كۆرۈش: 219|ئىنكاس: 0

课 时 教 学 设 计 课 时 教 学 设 计 课 时 教 学 设 计

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
课  时  教  学  设 计                                                       
课题         第   二    课   不要在马路边上玩儿                                                    
        第 一       节课时  生子                                               
教学目标(知识点,能力提高,情感,态度,价值观)        1.记 住 本 课 生 子,要 求 学 生 会 读,会 写 并 能 理 解。                                               
        2.学 会 本 课 词 语 正 音 ,意 思 和 用 法。                                               
        3.学 生 能 用 本 课 生 字 组 词 ,并 能 在 实 际 中 运 用。                                               
        4.让 学 生 掌 握 本 课  词 语 能 准 确 发 音。                                               
        5.用 汉 语 说 本 课 词 语。                                               
教学重点难点及其突破方法        教学重点:1.采 用 多 种 方 法 自 主 识 字,能 使 用 所 学 词 语,                                               
        进 行 自 由 交 流。多 加 进 行 练 习。                                               
        教学难点:1. 能 用 生 子 组 词 ,记 住 汉 字 的 结 构,偏 旁 部 首                                               
        突破方法:采 用 读 文 识 字,同 桌,小 组 合 作 等 方 法 来,                                               
        自 主 识 字,让 学 生 进 行 自 由 交 流。                                               
教学与学习手段        1.  教 科 书 的 图 片。(ppt,生 子 卡)                                               
        引 导,启 发,联 系,卡 片,课 件                                               
                                                       
教学过程设计(前提测评,导入新课,教学内容,教师与学生活动,能力测评)                                                       
一。前提测评:                                                       
1,看 拼 音,写 汉 字 并 组 词 。第 一  节课时 生子.xls                                                       
2,其 他 学 生 看 屏 幕 读 生 字 比 组 词。                                                       

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش