روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2036|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

بالىلارنىڭ پىسخىكىسىنى تەڭشەش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بالىلارنىڭ پىسخىكىسىنى تەڭشەش9 c$ ^! \4 T( V9 v. j+ T3 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياسىنجان توخنىياز توغراق
$ X5 v' ^& m' z8 F7 \9 J0 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 X! I7 K9 L, R2 H5 P+ Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلارنىڭ پسىخىكىسىدىكى تۇراقسىزلىق مۇۋاپىق تەڭشەش ئۇسۇللىرى ئارقىلىق ۋاقتىدا ھەل قىلىنمىسا ، ئۇ بالىلارنىڭ خاراكتېرىدە ئېغىر دەرىجىدىكى ئۆزگىرىشلەرنى پەيدا قىلىپ ، بالىلارنى جىنايەت ئۆتكۈزۈش ۋە ئۆزىنى نابۇت قىلىش يولىغا سۆرەپ ماڭىدۇ . ئۇنىڭ كونكرېت ئالامەتلىرى : قايغۇرۇش ، تەشۋىشلىنىش ، بىئارام بولۇش ، زىيادە سەزگۈرلۈك ، ئۇيقۇسىزلىق ، روھىي چۈشكۈنلۈك قاتارلىقلاردىن ئىبارەت .- q( X# Z) R$ r+ G! k) ~0 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلارنىڭ پسىخىكىسىدىكى تۇراقسىزلىقنىڭ كېلىپ چىقىش سەۋەبلىرى كۆپ تەرەپلىمىلىك بولۇپ ، مۇھىم مەنبەسى يەنىلا ئائىلە تەربىيىسىدىكى نۇقسانلار ، ئوقۇش جەريانىدا يولۇققان مەسىلىلەر بىلەن جەمئىيەتنىڭ تەسىرى ، بەرداشلىق بەرگۈسىز بېسىم ، تۈگىتىشكە ئامالسىز قالغان زىددىيەت ، يوقىتىۋەتكىلى بولمايدىغان چەكلىمىلىكلەردىن ئىبارەت . بۇ خىل ئەھۋاللار بالىلارنىڭ پسىخىكىسىدا بەزىبىر تۇراقسىزلىقلارنى پەيدا قىلىپ ، ئۆگىنىشئاكتىپچانلىقى ۋە ئىجادچانلىقىنى چەكلەپلا قالماستىن، ئۇلارنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يېتىلىشىگىمۇ تەسىر كۆرسىتىدۇ .
) m( D9 U8 z; I) a$ \بالىلارنىڭ پسخىكىسىدىكى بۇنداق تۇراقسىزلىقنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۈچۈن ، ئاتا –ئانىلار بالىلارنىڭ روھىي ھالىتىدە يۈز بېرىۋاتقان غەيرىي ئۆزگىرىشلەرنى ۋاقتىدا ئىگىلەشكە ماھىر بولۇپ ، ئۇلارنىڭ پسىخىكىسىنى تەڭشەشكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىشى زۆرۈر .
! X8 h7 J: W: `; M) Vمۇھىتنى يىڭىلاش ئۇسۇلى
- E' }" U  q+ c4 a ئادەم ناچار كەيپىيات ، ئېغىر بېسىمغا دۇچ كەلگەن ۋاقىتتا سىرتقى مەنزىرىلەردىن ھۇزۇرلىنىپ ، گۈزەل ئەسلىمىلەرنى ئويلاپ بەرسە ، كۆڭلى ئېچىلىپ قالىدۇ . ئاتا – ئانىلار پەرزەنتلىرىنىڭ پسىخىكىسىدا تۇراقسىزلىق كۆرۈلگەننى ىىەزسە ، شارائىتى يار بەرگەن دەرىجىدە ئۇلارنى گۈزەل ۋە مەنزىرىلىك جايلارغا ئاپىرىپ سەيلە قىلدۇرسا ، كۆك ئاسمان ،ئاپئاق بۇلۇت ، زۇمرەتتەك سۇ ، قۇشلار سايرىشىپ تۇرغان تەبىئىي مۇھىت بالىلارنى خۇ شخۇي ، ئازادە كەيپىياتقا ئىگە قىلىپ ، بارلىق غەم – ئەمدىشىلىرىڭ يامغۇردىن كېيىنكى بۇلۇتتەك تارقاپ كېتىدۇ .
0 l. ~: W; S9 V1 ]: R7 hئىلھاملاندۇرۇش ئۇسۇلى7 I- p4 f$ h+ V" q* R3 t) @0 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاتا – ئانىلار بالىلارغا ئۇلارنىڭ باتۇر ، قەيسەر ئىكەنلىكىنى دائىم ھېس قىلدۇرۇپ ، يولۇققان مەسىلىنى دادىل بىر تەرەپ قىلالايدىغانلىقىغا بولغان ئىشەنچىسىنى ئاشۇرۇپ ، بېسىم ۋە ئوڭۇشسىزلىقلارغا توغرا قاراش ، توغرا يۈزلىنىش توغرىسىدا مەسلىھەت بېرىش بىلەن بىللە ، بالىغا ئۆزىنىڭ تېخى كىچىك ئىكەنلىكىنى ، ئالدىدا نۇرغۇن پۇرسەتلەرنىڭ بارلىقىنى ئەسكەرتىپ ئىلھاملاندۇرۇش ئارقىلىق پسىخىكىسىنى تەڭشەشنى قولغا كەلتۈرۈشى كېرەك .
( K6 y, Y1 d4 ~  J! I: y7 Y& n% Aكىتاب ئوقۇش ئۇسۇلى8 m/ _. r' m  `( Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلارغا كىتاب ۋە گېزىت – ژۇرناللارنى كۆپ كۆرۈش ئارقىلىق بىلىمىنى ئاشۇرغىلى ، مىجەز–خاراكتېرىنى تەڭشىگىلى ، مەنىۋى دۇنياسىنى بېيىتقىلى بولىدىغانلىقىنى ، بۇ ئارقىلىق يەنە پسىخىكىلىق ساغلاملىقنى ساقلىغىلى بولىدىغانلىقىنى ھېس قىلدۇرۇش كېرەك . چۈنكى بەدىئىيلىكى يۇقىرى ئەسەرلەرنى ، كىشىنى تەسىرلەندۈرىدىغان گۈزەل سۆز – جۈملىلەرنى ئوقۇپ دىققەتنى بۇراش ئارقىلىقمۇ پسىخىكىنى تەڭشىگىلى بولىدۇ .
9 p1 H2 l1 |, z2 b5 Yفىزىئولوگىيلىك ساقلىقنى ساقلاش ئۇسۇلى/ p( S: z3 K' t1 r+ b& Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلار بىرەر ئاۋارىچىلىككە يولۇققاندا ، ئاتا – ئانىلار ئۇلارغا ناخشا – مۇزىكا ئاڭلاش ، ئۇسسۇل ئويناش ، توپ ئويناش ، سۇ ئۈزۈش ، مۇزىكا ئاڭلاش ، كىنو كۆرۈش ، رەسىم سىزىش پۇرسىتى يارىتىپ بېرىش ئارقىلىق ئۇلارنى فىزىئولوگىيىلىك جەھەتتىن تەڭشەپ ، كەشپىياتىنى ياخشىلىۋېلىشىغا يېتەكچىلىك قىلىشى كېرەك .
- @# W8 C5 A- X; A8 L: wئۆزىنى چەتكە ئىلىش ئۇسۇلى& ?- b& ?( d& H: Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاتا – ئانىلار بالىلارنى كۆپرەك كۆزىتىپ ، كۆپرەك پىكىر يۈرگۈزۈشى ، بالىلار ئالدىدا قارىغۇلارچە ئۆزىنى كۆرسىتىشكە ئورۇنماسلىقى لازىم . ئەكسىچە بولغاندا ، ئۆز ئوبرازىغا تەسىر يېتىپ ، بالىنى تەشۋىشكە سېلىپ قويىدۇ .! C4 u1 k2 r0 m4 H8 k: ~, Y. Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قىياپەتنى گۇزەللەشتۇرۇش ئۇسۇلى% C& c, I# a& H3 B3 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىرتقى قىياپەتكە ئەھمىيەت بېرىش ئارقىلىقمۇ باشقىلارنىڭ دىققىتى ۋە ھۆرمىتىگە ئېرىشكىلى بولىدۇ . شۇڭا ئاتا ئانا بولغۇچىلار ئىقتىسادىي ئەھۋالى يار بەرگەن شارائىتتا پەرزەنتىنىڭ سىرتقى قىياپىتىنى يېڭىلاپ ، پەرزەنتىنىڭ ئۆزىنى روھلۇق ،چىرايلىق سېزىشىگە ئىلھام بېرىشى كېرەك .
, O0 b8 g9 O! w! Qتەپەككۇر ئۇسۇلىنى ئالماشتۇرۇش- b: H5 m- o" K" v8 l; v) Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئادەم كۈندىلىك تۇرمۇشتا بەزىبىر ئادالەتسىزلىكلەرگە ، ئادىل بولمىغان مۇئامىلىلەرگە ياكى كۆڭۈلسىز كەچمىشلەرگە يولۇققاندا ، پىكىر قىلىش ئۇسۇلىنى ئۆزگەرتىش ئارقىلىقمۇ ئۆزىدىكى پسىخىكا تەڭپۇڭسىزلىقىنى ئوڭشىۋالالايدۇ . شۇڭا ئاتا – ئانىلار پەرزەنتلىرىنىڭ پسىخىكىسىدا تەڭپۇڭسىزلىق كۆرۈلگەندە ، ئۇلارنى قارشى تەرەپتىن ئۆزىگە ئوخشاش ھېس – تۇيغۇنى ئىزدەپ بېقىشقا ، ئۆزىنى باشقىلارنىڭ ئورنىغا قويۇپ تۇرۇپ ئويلىنىپ بېقىشىقا دەۋەت قىلىش بىلەن بىرگە خىيال ، تەپەككۇرىنى ئۆزىگە قاتتىق تەسىر قىلغان ئىشتىن ئۆزىگە خۇشاللىق ئېلىپ كېلىدىغان ئىشلارغا يۆتكەشكە ئىلھاملاندۇرۇشى كېرەك .$ B) v' ?8 X  k) O6 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقىتنى ئۇنتۇش ئۇسۇلى
3 G6 `1 o1 r4 e: Y1 ^9 u ۋاقىت بارلىق مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشنىڭ ئۈنۈملۈك ئۇسۇلى . بالىلار تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئىلگىرىكى ۋە ھازىرقى ئۆزىگە كۆڭۈلسىز بىلىنگەن ئىشلارنى ئۇنتۇپ كەتسە ، ۋاقىتنىڭ ئۆتۈ شىگە ئەگىشىپ پسىخىك تەڭپۇڭلۇقتا ئىلگىرىلەش بولىدۇ .
& w- q* n. D+ b9 G- }$ {ئۆز –ئۆزىنى ئازاد قىلىش ئۇسۇلى
7 D# Z& T3 f, U2 v! C: W بالىلار ئۆزىنى ئەركىن – ئازادە قويۇۋېتىشنى ئۆگىنىۋېلىشى ، كىشىلەر ئالدىدا سۆزلىگۈسى كەلسەسۆزلىشى ، كۈلگۈسى كەلسە كۈلۈشى ، يىغلىغۇسى كەلسە يىغلىۋېلىشى كېرەك . ئاتا – ئانىلارمۇ بۇنداق ۋاقىتتا پەرزەنتىنىڭ روھىي ھالىتىنى توغرا چۈشىنىپ ، ئۇلارغا ئاكتىپ ماسلىشىپ ، بالىلارنىڭ كۆزىگە كىرىۋېلىشتىن قاتتىق ساقلىنىشى كېرەك .4 N+ l/ q) X$ h4 Y( E9 n. oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇشنى قىزغىن سۆيۇش
4 F2 e( ?  k- @ پۈتۈن زېھنى بىلەن ئوقۇشقا بېرىلىش بالىلارنىڭ پسىخىكىسىنى تەڭشەشتە ئىنتايىن مۇھىم . بۇنداق ئەھۋاللار بىر قىسىم ئاز ساندىكى تىرىشچان ئوقۇغۇچىلاردا كۆرۈلسىمۇ ، ئاتا –ئانىلار يەنىلا مەكتەپ بىلەن يېقىندىن ماسلىشىپ پەرزەنتىنىڭ پسىخىكىسىدىكى كۆڭۈلسىزلىكنى ئوقۇش قىزغىنلىقى بىلەن ھەل قىلىشىغا مەدەت بېرىشى لازىم .
; o9 T4 `% t' n$ J& ^‹‹شجاڭ ئاياللىرى››ژورنىلىدىن ئېلىندى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-10-6 18:45:11 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تېما ھەر بىرىمىز ئۈچۈن تولىمۇ مۇھىم ئىكەن. چۈنكى، بىزنىڭ بارلىقىمىز، كەلگۈسىمىز ئەشۇ بالىلار ئەمەسمۇ. شۇڭا بالىلار تەربىيىسىگە ئەھمىيەت بېرىش تولىمۇ تەخىرسىزلىككە تولغان يۈكسەك بۇرچ. بالىنى مەكتەپكە- ئوقۇتقۇچىلارغا تاشلاپ قويۇش- لاياقەتلىك ئاتا- ئانىنىڭ قىلىدىغان ئىشى ئەمەس.) [( g% t+ k& Y# wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇشۇنداق ئېسىل تېمىنى سۇنغان قولىڭىزغا دەرت بەرمىگەي!
ۋاقتى: 2013-10-6 19:40:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن شۇنداق تۇلۇق ئوقۇپ چىقتىم   ياخشى يېزىلىپتۇ ،،،،

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-21 06:29

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش