-سىنىپ  سول تەرەپ پەلەمپەي ئارقىلىق چۈشىدۇ)5 a+ p. s9 m: A( ]4 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1-قەۋەتتىكى ئوقۇغۇچىلار ئۇدۇل بايراق چىقىرىش مەيداننىڭ ئوتتۇرىغا يىغىلىدۇ .# M- H  A' ?# t0 Q! z- K  t- Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىنادىن چۇشۇش تەرتىۋى ئاۋۋال 1- قەۋەتتىكى ئوقۇغۇچىلار سىنىپتىن چىقىپ بايراق چۇشۇرۇش مەيدانىغا چىقىدۇ. ئاندىن 2- قەۋەتتكى ئوقۇغۇچىلار، ئاخىرىدا 3- قەۋەتتىكى ئوقۇغۇچىلار چۇشىدۇ. يىغىلىش ئورنى بايراق چىقىرش مەيداننىڭ ئوتتۇرى. 3 U) Q8 `+ u9 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.        ئۈنۋېرسال ئوقۇتۇش بىناسى) d/ D" E6 Y" a9 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كونكىرىتنى مەسئول خادىم  xxxxx  ( ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تارقاقلىشش ئەھۋاللارنى كۆزىتىش ، خۇلاسە قىلىش ، رەھبەرلىككە دوكلات قىلىش )
# H3 W: p9 ^: b& [& Y 1- قەۋەت تارقاقلاشتۇرۇشقا xxxxۋە شۇ قەۋەتتىكى دەرس ئۆتۇۋاتقان ئوقۇتقۇچىلار مەسئۇل. تارقاقلىشش يولى تۆۋەندىكىدەك: (9-يىللىق 6-سىنىپ ،9-يىلىلىق 7-سىنىپ سول ئىشكىتىن چىقىپ بايراق چىقىرىش مەيدانغا يىغىلىدۇ.7-يىللىق 5-سىنىپ ، 7-يىللىق 7-سىنىپ كارىدۇر ئارقىلىق ئوتتورا ئىشكىتىن چىقىپ بايراق چىقىرىش مەيدانغا يىغىلىدۇ. 7-يىللىق 6-سىنىپ ئوڭ تەرەپ ئىشكىتىن چىقىپ بايراق چىقىرىش مەيدانغا يىغىلىدۇ .) - h4 Q) v) o9 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2- قەۋەت تارقاقلاشتۇرۇشقا:xxxxۋە شۇ قەۋەتتىكى دەرس ئۆتۇۋاتقان ئوقۇتقۇچىلار مەسئۇل. تارقاقلىشش يولى تۆۋەندىكىدەك: (8-يىللىق 7-سىنىپ سول تەرەپ پەشتاقىتىن چىقىپ ئوڭ تەرەپ ئىشكىتىن چىقىپ بايراق چىقىرىش مەيدانغا يىغىلىدۇ .8-يىللىق 6-سىنىپ سول تەرەپ پەشتاقىتىن چىقىپ كارىدۇر ئارقىلىق ئوتتۇرا ئىشكىتىن چىقىپ بايراق چىقىرىش مەيدانىغا يىغىلىدۇ . ئوقۇتقۇچىلار ئىشخاندىن چىققاندىن كىيىن ئەڭ يېقىن چىقىش ئېغزىدىن بىخەتەرلكىنى ئاساس قىلىپ چىقسا بولىدۇ، ئوقۇغۇچىلارغا ئالدىن يول بېرىش لازىم ) 7 w& A& P! I/ C" _4 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چىقىش تەرتىۋى جەھەتتىن 1- ، 2-، 3- قەۋەت بويىچە بولىدۇ. + n, b: @0 t# r+ j2 H6 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جىددى قۇتقۇزۇش خادىمى ؛ تۇردىغان ئورۇن بايراق چىقىرىش مەيدانىدا تەييار ھالەتتە تۇرىدۇ .) h" c7 ?  D" J- T# m' J8 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxxx داۋالاش خىزمەتلەرگە مەسئول . X  r3 H) a1 t% [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(xxxx ،xxx ، xxx ، xxx  ياردارلارنى جىددى يۆتكەش خىزمەتلەرگە مەسئول ), r/ @$ D0 J) s6 r" \3 X: @3 h5 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxxx  - مانۋىر ئەھۋاللىرىنى سۈرەتكە تارتىش خىزمەتلەرگە مەسئول .
6 j* ~4 s, B) A$ Vتارقاقلاشتۇرۇش مانۋىرىدىن كىيىن ئىلىپ بىرىلغان  مانىۋىردىن خۇلاسە ئىلىپ بىرىلىدۇ .
  m: z) t$ r$ Q% Exxxx ئوتتۇرا مەكتەپ
( }" a. a; }8 J- e2014-يىلى2-ئاينىڭ 26-كۈنى
# T! J6 t. v( v( D* l  ?# F
( K& |  Q- W& |# Lxxxx ئوتتۇرا مەكتەپ يەر تەۋرەش مانىۋرى بويىچە ئوقۇغۇچىلارنى تارقاقلاشتۇرۇش لايھىسى: Q" |$ {6 h' m6 [# K8 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 M8 c% P6 [5 q1 x, v. N) o0 l2 Q' Yxxx中学地震演练方案- D# L" z" K$ Y0 J/ Y* Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 d2 X, R: {  g8 s; ]  h; i5 ?6 Y% `- Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

- P' @6 x& G  e2 R+ x
: \- L8 G" ]. t. R, R: B: T
' C4 u; q- i1 r4 R, }7 }# i7 e' J- i2 O' g/ xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

$ I; i, D2 P9 `+ e! q" p
. o! z( o) ~8 q7 n  n0 }) B* {xxxئوتتۇرا مەكتەپ2 b& Q. R  S' d2 {- Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2014-يىلى2-ئاينىڭ 26-كۈنى
( S. {# }0 G1 Y6 P3 L

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +3 ئىناۋەت +3 تەڭگە +2 بايلىق +1 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 3 + 3 + 2 + 1

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-3-5 16:26:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جاپا تارتىپسىز ! بىزمۇ مەكتەپتە مانۋىر ئىلىپ بارماقچى ئىدۇق.پايدىلىنىش قىممىتى بار ئىكەن.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-27 01:12

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش