كۆرۈش: 822|ئىنكاس: 9

ئوقۇتۇشنى بىلىدىغان ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇتۇشنى بىلمەيدىغان ئوقۇت...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوقۇتۇشنى بىلدىغان ئوقوتقۇچى بىلەن ئوقۇتۇشنى بىلمەيدىغان ئوقۇتقۇچىنىڭ پەرقى
يىمىڭ  (قادىر ئارسلان تەرجىمىسى)
جەدۋەللەشتۈرگۈچى: ئەمەتجان قۇربان        

ئوقۇتۇشنى بىلمەيدىغان ئوقۇتقۇچى         ئوقۇتۇشنى بىلدىغان ئوقۇتقۇچى        
ئاددى بىلىملەرنى مورەككەپلەشتۇرۋېتىدۇ.         مۇرەككەپ دەرسلىك ماتېرىياللىرنى ئاددىيلاشتۇرۇپ ئوقۇتىدۇ.         1
ناھايتى ئاسان بىلىمنىمۇ قىيىنلاشتۇرۇۋېتىدۇ.         ئۆگنىش قىيىن بولغان بىلىملەرنى ئاسانلاشتۇرۇپ ئۇگىتىدۇ         2
باشتىن - ئاخىر ئوقوغۇچىلارنى ئۆزىگە ئەگەشتۇرۇپ ماڭىدۇ.         دەرس ئوتكەندە ئوقوغۇچىلارغا ئەگىشىپ ماڭىدۇ.         3
ئوقوغۇچىلارنى قىلىدىغان ئىشى يوق قىلىپ قويۇپ، ئۆزنى ئالدىراش قىلېۋېتىدۇ.         ئوزىنى ئازادە قىلىپ، ئوقوغۇچىلارنى تېنەش قىلىۋېتىدۇ.         4
ئوقۇغۇچىلارنىڭ جاۋابىنىڭ ئۆزنىڭكى بىلەن بىردەك بولماسلىقىدىن ئەنسىرەيدۇ.         ئوقوغۇچىلارنىڭ موستەقىل قارشىنى ئاڭلاشنى ئۇمىد قىلىدۇ.         5
ئوقوغۇچىلارنىڭ خاتا جاۋاپ بېرىپ قويۇشدىن قورقىدۇ.         ئوقوغۇچىلارنىڭ خاتا جاۋاپ بېرىشدىن قورقىمايدۇ.         6
دائىم : <<كىم جاۋاپ بېرىدۇ؟>> دەيدۇ.         ئوقوغۇچىلارغا : << سىز قانداق چۈشەنگە نلىكىڭىزنى دەپ بېقىڭ >> دېيىشنى ياخشى كۆرىدۇ.         7
ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزىنىڭ جاۋابىنى سۇنۇپ بېرىدۇ.         ئوقۇغۇچىلارغا كىتاب ئوقۇش جەريانىدا بايقاش، يەكۈنلەش ئىمكانىيتىگە ئىگە قىلدۇ.         8
كۆڭلىدە پەقەت دەرىس پىلانىلا بولىدۇ.        باشتىن -ئاخىر ئوقۇغۇچىلارنى قەلبىگە پۇكىدۇ.        9
ئاغزى بېسىقماي سۆزلەشنى ياخشى كۆرىدۇ.         ۋاقىتنى ئىمكانقەدەر ئوقۇغۇچىلارغا بېرىدۇ.         10
دەرسخانىدا << پۇتاق چىقىش >> تىن قورقىدۇ.         ئوقۇغۇچىلارنى قىيىن، گۇمانلىق مەسىللەرنى سورىتىشقا جۈرئەت قىلىدۇ.         11
ئوقۇغۇچىلارنىڭ << ئىگىلىيەلىگەن -ئىگىلىيە لمىگەن >> لىكىگىلا كۆڭۇل بۆلىدۇ.         ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇر قىلىش ئۇسۇلىغا كۆڭۇل بۆلىدۇ.         12
دائىم ئوقۇغۇچىلارنى ھېچنېمنى بىلمەيدۇ، دەپ قارايدۇ.         ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىدە بار بولغان بىلىم سەۋىيەسنى ھۆرمەت قىلىدۇ. ۋە قەدىرلەيدۇ         13
ھەمىشە ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرھال دەپ بېرشنى قوغلىشدۇ.         مەسىلنىڭ تەپەككۇرىدىكى قىممىتىگە ئەھمىيەت بېرىدۇ.        14
دەرسنى ئۆتۇپ بولۇپلا << ئىش تامام بولدى >> دەپ بىلىدۇ.         ئوقۇتۇشتىن كېيىنكى قايتا ئويلىنىشنى دەرسخانىنىڭ داۋاملىششى قىلىدۇ         15
ئوقۇغۇچىلارنى تېكىسىت ئىچدىكى تاييار جاۋاپلارنى تاپقۇزۇش بىلەنلا قانائەتلىنىدۇ        ئوقۇغۇچىلارنى دەرس تېكىستىگە باغلاپ ئۆز ئىدىيەسىنى ئىپادىلەشكە يېتەكلەيدۇ.        16
ئۆزى خاتا ئوتۇپ قويغان نەرسىلەرنى جىمجىملا ئۆزگەرتىۋالىدۇ.         ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزىدىكى خاتا بىلىملەرنى بايقىتىدۇ ۋە تۈزەتكۈزىدۇ.         17
تۈرلىك چارە- ئاماللار بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزىگە ماسلىشىشقا مەجبۇرلايدۇ.         ئوقۇغۇچىلارغا نامايەن قىلىش سەھنىسى ھازىرلاپ بېرىدۇ.         18
بىلمىسمۇ بىلگەن قىياپەتكە كىرۋېلىشنى ياخشى كۆرىدۇ.         ھەمىشە بىلسىمۇ بىلمىگەن قىياپەتتكە كىرىۋالىدۇ.         19
ھەممىنى تەڭلا ئوتتۇرىغا تاشلاشنى ياخشى كۆرىدۇ.        موھىم نۇقتا ۋە ھالقىلىق نۇقتىلارنى چىڭ تۇتىدۇ.         20
بىلىم ۋە جاۋابنى ئۆگتىدۇ.         ئۇسۇل ۋە ئادەتنى ئۆگتىدۇ         21
تۈرلىك ئاماللارنى قىلىپ باشقىلارنى دورايدۇ.         ئۆزىنىڭ ئۇسلۇبىنى ئۆگتىدۇ.         22
ئوقوغۇچىلارنى باشلاپ ئېزىقىپلا يۈرۈيدۇ.        پىكىر يولى ئوچۇق بولىدۇ         23
مۇنەۋەر ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرنىڭ ئۇ يەر - بۇ يەرلىرنى تۇتۇۋېلىپ دەرسخانىغا باشقىلارنىڭ يولنى شۇ پېتى يۆتكەپ كىرىدۇ.         مۇنەۋۋەر ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرىنىڭ ئىدىيە جەۋھەرلىرنى قوبۇل قىلىپ، دەرسخانىدا جانلىق قوللىنىدۇ.         24
ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىتاب ئوقۇش، پىكىر قىلىش ۋاقتىنى ئىگىلىۋېلىپ ئۆزىنىڭ ئىشنى پۇتتۇرۇشكە ئالدىرايدۇ.         ئوقۇغۇچىلانىڭ پىكىرنى ئاڭلاشقا ماھىر بولۇپ، شۇنىڭ ئىچىدىن ئوقۇتۇشنىڭ ياخشى پۇرسىتىنى ئىزدەپ تاپىدۇ.         25
ئوقوغۇچىلار بەرگەن جاۋابنىڭ تولۇق بولغان - بولمىغانلىقىغىلا كۆڭۇل بۆلىدۇ.         ئوقوغۇچىلارنىڭ ئىجادىي تەپەككۇرىنى بايقاش ھەمدە ئاشۇ تەپەككۇر ئۇچقۇنلىرىنى ياندۇرۇشقا ماھىر بولدۇ         26
ئەسەر بېرىلگەن جاۋابلارنىڭ توغرا، راۋان بولۇشى بىلەنلا قانائەتلىندۇ.         كۆڭۇل قويۇپ كىتاب ئوقۇغاندىن كېيىن پىكىر يۇرگۇزۇشنىڭ بولۇشنى ئۈمىد قىلىدۇ.         27
تاپشۇرۇق ئىشلەنسىلا بولدى دەپ، توغرا - خاتالىقى بىلەن كارى بولمايدۇ.         تاپشۇرۇقلارنى شۇ كۈنىلا تەكشۇرۇپ باھالايدۇ.         28
دەرسخانىدا سۆزلىگنى بىلەنلا قانائەتلىنىپ، كىمنىڭ بىلەلىگەن، كىمنىڭ بىلەلمىگەنلىكى توغرۇلۇق كۆڭۇلدە ھېچقانداق سان بولمايدۇ.         دەرسخانىدا ئارقىدا قالغان ئوقوغۇچىلارغا كۆڭۇل بۇلۇپ، دەرستىن چۈشكەندىن كېيىن ئايرىم تەكرار قىلىپ بېرىدۇ.         29
ئوقۇغۇچىلارنىڭ جاۋابىنىڭ توغرا ياكى خاتا بولغانىلقىغىلا قارايدۇ.         ئوقۇغۇچىلارنى بىلىم ئۆگنىشكە يىتەكلەپلا قالماي، بەلكى ئۇلارنىڭ كىتاب ئوقۇش، ئىپادىلەش قاتارلىق جەھەتلەردە ئادەت يىتىلدۇرۇشكە ئەھمىيەت بىرىدۇ.         30
تاپشۇرۇقنى بىرخىللا ئورۇنلاشتۇرىدۇ.         ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگنىش سەۋىيسىگە ئاساسەن تۈرگە ئايرىپ تاپشۇرۇق بىرىپ ھەر بىر ئوقۇغۇچىنى ئازادە ھالدا تاپشۇرۇقنى تاماملاش ئىمكانىيتىگە  ئىگە قىلىدۇ.         31
ئوقۇغۇچىلارغا: << سېلەر نېمانچە دۆت، مۇشۇنداق ئاددىي مەسىلنىمۇ ئىشلىيەلمەمسىلەر ؟>> دەيدۇ،         ئوقوغۇچىلارغا: << بۇ مەسلە سەل قىيىن، ئالدىراپ كەتمەي، تەپسىلى ئوقۇپ چىقىڭلار، يەنىلا بىلەلمىسەڭلار، بىز بىرلىكتە تەتقىق قىلساق بولىدۇ>> دەيدۇ.        32
ئ


بۇ ماقالە شىنجاڭ مائارىپ گېزىتى نىڭ29-مارت سانىدا ئىلان قىلىنغان،كەڭ كەسپداش،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يېڭى دەرس ئىسلاھاتى مەزگىلىدىكى بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسخانا ئوقۇتۇش مۇنبىرىدىكى ئۆز رولىنى ئاسان ئىلغا قىلىۋېلىشى مەقسىدىدە ماقالىنى «چۇۋۇپ» جەدۋەللەشتۈرۈپ يوللاپ  قويدۇم، ماقالە ئاپتۇرى،ۋە تەرجىمان ئالدىدا ئۆزىرىلىكمەن.

   تۇمشۇق شەھىرى 44-تۈەن 3- ئوتتۇرا مەكتەپ : ئەمەتجان قۇربان جەدۋەللەشتۇرگەن،

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-6-23 12:23:18|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باشقۇرغۇچىلار ،بۇ  تېما ئەسلى جەدۋەللىك ئىدى، يوللىسام جېدۋەل كورۈنمەي قويدى، ئوڭشاپ قويغان بولساڭلار خوش بولاتتىم،
ۋاقتى: 2015-6-23 13:14:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قېنى ئۇ  جەدىۋەللەشتۈرگىنى
ۋاقتى: 2015-6-23 15:46:21|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناھايتى ئوبدان سېلىشتۇرما قىلىنىپتۇ، نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىنى بىرقېتىم تاسقاپ باقسا بولغىدەك.
ۋاقتى: 2015-6-24 07:53:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇنى ۋورد شەكىلدە يوللىغان بولسىڭىز بۇپتىكەن
ۋاقتى: 2015-6-24 11:46:58|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇرغۇ يوللىغان ۋاقتى  2015-6-23 12:23
باشقۇرغۇچىلار ،بۇ  تېما ئەسلى جەدۋەللىك ئىدى، يوللىسا ...

جەدىۋەللەشتۈرۈلگىنىنى ھۆججەت شەكلىدە يوللاپ قويسىڭىز چۈشۈرۈپ ئاندىن كۆرسەك بولغۇدەك. ھازىر بىرئاز قالايمىقان تۇرىدۇ. ئوقۇپ چۈشىنىش سەل بىئەپكەن. بولمىسا ياخشى قىپتىكەنسىز بۇنى يوللاپ.
ۋاقتى: 2015-6-24 15:01:36|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجىرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر، جاپا تارتىپسىز.
ۋاقتى: 2015-6-26 00:12:13|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىما، مەنمۇ بەزى يىتەرسىزلىكلىرىمنى بىلىۋالدىم، چوقۇم ۋاقتىدا تۈزىتىمەن، مۇشۇنداق ئەھمىيەتلىك تىمىلار پات-پات يوللىنىپ تۇرغان بولسا……
ۋاقتى: 2015-7-16 12:41:43|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەك  ياخشى  سىلىشتۇرۇلۇپتۇ.  ھازىرقى  ئەمىلىيتىمىزگە  ماس  كىلىدىكەن.  تىما  ئىگىسىگە  رەخمەت.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-3-7 18:18:54|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مۇنبەرنى باشقۇرغۇچىلارغا گەپ قىلسا پەقەت ئىلىك ئالمايدىكەن دىسە ؟
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش