مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2063 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • چىركىن 4 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش ئۈلۈشكۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مقۋىلىك دەرەخنىڭ بېشى تۆۋەن،بىلىملىك ئادەمنىڭ يۇزى تۆۋەن.

كۆرۈش: 99|ئىنكاس: 2

ئىمتىھان نېمىلەرنى ‹‹چەكلىدى››

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

121

تېما

3

دوست

2603

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
596 سەر
تىللا
311 دانە
تۆھپە
411 سەر
شۆھرەت
478 سەر

بايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 23:41:18|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىرقى ئاتا -ئانىلار بالىلىرىنىڭ ھەر خىل تەربىيەلەش كۇرسلىرىغا قاتنىشىشنى ياخشى كۆرىدۇ. ئىمتىھانغا ئاز قالغاندا ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مۇھىم نۇقتىلارنى ئېنىق سۆزلەپ بېرىشىنى خالايدۇ. نەچچە كۈن ئىلگىرى ئاخبارات ۋاسىتىلىرى مەلۇم بىر چەت ئەللىك ئوقۇتقۇچى يولۇققان قىيىن مەسىلىنى ئېلان قىلغانىدى، ئۇ قاتتىق ئەپسۇسلانغان ھالدا مۇنداق دېدى: مەن كۈنلەرنىڭ بىرىدە ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەلبىدىكى ياخشى ئۇستازغا ئايلانغان ۋاقتىمدا، چەت ئەلدىكى ئىنىگلىز تىلىدا سۆزلىشىدىغان دوستلىرىم بىلەن ئادەتتىكى پاراڭلارنىمۇ تەستە قىلىدىغان بولۇپ قالارمەنمۇ؟
    بۇ چەت ئەللىك ئوقۇتقۇچى ئېلىمىز دە مائارىپتىكى نۇرغۇن ھالقىلارنىڭ ئىمتىھاننىڭ ‹‹چەكلەش›› كۈچىگە ئوخشىمىغان دەرىجىدە ئۇچرىغانلىقىنى بىلمەسلىكى مۇمكىن.
    ئىمتىھان مەكتەپنىڭ كۈندىلىك ئوقۇتۇشىنى ‹‹چەكلىدى››. ئوقۇتقۇچىلار سۆزلەيدۇ، ئوقۇغۇچىلار خاتىرىلەيدۇ؛ ئوقۇتقۇچىلار مۇھىم نۇقتىلارنى تىزىپ چىقىدۇ، ئوقۇغۇچىلار يادلايدۇ؛ ئوقۇتقۇچىلار ئىمتىھاندىن ئىلگىرى مۇھىم نۇقتىلارنى سىزىپ بېرىدۇ، ئوقۇغۇچىلار شۇ دائىرىدە ئىمتىھانغا تەييارلىق قىلىدۇ. يەنە ئىمتىھان ئالمايدىغان نۇقتىلارنى ئوقۇتقۇچىلار سۆزلىمەيدۇ، ئوقۇغۇچىلار ئۆگەنمەيدۇ؛ مۇھىم نۇقتا بولمىسا ئوقۇغۇچىلار بۇ نۇقتىلارنى ئۆگەنمەيدۇ، پۈتۈن زېھنىنى ئوقۇتقۇچى سىزغۇزغان مۇھىم نۇقتىغا قارىتىدۇ. شۇنىڭ بىلەن مۇھىم نۇقتىنى ئېيتىپ بەرگەن ئوقۇتقۇچى ياخشى ئوقۇتقۇچى، مۇھىم نۇقتىنى ياخشى ئىگىلىگەن ئوقۇغۇچى ‹‹ئەلاچى›› ئوقۇغۇچى بولىدۇ.
    ئۆگىتىش ۋە ئۆگىنىش پەقەت ئىمتىھاندا تولۇق نومۇر ئېلىش ئۈچۈندۇر. كىتاب جازىسىدا بىرمۇنچە ئوقۇتۇش قوشۇمچە ماتېرىيالى تىزىقلىق، بۇنىڭدىن باشقىلىرىنىڭ ھەممىسى ‹‹كېرەكسىز›› كىتابلار. لېكىن چوڭ بولغاندىن كېيىن ‹‹كېرەكسىز›› كىتابلارنىڭ ئۆمۈرلۈك لازىم بولىدىغان كىتابلار ئىكەنلىكىنى، ھېلىقى لازىملىق كىتابلارنىڭ بولسا ئىمتىھان تۈگىگەندىن كېيىن تاشلىنىپ كېتىدىغانلىقىنى بايقايمىز؛ بالىلىق دەۋرىمىزدە ھەرخىل قىزىقتۇرۇش سىنىپلىرىغا قاتنىشىپ، ئىمتىھاندا ياخشى نەتىجە قازىنىپ، شەرەپ گۇۋاھنامىسى ئېلىشقا تىرىشىمىز، لېكىن داڭلىق مەكتەپلەرگە ئۆتكەندىن كېيىن قىزىقىشىمىزنى تاشلىۋېتىمىز؛ ئالىي مەكتەپكە ئۆتكەندىن كېيىن مەلۇم ئىقتىساس ئىگىسىنى تەربىيەلەپ چىقىشنى ئاساس قىلغان ئوقۇتقۇچى مۇھىم نۇقتىنى سىزغۇزمىغاندا، ئوقۇغۇچىلار قانداق قىلىشنى، نېمىلەرنى ئۆگىنىشىنى، ئىمتىھاننى قانداق بېرىشىنى بىلەلمەي قالىدۇ.
    ئىمتىھان نېمە ئۈچۈن بۇنچىلىك كۆپ ‹‹چەكلىمە››نى پەيدا قىلىدۇ؟ بۇنى ئاتا - ئانىدىن ياكى بالىدىن كۆرۈشكە بولمايدۇ. ئىمتىھان مائارىپى، مائارىپقا بولغان ئاددىي باھالار دەل تەسىر كۆرسەتكۈچىلەردۇر، جەمئىيەتتىكى ئادەم قوبۇل قىلغۇچى ئورۇنلارنىڭ ئادەم قوبۇل قىلىش جەريانىدا ‹‹ئۈچ ئەۋلاد››نى تەكشۈرۈشى، ‹‹211››، ‹‹985›› قۇرۇلۇشىغا كىرمىگەن مەكتەپلەرنى پۈتكۈزگەنلەرنى ئىشقا قوبۇل قىلماسلىقى بۇ خىل مائارىپنى ئىلگىرى سۈرۈشكە تۈرتكە بولماقتا.
    مائارىپ پايدىنى ئاساس قىلىدىغان بۇ خىل مۇھىتتا، بالىلار كىچىكىدىنلا نېمە ئۈچۈن ئۆگىنىدىغانلىقىنى بىلىدۇ، ئاتا - ئانىلار ‹‹باشلانغۇچتىن تولۇقسىزغا ئۆرلەش››، تولۇق ئوتتۇرىغا ئۆرلەش ۋە ئالىي مەكتەپكە ئىمتىھان بېرىشتە نېمىلەرگە دىققەت قىلىش توغرىسىدا بالىلارغا دائىم ئەسكەرتىش بېرىپ تۇرىدۇ، شۇنداقلا ئۆزىگىمۇ ئەسكەرتىش بېرىپ تۇرىدۇ، ھەتتا ‹‹چارچاپ ئۆلمەيدىغانلا ئىش بولسا، بارلىق كۈچىنى ئۆگىنىشكە قارىتىش››تەك ‹‹شوئار›› لارنى توۋلايدۇ.
    يۈزەكى نۇقتىدىن ئېيتقاندا، ئىمتىھان بالىلارنىڭ قىزىقىشىنى ‹‹چەكلەپ›› قويغاندەك قىلغان بىلەن، ئەمەلىيەتتە بالىلارنىڭ ئىجادچانلىق روھىنى ۋە دۆلەتنىڭ، مىللەتنىڭ كەلگۈسىنى ‹‹چەكلەپ›› قويدى.
    مو يەن نوبېل مۇكاپاتىنى تارقىتىش مۇراسىمىدە مۇنداق دېگەنىدى: ‹‹بالىلىق دەۋرىمدە ئوقۇشتىن توختاپ چارۋا باقاتتىم، ئەتراپىمدا ھېچكىمنى كۆرگىلى بولمايتتى، چىملىقتا يېتىپ ئاسمانغا قاراپ، كاللامغا نۇرغۇن غەلىتە خىياللار كېلەتتى، مەن بۇ نەرسىلەرنىڭ بىر كۈنلەردە يېزىقچىلىق ئىجادىيىتىمنىڭ ماتېرىيالى بولۇپ قېلىشىنى ئويلاپمۇ باقمىغانىدىم››. چىملىقتا ئاسمانغا قاراپ يېتىش ھازىرقى زامان كىشىلىرىگە نىسبەتەن ۋاقىت ئىسراپچىلىقى خالاس. لېكىن بىر كۈنلەردە بۇ ‹‹كېرەكسىز نەرسىلەر››نىڭ پايدا يارىتىدىغان ۋاقتى بولىدۇ، چۈنكى بۇ نەرسىلەر ئويلىمىغان ۋاقىتتا بىزگە ئويلاپ باقمىغان پايدىلارنى ئېلىپ كېلىدۇ.
    ئويلاپ باقايلى، ئەگەر مو يەن ھازىرقى زاماندا ياشىغان بولسا ئاتا- ئانىسى ئۇنى ھەرخىل يېزىقچىلىق سىنىپى، نومۇر ئاشۇرۇش سىنىپىلىرىغا زورلاپ قاتناشتۇرغۇزاتتى، ئۇمۇ لاي ئوينايدىغان، ئاسمانغا قاراپ ياتىدىغان ۋاقىتلىرىنى مۇھىم نۇقتىلارنى يادلاشقا سەرپ قىلغان بولاتتى. شۇ ۋاقىتتا ئۇ نوبېل ئەدەبىيات مۇكاپاتىغا ئېرىشەلەرمىدى؟
مەنبە: ساقلانمىلىرىم
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

263

تېما

45

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
2838 سەر
تىللا
1105 دانە
تۆھپە
3233 سەر
شۆھرەت
2525 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزابايقاش باتۇرىجەۋھەر ئەزاكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-5 08:45:57|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىز ھەدەپ ساپا مائارىپىنى دەپ كۈچەپ تەكتىلىگەن بىلەن تېخىچە ئىمتىھان مائارپنىڭ ئاسارىتىدىن قۇتۇلۇپ بولالمىدۇق.
ھىكمەت: ‹‹سۇ ئېچكەندە،قۇدۇق قازغۇچىنى ئۇنتۇما››.           باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەش...

75

تېما

32

دوست

9608

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
2238 سەر
تىللا
391 دانە
تۆھپە
1799 سەر
شۆھرەت
1683 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-5 08:59:44|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
راسلام ئىمتىھان نۇرغۇن نەرسلەرنى چەكلدى .ھەم نۇرغۇن نەرسلەردىن مەھرۇم قىلدى
كۆڭۈل-كۆڭۈلدىن سۇ ئىچەر !
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 01:31, Processed in 0.496498 second(s), 37 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش