كۆرۈش: 701|ئىنكاس: 4

ئاتا-ئانىلار مەكتىۋىنىڭ دەرس تەييارلىقى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئاقئېرىق مەكتەپ.docxئاقئېرىق مەكتەپ.docxتويبولدى بازارلىق ئاقئېرىق  مەكتەپ ئاتا- ئانىلار مەكتىۋى دەرىس تەييارلىقىنىڭ كالىندارلىق پىلانى

ھەپتە        چىسلا        سائەت        ئۈتۈلدىغان دەرس مەزمۇنى        تاپشۇرۇق
        ئاي        كۈن                       
1        8        23        2        قانۇن  تۇغىرسدا ساۋات (ئاساسى قانۇن ۋە ئالاقىدار قانۇن-سىياسەتلەر)       
2        9        27        2        تۈرلۈك قانۇنلار(مەجبۇريەت مائارىپ قانۇنى،ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى،)       

3        10        25        2        نۆۋەتتكى ۋىزىيەت ۋە ۋەزىپىلەر، دۆلەت ئەھۋالى
توغىرسىدا ساۋات       
4        11        29        2        قانۇن  تۇغىرسدا ساۋات (ئاساسى قانۇن ۋە ئالاقىدار قانۇن-سىياسەتلەر)       
5        12        27        2        قانۇن  تۇغىرسدا ساۋات (ئاساسى قانۇن ۋە ئالاقىدار قانۇن-سىياسەتلەر)       
6        2        28        2        تۈرلۈك قانۇنلار(مەجبۇريەت مائارىپ قانۇنى،ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى،)       
7        3        28        2        نۆۋەتتكى ۋىزىيەت ۋە ۋەزىپىلەر، دۆلەت ئەھۋالى
توغىرسىدا ساۋات       
8        4        25        2        قانۇن  تۇغىرسدا ساۋات (ئاساسى قانۇن ۋە ئالاقىدار قانۇن-سىياسەتلەر)       
9        6        27        2        نۆۋەتتكى ۋىزىيەت ۋە ۋەزىپىلەر، دۆلەت ئەھۋالى
توغىرسىدا ساۋات       


2012-يىل12-ئايىنڭ27-كۈنى
تويبولدى بازارلىق ئاقئېرىق  مەكتەپ ئاتا- ئانىلار
مەكتىۋىنىڭ دەرىس تەييارلىقى
قانۇن  تۇغىرسدا ساۋات
دۇلىتىمىزنىڭ تۇپ قانۇنى نىمە؟ ھازىرقى ئاساسى قانۇنى قاچان ئىلان قىلىنغان؟
جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ ئاساسى قانۇنى بۇلۇپ، 1993- يىلى 3- ئاينىڭ 29- كۈنى 8- نۆۋەتلىك مەملىكەتلىك خەلق قۇرۇلتىيىنىڭ 1- سانلىق يىغىنىدا ماقۇللانغان .
جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىدە بارلىق ھۇقۇقلار كىمگە مەنسۇپ؟
__   خەلققە مەنسۇپ.
دۆلىتىمىز پۇقرالىرىنىڭ ئاساسلىق ھۇقۇقلىرى قايسىلار؟
  ‹1› باب باراۋەرلىك ھۇقۇقى  ‹2› سىياسى ھۇقۇق ۋە ئەركىنلىكى  ‹3› دىنى ئىتقات ئەركىنلىك ھۇقۇقى ‹4› جىسمانى ئەركىنلىك ھۇقۇقى  ‹5› تەنقىت،تەكلىپ بىرىش ھۇقۇقى،ئەرىز قىلىش،شىكايەت قىلىش ھۇقۇقى، پاش قىلىش ھۇقۇقى ۋە تۇلەم ئىلىش ھۇقۇقى .‹6› ئىجتىمائى ئىقتىسادى ھۇقۇقى ‹7› بىلىم ئىلىش ھۇقۇقى ۋە ئەركىنلىكى ‹8› دۆلەت ئاياللارنىڭ ھۇقۇق مەنپەتىنى قۇغدايدۇ.‹9› نىكاھ،ئائىلە ئانا-بالىلار دۆلەت تەرىپىدىن قۇغدىلىدۇ. ‹10› جۇڭگۇ مۇھاجىرلىرى،ۋەتەنگە قايىتقان مۇھاجىرلارنىڭ قانۇنى ھۇقۇق مەنپەتى دۆلەت تەرىپىدىن قۇغدىلىدۇ.
دۆلىتىمىزپۇقرالىرىنىڭ ئاساسلىق مەجبۇرىيەتلىرى قايسىلار؟
‹1› دۆلەتنىڭ بىرلىكى ۋە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قۇغداش. ‹2› «ئاساسى قانۇن»ۋە قانۇنلارغا ئەمەل قىلىش ،دۆلەت مەخپىيەتلىكىنى ساقلاش،ئۇمۇمنىڭ مال-مۇلىكىنى ئاسراش،ئەمگەك ئىنتىزامىغا ۋە جامائەت تەرتىپىگە رىئايە قىلىش ،ئىجتىمائى ئەخلاققا ھۆرمەت قىلىش ‹3› ۋەتەننىڭ خەۋىپسىزلىكىنى ،شان شۆھرىتىنى ۋە مەنپەتىنى قۇغداش. ‹4› قانۇن بۇيىنچە ھەربىي مەجبۇرىيەت ئۇتەش ۋە خەلىق ئەسكەرلىرى تەشكىلاتىغا قاتنىشىش ،‹5› ئەمگەك قىلىش مەجبۇرىيىتى، بىلىم ئىلىش مەجبۇرىيىتى ،ئەر-خۇتۇن ئىككى تەرەپنىڭ پىلانلىق تۇغۇتنى يۇلغا قۇيۇش مەجبۇرىيىتى ، ئاتا-ئانىلارنىڭ قۇرامىغا يەتمىگەن پەرزەنىتلەرنى بىقىش مەجبۇرىيىتى، قۇرامىغا يەتكەن پەرزەنىتلەرنىڭ ئاتا-ئانىسىنىڭ ھالىدىن خەۋەر ئىلىش ۋە ئۇلارغا يار يۇلەك بۇلۇش مەجبۇرىيىتى.
ئىلىمىز قانۇنىدا قايسى قىلمىشلار دۆلەت ھاكىمىيىتىنى ئاغدۇرۇش جىنايىتى دەپ بەلگىلەنگەن؟
  دۆلەت ھاكىمىيىتىگە ئاغدۇرمىچىلىق قىلىش ،سۇتسىيالىزىم تۇزۇمىنى ئاغدۇرۇشقا ئۇرۇنۇش، تەشكىللەش، پىلانلاش، يۇلغا قۇيۇش قىلمىشلىرىنى كۆرسىتىدۇ.
ئىلىمىز قانۇنىدا قايسى قىلمىشلار دۆلەتنى پارچىلاشقا قۇترىتىش جىنايىتى ھىسابلىنىدۇ؟
ئاممىنى قۇترىتىپ  دۆلەتنى پارچىلاشقا ،ۋەتەنىڭ بىرلىكىنى پارچىلاشقا، بۇزغۇنچىلىق قىلىشقا قۇترىتىش جىنايىتىنى كۆرسىتىدۇ.
مائارىپ قانۇنى قاچان ماقۇللاندى؟
1995-يىلى 3-ئايدا 8-نۇۋەتلىك مەملىكەتلىك خەلق قۇرۇلتىينىڭ 3-سانلىق يىغىندا ماقۇللاندى.
دۆلىتمىزنىڭ مائارىپ فاڭجىنى نىمە؟
مائارىپنى سۇتسىيالسىتىك زامانۋىلاشتۇرۇش ئۇچۇن خىزمەت قىلدۇرۇش، ئىشلەپچىقرىش ئەمگگى بىلەن زىچ بىرلەشتۇرۇپ، ئەخلاقى، ئەقلى، جىسمانى، جەھەتتىن ئەتراپلىق يىتىلگەن سۇتسىيالزىم ئىشلىرنىڭ قۇرغۇچلىرى ۋە ئىز باسارلىرنى تەربىيلەپ يىتىشتۇرۇشتىن ئىبارەت





2014-يىل 2-ئاينىڭ82-كۈنى
تويبولدى بازارلىق ئاقئېرىق  مەكتەپ ئاتا- ئانىلار
مەكتىۋىنىڭ دەرىس تەييارلىقى
تۈرلۈك قانۇنلار
مەجبىۇريەت مائارىپى دىگەن نىمە ؟
قانۇن بەلگلىمىلىرىگە ئاساسەن ئۇقۇش يىشىدىكى باللارۋە ئۇسمۇرلەر چۇقۇم قۇبۇل قىلىدىغان، دۇلەت ،جەمىيەت ،مەكىتەپ ،ئائىللەر چۇقۇم كاپالەتلىك قىلىدىغان مىللى مائارپ. مەجبۇرىيەت مائارىپ قانۇنى قاچان يۇلغا قۇيۇلغان ؟ قانچە ماددا ؟
1986-يىلى 4-ئاينىڭ 1-كۇنى  6-نۇۋەتللىك خەلىق قۇرۇلتي 4-يىغنىدا ماقۇللنىپ 1986-يىلى7-ئاينىڭ1-كۇندىن باشلاپ يۇلغا قۇيۇلغان. جەمىئى18 ماددا. مەجبۇرىيەت مائارپ قانداق ئالاھىدلىكە ئىگە ؟
1. مەجبۇرلاش  2.ئۇمۇملۇق  3.ھەققىى بۇلۇش
مەجبۇرىيەت مائارپنى قۇبۇل قىلغان ئۇقۇغۇچىلار قايىسى مەجبۇريەتنى ئادا قىلىشى كىرەك ؟
1.ئۇز ۋاقتىدا مەكتەپكە كىرىش مەجبىۇريىتنى ئاڭلىق ئادا قىلىش . تەربىلەنگۇچىلەر بەھىرىمان بۇلۇشىققا تىگشلىك ھۇقۇقىلار قايىسى ؟
1.تەربىلەنگۇچلەر مەكىتەپىكە كىرىش ،يۇقىرىلاپ ئۇقۇش ،خىزمەتكە ئۇرۇنلىشىش ھۇقۇقىغا ئىگە . 2.تەلىم تەربىيە ئۇقۇتۇش پىلانىدىكى ھەرخىل پائالىيەتلەرىگە قاتنىشىش ،ئۇقۇتۇش ئەسلەھللىرى كىتاپ ماتىرياللارنى ئىشلىتىش ھۇقۇقى
3.بەلگلىمە بۇيىچە ئۇقۇش مۇكاپات پۇلى ،قەرىز پۇل ،ياردە پۇلغا ئىرىششىكە ھۇقۇقلىق
4.ئۇقۇش نەتىجىسى ۋە ئەخلەقتا ئادىل باھاىغا ئىرىشش مۇناسىپ ئۇقۇش گۇۋاھنامىسى ،ئىلمى ئۇنۋان گۇۋاھنامىسى  ئىلىشققا ھۇقۇقلۇق
5.مەكتەپ بەرگەن جازاىغا قايىل بۇلمىسا ئالاقىدار تارماقللارىغا ئەرىز قىلشىقا ھۇقۇقلىق . ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى قاچان يۇلغا قۇيۇلغان ؟قانچچەباپ قانچچە ماددا؟
ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى1993-يىلى 10ئاينىڭ1 3-كۈنى 8.نۇۋەتللىك خەلىق قۇرۇلتيي 4-يىغنىدا ماقۇللنىپ 1994-يىلى 7ئاينىڭ1 -كۇندىن  باشلاپ  يۇلغا  قۇيۇلغان   9باب .43ماددا.
ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى قايسى خىل ھۇقۇقلاردىن بەھىرىمان بۇلىدۇ
1›.تەلىم –تەربىيە ئىلىپ بىرىش ،ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى ۋە تەدبىرلەرنى قانات يايدۇرۇش
2›ئۇقۇغۇچلارنىڭ يىتلىشىگە ۋە ئۇگنىشىكە ،ئەخلاقى تەربىيىسىگە يىتەكچىلىك قىلىش ئەخلاقى ۋە ئۇگنىشنى باھالاپ بىكىتىش ،ئىش ھەققنى ۋاقتىدا ئىلىش . 3›قىشلىق ۋە يازلىق تەتىل مەزگلىدە ئىش ھەققى ئىلىپ دەم ئىلىشتىن بەھرىمان بۇلۇش       ئۇقۇتقۇچلار قايسى مەجبۇريەتلەرنى ئادا قىلىش كىرەك ؟
1.ئاساسى قانۇن ۋە قانۇنلارىغا كەسپى ئەخلاققا رىئايە قىلىپ باشقىلارىغا ئۇلگە بۇلۇش
2.مائارىپ فاڭجنى ئىزچىلاشىتۇرۇش
3.قائىدە – تۇزۇملەرگە رىئايە قىلىش .مەكتەپنىڭ ئۇقۇتۇش پىلانى ئىجىرا قىلىش. 4. ئۇقۇتقۇچى تەكلىپ قىلىشنى ئادا قىلش ،تەلىم – تەربىيە ۋەزىپسىنى ئادا قىلىش
5.ئۇقۇغۇچىلارىغا ۋەتەنپەرۋەرلىك ،مىللەتلەر ئىتپاقىلىقى ،قانۇن –تۇزۇم ئەخلاق ،مەدەنىيەت پەن تىخنىكا تەربىيەسى ئىلىپ بىرىش
6.ئۇقۇغۇچلارىغا كۇڭۇل بۇلۇش، ئاسىراش ،كىشىلىك قەدىر –قىممەتنى ھۆرمەتلەپ ئەخلاقى زىھىنى كۈچى بەدەن سۈپتى جەھەتلەردىن ئەتراپلىق تەرەققى قىلىشنى ئىلگىرى سۈرۈش .
7.ئۇقۇغۇچىلارىغا زىيانلىق قانۇنىغا خىلاپ ھەرىكەتلەرنى چەكىلەش قارىشى تۇرۇش .

2014-يىل3-ئايىنڭ28-كۈنى
مەكتەپ ئاتا- ئانىلار
مەكتىۋىنىڭ دەرىس تەييارلىقى
نۆۋەتتكى دۆلەت ئىچىدىكى ۋەزىيەتلەر
دۆلىتمىز 2008-يىلى 8-ئاينىڭ 8-كۈنى دۇنيا ئولمپىك تەنھەركەت مۇسابقسنى ۋەتنىمزنىڭ پايتەختى بىيجڭدا ئۆتكۈزۈشنى باشلايدۇ.  مۇقەددەس ئولىمپىكنىڭ مەشئلى  نۇرغۇنلىغان دۆلەتلەردە ئۆز-ئارا يەتكۈزلۈپ، پۈتۈن دۇنيا خەلقنىڭ تىنچلقنى، دوستانلىقنى، ساغلاملقنى سۈيىدىغان ئارزۇسىنى ئەكىس ئەتتۈرۈپ بەردى. جۈمىلدىن، ئاپتۇنۇم رايۇنىمز تەۋەسىدىمۇ  ئۈرۈمچى،  كورلا، قەشقەر قاتارلىق ئۈچ ۋىلايەت شەھەر قاتارلىق رايۇنلاردا يەتكۈزۈلدۇ. پۈتۈن مەملكەتتكى ھەر مىللەت خەلقى چەكسىز قاينام-تاشقىنلققا چۈمگەن مۇشۇنداق بىر پەيتتە  بىر قىسىم قانۇنسز تىرورچى ئونسۇرلار يەنلا  بۆلگۈنچلىك، پاراكەندىچلىك قىلىپ، ئىناق – ئتتپاق كەيپياتقا بۇزغۇنىچىلق قىلشقا ئۇرۇنماقتا. 3-ئاينىڭ 14-كۈنى شىزاڭنىڭ لاسا شەھىرىدە ئۇرۇش،چىقش، بۇلاش، ئوت قۇيۇش ۋەقەسى يۈز بىرىپ دۆلەت ئىچدىكى قانۇنسىز ئونسۇرلارنىڭ ئۈزلكسىز تۈردە چەتئەل تاجاۋۇزچى كۈچلىرى بىلەن تىل بىركتۈرۈپ ۋەتەننى پارچىلاشقا ئۇرۇندىغان ئەكسىيەتىچل ماھيتى  پاش قىلندى.  بۇ قتىمقى ۋەقە پۈتۈن جۇڭخۇا مىللەتلىرىدىن  ھۇشيارلىقنى تىخمۇ ئۆستۈرۈپ، بىر نىيەت-بىر مەقسەتتە ۋەتەننىڭ بىرلگنى، مىللەتلەر ئىتتپاقلغنى قوغداش، قىلچمۇ بىخەستلىك قىلماسلقنى، بيجىڭ ئولمپىك تەنھەركەت يىغننىڭ ئوڭۇشلۇق ئىچلش غەلبسنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن ئۆزلكسىز تىرشش لازىملغنى  ئەسكەرتتى. ئۇنىڭدىن باشقا يەنە 5-ئاينىڭ 12-كۈنى  دۆلتمىزنىڭ سىچۈەن ئۆلكسى ۋىنچۈەن ناھيسدە 8بال يەر تەۋرەش ئاپتى يۈز بىرىپ 40مڭدىن ئارتۇق ئادەم جىندىن ئايىرلدى، 200مڭدىن كۆپ ئادەم يارلاندى، 30مڭدىن كۆپرەك ئادەم يۇقاپ كەتتى.  بۇ قىتمقى يەر تەۋرەش ئاپتنىڭ ئىقتسادى زىينى ناھايتى ئىغىر بۇلۇپ، ئىلمىز تارىخدا 1976-يىلدىن كىينكى 32يىل جەريانىدا ئەڭ ئىغىر تەبئى ئاپەت بۇلۇپ ھىسابلندۇ. يەر تەۋرىگەنلىك خەۋرى تارقالغاندىن كىين  پۈتۈن مەملكەتتكى ھەر مللەت خەلىق ،  چەتئەلللەردىكى مۇھاجىرلار  ئارقا-ئارقىدىن ئۆزلرنىڭ تىگشلىك بۇرچنى ئادا قىلىپ، ئىنسانپەرۋەرلىك رۇلنى جارى قىلدۇرۇپ، ئاپەت رايۇندىكى خەلىق ئۈچۈن ئۈزنىڭ ئىللغلقنى يەتكۈزدى. ھەر مىللەت خەلقى  چەكسىز مىھىرىبانلىق  ۋە مىھىر-مۇھەببەت بىلەن، ‹ بىر تەرەپ قىينچلققا ئۇچىرسا ھەممە تەرەپ تەڭ ياردەم قىلش› تەك جۇڭخۇا مىللەتلرنىڭ  ئۇزاقتىن بۇيان داۋاملاشتۇرۇپ كىلۋاتقان ئىسل ئەنئەنسنى تۇلۇق جارى قىلدۇرۇپ  نۇرغۇنلىغان پۇل ۋە ماللارنى بەس-بەستە  ئاپەت رايۇندىكى خەلققە ئىئانە قىلدى. ئاپەت رايۇندىمۇ نۇرغۇنلغان كىشنى تەسىرلەندۈرىدىغان  ھىكايلەر، خەلقنى ئاپەتتىن قۇتقۇزۇش ئۈچۈن كىچە-كۈندۈز  جان كۆيدۈرۈپ ئىشلەۋاتقان  باتۇرلار ۋە قەھىرىمانلار ئارقا-ئارقىدىن مەيدانغا كەلدى.  شۇڭا، ھەممەيلەن بىر نيەت-بىر مەقسەتتە ئاپەت رايۇندىكى خەلققە ئۈزىمزنىڭ  ئازراق بولسمۇ  ئىللقلىغمزنى يەتكۈزەيلى، ئۇلارغا ياردەم قۇلىمزنى سۇنايلى!











2014-يىل4-ئايىنڭ25-كۈنى
تويبولدى بازارلىق ئاقئېرىق  مەكتەپ ئاتا- ئانىلار
مەكتىۋىنىڭ دەرىس تەييارلىقى
قانۇن  تۇغىرسدا ساۋات
دۆلىتىمىزپۇقرالىرىنىڭ ئاساسلىق مەجبۇرىيەتلىرى قايسىلار؟
‹1› دۆلەتنىڭ بىرلىكى ۋە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قۇغداش. ‹2› «ئاساسى قانۇن»ۋە قانۇنلارغا ئەمەل قىلىش ،دۆلەت مەخپىيەتلىكىنى ساقلاش،ئۇمۇمنىڭ مال-مۇلىكىنى ئاسراش،ئەمگەك ئىنتىزامىغا ۋە جامائەت تەرتىپىگە رىئايە قىلىش ،ئىجتىمائى ئەخلاققا ھۆرمەت قىلىش ‹3› ۋەتەننىڭ خەۋىپسىزلىكىنى ،شان شۆھرىتىنى ۋە مەنپەتىنى قۇغداش. ‹4› قانۇن بۇيىنچە ھەربىي مەجبۇرىيەت ئۇتەش ۋە خەلىق ئەسكەرلىرى تەشكىلاتىغا قاتنىشىش ،‹5› ئەمگەك قىلىش مەجبۇرىيىتى، بىلىم ئىلىش مەجبۇرىيىتى ،ئەر-خۇتۇن ئىككى تەرەپنىڭ پىلانلىق تۇغۇتنى يۇلغا قۇيۇش مەجبۇرىيىتى ، ئاتا-ئانىلارنىڭ قۇرامىغا يەتمىگەن پەرزەنىتلەرنى بىقىش مەجبۇرىيىتى، قۇرامىغا يەتكەن پەرزەنىتلەرنىڭ ئاتا-ئانىسىنىڭ ھالىدىن خەۋەر ئىلىش ۋە ئۇلارغا يار يۇلەك بۇلۇش مەجبۇرىيىتى.
ئىلىمىز قانۇنىدا قايسى قىلمىشلار دۆلەت ھاكىمىيىتىنى ئاغدۇرۇش جىنايىتى دەپ بەلگىلەنگەن؟
  دۆلەت ھاكىمىيىتىگە ئاغدۇرمىچىلىق قىلىش ،سۇتسىيالىزىم تۇزۇمىنى ئاغدۇرۇشقا ئۇرۇنۇش، تەشكىللەش، پىلانلاش، يۇلغا قۇيۇش قىلمىشلىرىنى كۆرسىتىدۇ.
ئىلىمىز قانۇنىدا قايسى قىلمىشلار دۆلەتنى پارچىلاشقا قۇترىتىش جىنايىتى ھىسابلىنىدۇ؟
ئاممىنى قۇترىتىپ  دۆلەتنى پارچىلاشقا ،ۋەتەنىڭ بىرلىكىنى پارچىلاشقا، بۇزغۇنچىلىق قىلىشقا قۇترىتىش جىنايىتىنى كۆرسىتىدۇ.
مائارىپ قانۇنى قاچان ماقۇللاندى؟
1995-يىلى 3-ئايدا 8-نۇۋەتلىك مەملىكەتلىك خەلق قۇرۇلتىينىڭ 3-سانلىق يىغىندا ماقۇللاندى.
دۆلىتمىزنىڭ مائارىپ فاڭجىنى نىمە؟
مائارىپنى سۇتسىيالسىتىك زامانۋىلاشتۇرۇش ئۇچۇن خىزمەت قىلدۇرۇش، ئىشلەپچىقرىش ئەمگگى بىلەن زىچ بىرلەشتۇرۇپ، ئەخلاقى، ئەقلى، جىسمانى، جەھەتتىن ئەتراپلىق يىتىلگەن سۇتسىيالزىم ئىشلىرنىڭ قۇرغۇچلىرى ۋە ئىز باسارلىرنى تەربىيلەپ يىتىشتۇرۇشتىن ئىبارەت
ھۇقۇقلىق . ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى قاچان يۇلغا قۇيۇلغان ؟قانچچەباپ قانچچە ماددا؟
ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى1993-يىلى 10ئاينىڭ1 3-كۈنى 8.نۇۋەتللىك خەلىق قۇرۇلتيي 4-يىغنىدا ماقۇللنىپ 1994-يىلى 7ئاينىڭ1 -كۇندىن  باشلاپ  يۇلغا  قۇيۇلغان   9باب .43ماددا.
ئۇقۇتقۇچلار قانۇنى قايسى خىل ھۇقۇقلاردىن بەھىرىمان بۇلىدۇ
1›.تەلىم –تەربىيە ئىلىپ بىرىش ،ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى ۋە تەدبىرلەرنى قانات يايدۇرۇش
2›ئۇقۇغۇچلارنىڭ يىتلىشىگە ۋە ئۇگنىشىكە ،ئەخلاقى تەربىيىسىگە يىتەكچىلىك قىلىش ئەخلاقى ۋە ئۇگنىشنى باھالاپ بىكىتىش ،ئىش ھەققنى ۋاقتىدا ئىلىش . 3›قىشلىق ۋە يازلىق تەتىل مەزگلىدە ئىش ھەققى ئىلىپ دەم ئىلىشتىن بەھرىمان بۇلۇش       ئۇقۇتقۇچلار قايسى مەجبۇريەتلەرنى ئادا قىلىش كىرەك ؟



baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-6-13 14:36:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تەييارلانغان تەييارلىقكەن  ، قاپا تارتىپسىز ، رەھمەت سىزگە .
ۋاقتى: 2014-6-14 01:42:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىرىيال يوللاپسىز، ئەمما ماتىرىيالنىڭ خەت ئىملاسىدا ئازراق مەسىلە باركەن، تەھرىرلەپ قويغايسىز.
ۋاقتى: 2014-6-14 13:17:21|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىريال يوللاپسىز رەخمەت سىزگە
ۋاقتى: 2015-3-17 17:21:04|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئائىلە باشلىقى مەكتىۋىنىڭ باشقا ماتىرياللىرى بولسڭمۇ يوللاپ قۇياسىز
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش