روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1516|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئاتا-ئانىلارغا تەۋسىيە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
                   ئاتا-ئانىلارغا تەۋسىيە" w7 ?9 i; @; G) a& g3 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
* N, H1 O* R" Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      1- پەرزەنتىڭىزگە يۇقۇرى ئۆلچەمدە تەلەپ قويۇڭ،مەكتەپكە بېرىپ ئوقۇشنىڭ ئۇلارنىڭ بىرىنچى ۋەزىپىسى ئىكەنلىگىنى ئېنىق ئەسكەرتىپ تۇرۇڭ.. a- t8 X9 z! F$ W. Q4 e. s. s  Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       2-پەرزەنتىم ھەممىلا پەنلەردە بەك ياخشى دەپ بىخوتلۇق قىلماڭ، چۈنكى ئۇ ئەمدىلا ئوتتۇرا مەكتەپكە قەدەم قويدى، ئۇنىڭ يېتەرسىزلىكلىرى يەنىلا كۆپ.
" ]5 n9 K% f( _       3- پەرزەنتىڭىزنىڭ ھەپتىلىك ئەھۋالىنى ئىگەللەپ تۇرۇڭ، ئوقۇتقۇچىلار بىلەن قەرەلىك پىكىر ئالماشتۇرۇپ تۇرۇشقا ئەھمىيەت بېرىڭ، چۈنكى ئۇ سىزنىڭ بارلىقىڭىز، ئۈمىدىڭىز.  سىزنىڭ بارلىق جاپا چېكىشلىرىڭىز پەرزەنتىڭىز ئۈچۈن ئەمەسمۇ ؟!
  K# C4 l, j" C* M8 e# `5 L- I       4- ھەر كۈنى 15 مىنۇت ۋاقىت چىقىرىپ پەرزەنتىڭىزگە ھەمراھ بولۇڭ، پاراڭلىشىڭ، كىتاپ،  گېزىت - ژورنال ئوقۇشىغا ئىلھام بېرىڭ .) G6 h5 v, ^* yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       5- پەرزەنتىڭىزگە تىنىچ ئۈگىنىش مۇھىتى يارىتىپ بېرىڭ ، ئۇ ئائىلىدىكىلەر كۆرىۋاتقان تېلۋېزورنىڭ ئاۋازىنى ئاڭلىمىسۇن، بولمىسا ئۇنىڭ دىققىتى بۆلۈنۈپ كېتىدۇ .
$ u1 n6 q6 C( p" u: q       6- مەيلى چۈشىنىڭ ياكى چۈشەنمەڭ پەرزەنتىڭىزنىڭ ئائىلە تاپشۇرىقىغا كۆڭۈل بۆلۈڭ، ئىمكان بار تاپشۇرۇق ئىشلىگەندە يېنىدا بولۇڭ. 3 o0 a( \6 B% s4 \% m" bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       7- كىتاپ ئوقۇتۇپ بېقىڭ، ئۇ توغرا، راۋان ،تېز ئوقۇيالامدىكىن ، ئۇنداق بولمىسا ماسىلىلەرنى چۈشىنىشىگە چوڭ تەسىر يېتىدۇ .
$ L, P" ~1 r8 x5 i- k       8- تاپشۇرۇق، كونسىپىك ۋە باشقا ماتىرياللىرىنى تەكشۇرۇپ بېقىڭ ، پەرزەنتىڭىزنىڭ خەت سۈپىتى قانداقراقكىن ، ئەگەر مەسىلە بولسا كۆپ مەشىق قىلدۇرۇڭ .ئۆلچەملىك يازىدىغان بولغىچە توختاپ قالماڭ .
' R; a# p0 E1 k/ X6 W( h4 Y" C       9- پەرزەنتىڭىزنىڭ تېلۋېزور كۆرۈشىگە، ئېلىكتىرونلۇق ئويۇنچۇق ئوينىشىغا، تورغا چىقىشىغا چەك قويۇڭ، نازارەت قىلىڭ ، خۇمار بوپ قىلىشىنىڭ قەتئى ئالدىنى ئېلىڭ.
5 D4 h6 q4 R& ?       10- پەرزەنتىڭىزنىڭ دەرىس باشلاش ۋە دەرىستىن چۈشۈش ۋاختىنى ئېنىق بىلىڭ، مەكتەپكە بەك بالدۇر بېرىشىغا، بەك كەچ قايتىشىغا يول قويماڭ .
6 o2 a1 h1 I7 ~# G$ e       11-  كۆپرەك پىكىر قىلىشقا ئىلھام بېرىڭ، ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۇنىڭ ئۆزىڭىزدەكلا يېقىن كىشىسى ئىكەنلىگىنى ھەر ۋاقىت تەكىتلەپ تۇرۇڭ، چۈشەنمىگەن مەسىلىلەرنى دادىل سورىسا ئوقۇتقۇچىنىڭ خوش بولىدىغانلىقىنى بىلدۈرۈڭ .
. A% T; N$ r1 k       12- ئوقۇتقۇچىغا ئىشىنىڭ، ئەگەر سىز يېقىندىن ماسلاشسىڭىزلا پەرزەنتىڭىزنى سىز كۈتكەندەك نەتىجىگە ئېرىشتۈرەلەيدىغانلىقىنى چۈشىنىڭ .+ u! e: D: g+ Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       بۇ مېنىڭ سىلەرگە تەۋسىيەيىم ،ئەمىلى ھەركىتىڭلار بىلەن ماسلىشىشىڭلارنى ئۈمۈت قىلىمەن .8 n4 M, T. B2 o1 Z) Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 3تەجرىبە +22 ئىناۋەت +37 تەڭگە +31 بايلىق +33 تۆھپە +5 يىغىش سەۋەبى
گۈليار + 15 + 9 ياخشى تېما
intizar + 10 + 10 + 10 + 10 + 5 ياخشى تېما
ADiL + 12 + 12 + 12 + 23 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-9-11 19:48

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش