كۆرۈش: 203|ئىنكاس: 1

2-يىللىق ئادەتتىكى سىنىپ 1-ماۋسۇملۇق خەنزۇتىلى دەرىسلىك پىلان

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
课  时  教  学  设 计                                                       
课题         第   一    课   不 要 在 马 路 边 上 玩 儿                                               
        第 二 , 三      节课时  词 语                                               
教学目标(知识点,能力提高,情感,态度,价值观)        1.学 会 本 课 词语正 音,写 法 意 思 和 用 法。                                               
        3.让 学 生 掌 握 本 课 十 五 个 词 语 能 准 确 发 音。                                               
        3.让 学 生 能 应 用 本 课 词 语 造 句,并 能 在 实 际 中 运 用。                                               
        4.初 步 理 解 课 文 内 容。                                               
        5.让学生掌握识字的方法和规律。                                               
教学重点难点及其突破方法        教学重点:1.学 会  词 语 正 音 和 用 法。能 用本课字词组词造句。                                               
        2.能 掌 握 本 课 十 五 个 词 语 的 读 音。多 加 进 行 练 习。                                               
        教学难点:1. 词 语 理 解 运 用,并 在 实 际 中 运 用。                                               
        2.学 会 用 本 课 十 五 个 词 语 的 意 思 和 用 法。                                               
        突破方法:学 生 进 行 自 由 交 流,多 读,多 说,多 练。                                               
教学与学习手段        1.  教 科 书 的 图 片。(词 语 卡)                                               
        引 导,启 发,联 系,卡 片,课 件                                               
                                                       
教学过程设计(前提测评,导入新课,教学内容,教师与学生活动,能力测评)                                                       
一。前提测评: (利 用 课 件 展 示 第 一 课 的 生 子 并)                                                       
教学步骤                                                       
一、导入                                                       
请 同 学 们 说 一 说 路 上 为 什 么 小 心 ?                                                       
二:阅 读 课 文                                                       
学 生 边 读 课 文 ,边 从 课 文 中 找 出 新 词 语,                                                       
从 而 老 师 初 步 理 解 课 文 内 容 。                                                       

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-10-18 22:08:28|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تەييارلىقنى قايتا بىر ھۆججەتكە قىستۇرۇپ يوللاپ قويسىڭىز
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش