مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2076 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • ئامان 5 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 5 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردىكى باشقۇرغۇچىلار تېما يوللاشتا ھەر ۋاقىت سىزگە يول كۆرسىتىدۇ، تارتىنماڭ!

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى ئەزالار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • ئامان 5 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 5 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • چىركىن 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • ئامان 5 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بىلمەسلىك ئەيىپ ئەمەس، تىرىشماسلىق ئەيىپ!

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللىغاندا تېما ھەققىدە قىسقىچە ئىزاھات بېرىپ يوللايلى!

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 6 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • ئەلەم تۈنۈگۈن 19:38 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك!

  • شاشتېكىن تۈنۈگۈن 18:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    «2-،3-،4-ۋە 5-يىللىقلارنىڭ خەنزۇتىلى دەرس تەييارلىقى»نىڭ چۈشۈرۈش ئادىرېسى يېڭلاندى.

كۆرۈش: 173|ئىنكاس: 1

باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنى ئۆتۈشتە دىققەت قىلىش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

0

دوست

31

جۇغلانما

ئەزىز مىھمان

قىزغىنلىق
10 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
6 سەر
شۆھرەت
3 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-25 18:51:24|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنى ئۆتۈشتە دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك بىر قانچە نوقتىلار


سوم بېشىر
2012- يىل 5-ئاي



قوش تىل ئۇقۇتۇشى يولغا  قۇيۇلغاندىن بۇيان مائارىپ ساھاسىدە نۇرغۇنلىغان ئۆزگۈرۈشلەر ۋە يىڭىلىقلار بارلىققا كەلدى . بەزى دەرىسلەر قىسقارتىلدى يەنە يېڭىدىن بەزى دەرىسلىكلەر قۇشۇلدى. ئۇچۇر تېخنىكا دەرسى دەل مۇشۇ مەزگىلدە  يېڭى دەرسلىكلەر قاتاردىن ئۇرۇن ئالغان يېڭى ئۇقۇملارنىڭ بىرى بۇلۇپ ھېسابلىندۇ. ئۇچۇر تېخنىكا ئۇقۇمى ئۇقۇغۇچىلارغىلا ئەمەس بەلكى ئۇقۇتقۇچىلارغىمۇ يېڭى ئۇقۇم بۇلۇپ ھىسابلىنىدۇ . ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنىڭ چېتىلىش دائىرىسى كەڭ ، مەزمۇن جەھەتتىن مۇرەككەپ دەرىسلىك  بۇلۇپ،  ئۇقۇغۇچىلارغا دەرس مەزمۇنىنى يەتكۈزۈش ۋە دەرس مەزمۇنىنى ئۆزلەشتۈرۈش ئۈچۈن، ئۇچۇر تېخنىكا دەرسى بەرگەن ئۇقۇتقۇچىدىن   بەلگىلىك ساپا، ئىقتىدار ۋە بىلىم قۇرۇلىمىسىنى تەلەپ قىلىدۇ. ئۇنىڭدىن باشقا  ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنى ئۆتۈشتە بەزى نوقتىلارغا دىققەت قىلمىغاندا ئۇقۇغۇچىلارغا دەرس مەزمۇننى يەتكۈزگىلى بولمايلا قالماستىن بەلكى ئۇقۇغۇچىلارنى يامان   يولغا باشلاپ قۇيىمىز.  شۇڭا مەن  باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ئۇچۇر تېخنىكا  دەرسىنى ئۈتۈشتە تۈۋەندىكى  بىرقانچە نوقتىلارغا دىققەت قىلىش كېرەكلىكىنى ئەسكەرتمەكچىمەن.
  1)  دەسلەپكى ئاساسى بىلىمنى  تونۇتۇشقا ئەھمىيەت بېرىش:  ئالدى   بىلەن ئۇقۇغۇچىلارغا كومپىيوتېردىن ئىبارەت بۇ يىڭى شەيئىنى ھەقىقى  تۇنۇتۇش لازىم . شۇنداق قىلغاندىلا ئۇقۇغۇچىلارنىڭ كاللىسىدا بۇ يىڭى ئۇقۇمغا بولغان چۈشەنچە ئايدىڭ بۇلىدۇ- دە، ئۇلاردا ھەققى ئۈگۈنۈش  قىزغىنلىقى ھاسىل بۇلىدۇ.
2)  ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنىڭ جەميەتتىكى رولى ۋە مۇھىم ئەھمىيىتىنى تەكىتلەشكە ئەھمىيەت بېرىش : ئۇقۇغۇچىلارغا ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنى ئۆتكەندە دەرسلىكتىكى ئۇقۇملارغىلا ئېسلىۋالماي، ئەتراپىمىزدىكى  شەيئىلەردىن پايدىلنىشىنى  ھەم ئەمىلى تۇرمۇش بىلەن باغلىنىشچانلىقى بولغان تۇرمۇشتا،  ئۈگۈنۈشتە ئەسقاتىدىغان بىلىملەر بىلەن بىرلەشتۈرۈشنى مۇھىم ئورۇنغا قويۇش لازىم.  بەزى ئۇقۇتقۇچىلار دەرىس ئۆتكەندە دەرىسلىك ئىچىدىن چىقالمايدۇ- دە، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ چۈشۈنۈش، ھىس قىلىش دائىرىسىنى بۇغۇپ قۇيۇپ دەرىسلىكىنىڭ ھەقىقى ئۆزلىششىنى ئەمەلگە ئاشۇرالمايدۇ. ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىلىكىدە يىڭى ئۇقۇملار بىر قەدەر كۆپ بولغاچقا  دەرسىلىك ئاددى تۇيۇلسىمۇ لېكىن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ھىس قىلىشى ئاستا  بۇلىدۇ،  شۇڭا بىز ئۇچۇر تېخنىكا دەرىسىدە، دەرسىلىك مەزمۇنىغىلا  ئېسلىۋالماي،  دەرىسلىك بىلەن ئەمىلى تۇرمۇش بىلىملىرىنى بىرلەشتۈرشىمىز،  بەزى چۈشنىكسىز ئاتالغۇلارنى  يەرلىك ئاددى ئاتالغۇلارغا ئايلاندۇرۇپ ئىشلىتىشىمىز كېرەك. شۇ ئارقىلىق  ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىگە بولغان قىزىقىشىنى قوزغاتقىلى ۋە دەرسنى چۈشنىشىنى ئىلگىرى سۈرگىلى بۇلىدۇ.
  3)  كۆپ تەرەپلىمىلىككە ئەھمىيەت بېرىش: ئۇچۇر تېخنىكا دەرسى بىر قەدەر  رەڭدارلىققا ئىگە بۇلۇپ، ئۇقۇغۇچىلارنى ئاسانلا ئۆزىگە جەلىپ  قىلۋالىدۇ . شۇڭا ئۇقۇتقۇچى ئۇچۇر تېخنىكا دەرسىنى ئۈتۈشتە كۆپ تەرەپلىمىلىك ئىزدىنىپ ئۇقۇغۇچىلارغا دەرىس مەزمۇنىنى رەڭدار،  قىزقارلىق، ئاددى قىلىپ  يەتكۈزۈش كېرەك . شۇنداق قىلغاندا ئۇقۇغۇچىلار دەرسكە قىزىقىپلا قالماي يەنە دەرس مەزمۇننى تىز ئەستە قالدۇرالايدۇ.
4) دەرس مەزمۇنىنى دەرسخانىدا پۇختىلاشقا ئەھمىيەت بىرىش:  ھەر سائەتلىك دەرس مەزمۇنىنى سىنىپ ئىچىدىلا پۇختىلاشىنى قەتئى چىڭ تۇتۇش  كېرەك.  ھەر سائەتلىك دەرستە ئوقۇتقۇچى مەشغۇلات  ۋاقتى ئورۇنلاشتۇرۇپ شۇ سائەتلىك دەرسنىڭ ئۆزلىشىش نىسبىتىنى يوقۇرى كۈتۈرۈش، ئامال بار ئائىلدە پۇختىلاپ كىلىشكە ئۇرۇنلاشتۇرماسلىق. جەميەت تەرەققىياتى تېز   بولسىمۇ لېكىن كومپىيوتېر ھەممە ئائىلىلەرگە ئۇمۇملۇشۇپ  بۇلالمىدى،  بۇلۇپمۇ يېزلاردا. ئائىلىگە قارىتا تەكرارلاش تاپشۇرۇقى بەرگەندە بەزى ئۇقۇغۇچىلار دەرس تەييارلاش نامى  بىلەن  تورخانلارغا كىرىپ  ئۇيۇنغا بىرىلدىغان،  يامان يولغا مېڭىپ قالدىغان  ئىشلار يۈز  بىرىدۇ . شۇڭا دەرس مەزمۇنىنى سىنىپ ئىچىدە پۇختىلاش، ئائىلىدە پۇختىلاش، تەكرار قىلىش تاپشۇرىقى بەرمەسلىك كېرەك.
5)  دەرسنى ئوقۇتۇش پىلانى بويىچە ئېلىپ بېرىش، ئۇقۇغۇچىلارنى  يېتەكلەشكە ئەھمىيەت بېرىش : ئۇقۇغۇچىلارغا ئۇچۇر تېخنىكا دەرسى   بەرگەندە دەرس مەزمۇنىغا ۋە ئۇقۇغۇچىنىڭ پائاليىتىگە قاتتىق  دىققەت  قىلىش كېرەك. بەزى مەكتەپلەردە ئۇقۇتقۇچى يىتىشمەسلىك سەۋەبىدىن ئانچە-مۇنچە كومپىيوتېردىن خەۋىرى بارلارنى ئۇچۇر تېخنىكا دەرسى بېرىشكە ئۇرۇنلاشتۇرۇپ قۇيىدۇ، بۇنىڭ بىلەن ئۇقۇتقۇچى ئۆزىدىكى چەكلىك  بىلىم قۇرۇلمىسى بىلەن ئۇقۇغۇچىلارنى ئۆزىگە،يەنى دەرىسكە جەلىپ  قىلالماي ئۇقۇغۇچىلارنى كومپىيوتىردا ئۇيۇنچۇق ئويناشقا، تورغا   چىقىشقا ئىختىيارى قۇيۋېتىدىغان ئەھۋاللار مەۋجۇت، بۇنىڭ بىلەن  ئۇقۇغۇچىلاردا ئۇيۇنغا بىرلىپ كىتىش، دەرىسىكە قىزىقماسلىق ھەتتا  ئېغىرراق بولغاندا توردا بولمىغۇر  كۈرنۈشلەرنى كۈرۈشتەك مەسىللەر  سادىر بۇلىدۇ. بۇخىل ئەھۋال ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ساغلام ئۈسۈپ يېتىلىشىگە  ئېغىر تەسىر كۆرسىتىدۇ . شۇڭا ئۇقۇغۇچىلارنى قىزىقارلىق دەرس مەزمۇنى  بىلەن چېتىشلىقى بار ئۇيۇنلارغا تەشكىللەش، تەشكىللىگەن چاغدا نازارەت  قىلىشنى  قاتتىق تۇتۇش ، ئۇيۇنغا تەشكىللەش قېتىم سانى ۋە ۋاقتى بەك كۆپ  بۇلۇپ كەتمەسلىك لازىم.
6) ئوقۇتقۇچى ئۆزىگە بولغان تەلەپنى كۈچەيتىشكە ئەھمىيەت بېرىش:  ئۇقۇتقۇچى ئالدى بىلەن ئۆزى ئۇقۇغۇچىلارغا ئۈلگە بۇلۇش لازىم. بەزى  ئۇچۇر تېخنىكا ئۇقۇتقۇچىلىرىمىز ئۇقۇغۇچىلارنى دەرسىكە تەشكىللەپ قۇيۇپ، ئۆزى كومپىيوتىرىدا باشقا خىزمەتلەرنى قىلىپ ئولتۇردىغان، ھەتتا كىنو كۈردىغان، ئۇيۇن ئوينايدىغان ئەھۋاللار مەۋجۇت، بۇنىڭ بىلەن  ئۇقۇغۇچىلاردىمۇ ئۇقۇتقۇچىنى دوراپ كومپىيوتىردا ئۇيۇن ئويناش قىزغىنلىقى قوزغىلدۇ- دە، تورخانلارغا كىردىغان ئۇقۇغۇچىلار كۆپۈيىدۇ،  بۇ ئاخىرىدا ئېغىر ئاقىۋەتلەرنى كەلتۈرۈپ چىقىرىدۇ. شۇڭا ئۇقۇتقۇچى  ئۆزىگە بولغان تەلەپنى قاتىتىق قۇيۇپ ئۇقۇغۇچىلار بار يەردە دەرسىكە مۇناسىۋەتسىز مەشغۇلاتلارنى ئېلىپ بارماسلىقى لازىم.  
7) نەزىرىيە  بىلەن ئەمىليەتنى بىرلەشتۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش:  ئۇچۇر تېخنىكا دەرسى كۆپ مەشخۇلات قىلىشىنى تەلەپ قىلدىغان پەن بولغاچقا ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچىلارغا دەرىس ئۆتكەندە ئۈلۈك ھالدا نەزىرىيە سۆزلەشىنى ئاساس قىلۋالماي، ئۇقۇغۇچىلارغا كۆپرەك ئەمىلى مەشخۇلات قىلىش ۋاقتى چىقىرىپ بىرىش كېرەك. شۇنداق قىلغاندىلا ئۇقۇغۇچىلارنىڭ  دەرسنى چۈشىنىشى ۋە ئەستە قالدۇرىشى ياخشى بۇلىدۇ.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

574

تېما

30

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
7206 سەر
تىللا
2942 دانە
تۆھپە
7888 سەر
شۆھرەت
5848 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2012-9-25 21:15:09|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يارايسىز ئۇچۇر تېخنەكىسىغا ئائىت ماقاللىلا يوق ئىدى بۇ بوشلۇقنى تولدۇرغانلىقىڭىزغا كوپ تەشەككۈر

باھا سۆز

بايقاش ئىملاغا دېققەت قىلىڭ!  يوللىغان ۋاقتى 2012-9-25 23:53
ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 07:58, Processed in 0.421777 second(s), 40 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش