| مىنڭچە يۇقۇرقى ئەھۋالدا دىيىلگەن بۇيىچە شۇ ۋاقتىنىڭ ئۈزىدە ئۇقۇتقۇچىنىڭ شۇنداق تەدبىر قوللنۇپ بىر ئۇقۇغۇچىنىڭ غۇرۇرنى ساقلاپ قالغان ئۇ ئۇقۇغۇچى ئائىلە قىينچىلىق تۈپەيلى لوغەت ئالاماي ئىلاجسىز ساۋاقدىشنىڭ لوغتىنى ئالغان بۇ يەردىكى خاتالىق قەستەنلىك ئەمەس بەلكى ئىلاجسىزلقتىن بولغان .يەنە بىرى ئۈزى يېنىدىن پۇل چىقرىپ ھېلقى ئۇقۇغۇچىغا لوغەت سېتۋېلىپ باشقا سىنىپتىكى ساۋاقداشلار تېپۋېلىپ بەرگەن دەپ لوغەتنى بىرىش ئارقىلىق ئۇ ئۇقۇغۇچىنىمۇ خاتىرجەم قىلغان .بۇ يەردە ئۇقۇتقۇچى ماھىرلىق بىلەن ياخشى تاكتىكا ئىشلىتىپ مەسلىنى ناھايتى ئۇڭۇشلۇق ھەل قىلغان ،ئەگەر ئۇقۇتقۇچى لوغەتنى ئۈزۈم سېتۋالدىم دەپ بەرگەن بولسا ئۇ ئۇقۇغۇچى ياكى ئالمايتى ياكى ئالسىمۇ ئاشۇ لوغتىمنى كىم ئۇغۇرلىۋالغاندۇ دەپ خېلى بىر مەزگىلگىچە كۆڭلى غەش يۈرىيدۇ ھەم ساۋاقداشلىرىغا بولغان ئىشەنچى قالمايدۇ . خوش ئەمدى ۋەقەنىڭ ئاخىرغا كۆز يۈگۈرتسەك بۇ يەردە ئۇقۇتقۇچى ئالىيجاناپلىق بىلەن مەسلىنى ياخشى ھەل قىلدىم دەپلا بۇ ئىشنى شۇ يەردە تاشلىۋەتسە بۇ يەردە يەنە بىر كەمتۈكلۈك ساقلىنىپ قالىدۇ .مىنىڭچە ھېلقى لوغەتنى ئوغۇرلىۋالغان ئۇقۇغۇچى ئۇقۇتقۇچىنىڭ قىلغان ئشىدىن خىجىل بۇلۇپ مۇئەلىمنى ئايرىم ئىزدەپ ئۈزنىڭ خاتالقىنى تۇنۇش مۇمكىن ئەگەر ئۇنداق قىلمىسا بۇ يەردە ئۇقۇتقۇچى ئۇ ئۇقۇغۇچىنى ئايرىم چاقىرتىپ ،‹‹دۇنيادا قىلغىلى بولمايدىغان ئىش يوقلىقى ھەل قىلغىلى بولمايدىغان مەسلىمۇ يوقلىقى بىر تەرەپ قىينىچىلققا يۇلۇقسا ھەممە تەرەپ تەڭ ياردەم قىلدىغانلقى ،دۇنيانىڭ مىھىر -مۇھاببەت بىلەن گۈزەل بۇلدىغانلقىنى ››چۈشەندۈرۈپ قىيىنچىلقىم بار دەپ باشقىلارنىڭ نەرسسىنى ئېلۋىلشىنىڭ خاتالقى بۇندىن كىيىن قىينالسا ئۈزى ۋە سىنىپتىكى باشقا ساۋاقداشلار ياردەم قىلدغانلقىنى ئېيتىپ تەربىيە بىرشى كىرەك .ھەم بۇ ئۇقۇغۇچىنىڭ قىينچىلىق تۈپەيلى لوغەت ئالالمىغانلقىنى ئەگەر ئاشۇ ساۋاقداش ئۇقسا ئۈزىنىڭ لوغىتنى ئۆز رازىلقى بىلەن سىزگە بىرۋتىشىمۇ مۇمكىن دەپ ساۋاقداشلىق مىھرىنىڭ چۇقڭقۇرلىقنى ھەم دوسلار ،ساۋاقداشلارغا سەممى بۇلۇش كىرەكلىكى ھەققىقدە تەربىيە بىرىپ ئىشنى ئاخىرلاشتۇرسا بۇ ئۇقۇتقۇچى ئىشنى غەلبلىك ھەل قىلغان بۇلىدۇ . |
باھالاشباھا خاتىرىسى
|