كۆرۈش: 217|ئىنكاس: 1

2号文件有关档案资料

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئاغۇ يېزا ياقا ئاچچىق باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش كۆرسەتكۈچ سېستىمىسى بويۇنچە ئۆز-ئۆزىنى باھالاش دوكىلاتى

مەكتەپ باشقۇرۇش يۆلۈنىشى A1
  مەكتەپ لاھىيەسىB1
       مەكتئپئمئز2011  -يئلدئن 2015 - يئلغئچە بولغان بولغان 5 يئللئق تەرەققئيات پئلانئ تذزذلگەن بولذپ مەكتەپ ظەمەلئيئتئ ؤە ظوقذتذش ظەندئزئسئنئ ظاساس قئلئپ  ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ ظورتاق تەرەققئ قئلئش يذلئنئشئ ،مەكتەپ ظالاەئدئلئكئنئ كأزدە تذتقان ظاساستا تذزذپ چئقئلغان ،دەؤئر روەئ ؤە تەرەققئيات ظئستئقبالئغا ظئگە بولغان ،ظەملئيلەشتذرذش غايئؤئلاشتذرذلمئغان    ظاساستا تذزذلگەن.                                       
  قانۇن بويىچە مەكتەپ باشقۇرۇشB2
        مەكتئپئمئز ماظارئپ فاڭجئنئنئ ظئزچئل ظئجرا قئلئپ ەەر دەرجئلئك مەمذرئ تارماقلارنئڭ تذزذملئرئنئ ظەمەلئي ظئجرا  قئلئپ ‹‹ قانذن ظارقئلئق مەكتەپ باشقذرذشنئ ظوموميذزلذك ظەمەلئيلەشتذرذش تئزئسئ ››،سئياسئ قانذن كومتئتئنئڭ 9  - نذمذرلذق ەأججئتئنئڭ روەئ بويذنچە مەكتەپ ظەمەلئيئتئ بئلەن زئچ بئرلەشتذرذپ،قانذن بذيذنچە مەكتەپ باشقذرذشتا نەمذنئلئك مەكتەپ بەرپا قئلئش پاظالئيئتئنئ قانات يايدذرذپ خئزمەتلەر ظەمەلئي ظئشلەندئ.مەكتەپ نئزامنامئسئ ظەتراپلئق ،كونكئرئتنئ تذزذلذپ مەكتەپنئڭ باشقذرذش ظالاەئدئلئكئ ؤە تەرەققئيات نئشانئ   تولذق ظوتتذرغا قويذلذپ ،مەكتەپ ظئشچئ - خئزمەتچئلارقذرذلتئيئ تذزذمئ بئلەن بئرلەشتذرذلذپ مەكتەپ ظئشلئرئ ظاشكارە بولذش،دئمذگئراتئك باشقذرذش،ظئشچئ - خئزمەتچئلەرنئڭ ەوقذق مەنپەتئنئ قذغداش ،ظوقذتقذچئلار قانذن بويئچە ظوقذتذش بئلەن شذغذللئنئش ظئشقا ظاشذرذلذلذش بئلەن بئرگە ظئش ظإنإم قاراپ باەالاش ،مذكاپات جازا تذزإمئ ظىنئق بولذشنئ چئڭ تذتذپ ەەر ساەە خئزمەتلەردە يذقئرئ ظإنإم ەاسئل قئلدذق.                                                                                    
  ظاظئلە باشلئقلئرئ كومئتئتئ تإزئمئگە ظالاەئدە ظەەمئيەت بئرئپ مەخسذس گذرذپپا تەشكئللەپ،يئلدا ظئككئ قىتئم قەرەلسئز پاظالئيەت ؤە سأەبەت ظورذنلاشتذرذپ ظذلارنئڭ ەەر ؤاقئت نازارەتچئلئكئنئ قوبذل قئلئپ ؤە پئكئر تەكلئپلئرئنئ ظئگەللەپ مەكتەپ ،ظاظئلە،جەميەت بئر گەؤدە باشقذرذش شەكلئنئ قانات يايدذرذپ ظذلارنئڭ رازئ بولذش دەرئجئسئنئ سئناپ ظومذمئي خئزمەتلئرئمئزدە ياخشئ بولغان كەيپئيات يارتئلدئ.                                                         
   سئستئمئلئق مەكتەپ باشقذرذشB3
     مەكتئپئمئز دألەتلئك دەرسلئك ظألچئمئنئڭ تەلپئ بويذنچە بارلئق دەرسلئكنئڭ    تولذق تەسسئس قئلئنئشئنئ ؤە دەرسخانئدا ظەملئلئششئنئ ظئشقا ظاشذرذپ خالئغانچە  ظأزگەرتئش ؤە مونپول قئلشنئڭ ظالدئنئ ظالدذق،كإندە بئر ساظەت تەنتەربئيە پاظالئيئتئنئ ەەقئقئ يولغا قويذپ ظوقذتقذچئ-ظوقذغذچئلارنئڭ ساغلام بەدەن  تەربئلئنئشئ ؤە تەربئيلەشنئ ظئشقا ظاشذردذق.            
ظوقذغذچئ قوبذل قئلئش خئزمەتلئرئدە دألەتلئك ماظارئپ مەمذرئ تارماقلئرئنئڭ تەلەپ ؤە ظألچئمئنئ قەتظئ ظئجرا قئلئپ ياش ظالاەئدئلئكئگە قاراپ قذبذل قئلدذق. مەكتئپئمئزدە بار بولغان ماظارئپ بايلئقئنئڭ پايدئلئنئش قئممئتئنئ دەرسخاندا  ەەقئقئ ظئشقا ظاشذرذشقا بولغان نازارەتچئلئكنئ كإچەيتئپ پايدئلئنئشقا بولدئغانلئكئ ماظارئپ بايلئقئدئن ظإنإملذك پايدئلاندذق.
ساقلانغان مەسئلە
مەكتىۋىمىزدە تۇرلىك خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەپ كەلگىنىمىز بىلەن يەنىلا ئانا تىل ۋە پىنيىن دەرسىدە ساۋاتسىز ئوقۇغۇچىلاردىن خالى بولالمىدۇق.
مەكتەپ باشقذرذش شاراظئتئ A2
ماظارئپ خئراجئتئ B4
مەكتەپنئڭ مالئيە خئراجەت پئلانئنئ مەكتەپ ظەمئلئيئتئگە ظاساسەن تإزإپ چئقئپ، قانذنلذق ،سئستئمئلئق،ظئقتئسادچانلئق بئلەن دەل جايئغا ظإنإملإك ظئشلەتتذق.
B5 مەكتەپ يئرئك پئلانئ
مەكتئؤئمئزنئڭ يەر كألئمئ ظاپتونوم رايونئمئزنئڭ مەجبذرئيەت ماظارئپ باسقذچئدئكئ ظألچەمئنئڭ تەلئپئگە يئتئدذ. پايدئلئنئش يئرئمئز 12 مو.  بئراق مەكتئؤئمئزنئڭ ظوقذتذش، تذرمذش، تەنتەربئيە پاظالئيەت رايونلئرئ ظألچەملئك ظەمەس.
B6مەكتەپ ياتاق بئناسئ قذرلذشئ
مەكتىۋىمىزدە دە ياتاق بىناسى يوق.
ظوقذتذش ظەسلئەەلئرئ B7
مەكتئؤئمئزنئڭ ظەمگەك پەن- تىخنئكا،ظئلئم -پەن تەجئربە سايمان ظەسلئەەلئرئ ،تەنتەربئيە، مذزئكا،ظذچذر-تىخنئكا ظەسلئەەلئرئ،كئتاپ ماتئرئياللار ظألچەملئك سەپلەنمىگەن بولذپ، ظەمئلئ ظئەتئياجئمئزنئ قاندذرالمايدذ.                              
B8  قوشذن قذرذلئشئ
مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ؤەزئپئگە تەيئنلئنئش ظذقتذرئشئ بولذپ، ظذلارنئڭ ظوقذش تارئخئ ظألچەمگە يەتكەن.
مەكتئؤئمئزدئكئ قوش تئل ظوقذتقذچئلئرئنئڭ ظوقذش تارئخئ،سالاەئيەت گذؤانامئلئرئ خەنزذتئلئ سەؤئيەسئ ظألچەملئك بولذپ،ظاپتونوم رايونئمئزنئڭ  ظألچئمئنئڭ تەلئؤئگە يئتئدذ.
B9 بئخەتەرلئك ظەسلئەەلئرئ
مەكتئؤئمئزنئڭ ظادئمئ ظالدئنئ ظىلئش، تىخنئكئلئك ظادئنئ ظىلئش، ماددئ ظالدئنئ ظىلئش ظەسلئەەلئرئ تولذق سەپلەنگەن، باشقذرذش ؤە ظئشلئتئلئشئ نورمال.تەنتەربئيە ظەسلئەەلئرئ بئخەتەر، ظئشەنچئلئك، ظەمما باشقذرذش ؤە ظئشلئتئشتە ظازراق مەسئلە ساقلانغان.
A3 مەكتەپ باشقذرذش
B10 مەمذرئ خئزمەت       
مەكتئؤئمئز پارتئيە رەەبەرلئك ظاستئدا مەكتەپ مذدئرئ باشلامچئ بولذپ، رەەبەرلئك بەنزئسئدئكئ يولداشلارنئڭ مەسظذلئيئتئنئ ظەستايئدئل ظەمئلئيلەشتإرإپ ،ظذلارنئڭ رولئدئن ظإنإملإك پايدئلئنئپ، چوڭ ظئشلارنئ بئر تەرەپ قئلئشتا دئمگوراتئيە مەركەزلەشتإرإش تإزإمئنئ يولغا قويذپ، پارتئيە كومتئتئ، ظئشچئلار ظويذشمئسئ باشقذرذش جەريانئدا ظاكتئپلئق رولئمئزنئ جارئ قئلدذرذپ ، قانذن تإزإمگە ظاڭلئق بويسذنذپ ،مەكتەپ مالئيەسئمئزنئڭ ظئشلئتئلئشئدا مذؤاپئق بولذش، ظئقتئسادچئل بولذش تئپئدئكئ مەكتەپ باشقذرذشنئ ظومذميإزلإك قانات يايدذردذق.
B11  ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئ
مەكتئؤئمئز مەركەز ؤە ظاپتونوم رايوننئڭ مذناسئؤەتلئك ەأججەت روەئنئ ظئزچئللاشتذرذپ، ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئ بئلەن ظوقذتذش خئزمئتئنئ ماسلاشتذرذپ،ظوقذغذچئلارغا بولغان تەربئيەنئ كإچەيتئپ، ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئنئ ظوقذغذچئلارنئڭ داظئملئق ەەركئتئگە ظايلاندذرذپ،ظوقذغذچئلاردە ياخشئ ظادەتلەرنئ يئتئلدإردذق.  تەربئيلەش تئمئسئ رەڭدار ، قاراتمئلئقئ كإچلإك،ظإنإمدارلئققا ظئگە بولغان ظاظئلە تەربئيە مەكتئؤئنئ قذرذپ ، ظاتا-ظانئلارنئڭ مەكتەپ خئزمئتئگە ماسلئشئشئنئ قولغا كەلتإردذق.
B12 ظوقذتذش خئزمئتئ
مەكتئؤئمئز ظوقذتذش باشقذرذش ظاپراتلئرئنئ ظوقذتقذچئلارنئڭ سەؤئيئسئ، باشقذرذش سەنظئتئ ، يئتەكلەش ظئقتئدارئغا ظاساسەن سەر خئللرئنئ تاللاپ قذرذپ چئقتذق ؤە خئزمەت ؤەزئپئلئرئنئ ظىنئق كأرسئتئپ بەردذق.مەكتەپ  ظئلمئ مذدئرئ، ظوقذتذش تەتقئقات مەسظذلئ ظوقذتذشنئڭ كالئندارنئ پئلان ،ساظەتلئك پئلان، دەرس ظاڭلاش،دەرس ظأتإش، تاپشذرذق تەكشإرإش، دەسرتئن كئينكئ قايتا ظويلئنئش، ظئمتئەان ؤە باەالاش، ظوقذتذش ظذسذلئ،ظوقذتذش نئشانئ، تئما تەتقئقاتئ، دەرس بايلئقئ،كوللئكتئپ دەرس تەييارلئقئ قاتارلئق ظوقذتذشنئڭ داظئملئق خئزمەتلئرئگە قول سىلئپ ظەتراپلئق يئتەكچئلئك قئلئپ،ظوقذ- ظوقذتذش خئزمئتئدە كأرإنەرلئك نەتئجە ەاسئل قئلدذق. بئراق تەجئربئلئك ظوقذتذشئدا ظوقذتقذچئلارنئڭ ظاكتئپچانلئقئنئ قولغا كەلتإرەلمئدذق.
B13 ظوقذتقذچئ خئزمئتئ
مەكتئؤئمئز ظوقذتقذچئلارنئ باشقذرذش تإزئمئنئ مذكەممەل ، ظئلمئ تإزإپ ،ظوقذتقذچئلارنئڭ ظئش ظإنئمئگە قارتا مذكاپاتلاش ؤە جازالاش چارئلئرئنئ ظىنئق بئكئتئپ ،ظوقذتقذچئلارنئڭ تەرەققئياتئ ظإچإن رئقابەت ظارقئلئق خئزمەت قئلئدئغان ظئدئيەنئ شەكئللەندإردذق. ظوتتذرا باشلانغذچ مەكتەپ ظوقذتقذچئلئرئنئڭ كەسپئ ظەخلاق ظألچئمئنئ ظئزچئللاشتذرذپ، ظوقذتقذچئلارنئڭ ظەخلاقئنئ باەالاش تإزإمئنئ ظورنئتئپ، ظوقذتقذچئلارنئڭ ظوقذتذش ظارقئلئق ظادەم تەربئيلەشتئكئ مەسظذلئيئتئنئ تونذيدئغان ، قانذن ظئنتئزامغا رئظايە قئلئدئغان ، ياخشئ بولغان ظوقذتذش ظئستئلئنئ شەكئللەندإردذق.
ظوقذتقذچئلارنئ تەربئيلەش پئلانلئرئنئ تإزإپ چئقئپ ، ياش ظوقذتقذچئلارنئ ، تايانئچ ظوقذتقذچئلارنئ، سئنئپ مەسظذللئرئنئ تەربئلەپ يئتئشتإرإش خئزمئتئنئ چئڭ تذتذپ، قاراتمئلئق ەالدا ظإزلإكسئز تەربئيەنئ كإچەيتئپ ، تەربئيلەشنئڭ ظإنإملإك بولئشئنئ قولغا كەلتإردذق.
B14 ظوقذغذچئلار خئزمئتئ
مەكتئؤئمئز ظوقذغذچئلارنئ تەؤەلئك بويئچە  باشقذرذش خئزمئتئنئ ياخشئ ظئشلەپ، دألئتئمئزنئڭ مەجبذرئيەت ماظارئپ باسقذچئدئكئ ظئقتئسادئ قئيئنچئلئقئ بار رايونلاردئكئ ظوقذغذچئلارغا ياردەم بئرئش سئياسئتئدئن ظإنإملإك پايدئلئنئپ ،ەەر تإرلإك ظارخئپلارنئ تولذق ظئشلئدذق.
ظوقذغذچئلارنئ باەالاشتا ظوقذغذچئلارنئڭ ەەر تەرەپلئمە تەرەققئياتئغا ظاساسەن ،قئزئقئش ظالاەئدئلئكئگە ظاساسلئنئپ باەالاپ چئقتذق. ظأگئنئش نەتئجئسئگە تايئنئپ باەالاشنئ ظەمەلدئن قالدذردذق.
پئظونئرلار ظەترەت پاظالئيئتئ پئلانلئرئنئ ظەستايئدئل تإزإپ چئقئپ، پاظالئيەتنئڭ ؤاقتئدا ظىلئپ بىرئلئشئغا كاپالەتلئك قئلئپ ،ظوقذغذچئلارنئڭ بذ پاظالئيەتكە بولغان قاتنئشئش قئزغئنلئقئنئ يذقئرئ كأتإردذق.
ظوقذغذچئلارنئ ساغلام تەربئيلەشتە تإرلإك يذقذملذق كئسەللئكلەرنئڭ ظالدئنئ ظىلئش تەشؤئقئ تەربئيەلەرنئ ياخشئ ظئشلەپ ، ظوقذغذچئلارنئڭ بەدەن ساپاسئ جەەەتتئكئ لاياقەتلئك ظألچئمئنئ يذقئرئ كأتإرإش ظإچإن ەەر ماؤسذمدا بئر قىتئم بەدەن تەكشإرتإش ظىلئپ بىرئپ ،ظوقذغذچئلارنئڭ ساغلاملئق ظەنكئتئنئ تذرغذزذشنئ ظەمەلگە ظاشذردذق.
ظوقذغذچئلارنئ تەنتەربئيە ، گإزەل سەنظەت، دەرس ظارلئقئدئكئ پاظالئيەت، بالئلار بايرئمئلئق پاظالئيەت، مەكتەپ ەويلئسئ تەنتەربئيە دەرسئ قاتارلئق پاظالئيەتلەرنئ ظإنإملإك ظەمئلئيلەشتإرإپ، ظوقذغذچئلارنئڭ تإرلإك قئزئقئشلئرئغا قارتا كذرژذككا تەقسئملەپ ظوقذغذچئلارنئڭ تەنتەربئيە ، گإزەل سەنظەت جەەەتتئكئ قابئلئيەتلئرئنئ نامايەن قئلئشقا تئرئشچانلئق كأرسئتئپ ،ظوقذغذچئلارنئڭ مەكتەپتە ظىلپ بارغان تإرلإك پاظالئيەتلەرگە قارئتا قاتنئشئش قئزغئنلئقئنئ ، ظئجاد قئلئش روەئنئ يذقئرئ كأتإرإشكە ظاساس سالدذق.
ظوقذتذش ظإسكئنئسئB15
مەكتەپ ظإسكإنە باشقذرذش تإزإمگە قاتتئق ظەمەل قئلئپ، مەكتەپكە كئرگەن ظإسكإنئلەرنئ تئزئملاش، ظئشلئتئش،بذزذلغانلارنئ دوكئلات قئلئش تإزإمئنئ تذرغذزذپ ،مەكتەپنئڭ ظوقذتذش ظئەتئياجئنئ قاندذرذشقا كاپالەتلئك قئلدذق.
مەكتئؤئمئزنئڭ ظئلئم-پەن سايمانلئرئ ،تەنتەربئيە، مذزئكا،ظذچذر تىخنئكئسئ قاتارلئق ظوقذتذش ظإسكإنئلئرئنئڭ ظئشلئتئلئش ظإنئمئنئ يذقئرئ كأتإرإپ، مەكتەپ كئتاپخانئسئنئڭ ەەر كإنئ ظىچئلئشئ ، ظوقذغذچئلارنئڭ ظارئيەت ظىلئش نئسبئتئنئ يذقئرئ كأتإردذق.
B16 ظارقا سەپ خئزمئتئ
مەكتەپ مإلئكئنئ باشقذرذش، ظارقا سەپ خئزمئتئنئ باشقذرذش تإزإملئرئنئ مذكەممەل تإزإپ، مەسظذلئيەت ؤە مەجبذرئيەتلەرنئ ظىنئق ظايرئپ، ظومذمنئڭ مال مإلئكئنئڭ ظىقئپ كئتئشئنئڭ ظالدئنئ ظىلئپ ، مالئيەنئ ظوقذغذچئلارنئڭ ظازادە ، يئشئللاشقان مذەئتتا ساغلام ظأسإپ يئتئلدإرإش ظإچإن، ظوقذتذش ظإچإن خئزمەت قئلدذرذش ظإنئمئنئ يذقئرئ كأتإردذق.
B17 بئخەتەرلئك خئزمئتئ
مەكتەپ ظوقذتذش خئزمئتئنئڭ بئخەتەر ، ظوڭذشلئق ظىلئپ بىرئلئشئ ظإچإن، مەكتەپ بئخەتەرلئكئگە مەسظذل خئزمەت ظاپراتلئرئنئ ، بئخەتەرلئكنئ باشقذرذش تإزإملئرئنئ، بئخەتەرلئك جئددئ ظالدئنئ ظىلئش لاەئيەلئرئنئ مذكەممەل تإزإپ چئقتذق ؤە مەكتەپنئڭ مذؤاپئق ظورذنلئرئغا بئخەتەرلئك ظالدئنئ ظىلئش ظإسكإنئلئرئنئ سەپلئدذق. بەلگئلەرنئ چاپلئدذق ،شذنداقلا تإرلإك ظالدئنئ ظىلئش تەربئيەلئرئنئ ظئشلەش ؤە ظأز -ظأزئنئ قذتذلدذرذش مانؤئرلئرئنئ ظىلئپ بىرئش ظارقئلئق ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ بئخەتەرلئك ظىڭئنئ يذقئرئ كأتإردذق.
A4 تەربئيە سإپئتئ
B18 ظەخلاق تەربئيە
مەكتەپ رادئظو تەشؤئقاتئ، قارا دوسكا، پئظونئرلار پاظالئيئتئ، بايراق چئقئرئش قاتارلئق پاظالئيەتلەر ظارقئلئق ظوقذغذچئلارغا باشلانغذچ مەكتەپ ظوقذغذچئللار قاظئدئسئ ؤە ەەركەت ظألچئمئنئ تەشؤئق قئلئپ ظوقذغذچئلارنئڭ ظأز ەەركئتئنئ قىلئپلاشتذرذش ظىڭئنئ يذقئرئ كأتإرإپ،ظأزئنئ ەأرمەتلەپ ،ظأزئگە ظئشئنئش ظئقتئدارئ يذقئرئ كأتإرإلإپ ەەر قايسئ سئنئپ ظوقذغذچئلئرئنئڭ ظونؤئرئسال ساپاسئنئڭ لاياقەتلئك بولذش نئسبئتئنئ% 99 تئن يذقئرئ بولذشنئ ظەمەلگە ظاشذردذق.
B19 ظەقلئي تەربئيە
پەن ظوقذتقذچئللئرئغا قاتتئق تەلەپ قذيذش ظارقئلئق،ظذلارنئڭ ظاؤال دەرسلئكنئ ظەستايئدئل تەتقئق قئلئش ظاندئن ظەستايئدئل دەرس تەييارلاش،ظألچەملئك تاپشذرذق بئرئش ؤە تەكشذرذش تولذق ظورذنلانغان بولذپ، ظوقذغذچئلارنئڭ تەشەببذسكارلئق بئلەن ظەستايدئل ظأزلئكئدئن ظإگإنإش ظادئتئ يئتئلدذرذلدئ.مەسئلئلەرگە نئسبەتەن ظاكتئپلئق بئلەن ظامال قئلئش،مذەاكئمئە قئلئش،بايقاش،تەەلئل قئلئش ظاخئردا ەەل قئلدئغان ظإگإنإش ظادئتئ يئتئلدذرذلدئ.
B20  تەنتەربئيە
مەكتئپئمئز دەرس پئرذگئراممئسئنئڭ تەلئپئ بويذنچە بارلئق سئنئپلارغا تەنتەربئيە دەرس تولذق تەسسئس قئلئنئپ ياش پەرقئگە ماس ظوقذتذش پئلانئ ظارقئلئق دەرس ظأتذلدئ ظوقذغذچئلارنئڭ ظأزلئكئدئن بەدەن چىنئقتذرذش يذقئرئ پەللئگە كأتذرذلدئ مەكتەپتە تإرلإك شەكئلدئكئ تەنتەربئيە پاظالئيەتلئرئ ظارقئلئق مەكتەپ ەاياتئ جانلاندذرذلدئ.مەكتئپئمئزدئكئ ظوقذغذچئلارنئڭ دألەتلئك تەن ساغلاملئق چىنئقئش ظألچئمئ %95 دئن يذقئرئ بولذپ تەن ساپا جەەەتتئكئ غەيرئلئك ،كەمتذكلإك،كئسەللئكتئن خالئي مذەئت ظئزچئل داؤام ظەتتئ .
بذ تإرنئڭ تذلذق نذمذرئ 20. ظئرئشكئنئمئز 20 نذمذر
B21 گإزەللئك تەربئيەسئ
مەكتئپئمئز گذزەل سەنظەت دەرسلئك تەلپئ بويذنچە ظەمەلئي ظئجرا قئلئشتا چئڭ تذرذپ ظوقذغذچئلارنئڭ ظەمەلئي قئزئقئش ظالاەئدئلئگئ بويذنچە مەخسذس،كەشتئچئلئك ؤە سەنظەت   كذرژئك تەسسئس قئلئپ مەخسذس خادئم بەلگإلەپ تەربئيلەشنئ كإچايتئپ يئزا دەرئجئلئك تذرلإك مذسابئقە پاظالئيەتلئرئگە قاتناشتۇق.مەكتەپ دەرئجئلئك تذرلإك پاظالئيەتلاردئمذ كەڭ جەميەت ؤە خەلق ظاممئسئنئڭ قئزغئن ظالقئشئغا ظئرئشتذق.
B22 ظئجدئماظئ ظەمەلئيەت
مەكتئپئمئز ظوقذغذچئلارنئ شەھەر ئورۇنلاشتۇرغان بۇ قېتىمقى تەنتەربىيە پائالىيىتىگەتەشكئللئك ظىلئپ چئقئش، كەڭ جەمئظەتتئكئ خەلق ظاممئسئ ظاظئلئسئگە چئقئپ ظئجدئماظئ ظەمئلئيەت پاظالئيئتئ ظىلئپ بئرئشقا ظاكتئپ تەشكئللەش ظارقئلئق ظذلارنئڭ ئەنئەنۋى تەنتەربىيە تۇرلىرىگە بولغان تۇنۇشنى يۇقۇرى كۆتەردۇق
B23 ظوقذشنئ تاماملاش
ظاپتذنذم رايذنئمئزنئڭ مذستەەكەملەش ظألچئمئنئڭ تەلؤئ بويذنچە ظوقذغذچئلارنئڭ مەكتەپكە كئرئش،يذقئرلاپ ظوقذش،ظوقذش پذتتذردئغان ظوقذغذچئلار خئزمئتئگە قاتتئق تەلەپ قذيذپ يذقذرلاپ ظوقذش ؤە ظوقذش پذتتذرذش نئسبئتئنئ %100 بئلەن قوبذل قئلئش نئسبئتئنئ %100 بئلەن ظورذنلاپ بئرمذ بالئنئڭ ظوقذشتئن چذشذپ قىلئشنئڭ ظالدئنئ ظالدذق، ظوقذش پذتتذردئغان ظوقذغذچئلارنئڭ لاياقەتلئك بولئشئ يئلدئن يئلغا كأرنەرلئك ظىشئپ ماڭدئ.
B24 جەميەتنئڭ باەاسئ
مەكتئپئمئز ظوچذق ظاشكارە ،ظوقذغذچئلار،ظاتا ظانئلارغا ؤە كەنت كومتئتئغا رايئنئ سئناش جەدؤئلئ تارقئتئپ مەكتەپ رەەبەرلئك ،ظوقذتقذچئلار ؤە ظومذمئي خئزمەتلئرئ رايئ سئناپ چئقئلدئ ؤە ظولارنئڭ تەكلئپ پئكئرلئرئ يئغئؤىلئندئ، ظەمەلئيەت شذنئ ظئسپاتلئدئكئ ظولارنئڭ رازئ بولذش نئسبئتئ ظئتايئن يذقئرئ بولدئ.يئزا شەەەردئكئ يذقئرئ دەرجئلئك ظورذنلارنئڭمذ ياخشئ باەاسئغا ظئرئشتذق.
A5 مەكتەپ باشقذرذش ظئددئيەسئ
B25   ظەخلاق ظارقئلئق ظادەم تەربئلەش
  ماظارئپ فاڭجئنئنئ ظومذميإلإك ظئزچئللاشتذرذشتا چئڭ تذرذپ مەكتەپ لاەئيەسئ ،نئزامنامە،خئزمەت پئلانئ ؤە تإرلإك خئزمەتلەر ظادەم تەربئيلەشنئ ظاساس قئلغان ،ظەخلاقئي تەربئيەنئ ظالدئنقئ شەرت قئلغان ظاساستا خئزمەتلەر ظئشلەندئ.
B26 ظومذميإلإك تەرەققئ قئلئش
مەكتئپئمئز ساپا ماظارئپئنئ ظومذميإزلإك ظئزچئللاشتذرذپ مەكتەپنئڭ تإرلإك تەدبئرلئرئ ظوقذچئلارنئڭ ساغلام ظأسإپ يئتئلئشئ ؤە ظەتراپلئق تەرەققئي قئلئشئ ظذچذن پايدئلئق بولغان ظاساستا ظەمەلئي قوللئنئلئپ ظئلئپ بىرئلدئ.
B27  قذراللار ظارقئلئق ظوقذتذش ظىلئپ بىرئش
مەكتئپئمئز ظوقذتقذچئلارغا نئسبەتەن دەرسخانا ظئسلاەاتئنئ چوڭقذرلاشتذرذپ،ظومذميإزلإك ظوقذتذش سإپئتئنئ يذقئرئ كأتذرذپ ،ظوقذغذچئلارغا يإزلئنئپ، بئلئم پەرقئگە ظاساسەن تەييارلئق قئلئش ؤە ظوقذتذش ظئلئپ بئرئش،قاراتمئلئقئنئ كإچەيتئپ ،ظالاەئدئلئكئگە ظاساسەن ظوقذش ظذسذلئ ؤە پاظالئيئتئ بئلەن شذغذللئنئشقا قارئتا تەلەپنئ قاتتئق قويذپ ەەر ؤاقئت نازارەتچئلئكئنئ كأچەيتئپ دەرسخانئدا ظەلالاشقان دەرسخانا مذەتئ بەپا قئلدذق.
A6 بايلئقنئ ظەلالاشتذرذش
B28 مەبلەغ كئرگإزإش
مەكتئپئمئز ماظارئپ خئراجئتئنئ ظئشلئتئشتە ظوقذتذشنئ تەرەققئي قئلدذرذشنئ ظأچەم قئلئپ ظئشلئتئش پئرئنسئپئدا چئڭ تذرذپ ظوقذتذش ظإچإن خئزمەت قئلدذرذپ كەلدذق.
ساقلانغان مەسئلە :سئرئتنئڭ قوللئشئنئ قولغا كەلتذرذپ مەبلەغ كئرگذزذشنئ قولغا كەلتذرەلمئدذق.
B29 ظإسكإنئلەرنئ ظئشلئتئش
مەكتەپ بار بولغان ظإسكإنلەرنئ ظوقذش ظإچإن خئزمەت قئلدذرذش پئرئنسئپئدا چئڭ تذرذپ، ظئلئتئلئش ظإنإمئنئ يذقئرئ كأتذرذپ ظوقذتقذچئ-ظوقذغذچئلارنئڭ تەرەققئياتئ،ظوقذغذچئلارنئڭ ظإگإنإش ظئقتئدارئنئ ظاشذرذش ظإچإن خئزمەت قئلدذردذق.
B30 يإرإشلإك ظإسكإنئلەرنئڭ ظئشلئتئلئشئ
مەكتەپ كئتاپخانسئدئكئ ماتئرئياللار تەلەپكە ظذيغذن بولذپ ظارئيەت ظىلئپ ظئشلئتئلئش ظإنإمئ يذقئرئ .
ساقلانغان مەسلە :مەكتئپئمئزدە مەخسذس،ظألچەملئك خانئلارنئڭ بولماسلئقئ ظوقذتذشتا قولايسئزلئقلارنئ ظىلئپ كەلدئ.
B31 ظوقذتقذچئ قذرذلمئسئ  
مەكتەپ ظوقذتقذچئلارنئڭ ظوقذش تارئخئ بويئچە تەربئيلئنئشنئ داؤاملئق چئڭ تذتذپ،2 نەپەر ظوقذتقذچئنئ ظەسلئدئكئ ظوقذش تارئخئدئن بئر دەرئجە يذقئرئ ظوقذش تارئخئغا ظئگە قئلئندئ.
B32رەەبەرلئك بەنزئسئ
مەكتەپ رەەبەرلئك گذرذپپئسئ مەكتەپتئكئ غوللذق خادئملاردئن تەشكئللەنگەن ، ظذلارنئڭ خئزمەت مەسظذلئيئتئ، ؤە ظئش تەقسئماتئ ظىنئق ظايرئلغان بولذپ، مەكتەپنئڭ ظوقذ-ظوقذتذش،تەلئم-تەربئيە خئزمەتلئرئ ظإچإن داؤاملئق ظئزدئنئپ، ظأزئنئڭ ظإلگإلإك رولئنئ جارئ قئلدذرماقتا.
B33مذەئت ياخشئلاش
مەكتئؤئمئز ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ تەربئيلئنئش مذەئتئغا ظالاەئدە ظەەمئيەت بئرئپ،مەكتئؤئمئزدئكئ ظوقذتقذچئ-ظوقذغذچئلارنئ  بئخەتەر ظوقذتذش شاراظئتئغا ظئگە قئلئپ، ظوقذتقذچئ -ظوقذغذچئلار ظارسئدا مەكتەپ ظئستئلئ، ظوقذتذش ظئستئلئ،ظأگئنئش ظئستئللئرئنئ بەرپا قئلئپ، ياخشئ بولغان ظوقذتقذچئ -ظوقذغذچئ مذناسئؤئتئ، ياخشئ بولغان ظوقذتقذچئ-ظاظئلە باشلئقئ مذناسئؤئتئ،ياخشئ بولغان مەكتەپ -جەمئيەت مذناسئؤئتئ بەرپا قئلئپ، ظإچ ظايرئلالماسلئق ظئدئيەسئدە چئڭ تذرذپ ظئناق -ظئتئپاق بولغان خئزمەت مذەئتئ بەرپا قئلدذق.
B34ظذچذر تىخنئكئسئ
مەكتئؤئمئز كأپ ؤاستئلئق ظوقذتذش ظأيئ يوق سئنئپلاردا كومپئيوتئر ؤە تورلاريوق ظئلمئ پايدئلئنالمىدۇق، ظوقذتقذچئ -ظوقذغذچئلارغا پايدئلئق بولغان ظذچذر تىخنئكئسئ دەرسئ، ظئلغار ظوقذتذش ظذسذللئرئنئ ظئگەللئتئپ ، شەەەر يئزا پەرقئنئ تأؤەنلئتئش ظإچإن ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارغا قارتا تإرلإك تەربئيلەشنئ ظىلئپ باردئ.
B35دەرس مەنبەسئ
مەكتئؤئمئز دەرس مەنبەسئنئ ظاكتئپلئق بئلەن ظىچئپ ، تەدئرجئ ەالدا مەكتەپنئڭ ظالاەئدە دەرسلئكئ يەنئ يەرلئكنئڭ ظالاەئدئلئكئنئ ظئگەللئتئش ظإچإن ‹تارئخئ يذرت ظاغذ ؤە ظاغذلذقلار›،رايونئمئزنئڭ ظەمئلئ ظەەؤالئنئ تذنذشتذرذش ظإچإن  ‹ظاتذش› دەرسلئكئ، ظوقذغذچئلارنئ مەكتەپتە ساغلام تەربئيە مذەئتئغا ظئگە قئلئش ظإچإن بئخەتەرلئك ؤە مئللەتلەر ظئتئپاقلئقئ دەرسئ تەسس قئلئپ، ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ تەرەققئياتئغا پايدئلئق بولغان شاراظئت ەازئرلئدذق.
A7باشقذرذش، يىڭئلئق يارتئش
B36گذرذپپا قذرذلئشئ
مەكتئؤئمئز رەەبەرلئك بەنزئسئنئڭ رولئدئن ظإنإملإك پايدئلئنئپ ، مەكتەپ رەەبەرلئك بەنزە خادئملئرئ مەكتەپ يئرئك پئلانئنئ ظەمەلگە ظاشذرذش، ظوقذ-ظوقذتذش تەلئم - تەربئيە خئزمئتئنئ ظئلگئرئ سإرإش، مەكتەپتئكئ ظاجئز ەالقئلارنئ تىپئپ چئقئپ ،ظذلارنئ تإزئتئش ظإچإن ظئككئ ەەپتئدە بئر قىتئم مەكتەپنئڭ تإرلإك خئزمەتلئرئدئن  مذزاكئرئنئ داؤاملاشتذرذپ مەكتەپنئڭ تإرلإك خئزمەتلئرئنئ ياخشئلاش ظإچإن كإچ چئقاردذق.
        B37مەمذرئ باشقذرذش
مەكتئؤئمئز ظوقذ-ظوقذتذش ؤە ظوقذتقذچئ- ظئشچئ خئزمەتچئلەر تإزئمئنئ مذكەممەللەشتإرإپ، ظإنإملإك بولغان ظئش -ظإنإم ماظاشئنئ تارقئتئش تإزئمئنئ تإزإپ،ظئش -ظإنإم ماظاشئنئ ظألچەملئك تارقئتئپ، مەكتەپ خئزمئتئنئڭ نەتئجئلئك بولئشئنئ قولغا كەلتإردذق.
B38 ظوقذتقذچئلار قذشذنئ
مەكتئؤئمئز ظوقذتقذچئلارنئ مەكتەپ ظئچئدە تەربئيلەش، تإرلإك تەجئربە ظالماشتذرذش ، دەرس ظاڭلاش، دەرس ظأتإش ، مذەاكئمە پاظالئيەتلئرئگە قاتناشتذرذپ ،ظذلاردا ظأزئنئ كإچەيتئش ،ظأزئنئ تەرەققئ قئلدذرذش ظىڭئ ظأستإرإلإپ ، تإرلإك پاظالئيەتلەرگە قاتناشتذرذلذپ ياخشئ نەتئجئلەرگە ظئرئشتإرإلدئ.
B39ظوقذ-ظوقذتذش
مەكتەپ ظەخلاق-تەربئيە خئزمئتئگە ظەەمئيەت بئرئپ ،ظەخلاق -تەربئيە خئزمئتئنئڭ سئستئمئلئق ظىلئپ بىرئلئشئغا كاپالەتلئك قئلئپ ، ظەخلاق -تەربئيەنئڭ قاراتمئلئقئ، ظإنإمدارلئقئنئ يذقئرئ كأتإرإپ، ظوقذغذچئلارنئ تەربئيلەشتە بئلئم بئرئش بئلەن ظادەم بولذشنئڭ يولئنئ ظئگەللئتئش يأنئلئشئدە چئڭ تذرذپ دەرسخانا ظوقذتئشئنئ ظەلالاشتذرذشقا ظەەمئيەت بئرئپ،ظونؤئرسسال ظەمئلئيئتئ دەرسلئكئ ظإستئدە ظئزدئنئپ ،بەلگئلئك ظإنإم ەاسئل قئلئشقا تئرئشتذق.
B40ظوقذتذش ظئلمئ تەتقئقاتئ
مەكتئؤئمئز ظوقذتذش تەتقئقات خئزمئتئگە ظەەمئيەت بئرئپ ، ظوقذتقذچئلارغا ظوقذغذچئ تەربئيلەشتە ظئزدئنئش، سئنئپ مذدئرلئق خئزمئتئدە ظئزدئنئش،دەرس تئمئسئ ظإستئدە ظئزدئنئش،دەرس ظذسذلئ ظإستئدە ظئزدئنئش، دەرس بايلئقئ ظإستئدە ظئزدئنئش، ظوقذغذچئلارنئ يئتەكلەشتە ظئزدئنئش.... قاتارلئق مذەاكئمە پاظالئيەتلئرئگە تەشكئللەپ ، يىزا ؤە يىزا دەرجئلئكتئن يذقئرئ ظورذنلار تەشكئللئگەن تإرلإك پاظالئيەتلەرگە قاتنئشئپ كأرإنەرلئك ظإنإم ەاسئل قئلدئ.
B41  ظارقاسەپ مذلازئمئتئ
مەكتئؤئمئز  مەخسذس خادئم بەلگإلەپ مەكتەپ ظوقذتذش ظإسكإنئلئرئگە بولغان ظئگئدارچئلئقنئ كإچەيتئپ، ظوقذتذش ظإچإن خئزمەت قئلئش ظإنئمئنئ يذقئرئ كأتإرإپ، ظوقذتقذچئلارنئڭ كەسپئ تەرەققئياتئ ؤە ظوقذغذچئلارنئڭ قوللئنئش تەرەققئياتئنئ قولغا كەلتإردذق.
ئۆزىنى تەرەققىي قىلدۇرۇشA8  
ئىددىيە ئەخلاقى B42
    مەكتىپىمىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاق پەزىلىتىگە ئالاھىدە ئەھمىيەت   بىرىپ  تەربىيلەشنى كۈچەيتىش ئارقىلىق ،ئوقۇغۈچىلارنىڭ ئۆزىگە ئىشىنىش،ئۆزىنى ۋە باشقىلارنى ھۆرمەتلەش،ۋەتەنپەرۋەرلىك ۋە كوللىكتىۋىزىملىق ئىدىيەسى كۈچلۇك بولۇپ،مەكتەپ ئىچىدىكى مەدەنىيەت،ئەخلاق ھەركىتى ،  ئۈمىتۋارلىق  جەھەتتىكى  بىلىمى ۋە ئىپادىسى ئالاھىدە دەپ  تىلغا ئېلىشقا بولدۇ.                                       
ئىلىم پەن مەدەنىيىتى  B43
  مەكتىپىمىز ئوقۇغۇچىللىرىنىڭ ئۈتىلۋاتقان تۈرلۈك دەرسلەرگە بولغان ئاساسى بىلىم قۇرۇلمىسى ،ئىقتىدارى،مۇستەقىل ۋە ھەمكارلىشىپ پىكىر  يۈرگۈزۈشى،مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش ئىقتىدارى تەلەپكە يىتىدۇ .                                                
تەن ساپاسى B44
مەكتىپىمىز ئوقۇتقۇچىللىرىنىڭ  ئوقۇغۇچىلار بىلەن بولغان مۇناسىۋىتىنى  خۇددى ئاتىنىڭ ياكى ئانىنىڭ باللىرىغا بولغان مۇناسىۋىتى دەپ ئىيتىشقا ھوقۇقلۇقمىز چۇنكى مەيلى قىرغىز ،ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىللىرىمىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ قايسى جەھەتتىكى قىيىنچىلىقىنى بايقىسا دەل ۋاقتىدا ھەل قىلدىغان ،تەن ساپا جەھەتتە ھەر ۋاقىت ساغلاملىق ۋەھەرىكەت تەربىيەسىنى قانات يايدۇرۇپ خىزمەت ئىشلەندى.                                
ئىستىتىك تەربىيەB45
  مەكتىپىمىز ئوقۇغۇچىللىرى بىر نەپەر سەنئەت ئوقۇتقۇچىسىنىڭ تەربىلىشى نەتىجىسىدە گۈزەللەككە بولغان تونىشى ،گۈزەللىكنى سۆيۈش   ئىستىكى يۈقىرى كۆتۇرۇلدى ، تەنتەربىيە ۋە سەنئەت جەھەتتىكى تالانتىمۇ يۇقىرى ئومۇمىي سان ئىچىدىكى سەنئەتكارلرنىڭ ئىگەللىگەن نىسبىتىمۇ يۇقىرى .                                       
جەميەت ئەمەلىيىتى B46
  ئوقۇغۇچىللىرىمىز يىزا باغرىدا ئۆسۈپ يىتىلگەنلىكى ئۈچۈن جەميەت ئەمىلىيەت پائالىيەتلىرىنى قانات يايدۇرىشى،ئەمگەك تېخنىكىسى ۋە  ئەمگەك  قىلىش ئىقتىدارى تولۇق ئورۇنلانغان ،  بۇ جەھەتتىكى ئەمەلىي مەسىلىلەرنى سەل قىلىش ئىقتىدارىمۇ يۇقىرى .                                                                        
خاسلئق تەرەققئياتئ B47
  مەكتىۋىمىزدە، مەكتەپ مەمۇرىيەت ئەزالىرى، پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلار، پەن گۇرۇپپا باشلىقلىرى ۋە ئىلغار ئوقۇتقۇچىلار ۋەكىللىرى بىلەن كۆپلەپ سۆھبەت ئېلىپ بېرىش، مۇلاھىزە قىلىش، پىكىرلىشش ئارقىلىق مەكتىۋىمىزدە دەۋىر تەرەققىياتىغا ماس بولغان خاسلىق يارتىش نىشارننى تۇرغۇزۇپ چىقتۇق. مەكتىۋىمىزنىڭ خاسلىقىنى بىخەتەرلىكنى، ئىتتىپاقلىقنى،موقۇملۇقنى باش نىشان قىلغان ئاساستا مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزە ئەزالىرىدىن باشلاپ ئۈلگە بولۇپ تىرشچانلىقنى ئەۋىج ئالدۇرۇش، مەكتىۋىمىزدە گۈزەل مەكتەپ مۇھىتى يارىتىش بىلەن تىرششنى ئاساسىسي نىشان قىلىپ كەلدۇق. ئوقۇتۇش خىزمىتىگە مەكتەپ مەمۇرىيەت ئازالىرى باش بولۇش بىلەن بىللە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تۈرلۈك ئارتۇق يۈكلىرىنى ئېلىپ تاشلاپ مەكتىۋىمىزنىڭ ئەخلاق- تەربىيە خىزمىتى، بىخەتەرلىك خىزمىتى،مەنىۋى-مەدەنىيەت خىزمىتى، ئىككى ئاساسەن خىزمىتى دېمەك تۈلۈك ئارخىپ خىزمەتلىرىنى مەكتەپ مەمۇرىيەت ئەزالىرى ئۈستىگە ئېلىپ ئوقۇتقۇچىلارنى مەخسۇس ئوقۇتۇش خىزمىتى بىلەن شۇغۇللۇنۇش شارائىتىنى بارلىققا كەلتۈرۈپ ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتى جەھەتتە بولۇپمۇ «قوش تىل» ئوقۇتۇش خىزمىتىدە يوقۇرى-تۆۋەن ئورۇنلارنىڭ نۇرغۇنلىغان ياخشى باھاسىغا ئېرىشىپ كەلدۇق.
  دېمەك ئوقۇتۇش خىزمىتىدە :يوقۇرى-تۆۋەن ماسلىششىنى ئاساسىي ئورۇنغا قويۇپ، پارتىيەمىزنىڭ مائارىپ سىياسەتلىرىنى باش نىشان قىلىپ 18-قۇرۇلتايدا ئوتتۇرىغا قويۇلغان خەلىق رازى بولغىدەك مائارىپ قۇرۇش يېتەكچى ئىدىيەسى بىلەن ئوقۇغۇچىللىرىمىزنى ئەخلاقى-ئەقلى،جىسمانىي،گۈزەللىك جەھەتلەردە ئەتىراپلىق يېتىلىپ زامانغا،تەرەققىياتقا ماس كەلگۈدەك قۇرۇغۇچىلارنى تەربىيەلەپ چىقىشتا ئىزدىنىپ كەلدۇق ۋە بۇندىن كېيىنكى خىزمەتلىرىمىزدە ئۆزىمىزگە تېخىمۇ قاتتىق تەلەپ قويۇپ ساقلانغان مەسللەرنى قېزىپ چىقىپ تېخىمۇ ياخشى بولغان نەتىجىلەرنى قولغا كەتۈرۈشكە تېرىشىمىز.
  يوقارقى تۈرلەر بويىچە ئۆزىمىنىڭ خىزمەتلىرىمىزگە ئەستايىدىل قاراپ چىقىپ ئېرىشكەن نومۇرىمىز يەنى ئومۇمىي نومۇر 1000دىن ئالغان نومۇرىمىز 968بولدى. يولداشلارنىڭ خىزمەتلىرىمىزنى تەپسىلى تەكشۈرۈپ ئۆزىمىز بايقاپ بولالمىغان تەرەپلەر بولسا كۆرسۈتۈپ بېرىشىڭلارنى ئۈممۈت قىلىمىز.



















ئاتۇش شەھەر ئاغۇياقا ئاچچىق باشلانغۇچ مەكتەپ مەمۇرىيىتى
2015-يىلى5-ئاينىڭ14-كۈنى






ەەر قايسئ كأرسەتكإچلەردە ظئرئشكەن نذمذر جەددئؤىلئ
A        B        كأرسەتكإچ نامئ        ظألچەملئك نذمذرئ        ظئرئشكئنئ       

A1
        B1        تەرەققئيات پئلانئ        20        19       
77
        B2        قانذن ظارقئلئق مەكتەپ باشقذرذش        40        40       
        B3        سئستئمئلئق مەكتەپ باشقذرذش        20        18       


A2        B4        ماظارئپ خئراجئتئ        20        20       

294
        B5        مەكتەپ ەويلئسئنئ قىلئپلاشتذرذش        20        16       
        B6        مەكتەپ قذرلئشئ        100        90       
        B7        ظوقذش ظەسلئەەلئرئ         70        60       
        B8        ظوقذتقذچئلار قوشذنئ        70        70       
        B9        بئخەتەرلئك تەدبئرئ         20        18       



A3


        B10        مەمذرئ خئزمەت        15        15       


208
        B11        ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئ        30        30       
        B12        ظوقذتذش خئزمئتئ         50        48       
        B13        ظوقذتقذچئلار خئزمئتئ         25        24       
        B14        ظوقذغذچئلار خئزمئتئ        35        33       
        B15        ظوقذتذش ظإسكإنئسئ        10        5       
        B16        ظارقا سەپ خئزمئتئ        15        15       
        B17        بئخەتەرلئك خئزمئتئ        20        18       


A4


        B18        ظەخلاق تەربئيە        20        20       


97
        B19        ظەقلئي تەربئيە        20        19       
        B20        تەنتەربئيە        20        20       
        B21        گإزەللئك تەربئيە        20        18       
        B22        ظئجدئماظئ ظەمەلئيەت        10        10       
        B23        ظوقذشنئ تاماملئشئ        20        20       
        B24        جەميەتنئڭ باەاسئ        10        10       

A5        B25        ظادەم تەربئيلەش        10        10       
30
        B26        ظەتراپلئق تەرەققئيات        10        10       
        B27        قذراللار ظارقئلئق ظوقذتذش         10        10       




A6        B28        خئراجەت كئرگإزإش        10        8       



98
        B29        ظإسكإنلەردئن پايدئلئنئش        10        10       
        B30        ظإسكإنلەرنئڭ ظئشلئتئلئشئ        10        10       
        B31        ظوقذتقذچئلار قذرذلمئسئ        10        10       
        B32        رەەبەرلئك ظاپراتئ        10        10       
        B33        مذەئتنئ ظەلالاشتذرذش        20        20       
        B34        ظذچذر تىخنئكئسئ        20        10       
        B35        دەرسلئك بايلئقئ        10        10       
        B36        گذرذپپا قذرلئشئ        10        10       


A7        B37        مەمذرئ باشقذرذش        10        10       
        B38        ظوقذتقذچئلار قوشذنئ        10        10       
        B39        ماظارئپ ظوقذتذشئ        20        20        50
        B40        ظوقذش تەتقئقاتئ        20        20       
        B41        ظارقا سەپ مذلازئمئتئ        10        10       


A8        B42        ظئددئيە -ظەخلاق        10        10       

75
        B43        ظئلئم -پەن مەدەنئيئتئ        10        10       
        B44        تەن ساپاسئ        10        10       
        B45        ظئستئتئك ساپا        10        8       
        B46        جەميەت ظەمەلئيئتئ        10        10       
        B47        خاسلئق تەرەققئيات         30        27       

       
       
        1000        929        929













ظئلتئماس
شەەەرلئك ەأكئمەت ماظارئپ مذپەتتئش ظئشخانئسئغا :

مەكتئپئمئز ظاغذ ياقا ئاچچىق باشلانغذچ مەكتەپ شەەەرلئك ەأكمەتنئڭ ‹‹شئنجاڭ ظذيغذر ظاپتذنذم رايذنئ ظوتتذرا - باشلانغذچ مەكتەپلەرنئ مذپەتتئش قئلئپ باەالاش كأرسەتكإچ سئستئمئسئ›› بويذنچە خئزمەتلەر ظەتراپلئق ظئشلئنئپ ظارخئپ ماتئرئياللار خئزمەت تەلئؤئ ؤە كأرسەتكإچ سئستئمئسئنئڭ مەزمذنئ  بويذنچە تەييارلئنئپ ظأز - ظأزئمئزنئ دەسلەپكئ باەالاش ؤە قايتا تەكشذرذپ كأرذش ظارقئلئق     نذمذرغا ظئرئشتذق،مذناسئؤەتلئك رەەبەرلەرنئڭ ظئشلئگەن خئزمەتلئرئمئزنئ تەكشذرذپ ،يئتەكچئلئك قئلئشئنئ ،تەكلئپ بئرشئنئ ظإممئت قئلئمئز.






ظاتذش شەەەرظاغذ يئزا ياقا ئاچچىق باشلانغذچ مەكتەپ
2015 - يئل 5 - ظاينئڭ 15- كإنئ





ئاغۇ يېزا ياقا ئاچىىق باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش كۆرسەتكۈچ سېستىمىسى بويۇنچە ئۆز-ئۆزىنى باھالاش دوكىلاتى
                        












ظاتذش شەەەرظاغذ يئزا ياقا ئاچچىق باشلانغذچ مەكتەپ
2015 - يئل 5 - ظاينئڭ 15 - كإنئ

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-5-15 09:48:25|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناھايىتتى ياخشى تېما يوللاپىسز، ئەجىرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش