|
aksu يوللىغان ۋاقتى 2013-12-6 23:50 * ~8 O2 Q" J7 j! L5 Y! Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن ھەرگىزمۇ مەكتەپنىڭ باشقۇرۇش سۈپەت ئارخىپلىرىدىك ...
! G6 V) {" f. Z7 U, B+ }* Dمەقسەت جەھەتتە ئازراق چۈشەنمەسلىك بولۇپ قالغاندەك ... 4 }8 o* o; n. _2 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 h" k; D8 R# {" P9 \$ \( gمەن سىزنىڭ مەكتەپنىڭ دائىملىق ئىشلىرىنى مەندىنمۇ ئوبدان بىلىدىغانلىقىڭىزنى بىلىمەن.
5 x/ `" S& V" s; P0 U: `" e7 J9 D) N# E/ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لىكىن مەن ئويلايمەن ... ئالدى بىلەن ئاشۇ پىلان خۇلاسىلەرنى تۈزۈشنى ئورۇنلاشتۇرىدىغان مەكتەپتىكى ھەر قايسى ئىشخانا مەسئۇللىرنىڭ ئىددىيسى ئازاد بولسىلا خېلى ئىشلار يىنىكلىگەن بولاتتى .... 7 `/ l0 p9 F7 v! F, Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( |/ R+ z# h5 rمەسىلەن : بەزى پىلانلارنى بىرلەشتۈرۈپ تۈزسىمۇ، بەزى پىلانلارنى مەكتەپتىكى ھەر قايسى تارماقلار چوڭ جەھەتتىن تۈزۈپ، ئوقۇتقۇچلار تۈزمىسىمۇ، بەزىلىرىنى سىنىپ مۇدىرلىرى تۈزۈپ، قوشۇمچە پەن ئوقۇتقۇچىلىرى تۈزمىسمۇ بولىدىغان پىلانلار بار .........
2 W: j/ v* ? Q8 _+ W/ g3 j7 P6 Q: P4 V) `. ~7 P' L; Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لىكىن بەزى مەكتەپلەردە بەزى ئىشلار ئۆلۈك ھالدا ئىجرا قىلىنامدۇ قانداق ... ئىشقىلىپ بەزى پىلان خۇلاسىلارنىڭ سانىمۇ ئادەمنى ھەيران قالدۇرىدۇ..... شۇنىڭ بىلەن بۇ پىلانلار ئالۋاڭغا ئايلىنىپ قالىدۇ.....
9 v- W5 ]4 J4 @7 l8 \1 Q9 d& `1 p$ M/ Z6 n' _: [* X( R5 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 _% T$ ~0 R! k9 S7 s ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەسىلەن : مەن بىر قانچە يىل بۇرۇن سىياسى بۆلۈم تەرىپىدىن تۈزۈش ئورۇنلاشتۇرۇلغان پىلانلارنىڭ ئىچىدە مۇقىملىق پىلانى، بىخەتەرلىك پىلانى، مۈلۈك ئاسراش پىلانى، ئەيدىزنىڭ ئالدىنى ئىلىش تەربىيسى پىلانى ............................. دىگەندەك 10 نەچچە خىل ئۇششاق پىلانلارنىڭ بارلىقىنى بىلىمەن .... 1 X% `5 y0 @, V5 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 X. M7 A3 P1 i, Z(بۇ ئەھۋال ئاقسۇ ۋىلايتىنىڭ بەزى مەكتەپلىرىدىمۇ بارغۇ دەيمەن، مەن روھلاندىن بىر قانچە پىلان خۇلاسىلارنى چۈشۈرۈپ كۆرۈپ باقسام، ئۇلارنىڭ تۈزىدىغان پىلانلىرى بىزنىڭ بۇ يەردە تۈزىۋاتقىنىمىزدىنمۇ پارچە، كۆپ ئىكەنلىكىنى بايقىغان ئىدىم.)
0 X: ]0 R" P5 _7 }& j
( L* o/ U! `: J! `' [0 F0 pتوغرا مەكتەپتە يۇقارقى دىيىلگەن گەپلەرنىڭ، پىلانلارنىڭ ھەممىسى بولمىسا بولمايدۇ ........ لىكىن بۇ مەكتەپتىكى ھەر قايسى ئىشخانا، تارماقلار ئايرىم ئايرىم مەكتەپنىڭكىنى تۈزسە بولىدۇ، بىراق يۇقاردا مەن دەپ ئۆتكەن پىلانلارنى شەخىس، سىنىپ مۇدىرى ياكى قوشۇمچە دەرس ئوقۇتقۇچىسى ئۆزىنىڭ ياكى سىنىپنىڭ يىللىق پىلانىدا كىچىك كىچىك تارماقلارغا بۆلۈپ خىزمەت جەريانىدا قىلماقچى بولغان ئىشلىرىنى يازسىلا بولاتتى ... ئەلۋەتتە.
j, g( E4 e( a, G- E
9 y( u% j8 l3 g; Fلىكىن بەزى مەكتەپلەردە ئىشخانىلارنىڭ مەسئۇللىرى تا ھازىرغىچە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشلىرىنى يەڭگىللىتىشنى مەن دىگەن تەرەپتىن ئويلاشمايۋاتىدۇ، ياكى ئويلاشقىسى كەلمەيۋاتىدۇ.
, n, ~6 ?" y7 b8 V2 A* G& V- O( y ]! s. hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تىمىدىن سەل چەتنەپ كىتىپ قالدىم ئەيىپكە بۇيرىماڭ، ..........
8 U' r: e0 i5 b
7 Y( T. b; D2 T' L% Dئەگەر مەن دىگەندەك ............... ئۇسۇللار بىلەن تۈزىدىغان پىلانلارنىڭ سانىنى ئازايتىش، جانلىقلاشتۇرۇش ئىلىپ بارساق بەزى ئارتۇقچە خىزمەتلەر ئاسانلىشىدۇ. ; A6 r% n8 K6 g+ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 x; J: u+ v I, N0 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( C8 {$ Q0 R# @% u( y |
|