كۆرۈش: 849|ئىنكاس: 3

2-ماۋسۇملۇق باسقۇچلۇق ئىمتىھان سۇئاللېرى

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
2-ماۋسۇملۇق باسقۇچلۇق ئىمتىھان (سۇئاللېرى پايدىلانغايسىلەر)
باشلانغۇچ مەكتەپ 4-سىنپ تىل ئەدەبىياتتىن باسقۇچلۇق ئىمتىھان سۇئالى

1-سۇئال: بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇڭ.(13*2=26)
1) باغراش كۈلى شىمالدا(        )،شەرقتە(      )،جەنۇپتا(        )ئېتىكىنى سۈيۈپ،پۈتۈنسۈرۈك(     )ئويمانلىقىنى قۇچاقلاپ،(        )ئىتەك يېيىپ ياتىدۇ.2)ئىسىملار جۈملىدە (       )ياكى(         )شەكلىدە كىلىپ،شۇ ئىسىم ئىپادىلىگەن (        )نىڭ سان جەھەتتىن (             )ئىكەنلىكىنى ئىپادىلەيدۇ.3)سادىر پالۋان (      )-يىلى غولجاناھىيسىدە تۇغۇلۇپ،(      )-يىلى ۋاپات بولغان،ئۇ ئۇيغۇر خەلقىنىڭ داڭلىق (       )ۋە(       )دۇر.
(6*2=12) 2-سۇئال: (1)تۇۋەندىكى سۆزلەرنىڭ يېقىن مەنىلىك سۈزىنى يېزىڭ
بىلجىرلاش:                               تەۋە بۇلۇش:                             خارابە:
ئىلغا قىلىش:                            ئىنكاس قايتۇرۇش:                         مەھرۇم بۇلۇش:
(2) تۇۋەندىكى سۆزلەرنىڭ قارمۇ-قارشى مەنىلىك سۈزىنى يېزىڭ(6*2=12)
پايانسىز:                             مەززىلىك:                                 ناتۇنۇش:
مۇلايىم:                             ئاستا:                                     يۈرەكلىك:
(3) تۇۋەندىكى سۆزلەردىن پايدىلىنىپ سۆز بىرىكمىسى تۈزۈڭ(3*2=6)
مەردانە:                          بىرلەشكەن:                                گۈزەل:
(4) تۇۋەندىكى سۆزلەردىن پايدىلىنىپ جۈملە تۈزۈڭ
تاپاۋەت قىلىش:
تەتقىق قىلىپ:
........................بەس –بەس بىلەن.....................................
ئەگەر.......................بولمىغان بولسا.....................................
3-سۇئال:تۇۋەندىكى سۆزلەرنى ئۈچ شەخسنىڭ بىرلىك كۆپلۈك قۇشۇمچىلېرى بىلەن تۇرلەڭ(2*9=18)
ۋەتەن:
بىلىم:
4-سۇئال: دەسلىپىدە رۇستەمنى ئۈزىگە يېقىن يۇلاتمىغان ‹‹مەن›› ئاخىرىدا نىمە ئۈچۈن رۇستەمنىڭ پىشانىسىگە سۈيۈپ ئۇزىتىپ قۇيىدۇ؟(10)


باشلانغۇچ مەكتەپ 6-يىللىقلارنىڭ ماتىماتىكا باسقۇچلۇق ئىمتىھان سۇئالى
ئىسمى                                                         نۇمۇرى
1-        سۇئال: بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇڭ(33=11×3)
1) مەنپىي سانلارنىڭ ھەممىسى  0 نىڭ (          ) تەرىپىدە بۇلۇپ،ئۇلار 0 دىن (         )،مۇسبەت سان بولسا 0 دىن (        ) بۇلىدۇ. شۇڭا،مەنپىي سانلارنىڭ ھەممىسى مۇسبەت سانلاردىن (         ).  2)تاناسىپ تۈزىدىغان تۆت سان تاناسىپنىڭ (              ) دىيىلىدۇ.ئىككى چەتتىكى ئىككى ئەزا تاناسىپنىڭ (                     ) دىيىلىدۇ.ئوتتۇرىدىكى ئىككى ئەزا تاناسىپنىڭ (                     ) دىيىلىدۇ.3) كۇنۇسنىڭ ئاساسى (             ) شەكلىدە بۇلۇپ،يان سىرتى(          ) بۇلىدۇ.4)(                          ) بىلەن (                                   ) نىڭ نىسبىتى مۇشۇ خەرىتىنىڭ ماسىشتابى دىيىلىدۇ.
2-سۇئال: توغرا-خاتاغا ھۈكۈم قىلىڭ. (15=5×3)
1) كۇنۇسنىڭ ھەجمى سىلىندىر ھەجمىنىڭ 3/1 ىگە تەڭ.(           ). 2) سىلىندىرنىڭ ھەجمى ئاساسى ۋە ئىگىزلىكى ئۇنىڭكىگە تەڭ بولغان كۇنۇسنىڭ ھەجمىدىن چوڭ(         ).3) سىلىدىرنىڭ ھەجمى كۇنۇس ھەجمىنىڭ 3ھەسسىسىگە تەڭ.(             )
3-سۇئال: تۇۋەندىكى تاناسىپنى يىشىڭ(32=8×4)
(1 x : 8 = 0.8 : 4                                2)  


3)                                       4)
4-سۇئال: سىلىندىر شەكىللىك بىر ياغاچ ماتىريالىنىڭ ئاساسىنىڭ يۈزى  75، ئۇزۇنلۇقى cm90 كەلسە ،ئۇنىڭ ھەجمىنى تېپىڭ؟ (20)

تۇلۇقسىز 7-يىللىق سىنىپنىڭ ماتىماتكا باسقۇچلۇق ئىمتىھان سۇئالى
ئىسىم –فاملىسى:                                       نۇمۇرى:                     
سۇئال :بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇڭ -1
1)ئىككى پاراللېل سىزىقنى ئۈچىنىچى بىرتۈزسىزىق كىسىپ ئۆتكەندە،بىرخىل ئۇرۇنلۇق بۇلۇڭلارئۆزئارا (        )،ئىچكى ئالماش بۇلۇڭلارئۆزئارا(        )،ئىچكى بىرياقلىق بۇلۇڭلار ئۆزئارا(                     )بۇلىدۇ. 2)تەكشىلىكتىكى تىك بۇلۇڭلۇق كوئوردىنات سېستىمىسىدا بىرىنچى چارەكتە ئابسىسانىڭ ئالامىتى(          )ئۇردېناتىنىڭ ئالامىتى(                )بۇلىدۇ.                        
2-سۇئال:توغرا خاتالىقىغاھۈكۈم قىلىڭ.
1)قارىمۇقارشى چۇققىلىق بۇلۇڭلار ئۆزئارا تەڭ بۇلىدۇ(       ). 2)تىك كىسىك ئەڭ ئۇزۇن بۇلىدۇ(        ). 3) تەكشىلىكتىكى تىك بۇلۇڭلۇق كوئوردىنات سېستىمىسىداyئوق ئوردىنات ئۇقى دىيلىدۇ.(       )
4)ئۈچبۇلۇڭنىڭ مۇقىملىقى كەڭ قوللىنىلىدۇ.(         ). 5) ئۈچبۇلۇڭنىڭ ئىككى تەرىپىنىڭ يىغىندىسى ئۈچىنچى تەرىپىدىن چۇڭ بۇلىدۇ(        ).
3-توغرا جاۋاپنى تاللاڭ.
1)بىرنوقتا ئارقىلىق بېرىلگەن تۈزسىزىققا (          )تىك سىزىق ئۆتكۈزۈشكە بۇلىدۇ.     A:بىرلا     B:ئىككى        C:ئۈچ
2) نۇقتىنىڭ كوئۇردىناتى(4-،3)بولساAنوقتا(    )چارەكتەياتىدۇ. A:بىرىنچى     B:ئىككىنچى    C:ئۈچىنچى    D:تۆتىنچى
3)تۈۋەندىكى شەكىللەردىن مۇقىملىققائىگەبولغىنى(    ). A:كۋادرات     B:تىك تۆتبۇلۇڭ    C:تىك بۇلۇڭلۇق ئۈچبۇلۇڭ    D:پاراللېل تۆت تەرەپلىك.
4)ئۈچبۇلۇڭنىڭ ئىچكى بۇلۇڭلىرىنىڭ يىغىندىسى (      ). A:  90  B:   180    C:    360
4-سۇئال: تەكشىلىكتىكى تىك بۇلۇڭلۇق كوئوردىنات سېستىمىسىدا تۈۋەندىكى نوقتىلارنى تەسۋىرلەڭ
A (-5,-3)          B(4,0)          C(-6,2)       D(5,-3)






5-سۇئال.تۆۋەندە بىرىلگەن شەكىلدىكى بۇلۇڭلارنىڭ گىرادوس سانىنى يېزىپ چىقىڭ.

باشلانغۇچ 2-يىللىقلارنىڭ 2-ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات باسقۇچلۇق ئىمتاھان سۇئالى
ئىسىم-فامىلىسى:                                       ئورۇن نۇمۇرى:
1-سۇئال  تۈۋەندىكى سۆزلەرنىڭ يېقىن مەنىسىنى يېزىڭ.        6×3=18
1)         ماھارەت-                     2) ھاياجان-                         3) ئىجاد قىلىش-
4 ) ئەل-                     5)پالۋان-                           6)تەبەسسۇم-
2-سۇئال    تۈۋەندىكى سۆزلەرنىڭ قارمۇ- قارشى مەنىسىنى يېزىڭ        6×3=18
1)ئېگىز-                     2) ئىشچان-                      3) بەختلىك-
4) ئەقىللىق-                  5)سەمىرىش-                  6) بىخەتەر-   
3-سۇئال تۈۋەندىكى سۆزلەردىن پايدىلىنىپ جۈملە تۈزۈڭ.        5×3=15
1)        ...............بەك............................بەك............................:-
2)        .......يا..........يا.........:-
3)        ...................شۇنىڭ بىلەن...........................:-
4-سۇئال تۈۋەندىكىلەرنىڭ توغرا- خاتالىقىغا ھۆكۈم قىلىڭ4×4=16
1)«ئەستايىدىل» دىگەن سۆزنىڭ مەنىسى«كۆڭۈل قۇيۇپ» دىگەن مەنىدە.(     )
2)«ئەزىمەت» دىگەن سۆزنىڭ قارمۇ- قارشى مەنىسى «قۇرقۇنچاق» دىگەنلىك بۇلىدۇ.(    )
3) ھەرقانداق جۈملىدىن كىيىن سۇراق بەلگىسى قۇيۇلىدۇ ھەم ئۇقۇغاندا جۈملىنىڭ ئاخىرىدا تاۋۇش كۈتۈرەڭگۈ ئېيتىلىدۇ.(            )
4) ئۇيغۇر دوپپىسىنىڭ پەقەت «بادام، ئۈنچە، چاچما»دىگەن ئۈچ خىلىلا بار.(    )
5- سۇئال  تۈۋەندىكى سۆزلەردىن پايدىلىنىپ جۈپ سۆز ياساڭ.        6×3=18
1)مىۋە-(           )               2) ھويلا-(            )          3) توپ-(              )
4) بارا-(           )                5) ۋاراڭ-(            )         6) ئاتا-(               )
6- سۇئال   :بىر پارچە روخسەت سوراش خېتى يېزىڭ.(15 نۇمۇر)

4-يىللىق ماتىماتىكا باسقۇچلۇق ئىمتىھان سۇئالى
        سۇئال:  بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇڭ.(20 نومۇر)
  (1)  تىرناقنى ئۆز ئىچىگە ئالمىغان ھېساپلاش ئىپادىسىدە قوشۇش،ئېلىش بار بولسا ھەممىسىنى (          )  دىن (          ) غا تەرتىپ بويىچە ھېساپلاش كېرەك .
(2)   0 نى 0 بولمىغان ھەر قانداق سانغا بۆلسە يەنىلا(           ) كېلىپ چىقىدۇ.
(3) ئىككى قوشۇلغۇچىنىڭ ئورۇنلىرىنى ئالماشتۇرساق يىغىندى (                ) . بۇ قوشۇشنىڭ ئورۇن ئالماشتۇرۇش قانۇنى دەپ ئاتىلىدۇ.
(4)   2÷(375-485) نى ھېساپلاشتا ئاۋۋال (         ) ئەمىلىنى ئاندىن (          ) ئەمىلىنى ھېساپلاش كېرەك.
(5)ئاۋۋال ئالدىكى ئىككى قۇشۇلغۇچىنى قۇشساق ياكى ئاۋۋال كەينىدىكى ئىككى قۇشۇلغۇچىنى قۇشساق يىغىندى (                ) . بۇ قوشۇشنىڭ ئورۇن گۇرۇپپلاش قانۇنى دەپ ئاتىلىدۇ.
(6) a+b =(□+□)  (7) a+b+c =□+(□+□)  (8)(20+4)×25=20×□+□×□
(9) a×b =(□×□) (10) a×b×c =□×(□×□)
2. سۇئال: تۆۋەندىكى مىساللارنى ئېغىزچە ھېساپلاڭ. (20 نومۇر)
34-8+15=       33+24-22=     24÷8×9=    24-8×2 =   63÷9×4=
30×6=    428+12=        420÷70=        63+37=        500÷10=
3. سۇئال: تۆۋەندىكى مىساللارنى ئەمەللەر تەرتىۋى بويىچە ھېساپلاڭ.(10نومۇر)
(1)42-2×6÷3       (2)(185+20)×12÷26  (3)120÷(25-5)(4) 4×50
(5) 120÷40=
4. سۇئال: تۆۋەندىكى مىساللارنى ئاددى ئۇسۇلدا ھېساپلاڭ.(15 نومۇر)
(1)425+14+186              (2)200÷4÷25      (3)25×2×4
(4)102×50               (5)267-67+33               
5.سۇئال:  مەسىلىلەرنى يېشىڭ.(15 نومۇر)
(1)مىۋە = چىۋە دۇكىنى ئالما ۋە باناننىڭ ھەر قايسىسىدىن 4 يەشىكتىن يۆتكەپ كەلدى. ئالمىنىڭ ھەر بىر يەشىكى 25 كىلوگىرام ، باناننىڭ ھەر بىر يەشىكى 20 كىلوگىرام بولسا ، جەمئى قانچى كىلوگىرام مىۋە يۆتكەپ كەلگەن؟ (5 نومۇر)
جاۋابى: .........................................................................................
2) ئالىم مۇئەللىم 36 پارچە ماقالىنى تەكشۈرمەكچى بولۇپ ، ئۇنىڭ 12 پارچىسىنى تەكشۈرۈپ بولدى . قالغان ماقالىنىڭ ھەر 8 پارچىسىنى تەكشۈرۈشكە بىر سائەت ۋاقت كەتسە ، يەنە قانچە سائەتتە تەكشۈرۈپ بولالايدۇ؟(5 نومۇر)
جاۋابى: .........................................................................................
3) يىزىدا سايلام ئۇتكۈزلىدى بۇ سايلامغا جەمئي 325 ئادەم قاتناشتى،بۇنىڭ ئىچىدە سايلامغا قۇشۇلغانلارنىڭ بىلەت سانى 276دانە، قۇشۇلمىغانلارنىڭ بىلەت سانى 24دانە، ھۇقۇقىدىن ۋازكەچكەنلەرنىڭ بىلەت ساننى تېپىڭ؟ (5 نومۇر)
جاۋابى: .........................................................................................
6.سۇئال:تۈۋەنىدىكى ئۇنلۇق كەسىرنى ئىپادىلەپ يىزىڭ؟ (20 نومۇر)
1.بەش پۈتۈن ئونىدىن سەككىز
2. بەش پۈتۈن يۈزدىن سەككىز
3    0.047                                    4.      0.13
5   70.89

باشلانغۇچ مەكتەپ 3-يىللىق باسقۇچلۇق ماتىماتىكا ئىمتىھان قەغىزى   
ئىسىم-فامىلىسى:                                   ئورۇن نۇمۇرى:
1-        سۇئال:بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇڭ24=12×2)
1) قۇياش ھەركۈنى (        ) تەرەپتىن كۆتۈرۈلۈپ (        )تەرەپكە پاتىدۇ. 2)دائىم ئىشلىتىدىغان ۋاقىت بىرلىكلىرىدىن سائەت،مىنۇت،سىكىنۇتلاردىن باشقا يەنە(      )،(      )،(    )لار بار. 3)خەرىتە ئادەتتە يوقۇرىسى شىمال،تۆۋىنى (       )،سول تەرەپ غەرب ،ئوڭ تەرەپ(        )قىلىپ سىزىلىدۇ. 4)0نى 0بولمىغان ھەرقانداق سانغا بۆلسەك، (        )بولىدۇ. 5) چۈشتىن بۇرۇن سائەت 9نى سائەت 9بىلەن ئىپادىلەيمىز، كەچ سائەت 9نى (      )بىلەن ئىپادىلەيمىز،چۈشتىن كېيىن سائەت 5نى 24سائەتلىك ۋاقىت ھېساپلاش ئۇسۇلى بويىچە ئىپادىلىسەك،(      )بولىدۇ.
6)      2800 =(      )×4                          560 =(         )×7   
2-سۇئال:    نىڭ ئىچىگە>،<،=بەلگىسىنى تولدۇرۇڭلار: (15=3×5)
3000    60×51،    3200      79×40 ،    2100     80×40 ،      2100  ،   28×70     6400    80×76
3-سۇئال: ھۆكۈم قىلىڭ: (18=6×3)
1) 8دانە 10بىلەن 5دانە 1دىن تۈزۈلگەن سان 5نىڭ 17ھەسسىسى بولىدۇ. (       )
2) 4÷64نىڭ بۆلۈنمىسىنى 20~15ئارىسىدا دەپ پەرەز قىلىشقا بولىدۇ.    (          )
3)7÷364 نىڭ بۆلۈنمىسى 3خانىلىق سان .                            (         )
4) ئىككى خانىلىق سانلارنى بىر خانىلىق سانلارغا كۆپەيتكەندە كۆپەيتمە ئىككى خانىلىق سان بولىدۇ.(       )
5)0= 0×100             (        )    ،         6)   100=0×100              (     )
4-سۇئال:ئىپادىسىنى تۈزۈپ ھېساپلاڭ؟(15=3×5)
1) 465نى 3كە بۆلسەك،بۆلۈنمە قانچە بولىدۇ؟
2)135بىلەن 249نىڭ يىغىندىسىنى 4كە بۆلگەندە بۆلۈنمە قانچە بولىدۇ؟
3) بىر ساننىڭ 6ھەسسى 468 بولسا،ئۇ ھالدا بۇ سان قانچە بولىدۇ؟
5-سۇئال: ھېساپلاڭ؟ (18=3×6)
=45×36         =89×14      =8÷7200       =3÷990         =700×30       =6÷540
6-سۇئال: مەسىلە: ئۈچىنچى يىللىقتا 120نەپەر ئوقۇغۇچى بولۇپ ھەر ئىككى ئوقۇغۇچى بىر پارتىدا ئولتۇرسا قانچە دانە پارتا كېرەك بولىدۇ؟ بۇ پارتىلارنى 4سىنپقا تەڭ قويسا،ھەر بىرسىنىپقا قانچىنى قويۇش كېرەك؟( 10نومۇر)

ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ7-يىللىق باسقۇچلۇق  تىل-ئەدەبىيات ئىمتىھان سۇئالى
1.        تاللاش سۇئالى (جەمئى 32 نۇمۇر )
(1)توۋەندىكىلەردىن ئادەتتىكى لوغەت تەركىبىگە كىرىدىغان بىر گۇررۇپپا سۆز(             )
.Aتاغ،سۇ،كۆز   .Bقۇلاق،بۈگۈن،قىش   .Cياخشى،ئەتە،مۇئەللىم         .Dئاستىرنومىيە،فىزىئولوگىيە،
(2)قاراخانىيلار دەۋرىدە ياشاپ "قۇتادغۇبىلك"تىن ئىبارەت مەشھۇر داستاننى يازغان ئۇلۇغ شائىر(            )
.Aيۇسۇپ خاس ھاجىپ          .B ئەھمەد يۈكنەكى         .C شەيخ سەئىدى          .D  ئابدىخالىق ئۇيغۇر
(3)"ئۇنىڭ كۆز ياشلىرى،يىپى ئۈزۈلگەن مارجاندەك تۆكۇلۇشكە باشلىدى"دېگەن جۇملىدە قوللىنىلغان ئىستىلىستكىلىق ۋاستە (            ).A   ئۇخشىتىش  .B  جانلاندۇرۇش   .C  سىموۋۇل     .D   تەكرارلاش
(4)مەمتىلى ئەپەندىنىڭ مائارىپ ھەركىتىنى قوزغاشتىكى سەۋەپ(             )
.Aئۆزىنى نامايەن قىلىش.B  خەلىقنى مەنىۋى قاشاڭلىق،نادانلىقتىن قۇتۇلدۇرۇش.C  خۇراپى كۇچلەرنىڭ ئەدىپىنى بىرىش    .D    مەكتەپ ئېچىپ ،تېخىمۇ كۆپ ئىقتىسىادى ئۈنۈم يارتىش
(5)تۆۋەندىكىلەردىن تەركىبىدىكى ئىدىئومنىڭ مەنىسىنى توغرا چۇشەندۇرۇپ بېرەلىگىنى(              )
.A"ئۈنى ئىچىگە چۇشۇپ كەتمەك"تۇيۇقسىز ئاۋازى چىقماي قېلىش ياكى سۆزلىگەندە ئاۋازى ئاستا-ئاستا  تۆۋەنلەپ كىتىش   .B  "تەخسىسى چېقىلماق "خۇشامەتچىنىڭ خۇشامەتچىلىكى ئاقماي ،باشقىلارنىڭ ئالدىدائوسال بولۇپ،مەقسىتى ئىشقا ئاشماي قېلىش      .C 'تىلى تۇتۇق"تىلى سۆزى ئېنىق ئەمەس،كېكەچ.D  "قارىغا كەتمەك" يامان ئادەملەرنىڭ كەينىگە كىرىپ خاتا يولدا مېڭىپ قېلىش.
(6)"ئىلىم ئەھلىلىرى قاراڭغۇدا ئادىشىپ يۇرگەنلەر ئۈچۈن يۇرۇق مەشئەلدۇر"دېگەن جۇملىدىكى كۆچمە مەنىدە كەلگەن سۆز(            )     .A ئىلىم         .B   قاراڭغۇ       .C يۇرۇق        .D  مەشئەل  
(7) ئەجدادلىرىمىز كەشىپ قىلغان بىناكارلىق قۇرۇلىشىدىن ئېغىرلىق كۆتۇرۇش ئىقتىدارى يۇقىرى،يازدا سالقىن بۇلۇشتەك ئالاھىدىلىككە ئىگە بولغان قۇرۇلۇش (   ) .A ئاپاق خۇجا مازىرى .B ئۇيغۇر مىڭئۆيلىرى     .Cزاغۇنلۇق قەدىمى قەبىرىستانلىقى   .D  تۇرپان كارىزلىرى
(8)ئاپاق خۇجا قەبرىگاھى ئىچىدە چوڭ-كىچىك بولۇپ،جەمئى(   ) .A  70 قەبرە بار      .B 46 قەبرە بار      51.C   قەبرە بار     .D 57 قەبرە بار     
2.بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ (جەمئى 16 نۇمۇر )
(1)شەخىسلەرنىڭ ئالاھىدىلىكى تەپسىلى(        )ئۇلارنىڭ (          )نى يۇرۇتقىلى بۇلىدۇ. (2)"مەرىپەت مەشئىلى ئۆچمەيدۇ"دېگەن جۇملىدە بىرسۆزدە تاۋۇشلارنىڭ (           )ھادىسىسى كۆرۇلگەن(                     )دېگەن سۆز كۆچمە مەنىدە قوللىنىلغان.
3.قىسقىچە جاۋاپ بىرىڭ ؟
(1)ئابدۇشكۇر مۇھەممەتىمىن كىم؟ئىجادىيەتلىرىدىن قايسىلارنى بىلىسىز؟ (10نۇمۇر )

(2)"مەمتىلى ئەپەندى كىم؟ئۇنىڭ مەكتەپ ئېچىش ھەركىتىگە مۇتەئەسسىپ كۈچلەرنىڭ قارشى تۇرۇشىدىكى سەۋەپ نىمە؟(10نۇمۇر)

04. (1)  تۇۋەندىكى سۆزلەرگە ئەسلى مەنا ۋە كۆچمە مەنىدە كەلتۇرۇپ جۇملە تۇزۇڭ ؟(10نۇمۇر)
(1)ئاچقۇچ  
(2)بۇلاق  
(2)تۆۋەندىكى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئىزاھلاڭ    (10نۇمۇر)
قۇم قازى (                                                   )،تەكچە(                                             )كېمىر(                                           )
ئارخىتېكتور (                                               )،قوۋزاق(                                              )،پېشىۋا(                                           )
5.يېزىقچىلىق سۇئا لى (12نۇمۇر)
  ئۆز ئەتىراپىڭىزدىكى ئەملىيەتكە تەدبىقلاپ  "ئىلتىماس" دىن بىر پارچە  يېزىڭ ؟

سۇئالنىڭ ئۆلچەملىك جاۋاپلىرى
1.تاللاش سۇئالى 1.D  2.A  3.A  4.B  5.B  6.D  7.B  8.C  9.D  10.B
2.بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇش ؛ (1) قاراخانىلار،مۇتەپەككۇر،دۆلەت ئەربابى،قۇتادغۇبىلىك
(2)        كۈزەتكەندە، خاسلىقىنى  (3)ئاجىزلىشىش،مەشئەل   (4)ئاساسى،ئادەتتىكى
3.(1) ئابدۇشكۇرمۇھەممەتئىمىن1933-يىلى ئاتۇشتا تۇغۇلغان.1995-يىلى ئۈرۈمچىدە ۋاپات بولغان.ئالىم،مۇتەپەككۇر،ۋە ئەدىپ.ئۇ ھاياتىدا 20دىن ئارتۇق كىتاپ،300پارچىگە يېقىن ئىلمى ماقالە 2000پارچىدىن ئارتۇق شېئىر يازغان
(2).قورقۇنچاقلارغا قورىقماس ،باتۇر كىشى باش بولسا ،ھەممىسى قورقماس،باتۇر بولىدۇ.
4. (1) ئىجادى جۇملە تۇزسسە بولىدۇ.
(2)ياردەمچىسىز باتۇر جەڭدە يىڭەلمەس (2)ئەقىللىق دۇشمەن ياخشى.

学校7年级汉语期中考试题
姓名:                              (满分100,时间60分钟)
1.看拼音,写汉字(8*2=16)
Ge ming jia(           ), jiao ao(           ),yan su(            ),bian mai(             )
Yi liao(                 ),teng fei(            ),ce shi(             ),hui hua(              )
2.用指定的词语完成句子(4*4=16)
1)————————————————,今夜有暴风雪。  (预报)
2)————————————————,而是艾山。          (不是)
3)他年纪轻轻的,————————————————。 (可惜)
4)事情还没有办成,————————————————。(夸)
3.连成句子(2*5=10)
1) 的      心理       有        我       感动      一种

2)预报    忽视     不能     作用     天气      我们     的

4.词语搭配(8*3=24)
袖珍(            ),(         )预报, 发布(           ),协商(             )
(           )旺盛,播送(           ),(            )建议,连声(             )
5.写出下列词语的同义词(8*3=24)
赞颂(          ),旅途(          ),指引(            ),梦想(            )
满意(          ),美好(          ),展翅(            ),高速(             )
6.写一篇反映民族团结的故事,题目自定。(要求:语句通顺,内容完整,不少于200字。

باشلانغۇچ مەكتەپ 6-يىللىقلارنىڭ تىل-ئەدەبىياتتىن 2-ماۋسۇملۇق باسقۇچلۇق ئىمتىھان سۇئالى
ئىسمى:                                                          ( ۋاقتى:60مىنۇت)
1-سۇئال: بوش ئۇرۇننى تولدۇرۇڭ
1)ئېيتىشىش ئۆلەڭلېرى شەكلىگە قاراپ(             )، (               )دەپ 2تۈرگە بۇلىنىدۇ.بۇنىڭدىن باشقا خەلق ئىچىدە يەنە (        )،(                 )،(            )ۋە(            )قا ئوخشاش ئېيتىشىشلار ئۇچرايدۇ.  2) (               )ۋە(              )تۈزۈلۈپ ،مەزمۇن جەھەتتە پەقەت ئاياغلاشقان بىرلا(           )ئىپادىلەيدىغان جۈملىلەر ئاددىي جۈملە دەپ ئاتىلىدۇ.3)ئەخمەتجان قاسىمى(         )-يىلى(    )-ئاينىڭ(    )-كۈنى غولجا شەھرىدە دۇنياغا كەلگەن،(       )-يىلى ۋاپات بولغان.
2-سۇئال:تۇۋەندىكى سۆزلەرنىڭ يېقىن مەنىسىنى يېزىڭ
جازبىلىك(                )،ئەھيا(               )،قۇتلۇق (                  )،مىللىتارىست(                  ) پاناھ(                )،مەرتىۋىلىك(             )،ئۇقچۇپ(                )،غۇبارسىز(                  )
3-سۇئال: 1) تۇۋەندىكى سۆزلەرنىڭ قارمۇ-قارشى مەنىسىنى يېزىڭ
تەرتىپلىك(                )،چۈشكۈن(               )،ساددا (                  )،جىمجىت(                )
2) تۇۋەندىكى سۆزلەردىن پايدىلىنىپ،ئاددىي جۈملىدىن بىرنى، مۇرەككەپ جۈملىدىن بىرنى تۈزۈڭ
تاساددىپىي:  ئاددىي جۈملە-
           مۇرەككەپ جۈملە-  
جەلپكار:   ئاددىي جۈملە-
           مۇرەككەپ جۈملە-
4-سۇئال:جۈملىلەر ئىپادىلىگەن مەزمۇنىنىڭ ئوخشىماسلىقىغا ئاساسەن نەچچە تۈرگە بۈلىنىدۇ؟ئۇلار قايسىلار؟ھەر بىر تۈرگە بىردىن مىسال يېزىڭ.



5-سۇئال:1)نۇرۇز بايرىمى قايسى ۋاقىتتا ئۆتكۈزۈلىدۇ؟ نىمە ئۈچۈن؟


2)نىمە ئۈچۈن تاجىك مىللىتى‹‹قۇياشقا يېقىن كىشىلەر››،‹‹بۇلۇت ئۈستىدىكى ئادەملەر››دەپ تەرىپلىنىدۇ؟



学校4年级汉语期中考试题
  姓名:                         (满分100,时间60分钟)
1.读拼音,写汉字(6*4=24)
Zhao gu (          ),cheng hu (          ) ,zhan fang(            )
Zhui gan(          ),fan guang(          ),xing dong(           )
2.选词填空(4*4=16)
1)你去书店时,——————帮我买本书。  (顺便, 随便)
2)这个办法————————有用。           (突然, 果然)
3)同学们健康快乐地——————————。 (成长, 长成)
4)艾力的话使我们很受——————————。(鼓励,鼓舞)
3.比一比,再组词(6*3=18)
请 (         )     吨(          )      摸(            )
情 (         )     顿(          )      模(            )
4.用下面的词语,造句(4*7=28)
1)成长:
2)后悔:
3)帮忙:
4)不如:
5.1)你喜欢那一位老师?为什么?(7)


2)假设你给妈妈写信,你打算写些什么?(7)


باشلانغۇچ مەكتەپ 1-يىللىقلارنىڭ تىل-ئەدىبىيات باسقۇچلۇق ئىمتھان سۇئالى
、ئىسمى:
1.سۇئال:بۇش ئۇرۇننى تۇلدۇرۇڭ.(10*2=20)
1)باھار يامغۇرى(             )تالاش-تارتىشلىرىنى(              )كۈلۈپ كەتتى. 2) ئېيىقچاق(            ) بىلەن (             ) بىر-بىرلەپ (             ) باشلىدى. 3)دادام (       ) كۇمپيۇتېر (         ) بۇلۇپ قاپتۇ.4)مەن بۇۋامغا (          )ئىشلارنى قىلىپ بىرىمەن.5)‹‹مېھرىبانلىق››دىگەن سۆز (          )ھەرپ،(        )بۇغۇمدىن تۈزۈلگەن.
2-سۇئال: تۇۋەندىكى سۆزلەرنى بۇغۇملارغا ئاجرىتىپ يېزىڭ(4*4=16)
يازالماسلىقىمدىكى:-
يېشىللىشىپ:-
كۆرۈنىدىكەن:-
مەسلىھەتلىشەي:-
3-سۇئال: تۇۋەندىكى  شەكىللەر بۇيىچە جۈملە تۈزۈڭ(4*4=16)
........................ شۇنچە..........................،شۇنچە........................
........ھەم...................................ھەم......................................
..................بەزىلېرى.........................، بەزىلېرى..............................
........ھېلى...................................ھېلى...................................
4-سۇئال: تۇۋەندىكى سۆزلەرنىڭ قارمۇ-قارشى مەنىسىنى يېزىڭ(8*3=24)
ئاق:-(         )،  پەس:-(             )، تۆۋەن:-(               )، ھۆل:-(                )
چاپسان:-(              )،  راست:-(             )،خام:-(           )، باي:-(           )
5-سۇئال:1) ئاي دەسلەپتە نىمە ئۈچۈن قۇياش بۇۋاينى ئىزدىمەكچى بولدى؟(10)




2)بۇ ماۋسۇمدا ئۆتۈلگەن دەرسسلەرنىڭ نامىنى يېزىپ بېقىڭ.(14)

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-4-24 14:52:14|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قاراقاش بۇرادەر بولسا بۇ سۇئاللانى بىر ھۆججەت قىسقۇچقا توپلاپ پىرىسلاپ ھۆججەت چىقىرىش ئورنىدىن يوللىغان بولسىڭىز جاپاكەشلەرنىڭ ئىشلىتىشىگە بەك قۇلاي بولغان بۇلاتتى.
بۇ تېمىنى كۆرۈڭ: /bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=6113
ۋاقتى: 2014-4-24 21:11:57|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تىمىنى قانداق چۈشۈرىمەن ؟چۈشۈرۈش ئادرىسى قېنى ؟
ۋاقتى: 2015-1-12 21:03:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يىللىق ئايرىمىسى ،پەن تۈرى بۇيىچە رەتلەنگەن بولسا زە   ئىزدەشكىمۇ ، چۈشۈرۈپ پايدىلنىشقىمۇ  قۇلاي بۇلار ئىكەن ،بۇنىمۇ چۇقۇم ئويلىشىپ كۈرىسىزغۇ  دەيمەن .
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش