| ئاغۇ يېزا ياقا ئاچچىق باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش كۆرسەتكۈچ سېستىمىسى بويۇنچە ئۆز-ئۆزىنى باھالاش دوكىلاتى
مەكتەپ باشقۇرۇش يۆلۈنىشى A1 مەكتەپ لاھىيەسىB1 مەكتئپئمئز2011 -يئلدئن 2015 - يئلغئچە بولغان بولغان 5 يئللئق تەرەققئيات پئلانئ تذزذلگەن بولذپ مەكتەپ ظەمەلئيئتئ ؤە ظوقذتذش ظەندئزئسئنئ ظاساس قئلئپ ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ ظورتاق تەرەققئ قئلئش يذلئنئشئ ،مەكتەپ ظالاەئدئلئكئنئ كأزدە تذتقان ظاساستا تذزذپ چئقئلغان ،دەؤئر روەئ ؤە تەرەققئيات ظئستئقبالئغا ظئگە بولغان ،ظەملئيلەشتذرذش غايئؤئلاشتذرذلمئغان ظاساستا تذزذلگەن. قانۇن بويىچە مەكتەپ باشقۇرۇشB2 مەكتئپئمئز ماظارئپ فاڭجئنئنئ ظئزچئل ظئجرا قئلئپ ەەر دەرجئلئك مەمذرئ تارماقلارنئڭ تذزذملئرئنئ ظەمەلئي ظئجرا قئلئپ ‹‹ قانذن ظارقئلئق مەكتەپ باشقذرذشنئ ظوموميذزلذك ظەمەلئيلەشتذرذش تئزئسئ ››،سئياسئ قانذن كومتئتئنئڭ 9 - نذمذرلذق ەأججئتئنئڭ روەئ بويذنچە مەكتەپ ظەمەلئيئتئ بئلەن زئچ بئرلەشتذرذپ،قانذن بذيذنچە مەكتەپ باشقذرذشتا نەمذنئلئك مەكتەپ بەرپا قئلئش پاظالئيئتئنئ قانات يايدذرذپ خئزمەتلەر ظەمەلئي ظئشلەندئ.مەكتەپ نئزامنامئسئ ظەتراپلئق ،كونكئرئتنئ تذزذلذپ مەكتەپنئڭ باشقذرذش ظالاەئدئلئكئ ؤە تەرەققئيات نئشانئ تولذق ظوتتذرغا قويذلذپ ،مەكتەپ ظئشچئ - خئزمەتچئلارقذرذلتئيئ تذزذمئ بئلەن بئرلەشتذرذلذپ مەكتەپ ظئشلئرئ ظاشكارە بولذش،دئمذگئراتئك باشقذرذش،ظئشچئ - خئزمەتچئلەرنئڭ ەوقذق مەنپەتئنئ قذغداش ،ظوقذتقذچئلار قانذن بويئچە ظوقذتذش بئلەن شذغذللئنئش ظئشقا ظاشذرذلذلذش بئلەن بئرگە ظئش ظإنإم قاراپ باەالاش ،مذكاپات جازا تذزإمئ ظىنئق بولذشنئ چئڭ تذتذپ ەەر ساەە خئزمەتلەردە يذقئرئ ظإنإم ەاسئل قئلدذق. ظاظئلە باشلئقلئرئ كومئتئتئ تإزئمئگە ظالاەئدە ظەەمئيەت بئرئپ مەخسذس گذرذپپا تەشكئللەپ،يئلدا ظئككئ قىتئم قەرەلسئز پاظالئيەت ؤە سأەبەت ظورذنلاشتذرذپ ظذلارنئڭ ەەر ؤاقئت نازارەتچئلئكئنئ قوبذل قئلئپ ؤە پئكئر تەكلئپلئرئنئ ظئگەللەپ مەكتەپ ،ظاظئلە،جەميەت بئر گەؤدە باشقذرذش شەكلئنئ قانات يايدذرذپ ظذلارنئڭ رازئ بولذش دەرئجئسئنئ سئناپ ظومذمئي خئزمەتلئرئمئزدە ياخشئ بولغان كەيپئيات يارتئلدئ. سئستئمئلئق مەكتەپ باشقذرذشB3 مەكتئپئمئز دألەتلئك دەرسلئك ظألچئمئنئڭ تەلپئ بويذنچە بارلئق دەرسلئكنئڭ تولذق تەسسئس قئلئنئشئنئ ؤە دەرسخانئدا ظەملئلئششئنئ ظئشقا ظاشذرذپ خالئغانچە ظأزگەرتئش ؤە مونپول قئلشنئڭ ظالدئنئ ظالدذق،كإندە بئر ساظەت تەنتەربئيە پاظالئيئتئنئ ەەقئقئ يولغا قويذپ ظوقذتقذچئ-ظوقذغذچئلارنئڭ ساغلام بەدەن تەربئلئنئشئ ؤە تەربئيلەشنئ ظئشقا ظاشذردذق. ظوقذغذچئ قوبذل قئلئش خئزمەتلئرئدە دألەتلئك ماظارئپ مەمذرئ تارماقلئرئنئڭ تەلەپ ؤە ظألچئمئنئ قەتظئ ظئجرا قئلئپ ياش ظالاەئدئلئكئگە قاراپ قذبذل قئلدذق. مەكتئپئمئزدە بار بولغان ماظارئپ بايلئقئنئڭ پايدئلئنئش قئممئتئنئ دەرسخاندا ەەقئقئ ظئشقا ظاشذرذشقا بولغان نازارەتچئلئكنئ كإچەيتئپ پايدئلئنئشقا بولدئغانلئكئ ماظارئپ بايلئقئدئن ظإنإملذك پايدئلاندذق. ساقلانغان مەسئلە مەكتىۋىمىزدە تۇرلىك خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەپ كەلگىنىمىز بىلەن يەنىلا ئانا تىل ۋە پىنيىن دەرسىدە ساۋاتسىز ئوقۇغۇچىلاردىن خالى بولالمىدۇق. مەكتەپ باشقذرذش شاراظئتئ A2 ماظارئپ خئراجئتئ B4 مەكتەپنئڭ مالئيە خئراجەت پئلانئنئ مەكتەپ ظەمئلئيئتئگە ظاساسەن تإزإپ چئقئپ، قانذنلذق ،سئستئمئلئق،ظئقتئسادچانلئق بئلەن دەل جايئغا ظإنإملإك ظئشلەتتذق. B5 مەكتەپ يئرئك پئلانئ مەكتئؤئمئزنئڭ يەر كألئمئ ظاپتونوم رايونئمئزنئڭ مەجبذرئيەت ماظارئپ باسقذچئدئكئ ظألچەمئنئڭ تەلئپئگە يئتئدذ. پايدئلئنئش يئرئمئز 12 مو. بئراق مەكتئؤئمئزنئڭ ظوقذتذش، تذرمذش، تەنتەربئيە پاظالئيەت رايونلئرئ ظألچەملئك ظەمەس. B6مەكتەپ ياتاق بئناسئ قذرلذشئ مەكتىۋىمىزدە دە ياتاق بىناسى يوق. ظوقذتذش ظەسلئەەلئرئ B7 مەكتئؤئمئزنئڭ ظەمگەك پەن- تىخنئكا،ظئلئم -پەن تەجئربە سايمان ظەسلئەەلئرئ ،تەنتەربئيە، مذزئكا،ظذچذر-تىخنئكا ظەسلئەەلئرئ،كئتاپ ماتئرئياللار ظألچەملئك سەپلەنمىگەن بولذپ، ظەمئلئ ظئەتئياجئمئزنئ قاندذرالمايدذ. B8 قوشذن قذرذلئشئ مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ؤەزئپئگە تەيئنلئنئش ظذقتذرئشئ بولذپ، ظذلارنئڭ ظوقذش تارئخئ ظألچەمگە يەتكەن. مەكتئؤئمئزدئكئ قوش تئل ظوقذتقذچئلئرئنئڭ ظوقذش تارئخئ،سالاەئيەت گذؤانامئلئرئ خەنزذتئلئ سەؤئيەسئ ظألچەملئك بولذپ،ظاپتونوم رايونئمئزنئڭ ظألچئمئنئڭ تەلئؤئگە يئتئدذ. B9 بئخەتەرلئك ظەسلئەەلئرئ مەكتئؤئمئزنئڭ ظادئمئ ظالدئنئ ظىلئش، تىخنئكئلئك ظادئنئ ظىلئش، ماددئ ظالدئنئ ظىلئش ظەسلئەەلئرئ تولذق سەپلەنگەن، باشقذرذش ؤە ظئشلئتئلئشئ نورمال.تەنتەربئيە ظەسلئەەلئرئ بئخەتەر، ظئشەنچئلئك، ظەمما باشقذرذش ؤە ظئشلئتئشتە ظازراق مەسئلە ساقلانغان. A3 مەكتەپ باشقذرذش B10 مەمذرئ خئزمەت مەكتئؤئمئز پارتئيە رەەبەرلئك ظاستئدا مەكتەپ مذدئرئ باشلامچئ بولذپ، رەەبەرلئك بەنزئسئدئكئ يولداشلارنئڭ مەسظذلئيئتئنئ ظەستايئدئل ظەمئلئيلەشتإرإپ ،ظذلارنئڭ رولئدئن ظإنإملإك پايدئلئنئپ، چوڭ ظئشلارنئ بئر تەرەپ قئلئشتا دئمگوراتئيە مەركەزلەشتإرإش تإزإمئنئ يولغا قويذپ، پارتئيە كومتئتئ، ظئشچئلار ظويذشمئسئ باشقذرذش جەريانئدا ظاكتئپلئق رولئمئزنئ جارئ قئلدذرذپ ، قانذن تإزإمگە ظاڭلئق بويسذنذپ ،مەكتەپ مالئيەسئمئزنئڭ ظئشلئتئلئشئدا مذؤاپئق بولذش، ظئقتئسادچئل بولذش تئپئدئكئ مەكتەپ باشقذرذشنئ ظومذميإزلإك قانات يايدذردذق. B11 ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئ مەكتئؤئمئز مەركەز ؤە ظاپتونوم رايوننئڭ مذناسئؤەتلئك ەأججەت روەئنئ ظئزچئللاشتذرذپ، ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئ بئلەن ظوقذتذش خئزمئتئنئ ماسلاشتذرذپ،ظوقذغذچئلارغا بولغان تەربئيەنئ كإچەيتئپ، ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئنئ ظوقذغذچئلارنئڭ داظئملئق ەەركئتئگە ظايلاندذرذپ،ظوقذغذچئلاردە ياخشئ ظادەتلەرنئ يئتئلدإردذق. تەربئيلەش تئمئسئ رەڭدار ، قاراتمئلئقئ كإچلإك،ظإنإمدارلئققا ظئگە بولغان ظاظئلە تەربئيە مەكتئؤئنئ قذرذپ ، ظاتا-ظانئلارنئڭ مەكتەپ خئزمئتئگە ماسلئشئشئنئ قولغا كەلتإردذق. B12 ظوقذتذش خئزمئتئ مەكتئؤئمئز ظوقذتذش باشقذرذش ظاپراتلئرئنئ ظوقذتقذچئلارنئڭ سەؤئيئسئ، باشقذرذش سەنظئتئ ، يئتەكلەش ظئقتئدارئغا ظاساسەن سەر خئللرئنئ تاللاپ قذرذپ چئقتذق ؤە خئزمەت ؤەزئپئلئرئنئ ظىنئق كأرسئتئپ بەردذق.مەكتەپ ظئلمئ مذدئرئ، ظوقذتذش تەتقئقات مەسظذلئ ظوقذتذشنئڭ كالئندارنئ پئلان ،ساظەتلئك پئلان، دەرس ظاڭلاش،دەرس ظأتإش، تاپشذرذق تەكشإرإش، دەسرتئن كئينكئ قايتا ظويلئنئش، ظئمتئەان ؤە باەالاش، ظوقذتذش ظذسذلئ،ظوقذتذش نئشانئ، تئما تەتقئقاتئ، دەرس بايلئقئ،كوللئكتئپ دەرس تەييارلئقئ قاتارلئق ظوقذتذشنئڭ داظئملئق خئزمەتلئرئگە قول سىلئپ ظەتراپلئق يئتەكچئلئك قئلئپ،ظوقذ- ظوقذتذش خئزمئتئدە كأرإنەرلئك نەتئجە ەاسئل قئلدذق. بئراق تەجئربئلئك ظوقذتذشئدا ظوقذتقذچئلارنئڭ ظاكتئپچانلئقئنئ قولغا كەلتإرەلمئدذق. B13 ظوقذتقذچئ خئزمئتئ مەكتئؤئمئز ظوقذتقذچئلارنئ باشقذرذش تإزئمئنئ مذكەممەل ، ظئلمئ تإزإپ ،ظوقذتقذچئلارنئڭ ظئش ظإنئمئگە قارتا مذكاپاتلاش ؤە جازالاش چارئلئرئنئ ظىنئق بئكئتئپ ،ظوقذتقذچئلارنئڭ تەرەققئياتئ ظإچإن رئقابەت ظارقئلئق خئزمەت قئلئدئغان ظئدئيەنئ شەكئللەندإردذق. ظوتتذرا باشلانغذچ مەكتەپ ظوقذتقذچئلئرئنئڭ كەسپئ ظەخلاق ظألچئمئنئ ظئزچئللاشتذرذپ، ظوقذتقذچئلارنئڭ ظەخلاقئنئ باەالاش تإزإمئنئ ظورنئتئپ، ظوقذتقذچئلارنئڭ ظوقذتذش ظارقئلئق ظادەم تەربئيلەشتئكئ مەسظذلئيئتئنئ تونذيدئغان ، قانذن ظئنتئزامغا رئظايە قئلئدئغان ، ياخشئ بولغان ظوقذتذش ظئستئلئنئ شەكئللەندإردذق. ظوقذتقذچئلارنئ تەربئيلەش پئلانلئرئنئ تإزإپ چئقئپ ، ياش ظوقذتقذچئلارنئ ، تايانئچ ظوقذتقذچئلارنئ، سئنئپ مەسظذللئرئنئ تەربئلەپ يئتئشتإرإش خئزمئتئنئ چئڭ تذتذپ، قاراتمئلئق ەالدا ظإزلإكسئز تەربئيەنئ كإچەيتئپ ، تەربئيلەشنئڭ ظإنإملإك بولئشئنئ قولغا كەلتإردذق. B14 ظوقذغذچئلار خئزمئتئ مەكتئؤئمئز ظوقذغذچئلارنئ تەؤەلئك بويئچە باشقذرذش خئزمئتئنئ ياخشئ ظئشلەپ، دألئتئمئزنئڭ مەجبذرئيەت ماظارئپ باسقذچئدئكئ ظئقتئسادئ قئيئنچئلئقئ بار رايونلاردئكئ ظوقذغذچئلارغا ياردەم بئرئش سئياسئتئدئن ظإنإملإك پايدئلئنئپ ،ەەر تإرلإك ظارخئپلارنئ تولذق ظئشلئدذق. ظوقذغذچئلارنئ باەالاشتا ظوقذغذچئلارنئڭ ەەر تەرەپلئمە تەرەققئياتئغا ظاساسەن ،قئزئقئش ظالاەئدئلئكئگە ظاساسلئنئپ باەالاپ چئقتذق. ظأگئنئش نەتئجئسئگە تايئنئپ باەالاشنئ ظەمەلدئن قالدذردذق. پئظونئرلار ظەترەت پاظالئيئتئ پئلانلئرئنئ ظەستايئدئل تإزإپ چئقئپ، پاظالئيەتنئڭ ؤاقتئدا ظىلئپ بىرئلئشئغا كاپالەتلئك قئلئپ ،ظوقذغذچئلارنئڭ بذ پاظالئيەتكە بولغان قاتنئشئش قئزغئنلئقئنئ يذقئرئ كأتإردذق. ظوقذغذچئلارنئ ساغلام تەربئيلەشتە تإرلإك يذقذملذق كئسەللئكلەرنئڭ ظالدئنئ ظىلئش تەشؤئقئ تەربئيەلەرنئ ياخشئ ظئشلەپ ، ظوقذغذچئلارنئڭ بەدەن ساپاسئ جەەەتتئكئ لاياقەتلئك ظألچئمئنئ يذقئرئ كأتإرإش ظإچإن ەەر ماؤسذمدا بئر قىتئم بەدەن تەكشإرتإش ظىلئپ بىرئپ ،ظوقذغذچئلارنئڭ ساغلاملئق ظەنكئتئنئ تذرغذزذشنئ ظەمەلگە ظاشذردذق. ظوقذغذچئلارنئ تەنتەربئيە ، گإزەل سەنظەت، دەرس ظارلئقئدئكئ پاظالئيەت، بالئلار بايرئمئلئق پاظالئيەت، مەكتەپ ەويلئسئ تەنتەربئيە دەرسئ قاتارلئق پاظالئيەتلەرنئ ظإنإملإك ظەمئلئيلەشتإرإپ، ظوقذغذچئلارنئڭ تإرلإك قئزئقئشلئرئغا قارتا كذرژذككا تەقسئملەپ ظوقذغذچئلارنئڭ تەنتەربئيە ، گإزەل سەنظەت جەەەتتئكئ قابئلئيەتلئرئنئ نامايەن قئلئشقا تئرئشچانلئق كأرسئتئپ ،ظوقذغذچئلارنئڭ مەكتەپتە ظىلپ بارغان تإرلإك پاظالئيەتلەرگە قارئتا قاتنئشئش قئزغئنلئقئنئ ، ظئجاد قئلئش روەئنئ يذقئرئ كأتإرإشكە ظاساس سالدذق. ظوقذتذش ظإسكئنئسئB15 مەكتەپ ظإسكإنە باشقذرذش تإزإمگە قاتتئق ظەمەل قئلئپ، مەكتەپكە كئرگەن ظإسكإنئلەرنئ تئزئملاش، ظئشلئتئش،بذزذلغانلارنئ دوكئلات قئلئش تإزإمئنئ تذرغذزذپ ،مەكتەپنئڭ ظوقذتذش ظئەتئياجئنئ قاندذرذشقا كاپالەتلئك قئلدذق. مەكتئؤئمئزنئڭ ظئلئم-پەن سايمانلئرئ ،تەنتەربئيە، مذزئكا،ظذچذر تىخنئكئسئ قاتارلئق ظوقذتذش ظإسكإنئلئرئنئڭ ظئشلئتئلئش ظإنئمئنئ يذقئرئ كأتإرإپ، مەكتەپ كئتاپخانئسئنئڭ ەەر كإنئ ظىچئلئشئ ، ظوقذغذچئلارنئڭ ظارئيەت ظىلئش نئسبئتئنئ يذقئرئ كأتإردذق. B16 ظارقا سەپ خئزمئتئ مەكتەپ مإلئكئنئ باشقذرذش، ظارقا سەپ خئزمئتئنئ باشقذرذش تإزإملئرئنئ مذكەممەل تإزإپ، مەسظذلئيەت ؤە مەجبذرئيەتلەرنئ ظىنئق ظايرئپ، ظومذمنئڭ مال مإلئكئنئڭ ظىقئپ كئتئشئنئڭ ظالدئنئ ظىلئپ ، مالئيەنئ ظوقذغذچئلارنئڭ ظازادە ، يئشئللاشقان مذەئتتا ساغلام ظأسإپ يئتئلدإرإش ظإچإن، ظوقذتذش ظإچإن خئزمەت قئلدذرذش ظإنئمئنئ يذقئرئ كأتإردذق. B17 بئخەتەرلئك خئزمئتئ مەكتەپ ظوقذتذش خئزمئتئنئڭ بئخەتەر ، ظوڭذشلئق ظىلئپ بىرئلئشئ ظإچإن، مەكتەپ بئخەتەرلئكئگە مەسظذل خئزمەت ظاپراتلئرئنئ ، بئخەتەرلئكنئ باشقذرذش تإزإملئرئنئ، بئخەتەرلئك جئددئ ظالدئنئ ظىلئش لاەئيەلئرئنئ مذكەممەل تإزإپ چئقتذق ؤە مەكتەپنئڭ مذؤاپئق ظورذنلئرئغا بئخەتەرلئك ظالدئنئ ظىلئش ظإسكإنئلئرئنئ سەپلئدذق. بەلگئلەرنئ چاپلئدذق ،شذنداقلا تإرلإك ظالدئنئ ظىلئش تەربئيەلئرئنئ ظئشلەش ؤە ظأز -ظأزئنئ قذتذلدذرذش مانؤئرلئرئنئ ظىلئپ بىرئش ظارقئلئق ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ بئخەتەرلئك ظىڭئنئ يذقئرئ كأتإردذق. A4 تەربئيە سإپئتئ B18 ظەخلاق تەربئيە مەكتەپ رادئظو تەشؤئقاتئ، قارا دوسكا، پئظونئرلار پاظالئيئتئ، بايراق چئقئرئش قاتارلئق پاظالئيەتلەر ظارقئلئق ظوقذغذچئلارغا باشلانغذچ مەكتەپ ظوقذغذچئللار قاظئدئسئ ؤە ەەركەت ظألچئمئنئ تەشؤئق قئلئپ ظوقذغذچئلارنئڭ ظأز ەەركئتئنئ قىلئپلاشتذرذش ظىڭئنئ يذقئرئ كأتإرإپ،ظأزئنئ ەأرمەتلەپ ،ظأزئگە ظئشئنئش ظئقتئدارئ يذقئرئ كأتإرإلإپ ەەر قايسئ سئنئپ ظوقذغذچئلئرئنئڭ ظونؤئرئسال ساپاسئنئڭ لاياقەتلئك بولذش نئسبئتئنئ% 99 تئن يذقئرئ بولذشنئ ظەمەلگە ظاشذردذق. B19 ظەقلئي تەربئيە پەن ظوقذتقذچئللئرئغا قاتتئق تەلەپ قذيذش ظارقئلئق،ظذلارنئڭ ظاؤال دەرسلئكنئ ظەستايئدئل تەتقئق قئلئش ظاندئن ظەستايئدئل دەرس تەييارلاش،ظألچەملئك تاپشذرذق بئرئش ؤە تەكشذرذش تولذق ظورذنلانغان بولذپ، ظوقذغذچئلارنئڭ تەشەببذسكارلئق بئلەن ظەستايدئل ظأزلئكئدئن ظإگإنإش ظادئتئ يئتئلدذرذلدئ.مەسئلئلەرگە نئسبەتەن ظاكتئپلئق بئلەن ظامال قئلئش،مذەاكئمئە قئلئش،بايقاش،تەەلئل قئلئش ظاخئردا ەەل قئلدئغان ظإگإنإش ظادئتئ يئتئلدذرذلدئ. B20 تەنتەربئيە مەكتئپئمئز دەرس پئرذگئراممئسئنئڭ تەلئپئ بويذنچە بارلئق سئنئپلارغا تەنتەربئيە دەرس تولذق تەسسئس قئلئنئپ ياش پەرقئگە ماس ظوقذتذش پئلانئ ظارقئلئق دەرس ظأتذلدئ ظوقذغذچئلارنئڭ ظأزلئكئدئن بەدەن چىنئقتذرذش يذقئرئ پەللئگە كأتذرذلدئ مەكتەپتە تإرلإك شەكئلدئكئ تەنتەربئيە پاظالئيەتلئرئ ظارقئلئق مەكتەپ ەاياتئ جانلاندذرذلدئ.مەكتئپئمئزدئكئ ظوقذغذچئلارنئڭ دألەتلئك تەن ساغلاملئق چىنئقئش ظألچئمئ %95 دئن يذقئرئ بولذپ تەن ساپا جەەەتتئكئ غەيرئلئك ،كەمتذكلإك،كئسەللئكتئن خالئي مذەئت ظئزچئل داؤام ظەتتئ . بذ تإرنئڭ تذلذق نذمذرئ 20. ظئرئشكئنئمئز 20 نذمذر B21 گإزەللئك تەربئيەسئ مەكتئپئمئز گذزەل سەنظەت دەرسلئك تەلپئ بويذنچە ظەمەلئي ظئجرا قئلئشتا چئڭ تذرذپ ظوقذغذچئلارنئڭ ظەمەلئي قئزئقئش ظالاەئدئلئگئ بويذنچە مەخسذس،كەشتئچئلئك ؤە سەنظەت كذرژئك تەسسئس قئلئپ مەخسذس خادئم بەلگإلەپ تەربئيلەشنئ كإچايتئپ يئزا دەرئجئلئك تذرلإك مذسابئقە پاظالئيەتلئرئگە قاتناشتۇق.مەكتەپ دەرئجئلئك تذرلإك پاظالئيەتلاردئمذ كەڭ جەميەت ؤە خەلق ظاممئسئنئڭ قئزغئن ظالقئشئغا ظئرئشتذق. B22 ظئجدئماظئ ظەمەلئيەت مەكتئپئمئز ظوقذغذچئلارنئ شەھەر ئورۇنلاشتۇرغان بۇ قېتىمقى تەنتەربىيە پائالىيىتىگەتەشكئللئك ظىلئپ چئقئش، كەڭ جەمئظەتتئكئ خەلق ظاممئسئ ظاظئلئسئگە چئقئپ ظئجدئماظئ ظەمئلئيەت پاظالئيئتئ ظىلئپ بئرئشقا ظاكتئپ تەشكئللەش ظارقئلئق ظذلارنئڭ ئەنئەنۋى تەنتەربىيە تۇرلىرىگە بولغان تۇنۇشنى يۇقۇرى كۆتەردۇق B23 ظوقذشنئ تاماملاش ظاپتذنذم رايذنئمئزنئڭ مذستەەكەملەش ظألچئمئنئڭ تەلؤئ بويذنچە ظوقذغذچئلارنئڭ مەكتەپكە كئرئش،يذقئرلاپ ظوقذش،ظوقذش پذتتذردئغان ظوقذغذچئلار خئزمئتئگە قاتتئق تەلەپ قذيذپ يذقذرلاپ ظوقذش ؤە ظوقذش پذتتذرذش نئسبئتئنئ %100 بئلەن قوبذل قئلئش نئسبئتئنئ %100 بئلەن ظورذنلاپ بئرمذ بالئنئڭ ظوقذشتئن چذشذپ قىلئشنئڭ ظالدئنئ ظالدذق، ظوقذش پذتتذردئغان ظوقذغذچئلارنئڭ لاياقەتلئك بولئشئ يئلدئن يئلغا كأرنەرلئك ظىشئپ ماڭدئ. B24 جەميەتنئڭ باەاسئ مەكتئپئمئز ظوچذق ظاشكارە ،ظوقذغذچئلار،ظاتا ظانئلارغا ؤە كەنت كومتئتئغا رايئنئ سئناش جەدؤئلئ تارقئتئپ مەكتەپ رەەبەرلئك ،ظوقذتقذچئلار ؤە ظومذمئي خئزمەتلئرئ رايئ سئناپ چئقئلدئ ؤە ظولارنئڭ تەكلئپ پئكئرلئرئ يئغئؤىلئندئ، ظەمەلئيەت شذنئ ظئسپاتلئدئكئ ظولارنئڭ رازئ بولذش نئسبئتئ ظئتايئن يذقئرئ بولدئ.يئزا شەەەردئكئ يذقئرئ دەرجئلئك ظورذنلارنئڭمذ ياخشئ باەاسئغا ظئرئشتذق. A5 مەكتەپ باشقذرذش ظئددئيەسئ B25 ظەخلاق ظارقئلئق ظادەم تەربئلەش ماظارئپ فاڭجئنئنئ ظومذميإلإك ظئزچئللاشتذرذشتا چئڭ تذرذپ مەكتەپ لاەئيەسئ ،نئزامنامە،خئزمەت پئلانئ ؤە تإرلإك خئزمەتلەر ظادەم تەربئيلەشنئ ظاساس قئلغان ،ظەخلاقئي تەربئيەنئ ظالدئنقئ شەرت قئلغان ظاساستا خئزمەتلەر ظئشلەندئ. B26 ظومذميإلإك تەرەققئ قئلئش مەكتئپئمئز ساپا ماظارئپئنئ ظومذميإزلإك ظئزچئللاشتذرذپ مەكتەپنئڭ تإرلإك تەدبئرلئرئ ظوقذچئلارنئڭ ساغلام ظأسإپ يئتئلئشئ ؤە ظەتراپلئق تەرەققئي قئلئشئ ظذچذن پايدئلئق بولغان ظاساستا ظەمەلئي قوللئنئلئپ ظئلئپ بىرئلدئ. B27 قذراللار ظارقئلئق ظوقذتذش ظىلئپ بىرئش مەكتئپئمئز ظوقذتقذچئلارغا نئسبەتەن دەرسخانا ظئسلاەاتئنئ چوڭقذرلاشتذرذپ،ظومذميإزلإك ظوقذتذش سإپئتئنئ يذقئرئ كأتذرذپ ،ظوقذغذچئلارغا يإزلئنئپ، بئلئم پەرقئگە ظاساسەن تەييارلئق قئلئش ؤە ظوقذتذش ظئلئپ بئرئش،قاراتمئلئقئنئ كإچەيتئپ ،ظالاەئدئلئكئگە ظاساسەن ظوقذش ظذسذلئ ؤە پاظالئيئتئ بئلەن شذغذللئنئشقا قارئتا تەلەپنئ قاتتئق قويذپ ەەر ؤاقئت نازارەتچئلئكئنئ كأچەيتئپ دەرسخانئدا ظەلالاشقان دەرسخانا مذەتئ بەپا قئلدذق. A6 بايلئقنئ ظەلالاشتذرذش B28 مەبلەغ كئرگإزإش مەكتئپئمئز ماظارئپ خئراجئتئنئ ظئشلئتئشتە ظوقذتذشنئ تەرەققئي قئلدذرذشنئ ظأچەم قئلئپ ظئشلئتئش پئرئنسئپئدا چئڭ تذرذپ ظوقذتذش ظإچإن خئزمەت قئلدذرذپ كەلدذق. ساقلانغان مەسئلە :سئرئتنئڭ قوللئشئنئ قولغا كەلتذرذپ مەبلەغ كئرگذزذشنئ قولغا كەلتذرەلمئدذق. B29 ظإسكإنئلەرنئ ظئشلئتئش مەكتەپ بار بولغان ظإسكإنلەرنئ ظوقذش ظإچإن خئزمەت قئلدذرذش پئرئنسئپئدا چئڭ تذرذپ، ظئلئتئلئش ظإنإمئنئ يذقئرئ كأتذرذپ ظوقذتقذچئ-ظوقذغذچئلارنئڭ تەرەققئياتئ،ظوقذغذچئلارنئڭ ظإگإنإش ظئقتئدارئنئ ظاشذرذش ظإچإن خئزمەت قئلدذردذق. B30 يإرإشلإك ظإسكإنئلەرنئڭ ظئشلئتئلئشئ مەكتەپ كئتاپخانسئدئكئ ماتئرئياللار تەلەپكە ظذيغذن بولذپ ظارئيەت ظىلئپ ظئشلئتئلئش ظإنإمئ يذقئرئ . ساقلانغان مەسلە :مەكتئپئمئزدە مەخسذس،ظألچەملئك خانئلارنئڭ بولماسلئقئ ظوقذتذشتا قولايسئزلئقلارنئ ظىلئپ كەلدئ. B31 ظوقذتقذچئ قذرذلمئسئ مەكتەپ ظوقذتقذچئلارنئڭ ظوقذش تارئخئ بويئچە تەربئيلئنئشنئ داؤاملئق چئڭ تذتذپ،2 نەپەر ظوقذتقذچئنئ ظەسلئدئكئ ظوقذش تارئخئدئن بئر دەرئجە يذقئرئ ظوقذش تارئخئغا ظئگە قئلئندئ. B32رەەبەرلئك بەنزئسئ مەكتەپ رەەبەرلئك گذرذپپئسئ مەكتەپتئكئ غوللذق خادئملاردئن تەشكئللەنگەن ، ظذلارنئڭ خئزمەت مەسظذلئيئتئ، ؤە ظئش تەقسئماتئ ظىنئق ظايرئلغان بولذپ، مەكتەپنئڭ ظوقذ-ظوقذتذش،تەلئم-تەربئيە خئزمەتلئرئ ظإچإن داؤاملئق ظئزدئنئپ، ظأزئنئڭ ظإلگإلإك رولئنئ جارئ قئلدذرماقتا. B33مذەئت ياخشئلاش مەكتئؤئمئز ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ تەربئيلئنئش مذەئتئغا ظالاەئدە ظەەمئيەت بئرئپ،مەكتئؤئمئزدئكئ ظوقذتقذچئ-ظوقذغذچئلارنئ بئخەتەر ظوقذتذش شاراظئتئغا ظئگە قئلئپ، ظوقذتقذچئ -ظوقذغذچئلار ظارسئدا مەكتەپ ظئستئلئ، ظوقذتذش ظئستئلئ،ظأگئنئش ظئستئللئرئنئ بەرپا قئلئپ، ياخشئ بولغان ظوقذتقذچئ -ظوقذغذچئ مذناسئؤئتئ، ياخشئ بولغان ظوقذتقذچئ-ظاظئلە باشلئقئ مذناسئؤئتئ،ياخشئ بولغان مەكتەپ -جەمئيەت مذناسئؤئتئ بەرپا قئلئپ، ظإچ ظايرئلالماسلئق ظئدئيەسئدە چئڭ تذرذپ ظئناق -ظئتئپاق بولغان خئزمەت مذەئتئ بەرپا قئلدذق. B34ظذچذر تىخنئكئسئ مەكتئؤئمئز كأپ ؤاستئلئق ظوقذتذش ظأيئ يوق سئنئپلاردا كومپئيوتئر ؤە تورلاريوق ظئلمئ پايدئلئنالمىدۇق، ظوقذتقذچئ -ظوقذغذچئلارغا پايدئلئق بولغان ظذچذر تىخنئكئسئ دەرسئ، ظئلغار ظوقذتذش ظذسذللئرئنئ ظئگەللئتئپ ، شەەەر يئزا پەرقئنئ تأؤەنلئتئش ظإچإن ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارغا قارتا تإرلإك تەربئيلەشنئ ظىلئپ باردئ. B35دەرس مەنبەسئ مەكتئؤئمئز دەرس مەنبەسئنئ ظاكتئپلئق بئلەن ظىچئپ ، تەدئرجئ ەالدا مەكتەپنئڭ ظالاەئدە دەرسلئكئ يەنئ يەرلئكنئڭ ظالاەئدئلئكئنئ ظئگەللئتئش ظإچإن ‹تارئخئ يذرت ظاغذ ؤە ظاغذلذقلار›،رايونئمئزنئڭ ظەمئلئ ظەەؤالئنئ تذنذشتذرذش ظإچإن ‹ظاتذش› دەرسلئكئ، ظوقذغذچئلارنئ مەكتەپتە ساغلام تەربئيە مذەئتئغا ظئگە قئلئش ظإچإن بئخەتەرلئك ؤە مئللەتلەر ظئتئپاقلئقئ دەرسئ تەسس قئلئپ، ظوقذتقذچئ- ظوقذغذچئلارنئڭ تەرەققئياتئغا پايدئلئق بولغان شاراظئت ەازئرلئدذق. A7باشقذرذش، يىڭئلئق يارتئش B36گذرذپپا قذرذلئشئ مەكتئؤئمئز رەەبەرلئك بەنزئسئنئڭ رولئدئن ظإنإملإك پايدئلئنئپ ، مەكتەپ رەەبەرلئك بەنزە خادئملئرئ مەكتەپ يئرئك پئلانئنئ ظەمەلگە ظاشذرذش، ظوقذ-ظوقذتذش تەلئم - تەربئيە خئزمئتئنئ ظئلگئرئ سإرإش، مەكتەپتئكئ ظاجئز ەالقئلارنئ تىپئپ چئقئپ ،ظذلارنئ تإزئتئش ظإچإن ظئككئ ەەپتئدە بئر قىتئم مەكتەپنئڭ تإرلإك خئزمەتلئرئدئن مذزاكئرئنئ داؤاملاشتذرذپ مەكتەپنئڭ تإرلإك خئزمەتلئرئنئ ياخشئلاش ظإچإن كإچ چئقاردذق. B37مەمذرئ باشقذرذش مەكتئؤئمئز ظوقذ-ظوقذتذش ؤە ظوقذتقذچئ- ظئشچئ خئزمەتچئلەر تإزئمئنئ مذكەممەللەشتإرإپ، ظإنإملإك بولغان ظئش -ظإنإم ماظاشئنئ تارقئتئش تإزئمئنئ تإزإپ،ظئش -ظإنإم ماظاشئنئ ظألچەملئك تارقئتئپ، مەكتەپ خئزمئتئنئڭ نەتئجئلئك بولئشئنئ قولغا كەلتإردذق. B38 ظوقذتقذچئلار قذشذنئ مەكتئؤئمئز ظوقذتقذچئلارنئ مەكتەپ ظئچئدە تەربئيلەش، تإرلإك تەجئربە ظالماشتذرذش ، دەرس ظاڭلاش، دەرس ظأتإش ، مذەاكئمە پاظالئيەتلئرئگە قاتناشتذرذپ ،ظذلاردا ظأزئنئ كإچەيتئش ،ظأزئنئ تەرەققئ قئلدذرذش ظىڭئ ظأستإرإلإپ ، تإرلإك پاظالئيەتلەرگە قاتناشتذرذلذپ ياخشئ نەتئجئلەرگە ظئرئشتإرإلدئ. B39ظوقذ-ظوقذتذش مەكتەپ ظەخلاق-تەربئيە خئزمئتئگە ظەەمئيەت بئرئپ ،ظەخلاق -تەربئيە خئزمئتئنئڭ سئستئمئلئق ظىلئپ بىرئلئشئغا كاپالەتلئك قئلئپ ، ظەخلاق -تەربئيەنئڭ قاراتمئلئقئ، ظإنإمدارلئقئنئ يذقئرئ كأتإرإپ، ظوقذغذچئلارنئ تەربئيلەشتە بئلئم بئرئش بئلەن ظادەم بولذشنئڭ يولئنئ ظئگەللئتئش يأنئلئشئدە چئڭ تذرذپ دەرسخانا ظوقذتئشئنئ ظەلالاشتذرذشقا ظەەمئيەت بئرئپ،ظونؤئرسسال ظەمئلئيئتئ دەرسلئكئ ظإستئدە ظئزدئنئپ ،بەلگئلئك ظإنإم ەاسئل قئلئشقا تئرئشتذق. B40ظوقذتذش ظئلمئ تەتقئقاتئ مەكتئؤئمئز ظوقذتذش تەتقئقات خئزمئتئگە ظەەمئيەت بئرئپ ، ظوقذتقذچئلارغا ظوقذغذچئ تەربئيلەشتە ظئزدئنئش، سئنئپ مذدئرلئق خئزمئتئدە ظئزدئنئش،دەرس تئمئسئ ظإستئدە ظئزدئنئش،دەرس ظذسذلئ ظإستئدە ظئزدئنئش، دەرس بايلئقئ ظإستئدە ظئزدئنئش، ظوقذغذچئلارنئ يئتەكلەشتە ظئزدئنئش.... قاتارلئق مذەاكئمە پاظالئيەتلئرئگە تەشكئللەپ ، يىزا ؤە يىزا دەرجئلئكتئن يذقئرئ ظورذنلار تەشكئللئگەن تإرلإك پاظالئيەتلەرگە قاتنئشئپ كأرإنەرلئك ظإنإم ەاسئل قئلدئ. B41 ظارقاسەپ مذلازئمئتئ مەكتئؤئمئز مەخسذس خادئم بەلگإلەپ مەكتەپ ظوقذتذش ظإسكإنئلئرئگە بولغان ظئگئدارچئلئقنئ كإچەيتئپ، ظوقذتذش ظإچإن خئزمەت قئلئش ظإنئمئنئ يذقئرئ كأتإرإپ، ظوقذتقذچئلارنئڭ كەسپئ تەرەققئياتئ ؤە ظوقذغذچئلارنئڭ قوللئنئش تەرەققئياتئنئ قولغا كەلتإردذق. ئۆزىنى تەرەققىي قىلدۇرۇشA8 ئىددىيە ئەخلاقى B42 مەكتىپىمىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاق پەزىلىتىگە ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىپ تەربىيلەشنى كۈچەيتىش ئارقىلىق ،ئوقۇغۈچىلارنىڭ ئۆزىگە ئىشىنىش،ئۆزىنى ۋە باشقىلارنى ھۆرمەتلەش،ۋەتەنپەرۋەرلىك ۋە كوللىكتىۋىزىملىق ئىدىيەسى كۈچلۇك بولۇپ،مەكتەپ ئىچىدىكى مەدەنىيەت،ئەخلاق ھەركىتى ، ئۈمىتۋارلىق جەھەتتىكى بىلىمى ۋە ئىپادىسى ئالاھىدە دەپ تىلغا ئېلىشقا بولدۇ. ئىلىم پەن مەدەنىيىتى B43 مەكتىپىمىز ئوقۇغۇچىللىرىنىڭ ئۈتىلۋاتقان تۈرلۈك دەرسلەرگە بولغان ئاساسى بىلىم قۇرۇلمىسى ،ئىقتىدارى،مۇستەقىل ۋە ھەمكارلىشىپ پىكىر يۈرگۈزۈشى،مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش ئىقتىدارى تەلەپكە يىتىدۇ . تەن ساپاسى B44 مەكتىپىمىز ئوقۇتقۇچىللىرىنىڭ ئوقۇغۇچىلار بىلەن بولغان مۇناسىۋىتىنى خۇددى ئاتىنىڭ ياكى ئانىنىڭ باللىرىغا بولغان مۇناسىۋىتى دەپ ئىيتىشقا ھوقۇقلۇقمىز چۇنكى مەيلى قىرغىز ،ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىللىرىمىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ قايسى جەھەتتىكى قىيىنچىلىقىنى بايقىسا دەل ۋاقتىدا ھەل قىلدىغان ،تەن ساپا جەھەتتە ھەر ۋاقىت ساغلاملىق ۋەھەرىكەت تەربىيەسىنى قانات يايدۇرۇپ خىزمەت ئىشلەندى. ئىستىتىك تەربىيەB45 مەكتىپىمىز ئوقۇغۇچىللىرى بىر نەپەر سەنئەت ئوقۇتقۇچىسىنىڭ تەربىلىشى نەتىجىسىدە گۈزەللەككە بولغان تونىشى ،گۈزەللىكنى سۆيۈش ئىستىكى يۈقىرى كۆتۇرۇلدى ، تەنتەربىيە ۋە سەنئەت جەھەتتىكى تالانتىمۇ يۇقىرى ئومۇمىي سان ئىچىدىكى سەنئەتكارلرنىڭ ئىگەللىگەن نىسبىتىمۇ يۇقىرى . جەميەت ئەمەلىيىتى B46 ئوقۇغۇچىللىرىمىز يىزا باغرىدا ئۆسۈپ يىتىلگەنلىكى ئۈچۈن جەميەت ئەمىلىيەت پائالىيەتلىرىنى قانات يايدۇرىشى،ئەمگەك تېخنىكىسى ۋە ئەمگەك قىلىش ئىقتىدارى تولۇق ئورۇنلانغان ، بۇ جەھەتتىكى ئەمەلىي مەسىلىلەرنى سەل قىلىش ئىقتىدارىمۇ يۇقىرى . خاسلئق تەرەققئياتئ B47 مەكتىۋىمىزدە، مەكتەپ مەمۇرىيەت ئەزالىرى، پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلار، پەن گۇرۇپپا باشلىقلىرى ۋە ئىلغار ئوقۇتقۇچىلار ۋەكىللىرى بىلەن كۆپلەپ سۆھبەت ئېلىپ بېرىش، مۇلاھىزە قىلىش، پىكىرلىشش ئارقىلىق مەكتىۋىمىزدە دەۋىر تەرەققىياتىغا ماس بولغان خاسلىق يارتىش نىشارننى تۇرغۇزۇپ چىقتۇق. مەكتىۋىمىزنىڭ خاسلىقىنى بىخەتەرلىكنى، ئىتتىپاقلىقنى،موقۇملۇقنى باش نىشان قىلغان ئاساستا مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزە ئەزالىرىدىن باشلاپ ئۈلگە بولۇپ تىرشچانلىقنى ئەۋىج ئالدۇرۇش، مەكتىۋىمىزدە گۈزەل مەكتەپ مۇھىتى يارىتىش بىلەن تىرششنى ئاساسىسي نىشان قىلىپ كەلدۇق. ئوقۇتۇش خىزمىتىگە مەكتەپ مەمۇرىيەت ئازالىرى باش بولۇش بىلەن بىللە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تۈرلۈك ئارتۇق يۈكلىرىنى ئېلىپ تاشلاپ مەكتىۋىمىزنىڭ ئەخلاق- تەربىيە خىزمىتى، بىخەتەرلىك خىزمىتى،مەنىۋى-مەدەنىيەت خىزمىتى، ئىككى ئاساسەن خىزمىتى دېمەك تۈلۈك ئارخىپ خىزمەتلىرىنى مەكتەپ مەمۇرىيەت ئەزالىرى ئۈستىگە ئېلىپ ئوقۇتقۇچىلارنى مەخسۇس ئوقۇتۇش خىزمىتى بىلەن شۇغۇللۇنۇش شارائىتىنى بارلىققا كەلتۈرۈپ ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتى جەھەتتە بولۇپمۇ «قوش تىل» ئوقۇتۇش خىزمىتىدە يوقۇرى-تۆۋەن ئورۇنلارنىڭ نۇرغۇنلىغان ياخشى باھاسىغا ئېرىشىپ كەلدۇق. دېمەك ئوقۇتۇش خىزمىتىدە :يوقۇرى-تۆۋەن ماسلىششىنى ئاساسىي ئورۇنغا قويۇپ، پارتىيەمىزنىڭ مائارىپ سىياسەتلىرىنى باش نىشان قىلىپ 18-قۇرۇلتايدا ئوتتۇرىغا قويۇلغان خەلىق رازى بولغىدەك مائارىپ قۇرۇش يېتەكچى ئىدىيەسى بىلەن ئوقۇغۇچىللىرىمىزنى ئەخلاقى-ئەقلى،جىسمانىي،گۈزەللىك جەھەتلەردە ئەتىراپلىق يېتىلىپ زامانغا،تەرەققىياتقا ماس كەلگۈدەك قۇرۇغۇچىلارنى تەربىيەلەپ چىقىشتا ئىزدىنىپ كەلدۇق ۋە بۇندىن كېيىنكى خىزمەتلىرىمىزدە ئۆزىمىزگە تېخىمۇ قاتتىق تەلەپ قويۇپ ساقلانغان مەسللەرنى قېزىپ چىقىپ تېخىمۇ ياخشى بولغان نەتىجىلەرنى قولغا كەتۈرۈشكە تېرىشىمىز. يوقارقى تۈرلەر بويىچە ئۆزىمىنىڭ خىزمەتلىرىمىزگە ئەستايىدىل قاراپ چىقىپ ئېرىشكەن نومۇرىمىز يەنى ئومۇمىي نومۇر 1000دىن ئالغان نومۇرىمىز 968بولدى. يولداشلارنىڭ خىزمەتلىرىمىزنى تەپسىلى تەكشۈرۈپ ئۆزىمىز بايقاپ بولالمىغان تەرەپلەر بولسا كۆرسۈتۈپ بېرىشىڭلارنى ئۈممۈت قىلىمىز.
ئاتۇش شەھەر ئاغۇياقا ئاچچىق باشلانغۇچ مەكتەپ مەمۇرىيىتى 2015-يىلى5-ئاينىڭ14-كۈنى
ەەر قايسئ كأرسەتكإچلەردە ظئرئشكەن نذمذر جەددئؤىلئ A B كأرسەتكإچ نامئ ظألچەملئك نذمذرئ ظئرئشكئنئ
A1 B1 تەرەققئيات پئلانئ 20 19 77 B2 قانذن ظارقئلئق مەكتەپ باشقذرذش 40 40 B3 سئستئمئلئق مەكتەپ باشقذرذش 20 18
A2 B4 ماظارئپ خئراجئتئ 20 20
294 B5 مەكتەپ ەويلئسئنئ قىلئپلاشتذرذش 20 16 B6 مەكتەپ قذرلئشئ 100 90 B7 ظوقذش ظەسلئەەلئرئ 70 60 B8 ظوقذتقذچئلار قوشذنئ 70 70 B9 بئخەتەرلئك تەدبئرئ 20 18
A3
B10 مەمذرئ خئزمەت 15 15
208 B11 ظەخلاق تەربئيە خئزمئتئ 30 30 B12 ظوقذتذش خئزمئتئ 50 48 B13 ظوقذتقذچئلار خئزمئتئ 25 24 B14 ظوقذغذچئلار خئزمئتئ 35 33 B15 ظوقذتذش ظإسكإنئسئ 10 5 B16 ظارقا سەپ خئزمئتئ 15 15 B17 بئخەتەرلئك خئزمئتئ 20 18
A4
B18 ظەخلاق تەربئيە 20 20
97 B19 ظەقلئي تەربئيە 20 19 B20 تەنتەربئيە 20 20 B21 گإزەللئك تەربئيە 20 18 B22 ظئجدئماظئ ظەمەلئيەت 10 10 B23 ظوقذشنئ تاماملئشئ 20 20 B24 جەميەتنئڭ باەاسئ 10 10
A5 B25 ظادەم تەربئيلەش 10 10 30 B26 ظەتراپلئق تەرەققئيات 10 10 B27 قذراللار ظارقئلئق ظوقذتذش 10 10
A6 B28 خئراجەت كئرگإزإش 10 8
98 B29 ظإسكإنلەردئن پايدئلئنئش 10 10 B30 ظإسكإنلەرنئڭ ظئشلئتئلئشئ 10 10 B31 ظوقذتقذچئلار قذرذلمئسئ 10 10 B32 رەەبەرلئك ظاپراتئ 10 10 B33 مذەئتنئ ظەلالاشتذرذش 20 20 B34 ظذچذر تىخنئكئسئ 20 10 B35 دەرسلئك بايلئقئ 10 10 B36 گذرذپپا قذرلئشئ 10 10
A7 B37 مەمذرئ باشقذرذش 10 10 B38 ظوقذتقذچئلار قوشذنئ 10 10 B39 ماظارئپ ظوقذتذشئ 20 20 50 B40 ظوقذش تەتقئقاتئ 20 20 B41 ظارقا سەپ مذلازئمئتئ 10 10
A8 B42 ظئددئيە -ظەخلاق 10 10
75 B43 ظئلئم -پەن مەدەنئيئتئ 10 10 B44 تەن ساپاسئ 10 10 B45 ظئستئتئك ساپا 10 8 B46 جەميەت ظەمەلئيئتئ 10 10 B47 خاسلئق تەرەققئيات 30 27
1000 929 929
ظئلتئماس شەەەرلئك ەأكئمەت ماظارئپ مذپەتتئش ظئشخانئسئغا :
مەكتئپئمئز ظاغذ ياقا ئاچچىق باشلانغذچ مەكتەپ شەەەرلئك ەأكمەتنئڭ ‹‹شئنجاڭ ظذيغذر ظاپتذنذم رايذنئ ظوتتذرا - باشلانغذچ مەكتەپلەرنئ مذپەتتئش قئلئپ باەالاش كأرسەتكإچ سئستئمئسئ›› بويذنچە خئزمەتلەر ظەتراپلئق ظئشلئنئپ ظارخئپ ماتئرئياللار خئزمەت تەلئؤئ ؤە كأرسەتكإچ سئستئمئسئنئڭ مەزمذنئ بويذنچە تەييارلئنئپ ظأز - ظأزئمئزنئ دەسلەپكئ باەالاش ؤە قايتا تەكشذرذپ كأرذش ظارقئلئق نذمذرغا ظئرئشتذق،مذناسئؤەتلئك رەەبەرلەرنئڭ ظئشلئگەن خئزمەتلئرئمئزنئ تەكشذرذپ ،يئتەكچئلئك قئلئشئنئ ،تەكلئپ بئرشئنئ ظإممئت قئلئمئز.
ظاتذش شەەەرظاغذ يئزا ياقا ئاچچىق باشلانغذچ مەكتەپ 2015 - يئل 5 - ظاينئڭ 15- كإنئ
ئاغۇ يېزا ياقا ئاچىىق باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالاش كۆرسەتكۈچ سېستىمىسى بويۇنچە ئۆز-ئۆزىنى باھالاش دوكىلاتى
ظاتذش شەەەرظاغذ يئزا ياقا ئاچچىق باشلانغذچ مەكتەپ 2015 - يئل 5 - ظاينئڭ 15 - كإنئ |
|