روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3312|ئىنكاس: 8
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

نورۇز بۈگۈن(شېئىر)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   bza تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-3-19 20:56  
/ g; ~/ d2 K  E) Y/ z* C
! [* H  J  _' F' _! W
نورۇز بۈگۈن

- Y. ^5 h1 c5 W5 z) ^' z1 X  @
) C& F9 e5 t: b" R' t6 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نورۇز بۈگۈن،توي بۈگۈن،9 d! x5 }! {; V; n5 \" f6 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوينار ھەممە شادىمان.7 E9 z3 G7 {! W* B* {9 [& ?! mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ بايرامغا مۇناسىپ،2 n6 }+ U: n% m! e7 e$ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇيغۇر قىزى مەن ھامان.
2 j3 J# ]) G! z8 Q8 [  J- m8 A. y- i# E( W4 ^0 C! uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نورۇز بۈگۈن،قۇت بۈگۈن،
( p* f' r7 H5 D. f1 |2 n3 p3 B" ~شادلىق ئەيلەر بۇ دىيار.* r# C! _. U* G3 `' ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېڭى چىققان مايسىلار،8 l$ u) J) h0 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دىلنى مەپتۇن قىلار.
( W) Y. Y  f: }$ z; X% p( ?" C/ q4 M2 J. U. A8 F- P" Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‹‹نورۇز››نى قۇتلۇقلاپ،. ~2 k# k+ `1 I! Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ناخشا،نەزمە ئېيتىمىز., h" M9 a1 s7 u& k% vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىلىم كانى مەكتەپتە،1 ?5 B' ?9 K4 C, t. i; oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نورۇز ئېشى ئىتىمىز.
# L/ G. J. y0 `- f# `2 M0 Y6 Y  n" R- G! h) i7 Y0 D$ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نورۇز جىلۋىسى بىلەن،9 u3 t) b/ l( i  O/ t4 T, H; }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خوشال بولۇپ كۈلىمىز،1 A8 }! b8 _6 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىز ئەۋلادلار مەڭگۈگە،
/ x. o- [5 _3 G5 y. w6 kئىجىل،ئىناق ئۆتىمىز.
7 i/ }' b4 s: w' g8 k! P6 Y3 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# L- w! Q2 ~! B, Z) iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەنبە:قورغاس ناھىيە لەنگەر يېزا بېلىقىزخان مەكتەپ5-يىللىق ئوقۇغۇچىسى سۇبىھنۇر پەرھات يازغان، يېتەكچى ئوقۇتقۇچىسى:تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىسى ھۆرىيەت ئابلىكىم
* U) i' k& ]0 L1 ]  _4 K0 b: ]2013-يىلى19-مارت(سەيشەنبە)
7 w6 T" K) ]1 O6 m; w) M5 U
; a: \% {4 {: S
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2013-3-19 22:23:29 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يىزىپتۇ مەنمۇ كىچىك چېغىمدا سىنىپنىڭ شائىرى ئىدىم {:5_158:}
ۋاقتى: 2013-3-19 23:06:40 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇۇ ئوقۇغۇچىنى يىتەكلىسە ھەقىقەتەن خېلى نەرسىلەرنى يېزىپ قويغىدەك جۇمۇ
ۋاقتى: 2013-3-20 12:09:03 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ شىئىر ھەقىقەتەن ياخشى يىزىلىپتۇ ، تىلىمۇ بەك ئوماق ، ئاممىباب ئىكەن.
ۋاقتى: 2013-3-20 12:15:54 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ شىئېر ياخشى يېزىلىپتۇ . ئادىل ئەپەندى ئېيتقاندەك ، بۇ ئوقۇغۇچى ياخشى يېتەكلەنسە ، كەلگۈسىدە ئۈمىد بار ئىكەن .
ۋاقتى: 2013-3-21 11:17:28 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نوتىلار ھامان پەرۋىشتە يېتىلىدۇ.
ۋاقتى: 2013-3-21 12:25:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەرھەق ،نوتىلار پەرۋىشكە مۆھتاج
ۋاقتى: 2013-3-21 12:25:51 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەرھەق ،نوتىلار پەرۋىشكە مۆھتاج
ۋاقتى: 2013-5-28 13:06:35 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇغۇچىلار ئەسەرلىرى سەھپىسىنىڭ تەسىس قىلىنغانلىقى روھلاننىڭ يەنە بىر تۆھپىسى. بالىلارنىڭ خىيالى بىزدىن گۈزەل.بۇ شېئىر بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىسىغا نىسبەتەن خېلىلا ياخشى يېزىلغان شېئىر بوپتۇ. بىر قانچە بوغۇملارنىڭ ئۇزۇن- قىسقىلىقى شېئىرنىڭ ئاھاڭدارلىقىغا مۇئەييەن تەسىرلەرنى بەرگەن بولسىمۇ، مەزمۇن خاسلىقىغا تەسىر يەتكۈزەلمەپتۇ. يېتەكچى ئوقۇتقۇچىنىڭ كۆپراق يېتەكلەپ، پايدىلىق تەكلىپ- پىكىرلەرنى بېرىپ، بۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئىجادىيەت بىلەن داۋاملىق شوغۇللىنىشىغا ئىلھام بېرىشىنى ئۈمىت قىلىمەن...

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-10 03:32

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش