كۆرۈش: 13914|ئىنكاس: 111 | باشلانغۇچ4-يىللىق 2-ماۋسۇم تىل-ئەدەبىيات دەرسلىك دېتاللار توپلىمى![]() ![]() |
![]() ئەسسىلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش تورىدىكى ئەزىزلەر، ياخشىمۇ سىلەر؟ ئەزىز تېنىڭلارغا سالامەتلىك، خىزمىتىڭىلارغا ئوتۇقلۇق تىلەش بىلەن بىرگە، خزمەت بىسىمىڭلارنى ئازراق بولسىمۇ يەڭگىللىتىش مەقسىتىدە بۇ دەرسلىك دىتالىنى يوللاپ ئولتۇرۇپتىمەن، شۇنىڭ بىلەن بىرگە، بىزگە تەجىربە ئالماشتۇرۇش، ئۇيغۇر مائارىپىمىزنى بىرلىكتە تەرەققى قىلدۇرۇش سورۇنى ھازىرلاپ بەرگەن بايقاش تورىغا كۆپتىن كۆپ رەھمەت ئېيتىمەن، نەچچە ۋاقىتتىن بېرى مەكتەپنىڭ تۈرلۈك خىزمەتلىرى بىلەن ئالدىراش بولۇپ قېلىپ، بۇ دەرسلىك دىتالىنى سىلەر بىلەن يۈز كۆرۈشتۈرەلمىدىم، بۇ جەھەتتە ئەيىپ مەندە...... دەرسلىك تۈرى: ئەدەبىيات مەزمون: باشلانغۇچ مەكتەپ 4-يىللىق ئەدەبىيات 2-مەۋسۈملۈك دەرسلىك دىتالى كىرگۈزۈلگەن مەزمونلار: 1-دەرس ئالتاي تاغلىرى 2سائەتلىك 2-دەرس تەبىئەت قوشاقلىرى 2سائەتلىك 4-دەرس باغراش كۈلى 2سائەتلىك 5-دەرس «ئەتەبەتۇلھەقايىق» تىن پارچىلار 2سائەتلىك 6-دەرس لاتارىيە بېلىتى 2سائەتلىك 7-دەرس رۇستەم 2سائەتلىك 9-دەرس تەبىئەتنىڭ قائىدىسى 2سائەتلىك 11-دەرس شەپەرەڭ ۋە رادار 1سائەتلىك 13-دەرس بۇلبۇل ناۋاسى 1سائەتلىك 14-دەرس سادىر پالۋان 15 ياشتا 2سائەتلىك 15-دەرس بىر جوڭگولۇق بالىنىڭ ساداسى 2سائەتلىك 17-دەرس ئۈمىد توغرۇلۇق ناخشا 1سائەتلىك 19-دەرس باھارنى سىلاپ بېقىش 2سائەتلىك 21-دەرس لوپنۇر يېزىلىرى 2سائەتلىك 23-دەرس ئورما كۈنى 1سائەتلىك 25-دەرس تۆمۈر تۈۋرۈك 1سائەتلىك 26-دەرس سوپۇن مازغىپىدىكى يېڭىلىق 1سائەتلىك 29-دەرس ماختانچاق پاقا 1سائەتلىك تۈزىگۈچى: پىچان ناھىيە دالانكارىز يېزا مەركىزى مەكتەپتىن: ئىمىننىياز ئىسمايىل(بايقاش دەرسلىك دېتال تۈزۈش گورۇپپىسى) ئالاھىدە ئەسكەرتىش: 1.چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز بۇ دېتاللارسىزنىڭ بۇلۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. روخسەتسىز باشقا تور بىكەتلەرگە يوللىماڭ، ئەمگىكىمىزنى ھۆرمەتلەڭ! 2. دەرسلىك دىتالىغا بىر قىسىم ئوقۇش تېكىستلىرى چۈشۈرۈلمىدى، ئوقۇتقۇچىلار ئۆز سىنىپىنىڭ ئەمەلىيىتىگە ئاساسەن تۈزىسە بولىدۇ. تېما سېتىۋېلىشھازىرغىچە 168 ئادەم سېتىۋالدى بۇ تېمىنى كۆرۈش ئۈچۈن يوللىغۇچىغا 5 دانەتىللا تۆلىشىڭىز كېرەك | |
| ||
باھا سۆزمەن بۇ دەرىسلىكنى چۈشۈرەي دىگەن تىللا يىتىشمىدى قانداق قىلىپ چۈشۈرىمەن | ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||