مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2062 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • pari 2 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 4 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان 9 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر 23 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش تۈنۈگۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك ئۈلۈشكۈن 18:05 [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • 1چىچەك ئۈلۈشكۈن 18:00 [ئىنكاس(0)] [...]

    مقۋىلىك دەرەخنىڭ بېشى تۆۋەن،بىلىملىك ئادەمنىڭ يۇزى تۆۋەن.

  • شىرنە 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 4 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن 12 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن 23 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر ئۈلۈشكۈن 23:39 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك ئۈلۈشكۈن 18:03 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

  • 1چىچەك ئۈلۈشكۈن 17:56 [ئىنكاس(0)] [...]

    دىلىڭدا نېمە بولسا تىلىڭدا شۇ.

كۆرۈش: 83|ئىنكاس: 3

ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەردىن - سۈپەتلەش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

5

تېما

1

دوست

378

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
83 سەر
تىللا
36 دانە
تۆھپە
74 سەر
شۆھرەت
80 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-31 00:56:45|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەردىن - سۈپەتلەش

     1سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى                           -ھەپتە      دەرس تەييارلىغۇچى:        بۈۋىنىسا ئابدۇغېنى       

تەييارلىق  سىناق سوئاللىرى
1.ھۆكۈم قىلىڭ.
1). تىلنى بېزەپ ،تىلنىڭ ئىپادىلەش ئۈنۈمىنى ئاشۇرۇشقا ياردەم بېرىدىغان ۋاستىلەرنى ئىستىلىستىكىلىق ۋاستە دەيمىز.( √ ) 2) ئۇيغۇر تىلىنىڭ گۈزەل،پاساھەتلىك بولۇشى تىلنىڭ سۆزگە باي بولۇشىدىن تاشقىرى يەنە،تۈرلۈك ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەرگە ئىنتايىن باي ئىكەنلىكىدە روشەن كۆرۈلىدۇ.( √ )
3)تىلىمىزدىكى سۈپەت ۋە رەۋىشلەر ئىستىلىستىكىدا سۈپەتلەش رولىنى ئوينايدۇ.(  √  )
2.جاۋاب تاللاڭ. 1)  شەيئىلەرنىڭ تۈرلۈك بەلگە، خۇسۇسىيەتلىرىنى  بىلدۈرىدىغان سۆز  تۈركۈمى  ( B   ) دەپ ئاتىلىدۇ.
A:   ئىسىم   B:  سۈپەت C:  سان   D:  پېئىل
2) شەيئىلەر ھەرىكىتىنىڭ ۋاقتى،ئورنى، ئۇسۇلى،ھالىتى،سۈپىتى ۋە شەيئىلەر بەلگىسىنىڭ دەرىجىسىنى بىلدۈرىدىغان سۆز تۈركۈمى ( B   ) دەپ ئاتىلىدۇ.
A: پېئىل B: رەۋىش C:  سان D: ئالماش

                      دەرس تىمىسى :         ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەر   -  سۈپەتلەش                √        √                       
ظوقۇتۇشقا كېرەكلىك سايمانلار:  كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەسى، كىتاب،دەرس تەييارلىقى قاتارلىقلار        
   بىلىم نىشانى :     سۈپەتلەش توغرىسىدىكى بىلىملەرنى بىلىش (مۇھىم نۇقتا)
ئىقتىدار نىشانى :    ئوقۇغۇچىلاردا سۈپەتلەشنى ئەمەلىي قوللۇنالايدىغان ،(تېكست ئىچىدىكى)سۆز- جۈملىلەردىكى           سۈپەتلەش ۋاستىسىنى تېپىپ چىقالايدىغان ئىقتىدارنى دەسلەپكى قەدەمدە يېتىلدۈرۈش.(قىيىن نۇقتا)
        ئىدىيىۋى تەربىيە نىشانى:تىل بايلىقىنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەرنى ياخشى ئۆگىنىش  تەربىيىسى بېرىش.(مۇھىم نۇقتا)
       
ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرى: لېكسىيە سۆزلەش، ئەمەلىي مىسال ئېلىپ  چۈشەندۈرۈش ، مۇناسىۋەتلىك رەسىملەرنى كۆرسۈتۈپ ۋە  مۇھاكىمە سوئاللىرىنى ئوتتۇرىغا قويۇپ، ئوقۇغۇچىلاردىن سوراش ،ئىلھاملاندۇرۇش ،مەشقكە ئۇيۇشتۇرۇپ،يېتەكلەش، خۇلاسە قىلىش ،مۇستەھكەملەش، دەرس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئىدىيىۋىي تەربىيە بېرىش،مۇھىم مەزمۇنلارنى خۇلاسىلاش   ئۇسۇللىرىنى قوللۇنىمەن .
يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش ئۇسۇلى: سىز ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەردىن قايسىلارنىڭ نامىنى ئېيتىپ بېرەلەيسىز ؟ دېگەن سوئالنى سوراپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ جاۋابىنى ئاڭلاپ بولغاندىن كېيىن،بىز بۇ سائەتلىك دەرستە ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەرنىڭ بىر تۈرى بولغان سۈپەتلەش توغرىسىدىكى بىلىملەرنى ئۆگىنەيلى،خالامسىلەر؟دېيىش ئارقىلىق يېڭى دەرس تېمىسىنى شەكىللەندۈرىمەن.
ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچى  پائالىيىتى : مەن تەييارلىق سىناق سوئاللىرىنى سورايمەن.ئاندىن يېڭى دەرسكە مۇناسىۋەتلىك سوئال سوراپ،يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىمەن، دەرس تىمىسىنى ،ئوقۇتۇش نىشانىنى ئوتتۇرىغا قويىمەن. لېكسىيە سۆزلەش، ئەمەلىي مىسال ئېلىپ  چۈشەندۈرۈش ئۇسۇلى ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىنى يەتكۈزىمەن. مۇناسىۋەتلىك رەسىملەرنى كۆرسۈتۈپ ۋە  مۇھاكىمە سوئاللىرىنى ئوتتۇرىغا قويۇپ، ئوقۇغۇچىلاردىن سوراش ،ئىلھاملاندۇرۇش ،مەشقكە ئۇيۇشتۇرۇپ،يېتەكلەش، خۇلاسە قىلىش ،مۇستەھكەملەش جەريانىنى ئوقۇغۇچىلار بىلەن بىرلىكتە ئورۇندايمەن .دەرسكە بىرلەشتۈرۈپ ئىدىيىۋىي تەربىيە بېرىمەن.ئاخىرىدا تاپشۇرۇق بېرىمەن .



مۇھاكىمە ۋەمەشق سوئاللىرى:
1.سۈپەتلەش دېگەن نېمە؟مىسال كەلتۈرۈڭ.
2.سۈپەتلەشنىڭ رولى ۋە قوللىنىلىشى توغرىسىدا نېمىلەرنى بىلىسىز؟
3.رەسىمنى كۆرۈپ بولغاندىن كېيىن سۈپەتلەش ۋاستىسى قولىنىلغان جۈملە تۈزۈپ بېقىڭ(رەسىم كۆرسۈتىلىدۇ)
1)...
2)...
3)...
4)...
4.تۆۋەندىكى جۈملىلەردىكى سۈپەتلەش ۋاستىسىنى تېپىپ چىقىڭ.
      1)  ئۇ بېشىغا چىرايلىق بادام دوپپا كىيىپتۇ.
      2)ياخشى ئاتقا قامچا لازىم ئەمەس،ئەلۋەتتە.
      3) ياخشىدىن ئات قالىدۇ ، ياماندىن  دات.
      4) نورمال ئادەمدە، ئەلۋەتتە غورۇر بولىدۇ.
       
                                ئوقۇتۇش مەزمۇنىدىن خۇلاسە:

1.سۈپەتلەش دېگىنىمىز : ئادەم ۋە نەرسىلەرنى، ۋەقە ۋە ھادىسىلەرنى تەسۋىرلەشتە ئۇلارنىڭ مۇھىم بەلگىلىرىنى، سۈپەتلىرىنى، ۋە ھالەت،ھەرىكەت- پائالىيەتلىرىنى ئېنىق،  روشەن قىلىپ گەۋدىلەندۈرۈپ بېرىدىغان ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىنى كۆرسۈتىدۇ.
مەسىلەن:يولدائاپئاق ساقاللىق،بەللىرى مۈكچەيگەن، مويسىپىت بوۋاي ئېغىر قەدەملىرىنى تەسلىكتە يۆتكەپ كېلىۋاتاتتى.(ئاستى سىزىلغىنى سۈپەتلەشتۇر.)

2.سۈپەتلەشنىڭ رولى ۋە قوللىنىلىشى:
1)سۈپەتلەش تەسۋىرلىنىۋاتقان ۋەقە – ھادىسىلەرنى كىشىلەرگە روشەن تەسەۋۋۇر قىلدۇرۇش،ئاڭلىتىش ھەم سەزدۈرۈش ئارقىلىق شۇ ۋەقە – ھادىسىلەرنى ئېنىق گەۋدىلەندۈرۈپ بېرىش رولىنى ئوينايدۇ.
2)  سۈپەتلەش تەسۋىرلىنىۋاتقان شەيئىنىڭ جانلىق ئوبرازىنى يارىتىپ،مەۋھۇم بولغان ئۇقۇملارنى كڭونكىرت نەرسىنىڭ قىياپىتىگە يۆتكەپ،روشەن ھەم يېقىملىق تۇيغۇ پەيدا قىلىپ،كىشىلەرنىڭ ھاياجانلىنىش تۇيغۇسىنى پەيدا قىلىش رولىنى ئوينايدۇ.
3) سۈپەتلەشلەر سۈپەت،رەۋىش ۋە رەۋىشداشلاردىن تۈزۈلۈپ،شەيئىلەرنى تەپسىلى سۈرەتلەپ بېرىش رولىنى ئوينايدۇ.
4)سۈپەتلەشتە بايان قىلىنىدىغان نەرسىلەرنىڭ ئوبرازى تەسۋىر ئارقىلىق گەۋدىلەندۈرۈلۈپ كۆرسىتىلگەچكە،بۇخىل ۋاستە لىرىك شېئىرلاردا كۆپرەك قولىنىلىدۇ. مەسىلەن :
                       توۋلىدۇق مۇبارەك كۈينى قانغۇچە،
                        كۈتكەنتۇق شۇ كۈننى قانچە تۈن-كېچە.
                        ئاۋازلار دولقۇنى يۇيار ئاسماننى،
                       تىيانشان كۈيى بار شۇ ئۈن ئىچىدە.
                                  (ئاستى سىزىلغىنى سۈپەتلەشتۇر.)
3. رەسىمنى كۆرۈپ بولغاندىن كېيىن سۈپەتلەش ۋاستىسى قولىنىلغان جۈملە تۈزۈشكە يېتەكلىنىدۇ. (ئوقۇغۇچىلار ئوخشىمىغان جۈملىلەرنى تۈزۈپ چىقىشى مۇمكىن.)
1)كۆپكۆك ئاسماندا ئاپئاق بۇلۇتلار لەيلەپ يۈرىۋاتىدۇ.
2)بۆرە يىرتقۇچ ھايۋان.
3)ئۇلۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۆيىمىز.
4)مەي باغلاپ پىشقان مېۋىلەرنى كۆرگەندە،ئېغىزىڭىزغا سېرىق سۇ كېلىدۇ، ئەلۋەتتە.
4.بۇ جۈملىلەردىكى سۈپەتلەش ۋاستىسىنىڭ ئاستىغا سىزىپ قويۇلدى.
يەنى:  1)  ئۇ بېشىغا چىرايلىق بادام دوپپا كىيىپتۇ.  
           2)ياخشى ئاتقا قامچا لازىم ئەمەس،ئەلۋەتتە.
           3) ياخشىدىن ئات قالىدۇ ، ياماندىن  دات (قالىدۇ).
           4) نورمال ئادەمدە، ئەلۋەتتە غورۇر بولىدۇ.            
                        ئىقتىدار سىناش سوئاللىرى:
1.جاۋاب بېرىڭ
1) سۈپەتلەش دېگەن نېمە؟مىسال كەلتۈرۈڭ.
2)  سۈپەتلەشنىڭ رولى ۋە قوللىنىلىشى توغرىسىدا نېمىلەرنى بىلىسىز؟
2.تۆۋەندىكى جۈملىلەردىكى سۈپەتلەش ۋاستىسىنى تېپىپ چىقىڭ.
1)ئەخلاقلىق كىشى – بىباھا گۆھەر.
2)بىلىمسىز كىشى – تام تۈۋىدىكى تاش.
3)ياخشى ئىشى بىلەن ياخشى.
4)ئۈمىدۋارلىق-قىممەتلىك ئەڭگۈشتەر.

      تاپشۇرۇق -    تەركىبىدە سۈپەتلەش ۋاستىسى بار جۈملىدىن بەشنى تۈزۈپ كېلىڭ.
       
            دەرستىن كېيىنكى قايتا ئويلىنىش:



ئوقۇتۇش تەتقىقات گۇرۇپپا باشلىقىنىڭ تەستىق پىكرى:   



                                                                           2013 -يىلى   -ئاينىڭ     -كۈنى


ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىقىزغىنلىقتىللاتۆھپەشۆھرەتيىغىشسەۋەبى
گۈلزار + 4 + 3 + 3 + 3ياخشى تېما.

ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 4 تىللا + 3 تۆھپە + 3 شۆھرەت + 3  باھا خاتىرىسى

دۇنيا مېھرى-مۇھەببەت بىلەن
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

293

تېما

106

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6765 سەر
تىللا
1727 دانە
تۆھپە
10811 سەر
شۆھرەت
5784 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-3-31 02:16:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پايدىلنىش قىممىتى بار تېما ئېلىپ كېلىپسىز ئەپەندىم رەھمەت سىزگە .
ئادەم ئەتكەنگە تەزىم ئەت .

61

تېما

37

دوست

9175

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1670 سەر
تىللا
1116 دانە
تۆھپە
1960 سەر
شۆھرەت
2011 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىجەۋھەر ئەزاكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-3-31 08:35:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىمىكەن بۇندىن كېيىن مۇشۇنداق تېمىلىرىڭىز ئۈزۈلۈپ قالمىغاي
كەمىنە ئىلغاردىن بالىق دوسلارغا سالام

24

تېما

4

دوست

1693

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
516 سەر
تىللا
31 دانە
تۆھپە
277 سەر
شۆھرەت
251 سەر

تىرىشچان ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-3-31 17:17:54|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەخمەت ياخشى تىما يوللاپسىز ، نادىر تىمىلىرىڭىز ئۈزۈلمىگەي ! باسقان ھەربىر قەدەملىرىڭىز ئۇتۇقلۇق بولغاي...!
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-10 23:51, Processed in 0.484644 second(s), 39 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش