سىز بۇ تېمىنىڭ 703ـ ئوقۇرمىنى
 
بۇ بەتتىكى تېما: ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاغزاكى ئالاقە ئىقدىدارىنى IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ساقلىغۇچتا ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كېيىنكى تېما
 
دۇنيا
ئالاھىدە ئىلگىرلەش ئىجاتچان ئەزا

مەزھەپ:ئىللىق دۇنيا ئىللىق دۇنيا
بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: شەبنەم باشقۇرغۇچى
نادىر تېما: 1
يازما سانى: 1173
شۆھرەت: 1236 نۇمۇر
پۇل: 11523 سوم
تۆھپە: 125 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:479(سائەت)
تىزىملاتقان :2007-01-06
ئاخىرقى:2008-03-14

ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاغزاكى ئالاقە ئىقدىدارىنى

  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاغزاكى ئالاقە ئىقدىدارىنى يېتىلدۇرۇش ھەققىدە ئويلىغانلىرىم .

ئاپتۇرى -دۇنيا
تىل -ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاڭلاش ،يېزىش ،ئوقۇش قابىليىتىنى يەنى تىلنى چۈشۈنۈش ۋە قوللىنىش قابىليىتىنى يىتىلدۇرۇشنى مەقسەت قىلىدۇ .ئۇنداقتا،قانداق قىلغاندا تىل -ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىغىزاكى تىل قابىليىتىنى يىتىلدۇرگىلى بولىدۇ ھەم بۇنىڭغا توغرا يىتەكچىلىك قىلغىلى بولىدۇ .
1.ئوقۇغۇچىلار دا ئورتاق ئەدەبىي تىلدا سۆزلىشىشى ئادىتىنى تەدرىجى يىتىلدۇرۇش ،ئوقۇتقۇچى ئۆز ئەمەليىتى ئارقىلىق ئۈلگە بولۇش لازىم .تىل -ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى چوقۇم توغرا تىل ،قايىل قىلىش كۈچى يوقىر ى ،مول ،ھىسياتلىق گۈزەل تىلغا ئىگە بولۇشى كىرەك .شۇنىمۇ ئەستىن چىقارماسلىق كىرەككى ،باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ دورامچىلىق قابىليىتى ئالاھىدە يوقىرى بولىدۇ .بولۇپمۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ھەربىر ئىش ،ھەرىكىتى ئۇلار ئۈچۈن بۇزۇلماس ھەقىقەت .شۇڭا ئوقۇتقۇچىلارئوقۇغۇچىلارغا تۈرلۈك قىزىقارلىق ھىكايە ،چۆچەكلەرنى ئىيتىپ بىرىش ھەمدە ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى ئوقۇغان شۇ خىلدىكى ئەسەرلەرنى سىنىپ ئىچىدە سۆزلەپ بىرىشكە تەشكىللەش ھەم قىزىقتۇرۇش كىرەك .سۆزلىگەندە پىرسۇنازلارنىڭ ئالاھىدىلىكى بويىچە بايان قىلىشقا ،ھەرىكەت ئارقىلىق گەۋدىلەندۇرۇشكە ،موھىمى ئەدەبىي تىل بويىچە سۆزلەشكە يىتەكچىلىك قىلىش كىرەك .
2.ئوقۇغۇچىلارنى تۈرلۈك ئىكىسكۇرسىيە پائالىيەتلىرىگە كۆپلەپ تەشكىللەش ،سىنىپتا تۈرلۈك قىزىقارلىق پائالىيەتلەرنى ئىلىپ بىرىش ،مەكتەپ ئىچى ،ۋە ئۆزتەۋەسىدە ئۆتكۈزۇلگەن ھەرخىل تىمىدىكى ئەدەبىيات -سەنئەت پائالىيەتلىرىگە قاتنىشىشقا رىغبەتلەندۇرۇش كىرەك.ئوقۇغۇچىلار بۇخىل پائاليەتلەرگە قاتناشقاندىن كىيىن ئۇلاردا ئۆزى كۆرگەنلىرى ئۈستىدە ئاز بولسىمۇ تەسرات پەيدا بولىدۇ .مانا بۇ ئۇلارنىڭ ئىپادىلەش ئىقدىدارنى ئۆستۇرۇشتىكى ياخشى پۇرسەت .
3.تۈرلۈك تىمىدىكى مۇزاكىرە ،مۇنازىرە پائالىيەتلىرىنىڭ رولىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش لازىم .ئوقۇغۇچىلار ئۆزى ئۈچۈن تونۈش ،بىۋاستە ئۇچرىشىپ تۇرغان نەرسىلەر توغۇرسىدىكى تەسرات زور بولىدۇ .ئوقۇغۇچىلار بۇخىل مەسىلىلەر ئۈستىدە مۇنازىرلىشىشىكە قىزىقىدۇ .ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بۇخىل ئالاھىدىلىكىدىن پايدىلىنىپ سىنىپ ئىچىدە مەخسۇس تىما بەلگىلەپ ،مۇنازىرە پائالىيەتلىرىنى ئۇيۇشتۇرۇش ،بەس- مۇنازىرىدە ئالدى بىلەن باشقىلارنىڭ مۇنازىرىسىنى ئاڭلاپ ئاندىن كۆز قارىشىنى ئوتتۇرغا قويۇش كىرەك .
سۆزلىگەندە ئورتاق ئەدەبىي تىلدا سۆزلەشكە دىققەت قىلىش ئوقۇتقۇچى توغرا يىتەكچىلىك قىلىش كىرەك .
4.ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەربىر سۆزىگە ئالاھىدە قاراش ،يەنى ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆزى قىلغان مەسىلىنى قانداق ئىپادىلەۋاتقانلىقىغا قاراش كىرەك .
5.تىل گۈزەللىكى يىتىلدۇرۇشتە موھىمى تىل گۈزەللىكى جەھەتتە يىتەكلەشكە ئەھمىيەت بىرىش ،ئوقۇتقۇچى بۇجەھەتتە ئۈلگە بولۇش كىرەك.
دىمەك ،كىشىلەر بىلەن ئالاقە قىلىش جەريانىدا سۆز-ھەركىتىگە ئاساسەن شۇ كىشىنىڭ مەدىنيەت سەۋىيىسى ،تەربىيلىنىش ئەھۋالىنى كۆرۋالالايمىز .شۇڭا ئوقۇتقۇچى دەر س سۆزلىگەندە ،سۆز گۈزەللىكىگە ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىش لازىم .
دىمەك ئوقۇغۇچىلارنى سەۋىرچانلىق بىلەن يىتەكلىگەندىلا ،ئاندىن ئۇلاردا تەشەبۇسكارلىق ئېڭىنى يېتىلدۇرگىلى ،ھەرقانداق ئۇرۇندا ئۆزىنىڭ كۆز قارىشىنى يىقىملىق تىل بىلەن ئىپادىلەپ بىرەلەيدىغان ياراملىق ئەۋلاتلاردىن قىلىپ يېتىشتۇرۇپ چىققىلى بولىدۇ .

( ئەسەر ھوقۇقى ئۆزەمگە تەۋە باشقا مۇنبەرلەردە ياكى مەتبۇئاتلاردا ئىلان قىلىشقا روخسەت قىلىنمايدۇ .)
بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى:
  • تۆھپە:10(gul-sanam)
  • شۆھرەت:20(bilgar)
  • شىنجاڭ ئۇچۇر تورى
    [code]

    يوللانغان ۋاقىت : 2008-01-20 14:45 | [باش تېما]
    razwiqik

    بۇ ئەزا توردا يوق
    دەرىجە: شەبنەم ئەزاسى
    نادىر تېما: 0
    يازما سانى: 227
    شۆھرەت: 228 نۇمۇر
    پۇل: 2240 سوم
    تۆھپە: 0 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:19(سائەت)
    تىزىملاتقان :2007-08-07
    ئاخىرقى:2008-03-02

    ياخشى يىزىپسىز يازغان
    قولىڭىز دەرتكە ئۇچرىمىسىۇن رەھمەت
    سىزگە
    http://www.intil.cn/elan/yolyar.jpg
    يوللانغان ۋاقىت : 2008-01-20 14:58 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 1 .قەۋەت
    kok-sultan
    ئىجاتچان ئەزا

    مەزھەپ:تەۋپىق ئىزچىسى تەۋپىق ئىزچىسى
    بۇ ئەزا توردا بار
    دەرىجە: ئالىي ئەزا
    نادىر تېما: 0
    يازما سانى: 694
    شۆھرەت: 800 نۇمۇر
    پۇل: 6970 سوم
    تۆھپە: 147 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:442(سائەت)
    تىزىملاتقان :2007-11-25
    ئاخىرقى:2008-03-14

    دىكلىماتسىيە پائالىيەتلىرىنى ئۇيۇشتۇرۇپ تۇرۇشمۇ بالىلارنىڭ ئاغزاكى ئىقتىدارىنى يېتىلدۇرۇشكە پايدىلىق. مۇۋاپپىق كۆرسىڭىز ئويلۇنۇپ باقارسىز.
    يوللانغان ۋاقىت : 2008-01-20 15:16 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 2 .قەۋەت
    layli0317
    ئىجاتچان ئەزا ئالاھىدە ئىلگىرلەش

    مەزھەپ:توغراق قىزى توغراق قىزى
    بۇ ئەزا توردا بار
    دەرىجە: شەبنەم باشقۇرغۇچى
    نادىر تېما: 0
    يازما سانى: 620
    شۆھرەت: 736 نۇمۇر
    پۇل: 6220 سوم
    تۆھپە: 130 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:656(سائەت)
    تىزىملاتقان :2007-10-03
    ئاخىرقى:2008-03-14

    ماۋۇ تېمىنى كۆرىدىغان،ئىنكاس يازىدىغانلار يوقمۇ نىمە؟ مائارىپقا كۆڭۈل بۆلۈشىمىز شۇنچىلىك ئوخشايدۇ .ئىزچىل پايدىلىق تېمىلارنى يوللاۋاتىسىز ،سىزگە كۆپ رەھمەت!
    يوللانغان ۋاقىت : 2008-01-20 20:22 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 3 .قەۋەت
    bilgar
    ئىجاتچان ئەزا ئالاھىدە تۆھپە

    بۇ ئەزا توردا بار
    دەرىجە: شەبنەم باشقۇرغۇچى
    نادىر تېما: 0
    يازما سانى: 646
    شۆھرەت: 657 نۇمۇر
    پۇل: 6460 سوم
    تۆھپە: 10 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:616(سائەت)
    تىزىملاتقان :2006-12-29
    ئاخىرقى:2008-03-14

    بەزى ئەدىبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى 40 مىنۇت ۋاقىتنىمۇ ئاشۇرۇپ قويىدۇ،مېنىڭچە سىز دىگەندەك ئەدىبىيات ئوقۇتىشىنى نوقۇل سىنىپتىلا ئېلىپ بېرىش ،بىر خىل بېكىنمىچىلىك .
    بىزگە ۋە كەلگۈسى ئەۋلاتلارغا ياخشى بولسۇن دەيدىكەنمىز،تەبىئەتكە ۋە ئەركىن پىكىر قىلىشقا يول ئېچىشىمىز ،دادىل قەدەم تاشلىشىمىز كېرەك.
    بۇ قېتىملىق ئىمتىھاندا 3ۋىلايەت قايسى ۋىلايەتلەر دىسە(3 ۋىلايەت ئىنقىلابى ئېلىب بېرىلغان)
    ئوقۇغۇچىلار شىياڭگاڭ ،ئاۋمىن ،تەيۋەن دىگەن جاۋابلارنى بېرىپتىكەن.
    ئوقۇغۇچىلاردىن بۇ دەرس سىلەرگە ئۆتۈلمىگەنما دىسەم ،ياق دىدى نەچچىسى .
    كىتابىنى ئېچىپ قارىسام 3ۋىلايەت ئىنقىلابى توغرىلىق تېكىسىت باركەن.
    ھېلىقى ئوقۇتقۇچىمىز دۇگما ھالدا تېكىسىت سۇئالى بىلەنلا بولۇپ ،ئەتراپلىق مۇلاھىزىگە ئويۇشتۇرمىغان.
    دىمەك قىسمەن ئەدىبىيات ئوقۇتقۇچىلىرىمىز تېخى قېلىپتىن چىقىپ كېتەلمەيۋاتىدۇ؟
    ياخشى يېزىپسىز.ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى ئۆزىگە ئۆرنەك قىلسا بولغۇدەك.
    خوشاللىق ئەتراپىڭىزدىلا..
    يوللانغان ۋاقىت : 2008-01-20 20:32 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 4 .قەۋەت
    دۇنيا
    ئالاھىدە ئىلگىرلەش ئىجاتچان ئەزا

    مەزھەپ:ئىللىق دۇنيا ئىللىق دۇنيا
    بۇ ئەزا توردا يوق
    دەرىجە: شەبنەم باشقۇرغۇچى
    نادىر تېما: 1
    يازما سانى: 1173
    شۆھرەت: 1236 نۇمۇر
    پۇل: 11523 سوم
    تۆھپە: 125 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:479(سائەت)
    تىزىملاتقان :2007-01-06
    ئاخىرقى:2008-03-14

    شۇنداق ،ھازىر بىزدە كىتاپتىن چىقىپ كىتەلمەسلىك ئەھۋالى بەك ئىغىر.خۇددى چەتنەپ كەتسە بىريىرى بىرقىسمابولۇپ قالىدىغاندەك قۇرۇق يادلاش بىلەنلا ئوقۇتۇش بولىۋاتىدۇ .
    مەن «بەش تال ئوق »دىگەن ئەسەرنى ئۆتكەندە ئوقۇغۇچىلارغا ئۈچ ۋىلايەت ئىنقىلابىي توغۇرسىدا ئىزدىنىپ كىلىشنى ئىتقان ئىدىم .ئىش مىنىڭ ئويلىغىنىمدىنمۇ ياخشى بولدى .بىر ئوقۇغۇچىنىڭ بۇۋىسى بۇرۇن ھەربىي بولغان كىشى ئىكەن .ئۇنىڭ توپلا پ كەلگەن ماتىريالى مىنى بەكمۇ قايىل قىلدى .كىسىپ ئىيتىمەنكى بۇ قىتىملىق دەرس ھەم توپلىغان ماتىريال شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئىسىدىن مەڭگۈ چىقمايدۇ.
    [code]

    يوللانغان ۋاقىت : 2008-01-20 20:48 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 5 .قەۋەت
    bilgar
    ئىجاتچان ئەزا ئالاھىدە تۆھپە

    بۇ ئەزا توردا بار
    دەرىجە: شەبنەم باشقۇرغۇچى
    نادىر تېما: 0
    يازما سانى: 646
    شۆھرەت: 657 نۇمۇر
    پۇل: 6460 سوم
    تۆھپە: 10 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:616(سائەت)
    تىزىملاتقان :2006-12-29
    ئاخىرقى:2008-03-14

    بۇ ئوقۇغۇچىنىڭ تېخىمۇ ئىلگىرلىشىگە ھەركەتلەندۈرگۈچ كۈچ بولىشى ،مۇشۇ بىر قېتىملىق پائالىيەتنىڭ ،كەلگۈسىگە بولغان پارلاق يولغا داغدام بېسىشىغا سەھنە ھازىرلىشىمۇ تېخى.باشقا ئوقۇغۇچىلارغىمۇ ياخشى ئۈلگە بولدىغۇ دەيمەن؟
    خوشاللىق ئەتراپىڭىزدىلا..
    يوللانغان ۋاقىت : 2008-01-21 00:12 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 6 .قەۋەت
    nimjankurt

    بۇ ئەزا توردا يوق
    دەرىجە: شەبنەم ئەزاسى
    نادىر تېما: 0
    يازما سانى: 100
    شۆھرەت: 106 نۇمۇر
    پۇل: 511 سوم
    تۆھپە: 0 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:13(سائەت)
    تىزىملاتقان :2006-05-20
    ئاخىرقى:2008-03-12

    ياخشى پىكىرنى بېرىپسىز،لىكىن ئۇنى ئىشقا ئاشۇرۇش خېلى گەپتە ،ئوقۇغۇچى دىگەن راستىنلا دورامچى بولىدۇ،ئوقۇتقۇچىنىڭ كىيىنىشىمۇ ،سۆز لىرىمۇ،ئىدىيىسىمۇ بەلگىلىك  دەرىجىدە تەسىر قىلىدۇ.  ئادەم دىگەن ھېسياتلىق ئىنسان ،بەزى ئىشلاردا(مىساللارنى ئىشلىيەلمىگەندە) ھېسياتىغا بېرىلىپ قالايمىقان سۆزلەر بىلەن ئوقۇغۇچىنى تىللايدىغان ئىشلار مۇ مەۋجۈت.  (  ئۆزىنىڭ ئاشۇ سۆزىنىڭ ئۇ ئوقۇغۇچىغا قانداق تەسىر كۆرسىتىشى بىلەن كارى بولمايدۇ.)  كەيپىياتىنى تەڭشىمەستىن سىنىپقا كىرىپ بەزى كىچىك ئىشلارغىمۇ چېچىلىپ ۋاقىتنى بىكارغا ئۆتكۈزىۋېتىدۇ.  ئوقۇتقۇچى بۇلۇشمۇ جاپالىق،ھەرقايسى تەرەپلەردە ئوقۇغۇچىغا ئۈلگە بۇلىشى كېرەك.
    يەنە پايدىلىق تېمىلارنى يوللاپ تۇرارسىز.
    شىنجاڭ ئۇچۇر تورى
    يوللانغان ۋاقىت : 2008-03-12 20:09 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 7 .قەۋەت
    tulparr

    بۇ ئەزا توردا يوق
    دەرىجە: شەبنەم ئەزاسى
    نادىر تېما: 0
    يازما سانى: 199
    شۆھرەت: 200 نۇمۇر
    پۇل: 1990 سوم
    تۆھپە: 0 نۇمۇر
    توردىكى ۋاقتى:6(سائەت)
    تىزىملاتقان :2008-03-06
    ئاخىرقى:2008-03-14

    بۇرەك كۇچۇرۇش  ئۇپىراتىسىيىسىگە  گىرىپىتا  بۇلىغانىلارىغا <<ئۇز  بۇرىكىمنى>.>  تەخىتىم  قىلىمەن    قان  تىپىم  <<ئا>>قالايىمىقان  ئىنىكاس  يازىماڭ                            چ چ 274291214

                      تىلىفۇن:  13999470791 
    شىنجاڭ ئۇچۇر تورى
    يوللانغان ۋاقىت : 2008-03-14 07:21 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس => 8 .قەۋەت


     

    Time now is:03-14 13:33, Gzip disabled
    Powered by PHPWind v6.0 Certificate Code © 2008-01 Uypw.cn Corporation