مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2064 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • ئامان 13 سېكۇنت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى ئەزالار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش ئۈلۈشكۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • چىركىن 23 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

كۆرۈش: 149|ئىنكاس: 8

ئىمتىھان بېرىش تاكتىكىلىرى ھەققىدە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

121

تېما

3

دوست

2603

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
596 سەر
تىللا
311 دانە
تۆھپە
411 سەر
شۆھرەت
478 سەر

بايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 23:01:26|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىمتىھان بېرىش تاكتىكىلىرى ھەققىدە

ئابدۇغوپۇر مۇھەممەد
(توغرا جاۋاپقا ھۆكۈم قىلىشنىڭ  تاكتىكىسى، ھەرقانداق يېزىقچە ئىمتىھانغا ماس كېلىدۇ)
   
  بەزى ئۇچۇرلار يېڭىدىن ئارىسىغا كىرگۈزۇلدى.
سۇئال چىقارغۇچىلارمۇ ئادەم بولغانلىقى ئۈچۈن سۇئال چىقىرىش جەريانىدا ئۇلارمۇ مەلۇم پىسخىكىلىق بوشلۇقلارنى قالدۇرۇپ قويىدۇ، چەتئەل تەھلىلچىلىرى بۇ بوشلۇقتىن پايدىلىنىپ پايدىلىنىپ سۇئالنىڭ جاۋابىدىن قىلچە خەۋەرسىز تۇرۇپ توغرا جاۋاپنى %90توغرا يېزىشنىڭ ئۇسۇلىنى تېپىپ چىققان، باشقا جاۋاپ بېرىش سۇئاللىرىنىڭ چېتىشلىق دائىرىسى بەك كەڭرى بولغاچقا «ئىلاجىنى قىلىپ ئاق قويماڭ، غېرىچلاپ نۇمۇر قويىدىغان بىرەرسىگە ئۇچراپ قالسىڭىز ئامىتىڭىز »دېيەلەيمىز خالاس، ماقالە يېزىش ئۈچۈن كۆكنۇر نېت تورىدىن پايدىلانسىڭىز بولىدۇ.
مۇتىخەسىسلەرنىڭ قارىشىچە بوش ئورۇنلارغا سۆز تولدۇرىدىغان خەنزۇچە، ئىنگىلىزچە ئىمتىھانلاردا شۇ بوش ئورۇن بېرىلگەن ئابزاسنىڭ ئالدى-كەينىدە شۇ بوش ئورۇنغا تولدۇرىغان سۆزنىڭ ئۇچراش دەرىجىسى %85كە يېتىدىكەن.«توغرا»ياكى«خاتا»دەپ ئايرىش سۇئاللىرىنىڭ ئادەتتە %70خاتا جاۋاپ بېرىلىدۇ، شۇڭا بىلمىگەننى خاتا دەپ ئايرىپ قويساق كۆپىنچە توغرا ئايرىغان بولىمىز. بىزنىڭ بۇيەردە نوقتىلىق توختالماقچى بولغىنىمىز، ئىمتىھانلاردا كۆپرەك سالماقنى ئىگىلەيدىغان «تاللاش سۇئاللىرى»توغرىسىدا توختىلىمىز.
سۇئال چىقارغۇچىلار توغرا جاۋاپنى چالا بولۇپ قالمىسۇن دەپ تەپسىلىرەك يازىدۇ، شۇڭا ئادەتتە ئۇ باشقا جاۋاپلاردىن ئۇزۇنراق بولىدۇ. ئەمما ئۇلارنىڭ سىزنى ئازدۇرۇش ھىيلىسىنى قوللىنىدىغانلىقىنى ئۇنتۇپ قالماڭ. تۆۋەندە بۇلارغا تاقابىل تۇرۇشنىڭ ئۇسۇللىرىنى تونۇشتۇرىمىز. ئېسىڭلاردا بولسۇن بۇنى پەقەت توغرا جاۋاپقا ھۆكۈم قىلالمىغاندىلا ئىشلىتىمىز. يەنە كېلىپ بۇ باشقىلارنىڭ قەغىزىگە تەلمۈرۈپ كۆچۈرگەندىن كۆپ ياخشى، ئۆز كۈچىڭىزگە تايىنىشنى، كاللا ئىشلىتىشنى ئۆگىنىۋالىسىز.
1- خىل ئۇسۇل: سۇئال چىقارغۇچىلار سىزنى ئازدۇرۇش ئۈچۈن شەكلى ئوخشاش، مەزمۇنى يېقىن جاۋاپلارنى بېرىدۇ، بۇ ئەمەلىيەتتە بىز ئۈچۈنمۇ بىر پايدىلىنىش بوشلۇقى قالدۇرۇپ قويغان، يەنى يېقىنراق بولغان جاۋاپلارنىڭ توغرىلىق نىسبىتى ئەڭ يۇقىرى. مەسىلەن: بىر جاۋاپنىلا تاللاش سۇئالىدا بۇنداق تاللاشلار ئۇچرايدۇ.ئا: 9            ب:14           س:19         د:22بىز بۇ سۇئال قايسى پەنگە تەۋە بولسۇن بۇنىڭ جاۋابىنى بىلمىدۇق، ئەمما  سۇئال چىقارغۇچىلار نىڭ سىزنى ئازدۇرۇش ھىلىسىنىڭ قارشىسىدىن چىقىپ، يېقىنراق جاۋاپلارنى ئايرىپ چىقساق، 14 ۋە 19 ،  چۈنكى ھەر ئىككىسى ئونلۇق  دائىرىسىدە، شۇڭا بۇ ئىككى جاۋاپنىڭ بىرسى توغرا بولىدۇ، بۇ چاغدا بىز قالغان ئىككى جاۋاپنى خاتا دەپ ھۆكۈم قىلىمىز،  ئەمدى بۇ ئىككى جاۋاپنىڭمۇ توغرىسىنى تېپىپ چىقىش ئۈچۈن يەنە كۆز يۈگۈرتسەك 19بىلەن 9  بىر-بىرىگە ئوخشاشلىقى بار، ھەر ئىككىسىنىڭ ئاخىرى 9بىلەن ئاخىرلاشقان، شۇڭا ھەر ئىككى خىل ئوخشاشلىق ئىچىدە 19نىڭ بارلىقىنى ھىس قىلىمىز، شۇڭا بۇ سۇئالدا«19»نىڭ يەنى « س» جاۋاپنى توغرا دەپ ھۆكۈم قىلىمىز، يەنى« س» جاۋاپنىڭ توغرىلىق نىسبىتى %90بولىدۇ
.2- خىل ئۇسۇل: تاللاش سۇئاللىرىدا بېرىلگەن قارمۇ-قارشى جاۋاپنىڭ بىرسى توغرا. قالغان ئىككى جاۋاپنى شاللىۋەتسەك بولىدۇ،  بۇنداق تاللاشنىڭ توغرىلىق نىسبىتى %90بولىدۇ.
مەسىلەن:
ئا: قىزىل گۈل       ب:قىزىل گۈل ئەمەس    س:تىكەن         د:ئازغان
بۇ سۇئالدا «ئا»ياكى«ب»جاۋاپنىڭ بىرسى توغرا. چۈنكى بۇلارنىڭ مەنىسى ئۆز-ئارا قارمۇ-قارشى، بىلىنىپ تۇرۇپتىكى سۇئال چىقارغۇچى بۇ جاۋاپنى نىقاپلاشقا خېلى كۈچ چىقارغان.
3-خىل ئۇسۇل:  ئالدىدا ئېيتىپ ئۆتكەندەك ئۇزۇنراق بولغان جاۋاپنىڭ توغرىلىق نىسبىتى نىسبەتەن يۇقىرى بولىدۇ، چۈنكى توغرا جاۋاپنىڭ چالا قېلىشى سۇئال چىقارغانلار ئۈچۈن ئىلمىي خاتالىق ھىساپلانغاچقا، ئۇلار توغرا جاۋاپنى ئەستايىدىل، تەپسىلىرەك يازىدۇ.
4-خىل ئۇسۇل: سۇئال چىقارغانلار توغرا جاۋاپنى ئاسان كۆزگە چېلىقمايدىغان قىلىپ ئورۇنلاشتۇرۇشنى ياخشى كۆرگەچكە توغرا جاۋاپنىڭ«ئا»،«د»جاۋاپلىرىدىن بەكرەك«س»،«ب»جاۋاپلىرىنىڭ توغرىلىق نىسبىتى نىسبەتەن يۇقىرى بولىدۇ، بولۇپمۇ«س»جاۋاپ،  پەقەت ئارىيالمىغاندا «س»جاۋاپنى تاللاپ قويساق باشقا جاۋاپلارغا قارىغاندا توغرىلىق نىسبىتى يۇقىرىراق بولىدۇ.
5-خىل ئۇسۇل: تۇنچى سەزگۈڭىزگە ئىشىنىڭ، چۈنكى سىز ئۇنتۇپ قالدىم دەپ ئويلىغان نۇرغۇنلىغان بىلىملىرىڭىز يوشۇرۇن ئېڭىڭىزدا ساقلىنىپ قالغان بولىدۇ، تۈنچى قاراشتا تونۇشتەك، توغرىدەك ئىنكاس پەيدا بولىشى بەلكىم سىز ئۆگەنگەن شۇ بىلىملەرنىڭ توغرا ئەكس ئېتىشى بولىشى مۈمكىن،  ئويلىغانسېرى بۇ تۇيغۇ يوقاپ، جاۋاپلار تېخىمۇ ئارىلىشىپ كېتىدۇ، شۇڭا تۈنچى سەزگۈڭىزگىمۇ سەل قارىماڭ.
6-خىل ئۇسۇل: جاۋاپنى بىۋاستە جاۋاپ يازىدىغان قەغەزنى ئۆزىگە يېزىش ، ئىشلىيەلمىگەننى(كېيىن بىر تەرەپ قىلىش ئۈچۈن) كەينىگە قالدۇرۇش. بۇنداق بولغاندا كۆپ ۋاقىت تىجىلىدۇ.
7-خىل ئۇسۇل: ئاڭلاش سۇئالىنى ئىشلىگەندە چوقۇم سۇئال ئاڭلاشتىن بۇرۇن شۇ سۇئالنىڭ بېرىلىشىنى يەنى تاللاش تەلەپلىرىنى كۆرىۋىلىش كېرەك ، شۇنداق بولغاندا نىشانلىق ھالدا ئاڭلىغىلى بولىدۇ، دىققىتىمىزنى شۇ سۇئالدىكى نوقتىغىلا قارىتالايمىز، دىققىتىمىزنى بۆلۈش، بىزنى ئازدۇرۇش ئۈچۈن بېرىلگەن باشقا ئەخلەت ئۇچۇرلارغا دىققىتىمىزنى چاچمايمىز. ئاڭلىتىۋاتقاندا سۇئالنى ئوقىساقمۇ  دىققىتىمىز چېچىلىدۇ. تولۇق ئاڭلىيالماي قالىمىز.
8-خىل ئۇسۇل: ئاڭلاش سۇئالىدا بەزى سۇئاللاردا خەنزۇتىلى ئىمتىھانى ياكى ئىنگلىزتىلى ئىمتىھانى بولسۇن توغرا جاۋاپ كۆپىنچە "ياق"، "ئۇنداق ئەمەس" سۆزلىرىدىن كېيىن كېلىدۇ.
9-خىل ئۇسۇل: خەنزۇتىلى ئىمتىھانى ئوقۇپ چۈشۈنىش سۇئالىدا توغرا جاۋاپ كۆپىنچە "بىراق، ئەمما"مەنىسىدىكى
سۆزلىرىدىن كېيىن كېلىدۇ. 可是,但是
ئىنگلىزتىلى ئىمتىھانى ئوقۇپ چۈشۈنىش سۇئالىدا توغرا جاۋاپ كۆپىنچە  However, but  دېگەن سۆزلەردىن كېيىن كېلىدۇ.
. بۇئادرىستىن كۆرىۋالساڭلارمۇ بولىدۇ:
http://www.koknur.net/list.asp?unid=3023
مېنىڭ ئىنگلىز تىلى دەرسى بېرىدىغان ئوقۇتقۇچۇم بۇنىڭدىن پايدىلىنىپ، ئۆزى بىر ئېغىزمۇ بىلمەيدىغان فرانسوزچە ئىمتىھاندىن ئۆتۈپ كەتكەن ئىكەن...
سىزگە ئازراق مەنپەئەتى بولغان بولسا خەيرلىك دۇئالاردا ئەسلەپ قويارسىز، ئەجىرلىرىمىز زايا كەتمەس !!!
سىزگە ئامەت يار بولغاي!!!
-------------------------------------------------------------------------
ئەسكەرتىش:
بۇ تېمام ئىمتىھانغا تەييارلىق قىلىشتا سىلەرنى بىخۇت قىلىپ قويمىسۇن، پەقەت ئۆزەڭلەرگە ئىشەنچ تۇرغۇزىشىڭلارغا  پىسخىك جەھەتتىن ياردىمى بولار دېگەن ئۈمىدتىمەن، ئاساسى نەتىجە ئۆگىنىش قىلىشتىن كېلىدۇ، بۇ تاكتىكىنى بىر نەچچە سۇئاللاردىلا ئىشلىتەلىشىڭلار مۈمكىن، چۈنكى بۇنى ئۆزلەشتۈرۈشكىمۇ جەريان كېتىدۇ. بۇ تېمام ئىمتىھاندا ياخشىراق نەتىجە ئېلىشقا ياردىمى بولارمىكىن دېگەن مەقسەتتە يوللانغان، ھەرگىزمۇ ئۈگەنمەسلىكنى تەشەببۇس قىلمايدۇ. ياخشى ئۆگىنىپمۇ يەنە جاۋاپ بېرەلمەيدىغان سۇئاللارغا دۇچ كەلگەندە ئۈمىدسىزلەنمەي، مايكېل سكۇلفىلد دەك مۇۋاپىق ئامالىنى تېپىشنى ئۆگىتىش مەقسەت، خاتا چۈشەنمەڭ ،  ھەر قانداق قىيىن شارائىتتىمۇ يېڭىشنىڭ ئامالىنىڭ بولىدىغانلىقىغا ئىشىنىڭ.   
ئۆگىنىشىمگە تەسىر كۆرسىتىدۇ دەپ قارىسىڭىز ئىشلەتمىسىڭىز بولىدۇ.  

مەنبە: كۆكنۇر تورى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

200

تېما

96

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6953 سەر
تىللا
1441 دانە
تۆھپە
7466 سەر
شۆھرەت
5474 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىبايقاش مەلىكىسىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 23:09:38|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىنتايىن دەل ۋاقتىدا يوللانغان تېما بوپتۇ بۇ  ئىمتىھان بەرگۈچقلەر بىر قېتىم كۆرۈپ چىقسا بولغۇدەك ،رەھمەت
مىللى مائارىپنى گۈللەندۈرۈش ھەممىمىزنىڭ باش تارتىپ بولمايدىغان مەسئوليىتى ۋە مەجبۇريىتى

574

تېما

30

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
7207 سەر
تىللا
2942 دانە
تۆھپە
7889 سەر
شۆھرەت
5849 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 23:12:25|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىلىۋېلىشقا تىگىشلىك بولغان مۇھىم تاكتىكەنغۇ بۇ
ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

18

تېما

49

دوست

6262

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1204 سەر
تىللا
354 دانە
تۆھپە
1236 سەر
شۆھرەت
1463 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-5 02:25:06|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ياخشى تېمىكەن. ئىمتىھان بەرگۈچىلەر بىرقانچە قېتىم ئوقۇپ چىقسا بولغۇدەك. مەن بۇ يەردە مۇئەللىپنىڭ «ئاساسى نەتىجە ئۆگىنىش قىلىشتىن كېلىدۇ دېگەن پىكىرىنى قۇۋەتلەيمەن، شۇنداقلا ئىمتىھان بېرىش تاختىكىسى بولۇشنىمۇ قۇۋەتلەيمەن. بۇ ئىككىسى بىرلەشسە ئەجىر بىكار كەتمەيدۇ. بۇ تېمىنى يوللىغىنىڭىزغا كۆپتىن- كۆپ رەھمەت!

باھا سۆز

بۇلاق ئورۇنلۇق پىكىر. پەقەتلا ئۆگىنىش قىلىپ ئىمتىھان بېرىش تاكتىكىسىنى بىلمىسە يەنىلا ئۆگەنگىنى بىكار بولىدۇدە تەپسىلاتىئىنكاس يوللىغان ۋاقتى 2013-6-6 18:46
بۇلاق ئورۇنلۇق پىكىر.  يوللىغان ۋاقتى 2013-6-6 18:45
مەن بىلەن دوست بولۇشنى خالىغۇچىلار ئۈچۈن قۇلۇم كۆكسۈم

15

تېما

1

دوست

874

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
181 سەر
تىللا
92 دانە
تۆھپە
162 سەر
شۆھرەت
171 سەر

تىرىشچان ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزابابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-5 07:29:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن يېقىندا خەنزۇتىلى ئىمتىھان بىرەتتىم ، ئۇسۇلنى بىر سىناپ باقاي جۇما ، ئەگەر راستىنلا ئىمتىھاندىن ئۈتۈپ قالسام تىما ئىگىسىنى تارتۇقلايمەن ،

263

تېما

45

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
2838 سەر
تىللا
1105 دانە
تۆھپە
3233 سەر
شۆھرەت
2525 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزابايقاش باتۇرىجەۋھەر ئەزاكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-5 08:54:22|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەممە ئىشتا پەم كېرەك دېگىنى مۇشۇدە!رەھمەت سىزگە.
ھىكمەت: ‹‹سۇ ئېچكەندە،قۇدۇق قازغۇچىنى ئۇنتۇما››.           باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەش...

75

تېما

32

دوست

9608

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
2238 سەر
تىللا
391 دانە
تۆھپە
1799 سەر
شۆھرەت
1683 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-5 09:08:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇھىم تاكتىكىلاركەن .راس ئاساسى باردەك ھىس قىلدىم .
كۆڭۈل-كۆڭۈلدىن سۇ ئىچەر !

121

تېما

3

دوست

2603

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
596 سەر
تىللا
311 دانە
تۆھپە
411 سەر
شۆھرەت
478 سەر

بايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-6 18:46:16|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دىلرۇس يوللىغان ۋاقتى  2013-6-5 02:25
بۇ ياخشى تېمىكەن. ئىمتىھان بەرگۈچىلەر بىرقانچە قېتىم ئ ...

ئورۇنلۇق پىكىر. پەقەتلا ئۆگىنىش قىلىپ ئىمتىھان بېرىش تاكتىكىسىنى بىلمىسە يەنىلا ئۆگەنگىنى بىكار بولىدۇدە

18

تېما

49

دوست

6262

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1204 سەر
تىللا
354 دانە
تۆھپە
1236 سەر
شۆھرەت
1463 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-6-6 19:06:13|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شەخسىي تەجىربەمدىن قارىغاندىمۇ، بۇ تاختىكا ئەسقاتىدۇ. بىر شەرت تەييارلىق پۇختا بولىشى كېرەك. پۇختا تەييارلىققا، ئۈنۈملۈك تاختىكا قوشۇلسا بۇ خۇددى «ئالتۇن ئۈزۈككە ياقۇت كۆز» قويغاندەك ئىش بولىدۇ-دە، نەتىجە قولىڭىزدىن قېچىپ قۇتۇلالمايدۇ.
مەن بىلەن دوست بولۇشنى خالىغۇچىلار ئۈچۈن قۇلۇم كۆكسۈم
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 01:50, Processed in 0.561853 second(s), 41 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش