>> سىز تېخى كىرمىدىڭىز كىرىش   تىزىملىتىڭ | مىدال مەركىزى | تور تېلۋىزىيەسى | كونا مۇنبەر
chayhana
مۇنبەر قوللانمىسى
uyghurche yanfon  
XabnamBBS -> بەس-بەس مۇنازىرە -> يىزا ئوقۇتقۇچىلىقى-ئوقۇغۇچىغا قول تەككۈزۈش

 
سىز بۇ تېمىنىڭ 1307 ـ ئوقۇرمىنى
تېمىسى : يىزا ئوقۇتقۇچىلىقى-ئوقۇغۇچىغا قول تەككۈزۈش IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كېيىنكى تېما
Obzur

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 39
شۆھرەت: 40 نۇمۇر
پۇل: 390 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:10(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-09-16

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش
يىزا ئوقۇتقۇچىلىقى-ئوقۇغۇچىغا قول تەككۈزۈش

ئىلاۋە :
( بۇ تىمىدا   يىزا تولۇقسىز   ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى نۇقتىلىق كۆزدە تۇتۇلدى ، ئوقۇغۇچىلاردىن ، دەرستىن قاچىدىغان ، ئىنتىزامسىز ، جىدەل چىقىرىدىغان ، كىچىكلەرنى ۋە قىزلارنى بوزەك قىلىدىغان ، ئوقۇتقۇچىلارنى ھاقارەتلەيدىغان ، يامان يوللارغا مىڭىپ كەتكەن...لەر كۆزدە تۇتۇلدى ) ( شەھەر - بازارلاردا قانداق ، بۇنى ئانچە چۈشىنىپ كەتمەيمەن )

ماۋزۇنى كۆرۈپلا   غۇژژىدە ئاچچىقىڭىز كەلگەن بولىشى مومكىن . ئەلۋەتتە ئوقۇتقۇچىنىڭ سەبىيلەرگە جىسمانىي دەشنەم بىرىشنى   كۆپ قىسىم   كىشىلەر بىر ئاۋاز بىلەن ئەيىپلەيدۇ .
( بۇ ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىي ئەخلاقىغىمۇ خىلاپ ، ئەلۋەتتە )ئەلىيەتتىمۇ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ   سەۋەنلىكلىرىنى تەربىيە ئارقىلىق تۈزىتىش ئەڭ ئىلمىي ئۇسۇل ، لىكىن ...
    ئالدى بىلەن   سىزدىن بىرقانچە سۇئال سوراپ باقاي : ( ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ، بولۇپمۇ   يىزا تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ پىكىر   قاتناشتۇرۇشىنى ئۈمىد قىلىمەن )
  1. ئوقۇغۇچىلىرىڭىزنىڭ   ھەرقانداق سەۋەنلىكىنى تەربىيە ئارقىلىق ئۆزگەرتىپ كەتكىلى بولامدۇ ؟
2. قايتا - قايتا تەربىيە ئارقىلىقمۇ تۈزەلمىگەن ( ھەتتا ئوقۇتقۇچىلارنى ھاقارەتلىگەن ) ئوقۇغۇچىلارنى قانداق ئۇسۇلدا ھەل قىلىسىز   ؟
3. پەقەت تۈزەلمىگەنلەرنى سىلكىشلەش ، كاچىتىغا سىلىشنىڭ ئۈنۈمى قانچىلىك بولۇۋاتىدۇ ؟
  4. بۇ ھەقتە باشقا پىكىرلىرىڭىز بارمۇ ؟

    يىزا مەكتەپلىرىنى ( ئىجدىمائىي شارائىتىنى )   چۈشەنمەيدىغانلارنىڭ   قالايمىقان پىكىر يازماسلىقىنى ئۈمىد قىلىمەن )

__ بىپەرۋا تەستىقلىدى .


Ulinix.biz

قاملاشمىغان...
[باش يازما] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 02:49 چوققىغا قايتىش
komandir



ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 199
شۆھرەت: 200 نۇمۇر
پۇل: 1740 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:135(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-06-07

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بەزى ئۇقۇغۇچىلارغا تاياق ھەقىقەتەن دۇرا ،مەن پەۋقۇللادە ناچار ئۇقۇغۇچىلاردىن تەربىيە ئارقىلىق ئۆزگەرگەنلىرىنى ئاساسەن كۆرمىدىم

Ulinix.biz
[1 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 13:06 چوققىغا قايتىش
idikut-ogli

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 31
شۆھرەت: 32 نۇمۇر
پۇل: 310 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:9(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-21

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


يېزا ئوقۇتقۇچىلقى بولماق تەس . ئويلىنىپ كورۇڭ!يېزا خەلقى شەھەر خەلقىگە قارىغاندا كورىدىغىنى،ئاڭلايدىغىنى ئازبولىدۇ.دىمەكچىمىنكى مەدىنيەت ساپاسى كوپ توۋەن بولىدۇ.بەزى ئوقۇچىلارغا تەربىيە بېرىش پەقەت ئوقۇتقۇچىنىڭلا مەسولىيىتى بۇلۇپلا قالماستىن ئاتا-ئانىنىڭمۇ بۇرچى .تەربىيە يۇقمىغان ئوقۇغۇچىلارغا ئاتا-ئانا ،مەكتەپ،ئوقۇتقۇچى تەڭ تەربىيەنى كۇچەيتىشى كېرەك.بۇنداك بولمىغاندا پەقەت ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مەسئولىيىتى بۇلۇپ چەكلىنىپ قالسا بولمايدۇ-دە.مەلۇم بىر يېزىدىكى ئوقۇتقۇچى كەپسىز بىر ئوقۇچىسىغا بىر ئىككى ئېغىز ۋاقىراپ قۇيغاندا ئۇئوقۇغۇچى بېرىپ ئاتا-ئانىسىغا بېرىپ مېنى ئۇردى دەپ چاققان،نەتىجىدە ئاتا-ئانا بۇگەپكە ئىشىنىپ ئادەم توپلاپ بېرىپ بۇئوقۇتقۇچىنى قاتتىق ئۇرىۋەتكەن،مەكتەپمۇ بۇ ئىشقا ئارىشالمىغان.بۇنىڭدىن باشقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەچچە مىڭ يۇەن كىتاپ پۇلىنى يىغالماي ئوز يېنىدىن چىقىرىپ تولىۋەتكەن ئوقۇتقۇچىلار نۇرغۇن.مۇشۇلارنىڭ كوپىنچىسى يېزا ئوقۇتقۇچىلىرى.كادىرلار ئىچىدىكى دېھقانلار.كىملا كېلىپ ئىشقا سالسا بولىۋېرىدىغان يۇۋاش ئىنسان.بەلكىم تېمىدىن چەتنەپ كەتكەن بولىشىم مومكىن.بەزى ئوقۇغۇچىلارغا تاياق ھەقىقەتەن شىپا قىلىدۇ .كونىلارمۇ ئېيتقانغۇ،ئوقۇتقۇچىسى زالىم بولسا ئوقۇغۇچىسى ئالىم بولىدۇ .(بەزى گەپ تەربىيە ئىشلىمىگەن ئوقۇغۇچىلارغا قارىتىلغان)

[2 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 13:35 چوققىغا قايتىش
SUKUT315

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 53
شۆھرەت: 54 نۇمۇر
پۇل: 530 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:22(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-08

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بەزى ئۇقۇغۇچىلارنى تەنقىت-تەربىيە بىلەن ئۆزگەرتىشكە بولىدۇ، بەزىلىرىنى ئۇرۇپ-دەسسەپ، تۇرۇسقا ئېسىپ قۇيسىمۇ بەرىبىر. بىراق، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئاشۇنداق تاپدىن چىقىپ كىتىشكە، ھازىرىقى ئىلغار«مەدەنىيەت»، چىكىدىن ئاشقان«ئەركىنلك»نىڭ كاتالىزاتۇرلۇق رولىغا سەل قاراشقا بولمىغانغا ئوخشاش بەزى ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ «ئۇقۇتقۇچى» دىگەن بۇ شەرەپلىك نامنى ھەقىقى چۈشەنمىگەنلكىدىنمۇ ئايرىپ قارىغىلى بولمايدۇ، دەرىسخانىدا ئۇقۇغۇچىلارنى مۇزاكىرىگە سىلىپ قۇيۇپ پۇرقىرىتىپ تاماكا چىكىدىغان ئۇقۇتقۇچىنىڭ ، كەچىتىكى سىنىپ يىغىنىدا تاماكا «چەككەن»لەرگە دەشنام بەرگىنىنىڭ ئۈنۈمى بارمۇ؟ گىرىم دىگەننى مودىللاردەك قىلدىغان، يېرىم ئۇچۇق كىيم كىيىپ، «ئەخلاق» دەرىسى بەرگەننىڭ ئەھمىيىتى بارمۇ؟
مىنىڭچە، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇقۇتقۇچىلىرىنى ھاقارەتلەش، ئۈزىدىن كىچىكلەرنى، قىزلارنى بوزەك قىلىش مەسىلىسى -ئۇلاردىكى تىپىك غەرىپچە ئەركىنلىكنىڭ ياۋايى شەكلىدە ئىپادىلىنىشى. ئۆتمۈشكە(ئەنئەنىمىزگە) ئەمەس كەلگۈسىگە (غايىۋى ئەركىن دۇنيا) غا ئىنتىلگەنلكىنىڭ دەسلەپكى ئالامەتلىرى؛
شەخسەن مەن، ئۇقۇغۇچىلىرىمىزىنىڭ روھىيىتىدە ھۇكۇمران ئۇرۇننى ئېگەللىگەن «ئەركىنلىك، ئەركەكلىك» ئىدىيسىنىڭ تازلىنىشغا ئىشىنەلمەيمەن. (شەخسى قارىشىم)


[3 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 13:37 چوققىغا قايتىش
mamatmuallim



ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 3
شۆھرەت: 4 نۇمۇر
پۇل: 30 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:2(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-15

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بۇ تىمىنى ياخشى يوللاپسىز. مەنمۇ بىر مۇئەللىم، سىز ئۇچۇرغان ئەشۇ ئىشلارغا مەنمۇ ئۇچۇرغان، سىزنىڭ سۇئالىڭىزغا قانۇن ئىجراچىللىرى، مائارىپ مەمۇرى باشقۇرغۇچىلار، پەلسەپە، پېسخىكا تەتقىقاتچىللىرى، مەكتەپ مۇدىرلىرى "بۇ خىل قىلمىش خاتا " دەپ جاۋاپ بىرىدۇ، چۇنكى ئۇلاردا نېسپى بولغان قاراتمىلىق نەزەرىيە يوق، ئۇلار ھەممىباپ نەزەرىيەنى تەشەببۇس قىلىدۇ، بىر سىنىپتا 40 نەپەر ئوقۇغۇچىنىڭ ھەممىسىنى بىر خىل ئۇسۇل بىلەنلا ھەل قىلىشنى تەشەببۇس قىلىدۇ، سىنىپ مۇدىرلىرى، دەرىس ئوقۇتقۇچىللىرى بولسا ھەممىباپ نەزەرىيەنى پارچىلاپ( قاراتمىلىققا ئىگە قىلىپ) ئىجرا قىلغۇچىلاردۇر، 40 ئوقۇغۇچىغا 40خىل مۇئامىلە قىلىدۇ......بۇ جەرىياندا قانداق ئۇسۇلنى قاچان، قانداق شەكىلدە قوللۇنۇش دىگەننى لاھىيلەيدۇ، مانا مۇشۇ نوقتا ئوقۇتقۇچىنى "ئىنسان روھىنىڭ ئېنجىنىرى!" دىگەن شەرەپكە نائىل قىلغان. بىراق ھازىر بۇ "ئىنجىنىرلار"رنىڭ قابىللىقى سۇسلاپ ماڭدى، چۇنكى دۆلتىمىزنىڭ مائارىپ تەلىم -تەربىيسىدىكى قانۇن بەلگۇلىملىرى مۇكەممەل ئەمەس، "پۇقرالارغا قانۇنسىز ھالدا جىسمانى جەھەتتىن ھەرقانداق جازالارنى بىرىشكە بولمايدۇ" . توغىرا سىز دىگەن ئەشۇ "چاتاقكەش" ئوقۇغۇچىلارنى تەلىم- تەربىيە دائىرسىدە جازالايدىغان قانۇن ياكى بەلگۇلىمە يوق،مەكتەپتىن ھەيدىيەلمەيسىز، سىنىپ قالدۇرالمايسىز..دىگەندەك،(بولۇپمۇ مەجبۇرىيەت مائارىپى مەزگىلىدە). جازالىسىڭىز "قانۇنسىزلىق" بولىدۇ. بىر مىسالنى دەپ ئۆتەي: مەن ئىشلەۋاتقان مەكتەپتە، 6ئاي مەكتەپكە كەلمىگەن بىر ئوقۇغۇچى سىنىپ مۇدىرىنىڭ "چۇشلۇك تامىقىنى ھەل قىلىپ بىرىش چارىسى" ئارقىلىق مەكتەپكە كەلگەن، ئەتىسى مەكتىۋىمىزگە يېڭىدىن خىزمەتكە چۇشكەن بىر قىز مۇئەللىمە، دەرىسخانىدا دوسكىغا خەت يىزىۋاتقاندا. ئارقىسىدىن كىلىپ، مۇئەللىمەنىڭ كوينىكىنى قايرىپ.......مۇئەللىمە ئىزادىن چىدىماي ئوقۇغۇچىنى بىر تەستەك سالغان، ئەشۇ بىر تەستەك، مۇئەللىمەنى شۇ ئوقۇغۇچنىڭ ئائىلىسىگە نەچچە قىتىم ئائىلە سۆھبىتى ئىلىپ بىرشقا چىقارغۇزغان، ئائىلە باشلىقى ئالدىدا ئەپۇ سورغان.......بۇ خىل مىساللار ئىنتايىن كۆپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەممىسى ئەمەس، ئاز ساندىكىللىرى مۇشۇنداق، بۇنىڭ ئۇچۇن ئەشۇ نەزەرىيە مۇتەخەسسلىرى چوقۇم تۇزۇم بەلگۇلىشى كىرەك، قانۇن شەكىللىنىشى كىرەك، ئوقۇتقۇچىغا قانۇن بار، ئوقۇغۇچىغا يوق ھالەتنى ئۆزگەرتىش، ئوقۇتقۇچىنىڭ مەنپەتىنى قوغداش كىرەك......قانۇنغا تايانماسلىق، دەل قانۇنسىزلىق!.....ئۇ جازالاشتىن قورقىدۇ، سىزمۇ قورقىسىز، مەنمۇ قورقىمەن، جازالىمىدۇق،   چۇنكى بىز جازادىن قورقىمىز، پەرزەنىتلەر ئىبرەتسىز تەربىيەدىن ئالىم بولۇرمۇ ياكى زالىممۇ؟

Ulinix.biz
[4 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 13:44 چوققىغا قايتىش
蓝宝石

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 28
شۆھرەت: 29 نۇمۇر
پۇل: 280 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:21(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-05

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بۇ مەسىلىدە مەيلى يېزا ، ياكى شەھەرنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرى بولسۇن ، ئوقۇغۇچىغا نىسبەتەن جىسمانىي جازانى قوللىنىشى توغرا ئەمەس، سۇئاللارغا ئويلىغانلىرىم :
1. مىنىڭچە ئۆزگەرتىپ كەتكىنى بولىدۇ دەپ قارايمەن، ھەرقانداق بىر ئىشنىڭ سەۋەبى بولىدۇ ئەمەسمۇ. تۇغما شۇنداق كەمچىللىكلىرى بولۇشى ناتايىن ، تۇرمۇشتىكى ھەرخىل قىيىنچىلىقلار، مەلۇم بېسىملار ، بولىۋاتقان ئۆزگىرىشلەر بەلكىم بالىلارنىڭ ئىدىيىسىدە خاتا قاراشلارنى كەلتۈرۈپ چىقىرىپ مەلۇم تەسىرلەرگە ئۇچراش بىلەن ئۇلارنىڭ ئۆسۈپ يېتىلىشىدە شۇنداق   ئەھۋاللار يۈز بېرىشى مۇمكىن بۇنداق ۋاقىتنى ئەيىپلەش بىلەنلا ئۆتكۈزمەي نىمە ئۈچۈنلىكىنى بىلىشكە تىرىشىپ بېقىڭ، شۇنداق بولغاندا سىزمۇ جاپا تارتمايسىز، ئوقۇغۇچىڭىز ئالدىدىكى ئوقۇتقۇچىلىق سالاپىتىڭىزنىمۇ ساقلاپ قالالايسىز، بەلكىم ئۇلار قەستەنگىمۇ قىلىدىغاندۇ ئوقۇتقۇچى ئاتا - ئانىدىن قالسىلا بالىلارغا چۈشۈنىشنى ، مېھرىبانلىقنى يەتكۈزەلەيدىغان ئەڭ يېقىن كىشى ئەمەسمۇ،   بەزى بالىلار بار ئۆيىدە ئاتا- ئانىنىڭ گېپىنى ئاڭلىمىسىمۇ ، مەكتەپتە مۇئەللىمنىڭ ھەر بىر گېپى ئۇلار ئۈچۈن تۇتىيا، ئۆزگەرمەس قانۇنىيەتتەكلا، شۇڭا ئۇلارنىڭ ئادەتتىكىدەك ئارتۇقچىلىقلىرىنى كۆرۈپ قالسىڭىزمۇ كۆپچىلىك ئالدىدا ئىلھاملاندۇردىغان سۆزلەر ئارقىلىق رىغبەتلەندۈرۈڭ . كەمچىللىكىنى ئايرىم ئىلمىي ئۇسۇلدا چۈشەندۈرۈڭ. مۇشۇ نۇقتىنى چۈشىنەلىگەن ئوقۇتقۇچى بالىلار بىلەن ئۆزى ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەتلەرنى ھەل قىلىپ كىتەلەيدىغۇ دەيمەن. بالىلاردىكى شۇنداق سەۋەنلىكلەر ئۇلارغا كۆيۈنۈشكە ، ياردەمگە ئەڭ مۇھتاج ۋاقىتمىكىن دەيمەن.
2. مىنىڭچە ئوقۇتقۇچى بولغان ئىكەن ، تەمكىن ، ئېغىر - بېسىق بولسا دەپ ئويلايمەن، ئوقۇتقۇچى ئۆگەتكۈچى ئەمەسمۇ ، سىزنىڭ ھەر بىر ھەرىكىتىڭىز، سۆزىڭىز، قىياپىتىڭىز ئوقۇغۇچىلارغا تەسىر كۆرسىتىدۇ. سىزنىڭ ئوقۇغۇچى ئالدىدىكى ئوبرازىڭىز ھەممىدىن مۇھىم .
3. مىنىڭچە نۆل پىرسەنت بولۇشى مۇمكىن، بۇ سىزگە نىسبەتەن ، تەربىيە ئاچچىقىڭىزنى چىقىرىۋېلىش ھېسابلىنىدىغاندۇ ، بىراق بالىنىڭ كاللىسىدا بۇ بىر خىل ئۆچمەنلىكنى پەيدا قىلىشى مۇمكىن .
4. تولۇقسىزنى پۇتتۈرۈشكە ئاز قالغان تەكرار مەزگىلىدە ھاۋا ئىسسىق بۇلغاچقىمۇ ، بىزگە پەقەت دەرس خۇشياقماي قالدى، شۇنىڭ بىلەن بىز 5 قىز قەستەن دەرس تاشلاپ( ئارىمىزدا شۇ چاغدىكى ئۆگىنىش باشلىقىمىزمۇ باتتى، ھا، ھا، ھا..) ئوينىغىلى باردۇق، چۈشتىن كىيىن پەقەت خۇشياقمىسىمۇ يەنە دەرسكە كېچىكىپ كەلدۇق ، بۇ ئىشنى مۇئەللىم ئۇقۇپ بوپتىكەن سىنىپقا كىرىشىمىزگە بىزگە قاراپ ، ھە مانا بەش ماڭقىمۇ ئاخىرى كەلدى، ئولتۇرۇڭلار دەرسنى باشلاۋېرەيلى دىگەندە بالىلارنىڭ ھەممىسى كۈلۈشۈپ كەتكەنتى، بىز ئەسلى مۇئەللىم تازا تىللايغان بولدى دەپ قورقۇپ كەتكەنتۇق، ئەكسىچە بىزنى شۇ چاخچاق بىلەن خىجالەتتە قويۇپ بۇ ئىشنى قايتا تىلغا ئالمىدى، بىزمۇ دەرستىن قاچمايدىغان بولدۇق.

ئوتتۇرا مەكتەپتە بىر ئايال ئوقۇتقۇچى بولىدىغان دەرسنى بەك ياخشىى ئۆتىدۇ ، بىراق شۇ چاغقا نىسبەتەن غەلىتىلا ، بەك مودا ، ئوچۇقراق كىيىنەتتى ،   شۇ مۇئەللىم دەرسكە كىرسىلا ئوغۇل ئوقۇغۇچىلار كەينىدىن ھەرخىل چاخچاقلارنى قىلاتتى ، شۇنىڭدىن ئويلايتتىم ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوبرازىنىڭ مۇھىملىقىنى ،

ئالىي مەكتەپتە مەن فىزىكىنى ياقتۇرۇپ كەتمەيتتىم ، شۇڭا پەقەت دەرس تەكرار قىلغۇم كەلمەيتتى، دەرس ۋاقتى بولسا كۆپرەك باشقا ئىشلار بىلەن ئولتۇراتتىم. بىر قېتىم مەن جىم ئولتۇرماي مۇئەللىم دەرس ئارىلىقىدا مەندىن قەستەنگە سۇئال سۇراپ قالدى ، مەن جاۋاپ بېرەلمىدىم ، مۇئەللىم باشقا گەپ قىلماي دەرسنى سۆزلەۋەردى، مىنى ئۆرە تۇرغۇزۇپ قويغاچقىمۇ ئېغىر كېلىپ مەن دەرس ۋاقتى بولسىمۇ چىقىپ كەتتىم. سىنىپتىن چىقىپلا ئۆزەمنىڭ خاتا قىلىۋاتقىنىمنى ھېس قىلدىم يەنە بىر تەرەپتىن مۇئەللىمنىڭ بۇ ئىش بىلەن مەندىن مەۋسۈم ئاخىرىدا ئۆچ ئېلىشىدىن قۇرقتۇم ، شۇنىڭ بىلەن فىزىكىنى ئۆزەم تەكرار قىلىشقا باشلىدىم ، ئىمتىھانلار تۈگىگەندىن كېيىن مۇئەللىمدىن ياخشى بېرىۋەتتىم دىسەم ،   شۇ چاغدا   نەتىجىنى كۆرۈمىزغۇ دەپ باشقا گەپ قىلماي كېتىپ قالدى ، نەتىجە چىققاندىن ھەيران قالدىم ئۆزەم ئويلىغاندىنمۇ ياخشى چىققان ئىدى، شۇنىڭ بىلەن مەن خىجىللىقىمدا مۇئەللىمنىڭ ئالدىغا بېرىپ كەچۈرۈم سۇراپ قۇيدۇم ، كىيىن قەيەردە كۆرسەم شۇ يەردە سالام قىلىدىغان بۇلدۇم، كىيىن ئۇقسام مۇئەللىم شۇ چاغدىكى ھۆرمەتسىزلىكىمدىن خاپا بۇپتىكەن قىز بالا بۇلغاچقا باشقىلارنىڭ ئالدىدا خىجىللىقتا قالمىسۇن دەپ گەپ قىلماپتىكەن.   بۇلارنىڭ ھەممىسى بالىلىقتىكى ئىشلارغۇ، مەكتەپنى پۈتتۈرۈپ خىزمەت قىلغاندىن بۇيان ، پۇرسەتلەردە مەكتەپكە بېرىپ قالغۇدەك بولساملا شۇ مۇئەللىمنى يوقلاپ قويىمەن. شۇ چاغدا مۇئەللىم سۈكۈت قىلىش بىلەن مىنىڭ خاتالىقىمنى بىلدۈرۈپ قويدى، ھەم ئۆزىنىڭ ئوبرازىنى ساقلاپ قالدى .

مەن ئوقۇتقۇچى بولمىساممۇ ھەم سىز دىگەندەك شارائىتنى ھەقىقەتەن چۈشۈنۈپ كەتمىسەممۇ جىق گەپ قىلىپ قۇيدۇم .


[5 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 14:35 چوققىغا قايتىش
ZIYARATQI
ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: تىرىشچان ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 621
شۆھرەت: 622 نۇمۇر
پۇل: 6060 سوم
تۆھپە: 5 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:280(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-05-24

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


كونىلاردا ئۇستازى زالىم بولسا شاگىرتى ئالىم بولۇر دەيدىغان بىر ھىكمەت بار . ئۆزەمنى ئېلىپ ئېيتسام بىز ئوقۇغان زامانلاردا (70~80 - يىللار) بىرىنچى يىللىقتىلا ساۋادىمىز چىقىپ بولاتتى ، پەقەت بولمىغاندا باشلانغۇچتا 2 - يىللىققا چىقققاندا ساۋادىمىز تولۇق چىقىپ بولاتتى . چۈنكى ئوقۇتقۇچىللىرىمىز بەك چىڭ تۇتاتتى ، بەزىدە ئۇراتتى ، تۈرلۈك ئۇسۇللار بىلەن جازالايتتى (ئەلبەتتە ئېغىر جازا ئەمەس) ، مائارىپ شارائىتى بەكمۇ ناچار ئىدى . ئوقۇغۇچىلار ئولتۇرۇپ خەت يازىدىغان پارتا - ئورۇندۇق يوق ئىدى . بولغاندىمۇ بەك ئاز بولۇپ ، بۇ پارتا ئورۇنداۇقلاردا دەرستە ياخشى ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارنى ئولتۇرغۇزاتتى ، بىز ئورۇندۇقتا ئولتۇرۇپ دەرس ئاڭلاش ئۈچۈن ئەلاچىلاردىن بولۇشقا تىرىشاتتۇق . يىللىق ئىمتاھاندا ئۆتەلمىگەنلەر سىنىپ كۆچەلمەيتتى لىكىن ھازىرچۇ   ؟ ......
لىكىن ھازىرقى بەزى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساپاسى ئادەمنىڭ كۆڭلىنى بەكمۇ غەش قىلىدۇ . راست گەپنى قىلغاندا بەزى تولۇقسىزنى پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەت يازالمايدىغان ، ساۋاتسىز ھالدا مەكتەپ پۈتتۈرۈشى ئادەمى ھەيران قالدۇرۇدۇ . بۇنداق ئەھۋاللار بولۇپمۇ يېزا مەكتەپلىرىدە پات - پات ئۇچراپ تۇرىدۇ .
  مەن ئوقۇتقۇچى ئەمەس ، لىكىن ھازىرقى ئوقۇغۇچى باشقۇرۇش مەسىلىسىگە كەلسەك : - ھازىرقى جەمىيەتتە ئوقۇغۇچىلارغا قول تەككۈزۈش ، ھاقارەتلەش ، كەمسىتىش ، ئۆچ ئېلىش قاتارلىق قىلمىشلارغا قانۇن يول قويمايدۇ . بەزى كەپسىز ، گەپ ئاڭلىمايدىغان ئوقۇغۇچىلارغا ئاچچىغىنى باسالمىغان مۇئەللىملەر قول تەككۈزۈپ قويۇپ ، ئوقۇغۇچىنىڭ ئاتا - ئانىسىنىڭ تەھدىدىگە ئۇچرايدىغان ئەھۋللار ھەتتا تۈگىمەس بالاغا ، دەۋا دەستۇرغا قالىدىغان ئەھۋاللار مەۋجۇت ، شۇڭا ئەڭ ياخشىسى ئوقۇغۇچىلارغا قول تەككۈزۈش ۋە باشقا ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانىي بىخەتەرلىگى ، كىشىلىك ئىززىتىگە زىت بولغان قىلمىش ۋە ھەركەتلەردىن باشقا ياخشىراق ئۇسۇل بىلەن تەربىيلەش ئەڭ ئاقىلانىلىك دەپ قارايمەن ، بۇ مىنىڭ شەخسىي كۆزقارىشىم . باشقىلار قانداق قارايدىكىن ؟


Ulinix.biz

 
مۇڭداشقۇ نومۇرۇم   136784735
[6 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 14:43 چوققىغا قايتىش
يالغۇز

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 181
شۆھرەت: 182 نۇمۇر
پۇل: 1810 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:107(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-03-04

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


مەنمۇ پىكىر قىلىپ باقاي :
يېزىلاردا ئوقۇتقۇچى بولماق بەك تەس !!! ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىلىقسزلىشىپ كېتىۋاتقان مۇشۇنداق كۈندە بەزىدە شۇنداق دىگۇم كېلىدۇ -يېزىدا ئوقۇتقۇچىلىق قىلىپ شۇ 2مىڭ كوي پۇلنىڭ قۇلى بولۇپ ، دەرت ئەلەم ، ئىچىمز قان بولۇپ ياشىغۇچە مەدىكار ئىشلىگەنمۇ ياخشىمىدۇ ................ مۇنداق دىسەم باشقىچە ئويلاپ قالماڭلار .
ئوقۇغۇچىلارغا تەن جازاسى بەرمەسلىك ھەممە يەردە قاتتىق تىكىتلىنىپ كېلىۋاتقان مۇشۇ مەزگىللەردە ئوقۇغۇچىغا چوڭراق قارىغىلى بولمايدۇ ! تاپشۇرۇقنى نىمىشقا ئىشلىمىدىڭ دەپ ئاۋازىڭىز قاتتىقراق چىقىپ كەتسىلا ئىشىڭىز چاتاق ....... قاق بالاغا قالدىڭىز دىگەن گەپ . ئوقۇغۇچىلارمۇ (قىسمەن ئەشۇنداق ئەسكىلىرى) مۇشۇ نۇقتىدىن بەك پايدىلىنىپ كېتىۋاتىدۇ . كىم بەكرەك باشقۇرسا شۇنى پاش قىلىپ مەكتەپ مۇدىرىغا خەت يازىدىغان تېلىفون قىلىدىغان ، دەرسنى ئۈگەنمىدىڭ ، تاپشۇرۇق ئىشلىمىدىڭ دەپ ئەيىپلىسە ئوقۇتقۇچىغا گەپ ياندۇرىدىغان ، تاكاللىشىپ تەڭ تۇرىدىغان ، ئوقۇتقۇچىنى ھاقارەتلەيدىغان ، ئوقۇتقۇچىغا زەھەرلىك قولىنى سوزىدىغان ئەھۋاللار ئېغىر ! سىز ئەلەمگە چىدىماي بىرەرسىنى قاتتىقراق تۇتۇپ قويسىڭىز ......... ، پۇتمەس تۈگىمەس تىل تەنقىت ..........لەردىن باشقا مائاشىڭىزدىنمۇ قۇرۇق قالىدىغان گەپ .................. بولدىلا يەنە دىسەم يەنە شۇ


Ulinix.biz
[7 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 14:53 چوققىغا قايتىش
allaulug

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 26
شۆھرەت: 27 نۇمۇر
پۇل: 260 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:8(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-07-05

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


«ئوقۇتقۇچى»دىگەن نامغا يۈز كەلمەك ھەقىقىتەنمۇ تەس.
ئارتۇق سۆزلىگەن بولسام كەچۈرۈڭلار.



خاتىرجەملىككە
[8 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 15:40 چوققىغا قايتىش
ankhar



ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 11
شۆھرەت: 12 نۇمۇر
پۇل: 110 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:13(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-05-31

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بۇ توغرىسىدا مەندەك يېزا ئوتتۇرا مەكتىدە ئوقۇتقۇچلىق قىلىپ كېلىۋاتقانلار سۆزلەپ كەتسەك توختاتقىلى بولمايدۇ،يېزا مەكتەپلىرىدىكى ئوقۇغۇچىلار ھازىر كەپسىزلىشىپ ئۇچىغا چىقتى ،ئوقۇغۇچىلار غا قول تەككۇزسە بولمايدىغانلىقىنى ھازىر ھەممە ئوقۇتقۇچىلار ئوبدان بىلىدۇ،لېكىن سىلەر ئوقۇتقۇچىغا قول تەككۇزگەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ بارلىقىنى بىلەمسىلەر ؟ئەگەر ئوقۇتقۇچىغا قول تەككۇزگەن ئوقۇغۇچىنى ئۇچراتسىڭىز سىز ئۇنىڭغا چىرايلىق تەربيىە ئارقىلىق ئۆزگەرتكىلى بۇلىدۇ دەپ قارامسىز؟بىزنىڭ مەكتەپتە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇتقۇچىغا قول تەككۇزۇش ۋە ئاتا-ئانىلارنىڭ ئوقۇتقۇچىغا قول تەككۇزۇش ئىشلىرى پات-پاتلا كۆرۇلۇپ تۇرىدۇ.ھازىرقى ئوقۇغۇچىلار بەك ئەخلاقسىزلىشىپ كەتتى ، «نېمە كەم بولسا شۇنىڭغا ئىنتىلىدىغان »گەپ ئىكەن ، شۇڭا ھازىر ئەخلاقى تەربىيەنى كۈچەيتىۋاتىمىز،بىراق ھازىر بۇنىڭمۇ تەتۇر ئۈنىمى بولغىلى تۇردى، ئوقوغۇچىلار ھېچ ئىزا تارتماستىنىلا ئۆزلىرىگەبىلىم بىرىش ئىستىگىدە بولىۋاتقان ئايال ئوقۇتقۇچىلارغا قاش ئاتىدىغان بولۇپ كەتتى، بۇنى ئاز دىگەندەك بىر قىسىم مۇھەببەت مەستانىللىرى(ئوقۇغۇچى)مەكتەپتە قىزلارنى تالىشىپ بىر بىرى بىلەن جىدەللىشىپ پىچاق تىقىشىپ يۇرىشىدۇ،ئاخىرىدا بۇممۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ مەسئۇلىيتى دەپ ھىسابلىنىپ بىچچارە ئوقۇتقۇچىنى پالاكەت باسىدۇ،مەنچە بولغاندا ئەدەپلىك ،ئەخلاقلىق ،ئوقۇغۇچىلارنى ئۇرسا بولمايدۇ،ئەخلاقى چېكىدىن ئاشقان ئوقۇغۇچىلارنى ئۇرمايمۇ بولمايدۇ.ھازىر جىنايەت سادىر قىلىۋاتقانلارنىڭ كۆپۇنچىسى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچىدىكى ئوقۇغۇچىلار،شۇڭا ئوقۇغۇچىلارغا تەربىيە بىرىشتە،يالغۇز ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاغزاكى تەربىيسىلا كۇپايە قىلمايدۇ،ئائىلە ، جەمىئىيەت ، مەكتەپ ئورتاق تەربىيە ئېلىپ بېرىشى ، زۆرۇر بولغاندا ج خ تارماقلىرىنىڭ تەربىيلىشىگە تاپشۇرۇش كېرەك .

[9 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-10-21 15:51 چوققىغا قايتىش
<<   1   2   3  >>  Pages: ( 1/3 total )


Beijing Xabnam.com Web site Group || Uighur by Oghuz Code © 2003-06 PHPWind
Time now is:10-24 06:18, Gzip disabled

biz kim heridar hemkarlishing Elan bering alakilishingqollighuchinetije