| بۇ يازمىنى ئاخىرىدا نەركىزە تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-3-26 19:49
دەرستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدا دەرستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى ھەر دائىم ئۇچراتقىلى بولىدۇ. بۇنداق ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا ئوقۇتقۇچىلار، بولۇپمۇ سىنىپ مۇدىرى بۇ خىل ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا ئىلھام بېرىشى، كۆڭۈل بۆلۈشى، يېتەكلىشى، ياردەم بېرىشى كېرەك.
.
سىنىپ مۇدىرى بىر سىنىپتىكى بارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىجەز – خاراكتېرى، ئائىلە ئەھۋالى، پىسخىك ئالاھىدىلىكلىرىنى چۈشىنىپ، بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا باراۋەر مۇئامىلە قىلىشى، دەرستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى چەتكە قاقماستىن ئۇلارنىڭ قىسمەن ئارتۇقچىلىقلىرىنى بايقاشقا ماھىر بولۇپ، ئۆز ۋاقتىدا كۆپچىلىك ئارىسىدا ئارتۇقچىلىقلىرىنى مۇئەييەنلەشتۈرگەن ئاساستا ئىلھاملاندۇرۇپ رىغبەتلەندۈرۈپ تۇرۇشى، كەمچىلىكلىرىنى بايقىغاندا كۆپچىلىك ئالدىدا تەنقىدلەپ ئوڭايسىز ئەھۋالغا چۈشۈرۈپ قويۇشتىن ساقلىنىشى كېرەك. ئايرىم سۆھبەتلىشىپ سەمىمىي مۇئامىلە قىلىپ، ئۇلارنىڭ ئۆزىگە نىسبەتەن ئۈمىد، ئىشەنچ تۇرغۇزۇشىغا ياردەم بېرىشى كېرەك. ئادەتتە سىنىپ مۇدىرى دەرستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلار بىلەن كۆپرەك پاراڭلىشىپ، ئۇلارنىڭ ئارقىدا قېلىش سەۋەبلىرىنى تېپىپ چىقىپ، سەۋرچانلىق بىلەن تەربىيە بېرىشى ۋە يېتەكلىشى، ئائىلە تەربىيەسى بىلەن مەكتەپ تەربىيەسىنى بىرلەشتۈرۈش ئارقىلىق دەرستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالغا بېسىشىغا ياخشى شارائىت يارىتىپ بېرىشى كېرەك.
: |
|