روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4418|ئىنكاس: 12
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئىككى ئاساسەن باشقۇرۇش ۋە سۈپەت ئارخىپ كۆرسەتكۈچ سېستىمىسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇنداق تېما قويسام قانداقتۇر بىر سېستىما دەپ ئويلاپ قالماڭلار،بۇ پەقەت مىنىڭ دەسلەپكى تەسەۋۋۇرۇم،ئارىمىزدا كومپيۇتېرغا ماھىرلار،سانلىق مەلۇمات ئامبىرى ۋە پىروگىرامما تۈزەلەيدىغانلارمۇ بار.بولسا مىنىڭ شۇ ئاددى تەسەۋۇرۇم بۇيىچە مۇشۇ بىر ئاۋارىچىلىق خىزمەتنى ئاسانلاشتۇرۇشنىڭ يولى ئۈستىدە ئىزدىنىپ باققان بولساق.يىلدا ئىشلەيمىز بۇنى،كېلەر يىلى يەنە نۇرغۇن ۋاقىت سەرپ قىلىپ يەنە ئىشلەيمىز،تەكرار ئەمگەكنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۈچۈن ھازىرقى تەكشۈرۈشكە تاقابىل تۇرۇش ئۈچۈن مۇشۇنداق بىر سېستىما ياساپ باقساق،ھەممەيلەن ھەمكارلىشىپ ئارخىپ ئامبىرى بەرپا قىلىش ئۈچۈن لازىملىق بولغان ماتېرىياللارنى توپلاپ،پەقەت ۋاقىتىنى تاللاپ بەرسە(بولسا ئۇرۇن نامىنىمۇ تىزىمغا ئالدۇرغان نامدا تولدۇرۇپ بېرىدىغان)بىر ئارخىپ سېستىمىسى ياساشقا مۇمكىن بۇلارمۇ دىگەن مەقسەدتە بۇ تېمىنى يوللىدىم.
$ i* {: q7 y6 e7 U. Nئاددى بولغان تەسەۋۇرۇمنى قۇشۇمچە ھۆججەت شەكلىدە يوللاپ قويدۇم.4 G# _" V! v  }) t, q9 \  w1 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
演示文稿1.pdf(53.51K)
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

بۇپقاغدە ئەقىللىق  كەنسىز

باھا سۆز

سىز تەسەۋۋۇر قىلغان ئىشلارنى قىلغىلى بولمايدۇ ئەمەس قىلغىلى بولىدۇ ......... لىكىن بۇ ئارخىپنى ئۇنداق ئاپتىمات  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2013-12-5 23:10
ۋاقتى: 2013-12-5 23:10:30 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پەرىي يوللىغان ۋاقتى  2013-12-5 16:33
& B7 ~7 E2 Y# H- q2 g. A$ yبۇپقاغدە ئەقىللىق  كەنسىز
2 O, W; ?' l' l) I) `* v! gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىز تەسەۋۋۇر قىلغان ئىشلارنى قىلغىلى بولمايدۇ ئەمەس قىلغىلى بولىدۇ ......... . Z# Q3 }$ ]- t$ b6 H1 j5 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( Z* C5 _6 n* rلىكىن بۇ ئارخىپنى ئۇنداق ئاپتىماتىكلاشتۇرسىڭىز ........... ھەر يىلى مەزمۇنىدا ئازراقتىن ئۆزگىرىش بولۇپ تۇرىدىغان تۇرسا ..........  باشقا گەپلەرنى دىمەيلى .....  پىلانلارنى بىشىدا يىزىلىدىغان يىتەكچى ئىددىيە دىگەندەك مەزمۇنلاردا ھەر قايسى قۇرۇلتايلارنىڭ نۆۋىتى يىزىلىدۇ ... مەسىلەن: 17-قۇرۇلتاي دىگەندەك .... ئۇنداقتا بۇرۇن تۈزۈپ قويغان پىلان خۇلاسىلەرنى  18-قۇرۇلتاي ئىچلىپ بولدى ...... كىلەر مەۋسۇم يەنە 17-قۇرۇلتاي دەپ يىزىلىپ چىقسا بولمايدۇ دە ......  
! w7 m6 R/ Q' f. S5 j2 ?8 V! W0 p* V- K, J% A7 D, F7 N) d0 ~" gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پىلان خۇلاسىلەردىكى سىياسى گەپلەرنىڭ يىڭىلىنىش سۈرئىتى بۇ تەسەۋۋۇرنى ئىشقا ئاشۇرمايدۇ ..........
ۋاقتى: 2013-12-6 10:33:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولىدىغان تەسەۋۋۇركەن بولسا ھەممەيلەن كۈچ چىقارساق .  مۇمكىن بولمايدىغان ئىش يوق.  ئاشۇ ئارخىپنىڭ قىلىپى پۇتسە ئۆزگەرتىشكە تىگىشلىكىنى ئىھتىياجغا ئاساسەن ئۆزگەرتىش كىرگۇزسە ، بىر پۇتۇن ئارخىپ شەكىللىنىپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۇكى يەڭگىللىسە ئەجەپ ئەمەس . قوللايمەن !
ۋاقتى: 2013-12-6 10:56:37 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىر 2 ئاساسەن ئىسلاھ قىلىندى ، ھازىر ئىشتىۋاتقىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشى
ۋاقتى: 2013-12-6 21:01:16 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم دۇسلا ياخشىمۇ سىلە؟
2 G2 J" D7 A& g3 f ئاقسۇ نامدا كىرگەن دۇسستىمىزنىڭ تەكلىپىگە ئازىراق گەپ قىستۇراي!
# `7 N8 L! }* f/ mبىز مەخسۇس 2005-يىلىدىن باشلاپ مۇشۇ ئىككى ئاساسەن خىزمىتىنى ئاپتىماتلاشتۇرۇش خىزمىتىنى ئىشلەپ كىلىۋاتىمىز. ھەم بەلگىلىك تەجىرىبە، بەزىى نەتىجىلەرنى ياراتتۇق.   بىر مەكتەپتىن- يىزىغا،   يىزىدىن -ناھىيە دەرىجىلىك ئارخىپ ئىشلەش تۇرىنى تاماملاپ ئاللاھ خالىسا ئەمدىكى پىلانمىز ناھىيدىن-ئاپتۇنۇم رايۇن دەرىچلىك ئارخىپ ئىشلەش سىتىمسىغا تۇتۇش قىلىۋاتىمىز.
$ @) ?: g8 R2 Z/ eھازىر يىڭى دەۋىرگە ماسلىشىپ تۇردا ساندان قۇرۇپ تۇر بۇشلۇقىدا، مەخسۇس كۇمپىيۇتىردا ئىشلەيدىغان ئىشلار ھازىر جىدددى لاھىيەلىنۋاتىدۇ ھەم سىناق باسقۇچىدا چۇنكى بىز ئاساسى يەرلىكلەشتۇرۇش ئىشىنى ئاللا بۇرۇن تاماملاپ بۇلغان.
. Y; \, c% g6 b2 z
# c8 V$ T  h: J1 |5 J% w- nئەسىلى مەن بۇگەپىنى سىستىما پۇتكەندە ئاشكارلىماقچى ئىدىم. بۇگۇن مەجىبۇر بۇلۇپ قالدىم.
" G" E! f) |8 X: z* s' d0 lمەن مۇنداق قىلىشنى ئۇيلىشۋاتىمەن.  رۇھلاندا مەخسۇس بىر سەھىپە ئىچىپ ئارخىپ  ئىشلەش ئىشلىرىنى ئۇرتاقلىشش ھەم ياخشى پىكىر تەكلىپلەرنى سىستىمغا ئۇزلەشتۇرۇش، تۇردا مەخسۇس سىناق نۇسخا تەس قىلىپ ھەرقانداق مائارىپچى كىرىپ كۇرەلەيدىغان، پىكىرىنى بىىرەلەيدىغان  قىلماقچى تەپسىلاتنى كىين مەسلھەتلىشەيلى.
( u( w7 H1 \- M) R
ۋاقتى: 2013-12-6 23:44:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن ئويلايمەن ........  ھەر قانداق تېخنىكىنى قوللىنىپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشلىرىنى ئاسانلاشتۇرسا، ئاددىيلاشتۇرسا بولىدۇ، لىكىن  تۈزۈم، پىلان خۇلاسىلارنىمۇ ئۇنداق ئاپتىماتىك چىقىدىغان  قىلىش بولسا بىر ئاخمىقانىلىق،  مائارىپنى چۈشەنمىگەنلىك.   P1 @. Y3 s) b9 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

- [2 n; c7 K8 i& i$ u, p' T$ ]+ hھەر مەۋسۇم، ھەر يىل  ھەر قانداق ئىشنى قىلىشتىن بۇرۇن پىلان، لايىھە تۈزىلىدىغانلىقى ھەممىگە ئايدىڭ ھەقىقەت.  ئەمدى بۇ قىلماقچى بولغان ئىشنىڭ پىلانلىرى، لايىھەلىرىمنىمۇ سېستىمىنىڭ چىقىرىپ بىرىشىگە تايانساق، قىلماقچى بولغان ئىشىمىز بىر ئۆلۈك نەرسىگە ئايلىنىپ قالامدۇ قانداق؟   
* v5 e( @$ @& N6 V* ^  ?8 ?5 n
; G7 G& r" Z; J, t0 vبۇنداق دىسەم كۆپ قىسمىڭلار ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكىنى ئاق يەڭگىللىتىپ، كۆك يەڭگىللىتىپ دىگەندەك بىر قاتار گەپلەرنى قىلىشىڭلار مۇمكىن  توغرا مەنمۇ بۇرۇن شۇنداق ئويلايتتىم، ئاقماس پىلان خۇلاسىلارنى تولا يىزىپ نىمە قىلىدىغاندىمىز، ئازراق يازساق بولمامدىغاندۇ ساپلا سەپ سەتە قۇرۇپ گەپ دەپ.        لىكىن يىقىندىن بۇيانقى خىزمەتلىرىمدە بىر پىلاننىڭ ئەتراپلىق تۈزىلىشى، سىياسى گەپ بىلەن باشلىنىپ سىياسى گەپ بىلەنلا ئاياغلاشماي، سان سىفىرلىق، كونكىرىت تۈزۈلىشى خىزمەتلىرىمىزنىڭ قانداق قانات يىيىشىشى بىلەن زىچ مۇناسىۋەتلىك ئىكەنلىكىنى ھىس قىلىپ يەتتىم.
' Q! S+ n" H# V' W2 ?; D  v9 G$ J2 V2 w, Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 R6 T: X2 L7 ^. j* q& @: \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يەنە بەزىلىرىڭلار ئۇنداق بولسا روھلاندا باشقىلار تۈزۈپ قويغان پىلان خۇلاسىلەر بار شۇلارنى چۈشۈرۈپ مەكتەپ ئىسمىنى ئۆزگەرتىپلا چىقارسا  ئىككىسىنىڭ نىمە پەرقى دىيىشىڭلار مۇمكىن. ...
$ I1 V2 m" g0 }+ T! \/ l) Q! B+ G$ C% @1 R+ Y" A0 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ مىنىڭچە ئىككى ئىش ......  يەنى بەزى خىزمەتلەرنى يېڭى ئىشلىگەنلەر ئىشنى نەدىن باشلاشنى، پىلاننى قانداق يىزىشنى بىلمەي تىڭىرقاپ تۇرۇپ قالىدۇ.... دەل روھلاندىكى ئاشۇ پىلان خۇلاسىلارنى چۈشۈرۈپ كۆرۈپ پىلان يىزىشنىڭ قائىدە قانۇنىيەتلىرىنى ئۈگىنىدۇ، بەزى مەزمۇنلاردىن پايدىلىنىدۇ، ئاشۇ ماتىرياللاردىن پايدىلىنىپ ئۆزىنىڭ ئىددىيسىنى سىڭدۈرۈپ، مەكتىپىنىڭ ئالاھىدىلىكىنى گەۋدىلەندۈرسە بولىدۇ.
: [* z& \% _. ~$ `5 w
9 }" m" i, {! }) l% }بۇ مىنىڭ شەخسى كۆز قارىشىم: قاراش دىگەن ھەر خىل بولىدۇ. قارشى پىكىردىكىلەر بولسا ئىجادى ھالدا مۇنازىرلىشىپ باقساق بولىدۇ.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-12-6 23:46:06 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
yarkanboy يوللىغان ۋاقتى  2013-12-5 23:10 & l6 @" ~& }$ L- L5 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىز تەسەۋۋۇر قىلغان ئىشلارنى قىلغىلى بولمايدۇ ئەمەس  ...

" q$ f7 B# N! h! M$ U+ iسىياسى مەزمۇنى ئۆزگىرىدىغان ئىشلار بەك كۆپ سالماقنى ئىگەللەپ كەتمەيدۇ،ئەگەر مۇشۇنداق بىر تەسەۋۋۇر بۇيىچە لايھىلەش ئەمەلگە ئاشسا(%90بولسىمۇ)قالغانلىرىنى قولدا ئۆزگەرتىپ قىلساقمۇ خېلى نۇرغۇن ۋاقىت تېجىلىپ قالاتتى دەڭا
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-12-6 23:50:28 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
yarkanboy يوللىغان ۋاقتى  2013-12-6 23:44
6 ^& J# R! ~$ k5 Zمەن ئويلايمەن ........  ھەر قانداق تېخنىكىنى قوللىنىپ ئوقۇ ...

- E+ F: J# Q7 z& lمەن ھەرگىزمۇ مەكتەپنىڭ باشقۇرۇش سۈپەت ئارخىپلىرىدىكى پىلان-خۇلاسىلەرنى دائىملىق خىزمەتلەر ئۈچۈن ئىشلىتىپ يۈرمەيمەن.مائارىپنىمۇ خېلى ئوبدان چۈشىنىمەن،دائىملىق ۋە كۈندىلىك ئىشلىندىغان ئەمىلى خىزمەتلەرنىڭ پىلانىنى ئاز بولسىمۇ كونكېرىت قىلىپ ئېلىشنى بىلىمىز.مەقسىدىم پەقەت زۆرۈر بولمىغان لېكىن بولمىسا باشقىلارنىڭ تەنقىدىگە ئۇچرايدىغان شۇ ئارخىپلارنى تىز سۈرئەتتە تەييارلاش.

باھا سۆز

مەقسەت جەھەتتە ئازراق چۈشەنمەسلىك بولۇپ قالغاندەك ... مەن سىزنىڭ مەكتەپنىڭ دائىملىق ئىشلىرىنى مەندىنمۇ ئوبد  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2013-12-7 00:07
ۋاقتى: 2013-12-7 00:07:29 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
aksu يوللىغان ۋاقتى  2013-12-6 23:50 * ~8 O2 Q" J7 j! L5 Y! Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن ھەرگىزمۇ مەكتەپنىڭ باشقۇرۇش سۈپەت ئارخىپلىرىدىك ...

! G6 V) {" f. Z7 U, B+ }* Dمەقسەت جەھەتتە ئازراق چۈشەنمەسلىك بولۇپ قالغاندەك ... 4 }8 o* o; n. _2 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 h" k; D8 R# {" P9 \$ \( gمەن سىزنىڭ مەكتەپنىڭ دائىملىق ئىشلىرىنى مەندىنمۇ ئوبدان بىلىدىغانلىقىڭىزنى بىلىمەن.
5 x/ `" S& V" s; P0 U: `" e7 J9 D) N# E/ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لىكىن مەن ئويلايمەن ... ئالدى بىلەن ئاشۇ پىلان خۇلاسىلەرنى تۈزۈشنى ئورۇنلاشتۇرىدىغان مەكتەپتىكى ھەر قايسى ئىشخانا مەسئۇللىرنىڭ ئىددىيسى ئازاد بولسىلا خېلى ئىشلار يىنىكلىگەن بولاتتى .... 7 `/ l0 p9 F7 v! F, Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( |/ R+ z# h5 rمەسىلەن :   بەزى پىلانلارنى بىرلەشتۈرۈپ تۈزسىمۇ، بەزى پىلانلارنى مەكتەپتىكى ھەر قايسى تارماقلار چوڭ جەھەتتىن تۈزۈپ، ئوقۇتقۇچلار تۈزمىسىمۇ، بەزىلىرىنى سىنىپ مۇدىرلىرى تۈزۈپ، قوشۇمچە پەن ئوقۇتقۇچىلىرى تۈزمىسمۇ بولىدىغان پىلانلار بار .........
2 W: j/ v* ?  Q8 _+ W/ g3 j7 P6 Q: P4 V) `. ~7 P' L; Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لىكىن بەزى مەكتەپلەردە بەزى ئىشلار ئۆلۈك ھالدا ئىجرا قىلىنامدۇ قانداق ... ئىشقىلىپ بەزى پىلان خۇلاسىلارنىڭ سانىمۇ ئادەمنى ھەيران قالدۇرىدۇ..... شۇنىڭ بىلەن بۇ پىلانلار ئالۋاڭغا ئايلىنىپ قالىدۇ.....
9 v- W5 ]4 J4 @7 l8 \1 Q9 d& `1 p$ M/ Z6 n' _: [* X( R5 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 _% T$ ~0 R! k9 S7 s  ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەسىلەن :  مەن بىر قانچە يىل بۇرۇن سىياسى بۆلۈم تەرىپىدىن تۈزۈش ئورۇنلاشتۇرۇلغان پىلانلارنىڭ ئىچىدە مۇقىملىق پىلانى، بىخەتەرلىك پىلانى، مۈلۈك ئاسراش پىلانى، ئەيدىزنىڭ ئالدىنى ئىلىش تەربىيسى پىلانى  ............................. دىگەندەك 10 نەچچە خىل ئۇششاق پىلانلارنىڭ بارلىقىنى بىلىمەن ....   1 X% `5 y0 @, V5 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 X. M7 A3 P1 i, Z(بۇ ئەھۋال ئاقسۇ ۋىلايتىنىڭ بەزى مەكتەپلىرىدىمۇ بارغۇ دەيمەن، مەن روھلاندىن بىر قانچە پىلان خۇلاسىلارنى چۈشۈرۈپ كۆرۈپ باقسام، ئۇلارنىڭ تۈزىدىغان پىلانلىرى بىزنىڭ بۇ يەردە تۈزىۋاتقىنىمىزدىنمۇ پارچە، كۆپ ئىكەنلىكىنى بايقىغان ئىدىم.)
0 X: ]0 R" P5 _7 }& j
( L* o/ U! `: J! `' [0 F0 pتوغرا مەكتەپتە يۇقارقى دىيىلگەن گەپلەرنىڭ، پىلانلارنىڭ ھەممىسى بولمىسا بولمايدۇ ........  لىكىن بۇ مەكتەپتىكى ھەر قايسى ئىشخانا، تارماقلار ئايرىم ئايرىم مەكتەپنىڭكىنى تۈزسە بولىدۇ،   بىراق يۇقاردا مەن دەپ ئۆتكەن پىلانلارنى  شەخىس، سىنىپ مۇدىرى ياكى قوشۇمچە دەرس ئوقۇتقۇچىسى ئۆزىنىڭ ياكى سىنىپنىڭ يىللىق پىلانىدا كىچىك كىچىك تارماقلارغا بۆلۈپ خىزمەت جەريانىدا قىلماقچى بولغان ئىشلىرىنى يازسىلا بولاتتى ... ئەلۋەتتە.
  j, g( E4 e( a, G- E
9 y( u% j8 l3 g; Fلىكىن بەزى مەكتەپلەردە ئىشخانىلارنىڭ مەسئۇللىرى تا ھازىرغىچە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشلىرىنى يەڭگىللىتىشنى مەن دىگەن تەرەپتىن ئويلاشمايۋاتىدۇ، ياكى ئويلاشقىسى كەلمەيۋاتىدۇ.
, n, ~6 ?" y7 b8 V2 A* G& V- O( y  ]! s. hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تىمىدىن سەل چەتنەپ كىتىپ قالدىم ئەيىپكە بۇيرىماڭ، ..........
8 U' r: e0 i5 b
7 Y( T. b; D2 T' L% Dئەگەر مەن دىگەندەك ...............  ئۇسۇللار بىلەن تۈزىدىغان پىلانلارنىڭ سانىنى ئازايتىش، جانلىقلاشتۇرۇش  ئىلىپ بارساق بەزى ئارتۇقچە خىزمەتلەر ئاسانلىشىدۇ. ; A6 r% n8 K6 g+ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 x; J: u+ v  I, N0 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( C8 {$ Q0 R# @% u( y
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-18 09:21

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش