كۆرۈش: 915|ئىنكاس: 1

مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيىسىنى يەنىمۇ چۇڭقۇر قانات يايدۇرۇش...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيىسىنى يەنىمۇ چۇڭقۇر قانات يايدۇرۇش توغرىسىدىكى پىلانى

مەكتىۋىمىزنىڭ مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداش خىزمىتىنى ھەقىقى ياخشى ئىشلەپ، ئىددىيۋى تونۇشنى بىرلىككە كەلتۈرۈپ، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى خىزمەتچىلەر ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداش ئاڭ-سەۋىيەسىنى يەنىمۇ بىر قەدەم يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن جۇڭگۇ كومىنىستىك پارتىيسى كوناشەھەر ناھيىلىك مائارىپ سىستىمىسى كومىتىتىنىڭ ھۆججىتىنىڭ روھىدىكى تەلەپكە ئاساسەن مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى خىزمىتىنى ئەستايىدىل قانات يايدۇرىمىز:
بۇ قېتىمقى ئۆگىنىش پائالىيتنىڭ ئۈنۈملۈك بولىشىنى كاپالەتكە ئىگە قىىلش ئۈچۈن ئۆگىىنش پائالىيتىگە رەھبەرلىك قىلىش گورۇپپىسىنى قۇرۇپ چىقتۇق
گورۇپپا باشلىقى:
:    ئومۇمى خىزمەتلەرنى يۈرۈشلەشتۈرۈشكە مەسئۇل.
: كونكىرىت خىزمەتلەرگە مەسئۇل.
يەنى، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەشۋىقاتىنى ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا تەشۋىقاتنى ياخشى قىلىش،خاتىرسىنى يېزىش، ئارخىپ تۇرغۇزۇش ۋە رەتلەش.
ئەزالىرى:
:  يىتەكلەش ،مەسلىھەت بىرىش،خىزمىتىگە مەسئول بولىدۇ.
:  ئوقۇتقۇچى –ئوقۇغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسىنى تەشۋىق قىلىش ۋەزىھىن سىناش پائالىيتىگە تەشكىللەش، پائالىيەت ئىنتىزامىنى تىكلەش خىزمىتىگە مەسئول بلىدۇ.  
:   پائالىەت مەزگىلىدىكى بىخەتەرلىك،موقۇملۇق خىزمىتىگە مەسئول بولىدۇ.  
:   ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا قانۇن –تۇزۇم تەشۋىقاتىنى ئىشلەيدۇ ۋە خاتىرسىنى قالدۇرىدۇ.
بۇ خىزمەتلەرنى ئەتايىدىل قانات يايدۇرۇش ئۇچۇن تۆۋەندىكىدەك خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەيمىز.
1.بۇ ماۋسۇمدا ئۆگىنىش ۋاقتىغا كاپالەتلىك قىلىش بىلەن بىللە ئوقۇتقۇچى،ئىشچى خىزمەتچىلەرنى تەشكىللەپ، مائارىپ سىستىمىسى پارتىكومى تارقاتقان ،ئوتتۇرىغا قويۇلغان مەزمۇنلارنى تولۇق ئۆگىنىشكە بىرلەشتۈرۈپ ئالاقىدار ئۈن- سىن  ماتىرياللىرىنى تولۇق ئۆگىنىش ، كۆرۈش،ھەر خىل پائالىيەت ئېلىپ بېرىش ۋە كۆرىشى خاتىرسىنى ياخشى قالدۇرۇشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.
2. دۆلىتىمىزنىڭ مىللى ۋە دىنى سىياسىتىنىڭ ئەمەلىيەتنىڭ سىنىقىدىن ئۆتكەن ئەڭ ياخشى مىللى ۋە دىنى سىياسەت ئىكەنلىكىنى؛ يېڭى جوڭگۇ قۇرۇلغان 60يىل بولۇپمۇ ئىسلاھات، ئىشىك ئېچىۋىتىلگەن 30يىلدىن بۇيان شىنجاڭدا قولغا كەلتۈرۈلگەن زور نەتىجىلەرنى، مائارىپ ئىشلىرىدا قولغا كەلتۈرۈلگەن ئالەمشۇمۇل ئۆزگىرىشلەرنى يەنى دۆلەت شىنجاڭدىكى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ھەقسىز مەجبۇرىيەت مائارىپىنى يولغا قويۇپ، شۇنىڭ تۈرىتكىسىدە مەكتەپ شارائىتى تەلتۆكۈس ياخشىلىنىپ، مائارىپ سۈپىتى پەيدىن-پەي يۇقىرى كۆتۈرۈلگەنلىكىنى نۇقتىلىق تەشۋىق قىلىمىز.
3. پارتىيە ۋە ھۆكۈمەتنىڭ خەلققە نەپ يەتكۈزىدىغان سىياسەتلىرى ۋە ھەر مىللەت خەلق ئاممىسىغا قىلىپ بەرگەن ياخشى ئىش، ئەمەلىي ئىشلىرىنى تەشۋىق قىلىمىز. ناھيىمىز يولغا قويغان تىببى داۋالاش، سەھىيە، مائارىپ، تۇرالغۇ ئۆيلەرنى ياخشىلاش، پىلانلىق تۇغۇت ئىتىبار سىياسەتلىرى، «ئۈچ خىل پىشقەدەم»لەرنىڭ تەمىناتنى ئەمەلىيلەشتۈرۈش، كەنىت كادىرلىرىنىڭ تەمىناتىنى ئۆستۈرۈش، چارۋىچىلق كەسپىنىڭ تەرەققىياتىنى قوللاش، مەدەنىيەت ئىشلىرى ۋە باغ-ئورمانچىلىق كەسپىنى تەرەققى قىلدۇرۇش، دېھقانچىلىق تولۇقلىمىسى بېرىش قاتارلىق جەھەتلەردىكى خەلققە نەپ يەتكۈزىدىغان سىياسەتلەرنى تەشۋىق قىلىش ئارقىلىق كەڭ ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار ۋە ئاتا-ئانىلارغا دۆلىتىمىزنىڭ ياخشى سىياسەتلىرىنى يەنىمۇ ئەتىراپلىق تونۇتۇپ ۋە بىلدۈرۈپ، كومپارتىيىنىڭ كەڭ خەلققە بولغان غەمغۇرلىقىنى ھېس قىلدۇرۇپ، ئاتا-ئانىلارنىڭ پەرزەنىتلىرىنى مەكتەپكە ئاكتىپ ئەۋەتىش كىرەكلىكى، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسنى ياخشى ئۆتۈپ، ئادەمنى ياخشى تەربىيىلەش كىرەكلىكى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىرىشىپ ئۆگىنىپ، يۇرت-ماكاننى قۇرۇپ چىقىپ، جەمئىيەتكە جاۋاب قايتۇرۇش كىرەكىلىكىنى ئايدىڭلاشتۇرىشىغا تۈرىتكە بولىمىز.
4. «مىللەتلەر ئىتتىپاقلىنى كۈچەيتىپ، شىنجاڭنىڭ ئىجتىمائىي مۇقۇملۇقنى قوغدايلى» قاتارلىق ماتېرىياللاردىن پايدىلىنىپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىدىغان، مۇقۇملۇقنى بۇزىدىغان، جەمئىيەت تەرتىپىنى بۇزىدىغان ھەر قانداق قىلمىشقا قارشى تۇرۇپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى بايرىقىنى ئىگىز كۆتۈرۈپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى، جەمئىيەتنىڭ تىنىچ-ئىناق ۋەزىيتىنى ياخشى قوغدىشىمىز لازىملىقىنى ئىنىق ئوتتۇرىغا قويۇپ، ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائىي مۇقۇملۇقنى قوغداش ئاڭ-سەۋىيەسىنى تىخىمۇ يۇقىرى كۆتۈرىمىز.
5.مەكتىپىمىزدە بىر قىتىم مۇزاكىرە ئۇيۇشتۇرۇپ، مەكتىپىمىزدىكى بارىلىق ئوقۇتقۇچىلار مىللىي بۆلگۈنچى كۈچلەرنىڭ ئەكسىيەتچىل ماھىيتىنى ئىچىپ تاشلاش ۋە پاش قىلىش بويىچە سۆز سۆزلەپ، «ئۈچ خىل كۈچلەر»گە قارشى تۇرۇش، ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائىي مۇقۇملۇقنى قوغداش بويىچە ئايرىم-ئايرىم ئىرادە بىلدۈرۈش ئىلىپ بارىمىز.
6.ئەتىراپىمىزدىكى مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىدىكى نەمۇنچىلارنى «5-ئىيۇل» ۋەقەسىدە كەڭ ئۇيغۇر ئاممىنىڭ ئۆز ھاياتىنىڭ خەۋپ-خەتىرى بىلەن ھىسابلاشماي، خەنزۇ ئاممىنى قۇتقۇزغانلىقى، مىللى، خەنزۇ ۋە ھەر مىللەت ئاممىسى ئۆز-ئارا ھۆرمەتلەپ، ئۆز-ئارا ئۆگىنىپ ۋە ئۆز-ئارا چۈشىنىشىپ، ئۆز-ئارا يارىدەم بەرگەنلىكىدەك ئەمەلىي تەسىرلىك ئىش-ئىزلارنى، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىدىكى نەمۇنچى شەخسلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىنى يەنى ۋۇدىڭيۇن، ۋاڭ يەننا، ئابلىز نۇرەك، غىنى جۈمە، بەكرى قاھارقاتارلىق مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىدىكى نەمۇنچى شەخسلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىنى زور كۈچ بىلەن تەشۋىق قىلىمىز.
6.«ئۈچنى ئۇنۇتماسلىق» ۋە «ئالتە ياخشى»، «تۆتنى يۈكسەك بىلىش»، «تۆتنى قوغداپ ئىككىگە قارشى تۇرۇش» تەربىيىسىنى چوڭقۇر قانات يايدۇرىمىز. قانۇن-تۈزۈم تەشۋىقات تەربىيىسىنى كۈچەيتىمىز.
7.مەكتەپ مۇدىرى، ۋە سىياسى مۇدىر  ئۆگىنىش خىزمىتىگە بىۋاستە مەسئۇل بولۇپ  ئۆزى ئۆگىنىش مەزمۇننى يەتكۈزىدۇ.ھەمدە ئوقۇتقۇچىلارنى مۇزاكىرگە تەشكىللەيدۇ، مۇزاكىردە چوقۇم ھەر بىر ئوقۇتقۇچى سۆز قىلىش، چۇڭقۇر ئېنىق سۆزلەش،ئىددىينىڭ چۇڭقۇر قاتلىمىغا تىگىش قىلىش، ئۆزىنىڭ كۆز قارشىنى دادىللىق بىلەن ئوتتۇرغا قويۇپ، پوزىتسىيسىنى ئېنىق بىلدۈرىش، تونۇشنى سۆزلەش ئارقىلىق مەيدانىنى توغىرىلاشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.بىرىنچىدىن، ۋەقەنىڭ ھەقىقى ئەھۋالىنى ئېنىق سۆزلەش :ئىككىنجىدىن، ۋەقەنىڭ خاراكتىرىنى ئىنىق سۆزلىش ؛ئۈچىنچىدىن، ۋەقەنىڭ ماھيىتىنى ئېنىق سۆزلەش :تۆتىنجىدىن،‹‹ئۈچ خىل كۈچلەر ››نىڭ خەۋپى ۋە ئۇنىڭ ئەكسىيەتچىل ماھيىتىنى ئېنىق سۆزلىش :بەشىنجىدىن، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنىڭ ئىنتايىن  مۇھىملىقىنى  ئېنىق سۆزلەش:ئالتىنجىدىن، ئۆزىنىڭ ئىددىيە ۋە خىزمەت ئەمەلىيتىگە  بىرلەشتۈرۈپ، ئىددىيسىنىڭ چۇڭقۇر قاتلىمىغا تىگىش قىلىپ، كونكىرىت مەسىللەرنى ئوتتۇرغا قويۇشى ھەمدە ساقلانغان مەسىللەرنىڭ ئىددىيۋى يىلتىز مەنبەسىنى سۆزلەشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.
8.تەسىرات ماقالىسى يېزىش ھەر بىر ئوقۇتقۇچى 1000خەتلىكتىن ئارتۇق تەسىرات ماقالىسى يېزىپ چىقىشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.
9.ئاساسىي تىمىلىق مەكتەپ، سىنىپ، ئەتىرەت يىغىنى چاقىرىمىز.
10.زېھىن سىناش مۇسابىقىسى، نۇتۇق سۆزلەش مۇسابىقىسى ئۆتكۈزۈش، دۆلەت بايرىقى ئاستىدا سۆز قىلىش تەشۋىقات تەربىيىدە باسقۇچلۇق نەتىجىلەرگە ئىرىشكەندىن كېيىن، ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنى تەشكىللەپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى بىلىملىرىدىن زېھىن سىناش مۇسابىقىسى، نۇتۇق سۆزلەش مۇسابىقىسى ئۆتكۈزۈش، دۆلەت بايرىقى ئاستىدا سۆز قىلىش قاتارلىق پائالىيەتلەرنى ئىلىپ بىرىپ تەشۋىقى تەربىيىنىڭ ئۈنۈمىنى ئاشۇرىمىز.
11.تەشۋىقى تەربىيە خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەپ، پائالىيەتنى ۋاستە قىلىپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسىنىڭ ئۈنۈمىنى ئاشۇرۇپ، كەڭ ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچلارغا شىنجاڭ ئەزەلدىن ۋەتىنىمىزنىڭ ئايرىلماس بىر قىسمى ئىكەنلىكىنى، شىنجاڭنىڭ مەدەنىيەت تارىخىنىڭ نەچچە مىڭ يىلدىن بۇيان ھەر مىللەت خەلقى ئىشلەپچىقىرىش ۋە تۇرمۇش داۋامىدا ئورتاق ياراتقان مەدەنىيەت تارىخى ئىكەنلىكىنى يەنىمۇ ئىنىق بىلدۈرۈپ، كەڭ ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچلاردا شىنجاڭدا «مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ھەممىدىن ئەلا» دىگەن ئىدىيىنى يەنىمۇ تۇرغۇزۇپ، ئىدىيىسىنىڭ چوڭقۇر قاتلىمىدىن ھەر مىللەت ئاممىسىنى ئۆز ئاكا-ئىنى، ھەدە-سېڭىل دەپ قارايدىغان، «ئىتتىپاقىلىق، مۇقۇملۇق بەخت؛ بۆلگۈنچىلىك، مالىمانچىلىق ئاپەت» دىگەن قائىدىنى ئەستە چىڭ ساقلايدىغان قىلىپ، ھەر مىللەت خەلقىنىڭ ۋەتىنىمىز چوڭ ئائىلىسىنىڭ بىر ئەزاسى بولۇپ، ۋەتەننىڭ تەقدىرى بىلەن مىللەتنىڭ تەقدىرى ئۆز-ئارا بىر-بىرىگە زىچ باغلانغانلىقىنى ئىنىق تونۇتىمىز.
12.پائالىيەتنى ۋاستە قىلىپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيىسىنىڭ ئۈنۈمىنى ئاشۇرىمىز.مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى بويىچە مەركەزلىك تەشۋىق قىلىش، تەربىيلەشنى يېڭى جوڭگۇ قۇرۇلغانلىقىنىڭ 60يىللىقىنى تەبرىكلەش تەشۋىقات تەربىيىسى پائالىيتىگە ئورگانىك بىرلەشتۈرۈپ، كۆپ خىل شەكىللەردىكى پائالىيەتلەرنى ۋاستە قىلىپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيىسىنىڭ قويۇق كەيپىياتىنى بەرپا قىلىپ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى بويىچە مەركەزلىك تەربىيىلەش پائالىيتىدە ئەمەلىي ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرۈشكە كاپالەتلىك قىلىمىز. «5بىر» پائالىيتىنى ئەستايىدىل ياخشى ئىلىپ بارىمىز، كونكېرىت ۋاقتىنى ۋە كونكېرىت ئادەمنى مەسئۇل قىلىپ ئەمەلىي ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن تىرىشىمىز. «مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى»، «ۋەتەنگە بەخىت تىلەش» ئاساسىي تىمىسىدىكى ئىنقىلابىي ناخشا ئوقۇش ۋە خور ئوقۇش مۇسابىقىسىنى ياخشى تەشكىللەپ، 8-ئاينىڭ ئوتتۇرىلىرىدىن 10-ئاينىڭ ئاخرىغىچە بارىلىق ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا «مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى»، «ۋەتەنگە بەخىت تىلەش» ئاساسىي تىمىسىدىكى ئىنقىلابىي ناخشىلارنى ئۆگىتىپ، ھەر بىر ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچى 5دىن ئىنقىلابىي ناخشا ئوقۇيالايدىغان بولۇشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز، شۇنىڭ بىلەن بىرگە دۆلەت شىئېرى، ئىتتىپاق مارىشى ۋە ئەترەت شىئېرى ئوقۇشنى دائىملاشتۇرۇشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز. «دۆلىتىمىز قۇرۇلغانلىقىنىڭ 60يىللىقىغا بىغىشلانغان سوۋغا-ۋەتىنىمىنى سۆيىمەن» تىمىسىدىكى دىكلاماتسىيە مۇسابىقىسىنى ياخشى تەشكىللەيمىز، بارىلىق ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنى مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى ئەكىس ئەتتۈرىدىغان «شىنجاڭ قىزلىرى»، «پاختا تەرگۈچى قىزلار»، «دەريا»، «مۇقام بىلەن ئۆتكەن ھايات» قاتارلىق فىلىملەرنى كۆرۈشكە تەشكىللەيمىز.
13. مەكتەپ ئەخلاق تەربىيە بۆلۇمى مەسئۇل بولۇپ،ماۋسۇمدا ئىككى قېتىم مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۇچەيتىش توغرىسىدا بايراق چىقىرىش ، چۇشۇرۇش مۇراسىمدىن پايدىلىنىپ ئوقۇغۇچىلارغا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
14. مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى توغرىسىدا زىھىن سىناش مۇسابىقىسى ئۆتكۇزۇلىدۇ.
15. دەرىسكە بىرلەشتۇرۇپ مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى توغرىسىدا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
16. رادىئو ئاڭلىتىش يولغا قويۇلۇپ كۆپ خىل مەزمۇندىكى ھەرخىل پىروگىراممىلارنى ئاڭلىتىش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ مىللەتلەر ئىتتپاقلىىقىغا بولغان تونۇشى يۇقىرى كۆتۇرۇلۇپ قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتكە قارشى تۇرش ئاكتىپچانلىقى ئۆستۇرۇلىدۇ.
17. ھەرخىل تەشۋىقات ۋاستىلىرىدىن پايدىلىنىپ مىللەتلەتلەر ئىتتىپاقسىزلىقىنىڭ زىيىنى، ۋە مىللىي بۆلگۇنچۇلۇكىنىڭ جەمئىيەتكە ئىلىپ كەلگەن زىيانلىرى تۇنۇتۇلۇپ ئۇلارنىڭ جەمئىيەتتە يولۇققان مىللىي بۆلگۇنچۇلۇك ۋە قانۇنسىز دىىنىي پائالىيەتلەرنى كۆرگەن ھامان ۋاقتىدا مۇناسىۋەتلىك ئورۇنغا مەلۇم قىلىش تەشەببۇس قىلىنىدۇ.





                         مەنبەسى :  مەكتەپ خىزمىتى ئارخىبى   












baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-10-18 22:18:45|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆرۈرمەنلەر، بۇ پىلان كونا بولسىمۇ پايدىلنىش قىممىتى بوپ قالار دىگەن ئۆمۇتتە يوللاپ قويدۇم.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش