مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2062 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش ئۈلۈشكۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مقۋىلىك دەرەخنىڭ بېشى تۆۋەن،بىلىملىك ئادەمنىڭ يۇزى تۆۋەن.

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دىلىڭدا نېمە بولسا تىلىڭدا شۇ.

كۆرۈش: 96|ئىنكاس: 5

ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

18

تېما

2

دوست

882

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
301 سەر
تىللا
11 دانە
تۆھپە
102 سەر
شۆھرەت
107 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-10 20:22:52|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   asrar تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-4-10 21:22  

2012-2013-ئوقۇش يىلى 1-ماۋسۇملۇق ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش پىلانى
مەكتەپ ۋە مائارىپ تارماقلىرنىڭ تەلۋى ،شۇنداقلائوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلى ئەھۋالىنى چىقىش قىلىپ ئۇمۇمىيۇزلىك ئدديۋى تەربىينى قانات يايدۇرۇپ ،ئۇقۇغۇچىلانىڭ ئىددىيسىدە ھەل بولمىغان مەسىللەرنى ھەل قىلىش ۋەئۇلارنىڭ ئددىيۋى ساپاسىنى يۇقۇر كۇتۇرۇش ئۇچۇن تۇۋەندىكى خىزمەتلەرنى ئىشلەيمىز.
1-سۆھبەتلىشىش جەھەتتە:
دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى ئۆزى دەرس بىرىدىغان  سىنىپ ئوقۇغۇچىلىرى بىلەن كۆپلەپ سۆھبەتلىشش،ئۇچۇرشىش يوللىرى ئارقلىق ئۇلار بىلەن بولغان ئالاقىنى كۇچايتىپ ،ئۇلارنىڭ ئالاھىدىلكىنى چىقىش قىلىپ ،ئاددى مەسسىللەردىن باشلاپ،ئۇلارغا بۇلغان تەربىيلەش ۋە يىتەكچىلىكنى كۇچەيتىپ،ئۇلارنىڭ ئالغا بېسىش ئۇچۇن تىرىشىشى ،ئاتا-ئانىلىرى ياكى ھامىيلىرى بىلەن كۆپرەك ئاقىلىشىپ، ئارقىدا قالغانلىق سەۋەپلىرىنى ئانالىز قىلىپ، ئورتاق ھەل قىلىش ئۈستىدە ئىزلىنىش لازىم .
2-دەرىستىن سىرىتقى پائالىيەت جەھەتتە:
ئوقۇتقۇچىلار دەرىستىن سىرىتقى پائالىيەت جەرياندا ئوقۇغۇچىلار بىلەن كۆپلەپ ئۇچۇرۇشۇپ،ئۇلاربىلەن بىرلىكتە پائالىيەتلەرگە قاتنىشىپ،ئۇقۇغۇچىلار ئارسىدا ئۇزىنىڭ ئاۋانگارتلىق رۇلىنى جارى قىلدۇرۇپ،ئۇلارنى ھەرقايسى پائالىيەتلەرگە ئاكتىپ قاتنىشدىغان، ھەمدە ئۇزنىڭ رۇلنى جارى قىلدۇرۇشقا سورۇن ھازىرلاپ ئوقۇغۇچىلارنى ئۆز-ئۆزنى تۇنۇيدىغان قىلىپ چىقىش ئۇچۇن تىرشىىش بىلەن بىرگە كۆپ شەكلىدىكى ئۆگىنىش مۇزاكىرىسى ۋە مۇسابىقىلىرىگە تەشكىللەپ ،ئۆگىنىش قىزغىنىلىقىنى يۇقىرى كۆتىرىشى لازىم .
3-دەرىسخانا تەربىيسى جەھەتتە:
ئوقۇغۇچىلارنى دەرسخانا ئىچىدە تەربىيلەشكە ئەھمىيەت بىرىپ،ئۇلارنىڭ دەرىسكە بولغان قىزغىنلىقنى قولغا كەلتۇرۇپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم ئېلىشقا،ئىزدىنىشكە يىتەكچىىلىك قىلىپ، ئوقۇتقۇچىدىن تارتىنىدىغان ،خىجىل بولىدىغان، سۇئال سوراشتىن قورۇنىدىغان ياكى «خەنزۇتىلىدا ئىپادىلەش خاتالىقى»دىن قورقۇپ،سۇئال سوراش جاۋاپ بىرىشتىن قاچىدىغان  خاتاخاھىشلارنى چىقرىپ تاشلاش كىرەك. تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرشتا ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىش ئالاھىدىلىكى ۋە دەرسخانا ھالىتىنى ئاساس قىلغان ھالدا تغركۈملەرگە ، باسقۇچلارغا ئايرىپ تاپشۇرۇرق بىرىش ، ئايرىم يىتەكلەش، دەرسخانىدا رىغبەتلەندۈرۈش، ئىلھاملاندۇرۇرش ئۇسۇلىنى كۆپرەك قوللىنىش ئارقىلىق  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىنقى قاتاردىكى ئوقۇغۇچىلارغا يىتىشىۋىلىشىغا تۈرتكە بولۇش كىرەك .
4-تۇرمۇش جەھەتتە:
ئوقۇغۇچىلارنى ئۇگۇنۇش ۋە تۇرمۇش جەھەتتە تەڭ، ماس ھالدا ئىلگىرلىشىى ئۇچۇن ئۇلارنىڭ تۇرمۇشىغا چۇڭقۇر چۇكۇپ،تۇرمۇش جەھەتتە قىيىنچىلىققا يۇلۇققان ئوقۇغۇچىلارغا ماددى ۋە مەنىۋى جەھەتتىن ياردەم بىرىپ،ئۇلارنىڭ ئۆزئىشەنچىسنى ئاشۇرۇشقا ياردەم قىلىش لازىم.  
5-ئەخلاقى تەربىيە جەھەتتە:
ئۇلارغا ئۇگۇنىش تەربىيسنى كۇچەيتىش بىلەن بىرگەئەخلاقى تەربىينى كۇچەيتىپ،ھەمدە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىللىرى بىلەن كۆپ قېتىم سۆھبەتلىشىش  ئارقىلق ئوقۇغۇچىلارنى ھەرقايسى جەھەتلەردىن ئورتاق تەربىيلەشنى قولغا كەلتۇرۇپ،مەكتەپ،جەميەت ۋە ئائىلە بىرلەشكەن تەربىيلەشنى قولغاكەلتۇرۇش ئۇچۇن تىرىشىش كىرەك .
ئەمەلىلەشتۈرۈش تەدبىرىمىز:
1.        مەكتەپ ھەر ماۋسۇملۇق سۈپەت تەكشۈرۈش ئىمتىھان نەتىجىسى ۋە ئەخلاق باھالاش كۆرسەتكۇچ جەدىۋىلىگە ئاساسەن ، ھەرقايسى پەنلەر بويىچە سىنىپلارنىڭ ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ سىستاستىكىسىنى ئىلىش بىلەن بىرگە ،بارلىق پەنلەردە ئارقىدا قىلىۋاتقان نۇقتىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئېنىقلاپ ،دەرس ئوقۇتقۇچىلرىغا بەلگىلەنگەن ئوقۇش مۇددىتى ئىچىدىكى يىتەكلەش پىلانىنى تۈزەش، ۋە ئەمەلىلەشتۈرۈشكە بۇيرۇيدۇ. ئوقۇتقۇچىلار كونكىرتنى پىلان تەدبىر تۈزىمىسە ھەمدە ئىجرا قلىمىسا ،«ئوقۇتقۇچىلار خىزمەت  ئۆلچىم»ىنىڭ تەلىۋى بويىچە تۈزىتىشكە بۇيرۇلىدۇياكى ئۈنۈم مائاشىغا چىتلدۇرۇلۇپ  بىر تەرەپ قىلىنىدۇ.
2.        تىرىشىش ئارقىلىق بۇ ماۋسۇم ئىچىدە 2-يىللىقتىن 6-يىللىققىچەبارلىق يىللىقلاردا ساۋاتسىز بولماسلىق تەلىۋى تولۇق ئورۇندىلىدۇ، تەكشۈرۈش جەريانىدا  ساۋاتسىز ئوقۇغۇچىلار كۆرۈلسە يۇقۇرىنىڭ تۈزۈم تەدبىرلىرى بويىچە ئىجرا قىلىنغاندىن سىرت مەكتىۋىمىزسىناپ تەكشۈرۈش، مۇنەۋۋەرلەرنى باھالاش،ئۇنۋان باھالاش خىزمىتىدە دەرس ئوقۇتقۇچىسىنى كۆرسەتمەسلىك چارىسىنى قوللىنىدۇ.
3.مەۋسۇم ئاخىرىدا تەكشۈرۈش ،باھالاش ئارقىلىق ئارقىدا قالغانلارنى يىتەكلەش پىلانى بويىچە ئىلگىرلەش بايقالمىسا ئىش ئۈنۈم مائاشىغا چىتىلدۇرۇپ بىر تەرەپ قىلىنىدۇ.  

------------  باشلانغۇچ مەكتەپ ئىلمى بۆلۈمى
2012-8-25


ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىقىزغىنلىقتىللاتۆھپەشۆھرەتيىغىشسەۋەبى
ئامان + 2 + 2 + 2 + 2بارىكاللار تېرىشىڭ!

ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 2 تىللا + 2 تۆھپە + 2 شۆھرەت + 2  باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

213

تېما

25

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
3675 سەر
تىللا
937 دانە
تۆھپە
8477 سەر
شۆھرەت
3503 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-10 20:54:54|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىما ھەقتە  چۈشەنچە  يېزىپ   قۇيۇڭ
مۇنبەر  ئەھلىگە  سالام!

574

تېما

30

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
7207 سەر
تىللا
2942 دانە
تۆھپە
7889 سەر
شۆھرەت
5849 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-10 20:55:58|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىرۋاستە ھۆد شەكلىدە يوللىغان بولسىڭىز بەك قۇلايلىق بۇلاتتى
ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

45

تېما

17

دوست

6596

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1897 سەر
تىللا
357 دانە
تۆھپە
1028 سەر
شۆھرەت
933 سەر

مائارىپچىبايقاش شائىرىبايقاش قىزىقچىسىتىرىشچان ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-10 21:24:06|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تېمىڭىزنى ۋورت ھۆججەت شەكلىدە تەھرىرلەپ قويدۇم، بولسا بەيدۇ تور دېسكىسىدىن پايدىلىنىپ يوللىشىڭىزنى ئۈمۇد قىلىمىز .
ھەردۇقمۇشتا قامچا بار !

18

تېما

2

دوست

882

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
301 سەر
تىللا
11 دانە
تۆھپە
102 سەر
شۆھرەت
107 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-10 21:29:58|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەخمەت سىزگە ئەۋارە بوپسىزدە .

2

تېما

0

دوست

750

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
166 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
179 سەر
شۆھرەت
169 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-15 14:08:04|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىزگە كۆپ رەخمەت  ياخشى ماتىريال بىلەن تەمىنلەپسىز
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 00:23, Processed in 0.477353 second(s), 42 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش