مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 1816 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • دىلرۇس 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاشنىڭ بۇ رەڭلىرى، بايقاشقا باشقىچە قۇلا قوشۇپتۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشتىكى ئەڭ زور بەختسىزلىك — تۇرمۇشقا قۇللارچە ئىتائەت قىلىشتۇر.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەقىدىسىز تۇرمۇش قاقاسلىشىپ كەتكەن باغ، ئىشەنچ بولمىغان تۇرمۇش يولى ئېگىز تاغ–داۋانلار بىلەن تولغان يولدۇر. ...

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردە ئۆزگىرىش ھەقىقەتەن بەك كۆپقۇ؟

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قەدىمى جايدىن ئارىلما چەت بولسىمۇ، سويگىنىڭدىن ئايرىلما سەت بولسىمۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ھەممىدىن تاتلىق نەرسە قېرىنداشلىق مېھرى

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    سەندىن ئاجىز دۈشمىنىڭنى، قۇدرەتلىك ساناپ، تەييارلىق قىلساڭ، نوسرەت ساڭا مەنسۇپ بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:47 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشقا تولۇق ئىشەنچى بار كىشىلەر تۈنۈگۈنىدىن ئەپسۇسلانمايدۇ، بۈگۈنىنى قەدىرلەيدۇ، ئەتىسىنىڭ تېخىمۇ گۈزە ...

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ئۈمىدسىز تۇرمۇش بولمايدۇ، ئۈمىدسىز ئادەملا بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:43 [ئىنكاس(0)] [...]

    پۇل بولماسلىق بىچارىلىك، پۇل ئۈچۈنلا ياشاش رەزىللىكتۇر، پۇللا بولغان تۇرمۇش ئەپسۇسلۇق ئىچىدىكى تۇرمۇشتۇر.

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم دوستلار ،مەن كەلدىم .

  • قەسىر 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبىرىمىزنىڭ بەت يۈزى جەلپكار ھەم چىرايلىق ،قالتىس بېزىلىپتۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچى ئىنسان قەلبىگە تۇنجى مەرىپەت نۇرىنى ئېلىپ كىرگۈچى مەشئەل،ئۇ ئىنسانىيەت مەدىنىيەت تارىخىنىڭ ئاسمى ...

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يۈرەك قېتىدا ساقلانغان پىنھان سۆيگۈنىڭ يىلتىزى بەك چوڭقۇر، بەك مەزمۇت بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:46 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇش ئاچچىق–چۈچۈك بولىدۇ، ئەمما ئۇ ھەرگىز بەتتام بولمايدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىجاد–ئىختىرا بولمىغان تۇرمۇش ھەقىقىي تۇرمۇش ئەمەس، بەلكى ئۇ كۈن ئۆتكۈزۈشتۇر.

  • abdihnijan ئۈلۈشكۈن 03:29 [ئىنكاس(0)] [...]

    ‹‹مۇقام ››جاھانداتاڭىنىڭ ساداسى،جاھانغاجانكى ئۇنىڭ ناۋاسى،ھېچ تەڭ كېلەلمەس بولبۇل ناۋاسى،ئالەمدە ي....

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئېغىنىغان ئاتنىڭ قىلى قالىدۇ، كۆيگەن ئوتنىڭ كۈلى قالىدۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش بىز مۇئارىپچىلارنىڭ ئىللىق ئائىلىسى

  • كۆلەڭگە 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەنمۇ مۇنبەر گە تما يوللىماقچىتم  قانداق يوللاشنى بىلمىدىم

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    پەزىلەت- تەربىينىڭ مىۋىسىدۇر.

كۆرۈش: 860|ئىنكاس: 20

دەرسخانىدا ئوقۇتقۇچى قانداق ئىشلارنى قىلىشى كىرەك؟

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

1

دوست

157

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
40 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
43 سەر
شۆھرەت
13 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-1 16:06:14|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانىدا ئوقۇتقۇچى قانداق ئىشلارنى قىلىشى كىرەك؟

يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانىدا ئوقۇتقۇچىنىڭ ۋەزىپىسى ئوقوغۇچىلار بىلىشكە تىگىشلىك نەرسىلەرنى بىلدۈرىشتىن ئىبارەت. يەنى بىلىملەرنى، ئادەم بولۇشنى، ھەمكارلىشىشنى، يېڭىلىق يارىتىشنى بىلدۈرىشتىن ئىبارەت. ئۇنداقتا، ئوقۇغۇچىلارغا قانداق قىلىپ بىلدۈرگىلى بولىدۇ؟ ئوقۇتقۇچى دەرسخانىدا زادى نىمە ئىشلارنى قىلىشى كىرەك؟
يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانا بەرپا قىلىشتا، ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش ئاكتىپچانلىقىنى قوزغاش، ئوقۇتقۇچى ئاز سۆزلەپ، ئوقوغۇچىلارنى كۆپ سۆزلىتىپ، دەرسخانىنى ئوقوغۇچىلارغا قايتۇرۇپ بىرىش تەشەببۇس قىلىنىدۇ. بۇ مەسىلە ئوتتۇرىغا قويۇلىشى بىلەن، كۆپچىلىك ئارسىدا سۆزلەش بىلەن سۆزلىمەسلىك ياكى ئاز سۆزلەش توغرىسىدا بەس مۇنازىرە پەيدا بولىشى مۈمكىن. مىنىڭچە ئوقوتقۇچىنىڭ دەرسخانىدا ئاز سۆزلىشى ياكى سۆزلىمەسلىكى ئەمەلىيەتتە مائارىپ ۋە ئوقۇتقۇش قارىشىدىكى مەسىلىدىن ئىبارەت. ئەگەر ئوقۇتقۇچى دەرسخانىدا دەرسنى ئۆزى سۆزلەش ئارقىلىق ئوقوغۇچىلارغا بىلدۈرەلىسە، بۇ يەردە ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسخانىدا ئاز سۆزلەش ياكى سۆزلىمەسلىكىنى مۇھاكىمە قىلىشنىڭ ھىچقانداق زۆرۈرىيتى يوق. بۇ يەردىكى ھالقىلىق مەسىلە، بىز ئوقۇتقۇچىلار ئۇزۇندىن بىرى ئادەتلىنىپ كەتكەن دەرسخانىنى ئۆزىمىز ئىگىلىۋىلىپ، «قۇيۇپ قويۇش» ئۇسۇلىنى قوللىنىپ، ئوقۇتقۇچىنىڭ سۆزلىشىگىلا تايىنىپ ئوقۇتقۇش ئۈنۈمىنىڭ تۆۋۋەن بولۇش مەسىلىنى ھەل قىلالمىدۇق، دەرستە يەتمەكچى بولغان نىشانغا يىتەلمىدۇق. ئۇنداقتا ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسخانىدا ئاز سۆزلىشى ياكى سۆزلىمەسلىكى ئۇنىڭ دەرسخانىدا قىلغىلى ئىش يوقلىقىنى چۈشەندۈرۈپ بىرەمدۇ؟ ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسخانىدىكى يىتەكچىلىك رولىنى زادى قانداق جارىي قىلدۇرۇش كىرەك؟ يەنى يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانىدا زادىي نىمە ئىشلارنى قىلىشى كىرەك؟ يېڭى دەرستە ئوقۇتقۇچىنىڭ ئورنىغا قارىتا: ئوقۇتقۇچى ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش پائالىيتىدىكى يىتەكچى، ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشىگە مۇلازىمەت قىلغۇچى-دەپ تەبىر بىرىلىدۇ. ئۇنداقتا ئوقۇتقۇچى يىتەكچىلىكنى، مۇلازىمەتنى قانداق قىلىشى كىرەك؟
1. ئوقۇتقۇچىنىڭ يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانىدا قىلىدىغان بىرىنچى ئىشى، ئوقوغۇچىلانىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى قوزغاشتىن ئىبارەت. ئوقوغۇچىلاردا ھەقىقى ئۆگىنىش قىزغىنلىقى پەيدا بولغاندىلا، ئاندىن ئۆگىنىش پائالىيتىنىڭ ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆز زىممىسىدە بولۇشنى، ئوقۇتقۇچىنىڭ «ئۆگىنىڭ» دىيىشىنى ئوقوغۇچىنىڭ «مەن ئۆگىنىمەن» دىيىشىگە ئۆگەرتكىلى بولىدۇ. شۇنداق بولغانكەن، ئوقوتقۇچىنىڭ تۇنجى ۋەزىپىسى تۈرلىك ئاماللارنى قىلىپ، ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى قوزغاشتىن ئىبارەت. ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى قانداق قوزغاش كىرەك؟ بۇ شۇ ئوقوتقۇچىنىڭ ساپاسى ۋە ئوقۇتقۇش سەنئىتى بىلەن زىچ مۇناسىۋەتلىك. ئوقۇتۇشتا ھەممىگە ماس كىلىۋىرىدىغان ئۇسۇل بولمايدۇ، ئەمما، ئەمەل قىلىشقا تىگەىشلىك باش پىرىنسىپ دەل ئوقۇتقۇچى ئەمەلىي مۇھىت يارىتىپ، ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى ھەقىقى قوزغىشى لازىم.
2. ئوقۇتقۇچى يۇقۇرى ئۈنۈلىك دەرسخانىدا ئوقوغۇچىلارغا قانداق ئۆگىنىشنى ئۆگىتىشى كىرەك. ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشتىن بىزار بولىشىدىكى ئاساسلىق سەۋەپلەرنىڭ بىرى دەل ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىدىغان دەرس مەزمۇنلىرىنى ئۆگىنەلمەسلىكى. ئۆگىنەلمەسلىكنىڭ تۈپ سەۋەبى بولسا قانداق ئۆگىنىش قىلىشنى بىلمەسلىكىدىن ئىبارەت. شۇنىڭ ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقوغۇچىلارغا ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىشى ئىنتايىن مۇھىم ئەھمىيەتكە ئىگە. ھەر قايسى پەنلەرنىڭ ئۆزىگە خاس ئالاھىدىلىكى ۋە قانونىيتى بار. شۇڭا ھەر قايسى پەن ئوقۇتقۇچىللىرى ئوقوغۇچىلارغا مەزكۈر پەننى زادى قانداق ئۆگىنىش كىرەكلىنى بىلدۈرىشى كىرەك. ئوقوغۇچى ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى توغرا ئىگىلىيەلىگەندىلا، ئاندىن ئۆزلىكىندىن ئۆگىنەلەيدۇ، ئۆگىنىشكە نىسبەتەن قىزىقىش پەيدا بولىدۇ، ئۆگىنىش ئاندىن ئۈنۈملىك بولىدۇ.
3. ئوقوتقۇچى ئوقوغۇچىلارغا بىلىمنىڭ يۇقۇرى پەللىسىگە يامشىدىغان شوتا قۇرۇپ بىرىشى كىرەك. ئوقۇتقۇچى ئوقوغۇچىلارنىڭ بىلىش قانونىيتى ۋە بىلىمنىڭ تەرەققى قىلىشتىكى لوگىكىلىق قانونىيەتلىرىگە ئاساسەن، ئوقوغۇچىلارغا ئۆگىنىشكە يىتەكلەش لاھىيىسى تۈزۈپ بىرىشى كىرەك.  دەرسخانىدا ھەر بىر ئوقوغۇچى ئوقۇتقۇچىلار تۈزۈپ بەرگەن شۇ ئۆگىنىشكە يىتەكلەش لايىھىسىگە ئاساسەن، دەرسخانىدا ئۆزى ئىھتىياجلىق بولغان نەرسىلەرگە ئىرىشىشى كىرەك. ئۆگىنىشكە يىتەكلەش لايىھىسى دەل ئوقوغۇچىلارنىڭ بىلىم ئۆگىنىشتىكى يۇقۇرىغا يامشىش شوتىسىدىن ئىبارەت. شۇڭا ئوقۇتقۇچى ئۆگىنىشكە يىتەكلەش لايىھىسىنى ياخشى لايىھىلىشى، ھەرگىزمۇ ئۇنى ئوقوغۇچىلارنىڭ مەشىق سۇئاللىرى توپلىمى قىلىپ قويماسلىقى، ئەڭ مۇھىمى ئۇنى ھەرگىزمۇ ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشىنى كۈشەپ قويىدىغان نەرسىگە ئايلاندرۇپ قويماسلىقى لازىم.
4. ئوقۇتقۇچى ئوقوغۇچىلارغا ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىش ئارقىلىق مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشنى ئۆگىتىش لازىم. دەرسخانىدا ئوقۇتقۇچىنىڭ ۋەزىپىسى ئوقوغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئەھۋالىنى تەكشۈرۈش، شۇنىڭ ئۈچۈن ئوقۇتقۇچى ئوقوغۇچىلارنىڭ دەرس مەزمۇنىدىن قايسىلارنى بىلمەيدۇ، قايسىسىس ئايرىم مەسىلە، قايسىللىرى ئومومىيۈزلىك مەسىلە ئىكەنلىكىنى ئايدىڭلاشتۇرغاندىن كىيىن، ئوقوغۇچىلارنى مۇھاكىمىگە تەشكىللەش كىرەك. بۇ يەردە ئوقۇتقۇچىنىڭ ۋەزىپىسى ئوقۇغۇچىلارنى تەشكىللەش، يىتەكلەش، قوزغىتىش، ئوقوغۇچىلارغا بىلەلمىگەنلىرىنى بىلدۈرۈشتىن ئىبارەت.
5. ئوقۇتقۇچى سىنىپتىكى ئوقوغۇچىلارنى كىچىك ئۆگىنىش گۇرۇپپىللىرىغا ئايرىشى ۋە رىقابەتلىشىپ ئۆگىنىش مىخاينىزىمىنى شەكىللەندۈرىشى كىرەك. يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانا چوقۇم كىچىك گۇرۇپىلار بويىچە ئۆگىنىش شەكلىنى ئاساس قىلىشى كىرەك. ئەگەر كىچىك گۇرپپىلار بويىچە ئۆگىنىش ئىلىپ بىرىش كاپالەتكە ئىگە بولمايدىكەن، يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانا بەرپا قىلىش قۇرۇق شۇئارغا ئايلىنىپ قالىدۇ خالاس. شۇنىڭ ئۈچۈن ئوقۇتقۇچى سىنىپتىكى ئوقوغۇچىلارنى قانداق گۇرۇپپىلارغا بۆلۈش، گۇرۇپپىلار ئارسىدا رىقابەتنى قانداق شەكىللەندۈرۈش قاتارلىقلارنى ياخشى لايىھىلەپ، دەرسخانىنى دىمۇكراتىك باشقۇرۇش نىشانىنى تىرىشىپ ئىشقا ئاشۇرۇشى كىرەك.
6. ئوقۇتقۇچى دەرسلىكتىكى مەزمۇنلارنى بىرىكتۈشكە ماھىر بولىشى كىرەك. نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىنكاسىدىن قارىغاندا، ئۇلار ۋاقىتنى ئوقوغۇچىلارغا كۆپرەك بىرىۋەتكەندە، ئوقۇتقۇش ۋەزىپىسىنى تاماملاپ بولالمىغانلىقىنى ئىنكاس قىلىشىدۇ. ئەمەلىيەتتە، ھازىر بىزنىڭ نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىللىرىمىز يەنىلا دەرسلىك كىتاب ۋە دەرس ئۆلچىمىدىكى تەلەپلەرگە ئاساسەن، دەرسنى قەدەممۇ-قەدەم تەرتىپ بويىچە سۆزلەشكە ئادەتلىنىپ كەتكەن. مىنىڭچە دەرسلىك كىتاب ئۇ ئوقۇتۇشتىكى بىر خام ماتىريال شۇنداقلا ئوقۇتقۇشتىكى بىر پايدىلىنىش ماتىرىيالىدىن ئىبارەت. شۇنىڭ ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرى ئۆتىۋاتقان پەنلەرنىڭ ئوقۇتۇش ئىدىيىسىگە، پەن قۇرۇلمىسىغا، پەن مەزمۇنىغا ئاساسەن، دەرسلىكنى ئىلمىي يۇسۇندا بىرىكتۈرۈپ، دەرس سائىتى بويىچە، مەزمۇن تەرتىپى بويىچە سۆزلەشتەك ئەندىزىشىنى بۇزۇپ تاشلىشى، ئوقۇتۇشنىڭ يۇقۇرى ئۈنۈملىك بولىشى ئىشقا ئاشۇرۇش ئۈچۈن تىرىشىشى كىرەك.
ئوقۇتقۇچى يۇقۇرىدا تىلغا ئىلىنغان تەرەپلەرنى ئورۇندىيالىسا، بىزنىڭ دەرسخانىمىزنىڭ يۇقۇرى ئۈنۈملىك بولىشىدا گەپ يوق. پەقەت ئوقۇتقۇچى يۇقۇرى ئۈنۈملىك دەرسخانا بەرپا قىلىشتا، دەرسخانىدا ئۆزلىرىنىڭ نىمە ئىش قىلىشى كىرەكلىكىنى تولۇق ئايدىڭلاشتۇرالىغاندىلا، دەرسخانىدا نىمە ئىشلارنى قىلماسلىقى كىرەكلىكىنىمۇ بىلەلەيدۇ. دەرسخانا ئاندىن يۇقۇرى ئۈنۈملىك بولۇشتا كاپالەتكە ئىگە بولىدۇ.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

2

تېما

1

دوست

157

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
40 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
43 سەر
شۆھرەت
13 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-1 16:07:03|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەي ، شۇ ھەممىسى ئەمدى تىللا تېپىش ئۈچۈن دەڭلا !

441

تېما

71

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

قىزغىنلىق
5903 سەر
تىللا
3167 دانە
تۆھپە
9075 سەر
شۆھرەت
4230 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-3-1 20:45:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يېزىلغان ماقالىكەن، ئاپتورى سىزمۇ؟...... مەن بۇ ماقالىنى بىر يەردە ئوقۇغاندەك قىلىمەن.
تېما يوللىغاندا مەنبەسىنى ئەسكەرتىشنى ئۇنتۇماڭ!
كۆرگىنىڭدىن كۆپتۇر كۆرمىگىنىڭ، كۆرمىگەننى كۆرەرسەن ئۆلمىگىنىڭ.

2

تېما

1

دوست

157

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
40 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
43 سەر
شۆھرەت
13 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-2 22:33:35|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاپلا ،ئەسكەرتكىنىڭىزگە رەھمەت ! شۇ پۇلنىڭ كەينىگە كىرىپ ئېزىپتىمەن ! بىر تېما بەكلا جىددىي لازىم ئىدى . بۇندىن كېيىن دىققەت قىلاي .

0

تېما

0

دوست

310

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
109 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
37 سەر
شۆھرەت
30 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-12 19:25:43|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پايدىلىنىش قىممىتى يوقىرى ياخشى تېما ئىكەن.

54

تېما

36

دوست

7964

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1470 سەر
تىللا
854 دانە
تۆھپە
1768 سەر
شۆھرەت
1787 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىجەۋھەر ئەزاكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 23:25:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پايدىلىنىش قىممىتى يوقىرى ياخشى تېما ئىكەن.
ئوقۇتقۇچى ئىنسان قەلبىگە تۇنجى مەرىپەت نۇرىنى ئېلىپ كىرگۈچى مەشئەل،ئۇ ئىنسانىيەت مەدىنىيەت تارىخىنىڭ ئاسمى ...

0

تېما

0

دوست

262

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
45 سەر
تىللا
41 دانە
تۆھپە
45 سەر
شۆھرەت
44 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-16 18:04:40|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ئالدى بىلەن ئوقۇتقۇچى دەرسخانا پائالىيىتىنى ياخشى پىلانلىشى كېرەك.بىز ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن ياخشى ماتىريال ئىكەن،رەھمەت سىزگە!

15

تېما

14

دوست

1158

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
226 سەر
تىللا
109 دانە
تۆھپە
214 سەر
شۆھرەت
271 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-20 18:44:49|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇغۇچىلارغا ھەمكارلىشىشنى ئۆگىتىشنىڭ ياخشى ئۇسولى كىچىك گۇرۇپپىلارغا تەشكىللەش ،ياخشى ئۇسولكەن.
گۈل پۇرىقى بىلەن، ئادەم پەزىلىتى بىلەن قەدىرلىنىدۇ!
ئىناۋەتسىز قەۋەت،بۇ تېما ئۆچۈرۈلگەن

3

تېما

0

دوست

116

جۇغلانما

ئەزىز مىھمان

قىزغىنلىق
25 سەر
تىللا
6 دانە
تۆھپە
22 سەر
شۆھرەت
28 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-25 12:18:07|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىرقى جەمىيەتتە مائارىپ ئەڭ مۇھىم .مۇشۇنداق ياخشى ماقالىلارنى كۆپىرەك يوللاپ .ئۆئارا ھەمكارلىشىپ ،پىكىر ئالماشتۇرۇپ تۇرۇش لازىم.
ئادەمدەك ئادەم بولايلى
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-8-1 11:16, Processed in 0.527923 second(s), 39 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش