روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4006|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنىڭ ئوقۇتۇش نىشانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
باشلانغۇچ مەكتەپ باسقۇچى:6 x( y2 S$ W/ i+ _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئۇچۇر تېخنىكىسىنىڭ قوللىنىش مۇھىتى ۋە ئۇچۇرنىڭ بەزى ئىپادىلىنىش شەكلىنى تونۇتۇش.- W1 A& |+ k% e' I+ V9 W$ Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. كومپيوتېرغا بولغان تونۇشىنى ۋە قىزىقىشىنى تۇرغۇزۇش، ئۇچۇر تېخنىكىسىنىڭ كۈندىلىك تۇرمۇشتىكى قوللىنىشچانلىقىنى تونۇتۇش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ كومپيوتېر ئۆگىنىش ۋە ئىشلىتىشتىكى قىزىقىشى ۋە تونۇشىنى يېتىلدۈرۈش.
- a3 Q8 i2 ~. Y0 n- y# F4 s3. ئۇچۇر تېخنىكىسىنى قوللانغاندا باشقىلار بىلەن ھەمكارلىشىش، ياش تەرەققىياتىغا ماس كېلىدىغان كۆپ ۋاستىلىق بايلىقتىن پايدىلىنىپ ئۆگىنىش قىلىشنى ئۆگىنىۋېلىش.
, U  b% _" u9 w' f/ K4. باشقىلارنىڭ ياردىمى ئاستىدا ئالاقىدىن پايدىلىنىپ، يىراقتىن ئۇچۇر قوبۇللاش، باشقىلار بىلەن ئالاقە باغلاش، بىۋاستە ۋە مۇستەققىل ئۆگىنىشنى قانات يايدۇرۇش، شەخسلەرنىڭ قىزىقىشىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش.( c8 C1 i1 x. @- ?, [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. مەسئۇلىيەتچانلىق بىلەن ئۇچۇر تېخنىكىسى سېستىمىسى ۋە يۇمشاق دېتال ئىشلىتىشنى بىلىش، كومپيوتېر ئىشلىتىشتىكى ياخشى ئادەت ۋە مەسئۇلىيەت ئېڭىنى يېتىلدۈرۈش.+ ]% P2 E7 E' P  Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچى:- R4 m. ^& u+ j9 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇچۇر ئېڭىنى كۈچەيتىپ، ئۇچۇر تېخنىكىسىنىڭ تەرەققىيات ئۆزگىرىشى ۋە ئۇنىڭ خىزمەت، جەمئىيەتكە بولغان تەسىرىنى چۈشىنىش.
5 Z0 V* R9 C: \" f# ^6 z/ u2. كومپيوتېرنىڭ ئاساسىي خىزمەت پرىنسىپىنى دەسلەپكى قەدەمدە چۈشىنىپ، ئۆگىنىش ۋە ئەمەلىي تۇرمۇشقا بىۋاستە مۇناسىۋەتلىك بولغان قورال يۇمشاق دېتالنى ئىشلىتىشنى ئۆگىنىۋېلىش.
: u2 y0 \; G6 f" I/ @. H3. كۆپ ۋاستىلىك قورال، ئالاقىدار ئەسلىھە ۋە تېخنىكا بايلىقىنى قوللىنىپ، باشقا دەرسلەرنى ئۆگىنىشنى قوللىنىشنى ئۆگىنىۋېلىش، باشقىلار بىلەن ھەمكارلىشىپ مۇستەققىل ھالدا دەرسكە مۇناسىۋەتلىك ئالاقىدار مەسىلىلەرنى ھەل قىلىپ، ھەر خىل ۋەزىپىلەرنى تاماملاش.) E5 m$ O: I; g( v$ d. kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. باشقىلارنىڭ ياردىمى ئاستىدا ئېلىكترونلۇق ئۇچۇرنىڭ كېلىش مەنبىئىنىڭ ھەقىقىيلىگى، توغرىلىقى، باغلىنىشچانلىقىنى باھالاش ۋە پەرقلەندۈرۈشنى ئۆگىنىۋېلىش.
. J4 t0 _8 A+ f$ `" s5. توغرا بولغان بىلىم مۈلۈك ھوقۇق ئېڭىنى تۇرغۇزۇپ، قانۇن ۋە ئەخلاق ھەركىتىگە رىئايە قىلىپ مەسئۇلىيەتچانلىق بىلەن ئۇچۇر تېخنىكىسىنى قوللىنىش.
" z# N- E5 n4 Q8 R" z$ g
" N0 Y" v9 f0 `! s+ G2 `+ J: aئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇچۇر تېخنىكا دەرسلىك پروگراممىسىدىن تەرجىمە قىلىندى.# h; f* B( U3 B) Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2ئىناۋەت +20 تەڭگە +10 يىغىش سەۋەبى
bozdong + 15 + 9 ماختاشقا تېگىشلىك
ADiL + 5 + 1 ياخشى تېما

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2010-7-22 18:30:04 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىر كۆپىنچە يېزا باشلانغۇچ مەكتەپلىرىدە ئۇچۇر-تېخنىكا دەرسىنى ئۆتۈش ئۆلچەمگە توشمايدۇ .
ۋاقتى: 2015-11-24 11:30:34 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ ئۇچۇر-تىخنىكا دەرسى ئۆتىمەن،

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-7 19:15

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش